Als je kijkt naar de ranglijst dan heeft JvhS het gewoon goed gedaan tot nu toe.
Scorebord journalistieksNielz123 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:06:
Als je kijkt naar de ranglijst dan heeft JvhS het gewoon goed gedaan tot nu toe.
sNielz123 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:06:
Scoreboard journalistiek
Ajax is van plek 18 naar plek 5 geklommen. Doen ze best goed!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Is dat niet die club die altijd thuis speelt?carpebios schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:57:
[...]
Feyenoord heeft altijd geluk met de arbitrage of de loting!
Ik zag net een banner in beeld komen dat Feyenoord volgende week weer thuis speelt tegen Groningen. Ik vermoed opzet bij espn en de knvb.
Wat gebeurt er hier allemaal joh.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat is dit voor klucht joh.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Of hij valt nu op, omdat de rest zo slecht is.
Hato was een lichtpuntje, maar geef hem nog het voordeel van de twijfel, gezien zijn leeftijd. Maar hij heeft ook niet echt iemand naast zicht, waarvan die leert.
En we zijn weer met 10.
Hahaha wat een lompe knip
[ Voor 23% gewijzigd door Outerspace op 23-02-2024 10:18 . Reden: Niet nodig ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit is toch Ajax onwaardig
Hey rode kaart, we hebben weer dezelfde aantal spelers
Hey rode kaart, we hebben weer dezelfde aantal spelers
Gronbaek heeft ze niet allemaal op een rijtje. Wat een domme actie zeg 
Dat is het al sinds de aanstelling van Schreuder.Harribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:09:
Dit is toch Ajax onwaardig
[ Voor 57% gewijzigd door ephymerous op 22-02-2024 20:10 ]
XXXVI

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Wat verwacht je van een 4e klasse speler.ephymerous schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:09:
Gronbaek heeft ze niet allemaal op een rijtje. Wat een domme actie zeg
Zero.
Nu is Ajax (los van de 0-1) duidelijk in het voordeel.
Gelijk aantal spelers en geen Taylor en sutalo
Gelijk aantal spelers en geen Taylor en sutalo
Neuh hoor, Ramaj behoort gewoon tot de top keepers in de eredivisie. En dat is best knap, met z'n 22 jaar.HollowGamer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:08:
[...]
Of hij valt nu op, omdat de rest zo slecht is.
Hato was een lichtpuntje, maar geef hem nog het voordeel van de twijfel, gezien zijn leeftijd. Maar hij heeft ook niet echt iemand naast zicht, waarvan die leert.
En we zijn weer met 10.
Zaterdag of zondag?Pelox schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:09:
[...]
Wat verwacht je van een 4e klasse speler.
Hato en ook Rensch gaan nog wel maar als je daarnaast Sutalo en Sosa zet, is de totale verdediging te zwak
Nep veld. 2 schoten op de lat. Een rode kaart die niet wordt gegeven omdat er eerst een overtreding op de keeper wordt gemaakt. 1 kans 1 goal.
Is dit bij FC bal op het dak 3? Nee, conference league
Is dit bij FC bal op het dak 3? Nee, conference league
Waarom ziet de rest van Nederland eindelijk nu pas dat Taylor totaal niet kan voetballen?? Dat wisten we toch al 3 jaar?
Zero.
Vreemde wedstrijd wordt vreemder.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Op basis van wat?Trishul schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:10:
[...]
Neuh hoor, Ramaj behoort gewoon tot de top keepers in de eredivisie. En dat is best knap, met z'n 22 jaar.
geen 4de klasse spelers beledigen hePelox schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:09:
[...]
Wat verwacht je van een 4e klasse speler.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Laten we eerlijk zijn, het is zonder Taylor niets beterPelox schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:10:
Waarom ziet de rest van Nederland eindelijk nu pas dat Taylor totaal niet kan voetballen?? Dat wisten we toch al 3 jaar?
Die Gronbaek die eruit is, is hun beste speler
Eens, Ramaj is echt z'n geld waard en gaat dat dubbel en dwars Ajax terug laten verdienen.Trishul schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:10:
[...]
Neuh hoor, Ramaj behoort gewoon tot de top keepers in de eredivisie. En dat is best knap, met z'n 22 jaar.
⏩ PVOutput☀️
Nu het weer 10 tegen 10 staat, kan het verschil in conditie wel een rol gaan spelen. Aangezien Bodø toch redelijk wat energie in de 2de helft heeft gestopt.
Helaas waarJaer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:11:
[...]
Laten we eerlijk zijn, het is zonder Taylor niets beter
Maar Taylor verdedigt überhaupt niet,
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 22-02-2024 20:12 ]
Nee dat zeg ik niet. Het gaat er mij om dat taylor al meerdere keren in oranje heeft gestaan.. maar op basis van wat.Jaer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:11:
[...]
Zero.
Inderdaad. Aanvallend is het dramatisch, 1 schot!?Jaer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:11:
[...]
En toch zou ik niet het tegendeel willen bewijzen dat het wel beter gegaan .Jaer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:11:
[...]
Schijnen bij dezelfde Taxi Centrale als Gabrich te werken.groggy schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:03:
[...]
Is Kaplan wel een echte profvoetballer of net als sutalo eigenlijk taxi chauffeur?
We gaan het nu zien.Jaer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:11:
[...]
Is Akpom een schot?Vos schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:12:
[...]
Inderdaad. Aanvallend is het dramatisch, 1 schot!?
Float like a butterfly, sting like a bee.
de 'kers' zal, zijndat Taylor als invaller de winnende maakt
Ik speel reserve 5e klasse en sta laatste met het teamHanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:11:
[...]
geen 4de klasse spelers beledigen he
Ondertussen te scouten bij Ajax voor ons team volgend jaar
Op basis van wat niet?
Er zijn niet veel betere keepers in de eredivisie.
Als het waar is wat elahmadi of Perez zei. Dat vd boomen bij Toulouse als 10 speelde? Dan is dit toch ook weer slecht gezien. .. kan iemand dat verifiëren?
Vos schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:12:
[...]
Inderdaad. Aanvallend is het dramatisch, 1 schot!?
⏩ PVOutput☀️
Hij had daar in ieder geval een stofzuiger naast zich. Kon zich vooral richten op het verdelen van het spel. Terwijl Spierings alles over de middellijn onder de zoden schoffelde.Millie-ano schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:15:
Als het waar is wat elahmadi of Perez zei. Dat vd boomen bij Toulouse als 10 speelde? Dan is dit toch ook weer slecht gezien. .. kan iemand dat verifiëren?
Volgens deze site niet: https://understat.com/player/10790Millie-ano schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:15:
Maar ajax en feyenoord gewoon lekker winnen, we kunnen de puntjes goed gebruiken de komende jaren.
Zero.
Nu al?Jaer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:18:
Let op 12+ minuten extra tijd
Zolang er maar geen verlenging komtJaer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:18:
Let op 12+ minuten extra tijd
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Interessant maar hoe moet ik dit lezen?Vos schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:17:
[...]
Volgens deze site niet: https://understat.com/player/10790
Het is denk ik Hato, maar waarom staat die kerel telkens 10 meter achter de daadwerkelijke linie. Zo blijft een Bodø speler vrij staan en hef je buitenspel op. Was net erg goed te zien.
⏩ PVOutput☀️
Doelpunten tegen per 90 minuten #11Trishul schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:15:
[...]
Op basis van wat niet?
Er zijn niet veel betere keepers in de eredivisie.
Reddingspercentage #12
Clean sheets #18
Tsja...
1651 minuten als Midfielder Central.Millie-ano schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:19:
[...]
Interessant maar hoe moet ik dit lezen?
1170 minuten als Defensive MC.
Die Ramaj mogen ze echt weer op hun blote knietjes bedanken
Wat knap om zo te keepen in zo'n team
Wil je dat niet meer doenHarribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:21:
Die Ramaj mogen ze echt weer op hun blote knietjes bedanken
In mijn beleving van een 4-3-3.. middenveldKist schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:17:
[...]
Hij had daar in ieder geval een stofzuiger naast zich. Kon zich vooral richten op het verdelen van het spel. Terwijl Spierings alles over de middellijn onder de zoden schoffelde.
Is de punt naar beneden. 6 de breed passende-slopende-stofzuiger
De 8 de box-box-loper en de 10 de spelverdeler/creatieveling.
Dan zou hij toch op 10 wellicht ook kunnen..
Wat doet die nu weer.
Hou me tegen, hou me tegen!Pelox schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:22:
Haha een potje 4e klasse "vecht" duwen
De islam kan uw vrijheid schaden
Domme gele kaart
Tja, niet slim van BOD. Maar goed, ze schieten zichzelf daar mee in de voeten.
Het is echt bijzonder treurig dat je zo achteruit moet voetballen.
Weemoed naar zelfs vorig jaar en dat had ik vorig jaar niet gedacht.
Weemoed naar zelfs vorig jaar en dat had ik vorig jaar niet gedacht.
Statistieken die mij niet zoveel zeggen. Een keeper is ook afhankelijk van zijn verdedigers. Over die verdedigers hoeven we het niet te hebben. En dan is Ramaj 22 jaar.Napo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:20:
[...]
Doelpunten tegen per 90 minuten #11
Reddingspercentage #12
Clean sheets #18
Tsja...
Ik zou Ramaj bv wel eens willen zien met de verdediging van Feyenoord voor zich.
Ramaj aub houdt je vingers van de Bodø spelers af.. Hoeft maar eentje naar de grond te gaan en je hangt.
⏩ PVOutput☀️
Hha, ga maar langs de kant zitten als je pijn hebt 😀
Wonen daar mensen, in die appartementen achter het doel?
Is er iemand die mij even tegen wil houden? Hallo?
Nee, ijsberen.HollowGamer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:24:
Wonen daar mensen, in die appartementen achter het doel?
Tja, kan niet zeggen onterecht.
Vervelende voor ons als kijker als er nog een verlenging aankomt ook.
Vervelende voor ons als kijker als er nog een verlenging aankomt ook.
Taylor komt erin en… 
Liet hij ook gewoon niet zijn man lopen?
Liet hij ook gewoon niet zijn man lopen?
[ Voor 46% gewijzigd door ephymerous op 22-02-2024 20:28 ]
XXXVI
BÆM
De islam kan uw vrijheid schaden
Goaltje hoor, rustig in het hoekje. Wel spijtig maar niet tegen het beeld van de westrijd tot dus ver.
Goede goal, doe je weinig aan
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik moest lachenMegupe schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:26:
Taylor erin en gelijk doelpunt tegen
Eerder de spelers die te ver inzakken en laat uitstappen.LZ86 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:26:
Ja, die zat er al heel lang aan te komen.
Prutswerk Ramaj
Prik er dan nog maar eentje in en verlos dit Ajax van verder lijden...
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Aardig ingeschoten. Wel leuk verlenging
En voor de zoveelste keer dat wanneer deze commentator over hypothetische toekomstige scenarios zoals de volgende ronde begint te ijlen krijgt je de deksel op de neus.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou schiet die 2-1 er ook in, het is al erg genoeg wat Ajax laat zien.
Welke unieke, of bijzondere, kwaliteiten heeft Ramaj daadwerkelijk laten zien?Trishul schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:24:
[...]
Statistieken die mij niet zoveel zeggen. Een keeper is ook afhankelijk van zijn verdedigers. Over die verdedigers hoeven we het niet te hebben. En dan is Ramaj 22 jaar.
Ik zou Ramaj bv wel eens willen zien met de verdediging van Feyenoord voor zich.
Verwijderd
Zo, dit is maybe de meest verdiende 1-1 die ik in een lange tijd heb gezien.
Zonde voor het Nederlandse Voetbal.
Maar wel zwaar terecht.
Zonde voor het Nederlandse Voetbal.
Maar wel zwaar terecht.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024