[F1 2023] Race 22 GP van Las Vegas Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste
Acties:
  • 101.722 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:48

Coldcat

HODL

.

[ Voor 99% gewijzigd door Coldcat op 17-11-2023 08:38 ]

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 20:07
Coldcat schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:37:
[...]

Daar is geen tijd voor. Je hebt een dag om het op te lossen. Linksom of Rechtsom.
Ja, met dus een kans dat er in de race nog een put los komt als er veel auto’s in de buurt zijn.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15

Bullet NL

Eigen Wijs

Wel weer een shitshow zeg, op een straten circuit weet je dat dit soort problemen op de loer liggen, ze hebben er vanuit de FIA al vaker mee te dealen gehad.... Nieuw baan en het eerst waar ze mee te maken krijgen zijn putdeksels die los raken.

Max heeft gelijk, de show gaat boven de sport op dit moment.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 16:52

Gé Brander

MS SQL Server

Wat zijn het eigenlijk voor rare kleine putten? Waar worden die normaal voor gebruikt?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:17

JB

Cédric roelt!

Gé Brander schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:38:
Wat zijn het eigenlijk voor rare kleine putten? Waar worden die normaal voor gebruikt?
Buizenpost :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 13:28
Gé Brander schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:38:
Zitten kranen van waterleidingen onder naar het schijnt. Dus geen riool of iets dergelijks.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 16:52

Gé Brander

MS SQL Server

Of muizenpost
Moi_in_actie schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:39:
[...]

Zitten kranen van waterleidingen onder naar het schijnt. Dus geen riool of iets dergelijks.
En als ze dan deze gaan vullen met beton dan heb ik nu al medelijden met de personen die dat na zondag weer op moet gaan lossen.

[ Voor 54% gewijzigd door Gé Brander op 17-11-2023 08:42 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Inspired schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:35:
[...]

Ja, en hoe kun je nou enige garantie geven dat er niet meer stuk gaan? Ze hebben amper gereden. Goed onderzoek van de staat van de put en het beton is wel iets meer dan een snelle visuele inspectie.
Zie hier de inspectie:

Dit lost je niet zomaar op. Als je het wat opvult, aanstampt en eroverheen wrijft dan gaat het na zoveel auto's vanzelf weer kapot. Geen support series om wat te testen. Als er iets misgaat kan het nare gevolgen hebben.

Dit wordt vannacht waarschijnlijk groot aangepakt. Race uiteindelijk uitgesteld tot zondagavond zodat iedereen weer tevreden is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-06 18:04

basvn

Breezand - NHN

Ziet er uit als ''koud'' asfalt. hard uit als het in contact met lucht komt

Edit: vloeibaar naar koud thx @Bullet NL

[ Voor 6% gewijzigd door basvn op 17-11-2023 08:50 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

basvn schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:44:
[...]

Ziet er uit als ''vloeibaar'' asfalt. hard uit als het in contact met lucht komt
Bitumen!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:41
Complete Las Vegas riolering volstorten, doet me denken aan:

YouTube: Commercial Muis en de afloop (2010) - Even Apeldoorn bellen - Centra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

[...]

Ziet er uit als ''vloeibaar'' asfalt. hard uit als het in contact met lucht komt
Zal wel een koud asfalt materiaal zijn, als ze de gaten vullen, trekken ze natuurlijk ook mindert vacuüm en hebben de deksel randen ook minder de lijden.

Raar dat ze sowieso putten met holtes op een baan mogen hebben, het eerst wat je toch doet is ene gat vullen en daarna de put rand zo sterk mogelijk maakt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:12
[...]

Gaat de strip weer dicht om alles na de race uit te bikken, nog meer feest voor de stad :+ .

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Moi_in_actie schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 07:44:
Hier hoop ik eigenlijk op. Laat de FIA maar in zn hemd staan, laat het maar net zo'n fiasco worden als de US GP in 2005.
Waarom de FIA en niet de FOM, die laatste wilde hier racen, FIA doet alleen dienst als scheidsrechter en zorgt voor naleving van de regels en veiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22-06 11:03
Coldcat schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:42:
[...]

Zie hier de inspectie:

[Twitter]

Dit lost je niet zomaar op. Als je het wat opvult, aanstampt en eroverheen wrijft dan gaat het na zoveel auto's vanzelf weer kapot. Geen support series om wat te testen. Als er iets misgaat kan het nare gevolgen hebben.

Dit wordt vannacht waarschijnlijk groot aangepakt. Race uiteindelijk uitgesteld tot zondagavond zodat iedereen weer tevreden is.
Rijden op zondag gaan de teams niet grappig vinden met komend weekend de laatst race in Abu Dhabi, hele logistiek gaat dan op de kop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:00
Bushie schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:50:
[...]

Rijden op zondag gaan de teams niet grappig vinden met komend weekend de laatst race in Abu Dhabi, hele logistiek gaat dan op de kop
Redden ze ook niet want las al ergens dat ze nu nergens vertraging mogen oplopen en ze nu donderdagochtend in Abu Dhabi aankomen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik was maar eens terug gaan kijken naar Sainz.
Anderhalve minuut nadat zijn auto gesloopt was en er meteen op zijn stuur gezet werd dat de motor uitgezet moest worden, kwam de race engineer van Sainz melden dat de auto niet terug kon komen naar de pitbox en dat Sainz de motor moet uitzetten. Hij had het stuur er een minuut geleden al afgehaald. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Coldcat schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:42:
[...]

Zie hier de inspectie:

[Twitter]

Als ik die inspectie zo zie lijkt het erop dat ze kijken of hetzelfde probleem per deksel aanwezig is. Grondig onderzoek doe je toch anders. Dit is gewoon observeren en constateren.

Zo wordt het een extra training op zaterdag. Ben benieuwd naar het vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:52:
Anderhalve minuut nadat zijn auto gesloopt was en er meteen op zijn stuur gezet werd dat de motor uitgezet moest worden, kwam de race engineer van Sainz melden dat de auto niet terug kon komen naar de pitbox en dat Sainz de motor moet uitzetten. Hij had het stuur er een minuut geleden al afgehaald. :X
Panico was weer wat laat met schakelen :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ze zijn in Las Vegas natuurlijk alleen Indycars gewend, die hebben geen vloer onder de auto zitten die ook maar enige zuigende werking heeft....

FOM schiet zich zelf in de voet......

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

ik zie niet wat hier fout kan gaan met sneldrogend beton wat 0 grip heeft op de rest van de put

/s

[ Voor 43% gewijzigd door basvn op 17-11-2023 08:56 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xYC26TJuMWM2WXwlOrCORKv-vfw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JICxrrt2M9MdXFSAH6LVvjkn.png?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:30
Ze streamen wel laat. Normaal is er al wat te zien op F1tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

basvn schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:55:
[Twitter]

ik zie niet wat hier fout kan gaan met sneldrogend beton wat 0 grip heeft op de rest van de put

/s
Tenzij je daarna die dop er weer opdrukt en vastlast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:24
basvn schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:55:
[Twitter]

/s
Zou wel spectaculair zijn als er in fp2 naar putdeksels ook sneldrogend cement de lucht in wordt getrokken.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:51
Is dit geen moment voor een wereldkampioen om op te staan en te zeggen "ik race niet in deze shitshow". Sainz heeft echt geluk gehad dat dat ding niet heeft geleid tot een serieuze crash. Dit lijkt toch behoorlijk op Russische roulette. Ook de manier van controleren...

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
caspervc schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:58:
Is dit geen moment voor een wereldkampioen om op te staan en te zeggen "ik race niet in deze shitshow". Sainz heeft echt geluk gehad dat dat ding niet heeft geleid tot een serieuze crash. Dit lijkt toch behoorlijk op Russische roulette. Ook de manier van controleren...
Te veel financiële belangen, zelfs voor Verstappen en RBR.
Je gaat hier gewoon weer de farce krijgen dat iedereen naar elkaar loopt te staren wie als eerste iets doet. Die krijgt dan ook de schuld en de rekening. Zo ging het ook in Spa 2021 waar we eindeloos aan het wachten waren om de FOM en FIA vooral geld te besparen. Of in Melbourne 2020 waar iedereen naar elkaar zat te kijken wat we nu gaan doen met Corona terwijl teamleden ziek werden...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Er wordt niet gereden en FP2 is uitgesteld, men doet wat men kan doen. Als WK moet je je daarbuiten laten lijkt me. Vanacht oplossen en morgen zien we weer auto's op de baan!

Formule 1 is toch show and glamour. Mooier dan Vegas kan niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 17-11-2023 09:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushie
Bullet NL schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:55:
Ze zijn in Las Vegas natuurlijk alleen Indycars gewend, die hebben geen vloer onder de auto zitten die ook maar enige zuigende werking heeft....

FOM schiet zich zelf in de voet......
Die rijden gewoon op het circuit of de oval , had de F1 ook gewoon kunnen doen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-bKq-1187b8erPJqWE9TeKdY3E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Khawg0VINeRDHGoRjo4Xj0pN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
Coldcat schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:00:
[...]

Er wordt niet gereden en FP2 is uitgesteld, men doet wat men kan doen. Als WK moet je je daarbuiten laten lijkt me.

Formule 1 is toch show and glamour. Mooier dan Vegas kan niet.
Men heeft niet gedaan wat men moet doen.. men doet het nu. Als Max samen met Lewis en Sainz een statement zou maken heeft dat echt wel impact hoor. Waarom moet alles doorgaan voor show, geld etc?
Ja I know, veel belangen blabla, maar zeker coureurs met aanzien en status mogen echt wel af en toe wat steviger statements maken tegen deze bende die t nu soms is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:00:
[...]

Te veel financiële belangen, zelfs voor Verstappen en RBR.
Je gaat hier gewoon weer de farce krijgen dat iedereen naar elkaar loopt te staren wie als eerste iets doet. Die krijgt dan ook de schuld en de rekening. Zo ging het ook in Spa 2021 waar we eindeloos aan het wachten waren om de FOM en FIA vooral geld te besparen. Of in Melbourne 2020 waar iedereen naar elkaar zat te kijken wat we nu gaan doen met Corona terwijl teamleden ziek werden...
2005 Indy debacle.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TinusXIII
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:52:
Zit toch gewoon vertraging in, in de uitzending?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:50
Ik mag de titel ing of ir niet voeren dus heb de ballen verstand van bouwkunde. Maar als één putdeksel is opgelost, hoe kan de organisatie dan zijn/haar handen in het vuur stoppen voor de 100+ andere putten die er liggen? Het kan zijn dat simpelweg één put gewoon "op" is en dat het een eenmalige misser is. Maar als het een constructiefout is, dan zijn alle putdeksels allemaal potentiële landmijnen voor de F1 auto's die eroverheen rijden. Maar een constructiefout kun je nooit uitsluiten in een paar uur tijd lijkt mij en daarmee kun je volgens mij de garantie voor een veilige reis nooit afgeven lijkt mij.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005

-tom-562

Oliesjeik

Waarom reageert Toto Wolff zo fel tijdens die persconferentie? Heeft hij soms financiële belangen bij deze race/organisatie?
Ik vraag mij af wat zijn reactie was geweest als een van zijn oogappeltjes hetzelfde was overkomen

[ Voor 28% gewijzigd door -tom-562 op 17-11-2023 09:09 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
-tom-562 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:08:
Waarom reageert Toto Wolff zo fel tijdens die persconferentie? Heeft hij soms financiële belangen bij deze race/organisatie?
Ik vraag mij af wat zijn reactie was geweest als een van zijn oogappeltjes hetzelfde was overkomen
Waar zie je dat ?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:07
Smoke and mirrors. Alles om af te leiden van het falen van de eigen wagens, iets waar Toto een meester in is (en niet alleen hij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Laatst online: 21:30
Toto is een zakenman. Dus het is niet vreemd dat hij (in)direct belang heeft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Eleshar
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 16:14

Eleshar

Nil Satis Nisi Optimum

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005

-tom-562

Oliesjeik

https://nl.motorsport.com...deksel-training/10547514/

Downplayen van de opmerkingen van Vasseur. Ik vind het nogal wat om daar zo laconiek mee om te gaan

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Laatst online: 00:32
Misschien kunnen ze vóór elke putdeksel een chicane aanleggen? :+

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushie
PatrickC schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:12:
Misschien kunnen ze vóór elke putdeksel een chicane aanleggen? :+
140 chicanes? dan is Verstappen's opmerking over "te weinig" bochten ook gelijk gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:39
Soort inverse Mario Kart met power-downs i.p.v. power-ups -O-

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Robkazoe schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:07:
Ik mag de titel ing of ir niet voeren dus heb de ballen verstand van bouwkunde. Maar als één putdeksel is opgelost, hoe kan de organisatie dan zijn/haar handen in het vuur stoppen voor de 100+ andere putten die er liggen? Het kan zijn dat simpelweg één put gewoon "op" is en dat het een eenmalige misser is. Maar als het een constructiefout is, dan zijn alle putdeksels allemaal potentiële landmijnen voor de F1 auto's die eroverheen rijden. Maar een constructiefout kun je nooit uitsluiten in een paar uur tijd lijkt mij en daarmee kun je volgens mij de garantie voor een veilige reis nooit afgeven lijkt mij.
Dan moeten ze ook nog wel op de lijn liggen waar men rijdt. Het is ook niet zo dat de putdeksels zo neergelegd zijn dat ze F1 maximaal moeten hinderen. De 100+ lijkt me dan ook overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

-tom-562 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:12:
[...]

https://nl.motorsport.com...deksel-training/10547514/

Downplayen van de opmerkingen van Vasseur. Ik vind het nogal wat om daar zo laconiek mee om te gaan
Inderdaad. Het zou HAM of RUS zijn geweest... Hier zit meer achter, dus zal wel een aandeel hebben in de organisatie.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

CH4OS schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:14:
[...]
Dan moeten ze ook nog wel op de lijn liggen waar men rijdt. Het is ook niet zo dat de putdeksels zo neergelegd zijn dat ze F1 maximaal moeten hinderen. De 100+ lijkt me dan ook overdreven.
En dan bepaalde gebieden op de baan moeten aanwijzen waar ze niet mogen inhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Is er ergens informatie over wat er nu gebeurt of gaat gebeuren? Ik zie op alle kanalen van F1tv alleen maar een lege baan en een tekstje over delay, maar nergens hoor ik iemand iets zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-06 17:12

Dentist

Next patient please...

JB schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:15:
[...]

Inderdaad. Het zou HAM of RUS zijn geweest... Hier zit meer achter, dus zal wel een aandeel hebben in de organisatie.
Is het niet gewoon staaltje acteren voor drive to survive? Zou niet de eerste keer zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nou, wel lekker ontspannend naast het werk hier.
De F1TV uitzending streamt gewoon een deel van het circuit met af en toe een auto die langs rijd en wat toffe muziek op de achtergrond

#ziehetweleenkeerbeginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:54
Losse putdeksels is niet iets nieuws, uit mijn hoofd al zeker 3x mee gemaakt (2x Baku en 1x Monaco).

Beelden van Baku: YouTube: George Russell's Drain Cover Incident Ends FP1 | 2019 Azerbaijan Gra... (F1 dus je moet maar YouTube)

Schandalig dat het gebeurd natuurlijk, maar moeten niet doen alsof dit nu allemaal nieuw is en alleen komt omdat Las Vegas met de show bezig is.

[ Voor 18% gewijzigd door Gynnad op 17-11-2023 09:20 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Laatst online: 22-06 08:49
TripleQ schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:17:
De F1TV uitzending streamt gewoon een deel van het circuit met af en toe een auto die langs rijd en wat toffe muziek op de achtergrond

Prettige witte ruis inderdaad om mee te werken. Hier zouden ze een mooie Spotify lijst van moeten maken.

Goedemorgen trouwens. Ik ben blij dat ik mijn nachtrust heb gepakt vannacht :z :z

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 00:23
Zullen we de complot theorieën laten voor wat ze zijn? Toto Wolff is namelijk al bij voorbaat voor alles schuldig en anders is het wel die dekselse Hamilton die er bij de haren bijgesleept wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23:44
Gaan we nog beginnen of wat? Toch is dit minder erg dan wat er in mijn droom gebeurde. De eerste 3 keer dat ik op de baan terecht kwam en ik echt om de auto’s heen moest lopen terwijl de auto’s uit de pit straat reden is tot daar aan toe, maar toen ik bij de 4e keer werd aangesproken door een steward waar ik toch in hemels naam mee bezig was en dat de rijders liepen te klagen wie toch die man is die elke keer op de baan in de weg loopt en wat hem bezielt toen werd het wel heel beschamend, gelukkig werd ik toen wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Gelukkig heeft Toto wel zijn diploma bouwkunde gehaald en heeft hij de persoonlijke inspectie van de honderd putten hoogst persoonlijk zelf uitgervoerd.
"Maar dit gaat verdomme over een simpele putdeksel. Dat stelt niks voor en daar moet je niet over mekkeren."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:30
Na 4000 cementtrucks: 'er gaat toch altijd meer in dan je denkt' :+

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
basvn schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:15:
[...]

En dan bepaalde gebieden op de baan moeten aanwijzen waar ze niet mogen inhalen?
Ja of niet mogen uitwijken. 8)7
Laten we er rode vlaggetjes op zetten, dan weten de coureurs ook waar op de baan ze niet mogen rijden...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 18:05
Die interviewer wil er een PR momentje van maken maar Fred is not amused en terecht. Je kunt op dit moment niet van hem verwachten dat ie een acteur gaat spelen.

YouTube: Frederic Vasseur fumes at Carlos Sainz damage | FP1 Interviews Las V...

[ Voor 10% gewijzigd door Silent Thunder op 17-11-2023 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Drials schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:19:
Gaan we nog beginnen of wat? Toch is dit minder erg dan wat er in mijn droom gebeurde. De eerste 3 keer dat ik op de baan terecht kwam en ik echt om de auto’s heen moest lopen terwijl de auto’s uit de pit straat reden is tot daar aan toe, maar toen ik bij de 4e keer werd aangesproken door een steward waar ik toch in hemels naam mee bezig was en dat de rijders liepen te klagen wie toch die man is die elke keer op de baan in de weg loopt en wat hem bezielt toen werd het wel heel beschamend, gelukkig werd ik toen wakker.
Nee, voorlopig niet. Misschien over 2 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

TripleQ schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:17:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49tLdL_TARMEXKXKOUFAGGi8zjY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GFnosGS2uM4L7CAlYMWmuuU2.gif?f=user_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

laatste nieuws van Chris

[ Voor 27% gewijzigd door basvn op 17-11-2023 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:06
Federation Internationale de l'Automobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:21
Mijn oled vindt dit stilstaand beeld niet leuk.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Miki schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:18:
Zullen we de complot theorieën laten voor wat ze zijn? Toto Wolff is namelijk al bij voorbaat voor alles schuldig en anders is het wel die dekselse Hamilton die er bij de haren bijgesleept wordt.
Deze reactie slaat toch werkelijk waar weer nergens op van Toto :? Complete auto's en monocoque worden vervangen...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-06 19:42
Weet iemand de “ nieuwe” NL starttijd van VT2?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StefanVerkerk
xzaz schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:22:
Wat oled je om je tv/scherm uit te zetten? 8)7 Audio is voldoende.

Live meekijken met een traffic cam kan trouwens hier:
https://www.nvroads.com/c...%5D=1&order%5Bdir%5D=desc
(via Reddit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Cowamundo schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:22:
Die is er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Laatst online: 18-06 14:35
Ik heb de technische kennis niet dus ik kan niet beoordelen in hoeverre dit uit inspecties naar voren had kunnen komen. Maar ik vraag mij wel af hoe die inspecties worden uitgevoerd, zeker op een stratencircuit waar ook geen andere klasses op rijden en enkele uren voor FP1 nog normaal verkeer overheen reed.

En als ze nu een oplossing hebben (alles opvullen?) hoe gaan ze testen of dat afdoende is? Je kan niet de krachten die vrijkomen wanneer er een F1 overheen gaat makkelijk nabootsen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Cowamundo schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:22:
Het is daar nu 0:23u. 02:00-02:30u is dus nog minstens 1,5 - 2 uur.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:22
Het is niet voor niets dat in Vegas nergens een klok hangt... 😉

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Beetje raar dat er nergens een verslaggever is die even meldt wat de mogelijke nieuwe starttijd is. Zelfs al zeggen ze maar dat ze het niet weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

drfruit schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:24:
Beetje raar dat er nergens een verslaggever is die even meldt wat de mogelijke nieuwe starttijd is. Zelfs al zeggen ze maar dat ze het niet weten.
Die is er wel?
basvn in "[F1 2023] Race 22 GP van Las Vegas"

Ik heb het idee dat niemand de berichten die al gepost zijn terug leest ofzo. er worden veel dingen dubbel gepost/gevraagd terwijl die net daarboven al beantwoord zijn

[ Voor 19% gewijzigd door basvn op 17-11-2023 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Is het ook niet mogelijk dat zo'n deksel dwars door de vloer heen slaat en gedeeltelijk in de cel van de coureur terecht komt? Dan - het klinkt vreemd - is een crash nog je kleinste probleem. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:16

Edd

Superkanjo schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:23:
En als ze nu een oplossing hebben (alles opvullen?) hoe gaan ze testen of dat afdoende is?
Nou... Gewoon... FP2 starten ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
CH4OS schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:14:
[...]
Als het een plek op het circuit is waar een auto kan rijden, moet je het kunnen garanderen. Je kan zeggen: "Het is geen racelijn dus boeiend". Er zijn ook inhaalacties, coureurs die rijden buiten de racelijn tijdens de kwalificaties of aan het einde van de race om rubber op te pakken. Als een putdeksel alsnog losschiet, heb je een probleem als organisatie. Dus ze moeten het kunnen garanderen. Dan ben je aan de teams verplicht en aan de veiligheid van de coureurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Had baku ook geen problemen met putdeksels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

alexbl69 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:25:
[...]

Is het ook niet mogelijk dat zo'n deksel dwars door de vloer heen slaat en gedeeltelijk in de cel van de coureur terecht komt? Dan - het klinkt vreemd - is een crash nog je kleinste probleem. :X
Nee joh, zie Toto...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
basvn schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:25:
[...]

Die is er wel?
basvn in "[F1 2023] Race 22 GP van Las Vegas"

Ik heb het idee dat niemand de berichten die al gepost zijn terug leest ofzo. er worden veel dingen dubbel gepost/gevraagd terwijl die net daarboven al beantwoord zijn
Ik heb gelezen, ik heb alle streams terug gescrold. Als ik het over verslaggevers heb, bedoel ik niet jou of iemand op social media of zo, maar op de tv waar ik naar zit te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silent Thunder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 22:09

dr.lowtune

Deugt niet

Op zich is het natuurlijk te verwachten dat de F1 een gokje waagt in de Las Vegas als gokstad zijnde, maar wel jammer dat het gokje met de veiligheid is.....

En Wolff die het bagatelliseert, tja, die man kan je al tijden moeilijk meer serieus nemen. Die zou waarschijnlijk ook een heel andere toon aanslaan als het met 1 van zijn auto's was gebeurd.

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-06 12:53
Ze gaan er een golf-toernooi van maken _O-
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F_HHgWvXcAAK_z7?format=png&name=900x900

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

drfruit schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:27:
[...]

Ik heb gelezen, ik heb alle streams terug gescrold. Als ik het over verslaggevers heb, bedoel ik niet jou of iemand op social media of zo, maar op de tv waar ik naar zit te kijken.
Opmerking was ook niet direct op jou gericht trouwens.

Maar F1tv/de uitzender gaat niks zeggen omdat ze niks weten. die gaan alleen wat benoemen als ze 100% zeker weten dat ze gaan rijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:50

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Zaaaiii!

Deze livestream laat iig net wat meer cams zien:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Las Vegas Strip Traffic Cams - Multiview

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-06 12:53

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Waarom rijden ze überhaupt zo laat in de nacht os dat puur voor Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Laatst online: 18-06 14:35
xzaz schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:31:
Waarom rijden ze überhaupt zo laat in de nacht os dat puur voor Europa?
Precies dat, zodat zoveel mogelijk mensen het kunnen kijken op een "schappelijke" tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Hadden ze deze reparaties niet gewoon overdag kunnen doen? :D

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 21:54
xzaz schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:26:
Had baku ook geen problemen met putdeksels?
Jep, zie mijn eerdere reactie, Monaco ook trouwens

Gynnad in "[F1 2023] Race 22 GP van Las Vegas"

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:32
xzaz schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:22:
Mijn Oled is al lang verpest ;w
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_RIcozRslcaddK00UKpF-8touZI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/usT8QZZOd3u4f1wHLJpBZuZf.jpg?f=fotoalbum_large
Wie juist raadt welke 2 playstation games het meest populair zijn bij mijn zoons krijgt een koekje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ik denk wat schommelt mijn beeld... maar de F1 livestream beweegt :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 22:04
Nou.... als je plaatjes van de doorsnede van een F1 auto ziet. Halve meter naar voren en Carlos had geen maag/darm stelsel meer gehad. Gevaar bij F1 auto's komt niet van onderen, zo is de aanname.

Wat ik er van snap, werden de motor en deel van de kevlar cel (waar de coureur in zit) geperforeerd.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Laatst online: 21-06 13:24

Saffie_time

Why use this? 42!

Leuk dat ze het gaan vol blubberen maar als er dalijk wat regen valt, kan dat water daar in ieder geval al niet meer weg...
Eens zien wat dat voor gevolgen dan gaat hebben.

Je zal maar om 2 of half 3 's-nachts mogen gaan FP1 doen als coureur, daar lig je echt op te wachten in je bedje.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
Om 2 uur 's nachts gaan racen 8)7.

Anyway, dat is dus 11u onze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Superkanjo schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:32:
[...]

Precies dat, zodat zoveel mogelijk mensen het kunnen kijken op een "schappelijke" tijd.
Ze willen het én in de lokale avond houden zodat alle lichtjes fonkelen op de strip en dan ook nog es een keer dat het niet midden in de nacht is in Europa en dat mensen het achteraf gaan kijken.
Dus dan kom je een beetje uit op dit tijdstip kennelijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

loekf2 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:34:
[...]

Nou.... als je plaatjes van de doorsnede van een F1 auto ziet. Halve meter naar voren en Carlos had geen maag/darm stelsel meer gehad. Gevaar bij F1 auto's komt niet van onderen, zo is de aanname.

Wat ik er van snap, werden de motor en deel van de kevlar cel (waar de coureur in zit) geperforeerd.
Precies... daarom slaat de reactie van Toto nergens op. Echt bizar dat hij hier zo fel op reageert. Dat heeft andere redenen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 22:04
Saffie_time schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:34:
Leuk dat ze het gaan vol blubberen maar als er dalijk wat regen valt, kan dat water daar in ieder geval al niet meer weg...
Eens zien wat dat voor gevolgen dan gaat hebben.

Je zal maar om 2 of half 3 's-nachts mogen gaan FP1 doen als coureur, daar lig je echt op te wachten in je bedje.
Bij avond races houden ze gewoon een ander dag/nacht ritme aan.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0614NFwe9it-F7lc3uaqbYGI-1w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LN8eZY8k4WuX5hovPWGmMrtO.png?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o1MH_wB5R-w-6Nn_7q1hIOhZMzI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PX0mQqaOcAwNmT5zwCeNjwWM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-06 21:24
Wel vette livery van Ferrari.
Afbeeldingslocatie: https://formularapida.net/wp-content/uploads/2023/11/F-ghkj5WgAAvX0Q-scaled.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.racefans.net/wp-content/uploads/2023/11/racefansdotnet-23-11-09-17-16-13-3-F-ghJsxXcAAOgRI.jpg

Ook Red Bull, AT, Williams etc. doen mee.
Afbeeldingslocatie: https://cdn-5.motorsport.com/images/mgl/6VRaQBl6/s1200/red-bull-racing-rb19-las-vegas.webp
Afbeeldingslocatie: https://cdn-8.motorsport.com/images/mgl/0ZRaLy80/s1200/williams-fw45-las-vegas-gp-liv.webp
Afbeeldingslocatie: https://cdn-5.motorsport.com/images/mgl/YBenOzv2/s1200/alfa-romeo-c43-las-vegas-gp-li.webp
Afbeeldingslocatie: https://cdn-7.motorsport.com/images/mgl/68ygZOX0/s1200/scuderia-alphatauri-at04-las-v.webp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
En dat is 11:00 hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Je zou maar weekendkaarten hebben gekocht :')
Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord