• pentaw1nz
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:33
Garantibank. Fijn dat je als bestaande klant dus niet hoeft te vragen of hoeft over te stappen!

Geachte relatie,

Wat fijn dat u bij ons spaart! Wij hebben goed nieuws voor u. De populaire Nieuwe Spaarder Actie is speciaal voor u verlengd met een actierente van 2,55% op jaarbasis. In plaats van de reguliere rente van 1,55% ontvangt u nog langer deze aantrekkelijke actierente op uw spaarrekening x.

Hoe werkt het?
De actierente van 2,55% is automatisch voor u geactiveerd. U hoeft hier niets voor te doen. Over iedere euro op uw spaarrekening ontvangt u 2,55% rente op jaarbasis. De verlenging van de actierente geldt tot 30-06-2026.

[ Voor 8% gewijzigd door pentaw1nz op 13-03-2026 15:31 ]

PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024 / Peblar business laadpaal / 25kw plugin hybride

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:00
pentaw1nz schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 15:30:
Garantibank. Fijn dat je als bestaande klant dus niet hoeft te vragen of hoeft over te stappen!

Geachte relatie,

Wat fijn dat u bij ons spaart! Wij hebben goed nieuws voor u. De populaire Nieuwe Spaarder Actie is speciaal voor u verlengd met een actierente van 2,55% op jaarbasis. In plaats van de reguliere rente van 1,55% ontvangt u nog langer deze aantrekkelijke actierente op uw spaarrekening x.

Hoe werkt het?
De actierente van 2,55% is automatisch voor u geactiveerd. U hoeft hier niets voor te doen. Over iedere euro op uw spaarrekening ontvangt u 2,55% rente op jaarbasis. De verlenging van de actierente geldt tot 30-06-2026.
Ow oeps... Ik heb vanochtend Garantibank opgezegd omdat ik 1,55% rente zag staan. Ik denk dat mijn 6-maanden periode ergens deze week was afgelopen (2,55%).
Totale som was wel snel overgeboekt, binnen twee uur stond het op de tegenrekening. Misschien was ik te snel.

Nu maar even rondkijken. Advanzia heb ik al, die valt dus al af.

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:00
pentaw1nz schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 15:30:

Geachte relatie,

Hoe werkt het?
Tja, jammer, bij mij waren ze zelfs na 2 keer vragen over een flink bedrag niet zo soepel: Njet en Njet, niet voor tweerlij uitleg vatbaar.

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
StoryOfYourLife schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 12:37:
Gebeurt het opzeggen onmiddellijk? En moet er wat tijd overheen gaan voordat men een nieuw spaarrekening kan openen?
Je moet wachten tot de rekening is gesloten voordat je een nieuwe kan openen dat kan snel gaan of enkele weken duren. Je kan sowieso niet je emailadres en telefoonnummer opnieuw gebruiken als je te vroeg een rekening probeert aan te vragen.

Ze vragen tegenwoordig persoonlijke gegevens naar hun outlook.com email (lees: de VS en drie letter instituties) te sturen.

[ Voor 3% gewijzigd door mrmrmr op 13-03-2026 18:32 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:43

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
We Are Borg schreef op zondag 1 maart 2026 @ 08:30:
Modbreak:De bezemwagen is langs geweest. Ik zal vast iets gemist hebben maar het verzoek om nogmaals goed te kijken naar de topicwarning als je reageert. Ook vooral als je al eerder (of zojuist) een knip van jouw post in de topic hebt gehad. Bedenk goed als je reageert: heeft dit een waarde voor het topic / andere Tweakers of is het een update geschreven vanuit “ik”. “Ik heb rente ontvangen / deposito geopend / storting gedaan / wacht op X” is niet relevant voor het topic.

Laten we er voor zorgen dat dit topic voor iedereen interessant blijft :)
Modbreak:Toch weer ruim 40 topicreports verder na mijn modbreak. Nogmaals: bedenk of een post relevantie heeft voor de tweakers en het topic. Puur melden dat je rente / afschrift hebt ontvangen, een depositie hebt geopend of een cadeaukaart hebt ontvangen: dit komt de inhoud van het topic niet ten goede

• mpandroid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19:12
Nordax Bank gaat de variabele rente op de spaarrekening verhogen van 1,89% p.j. naar 1,90% p.j. Het nieuwe rentetarief wordt effectief op 16.03.2026.

Uw Online Banking
Met vriendelijke groet,
Uw Raisin team
Pagina: 1 ... 187 188 Laatste

Let op:
We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.

Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of het VRH topic terecht.

Trade Republic heeft zijn eigen topic.

We willen hier geen persoonlijke updates zien, dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.

Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling