Yep. Kan biometric inloggen niet gebruiken sinds ik m'n OnePlus12 hebt. Ik heb contact gehad met de klantenservice van Raisin en ondanks dat ik aangeeft dat het probleem zich alleen voordoet in de app van Raisin geven ze aan dat het alleen maar kan liggen aan de telefoon. In essentie zou dat kunnen in het geval de Raisin app voorwaarden stelt aan de biometrie waar mijn Oneplus12 niet aan voldoet. Vandaag nog getest, maar ik kan het nog steeds niet gebruiken.Shodan schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:22:
Heeft er iemand hier ook issues met biometrics inloggen via Raisin app? Geeft continue error. resetten biometrics helpt niet.
Maar ik ga niet (max) 11 weken wachten voordat zo'n papiertje binnen is. Dan is de betreffende renteactie van zo'n bank ook al weer voorbij.
Terwijl het dus ook anders kan/kon.
Dat is volgens mij niet helemaal waar. In mijn herinnering verlangen sommige landen/banken maximaal 6 maanden oud o.i.d.. Daartegenover bij andere bank juist weer langer geldig(5 jaar).FreshM schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 11:52:
[...]
Aanvragen van een woonplaatsverklaring bij de Belastingdienst t.b.v. buitenlandse banken is gratis.
De belastingdienst handelt de aanvraag binnen maximaal 11 weken af. Bij mij was het binnen die termijn. De verklaring blijft gelukkig het hele jaar bruikbaar.
(Maar mogelijk voor Duitsland/Consors inderdaad jaar, geen ervaring.)
Internet Budget Thuis 100/29Mbps; Modem Draytek Vigor 2765 Telefoon Siemens C470IP via Fritz!box 7260; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cheapbuzzer.com; Zon 10x365Wp zuidoost; Omvormer Trannergy
Ik blijf het bijzonder vinden dat je je BSN nummer in een onbeveiligde mail moet opsturen.......FreshM schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 11:52:
[...]
Aanvragen van een woonplaatsverklaring bij de Belastingdienst t.b.v. buitenlandse banken is gratis.
De belastingdienst handelt de aanvraag binnen maximaal 11 weken af. Bij mij was het binnen die termijn. De verklaring blijft gelukkig het hele jaar bruikbaar.
In dat geval kun je actieve spaarder natuurlijk op voorhand al verklaringen aanvragen voor de landen waarvoor je denkt mogelijk misschien te gaan sparen zodat je goed voorbereid bent....ehtweak schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 13:02:
Maar ik ga niet (max) 11 weken wachten voordat zo'n papiertje binnen is. Dan is de betreffende renteactie van zo'n bank ook al weer voorbij.![]()
Ter info & preventie. Ik heb zojuist een e-mail ontvangen op een mail adres dat ik niet gebruik voor bankzaken voor het verifiëren van account bij Advanzia. Mail is in het Duits opgesteld.
Advanzia Bank
Verifikation Ihrer Schutzmaßnahmen notwendig
Zum Schutz Ihrer persönlichen Kontoinformationen haben wir unsere Sicherheitsmechanismen weiterentwickelt und zusätzliche Schutzfunktionen aktiviert. Diese Maßnahmen sollen unerlaubte Zugriffe zuverlässig unterbinden.
Wir bitten Sie, die aktualisierten Sicherheitsoptionen innerhalb von 24 Stunden zu überprüfen und zu bestätigen, damit Sie Ihr Konto weiterhin uneingeschränkt verwenden können.
Sollte innerhalb dieses Zeitraums keine Bestätigung erfolgen, wird Ihre Karte vorsorglich für Zahlungsvorgänge deaktiviert.
Sicherheitsoptionen jetzt prüfen und freigeben
Let op:
We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.
Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of het VRH topic terecht.
Trade Republic heeft zijn eigen topic.
We willen hier geen persoonlijke updates zien, dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.
Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling
We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.
Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of het VRH topic terecht.
Trade Republic heeft zijn eigen topic.
We willen hier geen persoonlijke updates zien, dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.
Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling