per aspera ad astra
Zo bedoel ik het ook.Quad schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:17:
[...]
Schwalbe van de scheids zeker?
Ja hij neemt die speler mee in zijn tackle.. Maar de bal was eerst en werd perfect afgebogen.
Precies, in de ED een schande, hier meer dan welkom.LAD93 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:17:
Voor iedereen die vindt dat de pingel niet terecht is - gelukjes van Nederlandse teams in het Europees voetbal zijn schaars, het mag ook eens meezitten!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Precies dit. Zowel op club niveau als met de landenteams.LAD93 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:17:
Voor iedereen die vindt dat de pingel niet terecht is - gelukjes van Nederlandse teams in het Europees voetbal zijn schaars, het mag ook eens meezitten!
Zero.
KNVB beker of CL, dat maakt geen verschil qua hoe goed de scheids of VAR moet zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:16:
[...]
Je hebt het over de grootste competitie in de wereld met de grootste belangen.
Niet over een knvb bekertje.
Dit is gewoon simpelweg een schande, niets minder.
Dat geluk hebben we al opgebruikt met Robben tegen MexicoPelox schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:18:
[...]
Precies dit. Zowel op club niveau als met de landenteams.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Kunnen de PSV'ers daar ook weer over ophouden.
Dat is dan ook wel fijn.
Ook natuurlijk erg heel fijn voor de coëfficiënten.
Maar ik heb gewoon liever gewoon een wedstrijd die niet word beïnvloed door scheidsrechterlijke dwalingen.
Jah we strepen even competities tegen elkaar afVerwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:21:
Nou, is kwa "gerechtigheid" dat moment tegen Feyenoord in de beker nu ook weggestreept.
Dat is dan ook wel fijn.
Maar ik heb gewoon liever gewoon een wedstrijd die niet word beïnvloed door scheidsrechterlijke dwalingen.
Wel als hij zo wild blijft. Vrije schietkans op de 16 en dan niet eens op doel.HollowGamer schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:21:
Die Saibari speelt niet nog een seizoen voor PSV.
[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 20-02-2024 22:22 ]
Zero.
Goed, nu RKC nogVerwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:21:
Nou, is kwa "gerechtigheid" dat moment tegen Feyenoord in de beker nu ook weggestreept.
Dat is dan ook wel fijn.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
FC Groningen
En Telstar
En Den Bosch
Excelsior
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 20-02-2024 22:24 ]
Ik wil ook best invallen en in het wilde weg schieten.
[ Voor 51% gewijzigd door carpebios op 20-02-2024 22:24 ]
Voor wie dan?carpebios schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:24:
WISSEL LOZANO! Kom op Bosz.
Ik wil ook best invallen en in het wilde weg schieten.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
No era penal!Superkiwi schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:20:
[...]
Dat geluk hebben we al opgebruikt met Robben tegen Mexico
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 4% gewijzigd door bazzemans op 20-02-2024 22:26 ]
Pepi?
Zero.
Schouten speelt weer goed, rustig en degelijk
Ze hebben toch wel iets op de bank?
Ik heb Lozano nog niets goed zien doen, maar Bosz is ook een rare manager. Die wisselt niet zo snel als je het logisch vind, en dan weer als het juist niet logisch is om te doen.
Ik zie hem ook gewoon niet wisselen.HollowGamer schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:27:
[...]
Ze hebben toch wel iets op de bank?
Ik heb Lozano nog niets goed zien doen, maar Bosz is ook een rare manager. Die wisselt niet zo snel als je het logisch vind, en dan weer als het juist niet logisch is om te doen.
Zero.
Denk zoals je vroeger tegen je leerkracht praatte.bazzemans schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:26:
Gewoon zomaar een vraag tussendoor hoor maar hoe zouden de spelers van PSV de trainer aanspreken? "Yes, coach", "Yes, chef", "Yes, boss" of "Yes, Bosz"?
Veerman is ook een goede speler maar mist snelheidPelox schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:27:
Veerman doet het prima, ook veel ballen afgepakt. De passing en coaching komt weer van boscagli, zwaar onderschatte speler.
Dat wordt dan door Bosz gecompenseerd door Tillman en Saibari er neer te zetten heb ik het idee
Zero.
Toch creëert Psv, nu Dortmund voor een tweede wil gaan, ook haast niks nuPelox schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:30:
Maar als dit het normale spel van Dortmund is heb je de volgende wedstrijd gewoon echt wel een kans. Maar misschien spelen ze thuis wel beter.. geen idee
Wat ik zeg, vleugelspitsen stellen teleur
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 20-02-2024 22:31 ]
Daar is Pepi!
Bakayoko... Zo'n kans moet echt beter
Zucht
Wel in deze wedstrijd inderdaadPelox schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:34:
De aanval van psv is vreselijk uit vorm..
Altijd van die zachte rollertjes, in het begin maakte hij een mooie met een krul recht in de hoek. Maar dat is al even geleden.Harribo schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:35:
Tjonge jonge om gek van te worden
Bakayoko... Zo'n kans moet echt beter
Zucht
Wat een contrast als je het vergelijkt met een ander publiek.dglavimans schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:34:
Leuk dat publiek Lozano toezingt maar speelt gewoon echt matig natuurlijk
Dit Dortmund is ook erg slap zeg. Zo te zien staan ze vierde, maar hopelijk is dit niet het niveau in de Bundesliga, want dan is de rest eronder KKD niveau.
Moet ergens een middenweg zijnHollowGamer schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:36:
[...]
Wat een contrast als je het vergelijkt met een ander publiek.
Wij psvfans zijn vaak te lief en mogen best meer vragen hier
Nog meer dan die 170 euro voor een kaartje?dglavimans schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:39:
[...]
Moet ergens een middenweg zijn
Wij psvfans zijn vaak te lief en mogen best meer vragen hier
Zoow ik ga wel eens met die ouwe en dit jaar nog niet gegaan. Normaal kaartje midden eerste is het 70/75 en keek nu zitten we al op 85!carpebios schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:40:
[...]
Nog meer dan die 170 euro voor een kaartje?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
(Ricardo Pepi en Koki Saito)
Lozano verdedigt niet mee waardoor die Reverson steeds vrij op kwam.
Dest op plek Lozano, mauro op linksback.
PSV gaat nog scoren? Jij bent positiefHollowGamer schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:45:
Dit zal wel gelijkspel blijven, en je weet nu al hoe het gaat aflopen.. DOR wint thuis met 3-1 (de Jong scoort).
Bedankt hiervoor Sierddr.lowtune schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:45:
Oh dit is geweldig! Ik kom er net achter dat we op 5 mei met wat geluk Peppie en Kokkie op het veld hebben!
(Ricardo Pepi en Koki Saito)
Speelt van Aanholt nog weleens?carpebios schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:48:
Obispo, dat is even geleden.
Het leek mij de ideale speler voor PSV.
En thuis gaat Dortmund het dan afmaken
Hoewel Psv absoluut niet kansloos is natuurlijk
Wie?HollowGamer schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:50:
[...]
Speelt van Aanholt nog weleens?
Het leek mij de ideale speler voor PSV.
Als dit het echte Dortmund is ben ik niet zo bang voor de uitwedstrijd. Psv is totaal uit vorm op dit moment. Kan alleen maar beter gaan.Harribo schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:50:
Ik had gelijkspel voorspeld.
Zero.
Classic, helaas.Harribo schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:50:
Ik had gelijkspel voorspeld.
Denk dat deze teams op een soort energiebesparing gaan, en dan thuis onder hun eigen publiek, het dan wel afmaken.
Wij (Arsenal) hadden hetzelfde met PSV, dus misschien ligt het ook aan de tegenstander?
Tanken noemen we dat in de tennis.HollowGamer schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:53:
[...]
Classic, helaas.
Denk dat deze teams op een soort energiebesparing gaan, en dan thuis onder hun eigen publiek, het dan wel afmaken.
Wij (Arsenal) hadden hetzelfde met PSV, dus misschien ligt het ook aan de tegenstander?
Ben ook niet bang voor Dortmund maar voor PSV.Pelox schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:51:
[...]
Als dit het echte Dortmund is ben ik niet zo bang voor de uitwedstrijd. Psv is totaal uit vorm op dit moment. Kan alleen maar beter gaan.
Als je niet meer doet met dat soort kansen...
Ik hoop dus dat het dan wat beter looptHarribo schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:54:
[...]
Ben ook niet bang voor Dortmund maar voor PSV.
Zero.
Vind het verschil toch wel duidelijk zichtbaar. DOR was ook erg slecht en met een gelijkspel ga je het daar echt niet redden.
M.i. is dat onderaan de streep ook gewoon een gebrek aan kwaliteit voor dit niveau, ondanks een niet overtuigend Dortmund.Harribo schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:54:
[...]
Ben ook niet bang voor Dortmund maar voor PSV.
Weet niet denk dat we onszelf te kort doen door hier niet te winnencarpebios schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:56:
1-1, PSV geluk gehad, zelf echt niks afgemaakt.
Ja, vanwege al die kansen die ze niet afmaken, is in de ED ook echt een probleem aan het worden.dglavimans schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:59:
[...]
Weet niet denk dat we onszelf te kort doen door hier niet te winnen
Ja maar dat is ook hét probleem, de keeper wordt totaal niet aan het werk gezet.dglavimans schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:59:
[...]
Bakayoko etc... Allemaal zo slap en slecht op het doel geschoten
Je mag blij zijn dat je die penalty krijgt anders verlies je gewoon door dat slappe afwerken
Je had zeker moeten winnen, maar alles kan nog. Dortmund is geen Arsenal.dglavimans schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:59:
[...]
Ik denk 40% kans om door te gaan.
Zero.
Schoten ze maar op doel...Harribo schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 23:03:
[...]
Ja maar dat is ook hét probleem, de keeper wordt totaal niet aan het werk gezet.
Bakayoko etc... Allemaal zo slap en slecht op het doel geschoten
Je mag blij zijn dat je die penalty krijgt anders verlies je gewoon door dat slappe afwerken
Zero.
Ben wel benieuwd met wat voor opdracht Lozano en Bakayoko het veld in zijn gestuurd. Je hebt namelijk in de spits Luuk de Jong rondlopen. 1 van de beste koppers die er op de voetbalvelden rondloopt en wat doe je dan als buitenspelers? Juist, nooit een voorzet geven
Dortmund uit zal ook nog spannend worden. PSV is zeker niet kansloos, als je de Nederlandse geschiedenis niet kent en vandaag de wedstrijd hebt gezien, zal iedereen zeggen dat PSV doorgaat. Alleen weten wij helaas vaak wel beter
Ooh en die Schouten. Jemig wat een geweldige pot heeft die gespeeld zeg. Ongelooflijk rustig aan de bal en verdedigend ook telkens op de goede plek. Slimme en goede voetballer.
[ Voor 12% gewijzigd door Hupske op 20-02-2024 23:06 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hier heb ik me ook mateloos aan zitten irriteren. En de voorzetten die er op het einde nog ingegooid werden waren allemaal te laag. Moer een hele frustrerende avond voor Luuk geweest zijn, al is dit niet nieuw.Hupske schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 23:04:
1 van de beste koppers die er op de voetbalvelden rondloopt en wat doe je dan als buitenspelers? Juist, nooit een voorzet geven
Willen is èèn ding, kunnen is een tweede. Zijn eigenlijk niet zoveel vleugelaanvallers in de ED die dat goed kunnen.
Maar zelfs over de grond was Luuk af en toe bereikbaar, maar dan gingen ze weer zelf schieten wat dramatisch verliep.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die man speelt maar voor 1 ding. Zichzelf
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dat schijnt een hele belevenis te zijn, veel plezier!ST10©DE schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 17:40:
Zo, dan gaan we op 13 maar eens in het Signal Iduna park stadion kijken hoe het gaat aflopen. Tussen de BVB supporters…. Vlak naast de gelbe Wand…..
Is niet de eerste keer dat ik bij BVB kom.Harribo schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:02:
[...]
Dat schijnt een hele belevenis te zijn, veel plezier!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Mooie belevenis daar! Ik zou graag eens mijn vader meenemen, maar dat is bijna onmogelijk. Mocht je een goede tip hebben en die via PM willen delen, houd ik mij aanbevolen.ST10©DE schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:15:
[...]
Is niet de eerste keer dat ik bij BVB kom.
Fey en PSV hebben volgens mij beiden minder budget dan hun tegenstanders en min of meer is het dan ook verwacht.Grotespeler schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:48:
Doe vast een voorspelling. Zowel Ajax, Feyenoord en PSV gaan het (helaas) niet redden.
Ajax mogelijk meer budget (correct me if i am wrong?) maar de vorm- en andere crisissen zijn bekend.
Ik ga positief zijn en verwacht dat minstens een van de 3 verder komt
10 second ninja DONE
Ik denk dat alleen Ajax doorgaat.Grotespeler schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:48:
Doe vast een voorspelling. Zowel Ajax, Feyenoord en PSV gaan het (helaas) niet redden.
Feyenoord gaat er vanavond met 3-0 of 3-1 af denk ik. Ik ben bang dat we totaal niet aan voetballen toekomen. + het uitlokken van de Italianen waar we elk jaar intrappen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Spel is weer aan 't wegzakken naar 't niveau Steijn. Spelers uit vorm blijven maar basisklanten (Taylor, Sutalo). Spelers die niet eens in 't eerste horen (Martha). Nee, ik heb 15€ ingezet op een overwinning van Bodo. Ik verwacht er niks van.
Feyenoord gaat er ook uit tegen Roma. PSV geef ik nog de meeste kansen.
Enorme @Typhone /@SuperkiwiJanW schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 14:19:
Nee, ik heb 15€ ingezet op een overwinning van Bodo.
Budget.
En dat tegen zo’n clubje… ach misschien hebben ze een keer wél de geest.Spel is weer aan 't wegzakken naar 't niveau Steijn. Spelers uit vorm blijven maar basisklanten (Taylor, Sutalo). Spelers die niet eens in 't eerste horen (Martha). Nee, ik heb 15€ ingezet op een overwinning van Bodo. Ik verwacht er niks van.
Ik hoop allebei…Feyenoord gaat er ook uit tegen Roma. PSV geef ik nog de meeste kansen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024