Nou ik ben over naar de 2.2gbit na een telefoontje en nog wat shizzle (ben al heel lang kabel patient), en krijg nog korting ook (Elite abbo had ik). Ik kreeg al vroeg de Sagemcom 2.5gbit, en heb ditto chipset en geschikte kabel.
Gaat als een tierelier; even een paar uurtjes testen met software en dan misschien een modem reboot.
Dik tevreden! Okay, ik heb ook een geschikte straat versterker.. die dingen zijn zeer geschikt om even uit te rusten na alle traffic
Bij gebrek aan beter (1 domme medebewoner in het portiek gaf geen toestemming voor glas) ga ik er maar weer voor. We zullen zien in 2026.
p.s. - hier niets gemerkt van een storing, als ik mijn logs lees.
p.p.s. - soft reboot gedaan, en stabiel.
groetz
een prutser,
Rotterdam
Gaat als een tierelier; even een paar uurtjes testen met software en dan misschien een modem reboot.
Dik tevreden! Okay, ik heb ook een geschikte straat versterker.. die dingen zijn zeer geschikt om even uit te rusten na alle traffic
Bij gebrek aan beter (1 domme medebewoner in het portiek gaf geen toestemming voor glas) ga ik er maar weer voor. We zullen zien in 2026.
p.s. - hier niets gemerkt van een storing, als ik mijn logs lees.
p.p.s. - soft reboot gedaan, en stabiel.
groetz
een prutser,
Rotterdam
[ Voor 7% gewijzigd door OttoParts op 17-11-2025 19:08 . Reden: aanvulling ]

:strip_exif()/f/image/jdMz2wtP6JsxqwzBp5jQAiaL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/11z8dCb1cKj9bx6jkJ2EkwWh.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/91SyHLlAbUZP7UiBvpaqGzwe.jpg?f=user_large)