• Nougat
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:40
sipjohn schreef op donderdag 6 november 2025 @ 23:03:
Mag 100 overmaken naar Umweltbank ook al niet meer :
[Afbeelding]

Iemand ervaring hoelang zoiets bij Rabobank duurt?
Ik heb ook al eens zoiets meegemaakt en heb toen hun fraudedesk gebeld en de situatie uitgelged. Daarna werd de rekening weer vrij gegeven.

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
GroteVoet459 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 14:12:
Advanzia heeft de rente voor nieuwe klanten van 2,70% verhoogd naar 2,90% (2,94% effektief).
Nog steeds voor 3 maanden en de vervolgrente blijft 1,50% (1,51% eff.)
Fijn, nu nog nog een verleng actie voor einde van de maand, dan hoef ik weer 3 maanden niet verder te kijken :p

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:49
sipjohn schreef op donderdag 6 november 2025 @ 23:03:
Mag 100 overmaken naar Umweltbank ook al niet meer :
[Afbeelding]

Iemand ervaring hoelang zoiets bij Rabobank duurt?
Je bent de 4e dan. Hier had ik voor gewaarschuwd op 3 November. Ik had dit ook. Na een belletje snel opgelost

Vertrouwen is goed, controle nog beter

• Harbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
@sipjohn Bellen naar : 0887271170 Ik had dit ook. Daarna loopt alles prima weer.
Pagina: 1 ... 168 169 Laatste

Let op:
We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.

Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of het VRH topic terecht.

Trade Republic heeft zijn eigen topic.

We willen hier geen persoonlijke updates zien, dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.

Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling