• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:14
Dit geen Fake nieuws?

Wel positief als het echt waar is. En dat is geen gat wat ze moeten opvullen?

Vertrouwen is goed, controle nog beter

• sipjohn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-12 13:03
Sander12 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 17:36:
[...]

zoals je weet wordt dat pas in febr 26 bekend wat je over 2025 gaat betalen. Reken op 1,4%
Waarschijnlijk nog iets lager, zie:https://www.dnb.nl/statis...96-43b8-a18b-5ba293f01c1d
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FN3dZ_vtOfbF1jD2kZYr9AWR2xY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C1iYC0iDeAnK2rr8SstRTdiI.jpg?f=fotoalbum_large
Er van uitgaande dat oktober en november gelijk zijn aan september, dus rond 1,37%
(jan-nov, nov telt 2 keer)

Internet KPN 37/27Mbps; Modem Experia v8; Router Fritz!box 7260; Telefoon Siemens C470IP; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cosmovoip.com; Zon 10x365Wp zuidoost; Omvormer Trannergy

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Een update mbt Bfor Bank.
Ze hebben blijkbaar genoeg spaargeld opgehaald. De spaarrekening Livret A gaat van 3.5% voor 6 maanden en max. € 75.000 euro naar 1.7% voor max. € 22.950 en onbeperkte looptijd. Niet meer interessant dus.
De standaardspaarrekening Bfor+ is 2.1% voor max € 70.000 gedurende 12 maanden.

[ Voor 3% gewijzigd door Bar_en_boos op 27-11-2025 22:51 ]

• Dir123
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12:17
rechtsherstel schreef op donderdag 27 november 2025 @ 18:26:
Alleen deposito's korter of gelijk aan 3 maanden worden meegenomen.
Gaat dit over box 3? Daar wordt toch gewoon ieder deposito in mee genomen? Of het nu verlopen is of niet..

• Coffeeroam
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18:29
Dir123 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 07:56:
[...]

Gaat dit over box 3? Daar wordt toch gewoon ieder deposito in mee genomen? Of het nu verlopen is of niet..
Voor het forfaitaire spaarrendement niet.

Voor het werkelijke spaarrendement (bij gebruik van de tegenbewijsregeling) wel.

• Coffeeroam
Frankenstein schreef op woensdag 26 november 2025 @ 06:34:
[...]

In de app zit bij de spaarrekening een optie rekening opheffen. Die gedaan. En dit keer was het binnen 1 dag (of waren het er 2) uitgevoerd. Net als bij het storten heb ik niet bewust gekeken wanneer. Immers als je een beetje timed krijg je bijna 14 dagen extra rente (of juist niet). Waarom? Ik was gewoon een beetje klaar met BFor en heb acties genomen op momenten die mij goed uitkwamen.
Ik ben er ook klaar mee, met BFOR.
Heb je het hele account opgezegd of alleen de spaarrekening?
Krijg je de rente van de BFOR+ spaarrekening direct uitgekeerd bij opzegging, of toch pas op 1 januari?

• Harbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
@Coffeeroam Dit heeft hij al geschreven alleen werd verwijderd omdat dit als een persoonlijke update wordt gezien.

"Frankenstein schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 22:18:
[...]

Livret+ spaarrekening is vandaag door BFor op mijn verzoek opgeheven. Vandaag ontving ik op mijn Nederlandse tegenrekening de resterende 10 euro spaargeld plus de bij BFor opgebouwde rente."

• Coffeeroam
Harbo schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:46:
@Coffeeroam Dit heeft hij al geschreven alleen werd verwijderd omdat dit als een persoonlijke update wordt gezien.

"Frankenstein schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 22:18:
[...]

Livret+ spaarrekening is vandaag door BFor op mijn verzoek opgeheven. Vandaag ontving ik op mijn Nederlandse tegenrekening de resterende 10 euro spaargeld plus de bij BFor opgebouwde rente."
Dank. Vandaar dat ik het niet kon vinden in eerdere reacties. Zo zie je maar, persoonlijke updates zijn best nuttig om er algemene informatie uit te halen.....

• Harbo
  • Niet online
Dat denk ik ook maar moderator van deze forum heeft blijkbaar een andere mening daarover.

• 9-3
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 01-12 13:38

9-3

Coffeeroam schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:21:
[...]

Ik ben er ook klaar mee, met BFOR.
Heb je het hele account opgezegd of alleen de spaarrekening?
Krijg je de rente van de BFOR+ spaarrekening direct uitgekeerd bij opzegging, of toch pas op 1 januari?
Ellende met Bfor. Technische issues in de app. met zowel Android als Apple lukt het niet om het proces voor een nieuwe rekening te doorlopen. Chat weinig behulpzaam. Er zijn genoeg banken. Inmiddels bij diverse banken, met enorme dank aan de input in dit forum, een rekening geopend met actierentes. _/-\o_

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:42

sanook

_/-\o_

19 aug 2025 de 1e post over Bfor, nu net 3 maanden verder lijkt het boek alweer dicht.

• GroteVoet459
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:00
sanook schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 14:55:
19 aug 2025 de 1e post over Bfor, nu net 3 maanden verder lijkt het boek alweer dicht.
Misschien een wat heftige reactie - ze zijn nog steeds een speler in mijn Top 15, de huidige aanbieding is 2,10% wat niet geweldig is maar ook niet slecht zeker niet omdat het om 12 maanden gaat en er nog €100 extra te verdienen is.

Wat ze zeker bereikt hebben is naamsbekendheid in Nederland. En een reeks nieuwe klanten die al dan niet nog een tijd moeten blijven vanwege voorwaarden in de acties.

Dit soort aanbiedingen zie je bij op Duitsland gerichte banken veel vaker - kortlopend, met hele hoge rentes en dan een tijdje op een stuk lager pitje, om later weer (even) terug de komen met volgende actie.

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15:31
GroteVoet459 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 16:01:
[...]

Misschien een wat heftige reactie - ze zijn nog steeds een speler in mijn Top 15, de huidige aanbieding is 2,10% wat niet geweldig is maar ook niet slecht zeker niet omdat het om 12 maanden gaat en er nog €100 extra te verdienen is.

Wat ze zeker bereikt hebben is naamsbekendheid in Nederland. En een reeks nieuwe klanten die al dan niet nog een tijd moeten blijven vanwege voorwaarden in de acties.

Dit soort aanbiedingen zie je bij op Duitsland gerichte banken veel vaker - kortlopend, met hele hoge rentes en dan een tijdje op een stuk lager pitje, om later weer (even) terug de komen met volgende actie.
Het klinkt iig niet alof ze echt klanten willen behouden, of is de doelgroep de Nederlandse luie spaarder? En die gaan niet door hoepels springen voor zo'n rekening.

• Bar_en_boos
  • Niet online
Inderdaad beetje jammer van Bfor. Ik had me vier dagen geleden net lastminute aangemeld voor die 3.5%-actie, maar nog geen positieve reactie van opening ontvangen. Dat wordt hem dus niet meer. Misschien kan ik me nog afmelden en mocht er dan binnenkort een mooie nieuwe renteactie zijn, weer als nieuwe klant aanmelden.

• Coffeeroam
GroteVoet459 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 16:01:
[...]

Na de actieperiode een schamele 1.00% rente. Dat doen zelfs onze Nederlandse grootbanken beter.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:15
https://www.advanziakonto.com/

De advanzia actierente campagne (eerste drie maanden 2,94% nominaal) lijkt verlengd te zijn zijn van 30 november naar 31 december.

• Bar_en_boos
  • Niet online
En als alternatief voor Bfor is er nog de Volkswagen Bank. Een van de identificatiemogelijkheden is een scan van je id via de app Postident. Daarbij wordt er gevraagd om je 5- of 6-cijferige pin code. Is dat specifiek voor de Duitsers? Dus een no-go via de Postident voor ons Nederlanders? Zo ja, dat blijft alleen de video-identificatie nog over als realistische optie. Niet echt prettig.

• Rogers
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 01-12 14:44
Trishul schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 18:52:

De advanzia actierente campagne (eerste drie maanden 2,94% nominaal) lijkt verlengd te zijn zijn van 30 november naar 31 december.
Had ik dan nog maar die paar dagen gewacht dan had ik 4 maanden gehad. Wilde verlaging niet riskeren dus deze week nog begonnen met sparen.

• Rogers
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 01-12 14:44
Sander12 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 17:23:
De belastingdruk over beleggingen in box 3 gaat na de stemming hierover in de Tweede Kamer van 27 november 2025 niet flink omhoog in 2026 (zie aangenomen amendement 36812-47).

De vermogensbelasting wordt geheven over zogenaamde forfaitaire rendementen of over je daadwerkelijk behaalde rendement. Dit kun je zelf kiezen. Het forfaitaire rendement over beleggingen gaat van 5,88% in 2025 naar 6,00% in 2026. Eerder was sprake van een verhoging naar 7,78%.

Het heffingsvrij vermogen waarover je geen vermogensbelasting wordt geïndexeerd en gaat omhoog van €57.684 (2025) naar €59.357 (2026). Eerder was sprake van een verlaging naar €51.396.
Gelukkig. Was ook wel een gortige belastingverhoging anders.
Benieuwd of ze het nu op een andere manier willen ophalen.

• 9-3
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 01-12 13:38

9-3

Bar_en_boos schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 18:53:
En als alternatief voor Bfor is er nog de Volkswagen Bank. Een van de identificatiemogelijkheden is een scan van je id via de app Postident. Daarbij wordt er gevraagd om je 5- of 6-cijferige pin code. Is dat specifiek voor de Duitsers? Dus een no-go via de Postident voor ons Nederlanders? Zo ja, dat blijft alleen de video-identificatie nog over als realistische optie. Niet echt prettig.
Vw bank geopend deze week. Authenticatie via de Postident app en korte video call ging prima (in het Engels). Ik heb wel even gebeld voor de eerste inlog (Einmalpasswort) en dat moest wel in het Duits maar ze waren heel geduldig met met mavo duits) rekening is actief en heen-en weer overschrijven ging goed. De brief met tan code is onderweg is bevestigd. Dus so far goede ervaringen met Volkswagenbank

• Datisraar
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 18:18
Er is een storing momenteel in de DHB Bank app. Meer mensen hier, die ook niet in de app kunnen? Klantenservice is in het weekend niet bereikbaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Datisraar op 29-11-2025 09:56 ]

• Coffeeroam
Rogers schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 23:16:
[...]

Gelukkig. Was ook wel een gortige belastingverhoging anders.
Benieuwd of ze het nu op een andere manier willen ophalen.
Dat bedrag wordt nu opgehaald door een versnelde afbouw van de Wet Hillen (eigenwoningforfait).

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:33
Onderhoud bij Anadolubank.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E3Z--OOJD3oe_4geyGUD6SOdM-I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/dx98oZIITXQVLYV2kBkJQKpr.png?f=user_large

[ Voor 53% gewijzigd door W1ck1e op 29-11-2025 10:30 ]

• Datisraar
Okay, en Is Anadolubank aan DHB gelieerd 🤔?

• W1ck1e
Datisraar schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 10:10:
[...]

Okay, en Is Anadolubank aan DHB gelieerd 🤔?
Het is geen reactie op jouw bericht, het is alleen maar een later bericht. Mag dat ook ?

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:53

greatgonzo

schit-te-rend!

Is er ergens een vergelijkingsite met duidelijke rente tarieven? Volgens mij toont independer alleen start/introductie rentes, en wordt dit later naar beneden bijgesteld

• Datisraar
W1ck1e schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 10:14:
[...]

Het is geen reactie op jouw bericht, het is alleen maar een later bericht. Mag dat ook ?
Het was alleen maar een vraag, meer niet.

• Andrehj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:26
Wat staat er onder de doorgestreepte woorden? Ben wel (taalkundig) benieuwd naar de oorspronkelijke tekst.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

• W1ck1e
Andrehj schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 10:23:
[...]

Wat staat er onder de doorgestreepte woorden? Ben wel (taalkundig) benieuwd naar de oorspronkelijke tekst.
"en", "technische" & "net"
In de eerste reactie van Datisraar staat de oorspronkelijke afbeelding.

En dan heb ik nog een foutje gemist ;)

[ Voor 27% gewijzigd door W1ck1e op 29-11-2025 10:36 ]

• GroteVoet459
greatgonzo schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 10:15:
Is er ergens een vergelijkingsite met duidelijke rente tarieven? Volgens mij toont independer alleen start/introductie rentes, en wordt dit later naar beneden bijgesteld
Heb je de Openings-post gelezen?

Bijna alle vergelijkingssites tonen de actierentes - je zult bij de details moeten zien voor hoe lang en wat de vervolgerente is. Maar als je goede rente op vrij-opneembaar wilt zul je er rekening mee moeten houden dat je elke 3 á 6 maanden over moet stappen met (alleen!) je spaargeld.

• devriesjande
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:25
greatgonzo schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 10:15:
Als je niet mee wil gaan met alle acties en tijdelijke rentetarieven, en het bij Nederlandse banken wil houden kan je hier een kijken: https://www.spaarinformatie.nl/

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
devriesjande schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 12:57:
[...]

Als je niet mee wil gaan met alle acties en tijdelijke rentetarieven, en het bij Nederlandse banken wil houden kan je hier een kijken: https://www.spaarinformatie.nl/
Prima site idd, daarmee kwam ik jaren mee uit de voeten toen de rentes nog interessant waren. 6% voor een jaar enzo kan ik mij nog herinneren.

Nu is het toch steeds een actie rente pakken en hopen dat er weer iets interessant op bv Raisin ed komt :').

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 03-12 10:49
Trishul schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 18:52:

<knip> geen persoonlijke updates aub, zie topicwarning

[ Voor 14% gewijzigd door ZieMaar! op 30-11-2025 08:23 ]

• Coffeeroam
Geen persoonlijke update, maar een waarschuwing. Opgebouwde rente bij BFOR+ is niet correct, er is niet gerekend met 4% de laatste twee weken van de actieperiode. Is dat ook bij anderen zo?

• Harbo
  • Niet online
Bij mij klopt alles (voor de maand November). Wel te melden dat mijn saldo niet veranderd is sinds 31 Oktober 2025. Renteopbouw werd getoond na elke 14 dagen gellof ik, dwz. op 15de en 29ste van de maand. Rekening is geopend op 29 Augustus 2025.

P.S. Geen persoonlijke update. Deze post bevat wellicht iets nuttig voor andere lezers.

[ Voor 24% gewijzigd door Harbo op 01-12-2025 09:57 ]

• GroteVoet459
Omdat in de meeste gevallen hier de spaarrekening onderdeel is van het pakket:
ASN Bank schroeft maandelijkse kosten voor betaalrekening alweer op

Per 01-Feb van €3,65/mnd naar €4,00/mnd

Per 01-Jan-2026 ook al verhogingen voor ING €4,00 (van €3,90) en ABN Amro €4,30 (van €3,70).

• W1ck1e
GroteVoet459 schreef op maandag 1 december 2025 @ 13:30:
Omdat in de meeste gevallen hier de spaarrekening onderdeel is van het pakket:
ASN Bank schroeft maandelijkse kosten voor betaalrekening alweer op

Per 01-Feb van €3,65/mnd naar €4,00/mnd

Per 01-Jan-2026 ook al verhogingen voor ING €4,00 (van €3,90) en ABN Amro €4,30 (van €3,70).
ING heeft ook een pakket met korting:
Betaalpakket Huidig tarief per maand Nieuw tarief per maand
OranjePakket met korting € 3,45 € 3,55
Kijk hier of het bij jou past

• sanook

sanook

_/-\o_

W1ck1e schreef op maandag 1 december 2025 @ 13:44:
[...]

ING heeft ook een pakket met korting:

[...]

Kijk hier of het bij jou past
Ja daar bespaar je flink mee!

• W1ck1e
sanook schreef op maandag 1 december 2025 @ 14:49:
[...]

Het verschil in prijs is een veelvoud van de verhoging. Als je de extra's niet gebruikt hoef je er niet voor te betalen.

• Remigius
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:58
sanook schreef op maandag 1 december 2025 @ 14:49:
[...]
Zelf ga ik nu ASN wederom 10% omhoog gaat (in mei jl ook al gestegen) naar Knab. Als je daar al een zakelijke rekening hebt is je prive rekening € 1. Dat scheelt met ASN €36 per jaar. Is nog steeds klein bier, maar ook een kleine moeite.

• W1ck1e
Remigius schreef op maandag 1 december 2025 @ 16:49:
[...]

Zelf ga ik nu ASN wederom 10% omhoog gaat (in mei jl ook al gestegen) naar Knab. Als je daar al een zakelijke rekening hebt is je prive rekening € 1. Dat scheelt met ASN €36 per jaar. Is nog steeds klein bier, maar ook een kleine moeite.
Je bedoelt dus dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b3DlvEM_ITYbZ42zSceMwZn9smk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/BnIsdJwBCWE1Qzjz3lbnfJaw.png?f=user_large

Dan ben ik met mijn combi bij ING (met korting) en ASN goedkoper uit. En dan heb ik het voordeel van 2 verschillende banken.

• GroteVoet459
W1ck1e schreef op maandag 1 december 2025 @ 17:02:
[...]

Je bedoelt dus dit:

[Afbeelding]

Dan ben ik met mijn combi bij ING (met korting) en ASN goedkoper uit. En dan heb ik het voordeel van 2 verschillende banken.
Maar zakelijk heeft 'ie al en dat is €7 / maand.
Dus naar €8 voor de combi is maar €1 / mnd extra.
En daar zitten dan 5 extra privé rekeningen en "onbeperkte" spaarrekeningen bij.

• W1ck1e
GroteVoet459 schreef op maandag 1 december 2025 @ 17:52:
[...]

En daar zitten dan 5 extra privé rekeningen en "onbeperkte" spaarrekeningen bij.
Klopt, maar die 36 euro goedkoper is alleen maar omdat hij dat zakelijk al heeft.

• Harbo
  • Niet online
Vraag over Bfor : Overschrijving naar mijn NL tegenrekening vanochtend om 09:20 gedaan, transactie krijgt meteen de status : "Kommende Transaktion - Wird bearbeitet". Nu is 18:00 en wijzigt nog niets. Iemand ervaring met hoe lang blijft transactie deze status houden?

• rindertb
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:51
Harbo schreef op maandag 1 december 2025 @ 18:03:
Vraag over Bfor : Overschrijving naar mijn NL tegenrekening vanochtend om 09:20 gedaan, transactie krijgt meteen de status : "Kommende Transaktion - Wird bearbeitet". Nu is 18:00 en wijzigt nog niets. Iemand ervaring met hoe lang blijft transactie deze status houden?
Ik, denk ik. Mogelijk moet je net als ik ook bellen/chatten vanwege een veiligheidscheck. Ik werd hierna ook nog eens teruggebeld waarna de transactie door ging. Hoofdpijn van het Frans.

• Harbo
  • Niet online
Ik heb een email gestuurd wacht nu wat ze zeggen. Ik spreek geen Frans namelijk. Wat voor vragen krijg jij dan in zo een check? En hoeveel dagen heeft het bij jou bij elkaar geduurd?

• rindertb
Harbo schreef op maandag 1 december 2025 @ 18:29:
Ik heb een email gestuurd wacht nu wat ze zeggen. Ik spreek geen Frans namelijk. Wat voor vragen krijg jij dan in zo een check? En hoeveel dagen heeft het bij jou bij elkaar geduurd?
De medewerker wilde weten of ik zelf degene was die de transactie had gedaan. Checkte de IBAN van de ontvanger - ikzelf dus. Werd direct daarna teruggebeld door iemand anders. Was een zelfde soort gesprekje. Meneer 2 heeft de transactie doorgezet. Duurde volgens mij nog geen uur. Zit nu met de laatste opname met hetzelfde euvel ... Meneer 2 had op mijn vraag al gezegd dat hij niet kon zeggen of dit wel of niet weer zou gebeuren. Ik heb ook wel eens gechat. Als je een goeie setup hebt kun je de app waarin de chat loopt naast google translate zetten. Bereid je alvast wat zinnen voor.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Remigius schreef op maandag 1 december 2025 @ 16:49:
[...]

Houd er wel rekening met dat het maar onder 1x depostie garantie stelsel valt

Everything is better with Bluetooth

• Remigius
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:58
GroteVoet459 schreef op maandag 1 december 2025 @ 17:52:
[...]

Klopt, zakelijk zelfs bij het iets duurdere pakket omdat het een bv is. Maar dan scheelt het voor mij prive dus wel (een beetje). Verder niet heel belangrijk, meer een tip voor anderen die wellicht in dezelfde situatie zitten. En terug naar sparen :-)

• Jelle Steenbergen
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-12 17:49
Verhoogde deposito-rentes, bij
Bigbank (sinds 1 december) (link):
1-2 maanden 2,15%
3-5 maanden 2,30%
6-11 maanden 2,45%
1 jaar 2.65%
2 jaar 2.70%
3-10 jaar 2.80%

HoistSpar via Raisin (link):
3 jaar 3,01%
4 jaar 3,07%
5 jaar 3,12%

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:35
Jelle Steenbergen schreef op maandag 1 december 2025 @ 20:28:
Verhoogde deposito-rentes, bij
Bigbank (sinds 1 december) (link):
1-2 maanden 2,15%
3-5 maanden 2,30%
6-11 maanden 2,45%
1 jaar 2.65%
2 jaar 2.70%
3-10 jaar 2.80%

3 jaar 3,01%
4 jaar 3,07%
5 jaar 3,12%
nice! wilde daar nét een bedragje parkeren morgen. komt mooi uit dan :*)

A wise man's life is based around fuck you

• Frankenstein
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 05-12 06:34
5 jaar 3,12%
Deze interesseert mij het meest. Maar BROCC (ook Zweden) is een oudere en volgens mij grotere fin. instelling en had bij de eerder nog gelijke rente voorkeur. Nu "weet ik het effe niet" :)

• Coffeeroam
Harbo schreef op maandag 1 december 2025 @ 18:03:
Ik nu ook. Had ook al niet de beloofde renteopbouw gekregen tot 1 december. Chatten helpt niet. Ik moest maar een klacht sturen, zei die robot.
Nu wil ik alles opnemen, maar overboeking wordt niet verwerkt.
Slechte ervaringen met BFOR.

• rechtsherstel
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 18:22
Frankenstein schreef op maandag 1 december 2025 @ 22:55:
[...]

Deze interesseert mij het meest. Maar BROCC (ook Zweden) is een oudere en volgens mij grotere fin. instelling en had bij de eerder nog gelijke rente voorkeur. Nu "weet ik het effe niet" :)
HoistFinance heeft best wel een goede rating bij Moody's: Baa2.

• Harbo
  • Niet online
@Coffeeroam Het is een leuk verdien model voor BFOR nu. Mijn geld zit nu sinds gisteren vast daar en ze reageren nergens op. Wellicht een tip voor topicstarter in zijn lijst te melden dat men met BFOR niet begint TENZIJ je een avantour zoekt.

• W1ck1e
Harbo schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 10:25:
... Wellicht een tip voor topicstarter in zijn lijst te melden dat men met BFOR niet begint TENZIJ je een avontuur zoekt.
Ik zou aanraden te zoeken in het spaardraadje op BFOR en dan een conclusie te trekken.

@Harbo Met spaardraadje bedoel ik gewoon hier, hoor ;)
Dus je zit al goed.

[ Voor 8% gewijzigd door W1ck1e op 02-12-2025 10:35 ]

• Harbo
  • Niet online
@W1ck1e Bedankt voor je tip. Daar zie ik gebeurt niet veel maar ga ik straks daar ook mijn ervaring delen. Mijn opmerking staat nog steeds omdat hier de lijsten worden bijgewerkt en BFOR staat wel op.

• Divine Chlorine
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 08:37
Hier dezelfde perikelen m.b.t. het (niet kunnen) overschrijven (sinds gisterenochtend ook "transaction à venir) van het bedrag van de BFor+ betaalrekening, ik wacht nu af na via de chat contact te hebben gehad (ca. 1 uur wachten voor er een reactie kwam, de persoon meldde dat er intern validatie van de overboeking zou plaatsvinden).

Maar mijn vraag: heeft er al iemand ervaring met de uitbetaling van de rente en het sluiten van de betaalrekening en spaarrekening (na alle geld er af te hebben gehaald). Ik neem tenminste aan dat het opgebouwde rentebedrag wordt overgemaakt zodra je de rekeningen sluit. Wat is de beste manier om dit te doen ?

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:47
Je kunt de spaarrekening sluiten en dan wordt de opgebouwde rente overgemaakt naar je betaalrekening. Duurde bij mij 48u.

• rindertb
Harbo schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 10:25:
@Coffeeroam Het is een leuk verdien model voor BFOR nu. Mijn geld zit nu sinds gisteren vast daar en ze reageren nergens op. Wellicht een tip voor topicstarter in zijn lijst te melden dat men met BFOR niet begint TENZIJ je een avantour zoekt.
Ik heb net ook weer moeten bellen. Of je contact effectief was moet je denk ik kunnen zien aan een toegevoegde tekst 'Prise en compte' in de vastgehouden transactie. Die staat nu bij mij gevuld met '3 december'. Voor vandaag vond men het kennelijk te laat ...

• Harbo
  • Niet online
@Divine Chlorine Ik heb spaarrekening vanochtend via de app opgezegd. Ik kan je dan morgen of overmorgen meer vertellen. Over het sluiten van de girorekening heb ik zelf geen ervaring mee, maar wat ik gelezen heb dat moet per brief.

Bron : https://www.bforbank.com/...gory=mein-konto#questions

"Um Ihr Konto zu schließen, senden Sie bitte ein unterschriebenes Schreiben mit Ihrem Anliegen an folgende Adresse:

BforBank - Libre Réponse 23908 - 92.889 Nanterre Cedex 9 - Frankreich.

Bitte beachten Sie: Mit der Schließung des Kontos enden auch alle damit verbundenen Leistungen, z. B. Ihr Tagesgeldkonto. Dies erfolgt entsprechend den Vertragsbedingungen, die Sie bei der Kontoerföffnung unterzeichnet haben."

Ergens staat hier ook dat jij bij sluiten van girorekening ook geen kosten moet hebben (b.v. als jij BFOR credit card heb etc.) Ik heb bij het openen gelukkig dat niet gekozen alleen maar rekening.

"Wie schließe ich mein Sparkonto?
Sie können die Schließung direkt in Ihrer App oder über den BforBank-Kundenservice veranlassen."

• Coffeeroam
Harbo schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 14:00:
@Divine Chlorine Ik heb spaarrekening vanochtend via de app opgezegd. Ik kan je dan morgen of overmorgen meer vertellen. Over het sluiten van de girorekening heb ik zelf geen ervaring mee, maar wat ik gelezen heb dat moet per brief.

Bron : https://www.bforbank.com/...gory=mein-konto#questions

"Um Ihr Konto zu schließen, senden Sie bitte ein unterschriebenes Schreiben mit Ihrem Anliegen an folgende Adresse:

BforBank - Libre Réponse 23908 - 92.889 Nanterre Cedex 9 - Frankreich.

Bitte beachten Sie: Mit der Schließung des Kontos enden auch alle damit verbundenen Leistungen, z. B. Ihr Tagesgeldkonto. Dies erfolgt entsprechend den Vertragsbedingungen, die Sie bei der Kontoerföffnung unterzeichnet haben."

Ergens staat hier ook dat jij bij sluiten van girorekening ook geen kosten moet hebben (b.v. als jij BFOR credit card heb etc.) Ik heb bij het openen gelukkig dat niet gekozen alleen maar rekening.

"Wie schließe ich mein Sparkonto?
Sie können die Schließung direkt in Ihrer App oder über den BforBank-Kundenservice veranlassen."
In de Duitstalige app zit een formulier om je Konto te sluiten:
Konten > Girokonto > Mein Konto Verwalten > Verwaltung > Mein Konto Schliessen
en het ingevulde formulier sturen per postduif naar Bforbank in Nanterre.

• Harbo
  • Niet online
Volgens mij kan je postduif gewoon thuis blijven. Dit is wat in het formulier staat :

"Om uw rekeningovereenkomst te annuleren, stuurt u dit formulier per e-mail naar vieducompte@client.bforbank.com of per gewone post naar: BFORBANK - Libre Réponse 23908 92889 Nanterre Cedex 9"

• GroteVoet459
Top 15 Vrij Opneembaar op dit moment (inclusief aangekondigde wijzigingen):
Consorsbank (3 mnd) — 3,10% / 0,80% ==
OpenBank Welkom (4 mnd (+1)) — 3.00% / 1,90% ==
Umweltbank (3 mnd) — 3,00% tot €50K / 0,60% - ==
Advanzia (3 mnd) — 2.90% (+0,17%) / 1,51% - actie tot 31-Dec +
VWFS / Volkswagen Bank (6 mnd) — 2.90% (+0,40%) / 1,00% +
Garanti Nieuwe Spaarder (6 mnd) — 2.80% / 1,55% ==
nexent bank (3 mnd) — 2.75% / 1,25% ==
BigBank — 2.50% (6 mnd) / 2,10% - tot €250K +
Revolut Ultra — 2.50% (abo kost €60/mnd ! (+€10)) ==
FCM Top Saver Pro — 2.48% tot €10K (2,08% tot €25K, 1,58% daarboven) ==
Klarna Max — 2,25% (abo kost €44,99/mnd) NIEUW
Bfor+ (12 mnd (+9)) — 2,10% (-1,40%) tot €75K / 1,00% - diverse opties voor extra bonussen. -
FCM Bank — 2.03% indien meer dan €50K, anders 1,33% ==
Santander Consumer Bank — 2,00% ==
Scalable Capital — 2,00% (Tot €100K, met PRIME+ á €4,99/mnd geen maximum) ==

Op-/Neer-indicaties zijn t.o.v. de vorige Top 15-posting.
Er zitten een aantal banken op gelijke rentes. Ik sorteer die op eerste verhoging, laatste verlaging, en wel/geen voorwaarden aan bijv minimale inleg.

Wijzigingen (zolang het kan): n.v.t.

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-12 13:56
Hier gisteren Bfor+ gesloten via de app en inmiddels bericht gehad dat dit is verwerkt en het geld incl. opgebouwde rente ontvangen.

Is er een makkelijkere manier om de gewone Bfor rekening te sluiten i.p.v. middels een brief per post?

• rindertb
Roncom schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 15:24:
Hier gisteren Bfor+ gesloten via de app en inmiddels bericht gehad dat dit is verwerkt en het geld incl. opgebouwde rente ontvangen.

Is er een makkelijkere manier om de gewone Bfor rekening te sluiten i.p.v. middels een brief per post?
Het antwoord op die vraag staat vast niet 2 posts boven die van jou ...

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-12 13:56
rindertb schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 15:26:
[...]
Het antwoord op die vraag staat vast niet 2 posts boven die van jou ...
Oeps, denk dat ik het topic al open had staan en mijn post en die andere post(duif) langs elkaar heen gevlogen zijn..

[ Voor 3% gewijzigd door Roncom op 02-12-2025 18:39 ]

• Datisraar
Huh…..wat is er aan de hand? Al 24 uur hier geen berichten meer over Bfor of Advanzia. Dat gaat niet goed…..

• W1ck1e
Datisraar schreef op woensdag 3 december 2025 @ 19:43:
Huh…..wat is er aan de hand? Al 24 uur hier geen berichten meer over Bfor of Advanzia. Dat gaat niet goed…..
Nou, vooruit dan over Advanzia : het maand overzicht van November is al beschikbaar. Vorige maand(en) was dat wat later in de maand. Mijn saldo is te laag voor rente.

Ik denk dat ze het nu wat beter voor elkaar hebben (n=1)

edit: @Coffeeroam gisteren inderdaad al, mailtje rond 17:45

[ Voor 12% gewijzigd door W1ck1e op 03-12-2025 19:59 ]

• Coffeeroam
W1ck1e schreef op woensdag 3 december 2025 @ 19:51:
[...]

Nou, vooruit dan over Advanzia : het maand overzicht van November is al beschikbaar. Vorige maand(en) was dat wat later in de maand. Mijn saldo is te laag voor rente.

n=2, ik had hem gisteren al. De 3.04% bonusrente bij bijstorten van €5000 is helemaal goed gegaan, vanaf de dag van inleg al.

[ Voor 11% gewijzigd door Coffeeroam op 03-12-2025 19:57 ]

• Datisraar
W1ck1e schreef op woensdag 3 december 2025 @ 19:51:
[...]

edit: @Coffeeroam gisteren inderdaad al, mailtje rond 17:45
….pfff sterkte!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:52
Ok, hier eentje over bfor.
Ik heb daar geld gestort maar ik zie niet hoeveel rente ik opgebouwd heb. De rekening is op 17-11 geopend en er staat voldoende saldo op om rente kunnen berekenen. Waar in de Franstalige app (krijg hem niet naar een andere taal) kan je de opgebouwde rente zien?

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:27
Iemand hier nog een update over die rare Advanzia-regel, waardoor 'Auszahlung' alleen mogelijk is met een exact gelijkende naam op de tegenrekening? Ik heb niet zo'n zin om er méér op te zetten als dit straks veel gedoe blijkt bij eraf halen. Fijn zo'n Verschlimmbesserung...

• rindertb
groxgrox schreef op woensdag 3 december 2025 @ 20:40:
Ok, hier eentje over bfor.
Ik heb daar geld gestort maar ik zie niet hoeveel rente ik opgebouwd heb. De rekening is op 17-11 geopend en er staat voldoende saldo op om rente kunnen berekenen. Waar in de Franstalige app (krijg hem niet naar een andere taal) kan je de opgebouwde rente zien?
Je saldo is dus ergens na de 17e opgebouwd - en hopelijk wel voor de 1e dec. DIt betekent dat dit saldo pas rente gaat opbouwen vanaf de 1e december en je je eerste bijschrijving op ik dacht 16 december gaat kunnen zien. In welke taal ook, je ziet opgebouwde rente onder épargne - livret bfor+, in de regel onder het saldo. Achter het i symbooltje vind je wat meer info. In de iOS versie wat meer dan de Android. WIsselen van taal kan in beide versies. In Android onder de App-info, in iOS bij de app instellingen.

• groxgrox
rindertb schreef op woensdag 3 december 2025 @ 22:18:
[...]
Je saldo is dus ergens na de 17e opgebouwd - en hopelijk wel voor de 1e dec. DIt betekent dat dit saldo pas rente gaat opbouwen vanaf de 1e december en je je eerste bijschrijving op ik dacht 16 december gaat kunnen zien. In welke taal ook, je ziet opgebouwde rente onder épargne - livret bfor+, in de regel onder het saldo. Achter het i symbooltje vind je wat meer info. In de iOS versie wat meer dan de Android. WIsselen van taal kan in beide versies. In Android onder de App-info, in iOS bij de app instellingen.
Helaas zie ik onder épargne - livret bfor+, alleen mijn saldo staan. Geen opgebouwde rente, ook geen i-tje. Zal dan wel komen rond de 16e.
Helaas kan ik onder app info geen taal wisselen....
Zit nu met een 2e telefoon met Google Lens te vertalen haha

• rindertb
groxgrox schreef op woensdag 3 december 2025 @ 22:35:
[...]

Helaas zie ik onder épargne - livret bfor+, alleen mijn saldo staan. Geen opgebouwde rente, ook geen i-tje. Zal dan wel komen rond de 16e.
Helaas kan ik onder app info geen taal wisselen....
Zit nu met een 2e telefoon met Google Lens te vertalen haha
Onder het saldo staat bij mij het zinnetje 'intérèts en cours: zoveel € i' (met de i in een cirkeltje). Zou best kunnen dat je dat pas later gaat zien. Het lijkt mij stug dat je de taal niet op Duits kan zetten. Ik zal toch geen andere versie hebben dan jij. Onder App-info, 2e onderdeel 'Standaardinstellingen' staat als 2e optie 'Taal'.

• groxgrox
rindertb schreef op woensdag 3 december 2025 @ 22:52:
[...]
Onder het saldo staat bij mij het zinnetje 'intérèts en cours: zoveel € i' (met de i in een cirkeltje). Zou best kunnen dat je dat pas later gaat zien. Het lijkt mij stug dat je de taal niet op Duits kan zetten. Ik zal toch geen andere versie hebben dan jij. Onder App-info, 2e onderdeel 'Standaardinstellingen' staat als 2e optie 'Taal'.
We wachten het af, komt er vast bij te staan.
Dit zie ik onder app info

https://imgur.com/a/810Iylk

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:46
Cyclonist schreef op woensdag 3 december 2025 @ 22:14:
Iemand hier nog een update over die rare Advanzia-regel, waardoor 'Auszahlung' alleen mogelijk is met een exact gelijkende naam op de tegenrekening? Ik heb niet zo'n zin om er méér op te zetten als dit straks veel gedoe blijkt bij eraf halen. Fijn zo'n Verschlimmbesserung...
Ik heb ze hierover gemaild en toen hebben ze het "gefixt" (volledige voornamen hij Advanzia, voorletters bij Nederlandse bank). Voor mijn account dan toch... Ben wel bang dat ik dit nu ook iedere 3 maanden moet doen.

• Cyclonist
DutchCommando schreef op donderdag 4 december 2025 @ 07:25:
[...]

Ik heb ze hierover gemaild en toen hebben ze het "gefixt" (volledige voornamen hij Advanzia, voorletters bij Nederlandse bank). Voor mijn account dan toch... Ben wel bang dat ik dit nu ook iedere 3 maanden moet doen.
Ze waren gisteravond gesloten, maar vanochtend even gebeld en het was inderdaad snel geregeld gelukkig. Klantenservice was er ook niet blij mee want ze hadden al wat boze klanten aan de lijn gehad hierover.. :D

• Frankenstein
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 05-12 06:34
Datisraar schreef op woensdag 3 december 2025 @ 19:43:
Het topic van vandaag is DSB Bank. :*)

• Datisraar
Frankenstein schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 06:34:
[...]

Het topic van vandaag is DSB Bank. :*)
Ach, het leven van een tweaker spaarder hier valt dan ook niet mee. Maar wellicht ook Icesave nog een keer terug, voor komend weekend ?

• Juan
Was 5,25%.. dat waren nog eens tijden (los van het faillissement)

• Taatort
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-12 23:30
Op 13/11 Bfor spaarrekening aangevraagd. De app bleef hangen op "Geschafft, Wie geht es weiter? Wir prüfen Ihre angaben sorgfältig" Vervolgens paar dagen gewacht en de app bleef maar hangen. Melding gemaakt per mail in DE/FR. Tot op heden geen reactie....Dat geeft in ieder geval vertrouwen :-(

[ Voor 5% gewijzigd door Taatort op 05-12-2025 08:46 ]

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15:31
Juan schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 08:28:
Was 5,25%.. dat waren nog eens tijden (los van het faillissement)
En zelfs het faillisement was nog winstgevend ;)

• brambello
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11:49
Enkele vragen over de Volkswagen Bank:

1) wat is de automatische afschrijving die je in moet stellen tijdens het aanvraagproces?
2) hebben jullie hiervoor een uittreksel BRP gebruikt, of namen ze genoegen met andere officiele brieven?
3) heeft iemand negatieve ervaringen met de Volkswagen Bank?

• sanook

sanook

_/-\o_

Raisin biedt nu zelf ook een spaarrekening?
https://www.raisin.com/nl-nl/spaarrekening/
2,85% voor 3 maanden voor nieuwe klanten

• Juan
Hebben ze IP?

• Novax
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
sanook schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 13:13:
Raisin biedt nu zelf ook een spaarrekening?
https://www.raisin.com/nl-nl/spaarrekening/
2,85% voor 3 maanden voor nieuwe klanten
Na 3 maanden stopt de spaarrekening, is eigenlijk een soort deposito met een looptijd van 3 maanden bij Deutsche Bank AG. Alleen kan je vrij opnemen en storten.

Rente is wel beter dan bij vergelijkbare 3 maanden deposito's bij Raisin. Hoogste is 2,35% en dan kan je niet tussentijds opnemen.

[ Voor 14% gewijzigd door Novax op 05-12-2025 13:32 ]

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:37
Ik kan het zo gauw niet vinden, maar hoe snel kun/mag je een nieuwe Advanzia rekening openen na het sluiten om weer gebruik te kunnen maken van de actierente?

[ Voor 20% gewijzigd door zunrob op 05-12-2025 14:46 ]

• Trishul
zunrob schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:07:
Ik kan het zo gauw niet vinden, maar hoe snel kun/mag je een nieuwe Advanzia rekening openen na het sluiten om weer gebruik te kunnen maken van de actierente?
Ik denk vrij snel. Had mijn rekening opgezegd eind september, en heb net binnen 5 minuten de nieuwe aanmelding doorlopen.

• Reintje
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 17:12
Trishul schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:57:
[...]

Ik denk vrij snel. Had mijn rekening opgezegd eind september, en heb net binnen 5 minuten de nieuwe aanmelding doorlopen.
Heb je ook het probleem dat je geen nieuw online account kan aanmaken?
Na de sms-code (zelfde telefoonnummer als vorig account) krijg ik m’n oude account weer te zien.
Gedoe weer, want op mails reageren ze vaak zeer slecht.

• Trishul
Reintje schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 15:49:
[...]

Heb je ook het probleem dat je geen nieuw online account kan aanmaken?
Na de sms-code (zelfde telefoonnummer als vorig account) krijg ik m’n oude account weer te zien.
Gedoe weer, want op mails reageren ze vaak zeer slecht.
Ik heb dat ook. Misschien is de oplossing om proberen in te loggen in het oude account en dan dat account vervolgens op te heffen/verwijderen.
Alleen... Ik kom nu niet in m'n oude account met m'n wachtwoord. Ik probeer nu m'n wachtwoord te herstellen, kijken of dat lukt.

• Reintje
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 17:12
Trishul schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 16:03:
[...]

Ik heb dat ook. Misschien is de oplossing om proberen in te loggen in het oude account en dan dat account vervolgens op te heffen/verwijderen.
Alleen... Ik kom nu niet in m'n oude account met m'n wachtwoord. Ik probeer nu m'n wachtwoord te herstellen, kijken of dat lukt.
Dat lukt niet, bovendien heb ik het account door hen laten beëindigen. Bevestiging en al ontvangen.
Nee, dat wordt weer minstens 2weken mails sturen en hopen, hooooopen op een oplossing. We hebben 3 maanden de tijd, want dan hef ik deze weer op.

In de tussentijd kun je dus niet bij je euro’s!

• Datisraar
brambello schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 12:38:

1) wat is de automatische afschrijving die je in moet stellen tijdens het aanvraagproces?
2) hebben jullie hiervoor een uittreksel BRP gebruikt, of namen ze genoegen met andere officiele brieven?
1. Moet in principe niet nodig zijn bij sparen. Dat is meer van belang als je een credit card aanvraagt bij een bankrekening.
2. Ik heb een kopie Waterschaps belasting toegezonden
3. Geen negatieve ervaringen, prima (spaar) bank.

• Coffeeroam
brambello schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 12:38:

1) automatische afschrijving is absoluut niet nodig.
2) heb een telefoonrekening gebruikt, dat was ook goed
3) helemaal geen negatieve ervaringen, alleen dat na de welkomstperiode de rente veel te laag is.

• Coffeeroam
zunrob schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:07:
Heb dat ook binnen 1 week gedaan zonder problemen.
Tegenwoordig heb je nog wel eens dat een oude gebruikersnaam blijft "plakken" daar. Dan moet je daar even over bellen met Advanzia.

• Cyclonist
Reintje schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 16:06:
[...]

Dat lukt niet, bovendien heb ik het account door hen laten beëindigen. Bevestiging en al ontvangen.
Nee, dat wordt weer minstens 2weken mails sturen en hopen, hooooopen op een oplossing. We hebben 3 maanden de tijd, want dan hef ik deze weer op.

In de tussentijd kun je dus niet bij je euro’s!
Of je belt even, dat is maar 5 minuten werk.

Het is vervelend dat ze het nog niet hebben opgelost, moet er zelf ook altijd even achteraan bij een nieuw account. En daar kwam nu die tenaamstelling-check voor terugboeken dus nog bij, in het oude klantenportaal waren al deze 'kinderziektes' er niet.

• ocn
  • Laatst online: 18:28

ocn

Beste Tweaker 2025 ⭐⭐⭐⭐⭐

Novax schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 13:29:
[...]

Na 3 maanden stopt de spaarrekening, is eigenlijk een soort deposito met een looptijd van 3 maanden bij Deutsche Bank AG. Alleen kan je vrij opnemen en storten.

Rente is wel beter dan bij vergelijkbare 3 maanden deposito's bij Raisin. Hoogste is 2,35% en dan kan je niet tussentijds opnemen.
Met het idee dat je het geld na 3 maanden in een langere deposito vastzet I guess.

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:37
Trishul schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:57:
[...]

Ben eigenlijk benieuwd naar: zou het ook binnen een paar dagen kunnen? Iemand ervaring?

• Coffeeroam
zunrob schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 23:30:
[...]

Ben eigenlijk benieuwd naar: zou het ook binnen een paar dagen kunnen? Iemand ervaring?
Kijk hiervoor naar het antwoord dat ik 5 december om 18:34 heb gegeven.
Pagina: 1 ... 171 172 Laatste

Let op:
We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.

Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of het VRH topic terecht.

Trade Republic heeft zijn eigen topic.

We willen hier geen persoonlijke updates zien, dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.

Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling