Hier een EA4 sinds 2022. Al ruim een jaar draait hij helemaal solo, en vanaf september gasloos, zonder problemen. Als het echt te koud wordt, gebruiken we een elektrische radiator of IR panelen, en dat werkt prima.
Vannacht, bij een temperatuur van net onder 0, is 'ie er mee gestopt. Geen foutcode oid.
Vorstbeveiliging staat op 3 graden, de "solo" parameters heb ik overgenomen van Kleinman.
:strip_exif()/f/image/nksy6pAxKpb8aCDcmfn6SllH.jpg?f=fotoalbum_large)
Op het display lijkt alles ok, maar het huisje linksboven blijft knipperen ("verwarming in uitvoering"). De vorstbeveiliging is actief
Ik begrijp alleen het icoon met het vlammetje niet ("ketel actief"), want de ketel staat uit en is afgesloten.
De buitenunit draait niet, en er zit een dun laagje ijs op.
Ik heb de EA gereset, maar dat levert niets op.
Iemand een suggestie?
Vannacht, bij een temperatuur van net onder 0, is 'ie er mee gestopt. Geen foutcode oid.
Vorstbeveiliging staat op 3 graden, de "solo" parameters heb ik overgenomen van Kleinman.
:strip_exif()/f/image/nksy6pAxKpb8aCDcmfn6SllH.jpg?f=fotoalbum_large)
Op het display lijkt alles ok, maar het huisje linksboven blijft knipperen ("verwarming in uitvoering"). De vorstbeveiliging is actief
Ik begrijp alleen het icoon met het vlammetje niet ("ketel actief"), want de ketel staat uit en is afgesloten.
De buitenunit draait niet, en er zit een dun laagje ijs op.
Ik heb de EA gereset, maar dat levert niets op.
Iemand een suggestie?