Forum Enquête lange topics

Pagina: 1
Acties:
  • 2.810 views

Vraag

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 08:17

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Dag,

Zojuist jullie enquete ingevuld, maar de vragen etc waren anders dan ik had verwacht?

Bij het lezen van; 'Hallo, wij zijn bezig met onderzoek doen over het forum om beter te begrijpen hoe mensen informatie vinden in lange topics. Hiervoor hebben wij een vragenlijst gemaakt, het invullen wordt zeer gewaardeerd!'

had ik vragen verwacht als;

- Stel, in een topic van 300 pagina's. Hoe vind je dan jouw informatie?
- Vanuit Google kom je in een groot topic terecht, kom je dan op de informatie die je zocht en zag in Google? (antwoord is dus nee, omdat m'n paginagrootte anders is dan Google... heel vervelend).
- etc.

Professioneel Heftruck Syndroom

Alle reacties

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Het waren inderdaad wel hele onzinnige vragen en nou niet echt vragen waarmee ik het idee heb dat ze nuttig waren voor de gegeven doelstelling

hoi

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

Behalve dat ik vraagtekens zet bij het feit dat er Google forms word gebruikt, vroeg ook ik mij af wat de vragen exact te maken hebben met "het vinden van informatie in lange topics"?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:01
Ik kan er naast zitten maar volgens mij is er één zinvol inzicht te verkrijgen uit dit onderzoekje: krijgen vragen in lange verzameltopics even goed antwoord als in losse topics of niet ?.

Dat zou dan weleens input kunnen worden voor toekomstig beleid hoe omgegaan wordt met verzameltopics enzo.

En om het dan een beetje body te geven vullen we het op met zijdelings gerelateerde vragen zodat het niet té obvious is wat we precies willen weten :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 13:46

BaRF

bijna kerst

Zonde om hier een apart topic voor te maken, maar ik heb het idee dat de eerste vraag ook niet helemaal klopt:

Heb je wel eens een topic aangemaakt om een vraag te stellen? (LET OP: Een vraag stellen binnen een al bestaand topic)

Moet daar nog iets achter? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Eens met bovenstaande. Ik stond op punt om hier een topic over te openen, maar daar had ik even geen zin in ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:20
Mja, de enquete was inderdaad klaar juist op het moment dat ik wat diepgaandere vragen verwachtte. Ik ging er maar van uit dat ik niet de doelgroep was voor de rest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Ik moet inloggen voor de enquete, dan haak ik al af.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik heb even de topictitel aangepast* zodat we dit topic voor "alles" rondom deze enquête kunnen gebruiken.

(* Was: "enquete anders dan verwacht?")

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Ik vind de mogelijkheid om hem gewoon nog een keer in te vullen aan het eind ook wel interessant.

En bij de vraag welk type vragen ik meer geneigd ben te beantwoorden, mis ik de optie dat het niet uitmaakt.

En de laatste vraag lijkt er ineens van uit te gaan dat deze situatie zich maar 1 keer heeft voorgedaan.

En inderdaad, de vragen lijken ergens anders over te gaan dan waar de uitnodiging aan refereert.

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:34
BaRF schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 14:23:
Zonde om hier een apart topic voor te maken, maar ik heb het idee dat de eerste vraag ook niet helemaal klopt:

Heb je wel eens een topic aangemaakt om een vraag te stellen? (LET OP: Een vraag stellen binnen een al bestaand topic)

Moet daar nog iets achter? :P
Of die die vraag spreekt zichzelf tegen, of is niet goed opgesteld.
Bij een enquête waar dit de eerste vraag is heb ik het kruisje van het tabblad heel snel gevonden...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pazo
  • Laatst online: 19:12

Pazo

Mroaw?

Volgens mij hangt er een verkeerde uitnodiging aan de verkeerde vragenlijst.

Er wordt enkel gevraagd of je wel eens een vraag in een bestaand topic hebt gesteld, of een eigen topic hebt geopend, en of je daar dan antwoord op hebt gehad.
Heeft niets te maken met 'het vinden van informatie in lange topics'?

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 10:45
Copy-paste uit een gesloten topic:

Checkboxen in een vraag waarbij je meerdere antwoorden kan selecteren, maar waarbij één antwoord een samenvoeging is van eerdere antwoorden

[] antwoord a
[] antwoord b
[] antwoord a en b
[] antwoord c

8)7

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
TheOmen schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 14:30:
Copy-paste uit een gesloten topic:

Checkboxen in een vraag waarbij je meerdere antwoorden kan selecteren, maar waarbij één antwoord een samenvoeging is van eerdere antwoorden

[] antwoord a
[] antwoord b
[] antwoord a en b
[] antwoord c

8)7
dit viel mij ook al op. Ik had eerst A en B aangevinkt. Toen las ik C, vinkte (vonk? :+ ) ik C aan, en A en B weer uit...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:38
Vraag 1 vind ik meteen wel een bijzondere.
Dus de vraag is of ik weleens een topic aangemaakt heb, terwijl ik mijn vraag in een al bestaand topic stel?

Dus een topic binnenin een topic?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik dacht ook, lange topics.. daar kan wel wat verbete... ooh gaat over topics aanmaken, antwoorden en motivatie erachter.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:32
Volgens mij heeft de enquete maker iets te veel science fiction gekeken, en probeert hij/zij door AI geschreven antwoorden te voorkomen door de eerste vraag een paradox te maken :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:34
O Ja, altijd
O Ja, meestal
O Soms, maar meestal niet
O Nee, ik heb op geen van mijn vragen antwoord gekregen
Niet om te mierenn**ken maar wat is het verschil tussen de eerste twee antwoorden, allebei Ja? :)

Ik kan best wel door wat slechte vragen / antwoorden heen kijken maar ik vind dat aan een enquête voor een groot extern publiek de nodige aandacht besteed moet worden. Als een stagiair (aanname) dit opgesteld heeft dan mag er nog wel iemand van vormgeving/content overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:14
JelleDJs schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 14:40:
Vraag 1 vind ik meteen wel een bijzondere.

[...]

Dus de vraag is of ik weleens een topic aangemaakt heb, terwijl ik mijn vraag in een al bestaand topic stel?

Dus een topic binnenin een topic?
Ja, bij die vraag haak ik dus al meteen af. Ik wil best meedenken om Tweakers te verbeteren, maar zo'n vraag wekt geen vertrouwen.

@tweakers: als jullie de enquete hebben gefixt, mag je 'm opnieuw in 'n banner zetten, dan wil ik best nog 'ns kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:08
Ik ben dus niet de enige die vraag 1 al meteen niet begrijpt :P Ik vermoed dat er wat woorden missen en dat "Heb je wel eens een topic aangemaakt om een vraag te stellen? (LET OP: Een vraag stellen binnen een al bestaand topic)" eigenlijk "Heb je wel eens een topic aangemaakt om een vraag te stellen? (LET OP: Hiermee bedoelen we niet een vraag stellen binnen een al bestaand topic)" oid?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pazo
  • Laatst online: 19:12

Pazo

Mroaw?

Paul schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 14:56:
"Heb je wel eens een topic aangemaakt om een vraag te stellen? (LET OP: Hiermee bedoelen we niet een vraag stellen binnen een al bestaand topic)" oid?
Dat ja, zo heb ik die vraag ook opgevat.
Maar de kwaliteit van die enquête is echt om te huilen, sorry dat ik het zeg.

Ben benieuwd naar het antwoord vanuit Tweakers / wat de maker hiervan verwacht had? Ze zouden hun kritische achterban / publiek toch wel beter moeten kennen onderhand.

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Buiten alle andere, terechte opmerkingen, vond ik vooral deze vraag bijzonder:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fk7iFtciWv2Fl8WCZNuWQWvcIDA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ToSKQcfEFhPdxRRKDWIATE9p.png?f=user_large

Dat is m.i. hetzelfde als vragen hoe het was om naar het werk te rijden of naar de supermarkt te gaan. Dat is elke keer anders. Vooral voor de meer doorgewinterde gebruikers. Daarnaast mist ook eigenlijk het antwoord: "Nee, want ik had het (volgens anderen) verkeerd". Dat gebeurt volgens mij wel redelijk vaak namelijk :9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:19
En ik maar hopen dat door het meedoen aan de enquête het uiteindelijk zal leiden tot een betere zoekfunctie op het forum.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Die enquentte vind ik (nog) niet echt goeie vragen stellen
ps ook minder op de persoon .. in het algemeen zie ik best ook postitieve dingen en die kan ik ook neit "kwijt" als invul optie

TLDR (sorry van de rant hieronder)

ik vind dat de behulpzaamheid van de tweakers forum en het post animo enorm achteruit is gegaan.

Vroeger had je bv 200 diverse custom case builds die dagelijks updates hadden nu heb je een paar "custom esp/arduino" builds per half jaar

persoonlijk stoor ik me meer met "trollende posts" zowel in vraag als in antwoord, van "waarom gaat mijn lamp niet aan" als "haal de schakelaar over" en dat is dan het niveau.

veel mensen lezen startposts niet (DUH zal nooit veranderen) .. maar je kan wel een reactie pinnen als TS maar niet "stond in de startpost/vraag is al 100x gesteld" (duimpje omlaag oid)

Het home assistant topic is 400 pagina's oid en bevat zoveel lappen tekst dat het niet bij te houden is .. zou eerder zijn eigen subfora kunnen zijn

Terwijl doomsday scrollen van "lachen wat er nu weer op funda gepost is" of "up to date blijven met event x.y.z" tja dan wil je eigenlijk alleen zien wat nieuw is aan posts..

Tweakers is weinig Tech in mijn idee .. los daarvan
ik denk dat zowel de tweakers als modjes als "de wijze waarop" informatie verspreid word eens onder de loep genomen moet worden .. tenzij we elke ander "lieve mona" forum na gaan doen.

Ik heb je topic even gemerged naar dit topic - ook al is het meerendeel offtopic en niet echt iets waar we op kunnen reageren

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 28-11-2023 15:36 ]

Tja vanalles

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

alex3305 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 15:01:
Buiten alle andere, terechte opmerkingen, vond ik vooral deze vraag bijzonder:
[Afbeelding]

Dat is m.i. hetzelfde als vragen hoe het was om naar het werk te rijden of naar de supermarkt te gaan. Dat is elke keer anders. Vooral voor de meer doorgewinterde gebruikers. Daarnaast mist ook eigenlijk het antwoord: "Nee, want ik had het (volgens anderen) verkeerd". Dat gebeurt volgens mij wel redelijk vaak namelijk :9.
Ik heb alle vier de opties aangevinkt, want elke optie heeft zich wel eens voorgedaan. Echt handig, een vraag waar je zowel ja als nee op kunt antwoorden.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:43
Een beetje dubbel qua enquête
Het ene topic is het andere niet.

Bij een topic over een persoon die een probleem heeft kan je prima vragen aan anderen om hun antwoorden te verduidelijken. Maar iemand anders met een net wat andere situatie kan beter af zijn met een eigen topic.

Bij de politieke of algemene verzameltopics is het juist voor de interactie bedoeld om in het topic zelf te reageren of te vragen.

Dus afhankelijk van je invalshoek kunnen beide opties werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

@RobIII hoe ga je een subjectief iets objectiefs maken dat was de strekking van de post

in de post van @D-dark hierboven anders verwoord.

Tja vanalles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:39
Bij vraag 1, hoe kan ik ook al weer al mijn posts vinden waar ik TS ben/was? Niet toch (of niet makkelijk dan)
Bij vraag 12 mijn invoer maar weer gewist, Vraagstellingen dekt de lading niet.

En als over 100 pagina's dit topic zolang geworden is dat je wilt zoeken wanneer biomass het woord meta gebruikt, wens ik je succes in een topic waar iemand iets gezegd heeft waarbij je wel weet wie het zei (vanwege veel posts), maar niet meer in welke bewoordingen...

Het kan aan mij liggen, maar de vraagstelling lijkt meer te zoeken naar hoe belangrijk je karma/likes vind, en je bereidheid om karma te scoren, en dan (niet expliciet gesteld) wat een dergelijke bereidheid in de toekomst zou kunnen doen aan de abokortingen? Maar goed, mijn gedachten dwaalden wat weg... :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 10:21

Barrycade

Through the...

Ik had nogal sterk "de stagiair heeft iets te snel op publiceren gedrukt" vibes.

Ik mis zaken zoals, ik zoek vaak niet iets, maar leer veel door vaak in topics mee te lezen. Gebruik Gathering als een soort magazine en lees veel topics en gebruik de info of soms helemaal niet.

Ook bij een aantal vragen zou je meerkeuze verwachten en is het een enkel antwoord only.

Maar om via dit topic nog wat bij te dragen aan de opdracht van de stagair;

Ik neem info vaak passief tot me, zoeken doe ik soms, de zoekfunctie in het topic zelf werkt wel aardig, maar als je het buiten het betreffende topic zoekt kan je beter via google met site: gathering.tweakers.net en je zoekterm gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Separator
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 22:43
Barrycade schreef op woensdag 29 november 2023 @ 00:10:
Ik had nogal sterk "de stagiair heeft iets te snel op publiceren gedrukt" vibes.
Hopelijk wordt de enquête heel veel ingevuld en ziet tweakers daarmee het signaal dat ze misschien ook wat moeten met een onderzoek naar hoe de gebruiker informatie vindt in lange topics. Want daar hebben waarschijnlijk veel gebruikers ervaring mee en ideeën over.

[ Voor 6% gewijzigd door Separator op 29-11-2023 09:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 12:03

Theo

moederbord

De vragen zijn nogal kansloos voor iedereen die actief aanwezig is op het forum. Vele personen hebben duizenden reacties geplaats in de afgelopen tig jaren. Hoe is het dan mogelijk om een een reden aan te geven waarom je gereageerd hebt? En de vraag 'Post je wel eens een vraag?" is dan ook nogal kansloos :')

Eigenlijk zou deze banner enkel zichtbaar moeten zijn voor gasten en ingelogde gebruikers met bijv minder dan 1.000 karmapunten.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 11:26
Nog een aanvulling, het zou fijn zijn als alle lange topics hetzelfde beleid hanteren.

Zo werd er net een vraag van mij verwijderd door @FeaR in het kleine audio en hifi topic omdat dit een vraag voor aankoopadvies was. Geheel terecht, want dit was niet volgens de regels.

Echter zijn dit soort vragen wel weer toegestaan in andere grote topics zoals in het bouwen en klussen forum.

Nu zou ik bij ieder lang topic het beleid kunnen gaan lezen, maar het zou beter zijn als er gewoon 1 richtlijn gehanteerd werd. Zeker als je sommige topics vaker bezoekt dan anderen en het bijna een gewoonte wordt omdat soort vragen in lange topics te stellen.

Edit: en een mogelijkheid om je verwijderde post te zien zodat je je vraag niet helemaal opnieuw in het juiste topic hoeft te typen omdat je per ongeluk een foutje hebt gemaakt.

[ Voor 12% gewijzigd door RobbieB op 29-11-2023 08:24 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

RobbieB schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:17:
Nu zou ik bij ieder lang topic het beleid kunnen gaan lezen, maar het zou beter zijn als er gewoon 1 richtlijn gehanteerd werd.
Zo kan je ook verwoorden dat je simpelweg de Topic Warning niet hebt gelezen / hebt genegeerd in Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic. Dergelijke warnings zijn er niet voor niets.

[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 29-11-2023 08:30 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
FeaR schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:28:
[...]

Zo kan je ook verwoorden dat je simpelweg de Topic Warning niet hebt gelezen / hebt genegeerd in Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic. Dergelijke warnings zijn er niet voor niets.
Maar zou je niet beter minder warnings kunnen hebben en gewoon een rechtlijnig beleid over het heel forum willen voeren? Scheelt ook weer ingrijpen.

Even goede vrienden als er niks mee gebeurd, maar jullie vragen om feedback mbt dit soort topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

RobbieB schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:33:
[...]
Maar zou je niet beter minder warnings kunnen hebben en gewoon een rechtlijnig beleid over het heel forum willen voeren? Scheelt ook weer ingrijpen.

Even goede vrienden als er niks mee gebeurd, maar jullie vragen om feedback mbt dit soort topics.
Het voelt alsof je je eigen fout probeert goed te praten. Het beleid is dat Koopadvies, voor Beeld en Geluid zoals jouw vraag, onder Beeld en geluid koopadvies valt. Echter jij stelde de vraag in Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic welke in Audio en hifi staat. Dat beleid, qua Koopadvies, op geheel Tweakers naar mijn weten hetzelfde. Ook binnen Harde Waren zijn er fora voor dedicated aanvragen wat te kopen. Die splitsing an sich lijkt me duidelijk, dat is het beleid.

Het gaat mij erom dat je de Topic Warning hebt genegeerd, die is juist specifiek voor dit doel, extra aandachtspunten voor dat topic. Juist in grote/verzamel topics ga ik ervan uit dat je de eerste post leest dan wel let op de Topic Warning. Hoe weet je anders of jouw vraag wel past op de plek waar je hem post?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

RobbieB schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:33:
Topics individueel van een TW voorzien lijkt mij verstandiger dan de onmogelijke taak om elke mogelijke edgecase in het beleid af te vangen.

Sowieso is dat topic geen onderdeel van het koopadvies subforum dus het beleid is daar al duidelijk over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
FeaR schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:42:
[...]

Het voelt alsof je je eigen fout probeert goed te praten. Het beleid is dat Koopadvies, voor Beeld en Geluid zoals jouw vraag, onder Beeld en geluid koopadvies valt. Echter jij stelde de vraag in Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic welke in Audio en hifi staat. Dat beleid, qua Koopadvies, op geheel Tweakers naar mijn weten hetzelfde. Ook binnen Harde Waren zijn er fora voor dedicated aanvragen wat te kopen. Die splitsing an sich lijkt me duidelijk, dat is het beleid.

Het gaat mij erom dat je de Topic Warning hebt genegeerd, die is juist specifiek voor dit doel, extra aandachtspunten voor dat topic. Juist in grote/verzamel topics ga ik ervan uit dat je de eerste post leest dan wel let op de Topic Warning. Hoe weet je anders of jouw vraag wel past op de plek waar je hem post?
Dat beleid, qua koopadvies, is niet op heel Tweakers hetzelfde. Bij deze lange topics waar wel koopadvies is toegestaan:

[DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 5

Het Grote Keuken topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 3

[DIY] Het klussende Tweaker Q, A & showcase topic - Deel 6

[Alfen Laadpaal] Ervaringen & Discussie

[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Zonneboilers, dit is de plek - Deel 2

Lucht/lucht warmtepomp om mee te verwarmen en te koelen - #2

[Ubiquiti-Netwerkapparatuur] Ervaringen & Discussie - Deel 4

Ik kan nog wel even doorgaan, maar hoop dat mijn punt duidelijk is.

En ja, ik heb de warning genegeerd, of eerder: simpelweg niet gezien omdat het zo’n gewoonte is vragen in lange topics te stellen omdat dit op veel plekken wél de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homer-Simpson
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 22:43
Ik moet zeggen dat ik ook niet onder de indruk was van de gestelde vragen.
Wat ik echter wel zou graag doen is het zoeken van alle bijdragen van een specifieke tweaker in een topic. Dat wil vaak helpen om bepaalde nuttige informatie te achterhalen. Ligt het aan mij of ontbreekt die functie nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Ik zie een poll en de eerste vragen kun je zo uit je database laten ploffen.
Waarom dingen vragen die je uit DB kunt halen. Lijkt me tijd verspilling van tijd voor mij en jullie.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 13:10

DaFeliX

Tnet Devver
Bedankt voor de feedback allemaal.

De uitnodiging en enquête zijn van iemand die stage loopt bij Tweakers en daarvoor input nodig heeft van jullie - communityleden. Deze enquête is ondertussen vaak ingevuld, waarvoor dank aan iedereen die de moeite heeft genomen dit te doen.

Helaas nodigt de toon die gezet word in dit topic niet echt uit om ieder van jullie opmerkingen/vragen te beantwoorden, dus gebruik je (positieve) voorstellingsvermogen en weet dat de intenties goed zijn.

Dan bij deze het verzoek om het vanaf nu gezellig te houden; want weet dat er mensen aan de 'andere kant van de lijn' zitten.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
*offtopic*

[ Voor 93% gewijzigd door DaFeliX op 29-11-2023 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:39

samo

yo/wassup

MrMonkE schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:09:
Ik zie een poll en de eerste vragen kun je zo uit je database laten ploffen.
Waarom dingen vragen die je uit DB kunt halen. Lijkt me tijd verspilling van tijd voor mij en jullie.
Omdat er een verschil zit in de databsedata, de intentie van de gebruiker en de beleving van de gebruiker. Daarnaast is het fijn dat als je word gevraagd naar je bedoeling, dat je invloed hebt op op welke data dat gebaseerd is.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
*niet lief*

PS. met Google is de site redelijk goed te doorzoeken.

[ Voor 72% gewijzigd door DaFeliX op 29-11-2023 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:19
Ernemmer schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:14:
PS. met Google is de site redelijk goed te doorzoeken.
NeFoRcE schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 14:11:
Google? (antwoord is dus nee, omdat m'n paginagrootte anders is dan Google... heel vervelend).
- etc.
Nee dus, niet voor iedereen.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3_s
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:39

3_s

Homer-Simpson schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:07:
Ik moet zeggen dat ik ook niet onder de indruk was van de gestelde vragen.
Wat ik echter wel zou graag doen is het zoeken van alle bijdragen van een specifieke tweaker in een topic. Dat wil vaak helpen om bepaalde nuttige informatie te achterhalen. Ligt het aan mij of ontbreekt die functie nu?
Dat kan al (ook onlangs ontdekt, via een ander topic waarin dezelfde vraag naar boven kwam).
Bij het zoeken kan je kiezen voor 'Dit topic (poster)'.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7jj_JwrdBfV_KDR_GkeSGd0aTKY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fDaotjKKOsO3UGrGCas3m1Fm.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

@DaFeliX even buiten de inhoudelijke discussie van de enquête zelf om, waarom Google forms?
Ik dacht dat jullie daar je eigen, of op z'n minst een ander platform voor gebruikte?

Veel gebruikers ontwijken Google haar diensten als de pest, terwijl dat juist een groep (power)users is welke nuttig kan bijdragen. Zo allergisch ben ik er zelf (nog) niet voor, maar het is wel een extra drempel.

[ Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 29-11-2023 10:52 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DaFeliX schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:10:

De uitnodiging en enquête zijn van iemand die stage loopt bij Tweakers en daarvoor input nodig heeft van jullie - communityleden. Deze enquête is ondertussen vaak ingevuld, waarvoor dank aan iedereen die de moeite heeft genomen dit te doen.

Helaas nodigt de toon die gezet word in dit topic niet echt uit om ieder van jullie opmerkingen/vragen te beantwoorden, dus gebruik je (positieve) voorstellingsvermogen en weet dat de intenties goed zijn.

Dan bij deze het verzoek om het vanaf nu gezellig te houden; want weet dat er mensen aan de 'andere kant van de lijn' zitten.
Nu wil ik niet al te veel met het interne proces bemoeien, maar het lijkt mij dan wel normaal als een stagiair dan begeleid wordt en enquêtes als deze eerst gecheckt worden voordat de enquête gepubliceerd wordt / naar gebruikers gaat.

Het komt nu een beetje over alsof de stagiair voor de leeuwen is gegooid en dat is eigenlijk ook wel een beetje jammer. Vervolgens komt er ook feedback op de manier van vragen stellen uit de enquête en moeten juist wij opeens op de toon letten en rekening houden dat er mensen 'aan de andere kant van de lijn' zitten, terwijl die ook aan deze kant van de lijn zitten. ;)

Ik heb verder weinig inhoudelijks te melden over de enquête, ik heb de uitnodiging ook gezien/gekregen, maar ik ben intussen een beetje enquête moe (ik krijg de laatste tijd zo'n beetje elke 2-4 weken of zo een enquête van Tweakers in het algemeen), dus ik heb het weg geklikt.

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 29-11-2023 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
D4NG3R schreef op woensdag 29 november 2023 @ 10:50:
@DaFeliX even buiten de inhoudelijke discussie van de enquête zelf om, waarom Google forms?
Ik dacht dat jullie daar je eigen, of op z'n minst een ander platform voor gebruikte?

Veel gebruikers ontwijken Google haar diensten als de pest, terwijl dat juist een groep (power)users is welke nuttig kan bijdragen. Zo allergisch ben ik er zelf (nog) niet voor, maar het is wel een extra drempel.
Ik snap dit gevoel heel goed, zelf zou ik ook worden afgeschrikt doordat 't een Google Form is.

Er zijn een aantal redenen waarom we Google Forms gebruiken. Allereerst is dit vanuit DPG de standaard tool, daarnaast is het zo dat veel collega's (ook zonder dev-ervaring) deze tool kennen wat het makkelijk(er) maakt om ermee te werken. Daarnaast willen we dat iedereen zonder dat het developmenttijd kost zo'n enquete kan uitzetten (zodat development zich met "belangrijkere" zaken kan bezighouden).

We zijn wel bezig (en staan open voor suggesties) voor diensten die dit op een privacy-vriendelijkere manier aanbieden. Zo'n tool mag ook best wel geld kosten, maar als het heel erg duur wordt moeten we dit wel kunnen verantwoorden.
CH4OS schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:04:
[...]
Nu wil ik niet al te veel met het interne proces bemoeien, maar het lijkt mij dan wel normaal als een stagiair dan begeleid wordt en enquêtes als deze eerst gecheckt worden voordat de enquête gepubliceerd wordt / naar gebruikers gaat.

Het komt nu een beetje over alsof de stagiair voor de leeuwen is gegooid en dat is eigenlijk ook wel een beetje jammer. Vervolgens komt er ook feedback op de manier van vragen stellen uit de enquête en moeten juist wij opeens op de toon letten en rekening houden dat er mensen 'aan de andere kant van de lijn' zitten, terwijl die ook aan deze kant van de lijn zitten. ;)

Ik heb verder weinig inhoudelijks te melden over de enquête, ik heb de uitnodiging ook gezien/gekregen, maar ik ben intussen een beetje enquête moe (ik krijg de laatste tijd zo'n beetje elke 2-4 weken of zo een enquête van Tweakers in het algemeen), dus ik heb het weg geklikt.
Omdat jij je niet met het interne proces wil bemoeien, zal ik hier verder ook niet op ingaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
DaFeliX schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:26:
[...]

Ik snap dit gevoel heel goed, zelf zou ik ook worden afgeschrikt doordat 't een Google Form is.

Er zijn een aantal redenen waarom we Google Forms gebruiken. Allereerst is dit vanuit DPG de standaard tool, daarnaast is het zo dat veel collega's (ook zonder dev-ervaring) deze tool kennen wat het makkelijk(er) maakt om ermee te werken. Daarnaast willen we dat iedereen zonder dat het developmenttijd kost zo'n enquete kan uitzetten (zodat development zich met "belangrijkere" zaken kan bezighouden).

We zijn wel bezig (en staan open voor suggesties) voor diensten die dit op een privacy-vriendelijkere manier aanbieden. Zo'n tool mag ook best wel geld kosten, maar als het heel erg duur wordt moeten we dit wel kunnen verantwoorden.

[...]

Omdat jij je niet met het interne proces wil bemoeien, zal ik hier verder ook niet op ingaan.
typeform gebruiken wij. Dat is echt een fijne tool, ziet er slick uit. Wellicht kunnen jullie die eens proberen? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

DaFeliX schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:10:

Ja prima, ik ben me er van bewust dat ik van voor de tijd van rubber tegels ben.

Maar als je dus een enquête op een website gooit waar paar 100k gebruikers zitten dan mag de stagair toch ook wel meekrijgen dat zijn /haar enquête niet helemaal aansluit bij de gemiddelde gebruiker en on af lijkt?

Zeker als de website zelf als communicatie kanaal wordt gekozen en niet zoals veel andere school onderzoeken via de daarvoor geschikte topics.

Allemaal leerpunten lijkt mij. Feedback is niet vies, leren zou daar het doel van kunnen zijn. Maar je kan niet veel leren van sunshine management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
LordSinclair schreef op woensdag 29 november 2023 @ 10:09:
[...zaken vinden via Google...]
Nee dus, niet voor iedereen.
Offtopic mbt de inhoud van de enquete, maar wel relevant mbt de titel/inleiding ervan (wat mijns inziens een veel interessante vraag is dan waar de enquete nu daadwerkelijk over gaat): Ik ben er daar één van. Een workaround is de preview in Google kopiëren en bovenin het topic in de zoekbalk plakken (op modus "Dit topic", volgens mij de standaardmodus in /list_messages/). Ook kun je uiteraard zelf het paginanummer aanpassen nav hoeveel posts per pagina je hebt ingesteld; bij 100 posts per pagina deel je het nummer door 4.
Op die preview zoeken (met je browser) is vaak toch nodig, want Google zegt wel op welke pagina je moet zijn, maar niet welke post het is, en met 100 posts is Ctrl-F het makkelijkst :)

Misschien een tip voor de devs: Google stuurt een referrer mee. Misschien bij pagina's vanaf Google het paginanummer waar je naartoe gaat vertalen van de default naar die per user? De default is geloof ik 25 posts per pagina, de mijne staat op 100, dus als Google me naar pagina 47 stuurt in plaats daarvan mij pagina 12 voorschotelen ($paginanr = [int]($paginaGoogle / $defaultppp * $userppp))? Werkt voor iedereen die meer posts per pagina heeft dan de default; bij minder posts per pagina dan de default heb je ($userppp / $defaultppp * 100)% kans om op de juiste pagina uit te komen :+

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:30

crisp

Devver

Pixelated

Paul schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:14:
[...]

Misschien een tip voor de devs: Google stuurt een referrer mee.
Nee, je browser stuurt een referrer mee, maar tegenwoordig met strengere privacysettings en/of privacy-gerelateerde software en extensies vaker niet dan wel...

De beste optie om dat op te lossen is in mijn ogen om gewoon altijd en voor iedereen dezelfde instelling te forceren, en hooguit nog de handmatige ?limit= optie te behouden.

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
Barrycade schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:59:
[...]

Ja prima, ik ben me er van bewust dat ik van voor de tijd van rubber tegels ben. [...]
Zulke opmerkingen zijn dus precies de reden dat ik zeg "hou 't gezellig", daar draagt dit niet aan bij. Hoe mooi je de metafoor ook aankleed, dit soort opmerkingen zijn onnodig en dragen niet bij aan een leuk gesprek.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

DaFeliX schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:42:
[...]

Zulke opmerkingen zijn dus precies de reden dat ik zeg "hou 't gezellig", daar draagt dit niet aan bij. Hoe mooi je de metafoor ook aankleed, dit soort opmerkingen zijn onnodig en dragen niet bij aan een leuk gesprek.
Maar geef dan eens context hier.

Fouten gebeuren, maar we mogen niet wijzen op deze fouten? Waarom niet?
Wat voor vorm zoek je dan naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
crisp schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:26:
Nee, je browser stuurt een referrer mee
...en Google stuurt geen header om dat te verhinderen...
De beste optie om dat op te lossen is in mijn ogen om gewoon altijd en voor iedereen dezelfde instelling te forceren
Ik weet niet of dat de *beste* optie is. Ik bedoel, ik kan kijken of ik er aan kan wennen, maar er is een reden geweest dat ik het hoger heb gezet :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Er komt in dit topic hele waardevolle feedback voorbij. De enquete was namelijk zeer matig en verschillende gebruikers benoemen deze punten. Als bedankje voor de moeite krijgen de gebruikers 1 zinnetje bedank en een epistel over de toon? Nou bedankt voor de betrokkenheid dan maar. Een volgende enquete hoeft niet meer op mijn input te rekenen.

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
Barrycade schreef op woensdag 29 november 2023 @ 16:28:
[...]

Maar geef dan eens context hier.

Fouten gebeuren, maar we mogen niet wijzen op deze fouten? Waarom niet?
Wat voor vorm zoek je dan naar?
Ik denk dat je mij verkeerd hebt begrepen.

Ik zeg dat de toon niet uitnodigt om te reageren, dat wil niet zeggen dat je niets mag zeggen of dat we er niets mee doen. Enkel dat: we reageren niet inhoudelijk in dit topic. Dat zegt niets over dat je ons niet op dingen mag wijzen die jij als fout bestempelt.
Ojjorz schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:22:
Er komt in dit topic hele waardevolle feedback voorbij. De enquete was namelijk zeer matig en verschillende gebruikers benoemen deze punten. Als bedankje voor de moeite krijgen de gebruikers 1 zinnetje bedank en een epistel over de toon? Nou bedankt voor de betrokkenheid dan maar. Een volgende enquete hoeft niet meer op mijn input te rekenen.
1 alinea een "epistel" noemen vind ik wat raar, zeker omdat je de andere alinea als "1 zinnetje" omschrijft.

Zowel de opmerking over de toon als het bedankje zijn 1 alinea. Sterker nog, de alinea met 't bedankje is nog langer dan de andere alinea.

Daarnaast: Wie zegt dat wij niets met de input doen uit dit topic? Ik zeg dat we niet inhoudelijk gaan reageren, dat wil niet zeggen dat we niet lezen of dat dat we feedback niet serieus nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 07:26

MsG

Forumzwerver

Volgens mij valt er prima te herleiden of vragen minder vaak worden beantwoord in verzameltopics, wat dat betreft vond ik de vragen niet zo raar.

Maar zoals zo vaak is er een lompe vocale minderheid die de discussie een beetje gijzelt.

Succes met de stage in elk geval! :)

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
DaFeliX schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:42:
[...]

Wat wel een ietwat ironische post is nadat je zelf met de sarcastische post kwam hier.

En het zou wel echt een stuk beter zijn als Google links inderdaad zouden werken, zodat mensen uitkomen op hetgeen ze zochten.

[ Voor 13% gewijzigd door Sissors op 30-11-2023 08:35 ]

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
Sissors schreef op donderdag 30 november 2023 @ 08:34:
[...]

Wat wel een ietwat ironische post is nadat je zelf met de sarcastische post kwam hier.

[...]
Ironie is mij niet onbekend, maar in dit geval was dat zeker niet mijn bedoeling.

Mijn reactie (DaFeliX in "Forum Enquête lange topics") was in elk geval zonder enige vorm van sarcasme geschreven, als dat wel zo overkomt vrees ik dat er sprake is van miscommunicatie.

• Sissors
  • Niet online
DaFeliX schreef op donderdag 30 november 2023 @ 10:18:
[...]

Ironie is mij niet onbekend, maar in dit geval was dat zeker niet mijn bedoeling.

Mijn reactie (DaFeliX in "Forum Enquête lange topics") was in elk geval zonder enige vorm van sarcasme geschreven, als dat wel zo overkomt vrees ik dat er sprake is van miscommunicatie.
Ik doelde op de onderste reactie hier: DaFeliX in "Forum Enquête lange topics"

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
Dat is toch niet zo'n hele gekke opmerking?

Iemand heeft de enquete niet ingevuld en wilt zich niet bemoeien met het interne proces maar ... die persoon geeft dan wel feedback gebaseerd op niets over het proces, met als bonus ook nog het aannemen van een soort slachtofferrol (...de vraagstelling tegenover de toon in dit topic zetten) - dat is raar.

Alsof een wat kwalitatief mindere vraag een nare toon zou verantwoorden; dat lijkt me niet O-) . En dan moet ik toch een beetje terugdenken aan "We willen een vriendelijker Tweakers". Als sommigen nu eens leren om af en toe hun azijn door te slikken; dan zijn we een stuk verder.

• Sissors
  • Niet online
eric.1 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 19:05:
[...]

Dat is toch niet zo'n hele gekke opmerking?

Iemand heeft de enquete niet ingevuld en wilt zich niet bemoeien met het interne proces maar ... die persoon geeft dan wel feedback gebaseerd op niets over het proces, met als bonus ook nog het aannemen van een soort slachtofferrol (...de vraagstelling tegenover de toon in dit topic zetten) - dat is raar.

Alsof een wat kwalitatief mindere vraag een nare toon zou verantwoorden; dat lijkt me niet O-) . En dan moet ik toch een beetje terugdenken aan "We willen een vriendelijker Tweakers". Als sommigen nu eens leren om af en toe hun azijn door te slikken; dan zijn we een stuk verder.
Tja als je echt een wat vriendelijker Tweakers wil, dan negeer je zo'n post ipv je eigen sarcastische opmerking erover te moeten plaatsen. Ik zie ook niet waar die post een slachtofferrol aanneemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik had eigenlijk gehoopt dat de (ietwat onbeholpen) enquete een aantal vragen / stellingen / suggesties zou presenteren over de zoek-functies op GoT/T.net en in hoeverre men hiermee weet om te gaan of welke zaken er mogelijk kunnen helpen om het zoeken in (langere) topics te verbeteren of optimaliseren.

Zoals iemand in dit topic dan benoemde; het had absoluut geholpen als de enquete gepresenteerd zou zijn aan users met "minder dan zoveel posts en/of minder dan zoveel karma"; de helft van de personen die nu hier reageert ken ik al jaren (van naam) op GoT en ik hoef geen moeite te doen om te realiseren dat ze regelmatig iets toevoegen / posten en/of ook zeker behulpzaam zijn en zelden tot nooit eigen topics openen. En dus niet specifiek de doelgroep zijn van de simpele vragen in de enquete.

My 2 cents :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:30

crisp

Devver

Pixelated

MAX3400 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:43:
Ik had eigenlijk gehoopt dat de (ietwat onbeholpen) enquete een aantal vragen / stellingen / suggesties zou presenteren over de zoek-functies op GoT/T.net en in hoeverre men hiermee weet om te gaan of welke zaken er mogelijk kunnen helpen om het zoeken in (langere) topics te verbeteren of optimaliseren.

Zoals iemand in dit topic dan benoemde; het had absoluut geholpen als de enquete gepresenteerd zou zijn aan users met "minder dan zoveel posts en/of minder dan zoveel karma"; de helft van de personen die nu hier reageert ken ik al jaren (van naam) op GoT en ik hoef geen moeite te doen om te realiseren dat ze regelmatig iets toevoegen / posten en/of ook zeker behulpzaam zijn en zelden tot nooit eigen topics openen. En dus niet specifiek de doelgroep zijn van de simpele vragen in de enquete.

My 2 cents :)
Helaas heeft ons broadcast-systeem geen mogelijkheden om zo gedetailleerd te 'targetten', en voor de paar keer per jaar dat zoiets handig zou zijn (maar ook waarschijnlijk dan weer met wisselende condities) is het kostentechnisch niet haalbaar om dat te realiseren.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:33

ikloon

Product Owner
Dank voor de feedback hier. Ook de kritiek op de inhoud en werkwijze nemen we ter harte. We hebben dit al en zullen dit intern nog verder bespreken. In het vervolg zullen we wat meer checks inbouwen in het proces voordat we dit soort vragenlijsten online zetten.

De enquête is inmiddels offline. Nog wel aardig om te vermelden dat meer dan 1100 mensen de enquête hebben ingevuld.

Hiermee sluit ik het topic.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.