Ik ben benieuwd hoe vaak je mee hebt gemaakt dat je game save corrupt is geraakt? Je doet het voorkomen alsof dit aan de lopende band gebeurd. Ik kan me de laatste keer dat mij dit is overkomen niet herinneren. En ik speel redelijk watR.G schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 02:47:
even een kleine zij sprong met het xbox platform
Wat mij eigenlijk redelijk verbaasd is dat veel games save haperingen hebben en hierdoor al je progressie weg is.
Waarom is er geen backup save of een andere soort systeem op xbox, het is allemaal niet bereikbaar en of mogelijkheid om het te bewaren het gaat allemaal naar je xbox cloud account ofniet?
Bijvoorbeeld met xbox 1 de eerste xbox kon je memcards gebruiekn kopietjes maken wat ik mij herriner.
Bijvoorbeeld op pc kan je naar je save folder gaan kopie maken just in case. Zoiets ontbreekt op consoles ofniet? Of kan je dit backuppen met een usb stick in je console nooit geprobeerd bij de series x en of ps5.
Maar nee, je kunt je save games niet backuppen op een usb stick op de Xbox. Op de PS kan dat wel volgens mij. Wat je wel kan doen is een tweede Xbox gebruiken of indien een game play anywhere is, een pc of handheld gebruiken als back up. Omslachtig, maar het kan.
Echter zoals ik aangaf, ik kan me niet herinneren wanneer ik hier last van heb gehad dan wel dat ik hier heb gelezen dat anderen er vaak last van hebben. Ik weet wel dat Forza Horizon hier recent wel sporadisch last van had. Maar dat is inmiddels gepatcht volgens mij.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
:strip_exif()/f/image/EhNoC3XI4WIr5QSGFFlbDD8B.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YzkK6Q8y0IuR8sul8oZCO7DJ.png?f=user_large)