[F1 2023] Race 22 GP van Las Vegas Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste
Acties:
  • 101.809 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-07 21:47
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 10 (GAS) - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT ENTRY
17 Nov 2023, 11:49:34

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:29
boxlessness schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:47:
Blijkbaar een cooling issue bij Norris... met deze temperaturen :/
Te koud waarschijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Bevroren is ook een cooling issue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:06

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

DrivinUCrazy schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:33:
Dafuq.

Vrij vertaald en samengevat: "Dit zijn zodanig afwijkende omstandigheden, dat we het eigenlijk wel met ferrari eens zijn. Maar omdat het afwijkende omstandigheden zijn, zijn er geen regels voor, dus doen we niks. Succes he!"

(lees: we willen geen precedent scheppen, dus jammer joh!)
Dafuq inderdaad. Volkomen absurd .. als zelfs dít standhoudt is Las Vegas toch echt wel een regelrechte blunder te noemen. Door dit onrecht te fixen kunnen ze nog enigzins gezichtsverlies voorkomen.. maar FIA :')

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-07 19:34
Alfa Novanta schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:54:
[...]

Dafuq inderdaad. Volkomen absurd .. als zelfs dít standhoudt is Las Vegas toch echt wel een regelrechte blunder te noemen. Door dit onrecht te fixen kunnen ze nog enigzins gezichtsverlies voorkomen.. maar FIA :')
Hij had er ook omheen kunnen rijden. /s

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:12

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Afbeeldingslocatie: https://images-ext-2.discordapp.net/external/EccVG6wHtmZP4NWCPwBqFQjKWsgGCBNwmJ1WpvZIAuQ/https/fia.ort.dev/2023/Las%2520Vegas%2520Grand%2520Prix/6305-0.jpg?width=639&height=905
Dat de regels geen uitzonderingen toestaan, is ergens wel goed. Als je eenmaal ergens aan begint..., maar toch 10 plaatsen gridstraf om een putdekseltje doet zeer.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 2 (SAR) - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT ENTRY
17 Nov 2023, 11:55:28

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:59
Alfa Novanta schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:54:
[...]

Als ze dat doen gaat Mercedes miepen.... Mark my words :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
tweakduke schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:56:
[Afbeelding]
Dat de regels geen uitzonderingen toestaan, is ergens wel goed. Als je eenmaal ergens aan begint..., maar toch 10 plaatsen gridstraf om een putdekseltje doet zeer.
10 plaatsen gridstraf. Wat een lacher dit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:15

ralpje

Deugpopje

Als je dit nu gaat toestaan, hoe ga je dat doen als iemand door een andere auto van de baan gereden wordt?
Die schade valt toch ook echt onder je eigen pools, budget caps, etc.

Ik snap de terughoudendheid wel.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:44

Pierre

Van nature lui!

Wat deed die Ferarri nou bij de Red Bull

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

xzaz schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:55:
Hij had er ook omheen kunnen rijden. /s
_O- :')
RocketKoen schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:46:
[...]

De weg moet vrijwel direct na vt2 open. Er is niet genoeg tijd om de tribunes na de training te ontruimen. Dus doen ze het nu vantevoren.

Je zal maar honderden dollars hebben betaald voor een kaartje.
no way :X

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
ralpje schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:56:
Als je dit nu gaat toestaan, hoe ga je dat doen als iemand door een andere auto van de baan gereden wordt?

Er zit nog wel een verschil tussen een race-incident of een crash, of een probleem met de track....

En volgens mij zijn er in het verleden ook wel eens punten afgepakt als iemand met opzet een ander van de baan bleek te rijden :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:50
Toch mooi dat deze fake-race zo door de mand valt, zelfs Saudi-Arabië is leuker.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:32
Pierre schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:58:
Wat deed die Ferarri nou bij de Red Bull
"Just an inchident"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 14:41
Hmm valt me nu pas op dat ze las vegas strip op de minimap hebben geschreven.
Bij andere races doen ze zo iets extra's niet zo ver ik weet.

Vind het een beetje overdreven om eerlijk te zijn.

Twitch

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-07 11:59
Zo kijkend naar de beelden, als je gezegd had dat dit Singapore of Jeddah was had ik het geloofd.

#rijdentussendehekken

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:15

ralpje

Deugpopje

Waah schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:58:
[...]

En volgens mij zijn er in het verleden ook wel eens punten afgepakt als iemand met opzet een ander van de baan bleek te rijden :+
Maar punten afpakken van de FIA is zo lastig ;)

Mijn punt: de schade is het probleem van het slachtoffer. Of de dader nu een ander teams is, of de track.
Vervolgens kun je die dader nog aanpakken voor het toebrengen van de schade, maar dat maakt dan voor het slachtoffer weer niet uit.

Again: 10 plaatsen gridstraf is te gek voor woorden, maar ik snap de terughoudendheid in het *niet* volgen van de regels.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleshar
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-07 12:24

Eleshar

Nil Satis Nisi Optimum

Ik hoop dat ze de putdeksels in de gaten houden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-07 22:39
Eleshar schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:01:
So far so good. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:07

Investig8or

What goes up, could come down

Eleshar schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:01:
Voor "leaving the track and gaining an advantage"? :+

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Op F1tv Engels spreken ze over 1 of 2 opwarm ronden voor de soft en dan je fast lap

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
ralpje schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:01:
[...]

Maar punten afpakken van de FIA is zo lastig ;)

Mijn punt: de schade is het probleem van het slachtoffer. Of de dader nu een ander teams is, of de track.
Vervolgens kun je die dader nog aanpakken voor het toebrengen van de schade, maar dat maakt dan voor het slachtoffer weer niet uit.

Again: 10 plaatsen gridstraf is te gek voor woorden, maar ik snap de terughoudendheid in het *niet* volgen van de regels.
En ik snap het niet in een situatie als dit. Want bij de voorbeelden die je noemt kan je het niet terugdraaien. Toen Ham, Max eraf beukte kon je niet zeggen "Max was 2e geworden dus geef die punten maar".

Hier zijn de gevolgen mild, de kosten zou de FOM gewoon kunnen betalen aan Ferrari. Maar nee, we gaan er nog even overheen met óók nog een penalty.

Er zit een verschil tussen "lullig maar we kunnen niet terug want de race is niet opnieuw te rijden" en "Issue met de baan waardoor je auto schade heeft, maar we geven je nog een trap na"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:59
Bullet NL schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:27:
[...]

De FOM (wat onderdeel is van Libery Global,) FIA is de scheidsrechter.....
offtopic:
Hoewel John Malone met zowel Liberty Global als Liberty Media te maken heeft, zijn dit wel twee verschillende bedrijven. FOM is onderdeel van Liberty Media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DonJunior schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:28:
Maar ik zie liever mensen écht racen in plaats van zich te pletter rijden tegen een muur voor de fun...
Zolang men binnen de lijntjes kleurt, kan dat op een stratencircuit toch ook gewoon? En ja, fouten worden op een stratencircuit heel snel afgerekend, maar dat is dan toch onderdeel van het risico dat een rijder dan neemt? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 21:44

Pierre

Van nature lui!

Daar kon een A4 tussen wow

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mawlana schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:04:
[...]

offtopic:
Hoewel John Malone met zowel Liberty Global als Liberty Media te maken heeft, zijn dit wel twee verschillende bedrijven. FOM is onderdeel van Liberty Media.
offtopic:
En Liberty Media is onderdeel van...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-07 14:18

Crazy D

I think we should take a look.

Waah schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:03:
[...]

En ik snap het niet in een situatie als dit. Want bij de voorbeelden die je noemt kan je het niet terugdraaien. Toen Ham, Max eraf beukte kon je niet zeggen "Max was 2e geworden dus geef die punten maar".

Hier zijn de gevolgen mild, de kosten zou de FOM gewoon kunnen betalen aan Ferrari. Maar nee, we gaan er nog even overheen met óók nog een penalty.

Er zit een verschil tussen "lullig maar we kunnen niet terug want de race is niet opnieuw te rijden" en "Issue met de baan waardoor je auto schade heeft, maar we geven je nog een trap na"
Maar dan heeft weer iemand die eigenlijk toch al toe was aan vervanging van wat onderdelen er weer meer voordeel bij dan iemand die vorige race al het 1 en ander heeft vervangen. Kortom, het is nooit eerlijk, maar hoort ook wel een beetje bij het spelletje. En waar ligt dan de grens. Putdeksel dwars door je auto gezogen is nog redelijk duidelijk, maar wat als er iemand vlak achter zit die uitwijkt en daardoor crasht in de muur? Vloeistof op de baan waardoor de volgende ook spint? Etc.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
Crazy D schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:07:
[...]

Maar dan heeft weer iemand die eigenlijk toch al toe was aan vervanging van wat onderdelen er weer meer voordeel bij dan iemand die vorige race al het 1 en ander heeft vervangen. Kortom, het is nooit eerlijk, maar hoort ook wel een beetje bij het spelletje. En waar ligt dan de grens. Putdeksel dwars door je auto gezogen is nog redelijk duidelijk, maar wat als er iemand vlak achter zit die uitwijkt en daardoor crasht in de muur? Vloeistof op de baan waardoor de volgende ook spint? Etc.
Als je moet uitwijken door een defect van de track is het een track-issue.
Vloeistof op de baan komt niet door de track, maar van een andere auto = racing incident.

Zo moeilijk vind ik het onderscheid nog niet hoor :+

Het voordeel is af te vangen grotendeels. want de FIA weet de exacte motor mappings e.d. van RPM naar fuel flow etc. Dus ze kunnen gewoon die settings vastleggen.

100% eerlijk is het nooit. Maar een schop na is toch wel een heel stuk oneerlijker O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Waah op 17-11-2023 12:11 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:49
ralpje schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:56:

Ergens vind ik dat wel vreemd, een race ongeluk is dat, een race ongeluk. Je weet dat dit kan gebeuren en het is onderdeel van de sport.

Wat hier gebeurt is een scheidsrechter die 'het veld' niet voldoende keurt voor 'de wedstrijd' (in dit geval het race weekend), en door de onzorgvuldigheid van de organisator en de scheidsrechter heeft een deelnemer nu schade (en gelukkig maar alleen schade). En dan daarna roepen, oh ja, die schade die je door ons hebt, daar krijg je ook nog een straf voor :+

Wat een clownfiesta, dat kan, even overdrijven, ook echt alleen weer in de F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Hamilton met een tow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-07 11:42
Dennism schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:09:
[...]

Ergens vind ik dat wel vreemd, een race ongeluk is dat, een race ongeluk. Je weet dat dit kan gebeuren en het is onderdeel van de sport.

Wat hier gebeurt is een scheidsrechter die 'het veld' niet voldoende keurt voor 'de wedstrijd' (in dit geval het race weekend), en door de onzorgvuldigheid van de organisator en de scheidsrechter heeft een deelnemer nu schade (en gelukkig maar alleen schade). En dan daarna roepen, oh ja, die schade die je door ons hebt, daar krijg je ook nog een straf voor :+

Het is dat Max Verstappen in de F1 rijdt anders keek de helft al geen F1 meer in Nederland. Wat een clownshow is dit geworden. :+

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Woudloper schreef op woensdag 15 november 2023 @ 17:57:
Doen overigens meer coureurs zo’n schema volgen als Verstappen? Tot afgelopen weekend in Brazilië en dan even naar Europa en weer terug. Althans als ik de vliegbewegingen van z’n vliegtuig bekijk.
Overigens geeft de manager van Verstappen antwoord op het schema van hem. Best een hectisch schema in deze laatste fase van het seizoen:
Manager begrijp dat batterij bijna leeg is
[...]
,,Vanuit Brazilië vloog hij door naar Engeland, waar hij donderdag in de simulator zat. Vrijdagavond had hij in Nice een shoot voor EA Sports, zaterdag een dingetje in Zwitserland en maandag zijn we naar Las Vegas gevlogen, waar om dinsdagochtend de PR-machine weer begon. Maandag komen we thuis en dan wacht woensdag in Abu Dhabi in aanloop naar de laatste race weer een PR-dag. Na de race volgen nog trips naar Tokio voor Honda, Amsterdam met Heineken, de prijsuitreiking van de FIA in Baku en een evenement met Red Bull in Engeland. Dan is het al bijna kerstmis en op 15 januari staat zijn trainer weer voor de deur. Voor een jongen van 26 jaar is dat niet mals. Het klopt dat hij er veel centjes mee verdient, maar het draait niet alleen maar om geld.”
Is ook een beetje te volgen op Twitter/X. Daar zie je het volgende schema:
  • 8 november - Vliegen vanuit Brazilië naar Engeland
  • 9 november - Aankomst, sim testen in fabriek en door naar Monaco
  • 10 november - De shoot in Nice, was voor hem dus practisch een thuiswedstrijd
  • 11 november - Even naar Zwitersland voor andere verplichtingen
  • 13 november - Vliegen richting Las Vegas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:59
Waah schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:58:
[...]

Er zit nog wel een verschil tussen een race-incident of een crash, of een probleem met de track....

Ene M. Schumacher is in 1997 zelfs uit de eindstand van het WDC geschrapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-07 14:18

Crazy D

I think we should take a look.

Waah schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:09:
[...]

Als je moet uitwijken door een defect van de track is het een track-issue.
Vloeistof op de baan komt niet door de track, maar van een andere auto = racing incident.

Zo moeilijk vind ik het onderscheid nog niet hoor :+

Het voordeel is af te vangen grotendeels. want de FIA weet de exacte motor mappings e.d. van RPM naar fuel flow etc. Dus ze kunnen gewoon die settings vastleggen.

100% eerlijk is het nooit. Maar een schop na is toch wel een heel stuk oneerlijker O-)
Tjah maar het is beiden het gevolg van de track. Als de track daar goed was geweest.... Maar goed, dat is de situatie verder niet. Dat het lullig voelt, absoluut ja.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:38

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

d-vine schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:03:
Op F1tv Engels spreken ze over 1 of 2 opwarm ronden voor de soft en dan je fast lap
Dat wordt lachen met deze rondetijden

Twee runs wordt haast onmogelijk, zelfs als alles goed gaat

[ Voor 12% gewijzigd door MikeyMan op 17-11-2023 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

Dennism schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:09:
[...]

Ik vergelijk dit daarom ook meer met het onverwacht opblazen van de banden (in Baku toen). Ook daar kon niks mee gedaan worden, al helemaal niet omdat het tijdens een race was en niet tijdens een training.
De baan en de banden zijn nou eenmaal dingen waar je als team aan vast zit.

Het blijft een situatie die voor Ferrari nu heel duur uit kan pakken gezien de positie van het team, en die van Sainz in de rankings...

[ Voor 6% gewijzigd door flessuh op 17-11-2023 12:16 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Joris748 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:13:
[...]

Ene M. Schumacher is in 1997 zelfs uit de eindstand van het WDC geschrapt :)
Wie? Nooit van gehoord :+

[/quote]
Voor een jongen van 26 jaar is dat niet mals. Het klopt dat hij er veel centjes mee verdient, maar het draait niet alleen maar om geld.”
[quote]

Met zijn hudige vorm en auto kan die misschien wel part-time gaan werken. Dat moet de werkgever overwegen en kan enkel geweigerd als er zwaarwegende redenen zijn.

Maar met zijn puntentotaal zijn die er zeker niet. Hij kan best een aantal races missen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:00

Coldcat

HODL

Woudloper schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:13:
[...]

Overigens geeft de manager van Verstappen antwoord op het schema van hem. Best een hectisch schema in deze laatste fase van het seizoen:

[...]

Je kunt ook niets voor de sponsoren doen. Kiest hij zelf voor. Als je 26 bent heb je daar juist de energie voor! Alonso en Riccardo moeten zo even aan de espresso :+

Met die laatste bocht heeft de rechterkant van de grid wel echt zoveel meer grip dan de linkerkant op zondag :9~

[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 17-11-2023 12:16 ]

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:59
CH4OS schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:05:
[...]
offtopic:
En Liberty Media is onderdeel van...
offtopic:
John Malone is eigenaar van Liberty Global, en tevens bestuursvoorzitter van Liberty Media. Voor de rest zijn het twee losse bedrijven. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
Ik vind Singapore mooier om te kijken met de f1 wagens,baan en omgeving dan Vegas

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:06
d-vine schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:17:
Ik vind Singapore mooier om te kijken met de f1 wagens,baan en omgeving dan Vegas
Ik ook, vind het een heel groot industriegebied gehalte hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
flessuh schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:15:
[...]

Ik vergelijk dit daarom ook meer met het onverwacht opblazen van de banden (in Baku toen). Ook daar kon niks mee gedaan worden, al helemaal niet omdat het tijdens een race was en niet tijdens een training.
Maar een lekke band of klapband is ook risico van de sport.

Dat de track onveilig is, is dat niet. de FOM/FIA hebben nogal duidelijk richtlijnen enzo.

Het is alsof Max in Baku een klapband krijgt, vervolgens over de pit entry lijn glijd en hij daar voor de volgende race ook nog even een gridstraf voor krijgt 8)7

We zullen het niet eens worden, maar ik begrijp het niet als de FIA na een hoger beroep geen gelijk krijgt en de penalty word geschrapt. De stewards mogen niet afwijken. Maar de FIA is wel vaker inconsequent geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
flessuh schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:15:
[...]

Banden heeft een team echter wel invloed op, er staat me iets van bij dat de teams daar hadden kunnen kiezen voor een andere bandendruk om het issue to voorkomen. Al kan dat ook een ander geval geweest zijn.

Maar hier had gewoon degene die verantwoordelijk is voor de track veiligheid de checks beter moeten uitvoeren, deze baan had zo simpelweg mijn inziens nooit vrijgegeven moeten worden. Dat putdeksel zal maar echt loskomen en het publiek ofzo in vliegen of een coureur verwonden die achterop komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Coldcat schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:15:
[...]

Je kunt ook niets voor de sponsoren doen. Kiest hij zelf voor. Als je 26 bent heb je daar juist de energie voor! Alonso en Riccardo moeten zo even aan de espresso :+

Met die laatste bocht heeft de rechterkant van de grid wel echt zoveel meer grip dan de linkerkant op zondag :9~
je denkt dat die PR vrijwillig is? :+ Dat is gewoon verplicht hoor _O- Door RB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02:02

DonJunior

NO Moderator

Even .. de tribunes zijn dus nog steeds leeg of keek ik nou scheel? Dat is toch ook raar.. dat ze er tijdens de reparaties afgehaald worden is al bizar, maar kan ik nog begrijpen (want FIA)
Maar nu FP2 alweer evne bezig is.. zie ik nog steeds lege tribunes..

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Laatst online: 21:00

Coldcat

HODL

Blik1984 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:18:
[...]

Ik hoorde geruchten dat er volgend jaar een nieuwe lay-out is, 2 maal de strip en 2 U-turns!
Waah schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:19:
[...]

EA is toch persoonlijk?

[ Voor 28% gewijzigd door Coldcat op 17-11-2023 12:20 ]

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
DonJunior schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:19:
Even .. de tribunes zijn dus nog steeds leeg of keek ik nou scheel? Dat is toch ook raar.. dat ze er tijdens de reparaties afgehaald worden is al bizar, maar kan ik nog begrijpen (want FIA)
is al genoemd, omdat ze de baan weer vrij willen maken voor gewoon verkeer is het leeggehaald. Ze hadden best ff een half uurtje nog de autos kunnen zien IMHO maar nope!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Blik1984 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:18:
Je zou toch zeggen dat ze de strip mooier in beeld moeten kunnen krijgen? Hogere camera's zodat de hekken minder opvallen, de casino's en neonreclame beter te zien is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:58
Woudloper schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:13:
[...]

[...]

En de F1 maar net zero zijn in 2030. Ik kijk graag naar de F1, maar ik vind dat de sport hier wel wat aan mag doen. Dit is voor 1 coureur, doe dat eens maal 22, plus alle teammanagers en VIP's van elk team die overal naar toe moeten. Horner, Toto, die zullen ook wel privé vliegen. Hoeveel Co2 aan private jets wordt er ff de lucht in geknald voor dit soort onzin.

En dan moeten wij 70 cent energiebelasting betalen op gas, kilometer heffing (gelukkig is ie er nog niet) en zuinig aan doen met van alles en nog wat. Dit vind ik gewoon exorbitante milieuvervuiling!

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-07 22:39
Fans zijn naar huis gestuurd. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

Dennism schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:19:
[...]

Banden heeft een team echter wel invloed op, er staat me iets van bij dat de teams daar hadden kunnen kiezen voor een andere bandendruk om het issue to voorkomen. Al kan dat ook een ander geval geweest zijn.

Maar hier had gewoon degene die verantwoordelijk is voor de track veiligheid de checks beter moeten uitvoeren, deze baan had zo simpelweg mijn inziens nooit vrijgegeven moeten worden. Dat putdeksel zal maar echt loskomen en het publiek ofzo in vliegen of een coureur verwonden die achterop komt.
Gezien dat er eerder wat ernstigs gebeurd is met putdeksels ben ik het zeker eens dat dit beter gecheckt had moeten worden. Vraag is dan wel hoe natuurlijk.

Banden heeft een team wel invloed op, maar toen in Baku moest iedereen plotseling wisselen omdat het out of nowhere kwam. Dat is wel een ander verhaal dan gewoon even een klapband.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior

DonJunior

NO Moderator

Waah schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:20:
[...]

is al genoemd, omdat ze de baan weer vrij willen maken voor gewoon verkeer is het leeggehaald. Ze hadden best ff een half uurtje nog de autos kunnen zien IMHO maar nope!
Excuus dat heb ik denk ik gemist. Is het 'gewone' verkeer in Vega om half 4 snachts al zo druk dan?

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Waah schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:19:
[...]

Dat zal natuurlijk niet altijd zo zijn. Verstappen zal ook genoeg persoonlijke sponsoren hebben. En daar heb je natuurlijk wel een keuze, Verstappen is echt wel zover dat ie ook 'nee' kan zeggen tegen een sponsorschap of zelfs nee tegen alle persoonlijke sponsoren. Voor hem is dat nu wel een keuze, waar dat natuurlijk eerder in zijn carrière niet zo geweest zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
DonJunior schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:21:
[...]

Excuus dat heb ik denk ik gemist. Is het 'gewone' verkeer in Vega om half 4 snachts al zo druk dan?
In Vegas is het altijd druk volgens mij. Los van dat het de hoofdweg is zo'n beetje :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennism
DonJunior schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:21:
[...]

Op de strip e.d. zal zeker wel wat te doen, denk aan bevoorrading. Nachtshifts die eindigen. Ochtend shifts die gaan beginnen. Casino's die leeg lopen (vermoed ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Waah schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:03:
[...]

Normaliter zijn de kosten voor jezelf, ongeacht. Maar ik vind wel dat ze zouden kunnen zeggen we brengen dit in mindering op je budgetcap. m.a.w. je betaalt het wel maar beïnvloed niet je seizoen. We weten natuurlijk niet of ze zulke zaken niet al doen achter de schermen.

nouja en dan die penalty nog .. is volkomen absurd. Ja misschien hebben ze er de volgende race(s) voordeel van. Mjah, de teams kunnen er toch ook niets aan doen? Goede controle erop verder dat het niet misbruikt wordt, alleen vervangen wat defect geraakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-07 07:12
LEC heeft haast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Dennism schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:22:
[...]

Dat zal natuurlijk niet altijd zo zijn. Verstappen zal ook genoeg persoonlijke sponsoren hebben. En daar heb je natuurlijk wel een keuze, Verstappen is echt wel zover dat ie ook 'nee' kan zeggen tegen een sponsorschap of zelfs nee tegen alle persoonlijke sponsoren. Voor hem is dat nu wel een keuze, waar dat natuurlijk eerder in zijn carrière niet zo geweest zal zijn.
Jumbo is hoofdsponsor, maar is het laatste jaar
Viaplay heb je nog, doet die ook niet héél veel voor volgens mij
EA is sponsor en Heineken is groot sponsor van F1 in het algemeen.

Hij heeft al erg weinig sponsoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:38
Wel met recht een nachtrace/training zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
De coureurs voeren het tempo op.... Hopelijk zijn ze niet vergeten dat ze een half uurtje extra hebben ;-)

EDIT: nvm, Leclerc klapt er meer dan een halve seconde onder

[ Voor 23% gewijzigd door Waah op 17-11-2023 12:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-07 15:25
Die pit exit he…

[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 17-11-2023 12:29 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior

DonJunior

NO Moderator

Wel een vet shot van Russel :D

*sowieso

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DonJunior

DonJunior

NO Moderator

oh ik moest eigenlijk heel erg hard lachen om je eerste (foute) zin.. 'put exit' .. met die put die (nog) vast ligt blijft dat stukje baan oprecht spannend

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
DonJunior schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:31:
[...]

oh ik moest eigenlijk heel erg hard lachen om je eerste (foute) zin.. 'put exit' .. met die put die (nog) vast ligt blijft dat stukje baan oprecht spannend
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Met deze topsnelheid, lap after lap after lap, gaan ze de volle 110kg minus een liter aan brandstof gebruiken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
DonJunior schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:31:
Put intended? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior

DonJunior

NO Moderator

Hulkenberg moet even plassen..

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
iedereen rijd over de lijn :o
Ben benieuwd of bij de quali er ook tijden afgepakt aan worden voor het doorkruisen van pit exit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Welke coureurs hebben de hoogste topsnelheid deze training?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-07 19:34
Gebruiken ze nou Makita accu's voor hun cooling systemen?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Alfa Novanta schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:25:
[...]

Normaliter zijn de kosten voor jezelf, ongeacht. Maar ik vind wel dat ze zouden kunnen zeggen we brengen dit in mindering op je budgetcap. m.a.w. je betaalt het wel maar beïnvloed niet je seizoen. We weten natuurlijk niet of ze zulke zaken niet al doen achter de schermen.
SkyF1 has Vasseur geïnterviewd voor FP2 en die gaf aan dat de cost cap niet uitmaakt, omdat alle onderdelen toch al gemaakt waren. Er is geen productie van onderdelen voor het 2023 seizoen meer. Dus alleen de penalty is nadelig voor Ferrari.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
F1 tv commentator ziet alonso's sectortijd: Ongelovelijk dat ze op zulke oude softs nog zulke snelle laptijden kunnen neerzetten.
Alonso: Schiet meteen daarna rechtdoor

Goede timing! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Is er ook een overzicht van het aantal gereden rondes ivm met het gewicht aan brandstof dat de diverse teams nog in hun bolide hebben?

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior

DonJunior

NO Moderator

xzaz schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:39:
Is bij ieder team anders. Er zijn teams die gebruiken inderdaad Makita, maar heb ook al andere merken gezien.

*sowieso

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-07 07:27
d-vine schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:17:
Same here. Van de baan/race heb ik weinig verwachtingen, maar had wel spectaculaire beelden van de F1 wagens tussen al dat neon-licht verwacht. Dat zal vast op foto's en in korte reportages terug komen, maar om zo te kijken vind ik het vooral storen.

Verre shots worden constant onderbroken door hoogbouw en op de baan zie je vooral de hekken. Nee, dit doet mij weinig.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
Ronald.42 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:42:
Is er ook een overzicht van het aantal gereden rondes ivm met het gewicht aan brandstof dat de diverse teams nog in hun bolide hebben?
helaas niet. Dat is met opzet want de teams willen niet teveel "in de kaarten" gekeken worden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:29
xzaz schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:39:
Het zijn gewoon gemodificeerde bladblazers

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 12-07 09:22

Tortelli

mixing gas and haulin ass

DonJunior schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:42:
[...]

Is bij ieder team anders. Er zijn teams die gebruiken inderdaad Makita, maar heb ook al andere merken gezien.
Ze gebruiken gewoon bladblazers (met wat custom made zaken) om de auto's te koelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Max heeft ook iets geraakt, onder de wagen...

Volgens GP is er niets te zien dus doorgaan!

[ Voor 34% gewijzigd door pilskes op 17-11-2023 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
zoals ik het elders lees, ligt jos al bijna te slapen XD

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:39
Wat zullen de organisatoren / financiers van deze race momenteel een kater hebben.

Dit evenement is maximaal gehyped, maar is tot nu toe één grote sof. De kaartverkoop viel tegen, prijzen zijn drastisch verlaagd, verschillende coureurs hebben hun ongenoegen vooraf kenbaar gemaakt... en nu dit... een sessie die al na 10 minuten gestaakt wordt, publiek dat van de tribunes verwijderd is, er wordt geraced om ... momenteel... 4 uur 's nachts.

Daarnaast zie je als kijker niets van alle 'glamour' van de stad. Het lijkt meer een saaie ommuurde Formule E race dan op een mooie F1 baan.

Ze kunnen de post sessie interviews met de coureurs beter overslaan, want daar zal het niet bepaald beter van worden.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
alexbl69 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:50:
Wat zullen de organisatoren / financiers van deze race momenteel een kater hebben.

Dit evenement is maximaal gehyped, maar is tot nu toe één grote sof. De kaartverkoop viel tegen, prijzen zijn drastisch verlaagd, verschillende coureurs hebben hun ongenoegen vooraf kenbaar gemaakt... en nu dit... een sessie die al na 10 minuten gestaakt wordt, publiek dat van de tribunes verwijderd is, er wordt geraced om ... momenteel... 4 uur 's nachts.

Daarnaast zie je als kijker niets van alle 'glamour' van de stad. Het lijkt meer een saaie ommuurde Formule E race dan op een mooie F1 baan.

Ze kunnen de post sessie interviews met de coureurs beter overslaan, want daar zal het niet bepaald beter van worden.
Post sessies gewoon met Horner doen :+
Martin Brundle naar een strip-bar sturen ("She's on (a) pole!")

genoeg manieren om het leuk te maken die post-race show!

maar meer serieus: Als de qualy/race straks gewoon een spannende is, dan zal volgende week niemand het meer hebben over dit incident en zal het een succes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
alexbl69 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:50:
Hoho! Contractueel moeten ze een paar interview geven :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Jasphur schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:54:
[...]

Hoho! Contractueel moeten ze een paar interview geven :P
Jep, hebben gezien hoe kort zo'n interview kan zijn met Stroll laatst :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Een en ander (zoals de fanzones) zouden later mogelijk weer open gaan, maar doordat men daar nu weg is en om moest lopen, kan het natuurlijk best even duren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
En dat was FP2. Ze moeten zo wel redelijk wat data hebben volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Gelukkig slaap ik met VT3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:15
Hopen dat je KAN slapen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
CH4OS schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:55:
[...]

Een en ander (zoals de fanzones) zouden later mogelijk weer open gaan, maar doordat men daar nu weg is en om moest lopen, kan het natuurlijk best even duren. :)
Ze gaan ook later vandaag weer open ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
F1TV doet meteen aan damage control haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Hoe veilig is het om tussen 2 en 4 uur ‘s nachts te rijden? Ik ben dan in ieder geval niet op mijn best.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Mog schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:11:
Hoe veilig is het om tussen 2 en 4 uur ‘s nachts te rijden? Ik ben dan in ieder geval niet op mijn best.
In het schema van de coureurs is rekening gehouden met rond 11/12 uur. Dus voor hun zal het waarschijnlijk niet hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-07 00:45
Blijf het schandalig vinden voor Sainz. Hopelijk kunnen ze dit rechttrekken voor zondag. Ook is het merkwaardig dat ze tot 04.00 blijven rijden. Lijkt me oprecht zwaar voor de coureurs. Russel en Hamilton in hun interviews zien er echt oververmoeid uit.

De track zelf ziet er redelijk saai uit. Net wat meer bochten dan een Ovaal, maar bij NASCAR is de grid wel een stuk beter gevuld. Het helpt ook niet dat er geen fans bij waren (wat ik wel kan begrijpen met de vrijwilligers en tijd), en dat de camera niet lang op een punt bleef hangen. Bij tracks zoals Spa of Catalunya heb je door elevatie meerdere bochten in zicht en dat is hier niet echt.

Denk dat na de eerste paar rondes, het racen gaat tegenvallen tot de pitstops. Maar ben benieuwd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
BiaggioLuciano schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:16:
Blijf het schandalig vinden voor Sainz. Hopelijk kunnen ze dit rechttrekken voor zondag. Ook is het merkwaardig dat ze tot 04.00 blijven rijden. Lijkt me oprecht zwaar voor de coureurs. Russel en Hamilton in hun interviews zien er echt oververmoeid uit
Reken er maar niet op :X
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/jj54n9f5rv0c1.png

Dit kan Ferrari naast de schade ook veel geld kosten.... Want P2 is zeker nog reeel voor Ferrari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-07 00:45
Waah schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:12:
[...]

In het schema van de coureurs is rekening gehouden met rond 11/12 uur. Dus voor hun zal het waarschijnlijk niet hetzelfde zijn.
In een AMA had Albon aangegeven dat de slaapritmes ingewerkt worden met dieet en aangepaste slaaptijden. Maar dat ging meer om jetlag te voorkomen. Aan de interviews kun je wel goed zien dat het zwaar valt.

Daarnaast: lekker nuchter Nederlands van Max om te zeggen dat hij het echt een k-track vind. De topster die het topevenement afkraakt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Waah schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:20:
[...]

Schijnt uiteindelijk ivm security shift changes te zijn geweest.
Niet ivm vrij maken van de baan voor regulier verkeer:
Motorsport.com understands that fans have had to leave the fan areas due to security team shifts ending, which means the grandstands and fan zones cannot operate as expected.
https://www.motorsport.co...layed-vegas-fp2/10547613/

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:08
RBR heeft veel meer downforce dan de rest. De Ferrari's onderandere lopen veel harder op het rechte stuk en pakken veel tijd in de 1-lap runs, maar die gaan hun banden opvreten in de race met deze set-up. Benieuwd wie waar wat gaat aanpassen vannacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:41
Waah schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:19:
[...]

Reken er maar niet op :X
[Afbeelding]

Dit kan Ferrari naast de schade ook veel geld kosten.... Want P2 is zeker nog reeel voor Ferrari
Met andere woorden: penalty is volgens reglement en de regels zeggen dat je geen uitzondering kan maken. Wel mag je bezwaar maken maar gezien er geen uitzondering mogelijk is, is bezwaar maken ook zinloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-06 19:45
Wel lullig dat SAI voor dit incident een dikke gridstraf krijgt
Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord