• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:26
Het is wel een vrij opneembare rekening.. en je zal net bv 10k nodig hebben volgende week voor wat dan ook. Dan zou je niet aan de actie mee kunnen doen?
En omdat Advanzia best wel scheutig/flexibel is met deze acties (naar sommige dan) denk dat het in theorie wel zou werken..

Denk dat het lastig voor ze word om je te laten aantonen of het nieuw of oud geld is.
Zouden ze dan bv loonstroken of uitkering specificaties opvragen, dat ze zeker weten dat het "nieuw" geld is die 5k?

Maar hier geen probleem
Volgende week woensdag komt er 2x salaris, en een belegging valt vandaag vrij (begin volgende week komt dat geld beschikbaar) alles bij elkaar ruim voldoende ook voor minimaal 5k saldo aangroei.

Vertrouwen is goed, controle nog beter

• Impuls-1
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 13:55
xileS schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 09:12:
Benefit today from our exclusive offer with attractive interest conditions for your investment!

Transfer at least an additional amount of EUR 5,000 into your Advanzia Deposit account by February 28, 2026, and we will grant you our special interest rate of 3.14% p.a. eff. (3.10% nom.) as of March 1, 2026 until May 31, 2026, on your entire balance.

The new interest rate will be reflected on your next statement.

Our terms and conditions apply.

Advanzia Bank S.A.

14, rue Gabriel Lippmann

L-5365 Munsbach
Ik heb bij de vorige actie een willekeurig bedrag hoger dan 5K opgenomen. Enkele dagen later een ander willekeurig bedrag hoger dan 5K teruggestort en dat werkte toen, ik kreeg gewoon de hogere rente.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Geeft Advanzia nog een bevestiging van je nieuwe rente, of krijg je dat na een maand achteraf pas te zien op de monthly statement?

Edit: staat in de email zie ik net, achteraf op de maandelijkse statement

[ Voor 22% gewijzigd door Trishul op 20-02-2026 15:28 ]

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Trishul schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 15:26:
Geeft Advanzia nog een bevestiging van je nieuwe rente, of krijg je dat na een maand achteraf pas te zien op de monthly statement?

Edit: staat in de email zie ik net, achteraf op de maandelijkse statement
Misschien moet je daarvoor snel even aan de voorwaarden voldoen zodat je op het komende overzicht de nieuwe rente ziet staan. Dat is over een dikke week.
Pagina: 1 ... 184 185 Laatste

Let op:
We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.

Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of het VRH topic terecht.

Trade Republic heeft zijn eigen topic.

We willen hier geen persoonlijke updates zien, dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.

Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling