Bij mij werkte het en eigenlijk ook geen problemen mee ervaren. Niet de meest overzichtelijke app, maar you get what you pay for zullen we maar zeggen. Opzeggen van de rekening moest ik overigens via de slakkenpost doen. Dat is binnen een paar werkdagen allemaal netjes verwerkt en afgehandeld.henktw schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:42:
ik heb geprobeerd om een rekening bij credit europe (CEB) te openen voor hun 3 maanden hogere welkom-rente actie.
maar hun app (om aan te melden) lijkt niet te werken. op mijn android 11 telefoon zegt play store dat telefoon niet compatible is en op een andere telefoon (ook android 11) installeert de app wel maar start niet up (android zegt app keeps stopping)
de ceb app heeft hele slechte review score in de play store, allemaal klachten over niet of slecht werken. dus ik vraag me af heeft iemand deze app wel aan de praat gekregen, zijn er tips?
ceb zegt dat via een andere methode een rekening openen niet mogelijk is.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II