Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had hem op gamescom even geprobeerd. Was nog niet heel overtuigend, maar ben benieuwd wat ze in de tussentijd hebben kunnen doen.

[ Voor 37% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-02-2024 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En op 16 april dus ook de 1.4 update van Grounded. Benieuwd wat ze met deze nieuwe update brengen :)

https://grounded.obsidian...g-soon-to-other-platforms

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-02-2024 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En nog maar een videootje. :)

Nieuwe gameplay van The Plucky Squire.

En voor @justifire

Benieuwd of ze het gevoel van Ashen kunnen laten herleven. Dat was toch wel echt een underrated en veel te onbekende game.

[ Voor 52% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-02-2024 20:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23
Van mijn opgespaarde tegoed aan punten Robocop gekocht. Nog niet kunnen spelen, maar aangezien het een niet al te ingewikkelde shooter is, moet het wel in mijn straatje passen.

Afgelopen vrijdag Suicide Squad geprobeerd, maar dat is het toch net niet. Characters zien er wel echt top uit, maar het spel mist iets. Kan er mijn vinger niet op leggen. Maar misschien heb ik teveel Arkham Knight in het achterhoofd. Zonde dat die game geen optimalisatie voor de huidige generatie heeft gekregen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:53

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Zie dat ik ooit Star Wars Battlefront II heb geclaimd met Games with Gold. Verder heb ik ze nooit gespeeld. Kan me wel herinneren dat ik de demo van Batltlefront op de Xbox heb gespeeld, die zat toen bij de Star Wars Trilogy DVD set. Heb jij de games vroeger gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:24
Als ze de controls en camera issues weg weten te werken dan heb ik hier wel interesse in.Het leek me destijds al een leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:37
L23 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:30:
[...]

Zie dat ik ooit Star Wars Battlefront II heb geclaimd met Games with Gold. Verder heb ik ze nooit gespeeld. Kan me wel herinneren dat ik de demo van Batltlefront op de Xbox heb gespeeld, die zat toen bij de Star Wars Trilogy DVD set. Heb jij de games vroeger gespeeld?

[YouTube: Star Wars Battlefront DVD Demo]
Zijn wel aardige spellen hoor. Lekker causal semi battlefield met piewpiewgeweertjes als sword trooper en leuke krachten als je een hero bent.

Een remake ervan is wel gewoon een lelijke cashgrab. Waarom epic mickey een remake krijgt snap ik ook niet. Kan me niet voorstellen dat dat wat op gaat leveren.

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:08
Wom schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 20:30:
Van mijn opgespaarde tegoed aan punten Robocop gekocht. Nog niet kunnen spelen, maar aangezien het een niet al te ingewikkelde shooter is, moet het wel in mijn straatje passen.

Afgelopen vrijdag Suicide Squad geprobeerd, maar dat is het toch net niet. Characters zien er wel echt top uit, maar het spel mist iets. Kan er mijn vinger niet op leggen. Maar misschien heb ik teveel Arkham Knight in het achterhoofd. Zonde dat die game geen optimalisatie voor de huidige generatie heeft gekregen.
Met wat voor gespaarde punten kan je Robocop kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 23:05:
[...]

Zijn wel aardige spellen hoor. Lekker causal semi battlefield met piewpiewgeweertjes als sword trooper en leuke krachten als je een hero bent.

Een remake ervan is wel gewoon een lelijke cashgrab. Waarom epic mickey een remake krijgt snap ik ook niet. Kan me niet voorstellen dat dat wat op gaat leveren.
Je ziet het al aan de duimpjes, Disney games (en tekenfilms) doen het altijd erg goed.
Wie is er niet groot geworden met Disney ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Dead Island 2 is gedropped in Gamepass :) Ik kan hem van harte aanraden, met uitzondering van de bugged achievement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:34

ilm

Je meent het. Wat leuk :) had ik niet verwacht eigenlijk.

Elden ring -> RE 2/3 -> Dead Island 2 -> disco Elysium. Men jaar is gevuld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ilm schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:07:
Je meent het. Wat leuk :) had ik niet verwacht eigenlijk.

Elden ring -> RE 2/3 -> Dead Island 2 -> disco Elysium. Men jaar is gevuld.
Ja apart dat ze hem shadowdroppen. :)
Timothy3000 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:17:
[...]

O shit, je had hem net een week gekocht toch? Ik had dat laatst ook met een game.

Wel een vette toevoeging.
Jep, maar kan gebeuren :P Vond hem het geld ook prima waard. Nu nog even besluiten of ik hem verder ga spelen voor de overige challenges / side content.

@Verwijderd, zonder aankondiging iets "uitbrengen". :)

[ Voor 43% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-02-2024 08:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:02:
Dead Island 2 is gedropped in Gamepass :) Ik kan hem van harte aanraden, met uitzondering van de bugged achievement.
O shit, je had hem net een week gekocht toch? Ik had dat laatst ook met een game.

Wel een vette toevoeging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:17:
[...]

Ja apart dat ze hem shadowdroppen. :)
:?

Ik begin oud te worden :'(
Huh serieus? Dan heb ik iets gemist :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

Dead Island 2? Lekker! Die wilde ik nog spelen dus gelijk in de download.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
|:( Heb die begin deze week gekocht voor 20 |:(
Bieren89 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:58:
[...]

|:( Heb die begin deze week gekocht voor 20 |:(
Tja, het risico van het vak. :P En voor 20 euro, dan heb je al wat trucjes gedaan om hem te kopen gok ik ;)

Wellicht kun je hem refunden als je nog niet gespeeld hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bieren89
uchiha tijntje schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:59:
[...]

Tja, het risico van het vak. :P En voor 20 euro, dan heb je al wat trucjes gedaan om hem te kopen gok ik ;)

Wellicht kun je hem refunden als je nog niet gespeeld hebt?
Gekocht op vinted :P Zou hem eventueel kunnen laten liggen dat hem automatisch wordt terug gestuurd. Maar dan tegen dat ik hem eindelijk begin en uitgespeeld heb is hem misschien al terug van GP af.

Koop bijna alle games op vinted altijd al koopjes kunnen doen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
offtopic:
@Linksquest Van harte gefeliciteerd met je verjaardag *O* oOo

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Bah, wat is dat Gamepass toch irritant...

Ik was op de Xbox nog bezig met Starfield en onlangs ook begonnen met een nieuwe playthrough van Gears 4 met de bedoeling om daarna door te gaan met 5 (beiden alleen in coop doorheen gespeeld en dan krijg ik de game toch anders mee dan als ik er alleen doorheen ga, en ook die uitbreiding van 5 nog niet gedaan). Ondertussen op de Steam Deck bezig met Slaycation en tussendoor aan Hades verder werken (het laatste stuk van het spel wat veel grinden is)... En ik 'moet' nog wat verder spelen aan D4 op de PC om in ieder geval mijn season pass af te maken O-)
En dan komt daar ineens DI2 bij?!
Ik heb momenteel zelfs vakantie en nóg heb ik geen schijn van kans alles te spelen wat ik wil! _O-

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Laatst online: 21:37
Finraziel schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:29:
[...]

Ik was op de Xbox nog bezig met Starfield en onlangs ook begonnen met een nieuwe playthrough van Gears 4 met de bedoeling om daarna door te gaan met 5 (beiden alleen in coop doorheen gespeeld en dan krijg ik de game toch anders mee dan als ik er alleen doorheen ga, en ook die uitbreiding van 5 nog niet gedaan). Ondertussen op de Steam Deck bezig met Slaycation en tussendoor aan Hades verder werken (het laatste stuk van het spel wat veel grinden is)... En ik 'moet' nog wat verder spelen aan D4 op de PC om in ieder geval mijn season pass af te maken O-)
Ik heb momenteel zelfs vakantie en nóg heb ik geen schijn van kans alles te spelen wat ik wil! _O-
Wees blij dat je geen snowrunner speelt. Ik rij met 5km per uur door modder en sneeuw terwijl ik denk aan zombies hakken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Welke achievement kan je niet halen dan? ik moet alleen die van de DLC nog namelijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:29:
[...]

Deze maanden zijn absurd. Yakuza Infinite Wealth, FF Rebirth, Dragons Dogma 2, Unicorn Overlord als nieuwe titels, DEII, Persona 3, Remnant II, Diablo 3 op Gamepass. Daarnaast nog Taxi Life die ik graag wil spelen. Suicide Squad ligt nog in seal, Company of Heroes III kwam via de Bol sale gister binnen. Baldurs Gate III moet nog gespeeld. Voldoende backlog op Xbox en PS5 tot 2026!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Supershiva schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 02:26:
[...]

Met wat voor gespaarde punten kan je Robocop kopen?
Rewards. Voor Gamepass quests, zoeken met Bing en andere zaken krijg je punten op je rewards. Die kun je inwisselen voor oa. cadeaukaarten. Had iets 60.000 punten en die gebruikt om digitaal aanschaf van game te doen op die manier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 14:14
The Plucky Squire zag er in mijn herinnering in de eerste aankondiging heel anders uit, maar dat kan aan mijn geheugen liggen....

Harold Halibut ziet er wel echt tof uit. Als speler van vrijwel alle adventures in de jaren '80 en (begin) jaren '90, past dit wel in mijn straatje.

Goed nieuws trouwens, dat Dead Island 2 nu in GPU zit, overwoog hem net te kopen na alle positieve verhalen hier! :9

Ook van de week Dead Island Definitive Collection aangeschaft voor € 2,99. Heb de 360 versie nog op schijf liggen, maar nog nooit gespeeld. Ben nu wel bang dat het "minder" is als ik eerst DI2 speel... First World problems... ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Powder Toastman op 22-02-2024 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 15:19
Dead Island 2 is echt top! Toffe toevoeging in gamepass.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
Powder Toastman schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 12:27:
[...]

The Plucky Squire zag er in mijn herinnering in de eerste aankondiging heel anders uit, maar dat kan aan mijn geheugen liggen....

Harold Halibut ziet er wel echt tof uit. Als speler van vrijwel alle adventures in de jaren '80 en (begin) jaren '90, past dit wel in mijn straatje.

Goed nieuws trouwens, dat Dead Island 2 nu in GPU zit, overwoog hem net te kopen na alle positieve verhalen hier! :9
Haha, ik heb ook al eens naar DI2 zitten kijken en na alle positieve verhalen hier was ik ook al z.g.a. over de streep. Erg toffe surprise drop.

• Markie2008
  • Laatst online: 21:18
Heeft iemand een idee waneer (misschien) de Series X weer eens in de aanbieding zou kunnen zijn? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 08:44
Markie2008 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 15:20:
Heeft iemand een idee waneer (misschien) de Series X weer eens in de aanbieding zou kunnen zijn? :)
Eind dit jaar, bij een mogelijke refresh of Black friday.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 20:45
Markie2008 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 15:20:
Ik zou een Deal alert bij Pepper instellen, komt toch met enige regelmaat langs via bijv. Amazon, Bol of wat internationale spelers..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ja, gebeurt met enige regelmaat. Goed Pepper in de gaten houden.

• Markie2008
  • Laatst online: 21:18
Bedankt voor de reacties! :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
He dead Island 2 is voor mij ook wel leuk. Zag er altijd al uit als een echte GamePass game wat mij betreft dus ik download hem gelijk maar even.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Timothy3000 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:13:
[...]

Deze maanden zijn absurd. Yakuza Infinite Wealth, FF Rebirth, Dragons Dogma 2, Unicorn Overlord als nieuwe titels, DEII, Persona 3, Remnant II, Diablo 3 op Gamepass. Daarnaast nog Taxi Life die ik graag wil spelen. Suicide Squad ligt nog in seal, Company of Heroes III kwam via de Bol sale gister binnen. Baldurs Gate III moet nog gespeeld. Voldoende backlog op Xbox en PS5 tot 2026!
Ho eens even. Je vergeet Expeditions: A MudRunner Game :P

Daar kijk ik zelf dan weer naar uit. Naast Diablo3 op GamePass.

Donstil schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:48:
[...]

Ho eens even. Je vergeet Expeditions: A MudRunner Game :P

Daar kijk ik zelf dan weer naar uit. Naast Diablo3 op GamePass.
En Diablo 4 ook! Of bedoel je echt nummertje 3 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:57:
[...]

En Diablo 4 ook! Of bedoel je echt nummertje 3 :P
Haha, de laatste. Nummer eigenlijk geen idee.
Maar door je bericht merk ik dat het nummer vier is 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:00:
[...]

Haha, de laatste nummer eigenlijk geen idee.
Maar door je bericht merk ik dat het nummer vier is 8)7

Als je het over de duivel hebt :P

——-

Lange tijd in early acces geweest. Nu de 1.0 versie

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-02-2024 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:35
Dead Island 2 ook zojuist gestart. Dat ziet er grafisch nog verrekte goed uit! Twijfel soms of ik niet naar echte beelden zit te kijken.

De game heeft geen Photo mode zag ik? Of kijk ik er overheen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 15:41
Ja, Dead Island is echt een vette game - grafisch erg mooi maar leukste vind ik het inventief die lui afmaken dmv allerlei attributen en vallen :P

Mooie drop van MS.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 20:45
Ik had DI 2 al uitgespeeld, krijg bijna de neiging om hem toch nog eens op te starten met jullie screens en enthousiasme haha....

Is de originele DI nog de moeite waard om te spelen,of valt dat tegen na alle pracht en praal van deel 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:35:
Ik had DI 2 al uitgespeeld, krijg bijna de neiging om hem toch nog eens op te starten met jullie screens en enthousiasme haha....

Is de originele DI nog de moeite waard om te spelen,of valt dat tegen na alle pracht en praal van deel 2?
Lang geleden dat ik die gespeeld heb (op pc, 2013 volgens steam) en hoewel ik hem leuk vond voelde hij toen al wat gedateerd met clunky controls. Denk dus dat dat inderdaad tegen gaat vallen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:34

ilm

Ik herinner mij dead island 1 als juist een vlotte en afgewerkte ervaring. Vooral de introductie (+ song) blijft steken. Ga je een nachtje feesten, wordt je zo wakker... :)

Ik heb het wel gespeeld na een lange game pauze, en lang voor dying light 1. Dus had er zin in. Waarschijnlijk mocht ie wel iets korter zijn.
Timothy3000 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:13:
[...]

Zelf was ik Tales of arise vergeten in men opsomming. Die wil ik zeker ook eens proberen. Vakantie nemen zal niet genoeg zijn. Ik denk nu eerder aan een sabbatjaar.

Of gewoon accepteren dat ik nooit alles zal kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 14:23
Zit de DLC van Dead island 2 erbij? Coool

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinnocchio schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 07:41:
Zit de DLC van Dead island 2 erbij? Coool
Echt ? Dat meen je niet, die heb ik laatst nog gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
G_Dragon schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 07:56:
[...]

Echt ? Dat meen je niet, die heb ik laatst nog gekocht :P
Justifire’s post heeft plaatjes van de Haus uitbreiding dus vandaar dat ik het me afvroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vinnocchio schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:28:
[...]

Justifire’s post heeft plaatjes van de Haus uitbreiding dus vandaar dat ik het me afvroeg
Oh sorry, nee dlc zit er volgens mij niet bij.
Was meer een sfeer impressie van het spel :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GHNTFwfok0CvRj91mImbd6Y1ivk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aj1Q4AU51OwSKtPI0chplMwu.webp?f=fotoalbum_large

FINAL FANTASY XIV ONLINE - GRATIS SPELEN

Begin je avontuur gratis in de Open Beta tot aan level 70 zonder enige beperkingen op speeltijd! De Open Beta bevat drie prijswinnende titels bij het basisspel FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn en de eerste en tweede uitbreidingen: FINAL FANTASY XIV: Heavensward en FINAL FANTASY XIV: Stormblood.

https://www.xbox.com/nl-N...EA275B2E556C0D71B370BB500

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Linksquest schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:44:
[Afbeelding]

Begin je avontuur gratis in de Open Beta tot aan level 70 zonder enige beperkingen op speeltijd! De Open Beta bevat drie prijswinnende titels bij het basisspel FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn en de eerste en tweede uitbreidingen: FINAL FANTASY XIV: Heavensward en FINAL FANTASY XIV: Stormblood.

Zag het gisteren ook passeren op men home screen. Paar jaar geleden veel gespeeld.
Eerst zien dat ik alle games die ik nu eerst uit speel voor ik terug aan deze begin. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bieren89 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 09:12:
[...]

Zag het gisteren ook passeren op men home screen. Paar jaar geleden veel gespeeld.
Eerst zien dat ik alle games die ik nu eerst uit speel voor ik terug aan deze begin. 8)7
Hier op, op de Playstation 4 gespeeld, ben er toen mee gestopt omdat ik te weinig speelde voor het maand abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bieren89
Linksquest schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 09:13:
[...]

Hier op, op de Playstation 4 gespeeld, ben er toen mee gestopt omdat ik te weinig speelde voor het maand abonnement.
Jep hier ook eenmaal je de controller gewoon bent speelt het wel heel tof.

Maar eerst Immortals of Aveum uitspelen en dan 29st beginnen met Expeditions: A mudrunner game.

En ondertussen nog wat powerwash simulator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er goed uit he, zoals je zou mogen verwachten bij deze krachtige consoles.
Ik heb mij ook erg goed vermaakt met het spel alleen deze foto's staan in het Dead Island 2 Topic. Het enige wat voor mij personlijk ontbreekt in het spel is een fotomodus :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
justifire schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:33:
[...]

Oh sorry, nee dlc zit er volgens mij niet bij.
Was meer een sfeer impressie van het spel :)
:/
Ik heb m uitgespeeld op de 5 en zat net te dubben of ik de dlc zou kopen.
Had me weer geld gescheeld als ie graties op GP kwam lol.
Hele leuke game, aanrader!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:35:

Gewoon doen, het is een prachtig spel! :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• drakiesoft
Talent heeft die gast
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dsa6B2Yuvs7umS9L0qirHYYTE40=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zcx6tU8dNjKmxYHpYKqs9Ruo.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kA7UmBKdBAsreI0nipkUXPSYj0k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kXOoNjRDPPylw09n1CFKoVQF.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HerHdmI3LO9NfJk3ro9C2m4P9Z8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GLiYxdL2MeTn8PnU8uT0CrhD.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/scMF9fQFB2_ibnbr3K-Hsdsgoos=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ceesd0Ff5BAwn2AeOsYBzLUk.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt heel mooi! Ik heb hem laatst nog gemaild om te kijken of hij die Dragon Ball Controller ook verkocht, maar heb nog geen reactie gehad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03:25
Oef ik vind het echt niet om aan te kijken, maar dat zal aan mij liggen die iets symmetrisch veel rustiger vind om naar te kijken.

De kleuren en inlays zijn wel mooi maar het asymetrische stoort mij teveel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Palindrome schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:25:
[...]

Oef ik vind het echt niet om aan te kijken, maar dat zal aan mij liggen die iets symmetrisch veel rustiger vind om naar te kijken.

haha nee hoor. idem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Palindrome schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:25:
[...]

Gelukkig is de beste controller aller tijden niet symmetrisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Palworld console om te winnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hBXlTmvdhLJW1gPhgZ--KmL0S4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PCTgVFdrihNfCDhxlsdCIifu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:29

BM

Moderator Spielerij
drakiesoft schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:43:
[...]

Gelukkig is de beste controller aller tijden niet symmetrisch :+
Ik denk dat ie het design bedoeld :+

Vind het ook knap ontworpen, maar mij ook veel te druk:)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Verder wel geinig die designs, als je ze nou ook kon kopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
BM schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:23:
[...]

Ik denk dat ie het design bedoeld :+
Oh echt _O-

Voor de AoE liefhebbers, show begint zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:02:
[...]
Dit gaat geen 60fps game worden als ik dit zo zie :)
:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnocchio
uchiha tijntje schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:02:
[...]

Dit gaat geen 60fps game worden als ik dit zo zie :)
Dan kan er weer een game van m’n wishlist af d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:33:
Als ze het wel voor elkaar weten te krijgen ben ik onder de indruk :)
Zo'n game moet je niet in 30fps willen spelen.... ik hoop dat het ze gelukt is.

Ben eerst voorlopig nog wel even zoet met mijn GOTY. Yakuza Infinite Wealth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:39:
[...]

Schroef die graphics dan aub maar omlaag om op 60fps te komen.
Mochten ze mij toegang geven tot de broncode dan zal ik dat graag voor je doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:44:
[Afbeelding]

Helaas telt dat niet voor mensen die al elders gespeeld hebben, of je moet een nieuw Square Enix account maken. Ik moet helaas wachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JlwBr3TZuJi8HNJALyZV-x8LwA0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CE8ZOXlZTxLRNHxgCubyn2Bs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
Linksquest schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:59:
[...]

Helaas telt dat niet voor mensen die al elders gespeeld hebben, of je moet een nieuw Square Enix account maken. Ik moet helaas wachten.

[Afbeelding]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Al gespeeld :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

drakiesoft schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:35:
[...]

Oh echt _O-

Voor de AoE liefhebbers, show begint zo

[Embed]
Age of Mythology remake ziet er top uit en komt op dezelfde dag op de XBox uit als op de PC. :)

Call Upon the Gods
Choose your gods from the Greek, Norse, Egyptian, and Atlantean pantheons. Devastate your enemies by summoning powerful lightning storms, earth-shattering quakes, and even the famed Nidhogg dragon. Or call upon nourishing rains and protective Dryads to help your people grow & prosper.

Unleash the Monsters
Unleash Centaurs, Trolls, Mummies, and more. From bejeweled crocodiles who harness the power of the sun to the mighty one-eyed Cyclops, command diverse units inspired by the world's great mythologies.

An Epic Mythological Universe
Embark on a 50-mission campaign that takes you across a vast, mythical world: besiege the mighty walls of Troy, battle Giants in the frozen wastes of Midgard, and discover the mysteries of Osiris in the shifting sands of Egypt. Become a hero of myth—or even a god.

Arena of the Gods
Challenge the Labyrinth in the all-new Trials of the Gods for single-player and co-op. Collect powerful Blessings, join your friends, and take on new challenges to overcome the Arena where the gods themselves do battle.

Better with Friends
Play with up to 11 of your friends, either head-to-head or against the advanced AI on dozens of randomly-generated maps and scenarios for limitless re-playability

[ Voor 55% gewijzigd door On_E op 23-02-2024 23:11 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Ik heb de game geprobeerd, maar vond de humor toch niet helemaal mijn ding. Ben sowieso niet van de humor à la Rick and Morty.

Ook het platformen is niet mijn ding.

Jammer, want het is best een toffe setting en de graphics zijn om te smullen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
De collectors editie:

INCLUDES
- Physical Copy of High On Life
- High On Life Original Soundtrack
- 48 Page Exclusive Collector's Edition Art Book
- Moplet Stress Ball
- Knifey Keychain
- Sticker Sheet
- 11" x 17" Poster

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-0rzHQXjaPYE9FI0AkDU_-QrjQg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jQPUWgSYMVL4qvNtT1lHF5fj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Op ps5 wel, uncapped zelfs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vertel, hoe kom je op die conclusie als je onderstaand bericht ook leest:

Dragon's Dogma 2 is out next month on PS5, and the game's frame rate has been a hot topic as we creep towards launch. Last month, the rumour mill was in full swing, with social media sources claiming that the title would be capped at just 30 frames-per-second on console — which obviously isn't ideal for an action-heavy RPG releasing in 2024

Fortunately, director Hideaki Itsuno seems to have put those rumours to bed. Posting on Twitter, the Capcom veteran reveals that Dragon's Dogma 2 will launch with an uncapped frame rate. This means that it won't be limited to 30fps, allowing the frame rate to fluctuate depending on the current scene.

https://www.pushsquare.co...capped-frame-rate-on-ps5#

[ Voor 32% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-02-2024 11:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 17:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hx0F7PwIWvvjOVi0errDrdaDzo0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PtLKzJ2BX0TTNjkJm7z42xvT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Dat zegt toch niets of het een 60fps game wordt?

Het zegt dat het hoger kan dan 30 en niet gelocked is.

Dus ik ben wel benieuwd hoe @NightShadow22 de conclusie trekt dat het een 60fps game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

uchiha tijntje schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:02:
[...]

Dat zegt toch niets of het een 60fps game wordt?

Het zegt dat het hoger kan dan 30 en niet gelocked is.

Dus ik ben wel benieuwd hoe @NightShadow22 de conclusie trekt dat het een 60fps game is.
Let maar op😉
Pagina: 1 ... 11 ... 105 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties