- Cindy79
- Registratie: November 2024
-
Laatst online: 18:19
snip: We willen hier geen persoonlijke updates zien, dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.
[
Voor 78% gewijzigd door
We Are Borg op 04-03-2026 20:02
]
- Coffeeroam
- Registratie: Februari 2018
-
Laatst online: 18:02
sanook schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 11:09:
[...]
Omdat het via email blijkbaar nogal lang duurt heb ik Advania gebeld en zij konden meteen mijn oude account verwijderen zodat ik een niewe kon maken. De ondertussen gestortte bedragen zijn ondertussen ook al bijgeschreven. (van Garantiebank via ABN naar Advanzia in 1 dag)
Volgems mij is de optie om je accounts met volgnummers of zoiets te doen niet werkend. Ze controleren je (oude) account aan de hand van je email adres. Dit stukje zou dus uit de pinned Advanzia post gehaald kunnen worden, tenzij iemand weet hoe dit wél zou moeten werken. Het is mij (en anderen) iig niet gelukt.
Bij mij werkte dat wel.
Let op:
We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.
Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in
het DGS topic of
het VRH topic terecht.
Trade Republic heeft zijn eigen
topic.
We willen hier geen persoonlijke updates zien, dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.
Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling