Nee hij weet het zelf:Ah, fuck, I wasn't expecting him. I was the first one to do that. Ah, fuck!SuBBaSS schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:35:
Minister of Defence zo huilen dat Max hem niet hielp?
Omdat het team hem op 2.5s wilde hebben heb je geluisterd? Oftewel Max zakte meteen terug als een teamplayer. Dat Perez zich 2x laat piepelen zegt meer over Perez 😉Dj-sannieboy schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:35:
[...]
Had je dat verwacht van VER dan? We kennen hem inmiddels toch, totaal geen team player.
Untappd: Louwke80
Hou eens op joh, met je haat.Dj-sannieboy schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:35:
[...]
Had je dat verwacht van VER dan? We kennen hem inmiddels toch, totaal geen team player.
Max laat zich gewoon terugzakken, maar je moet wel op de temperatuur van je banden letten
In de formule 1 betekent teamspeler zijn gewoon dat je tweede coureur bent. Is altijd al zo geweest.Dj-sannieboy schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:35:
[...]
Tenminste geen Shaq die in een lelijke wagen voorrijdt.PjotrStroganov schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:36:
En nu de podium ceremonie. Hoe tenenkrommend gaat dat worden?
Max deed toch niet aan die promo onzin?? "Viva Las Vegas" :-)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Jammer dat er geen cooldown room is. Had lecler en max wel samen naar de beelden van bocht 1 willen zien kijken.
Dus we gaan van Cooling down with Max podcasts naar de Max Karaoke Show?
Alleen de winnaars vinden Las Vegas leuk, en Max heeft een Royal Flush.DarkSide schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:37:
Max deed toch niet aan die promo onzin?? "Viva Las Vegas" :-)
Wat is dit nou weer voor onzin? Het team vraagt Max om het gat naar 2.5s te droppen en Max laat het zelfs zakken tot onder de 2s. Perez verdedigt gewoon 2x niet tegen Leclerc, kan Max moeilijk de schuld van krijgen...Dj-sannieboy schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:35:
[...]
Ik kan maar niet wennen aan de nieuwe kleur / stijl van de teams en auto's
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Weer een win voor Max bij Charles op pole. Max zet ook meteen het record aantal overwinningen per seizoen verder op scherp.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hoeveelste Leclerc pole, Verstappen win, is dit nu?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Shaq is wel aanwezigcy-gor25 schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:37:
[...]
Tenminste geen Shaq die in een lelijke wagen voorrijdt.
Ok die boordradio was misschien nog de grootste verrassing deze race
Geen mooi circuit om naar te kijken, wel lekker veel actie.
Ben benieuwd of de baas van de Las Vegas GP er gaat staan als een boer met kiespijn als hij de persoon die zijn hele circuit heeft afgekraakt moet feliciteren.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar de race....Tja
Track is niet mijn track.
Sfeer vind ik niet. Zie weinig publiek.
Mis echt wat.
Maar dan toch wel wat leuke inhaal acties.
Wisseling van de wacht.
En toch wel een vechten voor p1,2 en 3.....
Mis echt wat.
Wisseling van de wacht.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
11 volgens mij.DaniëlWW2 schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:38:
Dit zeggen ze zelfDj-sannieboy schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:35:
[...]
Yeah, good effort guys. We were a bit too slow on the straight there. Well done and good help there from Max in the end. Let's go B-Charge on, B-Charge on, and then fail 84 when you can. Hey, P2 in the championship buddy. That's more important too.
ik had echt niet zoveel actie verwacht toch nog een heerlijke raceSouthern Sun schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:38:
Ok die boordradio was misschien nog de grootste verrassing deze raceGeen mooi circuit om naar te kijken, wel lekker veel actie.
Qua race een vermakelijk circuit, van Vegas zelf zie je niet zoveel
Ferrari kan zich weer richten op de pole in de volgende race. Richt RBR zich wel op de overwinning in de race.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
De persoon waar je op reageert is über MER fanboy, dus .....TheBrut3 schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:37:
[...]
Wat is dit nou weer voor onzin? Het team vraagt Max om het gat naar 2.5s te droppen en Max laat het zelfs zakken tot onder de 2s. Perez verdedigt gewoon 2x niet tegen Leclerc, kan Max moeilijk de schuld van krijgen...
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Heeft er iemand de max snelheid van de speedtrap? En wie die reed?
Misschien staat het op Wikipedia, vraag het Toto evenDaniëlWW2 schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:38:
Vegas doet een Baku. Wordt eerst dik afgekraakt, maar levert een goede race af.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Het publiek bij de grid krijgt niet live de ceremonie voor hun neus?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heerlijke race gezien! Boeiend, veel actie, mooi verhaal, mooi close racen. Ik heb me prima vermaakt.
Hopelijk leert de organisatie wat voor volgend jaar. Beter voor de fans, achtergrond beter zichtbaar op TV etc.
Hopelijk leert de organisatie wat voor volgend jaar. Beter voor de fans, achtergrond beter zichtbaar op TV etc.
Met deze race heeft Las Vegas zijn plekje op de kalender wel verdiend. Het circus doet er nu niet zoveel meer toe.
Race was inderdaad prima!PjotrStroganov schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:39:
Aangezien de baas van dit circuit FOM zelf is, denk ik dat ze blij zijn met alle publiciteit. Zeker een lachende Max op hun kroonjuweel.Maarten_E schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:38:
Ben benieuwd of de baas van de Las Vegas GP er gaat staan als een boer met kiespijn als hij de persoon die zijn hele circuit heeft afgekraakt moet feliciteren.
Gkomega schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:39:
Heeft iemand een overzicht van constructeurs klassement na deze race?
/f/image/jhcvxsZ5pW9kbueByPe9CMyC.png?f=fotoalbum_large)
Ik snap de kritiek eigenlijk niet. Mega veel actie. Inhaalacties in de top 3 tot de laatste ronde.DarkSide schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:38:
Maar de race....Tja
Mis echt wat.
Wisseling van de wacht.
Wat boeit het dan waar de race is? Merk je toch niets van, gewoon lekker kijken naar de race
PER naar Ferrari volgend jaar.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat is toch bij elke nachtrace? Ik zag echt meer dan genoeg publiek een paar keer, er zaten er veel op de tribunes. Maar ik ben blij dat ze prio geven aan het circuit en de actie kunnen zien in plaats van de supporters zichtbaar maken voor de toeschouwers vanuit huisDarkSide schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:38:
Maar de race....Tja
Mis echt wat.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ja had hier wel iets heeeeeel groots en spectaculairs verwacht.Hippocampus schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:39:
Geen vuurwerk? pffff.
Zeker in de avond.
P2 voor perez in het klassement geregeld?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dat is niet erg, al heb je het nu wel zwaar.hansvk schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:39:
[...]
De persoon waar je op reageert is über MER fanboy, dus .....
Maar waarom dan zo haten op Red Bull?
Max laat wel weer even zien hoe goed hij is.
Penalty, extra pitstop van achteren moeten komen en het lukt weer smooth.
Dan vrij gemakkelijk uitlopen en winnen.
Penalty, extra pitstop van achteren moeten komen en het lukt weer smooth.
Dan vrij gemakkelijk uitlopen en winnen.
Nice, toch de Verstappen podcast.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lol die Phantom.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
masauri schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:39:
Heeft er iemand de max snelheid van de speedtrap? En wie die reed?
/f/image/REG6kcvGUZIEApolq1O0HWJD.png?f=fotoalbum_large)
Podcast on the road
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nee, ze rijden naar het podium in de bellagio.Wognummer schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:41:
victory laps in een rolce hahah
Max verstappen podcast is vandaag karaoke taxi.
Plaats van cooldown room. Een coole auto room?
Mooie plek voor de Verstappen podcast
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
hou daar eens mee opRocketKoen schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:41:
Max verstappen podcast is vandaag karaoke taxi.
Fake Taxi
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ze hadden James Cordon moeten laten rijden.
Overdag racen, doeken voor de hekken weg, putdeksels vast en de ticketprijzen omlaag. Dan is het een prima te doensjaool schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:40:
Met deze race heeft Las Vegas zijn plekje op de kalender wel verdiend. Het circus doet er nu niet zoveel meer toe.
Het verschil tussen Las Vegas en bijvoorbeeld Qatar is dat in Las Vegas net zo veel lege plekken waren als in Qatar bezette plekkenArjan90 schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:40:
[...]
Dat is toch bij elke nachtrace? Ik zag echt meer dan genoeg publiek een paar keer, er zaten er veel op de tribunes. Maar ik ben blij dat ze prio geven aan het circuit en de actie kunnen zien in plaats van de supporters zichtbaar maken voor de toeschouwers vanuit huis
exact dat ik kon even niet op de naam komenRivanov schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:42:
Ze hadden James Cordon moeten laten rijden.
Zonder straf was Max 10 seconden of meer voor Lrclerc gefinished.PjotrStroganov schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:39:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
De laatste race volgende weekHolk schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:42:
Waar gaan ze heen?
Volg je bankbiljetten
Bellagio, daar staat t podium.Holk schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:42:
Waar gaan ze heen?
Zouden ze doorhebben dat ze gefilmd worden?
[ Voor 4% gewijzigd door zerocool82 op 19-11-2023 08:43 ]
Genoeg haat, maar ik heb eigenlijk alleen maar vanaf 06:00 tot 08:30 genoten.
Ja. Er zit een vent met een camera op de bijrijdersstoel;)
Dit duurt te lang
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Welkom bij de introductie van de Cooldown Taxi Podcast. 
Dit mogen ze vaker doen.
Dit mogen ze vaker doen.
Naar hotel voor interview en daarna weer terug naar grid voor prijs uitreiking.Holk schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:42:
Waar gaan ze heen?
Lekker gedaan van leclerc. Vraag me af of er voor hem meer in had gezeten als hij ook tijdens de SC nieuwe banden had gepakt.
Jammer dat het geen podium van Verstappen, Hamilton en Ocon was. Dat zou pas leuk zijn om te zien zo dicht op elkaar in de auto
3 mannen in de auto en jij denkt aan fake taxi
Weten we dat ook weer
Belaggio Fountain in rood wit blauw?
Volgend jaar bij natuurlijk licht en hogere temperaturen?
Jammer van de lampjes enz, maar lijkt me wel gaaf om de coureurs die baan rond te zien gaan met meer temperatuur in de banden en meer grip.
Jammer van de lampjes enz, maar lijkt me wel gaaf om de coureurs die baan rond te zien gaan met meer temperatuur in de banden en meer grip.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Gaan ze een ocean's fonteinscene doen?
Perez is toch echt 3de geworden hoor en Leclerc 2de
Ik denk dat dit gewoon een nachtrace blijft vanwege Europa. En ze willen de sfeer van Las Vegas by night natuurlijk graag laten zien.max schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:44:
Volgend jaar bij natuurlijk licht en hogere temperaturen?
[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 19-11-2023 08:45 ]
volgend jaar overdag toch gewoon? en dan voor ons savondssjaool schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:45:
[...]
Ik denk dat dit gewoon een nachtrace blijft vanwege Europa.
Bestaan er geen mannenversie dan?d-vine schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:44:
[...]
3 mannen in de auto en jij denkt aan fake taxi
Weten we dat ook weer
Vond het toch wel een leuke race trouwens, jammer van Perez dat hij 3e geworden is.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hoop het niet.Wognummer schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:46:
[...]
volgend jaar overdag toch gewoon? en dan voor ons savonds
Dacht dat ze de straten overdag gewoon vrij moeten geven voor het verkeer.Wognummer schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:46:
[...]
volgend jaar overdag toch gewoon? en dan voor ons savonds
Volg je bankbiljetten
Bear Taxi?
Het leek er niet op, maar de race was leuker dan verwacht.
Ze moeten toch ergens op besparenstekkiekiller schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:46:
Waarom maar 1 microfoon....
Volg je bankbiljetten
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |