Serie A + La LigaAgent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:16:
Ik wist het. Die Italianen gaan bij alles liggen en naaien. Schijt irritant
Beide kijk ik al jaren niet meer, dan kijk ik liever de Championship met Engels commentaar.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Serie A + La LigaAgent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:16:
Ik wist het. Die Italianen gaan bij alles liggen en naaien. Schijt irritant
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Championship.HollowGamer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:17:
[...]
Serie A + La Liga
Beide kijk ik al jaren niet meer, dan kijk ik liever de Championship met Engels commentaar.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
⏩ PVOutput☀️
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Het is maar goed dat die kerel met tattoo in z’n nek ingevallen issNielz123 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:17:
Die zat er toch weer bijna in voor die gele. Vrije trap ook nog
Championship is sowieso een fantastische competitie. 46 wedstrijden per jaar, prima selecties en budgetten en zelfs onderin wordt er goed voetbal gespeeld. En de top doet het dit jaar beter dan ooit, met Leceister dat op een punten record afstevent. En Fantastische fans en sfeer in en rondom stadions.HollowGamer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:17:
[...]
Serie A + La Liga
Ik ben vrij neutraal, maar de Nederlandse clubs hebben meestal altijd wel geluk.Quad schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:18:
Zal wel passend zijn als 't mis gaat.
Niet mee eens.HollowGamer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:19:
[...]
Ik ben vrij neutraal, maar de Nederlandse clubs hebben meestal altijd wel geluk.
⏩ PVOutput☀️
Ja, gelukkig is het nu op ViaPlay. Alleen jammer dat er altijd andere wedstijden op dat moment zijn, zoals EL/CL of PL.Bao_mi1 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:19:
[...]
Championship is sowieso een fantastische competitie. 46 wedstrijden per jaar, prima selecties en budgetten en zelfs onderin wordt er goed voetbal gespeeld. En de top doet het dit jaar beter dan ooit, met Leceister dat op een punten record afstevent. En Fantastische fans en sfeer in en rondom stadions.
Ik ga er elk seizoen meerdere keren heen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit. Ik heb Hibernian VS Hearts gezien in de halve beker finale. Stadsderby in een neutraal stadion met 50/50 verdeling fans. Wat een sfeer..Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:18:
[...]
Championship.
Samen met de Schotse competitie de leukste voetbalcompetitie in Europa.
Verdomme.... 1-1.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het is vast de broer van de echte verdediger Sosa...Harribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:19:
Echt hoor die Sosa is echt dramatisch
Verdedigt gewoon alles verkeerd
Die redding bij de vrije trap he heerlijk!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
⏩ PVOutput☀️
Ja daar loop ik helaas ook tegenaan. Maar morgen zit ik klaar voor Leeds tegen LeceisterHollowGamer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:20:
[...]
Ja, gelukkig is het nu op ViaPlay. Alleen jammer dat er altijd andere wedstijden op dat moment zijn, zoals EL/CL of PL.
Sbs 9 of espn4Pelox schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:21:
Maar op welke zender is feyenoord nu bezig??
⏩ PVOutput☀️
per aspera ad astra
ESPN4Pelox schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:21:
Playboy TVPelox schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:21:
XXXVI
Mag het met die loonstrookJaer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:22:
Die Henderson is echt altijd happy he...
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Een middenmoter tegen een middenmoter.blobber schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:23:
kan iemand mij uitleggen waar ik zojuist naar gekeken heb ?
JaVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:23:
Pfff, Roma speelt wel goed hoor...
Geen idee, ik zie niet wat jij ziet?blobber schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:23:
kan iemand mij uitleggen waar ik zojuist naar gekeken heb ?
⏩ PVOutput☀️
Zijn beter geworden zonder MourinhoVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:23:
Pfff, Roma speelt wel goed hoor...
Thanks voor de tip. Meestal is dat voetbal wel leuker dan Nederlands voetbal op de vrijdagavond.Bao_mi1 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:21:
[...]
Ja daar loop ik helaas ook tegenaan. Maar morgen zit ik klaar voor Leeds tegen Leceister
Verwijderd
Tot nu toe echt een grote klasse beter.Grudgie schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:24:
Roma speelt echt wel sterk. Kom op Feyenoord.
Beter weet ik niet maar nu voetballen ze
Daar zou een verrekijker bij het kaartje inbegrepen moeten zitten.Megupe schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:24:
Gezellig zo'n stadion met tribunes op 3km afstand...
En dan willen sommige die man bij topploegen zien als Bayern en Chelsea..
Verwijderd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
per aspera ad astra
Leek me duidelijke 50/50, dus niks.Agent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:28:
Hij raakt hem niet ?
Nu trapt hij toch in het gezeik.piotr123 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:27:
Mooi die scheids deelt gewoon geel uit aan die zeikers
Volgens mij is de spits gewoon een BelgAgent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:29:
3e keer dat ik het zeg vanavond. Italianen zijn master in kaarten aannaaien
<Enter-random-spaanse-italiaanse-plorg>D-e-n schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:29:
[...]
Nu trapt hij toch in het gezeik.
Dat is niet minder geworden bij Roma
Het is een naar team en ik hoop dat ze zwaar gehavend het veld aflopenAgent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:29:
3e keer dat ik het zeg vanavond. Italianen zijn master in kaarten aannaaien
Volgens mij overlegt ie dan al met de VARmnarijnm schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:29:
Dat was een zeer late reactie zeg van de scheidsrechter...
Dat is het voetbal wat ze daar spelen, continue over en weer.LZ86 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:28:
Pellegrini naait Geertruida even hard
Enige goede antwoordPWM schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:30:
Hier ga je nooit winnen. Een pingel, rode kaart of whatever nekt je straks, mochten ze niet normaal kunnen winnen.
Verwijderd
PSV speelde gisteren tegen een beter team, maar ook die wedstrijd was niet om aan te zien.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:32:
En we moeten al 3 jaar naar deze onzin kijken tegen AS Roma...
A.U.B.
Laat ons een keertje verlost zijn van dit gedrocht van een team na vanavond.
Naast dat Feyenoord gewoon beter moet voetballen moeten scheidsrechters gewoon het respect afdwingen. Met 4 man komen zeiken? 1e keer waarschuwing, 2e keer rondje kaarten van het huis. Zo moeilijk is het niet.HollowGamer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:35:
[...]
PSV speelde gisteren tegen een beter team, maar ook die wedstrijd was niet om aan te zien.
Het probleem is dat de scheidsrechter hier meteen korte metten mee moet maken. Geef iedereen maar geel bij een toneelstukje of zeuren op de leiding.
Helaas doen ze dat nooit. Geen idee waarom, als Italiaanse of Spaanse teams een aparte status hebben. Maar dat hadden Argentijnen ook niet zo lang geleden.
In de PL doen ze dit, en ja, Arteta krijgt daardoor ook vaak een kaart of schorsing.dr.lowtune schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:37:
[...]
Naast dat Feyenoord gewoon beter moet voetballen moeten scheidsrechters gewoon het respect afdwingen. Met 4 man komen zeiken? 1e keer waarschuwing, 2e keer rondje kaarten van het huis. Zo moeilijk is het niet.
Verwijderd
Het probleem is dat de eerste 3 genoemde zo ongelofelijk goed zijn dat ze makkelijk met die druk omgaan.floriz87 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:37:
Feyenoord moet hoger druk zetten, je wilt niet dat Pellegrini, El Shaarawy, Dybala, Lukaku etc vrij laten ballen net buiten de 16.
Ze spelen tegen Feyenoord heMillie-ano schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:39:
Hou er dan wel weer van dat Roma wel 11 kerels heeft staan. Denk dat het gemiddeld 10cm en 10 kilo per spelers scheelt t.o.v. Ajax. Vergeleken een middenveld met hlynsson en Taylor beide 1.55 en 50 kilo.
Ja maar om het verschil aan te geven.. wieffer is dikke prima. En een timber is niet zo groot, wel bonkig. Gewoon niet dat je na een scheet gelijk ligt.. dat scheelt ook.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq