Fijn dat Schip dit zag aankomen en nog een wisselmoment over heeft gehouden om aan te vallen, oh wacht...
Hij laat in alles zien in een getalenteerde keeper te zijn die ook uitblinkt met tien debielen voor zich?Napo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:28:
[...]
Welke unieke, of bijzondere, kwaliteiten heeft Ramaj daadwerkelijk laten zien?
XXXVI
Ballen tegenhouden. Beetje wat een keeper moet doen. Het is niet de beste van de wereld maar zeler wel een oke keeperNapo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:28:
[...]
Nee vanaf kantoor voor de tv gaan zitten is een feestAghanim schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:29:
Je zou als Ajax fan meegereisd zijn zeg.
Verwijderd
Mwoah, zou als Feyenoord fan het ook niet erg hebben gevonden om daar te zijn.Aghanim schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:29:
Je zou als Ajax fan meegereisd zijn zeg.
2 jaar geleden daar voor 4 daagjes geweest en het is echt prachtig daar.
2 uurtjes naar Ajax kijken is dan prima...
Daar had ik het niet over. Is gewoon een degelijke, meevoetballende keeper. Gezien zijn leeftijd (22) doet hij het prima. Keepers worden meestal alleen maar beter op latere leeftijd met ervaring.Napo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:28:
[...]
Dit is echt een hele slechte scheids zeg, weer zo'n rare beslissing met voordeel. Weer voordelig voor Ajax dan wel
Omdat ik niet veel kan met deze reactie, heb ik het zelf maar opgezocht: http://stadiumdb.com/stadiums/nor/aspmyra_stadion
Zo te zien kun je er appartementen huren, maar helaas nog geen prijzen gezien. Lijkt me best grappig, zo uitkijken op het voetbalveld.
Inmiddels ben ik zover dat het me werkelijk niet uitmaakt wie de tweede erin schiet. Zolang we maar niet gaan verlengen.
XXXVI
Dat hij het prima doet in de vorm waarin Ajax zit is niet te ontkennen maar het niveau ontstijgen van bijvoorbeeld een Olij doet hij wat dat betreft amper of niet.Trishul schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:30:
[...]
Daar had ik het niet over. Is gewoon een degelijke, meevoetballende keeper. Gezien zijn leeftijd (22) doet hij het prima. Keepers worden meestal alleen maar beter op latere leeftijd met ervaring.
Een top 5 van de eredivisie keeper hebben mag wel de ondergrens zijn,
[ Voor 6% gewijzigd door Napo op 22-02-2024 20:34 ]
Eens. Olij is beterNapo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:33:
[...]
Dat hij het prima doet in de vorm waarin Ajax zit is niet te ontkennen maar het niveau ontstijgen van bijvoorbeeld een Olij doet hij wat dat betreft amper of niet.
Ok. En hoe oud is Olij? Hoe lang speelt Olij al eredivisie? Probeer het eens in perspectief te zien.Napo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:33:
[...]
Dat hij het prima doet in de vorm waarin Ajax zit is niet te ontkennen maar het niveau ontstijgen van bijvoorbeeld een Olij doet hij wat dat betreft amper of niet.
Dat laffe voetbal is nooit goedPWM schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:35:
Na de 1-1 speelt Ajax opeens op de helft van de tegenstander. Had dat eerder gedaan.
Ik heb niet echt het idee dat Ajax wil scoren ook
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Leo en een fijne commentator in 1 zin is mutual exclusive.Jaer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:32:
Het is wel een fijne commentator die bij iedere aanval van Ajax al geen vertrouwen er in heeft haha
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
De basis van Ajax ( of Feyenoord, PSV of welke topclub in de Eredivisie dan ook ) is wat dat betreft de leeftijd irrelevant. Voor een speler van die leeftijd doet hij het prima maar is dat hetgeen een topclub moet willen nastreven?Trishul schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:35:
[...]
Ok. En hoe oud is Olij? Hoe lang speelt Olij al eredivisie? Probeer het eens in perspectief te zien.
Hij is een lichtpuntje, en dat wordt je al meteen als top gezien.Napo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:33:
[...]
Ik vind Brobbey een leuke speler, maar bij Fulham zou hij niet in de basis staan. Is hij slecht? Nee, maar we hebben het over Eredivisie niveau. Hopelijk kan hij ooit wel dat niveau hoger aantikken.
We moeten ook zo naar de keeper kijken.
Jezus wat slecht verdedigd, beter is dit buitenspel
Sosa had er geen zin in
comedy capers met Leo s10e69

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Sowieso heb ik niet het idee dat Ajax überhaupt wilt voetballen. Triest elftal.Agent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:36:
Ik heb niet echt het idee dat Ajax wil scoren ook
Wat een wereldpot van Ramaj zeg!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Is bijvoorbeeld zo'n Salah Eddine zo slecht dat die Sosa erin staat
Ramaij wat een keeper. En 22 pas!
[ Voor 4% gewijzigd door sNielz123 op 22-02-2024 20:39 ]
Ja..Harribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:38:
JaHarribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:38:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Willen niet... Kunnen is het probleemDwight84 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:38:
[...]
Sowieso heb ik niet het idee dat Ajax überhaupt wilt voetballen. Triest elftal.
Dat is wel degelijk relevant. Hint: kijk naar de keeper situatie van Ajax tussen 2020-2023. En dan met name naar leeftijden en blessures enz. Ajax moest investeren in een nieuwe talentvolle keeper.Napo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:37:
[...]
De basis van Ajax ( of Feyenoord, PSV of welke topclub in de Eredivisie dan ook ) is wat dat betreft de leeftijd irrelevant. Voor een speler van die leeftijd doet hij het prima maar is dat hetgeen een topclub moet willen nastreven?
Hoeveel miljoen was er uitgegeven? Ze hadden beter heel <insert eredivisie elftal> kunnen kopen van dat geld.
Ah, die van ESPN is hetzelfde lol.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:36:
[...]
Leo en een fijne commentator in 1 zin is mutual exclusive.
Maar Driessen is nooit vrolijk of interessant. Helaas zit hij nog weleens bij de top wedstrijden in de PL. Geen idee waarom, vind die onbekende gewoon prima.
Die speelt bij Twente inmiddelsHarribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:38:
Vind die Sosa ook weinig, passt vnl terug en verdedigt matig slecht
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 22-02-2024 20:41 ]
Sosa buitenkant dekken
Deze 'wedstrijd' is wel van het 'nivo' voor Leo
Lol, dat is waar ook, zo erg mis ik hem dus
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Je zal meegereisd zijn , wat een waar voor je geld! Zelfs verlengen!HollowGamer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:41:
Verlenging, ontzettend veel zin in!
Heb niks beters te doen. Als neutrale toeschouwer is verlenging wel leuk.
Soms maar dan is een simpele pass, loopactie of afname bij sommigen zo slecht dat het niet kan
ik denk dat ze allemaal willen douchen
Sosa is vooral nuttig als je niet hoeft te verdedigen. Net als wijndal een leuke back op de helft van de tegenstander. In dat kader zie ik liever een tete. Verdedigend sterker.Harribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:40:
[...]
Vind die Sosa ook weinig, passt vnl terug en verdedigt matig
Maar iedere coach denkt de nieuwe Guardiola te zijn. Dus gaan ze van alles na-apen. Van die omgeturnde spelers op niet natuurlijke positie.
Zit je dan met je weddenschap met winst voor Bodø. Moeten ze verlengen, kunnen ze nog verliezen, maar wel de weddenschap verloren. Kan nog twee keer niks worden ook op zon avond
Ze kunnen allemaal voetballen. Zo een Bodo heeft ook een matig team maar ze hebben een coach die er alles uitperst zodat spelers op hun toppen van hun kunnen spelen.Harribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:42:
[...]
Soms maar dan is een simpele pass, loopactie of afname bij sommigen zo slecht dat het niet kan
De wil is er niet bij Ajax. En ook dat neem John kwalijk. Lieve vent hoor die John maar een waardeloze trainer die Ajax niet beter heeft gemaakt. (niet eens een fractie beter dan onder Steijn)
Vorig jaar wist je al dat je te veel 'oudere' keepers had. Rulli was prima als hij fit bleef, Pasveer en Stekelenburg liepen al op hun einde. Sinds Onana was je toe aan een nieuwe talantvolle keeper. Is Ramaj dat? Wellicht maar tot nu toe zou ik niet stellen dat hij daarmate bijzondere kwaliteiten heeft dat hij onomstreden zou moeten zijn bij Ajax. In relatie tot de verdediging doet hij het meer dan prima maar je mag wel wat hoger streven dan prima.Trishul schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:40:
[...]
Dat is wel degelijk relevant. Hint: kijk naar de keeper situatie van Ajax tussen 2020-2023. En dan met name naar leeftijden en blessures enz. Ajax moest investeren in een nieuwe talentvolle keeper.
Alsof ik naar AFC heb zitten kijken. Nog niet zolang geleden was dat, beetje zelfde niveau.
Lekker John! Aantal spelers zijn alweer rijp voor een wissel maar lekker stug aan dit 10tal houden. Komt goed.
Zo hadden we net zo'n speler bij Groningen, Mäatta. Zogenaamde aanvallende back maar kunnen verdedigen ho maar. Kost je gewoon flinke kansen tegen.Millie-ano schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:43:
[...]
Sosa is vooral nuttig als je niet hoeft te verdedigen. Net als wijndal een leuke back op de helft van de tegenstander. In dat kader zie ik liever een tete. Verdedigend sterker.
Maar iedere coach denkt de nieuwe Guardiola te zijn. Dus gaan ze van alles na-apen. Van die omgeturnde spelers op niet natuurlijke positie.
Nu hebben we daar een ouderwetse snelle verdedigende linksback. Wouter Prins.
Ok geen goede voorzetten maar wel heel gerust idee dat er weinig meer langs komt
Had ik die + maar niet neergezet. Nu is het 120 min ergerenTerranova schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:43:
Nou tijd voor 90+ minuten van ergering
Feyenoord is toch ook leuk?sNielz123 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:42:
Heb niks beters te doen. Als neutrale toeschouwer is verlenging wel leuk.
Altijd grappig om te zien hoe TV-zenders dan als een gek moeten schuiven, want verlenging. Ondertussen is er alleen maar prut op andere zenders.
Hopelijk gaat Ziggo het wel gewoon doen van steaming, weet niet welke wedstrijd nu moet wijken op ESPN4? Vroeger was Arsenal ook altijd de klos.
Wedden dat ik het vanavond weer te laat maak en beide Nederlandse ploegen uitgeschakeld zijn vanavond ?
Nou moet ik kiezen, Ajax of Feyenoord? Ajax is spannend maar ook slecht voetbal van beide partijen...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nee joh!Agent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:47:
Wedden dat ik het vanavond weer te laat maak en beide Nederlandse ploegen uitgeschakeld zijn vanavond ?
Je kan wel boos zijn op John maar hij is nou ook niet ergens ingestapt waar een lekkere sfeertje van voor elkaar werken hangt.Dwight84 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:46:
Lekker John! Aantal spelers zijn alweer rijp voor een wissel maar lekker stug aan dit 10tal houden. Komt goed.
Er was geen team en ook met eigen jeugd lijkt niemand voor elkaar te willen werken.
Vorig jaar had je nog Tadic en Blind die er dan wat aan deden, wie doet dat nu?
Welnee Feyenoord gaat door.Agent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:47:
Je hebt geluk, morgenavond is ook weer de KKD.d-vine schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:43:
Half uur langer kelder klasse niveau kijken.
SBS 31,wij krijgen hem niet op 9LAD93 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:48:
Moet ik nou serieus overschakelen naar SBS9? Wat een ellende…
Ik heb hem toch echt een bal van de lijn zien halen..Harribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:40:
[...]
Vind die Sosa ook weinig, passt vnl terug en verdedigt matig slecht
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Daar gaat het al mis dat ze tegenwoordig voorzetten verwachten van je back. Daar je links midden of je linksbuiten voor. Linksback moet afpakken en snel inleveren bij dezelfde kleurHarribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:46:
[...]
Ok geen goede voorzetten maar wel heel gerust idee dat er weinig meer langs komt
Kolere, ram die bal gewoon weg daar in de zestien ipv te kloten
Neem ik een triple biertje en ga me zwaar irriteren of hou ik het bij fris ?
Ik ben niet boos op John hoor. Ik weet ook dat hij niet beter kan dan dit. En op welke moment (en dan bedoel ik niet de 18de plek van Ajax) hij in gestapt is heb ik niet anders dan respect.Jaer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:48:
[...]
Je kan wel boos zijn op John maar hij is nou ook niet ergens ingestapt waar een lekkere sfeertje van voor elkaar werken hangt.
Er was geen team en ook met eigen jeugd lijkt niemand voor elkaar te willen werken.
Vorig jaar had je nog Tadic en Blind die er dan wat aan deden, wie doet dat nu?
Een team moet je maken, een goede coach kan een team maken, daar zijn ontelbare voorbeelden van in het voetbal. Zelfs met debiel materiaal kun je een goed team maken. Echter als de afspraken niet duidelijk zijn en spelers doen maar wat... Wat heb je dan aan de trainer?
Ajax had in de winterstop al voor Knutsen moeten gaan en John moeten bedanken en hem een plek geven in het technisch laag.
Ja Ramaj is dat. Ze hebben het nog even tevergeefs geprobeerd met Gorter, maar dat bleek niet veel soeps. Het blijft ook eredivisie he, en de financiële kloof met het buitenland is enorm. Dan zijn keepers zoals Ramaj prima. Echt iets beters halen dat ook jong is, is lastig.Napo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:45:
[...]
Vorig jaar wist je al dat je te veel 'oudere' keepers had. Rulli was prima als hij fit bleef, Pasveer en Stekelenburg liepen al op hun einde. Sinds Onana was je toe aan een nieuwe talantvolle keeper. Is Ramaj dat? Wellicht maar tot nu toe zou ik niet stellen dat hij daarmate bijzondere kwaliteiten heeft dat hij onomstreden zou moeten zijn bij Ajax. In relatie tot de verdediging doet hij het meer dan prima maar je mag wel wat hoger streven dan prima.
holy crap, hoe zit die niet
Ik zou die Sosa het contract ontbinden
Ik heb ook zin in wijn, maar het is morgen pas weekend.Agent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:51:
Rensch, Gai en akpom waren hier meer schuldigAgent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:52:
Ik snap het niet, jaren lang een van de betere linksback in de Bundesliga, maar kan er weinig van momenteelAgent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:52:
Knutsen is het ook niet...Dwight84 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:51:
[...]
Ik ben niet boos op John hoor. Ik weet ook dat hij niet beter kan dan dit. En op welke moment (en dan bedoel ik niet de 18de plek van Ajax) hij in gestapt is heb ik niet anders dan respect.
Een team moet je maken, een goede coach kan een team maken, daar zijn ontelbare voorbeelden van in het voetbal. Zelfs met debiel materiaal kun je een goed team maken. Echter als de afspraken niet duidelijk zijn en spelers doen maar wat... Wat heb je dan aan de trainer?
Ajax had in de winterstop al voor Knutsen moeten gaan en John moeten bedanken en hem een plek geven in het technisch laag.
Een van de twee op de tablet erbij pakken.gambieter schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:47:
Nou moet ik kiezen, Ajax of Feyenoord? Ajax is spannend maar ook slecht voetbal van beide partijen...
Ben bang dat FEY het ook moeilijk gaat krijgen. En dan is het Europees wel afgelopen gok ik zo.
Ja daar ben ik het wel mee eens.Dwight84 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:51:
[...]
Ik ben niet boos op John hoor. Ik weet ook dat hij niet beter kan dan dit. En op welke moment (en dan bedoel ik niet de 18de plek van Ajax) hij in gestapt is heb ik niet anders dan respect.

https://untappd.com/b/cer...inrar-session-ipa/2848699Agent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:51:
Dit gaat er straks een worden voor die gele kanaries.
Als je hem zelf niet maakt dan krijg je het doelpunt om je oren
Jinx jij hem ffAghanim schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:53:
Wie moet je nu in hemelsnaam op het penalty lijstje zetten behalve Berghuis zometeen
Verkeerd systeem voor hem denk ik, hij is meer een wingback voor een 5-3-2 systeem waar hij meer rugdekking van de centrale verdedigers heeft.Terranova schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:53:
[...]
Ik snap het niet, jaren lang een van de betere linksback in de Bundesliga, maar kan er weinig van momenteel
Werkt twee kanten op 😀d-vine schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:53:
Dit gaat er straks een worden voor die gele kanaries.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024