Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Klonk meer alsof het bij Martha lag aan inzet en instelling dat hij niet meer bij de selectie zatQuad schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:44:
@JanW als het goed is komt Martha voorlopig niet meer bij het eerste. Van 't Schip heeft openlijk over hem uitgelaten dat hij (Martha) niet het niveau nastreeft wat hij (van 't Schip) verlangt.
Maar wat van 't Schip in Taylor ziet is mij dan een raadsel.
Ik zou het ook wel aandurven om geld in te zetten op verlies van Ajax. Ook op verlies van Feyenoord trouwens.
Nu we het er toch over hebben; ik zal eens polletjes maken.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Poll: Bodo Glimt vs Ajax
• Winst Bodo Glimt
• Winst Ajax
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: AS Roma vs Feyenoord
• Winst AS Roma
• Winst Feyenoord
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Lekker bezig mensen!

Verdikkeme, komt John ineens met een logische opstelling.
Taylor banken en geen Henderson.
⏩ PVOutput☀️
We zaten hier natuurlijk op de wachten!Superkiwi schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:04:
Hebben we wat botjes actief of zat iedereen te springen om een polletje 😁
Lekker bezig mensen!
Gezien het spel van Ajax de laatste weken verwacht ik dat ze het vanavond niet gaan redden. Feyenoord zou nog voor een verassing kunnen zorgen maar ben bang dat alleen PSV nog door zal gaan
PSN: Europhea
Geen Henderson? Kostte ook niks, gewoon op de bank zettenQuad schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:04:
[Afbeelding]

Geblesseerd dus ook niet op de bank dacht ik.Harribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:10:
[...]
Geen Henderson? Kostte ook niks, gewoon op de bank zetten
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Daarom, miss diegene die 15 euro op Bodø heeft gezet 'm nog kan cashen.Agent47 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:11:
Geen Taylor? Hij heeft het licht gezien. Ajax gaat vanavond door
⏩ PVOutput☀️
Dat zou logisch klinken. Okkoentjuh schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:11:
[...]
Geblesseerd dus ook niet op de bank dacht ik.
Ajax heeft verdedigend problemen maar het is toch ook niet zo dat dat Bodo hun de druk op legde?
Van de Boomen en Tahirovic voor het betere inkleunwerk... Waarom niet...
Psv is ook nog niet zomaar door hoor, ik denk dat Nederland na de wedstrijd van psv niet meer Europees actief is.Razenko schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:09:
[...]
We zaten hier natuurlijk op de wachten!
Gezien het spel van Ajax de laatste weken verwacht ik dat ze het vanavond niet gaan redden. Feyenoord zou nog voor een verassing kunnen zorgen maar ben bang dat alleen PSV nog door zal gaan
Ik hoop op 3 winstpartijen eigenlijk, ook omdat alle 3 dan Europees actief blijven in een ritme van meerdere wedstrijden per week, en omdat dit goed is voor de ontwikkeling van spelers.
Forbs en logisch… eh jaQuad schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:04:
[Afbeelding]
Had dan Rijkhof of Akpom gebracht in een 4-4-2 opstelling naast Brobbey. Forbs werkt (kei)hard maar het ontbreekt hem volledig aan spelinzicht en bal behandeling
Je kunt beter tegen een goed team spelen, dan tegen iets als Bode.
Schitterend dat liggend vuurwerk. /s

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
oh, ik had het eigenlijk over Ajax zelf, maar met Driessen is het dubbel ergeren
Helaas of het word clandestienHollowGamer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:44:
[...]
Hopelijk heb je ESPN, daar is ander commentaar.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
goeie tipHollowGamer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:44:
[...]
Hopelijk heb je ESPN, daar is ander commentaar.
10 second ninja DONE
Espn 2 heeft de wedstrijd wel volledigSagat schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:48:
Hrmmm bij espn 1 weer schakel programma, goed kijken hoe vaak ze schakelen, kan zo maar minder ergerlijk zijn dan Leo....
Dit was ook geen minuut. Prima als ze 30 seconden doen, maar communiceer dan geen minuut.
Ik heb alleen maar het open ESPN. (via ziggo).Terranova schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:48:
[...]
Espn 2 heeft de wedstrijd wel volledig
10 second ninja DONE
GecondoleerdSagat schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:51:
[...]
Ik heb alleen maar het open ESPN. (via ziggo).
Dat is dan wel makkelijk voor Bodo
Wel Sosa, Forbs en TahirovicQuad schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:04:
[Afbeelding]
Ajax heeft de bal nauwelijks, maar dan zit er ook geen lijn in het spel.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
En ze proberen pas druk te zetten vanaf de middenlijn. Dat is het enige positieve aanknopingspunt dat ik zie.
XXXVI
Waarom gaat niemand daarbij staan?
Ze lijken wel verdoofd. Niemand durft er kort op te zitten
Ajax gewoon de mindere
[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 22-02-2024 18:58 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Maar hou de bal eens in de ploeg!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Er wordt totaal geen druk gegeven.Hupske schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:59:
Ajax werkelijk kansloos. Teveel in het team die het spelletje niet snappen. Hoe is het mogelijk dat als je zelf inzakt, dat nog zoveel ruimte weggeeft.
Edit: gebeurt opeens wel een je hebt de bal
Och och wat een pass op Berghuis...schrijnend
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:28
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Veel spelers hebben niet het inzicht waar ze moeten staan. Daar moet Henderson bij helpen, maar dat kan tot een bepaalde hoogte, men moet uiteindelijk ook zelf eens zaken doorhebben.Harribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:57:
Ongelooflijk... Staat gewoon een man 5 seconden op het middenveld vrij tussen 6 Ajacieden die op een paar meter afstand staan.
Waarom gaat niemand daarbij staan?
Ze lijken wel verdoofd. Niemand durft er kort op te zitten
Ajax gewoon de mindere
Het centrale duo is zo zwak en dat is jammer. Kwa aanval begint het wel te kloppen. Niet de sterren van de hemel, maar er wordt tenminste gescoord. Dat is ook de hele reden dat Ajax nu wat hoger in de eredivisie staat. Als het op het doelsaldo werd bepaald, dan was het niet best.
Kolere spring gewoon mee met zo'n voorzet... Echt ongelooflijk
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Inderdaad. Ze lopen maar wat rond.tweakduke schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:02:
[...]
Veel spelers hebben niet het inzicht waar ze moeten staan. Daar moet Henderson bij helpen, maar dat kan tot een bepaalde hoogte, men moet uiteindelijk ook zelf eens zaken doorhebben.
Maar dan nog he, kleun erin.
Nu toch een paar keer gebeurt en dan heb je toch de bal
Taylor wordt gemist?HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:05:
Ajax 'voetbalt' als een stel aangebrande angsthazen .
⏩ PVOutput☀️
Verder niet veel goeds. Ik heb Ajax zoveel mooie dingen zien doen in de CL, en nu winnen ze niet van FC Volendam van Noorwegen.
*Al het respect voor FC Volendam, maar normaal ben je het daar niet zo moeilijk mee
- tweakduke
Nou dat deed Tahirovic, maar is het weer niet goedHarribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:05:
[...]
Inderdaad. Ze lopen maar wat rond.
Maar dan nog he, kleun erin.
Nu toch een paar keer gebeurt en dan heb je toch de bal
Veld is wel echt een biljartlaken, dat is hoe dan ook even wennen.
Maar zodra Ajax het echte duel aan gaat, wordt het betertweakduke schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:07:
[...]
Nou dat deed Tahirovic, maar is het weer niet goed
Bodo is misschien niet slecht maar Ajax laat ze ook heel goed lijken
Ik heb nog hoop, slechter dan de eerste twintig minuten kan nietPWM schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:11:
Bodo is echt veel sterker. Ben bang dat het vanavond om 21.00 niet veel mooier gaat zijn. Vaak heb je wel zin in een Europese avond, maar dit is er niet 1 van.
Serieus zo goed is dat Bodo niet
Maar je moet het wel met zijn allen doen
Edit enfin zal niet het topic hier vnl in mijn eentje vullen
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 22-02-2024 19:16 ]
Was al geen buitenspel voor Ajax, maar dan alsnog 't voordeel niet geven voor Bodo is raar(en gelukkig voor Ajax)
[ Voor 39% gewijzigd door Terranova op 22-02-2024 19:17 ]
Snap ook dat die commentator baalt dat hij hiervoor naar de poolcirkel is afgereisd.
Als Ajax ook maar half de inzet zou tonen als ze tegen PSV deden dan zouden ze hier makkelijk kunnen winnen.
Eerste keer goed gezamenlijk druk zetten en zie daar
Scoort ie ...
Ik zal zo 3x beginnen dat Brobbey geen pepernoot raakt .. kijken wat dat brengt.
- tweakduke
Dat scheelt een hoop
Ik verwacht veel van Feyenoord hoorPWM schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:11:
Bodo is echt veel sterker. Ben bang dat het vanavond om 21.00 niet veel mooier gaat zijn. Vaak heb je wel zin in een Europese avond, maar dit is er niet 1 van.
XXXVI
Berghuis heb je weinig aan aan de flank. In het centrum nu des te meer.Millie-ano schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:20:
Terwijl ik stond te typen dat je geen ruk aan Berghuis hebt...
Scoort ie ...
Ik zal zo 3x beginnen dat Brobbey geen pepernoot raakt .. kijken wat dat brengt.
Gewoon Berghuis als AM, snelle vleugelspits op plek Berghuis
Verdiendeephymerous schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:20:
Daar dan eindelijk de verdiende 0-1
Dat is dan echt een gemisephymerous schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:23:
[...]
Ehm, die is er niet, laat staan snel.
Bergwijn geblesseerd zeker
Klopt.. maar ben geen fan. Al vanaf het begin niet. Mag van mij wieberen.Harribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:22:
[...]
Berghuis heb je weinig aan aan de flank. In het centrum nu des te meer.
Gewoon Berghuis als AM, snelle vleugelspits op plek Berghuis
Heeft ie al een tijdje geleden gemeld hoorHollowGamer schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:27:
Waarom valt de commentator niet op dat er een wissel klaar staat? (ESPN)
Amateuristisch, echt niet te geloven
Ajax heeft geluk
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 22-02-2024 19:30 ]
Tja, Ku(ns)tgras heMegupe schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:31:
Kut, Brobbey wordt natuurlijk niet zomaar gewisseld. Dit kan wel eens een vervelend probleem zijn 😓
Dan te bedenken dat deze ook bij Ajax - Getafe wasHarribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:32:
Ajax kan niet zeggen dat het de scheidsrechter tegen heeft
Mag ook wel gezien de laatste wedstrijd die hij van Ajax floot(tegen GetafeHarribo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:32:
Ajax kan niet zeggen dat het de scheidsrechter tegen heeft

Volgens mij pas toen Akpom in beeld kwam?Terranova schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:28:
[...]
Heeft ie al een tijdje geleden gemeld hoor
Of ik ben half wakker, want erg opwindend is het ook niet.
Ik zei niet dat hij goed wasPompi schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:32:
[...]
Dan te bedenken dat deze ook bij Ajax - Getafe was
Slecht voor Bodo
Toch moet het wel beter. Maar ja
Oefff was dat die wedstrijd met die verschrikkelijk zuigende cuchorella ? ...Pompi schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:32:
[...]
Die scheids heeft gewoon een voorkeur voor de zuidelijker gelegen ploegPompi schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:32:
[...]
Die Braziliaan Reyerson ofzo ja, was de terug wedstrijd in de Arena nadat in de heen wedstrijd Babel nadeed hoe zij als stervende zwanen naar het gras gingenMillie-ano schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:33:
[...]
Oefff was dat die wedstrijd met die verschrikkelijk zuigende cuchorella ? ...
Die dubbele 6 heb ik in 45minuten niet kunnen vinden. Het middenveld is volledig ontzichtbaar, dat zou met een dubbele zes niet mogen.
Brobbey was by far de beste man bij Ajax en zelfs nu hij in de catacomben verkeerd is hij dat nog steeds.
Well that escalated quickly...Millie-ano schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:20:
Terwijl ik stond te typen dat je geen ruk aan Berghuis hebt...
Scoort ie ...
Zo waar, vooral dat dekkenMiki schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:40:
Als je hier geen dubbele oogbalontsteking van kunt oplopen dan weet ik het ook niet meer. Wat ongelofelijk slecht. Die Grondbaek (8.) staat continu vrij, niemand die denkt, hey waar is mijn mannetje.
Die dubbele 6 heb ik in 45minuten niet kunnen vinden. Het middenveld is volledig ontzichtbaar, dat zou met een dubbele zes niet mogen.
Brobbey was by far de beste man bij Ajax en zelfs nu hij in de catacomben verkeerd is hij dat nog steeds.
Genoeg mensen in de buurt zou je zeggen
Misschien moet Ajax maar een ex verdediger als trainer krijgen, die ze dat leert
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 22-02-2024 19:43 ]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Wel een beetje dit seizoen hoor, gewoon niet weten waar je tegenstander is.
[ Voor 54% gewijzigd door Jaer op 22-02-2024 19:52 ]
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024