• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
nafofella schreef op woensdag 5 november 2025 @ 06:53:
Mijn schoonzus krijgt gratis 6 maanden Disney premium. Dat is dan gekoppeld aan een klantnummer/email? Dus ik kan er ook gebruik van maken neem ik aan alsnog de inlog heb.
Duidelijk. Bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door CreativeS op 05-11-2025 07:44 ]

• CreativeS
  • Niet online
Je *kunt* Disney+ niet buiten je huishouden delen.
Kan wel, maar het mag niet... mag zoveel niet. Tegen de tijd dat ze gaan klagen dat er soms buiten het 'huishouden' ingelogd wordt betalen we wel weer extra.
CreativeS schreef op woensdag 5 november 2025 @ 07:42:
[...]
Kan wel, maar het mag niet... mag zoveel niet. Tegen de tijd dat ze gaan klagen dat er soms buiten het 'huishouden' ingelogd wordt betalen we wel weer extra.
Er zijn ook andere manieren om die content te bekijken. Maar daar gaat het niet om, het officiële antwoord is dat het niet mag.

• CreativeS
  • Niet online
jongetje schreef op woensdag 5 november 2025 @ 08:25:
Er zijn ook andere manieren om die content te bekijken. Maar daar gaat het niet om, het officiële antwoord is dat het niet mag.
Het officiële antwoord is dat het niet *kan*.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:18
CreativeS schreef op woensdag 5 november 2025 @ 08:29:
[...]

Het officiële antwoord is dat het niet *kan*.
Het is nogal off topic, maar als je een VPN zelf host (heel simpel tegenwoordig), kan het gewoon prima.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Humma Kavula schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:09:
[...]

Ik heb dit nog even op mij in laten dalen want dit heb ik in mijn leven nog nooit meegemaakt.

Wat wil Ziggo hier nou mee bereiken?
Ok, ze geven hun "vaste" klant een goed cadeau (ik klaag niet), geen deal want er wordt geen abonnement afgesloten.

Ik wordt altijd wantrouwig als grote bedrijven dingen "gratis" gaan weggeven :+
Je bent blijkbaar gevoelig voor black fridayaanbiedingen. Door hierop in te gaan is de kans klein dat je ingaat op een BF-aanbieding van een concurrent. Over 6 maanden is de wereld en daarbij ook de markt misschien weer anders.

• CreativeS
  • Niet online
Koldur schreef op woensdag 5 november 2025 @ 08:36:
Het is nogal off topic, maar als je een VPN zelf host (heel simpel tegenwoordig), kan het gewoon prima.
Lezen aub ;) Er wordt eerst een link gedeeld waarbij uitleg gegeven wordt over het abonnement.
Op *die* pagina staat dat het niet *kan*. Daarna wordt beweerd dat het officieel niet *mag*. Daarna wordt aangegeven dat er op die pagina staat dat het officieel niet *kan*. Da's het enige :)

Dat er vele manieren zijn om content te kijken laat ik even buiten beschouwing. De hoeveel data hier wordt niet alleen behaald door het binnenhalen van legale Linux-distro's.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:41
nafofella schreef op woensdag 5 november 2025 @ 06:53:
Toch grappig dat hoe groter je huis is hoe sneller je internet moet zijn 😂

Mijn schoonzus krijgt gratis 6 maanden Disney premium. Dat is dan gekoppeld aan een klantnummer/email? Dus ik kan er ook gebruik van maken neem ik aan alsnog de inlog heb.
Als verleng aanbod? Daar hebben de kids hier wél oren naar :)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Mistraller schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:08:
[...]

Ik zou disney graag als vodafone combideal pakket hebben. We hebben TV max, en dan heb je niet zoveel aan de huidige combideal pakketten.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:41
W1ck1e schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:26:
[...]

Ik zou disney graag als vodafone combideal pakket hebben. We hebben TV max, en dan heb je niet zoveel aan de huidige combideal pakketten.
Met HN hebben we skyshowtime.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Mistraller schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:41:
[...]

Met HN hebben we skyshowtime.
Wij hebben ook HollandsNieuwe. En Skyshowtime zit ook al in TV Max.

• nafofella
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 11:15
Mistraller schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:08:
[...]

Als nieuwe klant.
Maar als jij je abbo opzegt en je partner neemt een nieuw abbo dan is zij nieuwe klant.
Andere naam, iban en e-mail gebruiken.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:15

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
rens-br schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:01:
Ik zie wat reports voorbij komen voor een los vergelijk topic. Ik vind dat geen enkel probleem, bij KPN hebben een soort vergelijkbaar topic gemaakt: [KPN Glasvezel/xDSL] Prijzen, overstappen en aanbiedingen. Dat topic is bedoeld voor het bespreken van prijzen, vergelijk tussen providers kan daar wmb ook gevoerd worden.

Als dit is wat jullie bedoelen, dan maak ik graag een [Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen topic aan. Laat even via een thumbs up weten of er animo voor is.

Verdere discussie over dit onderwerp mag in: I&N Feedback-topic
In navolging van het bovenstaande gaan we ook bij Ziggo starten met een proef om wat zaken een eigen topic te geven. Aanbiedingen, prijsvergelijk graag vanaf nu doen in: [Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen. Over een paar maanden zullen we evalueren hoe dit is gegaan.
Pagina: 1 ... 80 81 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ziggo ervaringen met betrekking tot coax, andere onderwerpen horen thuis in:
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- Overstappen, prijsvergelijking en aanbiedingen: [Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen