Nog slechter dan sommige aankopen van Ten Hag?Harribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:50:
Sutalo de slechtste speler van Ajax
Kansloos dit.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Vorige week een makkelijke rode kaart voor Bode, nu 1 voor Ajax?
Zo zie je maar weer... is het weer gelijkgetrokken.
Natuurlijk, het kon natuurlijk niet dat Ajax de scheidsrechter mee blijft hebben
Stond hij niet eerst buitenspel? Wordt daar niet eerst naar gekeken?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Kun je het op dit niveau nog op zelfvertrouwen gooien? Hij staat echt totaal verkeerd.
Beide gewoon rood volgens de regels.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:51:
Vorige week een makkelijke rode kaart voor Bode, nu 1 voor Ajax?
Nu is het dan wel klaar met die excuses waar ik het over had toch?
Verdorie, Brobbey eraf en Sutalo rood.. 
Einde toernooi zo.
Einde toernooi zo.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Laat die maar eens een tijdje op de bank, elke wedstrijd gaat hij wel ergens opzichtig de fout inHollowGamer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:51:
[...]
Nog slechter dan sommige aankopen van Ten Hag?
1 minuut in het veld en dan overkomt je dit. Eerst het middenveld die de passing mogelijk maakt en vervolgens je Kroatische international die volledig verkeerd staat, hoe dan.
Laten we het hopenQuad schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:52:
Verdorie, Brobbey eraf en Sutalo rood..
Einde toernooi zo.
Tja, als schip blijft kiezen voor sutalo dan is het vragen om problemen. Kaplan speelt al weken prima, waarin krijgt die niet eens de kans.
Mist de VAR nou dat hij al valt doordat hij met zijn linkervoet tegen Sutalo op loopt? Pas daarna steekt Sutalo zijn been uit en zou je pas van overtreding kunnen spreken, als hij dus niet al viel door ongelukkig contact.
Verwijderd
Absoluut mee eens,
Maar wel "makkelijk" als je het vergelijkt met andere rode kaarten die je ziet.
Sommige scheidsrechters zouden voor beide geen rood geven en sommig weer wel.
"Luck of the draw."
-
Oh! Weer var?
En hij doet het niet eens met opzet.
Ik ben altijd van de school, als je dan toch rood pakt, zorg dan dat het de kaart waard is..
Ik ben altijd van de school, als je dan toch rood pakt, zorg dan dat het de kaart waard is..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Heerlijk. De var is er blijkbaar om onkunde te bestraffen maar daadwerkelijk kritisch kijken naar belangrijke momenten mag vaak niet binnen de regels.
En nu ik dit typ zie ik gelukkig wel een goede toepassing.
En nu ik dit typ zie ik gelukkig wel een goede toepassing.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het is alleen vervelend als je het in de competitie ook niet kan.
Lol 😂
Ja hoor, 't is hands idd, maar die hand kan ook nergens anders heen
Jezus wat kan die Sosa weinig
Shit, dat is een pingel.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En daar is de penalty.
En roos voor het opzettelijk wegnemen van een scoringskans?
En roos voor het opzettelijk wegnemen van een scoringskans?
Verwijderd
Niet mee eens, hij steekt hem duidelijk een beetje uit en is niet langs het lichaam.Terranova schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:53:
Ja hoor, 't is hands idd, maar die hand kan ook nergens anders heen
Die bal zou zo voor langs het doel zijn gegaan, niet eens op doel.
Wel enigszins ja.groggy schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:54:
Ramaj werd toch gehinderd
Precies, dit is gewoon een overtreding op de keeper
En zo krijg je nog een rode kaart + penalty dan?
⏩ PVOutput☀️
Samen met sutaloAgent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:53:
Jezus wat kan die Sosa weinig
Centrale verdedigers van fc Groningen zijn beter, serieus
Daar komen we heel goed weg!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Wat een geluk
Oh wat een geluk.
⏩ PVOutput☀️
Die mensen die zeggen. (Commentator espn) .. arm niet langs het langs het lichaam hebben echt niet gevoetbald of enigszins zelf motoriek... Hoe bewegen die mensen zelf in het dagelijks leven of sport
Je kunt je afvragen of ze het bewust doen, om weer de huidige trainer eruit te krijgen. Of dat het echt niveau is.Vos schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:53:
Bewust hands, weer rood?
Hier komt Ajax goed weg, maar lijkt terecht.
gevalletje waar moet ik mijn arm laten. Ajax is nog zieker als ik geweest ben afgelopen dagen, dat dat mogelijk is. W-T-F-
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Niet mee eens. hij beweegt z'n arm naar z'n lichaam toe, maar is te laat. Dus hij is van z'n lichaam af ja, maar hij ging niet naar de balVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:54:
[...]
Niet mee eens, hij steekt hem duidelijk een beetje uit en is niet langs het lichaam.
Ik dacht dat normale overtredingen niet door var werden beoordeeld. Waarom nu wel?
Ik wil de zin “ Feyenoord heeft altijd geluk met arbitrage “ niet meer horen
Wauw… daar worden vanavond wat acceptgyros overgemaakt naar de scheids.
En terecht Forbs eruit, die mag met Martha banken.
En terecht Forbs eruit, die mag met Martha banken.
Verwijderd
Dus is de arm van het lichaam weg....Terranova schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:55:
[...]
Niet mee eens. hij beweegt z'n arm naar z'n lichaam toe, maar is te laat. Dus hij is van z'n lichaam af ja, maar hij ging niet naar de bal
Ach uitstel van executie
Gaaie erin, dat is hetzelfde niveau als Sutalo en Sosa
Gaaie erin, dat is hetzelfde niveau als Sutalo en Sosa
Het is meer een 'onbewuste' reactie van de speler denk ik.HollowGamer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:55:
[...]
Je kunt je afvragen of ze het bewust doen, om weer de huidige trainer eruit te krijgen. Of dat het echt niveau is.
Hier komt Ajax goed weg, maar lijkt terecht.
Zo is het voor de neutrale kijker toch een vermakelijke wedstrijd, ondanks het niveau van beide teams.
Kan van Gaal het niet overnemen van Schip? Gaaij again? Hoezo? Wat moet Kaplan doen om in het elftal te komen?
[ Voor 27% gewijzigd door ephymerous op 22-02-2024 19:57 ]
XXXVI
Hoe beweeg jij als je in snelheid bent en tot stilstand moet komen?Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:56:
[...]
Dus is de arm van het lichaam weg....
Ook nu niet, was een Penalty checkaicaramba schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:56:
Ik dacht dat normale overtredingen niet door var werden beoordeeld. Waarom nu wel?
Formerly known as Ragdoll
Feyenoord heeft altijd geluk met de arbitrage of de loting!Agent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:56:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hij mag niet voor alleen dit moment naar de VAR, maar wel als het in een ander moment voor komt.aicaramba schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:56:
Overigens het was een elleboog van die Bodo speler, dus voor een potentiele rode kaart had het ook gekund.
Alle grote clubs in NL dus gezwijnd met de VAR de afgelopen weken. Is die discussie ook weer klaar.
Ja, maar hij steekt em niet uit zoals jij zegt.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:56:
[...]
Die domme regel dat je arm langs je lichaam moest zijn. Dat geklooi met handen op de rug is daardoor allemaal aangeleerd, compleet onnatuurlijk.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:56:
[...]
Gelukkig kijken ze tegenwoordig weer iets meer naar de natuurlijke houding.
Maar uiteindelijk wordt een ‘overtreding’ bestraft. Niet de penalty check zelf.
Dat is geen geluk. Dat dwing je af!carpebios schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:57:
[...]
Feyenoord heeft altijd geluk met de arbitrage of de loting!
(Kuipvrees)
Het moest er ff uit hecarpebios schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:57:
[...]
Feyenoord heeft altijd geluk met de arbitrage of de loting!
Joh Ajax moet nog zoveel mee hebben om het weer in evenwicht te krijgenAgent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:56:
XXXVI
Ah, ok. Op die manier.Terranova schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:57:
[...]
Hij mag niet voor alleen dit moment naar de VAR, maar wel als het in een ander moment voor komt.
Overigens het was een elleboog van die Bodo speler, dus voor een potentiele rode kaart had het ook gekund.
Ik vind het zo moeilijk, gezien zijn omstandigheden toch instappen, maar buiten de eerste paar wedstrijden, is het daarna weer erg snel ingezakt.ephymerous schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:56:
Kan van Gaal het niet overnemen van Schip? Gaaij again? Hoezo?
De spelers zijn erg slecht, dat wel.
Ja, maar de enige speler met snelheid is't veld afPWM schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:58:
1 goede uitbraak en je bent door. Met zoveel geluk, zal dat het wel worden.
Als dit een elleboog was dan was die van Aprom eerste helft donkerroodTerranova schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:57:
[...]
Hij mag niet voor alleen dit moment naar de VAR, maar wel als het in een ander moment voor komt.
Wat voegt deze opmerking nou toe?Agent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:56:
Dit houd je niet langer dan 5 min vol. Het is voor de 60e min 1-1. Wat een kansloos Ajax dit.PWM schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:58:
1 goede uitbraak en je bent door. Met zoveel geluk, zal dat het wel worden.
Och het moet toch weer over je eigen club gaan?Agent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:56:
Sommige worden hier volgens mij nerveus als we het nu niet over Feyenoord of Psv hebben
Dat je eigenlijk een tweede rode kaart en een penalty tegen moest hebben.
Bodo krijgt hem er niet in dus Ajax kan best winnen
Waarom is het geluk als een kans die ontstaat door een overtreding terecht afgekeurd wordt? Zonder die overtreding had Ramaj de bal gewoon weg kunnen tikken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oh nee hoor. Ik gun elke Nederlandse club de winst ookHarribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:59:
[...]
Och het moet toch weer over je eigen club gaan?![]()
Sommige worden hier volgens mij nerveus als we het nu niet over Feyenoord of Psv hebben
Die ga je in zo’n pot niet z’n debuut laten maken, na een blessure op kunstgrasephymerous schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:56:
Kan van Gaal het niet overnemen van Schip? Gaaij again? Hoezo? Wat moet Kaplan doen om in het elftal te komen?
Euh nee? Het was een overtreding, dus alles erna valt weg.Agent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:00:
[...]
Dat je eigenlijk een tweede rode kaart en een penalty tegen moest hebben.
Van Gaal zit liever in Portugal grotendeelsephymerous schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:56:
Om het positieve te zien, Ajax heeft 1 schot, 1 goal. Hyper efficiënt..
KKD is niet anders tochHansAnders07 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:01:
[...]
Die ga je in zo’n pot niet z’n debuut laten maken, na een blessure op kunstgras
Opzich, als je kijkt naar een bepaalde statistiek in de eredivisie: rode kaarten mee van de top3, dan komt daar wel iets interessants uit...
En is helaas ook ziek/onder behandeling.Agent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:01:
[...]
Van Gaal zit liever in Portugal grotendeels
Het was sowieso een elleboog, maar dat betekent niet dat het rood is. Maar ik zei het alleen omdat het een potentieel VAR moment had geweest, waardoor deze beslissing naar de VAR had kunnen gaan, als de handsbal van Sosa er natuurlijk niet was geweestsNielz123 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:59:
[...]
Als dit een elleboog was dan was die van Aprom eerste helft donkerrood
HollowGamer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:02:
[...]
En is helaas ook ziek/onder behandeling.
Dat niet te vergeten inderdaadHollowGamer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:02:
[...]
Is Kaplan wel een echte profvoetballer of net als sutalo eigenlijk taxi chauffeur?ephymerous schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:56:
Volgens mij deed hij het nu niet voor zijn vrouw ofzoiets, anders had hij wellicht ingestapt. Die wilde niet dat hij het deed voor zijn gezondheid (en terecht).
Maar vraag mij af of VG echt iets met dit materiaal kan. Die Sven heeft echt van alles gekocht, waar niemand echt iets mee kan (bekend, maar toch).
De storm is even gaan liggen.. ook hier buiten.
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 22-02-2024 20:05 ]
True, helaas is het spel om moedeloos van te worden. Schip heeft nog nergens bewezen een goede trainer te zijn. Ajacied? Ja Sympathiek? Ook, maar niet wat Ajax nodig heeft.HollowGamer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:02:
[...]
XXXVI
Die keeper had hij toch goed gezienHollowGamer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:04:
[...]
Die Sven heeft echt van alles gekocht, waar niemand echt iets mee kan
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024