Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Newday schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 15:27:
Is er bij Garanti nog een verschil tussen het sluiten van de spaarrekening en het sluiten van je account, dit i.v.m. het weer mee kunnen doen met toekomstige actierentes.
Na indiening van mijn opheffingsformulier bij Garanti, kreeg ik vanuit de bank zowaar het aanbod om de spaarrekening voort te zetten met hetzelfde actietarief en periode. Geen idee waarom, maar ik vind het helemaal prima. Even geen gepruts met overhevelen en nieuwe acties uitzoeken. :)
Het kan misschien de moeite lonen om zelf eens te bellen met de Garanti Bank en de mogelijkheden na te vragen.

• Coffeeroam
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 10:55
Bar_en_boos schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 23:33:
[...]

Na indiening van mijn opheffingsformulier bij Garanti, kreeg ik vanuit de bank zowaar het aanbod om de spaarrekening voort te zetten met hetzelfde actietarief en periode. Geen idee waarom, maar ik vind het helemaal prima. Even geen gepruts met overhevelen en nieuwe acties uitzoeken. :)
Het kan misschien de moeite lonen om zelf eens te bellen met de Garanti Bank en de mogelijkheden na te vragen.
Dat had ik ook meegemaakt na indiening van het opheffingsformulier. Echter, een tweede keer deden ze het niet.

• Newday
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:09
Bar_en_boos schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 23:33:
[...]

Maar ik heb dus geen opheffingsformulier gezien, waar heb je dat gevonden?

En als mijn account al gesloten is (wat ik dus niet weet) dan heeft het geen zin meer om te bellen.

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:36
Newday schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 09:30:
...
En als mijn account al gesloten is (wat ik dus niet weet) dan heeft het geen zin meer om te bellen.
Het gegeven dat je de rente inmiddels ontvangen hebt betekent volgens mij dat je account gesloten is (volgens mij is "jouw vrijopneembare spaarrekening" ook "jouw account").

Het nut van een telefoontje zou kunnen zijn dat je duidelijkheid krijgt over je account.

[ Voor 7% gewijzigd door W1ck1e op 22-11-2025 09:40 ]

• Coffeeroam
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 10:55
[...]

Ik had dat hier gevonden.

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
[...]

Ik heb dat formulier via die link gedownload, ingevuld en met muis ondertekend geretourneerd naar het info@ adres. Werd nu al een paar keer gewoon geaccepteerd.
Als je nog niet weet of het account gesloten is kun je ook gewoon daarover bellen. Wel alleen tijdens werkdagen.

• Rogers
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 22:01
Had consors een mail gestuurd om te vragen of ze de actie rente kunnen verlengen maar krijg een automatische mail met afwijzing. Door AI gegenereerd waarschijnlijk want ze herhalen 2x dezelfde informatie en zeggen dat ik een aantrekkelijke rente krijg als ik klant wordt, wat ik al ben...

• Frankenstein
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 23:30
9-3 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 13:40:
[...]

Gisteren rekening geopend bij VWFS voor het actietarief van 2,9% 6 mnd (google vertaalt de webpagina's dus geen issue met taal) Authenticatieproces ging snel via videocall in het Engels. Wel even de Postident app downloaden.
Bevestiging ontvangen, binnen enkele werkdagen brief met online inlog en IBAN. Trade Republic (ook DE) ging wel sneller destijds en geeft nog steeds vast 2% en heeft wat meer app-functionaliteiten en de slimme creditcard zonder buitenEU valuta wisselkosten!
Rond de jaarwisseling 2022 zaten er 13 dagen tussen mijn aanvraag en ontvangst van de brief met inloggegevens. Kan veel sneller, maar 6 maanden een leuke rente is niet gek.

• Frankenstein
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 23:30
Bij Bfor blijft de opgebouwde rente alweer dagen op hetzelfde bedrag staan. Dat kan niet of toch, het is de Franse slag... en de chat laat je lang wachten. Chatten op je smartphone in het Frans is helemaal niet handig. Dus, mwa, maar de 4% rente was natuurlijk wel fijn. Van de bonussen heb ik ook nog niks gezien. Mijn vriendin, die Frans als tweede taal spreekt, had de niet gratis creditcard opgezegd via de chat, maar dat verzoek werd niet verwekt. Ik denk dat Bfor niet alles op orde heeft, maar het ligt er ook wel aan dat ik me op zijn best gezegd redelijk verstaanbaar kan maken in het Frans.
Pagina: 1 ... 170 171 Laatste

Let op:
We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.

Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of het VRH topic terecht.

Trade Republic heeft zijn eigen topic.

We willen hier geen persoonlijke updates zien, dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.

Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling