Want?
Eerlijk antwoord, de Bundesliga valt echt reuze mee als je naar het niveau kijkt. De top 4/5 is nog enigszins leuk, maar alles daaronder valt gewoon erg tegen.Terranova schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:53:
[...]
Ik snap het niet, jaren lang een van de betere linksback in de Bundesliga, maar kan er weinig van momenteel
Ik vergelijk het een beetje met de Eredivisie, alleen met grotere namen bij de top clubs.
Misschien Sutalo ook wel want die doet het bij Kroatië volgens mij ook prima. Zou Gaai ook beter uitkomen.gws24 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:54:
[...]
Verkeerd systeem voor hem denk ik, hij is meer een wingback voor een 5-3-2 systeem waar hij meer rugdekking van de centrale verdedigers heeft.
Wist Mislintat wel dat Ajax graag 433 speelt?
Vraag mij sowieso af of iedereen die kan kijken
Edit: ja dus, gek dat die zender bij de meeste is. Maar kennelijk is er een doelgroep voor te vinden?
[ Voor 20% gewijzigd door HollowGamer op 22-02-2024 21:03 ]
Wat een geweldig schot zeg!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zie net iemand druk gebaren daar op t veld. Blijkt dat Van den Boomen te zijn. Ik maar denken dat ie al gewisseld was.
Middelmaat op en top dat middenveld
Middelmaat op en top dat middenveld
Heb je dat schot van Gaaei gezien einde tweede helft? Kan zo in t Louvre, kunstwerk.carpebios schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:56:
Wat een geweldig schot zeg!
Waar komt Feyenoord nu op dan? Als Ajax verlengd..
SBS9Grudgie schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:00:
Helaas is het wachten totdat Ajax is afgelopen.Grudgie schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:00:
RTL 4Grudgie schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:00:
Ajax zondag uit naar AZ. Wel fijn dat ze vanavond even goed zelfvertrouwen tanken!
4-0? 5-1?
4-0? 5-1?
Maakt niet uit, want je verliest de reeks toch wel.Aghanim schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:53:
Wie moet je nu in hemelsnaam op het penalty lijstje zetten behalve Berghuis zometeen
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Knap wat ie heeft gedaan. En doet bij Bodo. Maar het blijft Bodo. Ajax is niet goede vorm. Maar normaal gesproken wals je erover heen. Maar eens.. zit hem in de onderbuik. Maar i.m.o is te licht.
We gaan nu helemaal verdedigen
Berghuis eruit Mannsverk erin
Steijn 2.0.
Van T Schip kan ook niet wisselen.
Van T Schip kan ook niet wisselen.
Allemaal tactiek. Doen net alsof ze er niks van kunnen. Zondag staan ze er gewoon en gaan die worden die kaaskoppen helemaal scheelt getikt /sVos schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:01:
Ajax zondag uit naar AZ. Wel fijn dat ze vanavond even goed zelfvertrouwen tanken!
4-0? 5-1?
Omroep BrabantGrudgie schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:00:
Ik vermoed dat Mannsverk er op de training wel eens een penalty in heeft geschoten..
Sosa
De islam kan uw vrijheid schaden
Ik snap je, maar als je dit elftal ziet en als het wat scherper was dan had je hier met 6-1 eraf kunnen gaan. Zelfde coach die AS Roma met 6-1 naar huis stuurde. En hij doet het met echt goed voetbal. Ik kan alleen maar hopen dat zo een coach naar Ajax wilt.Millie-ano schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:03:
[...]
Knap wat ie heeft gedaan. En doet bij Bodo. Maar het blijft Bodo. Ajax is niet goede vorm. Maar normaal gesproken wals je erover heen. Maar eens.. zit hem in de onderbuik. Maar i.m.o is te licht.
Ook een Ajax in goede vorm wint hier ook niet zomaar van eigenlijk, alleen het Ajax denk ik van 18/19.
Penalty expert erinHarribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:03:
We gaan nu helemaal verdedigen
Bam!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Lekker Gimenez weer een doelpuntje mee.
Hopelijk de eerste van weer velen!
Hopelijk de eerste van weer velen!
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Iedereen snel naar omroep Brabant. Daar gebeurt het
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Nee. TLC.Rene schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:06:
Iedereen snel naar omroep Brabant. Daar gebeurt het
Ik was even in verwarring over de bam, maar Feyenoord speelt nu natuurlijk ook..

Dat er echt helemaal niemand in de jeugd voetbalt die het beter kan?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hands van Gimenez. Oh mag door. Gelukje met de VAR
sNielz123 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:07:
Hands van Gimenez. Oh mag door. Gelukje met de VAR
per aspera ad astra
Feyenoord speelt goed Feyenoord heeft geluk....
Allemaal eigenschappen dat uit Amsterdam is verdwenen.
Allemaal eigenschappen dat uit Amsterdam is verdwenen.
Ja maar is toch ook een one - season wonder. Van beide ploegen.Dwight84 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:06:
[...]
Ik snap je, maar als je dit elftal ziet en als het wat scherper was dan had je hier met 6-1 eraf kunnen gaan. Zelfde coach die AS Roma met 6-1 naar huis stuurde. En hij doet het met echt goed voetbal. Ik kan alleen maar hopen dat zo een coach naar Ajax wilt.
Ook een Ajax in goede vorm wint hier ook niet zomaar van eigenlijk, alleen het Ajax denk ik van 18/19.
Maar Ajax heeft over het geheel wel vaker goed tegenstand geboden en coaches en spelers gehad die het wel snapten.
In dat kader zou die TD van Bodo (vorige hoofdcoach voor knutsen, toen knutsen assistent was) misschien wel als TD in de eredivisie kunnen. Waarom niet Ajax. Blijkbaar wel kijk op 'spelers' .. al moet je wel op een gegeven moment de connecties hebben om uit de grotere vijver te vissen . Dat is toch anders
Arme Rijkhof, deze wissel betekent natuurlijk dat hij de beslissende zal missen.
Oh jee. De commentator begint over de strafschoppen dus dan krijg je hem zo tegen.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Italianen schijt volk. Hele lange avond wordt dit
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit ajax heeft nog niet eens recht op twee kwartjes om de weg te vragen op de terugweg , lopend.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Akpom heeft wel zin in penalties.
Hahaha
De islam kan uw vrijheid schaden
WTF, Taylor scoort
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Wat een smerige Schwalbe van die Italiaan, schoot zelf.mis en gaat lopen kermen. Walgelijk spel.
Ja Taylor! Nooit de moed opgegeven!!!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
BAM.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hahaha, lekker voor Kenneth.
Italië overal boycotten
Mislukte voorzet maar we tellen m
Onze God, Kenneth Taylor!!!
Onze God, Kenneth Taylor!!!
Hahaha die staat de rest van het seizoen in de basis
XXXVI
TAYLOR IK VERGEEF JE ALLES!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Taylor maakt m ook nog

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Same! Kom er niet meer in. Dan maar overstappen op ZiggoLZ86 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:06:
En natuurlijk vliegt kpn tv er nu uit.....

Ajax kennende komt die tegengoal nog in de 124e minuut
Verwijderd
Nou, het is 10 minuten goed gegaan bij Feyenoord.
En nu trappen we weer in de trucjes en ongein van Roma.
Je staat 0-1 voor... speel je eigen spel en laat Roma lekker zuigen...
Maar goed, we hebben het al 10 keer gezien ondertussen... we trappen er telkens weer in en laten ons uit ons eigen spel zuigen.
En nu trappen we weer in de trucjes en ongein van Roma.
Je staat 0-1 voor... speel je eigen spel en laat Roma lekker zuigen...
Maar goed, we hebben het al 10 keer gezien ondertussen... we trappen er telkens weer in en laten ons uit ons eigen spel zuigen.
Dat is een teken van onmachtD-e-n schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:12:
Die Italianen gaan nu al zuigen
Met een goede scheidsrechter werkt dat tegen hun zelf
Wat een topper die Taylor. Snel in Oranje!
Zero.
haha totaal mislukte voorzet die erin vliegt, prima toch?
Die had er best in gemogen Wieffer. 1 op 1 met de keeper.
Wel een mooie actie
Wel een mooie actie
Hier is iemand dood geschrokken en enorm boos op mij. 
Pfoe kwam wat ontlading eruit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Nieuwe Wesley Sneijder.Pelox schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:13:
Wat een topper die Taylor. Snel in Oranje!
Meteen in Oranje en 100 miljoen waard.
Dat soort vergissingen gewoon accepteren
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat je weer 2 k"t potten moet kijken...Quad schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:14:
Ongelooflijk dat Ajax hier voor staat hahah. Wel prachtig dit!
Leuk voor Taylor, en de media zal nu wel roepen dat supporters er niets van begrijpen.
Het is echt een redelijk beperkte speler.
Het is echt een redelijk beperkte speler.
Joh tot nu toe is het wel enorm vermakelijk!Millie-ano schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:15:
[...]
Dat je weer 2 k"t potten moet kijken...
Ik wist het. Die Italianen gaan bij alles liggen en naaien. Schijt irritant
Wat heeft dit met voetbal te maken? En ruim je eigen rommel opQuad schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:14:
Pfoe mooi doelpunt. Helaas alweer snel gelijk in Rome
Verwijderd
Je kan Mourinho van het team verwijderen, maar niet uit het team.Agent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:16:
Ik wist het. Die Italianen gaan bij alles liggen en naaien. Schijt irritant
Expendables 4 is ook vermakelijk. Blijft een k't film.Harribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:15:
[...]
Joh tot nu toe is het wel enorm vermakelijk!
Taylor er hier ook lekker tussen. Toppertje hoor
Die zat er toch weer bijna in voor die gele. Vrije trap ook nog
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024