Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Coffeeroam
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18:00
groxgrox schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 06:43:
[...]

Ik heb hyper OS, heb de app instellingen nagekeken maar deze optie zie ik niet...

De rekening is nu geopend bij bfor, ik zie een iban staan. Is het nu simpelweg het bedrag overmaken en pakt ie dan direct de 3,5% of zijn meer stappen nodig?
Ik weet niet hoe jouw specifieke telefoon werkt, dus daar zou ik niet bij kunnen helpen. Op een iPhone gaat het in ieder geval wel.

Voor de actierente moet je waarschijnljk nog de BFOR+ spaarrekening openen. Die heeft een andere IBAN.
Dat kan binnen de app.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:43
50,- nieuwjaarsbonus bij NIBC:
€50 nieuwjaarsbonus
Open vóór 7 december een NIBC Spaarrekening of NIBC Kwartaalspaarrekening, stort minimaal €500 en ontvang in januari een feestelijke nieuwjaarsbonus van €50.
https://nibc.nl/particulieren/sparen/nieuwjaarsbonus

• GroteVoet459
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:00
https://nibc.nl/particuli...arsbonus/actievoorwaarden
De Actie loopt van 10 november 2025...
[...]
Let op: Er is een beperkt aantal bonussen beschikbaar. Op = op. Wanneer het maximum aantal bonussen is bereikt, vervalt het recht op deelname, ook bij tijdige storting.

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Leuke actie!
Zojuist binnen 1 uur een rekening kunnen openen en identificatie is ook al afgerond. Dat gaat voor een zaterdag verbazend snel.

Juist

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:09
Ook aangemeld, maar zal niet zo’n vaart lopen. 1,45% is niet echt overstap waardig. Wel makkelijk verdiend

Vertrouwen is goed, controle nog beter

• Coffeeroam
Juan schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 16:38:
Ook aangemeld, maar zal niet zo’n vaart lopen. 1,45% is niet echt overstap waardig. Wel makkelijk verdiend
Nee maar als je €500 stort voor 3 maanden (hoeft niet eens) heb je toch 40% rente op jaarbasis gehad.

• Juan
Dat dus ja, makkelijk verdiend

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ben benieuwd. Het staat ook op Pepper, dus ze zullen wel een miljoen nieuwe klanten hebben vandaag :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Juan
Hier ook afgerond, lekker snel ja, maar ga nog niet storten, er lijkt geen IP te zijn.

Zijn er meer van dit soort acties (andere NL banken?)

• Coffeeroam
Juan schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 17:50:
Hier ook afgerond, lekker snel ja, maar ga nog niet storten, er lijkt geen IP te zijn.

Zijn er meer van dit soort acties (andere NL banken?)
€125 euro bij een ABNAMRO betaalrekening+spaarrekening?
https://www.abnamro.nl/nl...kening-openen/abn125.html

• GroteVoet459
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:00
https://www.abnamro.nl/nl...ievoorwaarden-abn125.html
1) Open een rekening, activeer de app en je betaalpas en betaal 50 keer met je nieuwe pas: je ontvangt de eerste € 75
2) Open een Direct Sparen rekening: je ontvangt weer € 25
3) Spaar in de eerste 3 maanden na het openen van je betaalrekening € 150 of meer: je ontvangt € 25
Tip: Als je 50 keer één cent overmaakt, telt dat natuurlijk niet als 50 betalingen. Doe 50 echte betalingen met je (digitale) betaalpas en je krijgt je eerste cadeau.

Let op: Je hebt voor deze 3 stappen in totaal dus 3 kalendermaanden de tijd, gerekend vanaf de dag dat je de betaalrekening opende. Cadeau 2 en 3 krijg je alleen als je 50 betalingen hebt gedaan.
Je bent dus eerst 50 betalingen verder - misschien geen probleem.
In die 3 maanden betaal je natuurlijk wel €3,75/maand pakketkosten.

• Datisraar
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21:52
Bij ABN zit ik al, maar zo te lezen heeft half spaar tweakers nu al een NIBC spaarrekening geopend 😅. Ik net ook bij NIBC . Inderdaad binnen 1 uur alles al rond. En ze hebben ook een app, prima.
Zo levert het hier nog wat op door hier regelmatig wat lezen met diverse banken acties.

[ Voor 8% gewijzigd door Datisraar op 15-11-2025 23:55 ]

• Coffeeroam
Datisraar schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 23:34:
Bij ABN zit ik al, maar zo te lezen heeft half spaar tweakers nu al een NIBC spaarrekening geopend 😅. Ik net ook bij NIBC . Inderdaad binnen 1 uur alles al rond. En ze hebben ook een app, prima.
Zo levert het hier nog wat op door hier regelmatig wat lezen met diverse banken acties.
Ben benieuwd of ook iedereen de bonus ook krijgt bij NIBC.
Let op: Er is een beperkt aantal bonussen beschikbaar. Op = op. Wanneer het maximum aantal bonussen is bereikt, vervalt het recht op deelname, ook bij tijdige storting.

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:34
Zou het wel netjes vinden wanneer ze even berichten wanneer de beperkte bonussen 'op' zijn

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

• Datisraar
groxgrox schreef op zondag 16 november 2025 @ 09:28:
Zou het wel netjes vinden wanneer ze even berichten wanneer de beperkte bonussen 'op' zijn
Klopt, maar zullen ze denk ik niet zo snel doen om te melden, tenzij er massaal rekeningen worden geopend. Ze willen wel klandizie aantrekken.
En daar heeft menigeen in Nederland geen zin in, want extra rekeningen openen doen we niet.

En naar ABN AMRO zullen ondanks deze leuke incentive ook niet heel veel rekening houders zomaar gaan bijkomen. Je kunt weliswaar door deze actie nu makkelijk geld verdienen door een extra bank erbij te nemen, maar Nederlanders houden niet van een bank erbij c.q. overstappen.

Uitzondering de tweakers hier 😉, waar menigeen 10 of meer (spaar)rekeningen in Europa heeft.

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:08
groxgrox schreef op zondag 16 november 2025 @ 09:28:
Reken er maar niet op:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fz4pYHszabjuYOuEE_9Pw8KJOXg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/neE3LyyIdpnKYCujf7hhfVR8.png?f=fotoalbum_large

uit de voorwaarden

• W1ck1e
GroteVoet459 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 19:10:
...
Je bent dus eerst 50 betalingen verder - misschien geen probleem.
In die 3 maanden betaal je natuurlijk wel €3,75/maand pakketkosten.
50 betalingen in 3 maanden haalt ons huishouden niet.

• Harbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Coffeeroam schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 16:44:
[...]

Nee maar als je €500 stort voor 3 maanden (hoeft niet eens) heb je toch 40% rente op jaarbasis gehad.
Ik zie nergens expliciet 3 maanden in de actievoorwaarden vermeld. De enige datum die daar genoemd wordt is 30 Januari 2026 als ze bonus gaan uitbetalen. Er is ook geen garantie dat deze bonus uitbetaald wordt.

• Datisraar
Ze zullen het sowieso niet zo gauw melden. Net als bij Booking (op is op er zijn nog maar 2 kamers beschikbaar in dit hotel) wil ze de ‘ fear of missing out’ creëren (open NU voordat je de 50€ bonus mist).

• Coffeeroam
Harbo schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:09:
[...]

Ik zie nergens expliciet 3 maanden in de actievoorwaarden vermeld. De enige datum die daar genoemd wordt is 30 Januari 2026 als ze bonus gaan uitbetalen. Er is ook geen garantie dat deze bonus uitbetaald wordt.
Daarom zei ik ook "3 maanden (hoeft niet eens)".

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:34
We gaan het wel meemaken, eind januari. Hoop dat ik nog op tijd was/ben voor de 50 Euro bonus.

Ik dacht dat de banken in NL allemaal IP hadden?
Voor zowel de vrouw als mezelf had ik een rekening bij NIBC aangemaakt, vanmorgen vroeg het bedrag overgemaakt (na bevestiging van de geopende rekening en het zien van een IBAN in de online omgeving).
Het bedrag is echter nog niet aangekomen....Hebben meer mensen dit?

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

• W1ck1e
groxgrox schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:49:
We gaan het wel meemaken, eind januari. Hoop dat ik nog op tijd was/ben voor de 50 Euro bonus.

Voor zowel de vrouw als mezelf had ik een rekening bij NIBC aangemaakt, vanmorgen vroeg het bedrag overgemaakt (na bevestiging van de geopende rekening en het zien van een IBAN in de online omgeving).
Nee, niet alle banken, ook niet alle betaalbanken laat staan alle spaarbanken.
Het ligt ook de aan de combinatie van banken, en aan de richting.
En aan de dag in de week. Het is weekend.
Dus ja, dat hebben meer mensen.

• Datisraar
groxgrox schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:49:

Klopt, ik heb ook een NIBC overboeking vanochtend gedaan en krijg de melding binnen 1 werkdag. Garanti spaarbank heeft dat bijvoorbeeld ook, maar DHB weer wel Instant.

• rechtsherstel
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 23:47
W1ck1e schreef op zondag 16 november 2025 @ 10:54:
[...]

50 betalingen in 3 maanden haalt ons huishouden niet.
Elk artikel in de supermarkt apart afrekenen?

• Reintje
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 00:53
Advanzia:

Ik wil nu in november een nieuwe rekening openen en pas in december een eerste storting van >5000 euro doen. Zo heb ik het actietarief van x december tot en met eind maart.

Stel dat in december het actietarief voor nieuwe klanten stijgt, krijg je dan dit nieuwe actietarief als ik een eerste storting doe in december of omdat de rekening aangevraagd is in november, het actietarief van november?

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:07
Reintje schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:25:
Advanzia:

Ik wil nu in november een nieuwe rekening openen en pas in december een eerste storting van >5000 euro doen. Zo heb ik het actietarief van x december tot en met eind maart.

Stel dat in december het actietarief voor nieuwe klanten stijgt, krijg je dan dit nieuwe actietarief als ik een eerste storting doe in december of omdat de rekening aangevraagd is in november, het actietarief van november?
Bij mijn weten (maar ik ben nooit klant geweest) hanteren ze de actierente van het moment van het storten van de 5000 euro.
En deze kan dus ook lager zijn tegen die tijd.
Pagina: 1 ... 169 170 Laatste

Let op:
We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.

Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of het VRH topic terecht.

Trade Republic heeft zijn eigen topic.

We willen hier geen persoonlijke updates zien, dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.

Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling