[F1 2023] Race 22 GP van Las Vegas Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste
Acties:
  • 101.718 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:39
mathy_ schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:07:
Wat een clownsshow elke week andere liverys, voor mij hoeft dat niet. Ze proberen Amerika te veroveren (wat ze al 40 jaar proberen) maar met al die show verliezen ze mij er mee.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit wat merk van de shows... of iets eromheen... ik kijk gewoon de quali en de race en dan gaat ie weer uit.
Lees liever de discussies hier buiten de daadwerkelijek events om gezien er vanzelf de interessante berichten / nieuws / interviews / etc., worden gehighlight.

Ik vind het lastiger dat ze aan het format tornen zoals met de sprint races, meer city-circuits, meer Midden-Oosten, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:37

JME

zeg maar Jamie

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:58
PaulBloem schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:11:
[...]
Ik vind het lastiger dat ze aan het format tornen zoals met de sprint races, meer city-circuits, meer Midden-Oosten, etc.
Beetje offtopic, maar ik vind het zo vreemd dat F1 juist meer de stad ingaat, en terwijl FE juist (te)veel "normale" circuits worden.
Ik vind FE leuk omdat ze midden in de stad reden, was ook bij de races in Parijs geweest. Maar nu ze in de middle-of-nowhere op een circuit rijden is het een stuk minder leuk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:06

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hier nog meer beeldmateriaal om je nog meer te laten kwijlen O-) O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uZpO1xX6EsX80JN9DzpdIwilmVE=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/i3KcmEuP6Zzs1OpObOuo0cGA.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iwWLxmCLeTRNu6k4e9mhSwoKylE=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/4pYcV7sDkWyhMc0agCOQwNak.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OaLbWJbrA-JVqaIB0SkaX9ZHtw0=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Ox1oZZuFeosmCoCyMQo4m89m.webp?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ewoud75
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 16:17
Euhhh.. Even een spuit 11 reactie...
Heeft men al eens gekeken naar de vorm van het circuit?

Knor knor ;)

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:47
ewoud75 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:20:

Knor knor ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-06 18:47
PaulBloem schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:11:
[...]

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit wat merk van de shows... of iets eromheen... ik kijk gewoon de quali en de race en dan gaat ie weer uit.
Lees liever de discussies hier buiten de daadwerkelijek events om gezien er vanzelf de interessante berichten / nieuws / interviews / etc., worden gehighlight.

Ik volg de discussie hier, als ik dat niet doe zou ik tijdens de Q eerst 3x moeten kijken welk team wie is.

Qua aanpassingen zoals de Sprint races ben ik ook geen voorstander.

Dat ze naar bijvoorbeeld een circuit als dit gaan vind ik verder prima, lekker verspreiden over de wereld, ondanks de wat beroerde tijden om het te kijken voor ons.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

mathy_ schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:25:
[...]

Ik volg de discussie hier, als ik dat niet doe zou ik tijdens de Q eerst 3x moeten kijken welk team wie is.

Qua aanpassingen zoals de Sprint races ben ik ook geen voorstander.

Dat ze naar bijvoorbeeld een circuit als dit gaan vind ik verder prima, lekker verspreiden over de wereld, ondanks de wat beroerde tijden om het te kijken voor ons.
Gewoon naar het nummer op de auto kijken, niet naar de livery + helm. :+

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Knor knor ;)
Uh heb je al teruggekeken in de reacties? Want er zijn al verschillende foto's en reacties over geplaatst :+ :+

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ewoud75
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 16:17
G_Dragon schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:30:
[...]

Uh heb je al teruggekeken in de reacties? Want er zijn al verschillende foto's en reacties over geplaatst :+ :+
Die is mijn dan ontschoten, excus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23:48
Ik had een Gundam gerelateerde livery verwacht. Maar ook dit is gaaf :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:31
nice.. op 1:05 zie je wat vonken onder de voorste auto vandaan komen.. voor zover ik weet hebben de AMG straatauto's geen skidplank eronder... dus dat was even vreemd.
Paar seconden verder, op 1:08 zie je duidelijk waarom..

spoiler:
enkele drones hebben deze dag niet overleefd.. :X

*sowieso

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:51
Verstappen kwaad op organisatie in Vegas: 'Ik lijk wel een clown'

Iemand heeft er in ieder geval al heel veel zin in :+.

Kan me z'n gevoel overigens 100% voorstellen. Sterker, als de F1 meer en meer richting dit soort 'Amerikaans spektakel' gaat vermoed ik dat Verstappen er na deze contractperiode wel eens de brui aan kan gaan geven.

Tezamen met heel veel fans overigens.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:44
Wat is eigenlijk de status van de verhalen dat Alpha Tauri Boss zou gaan worden?
Ik krijg van deze Alpha Tauri livery namelijk een beetje het gevoel van de Boss livery uit het Group C Sportscar tijdperk.

Afbeeldingslocatie: https://www.cdn-docs-ck.com/docs/bilder/zoom/263797.jpg

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

NeverSettle schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:43:
[...]

Ik had een Gundam gerelateerde livery verwacht. Maar ook dit is gaaf :)
Suit up and get ready for action at the Las Vegas GP! 🏁 We are joining forces with @BandaiNamcoAmerica for the #VegasGP, bringing the iconic #Gundam series to the race track with special decals on the cars and much more!
Aldus de beschrijving onder de video. :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gewoon_Jansen
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 29-05 22:07
Met mijn toch ietwat (te) nuchtere Nederlandse hoofd de ceremonie bekeken, inclusief gejuich en geklap wat er overduidelijk overheen gemonteerd is (Iets dat in Brazilië ook al gebeurde overigens, een zorgelijke ontwikkeling). Ja het is wel duidelijk welke richting de sport op gaat, zolang ze de Grand Prix zondag verder met rust laten zal het mij aan de spreekwoordelijke kont roesten.

Maar toch, ergens aan mijn water voel ik dat er komende jaren nog wel meer geforceerd gaat worden om het showelement zo groot mogelijk te gaan maken. Reverse grids op zaterdag, standaard sprint races (wat ze nu bij de Moto-GP ook al doen), nog meer verplichtingen voor de coureurs om zich te laten zien, social media gedoe. Het zal deels mijn leeftijd wel zijn maar ik kan het missen als kiespijn.

Ik sta voor de rest wel neutraal in de ervaringen van dit weekend qua racen. Kijk uit naar de vrije trainingen en alles wat een normaal raceweekend ook zo leuk maakt. Maar als ik Max zie dan denk ik 'ja precies dat'. Teveel gedoe eromheen en daar zullen sommige coureurs vast heel goed op gaan maar deze mannen komen om te racen en niet om zich als een stel showpaarden te moeten gedragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
ewoud75 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:39:
[...]

Die is mijn dan ontschoten, excus
Een excuses is niet nodig want dit topic gaat ook echt ontzettend hard, dus op zich is het wel vrij normaal dat je niet alles mee hebt gekregen d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gewoon_Jansen schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:03:
Met mijn toch ietwat (te) nuchtere Nederlandse hoofd de ceremonie bekeken, inclusief gejuich en geklap wat er overduidelijk overheen gemonteerd is (Iets dat in Brazilië ook al gebeurde overigens, een zorgelijke ontwikkeling). Ja het is wel duidelijk welke richting de sport op gaat, zolang ze de Grand Prix zondag verder met rust laten zal het mij aan de spreekwoordelijke kont roesten.

Maar toch, ergens aan mijn water voel ik dat er komende jaren nog wel meer geforceerd gaat worden om het showelement zo groot mogelijk te gaan maken. Reverse grids op zaterdag, standaard sprint races (wat ze nu bij de Moto-GP ook al doen), nog meer verplichtingen voor de coureurs om zich te laten zien, social media gedoe. Het zal deels mijn leeftijd wel zijn maar ik kan het missen als kiespijn.

Ik sta voor de rest wel neutraal in de ervaringen van dit weekend qua racen. Kijk uit naar de vrije trainingen en alles wat een normaal raceweekend ook zo leuk maakt. Maar als ik Max zie dan denk ik 'ja precies dat'. Teveel gedoe eromheen en daar zullen sommige coureurs vast heel goed op gaan maar deze mannen komen om te racen en niet om zich als een stel showpaarden te moeten gedragen.
Het hele show gebeuren hoeft er van mij ook niet omheen, maar ik denk dat de gemiddelde Europese kijker nu eenmaal niet de Amerikaanse is, die wel meer show en happening verwacht. Voor hen is auto- en motorsport hetzelfde als uitgaan, zoals wij dat doen met een avondje bioscoop, discotheek, theater of cabaret om wat voorbeelden te noemen. Het is voor hen dus niet alleen 'even' naar een sportevenement in het stadion gaan. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 08:43

Major_ton

Shoot!

CH4OS schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:09:
[...]
Het hele show gebeuren hoeft er van mij ook niet omheen, maar ik denk dat de gemiddelde Europese kijker nu eenmaal niet de Amerikaanse is, die wel meer show en happening verwacht. Voor hen is auto- en motorsport hetzelfde als uitgaan, zoals wij dat doen met een avondje bioscoop, discotheek, theater of cabaret. Het is voor hen dus niet alleen 'even' naar een sportevenement in het stadion gaan. ;)
Aan de andere kant, een avondje bioscoop doe je voor de film. Elk ander entertainment er omheen zoals uiteten gaan of nog de kroeg induiken hoeft ook niet verzorgd te worden door de producent, regisseur of acteurs/actrices van de film. De sport op zichzelf zou genoeg entertainment moeten zijn toch? Dat daarbij nog andere zaken geregeld worden als artiesten die een optreden doen is leuk, maar ga niet de coureurs/sporters opzadelen met extra taken als ze daar geen behoefte aan hebben. In dat opzicht snap ik Max ook volkomen.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Major_ton schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:17:
Aan de andere kant, een avondje bioscoop doe je voor de film. Elk ander entertainment er omheen zoals uiteten gaan of nog de kroeg induiken hoeft ook niet verzorgd te worden door de producent, regisseur of acteurs/actrices van de film. De sport op zichzelf zou genoeg entertainment moeten zijn toch? Dat daarbij nog andere zaken geregeld worden als artiesten die een optreden doen is leuk, maar ga niet de coureurs/sporters opzadelen met extra taken als ze daar geen behoefte aan hebben. In dat opzicht snap ik Max ook volkomen.
Vertel dat aan hen, voor mij hoeft het ook allemaal niet. Al was het bij de Romeinen en de gladiatoren in het Colosseum nu ook niet zoveel anders. ;) Men wil alleen de race in Las Vegas ook laten slagen, zodat de sport een breder draagvlak gaat krijgen in Amerika en natuurlijk voor de Amerikaanse eigenaar. ;) En men doet daar wat extra zaken voor.

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 16-11-2023 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
CH4OS schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:09:
[...]
Het hele show gebeuren hoeft er van mij ook niet omheen, maar ik denk dat de gemiddelde Europese kijker nu eenmaal niet de Amerikaanse is, die wel meer show en happening verwacht. Voor hen is auto- en motorsport hetzelfde als uitgaan, zoals wij dat doen met een avondje bioscoop, discotheek, theater of cabaret om wat voorbeelden te noemen. Het is voor hen dus niet alleen 'even' naar een sportevenement in het stadion gaan. ;)
Dat is dan ook waarschijnlijk de reden dat de Amerikanen 'hun' sporten hebben (en de manier waarop dat beleefd wordt), en wij 'onze' sporten.

In Amerika is het veel meer show. De wedstrijden zijn in de regel korte momenten van intensieve actie, afgewisseld met relatief lange pauzes (handig voor commercials :) ).

Bij onze sporten (voetbal, F1) is dat anders. Het duurt langer, de actie is wat gelijkmatiger verdeeld en het wordt niet om de haverklap voor een minuut onderbroken.

Het lijkt er af en toe op dat de F1 wordt omgeturnd van een Europees naar een Amerikaans format. Veel meer show, meer actiemomenten en meer pauzes. We hebben sinds de overname van de F1 een paar jaar geleden al meer SCs en rode vlaggen gehad dan in de geschiedenis van de F1 tot dat moment. Iets zegt me dat dat niet alleen met veiligheid te maken heeft.

Vind het zelf allesbehalve verbeteringen, maar daar malen ze daar natuurlijk niet om. Zolang de inkomsten blijven groeien zal deze ontwikkeling doorgaan.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

alexbl69 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:32:
Het lijkt er af en toe op dat de F1 wordt omgeturnd van een Europees naar een Amerikaans format. Veel meer show, meer actiemomenten en meer pauzes. We hebben sinds de overname van de F1 een paar jaar geleden al meer SCs en rode vlaggen gehad dan in de geschiedenis van de F1 tot dat moment. Iets zegt me dat dat niet alleen met veiligheid te maken heeft.

Vind het zelf allesbehalve verbeteringen, maar daar malen ze daar natuurlijk niet om. Zolang de inkomsten blijven groeien zal deze ontwikkeling doorgaan.
Kan je dat een Amerikaanse eigenaar kwalijk nemen? :) Bij de race in Abu Dhabi zal men vast ook wel weer normaal doen. Men wil met de F1 ook voet aan de grond krijgen in de US en omdat de vorige race in Las Vegas plat gezegd een fiasco was, doet men nu gewoon alles om dat te voorkomen. Normaliter zie je niet dat het net een grote kerstboom is. Heb je ook niet zo'n gebouw als The Sphere erbij die ook eea gaat doen. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 16-11-2023 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:53
alexbl69 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:32:
[...]

Dat is dan ook waarschijnlijk de reden dat de Amerikanen 'hun' sporten hebben (en de manier waarop dat beleefd wordt), en wij 'onze' sporten.

In Amerika is het veel meer show. De wedstrijden zijn in de regel korte momenten van intensieve actie, afgewisseld met relatief lange pauzes (handig voor commercials :) ).

Bij onze sporten (voetbal, F1) is dat anders. Het duurt langer, de actie is wat gelijkmatiger verdeeld en het wordt niet om de haverklap voor een minuut onderbroken.

toon volledige bericht
Kijk eens naar deze video'Formula 1 Has A Genius System Inside Crash Barriers'
Dan snap je een beetje waarom er tegenwoordig meer rode vlaggen zijn en de SC langer duren dan voegah met de bandenstapels.

Aap!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

CH4OS schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:30:
[...]
Vertel dat aan hen, voor mij hoeft het ook allemaal niet. Al was het bij de Romeinen en de gladiatoren in het Colosseum nu ook niet zoveel anders. ;) Men wil alleen de race in Las Vegas ook laten slagen, zodat de sport een breder draagvlak gaat krijgen in Amerika en natuurlijk voor de Amerikaanse eigenaar. ;) En men doet daar wat extra zaken voor.
Volgens mij zijn we het met elkaar eens inderdaad, mijn reactie was ook in algemene zin en om aan te geven dat entertainment rond de race prima is, zolang het maar niet ten laste komt van de coureurs wanneer ze daar geen zin in hebben. Het zijn geen circusdieren die opgedragen worden om een trucje te doen. Breng daarvoor de pitspoezen maar terug! Kan kortharige Karen met overgewicht door een donutverslaving uit afgunst weer op hoge poten een protestmars aanvoeren. Is de entertainment gelijk goed geregeld! *O*

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Verstappen moet zich niet zo aanstellen. Het is juist mede door de Amerikaanse investeerders dat F1 weer een beetje uit het slop is getrokken.
Prima als het niet helemaal je ding is. Maar om dat nou helemaal publiek te gaan zeggen en belachelijk maken, is ook wel een beetje té. Know your place...

Huub Huub Barbatruc!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Knor knor ;)
De ‘spider pig’ grappen gaan al sinds Qatar rond :)

Wel komisch dat veel mensen los van elkaar dezelfde associaties hebben idd :D

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DNA_Saint schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:02:
Verstappen moet zich niet zo aanstellen. Het is juist mede door de Amerikaanse investeerders dat F1 weer een beetje uit het slop is getrokken.
Prima als het niet helemaal je ding is. Maar om dat nou helemaal publiek te gaan zeggen en belachelijk maken, is ook wel een beetje té. Know your place...
Volgens mij heeft Verstappen er minimaal net zo'n grote bijdrage aan geleverd, maar ik kan het mis hebben ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik vind het juist mooi en geef hem groot gelijk. Het zijn voornamelijk die zaken om de FP's, Kwali en GP heen waar hij het meeste commentaar op heeft. En het slaat ook nergens op, de manier waarop ze bijvb. de coureurs aankondigen.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Nou ja, belachelijk te maken, ik weet niet, maar volgens mij brand ik het verder niet af. Ik vind het alleen niet nodig. Als in: zonder kan wat mij betreft ook prima, maar ik begrijp ook wel waarom in deze race zoveel show er omheen is. En iedereen mag toch gewoon zijn mening geven?

Bij elke race heeft men ook een pre-show, rijden er ook trucks met daarop de coureurs een rondje om het circuit zodat iedereen zichtbaar is. Daar is verder ook niets mis mee, maar er hoeft niet meer show omheen dan nodig en dat gebeurd nu in Las Vegas wel. Let wel: dat is met reden, die begrijp ik ook volledig. Maar dat betekend niet dat het wellicht iets te overdreven gedaan wordt (al blijft het natuurlijk wel Las Vegas en Amerika, waar dat gewoon is).

En dat is ook precies wat Verstappen bedoelt. Media overdrijft graag, want sensatie.

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 16-11-2023 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:22

Edd

Major_ton schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:49:
Het zijn geen circusdieren die opgedragen worden om een trucje te doen.
Eigenlijk zijn ze dat natuurlijk wel een beetje. Dan heb ik het niet over het racen, maar wel de sponsorverplichtingen die men heeft.
Het komen opdraven op een evenement van de sponsor, blikje in je hand gepropt krijgen en een verhaaltje vertellen/vragen beantwoorden. Misschien nog wat handtekeningen uitdelen en weer door naar de volgende.

-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:19

Knor knor ;)
Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/ay2wWmr_460swp.webp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:32
CH4OS schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:22:
[...]
Bij elke race heeft men ook een pre-show, rijden er ook trucks met daarop de coureurs een rondje om het circuit zodat iedereen zichtbaar is. Daar is verder ook niets mis mee, maar er hoeft niet meer show omheen dan nodig en dat gebeurd nu in Las Vegas wel. Let wel: dat is met reden, die begrijp ik ook volledig. Maar dat betekend niet dat het wellicht iets te overdreven gedaan wordt (al blijft het natuurlijk wel Las Vegas en Amerika, waar dat gewoon is).
Op TV/stream kun je zelf bepalen wat je van al die show allemaal wil meekrijgen. Als je alleen de FP's,Q en Race wil kijken kan dat gewoon.
De rest van de show eromheen is ook voor de toeschouwers ter plekke, en daar moeten veel van de organisatoren het wel van hebben. Dan krijg je dus ook dat je per locatie andere wensen hebt van het publiek. En in de USA zijn ze nou eenmaal meer van dit soort vertoon.
Je zegt het zelf al, dit is wel Las Vegas. Het zou bijna vreemd zijn als het in die stad geen compleet over de top spektakel is.

En dat er dan wat coureurs een beetje mopperen...ach. Lekker op de baan je ding doen en voor de rest niet teveel van aantrekken. Wat dat betreft mis ik Kimi

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:36
Op de kop, lijkt het net een dood varken :+

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Edd schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:25:
[...]

Eigenlijk zijn ze dat natuurlijk wel een beetje. Dan heb ik het niet over het racen, maar wel de sponsorverplichtingen die men heeft.
Het komen opdraven op een evenement van de sponsor, blikje in je hand gepropt krijgen en een verhaaltje vertellen/vragen beantwoorden. Misschien nog wat handtekeningen uitdelen en weer door naar de volgende.
En dus hoeft de sport zelf het de coureurs ook niet nog eens op te leggen. Het (letterlijk) naar voren geduwd te worden en maar moeten lachen naar de mensen die zijn gekomen om naar jou te kunnen staren. Het gaat, zoals Max zelf ook aageeft, aan de essentie van de sport voorbij. Er werd hier in het topic al een vergelijk gemaakt met het oude Rome en de gladiatoren gevechten, maar de gladiatoren waren slaven die moesten doen wat ze werden opgedragen en moesten vechten tot de dood. Volgens mij zijn we dat niveau wel een beetje ontstegen. Laat de keuze bij de coureurs. De een zal wat meer in de spotlights willen staan de ander.

Dat gezegd hebbende, Max had 'president van de wereld' kunnen zijn (bij wijze van spreken..) als hij ook maar iets meer outgoing naar het publiek en de fans was geweest, maar Max rijd alleen voor zichzelf en een beetje voor het team. Dat is 'm goed recht (wie ben ik om te zeggen wat een ander moet doen?), maar af en toe iets meer connectie zoeken met de fans tijdens een raceweekend zou naar mijn idee geen kwaad kunnen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
De Formule 1 heeft de Las Vegas Sphere verboden om de kleuren geel, rood en blauw te gebruiken om de coureurs niet teveel af te leiden. Er staat alleen bij gedurende de grand prix en geen specifieke sessies genoemd.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/las-vegas-sphere-when-max-crosses-the-finish-line-v0-qbtme839dc0c1.jpg?auto=webp&s=e496de9e913d3b7d89ca6f084f82e50aa96cfa6c

https://www.motorsport.co...vegas-gp-action/10546867/

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chocoball
LOL :)
Afbeeldingslocatie: https://www.the-race.com/content/images/size/w1000/2023/11/XPB_1252841_HiRes.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 15:25

Bezulba

Formerly known as Eendje

Hij is tegen zo'n beetje elk ding buiten het racen om. Als het aan max ligt zou hij aan komen fietsen 5min voordat de training begint en direct naar huis als de auto weer in de garage staat.

Dat dit nog even een overtreffende trap is doet niets af aan zijn commentaar, dat heeft hij al jaren en echt niet specifiek op Amerika.

blup

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:39
Gelukkig zegt Max eerlijk zijn mening hoe hij bepaalde zaken vind en is hij niet zo fake.
Aan alleen maar ja knikkers heb je ook niets in het leven.

Max knows his place... 1st place!

• alexbl69
Wist niet dat de F1 in het slop zat?

• alexbl69
Die mis ik ook. Die was waarschijnlijk op dat stijgende podium een uiltje gaan knappen op een stoel.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

alexbl69 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 13:06:
Wist niet dat de F1 in het slop zat?
Qua populariteit is heden ten dage de F1 velen malen populairder dan tijdens de jaren '90 en '00 bijvoorbeeld. Het bereik (mede dankzij social media en sites als YouTube) is natuurlijk ook vele malen groter.

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 16-11-2023 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Verstappen is niet de enige coureur die al dat show maar niks vind. Sommige vinden het tof, maar ook vele die het maar niks vinden. Ze willen zich liever focussen op de strategieën en de race zelf.

• DesireHD
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:55
Eigenlijk mis ik al die wat meer uitgesproken figuren in de F1: Kimi, Montoya, Villeneuve, Irvine, Eddie Jordan etc. Denk dat Kimi niet eens was komen opdagen; "zoek het maar uit met je poppenkast, ik ga ergens een drankje scoren" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Holy shit, net de Las Vegas openingshow gekeken op F1TV. Wat een Cringefest :/

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Major_ton schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:37:
[...]

En dus hoeft de sport zelf het de coureurs ook niet nog eens op te leggen. Het (letterlijk) naar voren geduwd te worden en maar moeten lachen naar de mensen die zijn gekomen om naar jou te kunnen staren. Het gaat, zoals Max zelf ook aageeft, aan de essentie van de sport voorbij. Er werd hier in het topic al een vergelijk gemaakt met het oude Rome en de gladiatoren gevechten, maar de gladiatoren waren slaven die moesten doen wat ze werden opgedragen en moesten vechten tot de dood. Volgens mij zijn we dat niveau wel een beetje ontstegen. Laat de keuze bij de coureurs. De een zal wat meer in de spotlights willen staan de ander.

Dat gezegd hebbende, Max had 'president van de wereld' kunnen zijn (bij wijze van spreken..) als hij ook maar iets meer outgoing naar het publiek en de fans was geweest, maar Max rijd alleen voor zichzelf en een beetje voor het team. Dat is 'm goed recht (wie ben ik om te zeggen wat een ander moet doen?), maar af en toe iets meer connectie zoeken met de fans tijdens een raceweekend zou naar mijn idee geen kwaad kunnen.
Zoiets? Zelf gemaakt 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ns18Dj9T1FHeIXnw_0jkgUZJ_zw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o2rK4wTqzjBS5mrJ1YKPCEjd.jpg?f=fotoalbum_large

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:20

JB

Cédric roelt!

Waar heeft Max dat gedaan?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
CH4OS schreef op donderdag 16 november 2023 @ 13:16:
[...]
Qua populariteit is heden ten dage de F1 velen malen populairder dan tijdens de jaren '90 en '00 bijvoorbeeld. Het bereik (mede dankzij social media en sites als YouTube) is natuurlijk ook vele malen groter.
Het klopt dat ze er nu een (nog groter) commercieel circus van willen maken dan het al was. Maar kan toch niet zeggen dat de F1 sinds de jaren 90 ooit in het slop heeft gezeten. De populariteit was er altijd wel.

Nu wordt alleen geprobeerd de populariteit te maximaliseren en te cashen, en dat gaat mijns inziens wel iets te ver.

• JB

JB

Cédric roelt!

ReVision. schreef op donderdag 16 november 2023 @ 13:17:
Is er eigenlijk publiek of heeft de FOM hun bandje hier ook opgezet :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:11
JB schreef op donderdag 16 november 2023 @ 13:48:
[...]

Veel publiek is er waarschijnlijk niet. De FOM zelf heeft al gezegd dat ze hebben overschat hoeveel geld fans over hebben om een Grand Prix bij te wonen. Mensen hebben het nagerekend: het is zelfs voor mensen die op een paar uur rijden van Las Vegas wonen goedkoper om bijvoorbeeld vanuit de VS naar België te vliegen, de GP van België bij te wonen, en daar een hele week te blijven, dan dat het ze kost om 1-2 dagen bij de GP van Las Vegas te zijn.

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-06 13:43
JB schreef op donderdag 16 november 2023 @ 13:21:
[...]

Waar heeft Max dat gedaan?
Denk dat men vaak vergeet dat zulke uitspraken gewoon voortkomen uit interviews waarin coureurs vragen voorgesteld krijgen en daar een antwoord op geven. Netjes juist dat hij volkomen eerlijk en recht door zee is. Zo'n afwijkende (of erger: een oneerlijke) marketing-uitspraak zou pas triest zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:21

Pierre

Van nature lui!

Wat een poppenkast die opening show, zonde van mijn tijd om te kijken

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Chocoball
Pierre schreef op donderdag 16 november 2023 @ 14:27:
Wat een poppenkast die opening show, zonde van mijn tijd om te kijken
Nu vanmorgen de voorstelling van de coureurs al is geweest benieuwd of we zaterdag dat circus nog een keer krijgen zoals in Miami of COTA eerder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:12
ReVision. schreef op donderdag 16 november 2023 @ 13:17:
Denk me denken aan het voorstellen van de tributes bij de Hunger Games. Ik verwacht dan ook dat er zaterdag/zondag niemand levend uit die arena komt behalve Max en Checo.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• loekf2
Chocoball schreef op donderdag 16 november 2023 @ 14:45:
[...]

Nu vanmorgen de voorstelling van de coureurs al is geweest benieuwd of we zaterdag dat circus nog een keer krijgen zoals in Miami of COTA eerder.
Yep... ik hoorde iets over cheerleaders, dus ik verwacht Miami 2022 achtige toestanden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 09:02
Al die Youtubers met hun 'F1 is hier alleen maar om het geld', aldus iedereen in Las Vegas.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chocoball
Alle LVGP team liveries op een rij
Alfa Romeo
Afbeeldingslocatie: https://cdn-2.motorsport.com/images/mgl/YBenOzv2/s1000/alfa-romeo-c43-las-vegas-gp-li.webp
Williams
Afbeeldingslocatie: https://cdn-7.motorsport.com/images/mgl/0ZRaLy80/s1000/williams-fw45-las-vegas-gp-liv.webp
Alpine
Afbeeldingslocatie: https://cdn-3.motorsport.com/images/mgl/YP3aGm82/s1000/alpine-a523-1.webp
AlphaTauri
Afbeeldingslocatie: https://cdn-2.motorsport.com/images/mgl/YEQaxGGY/s1000/scuderia-alphatauri-at04-las-v.webp
Red Bull
Afbeeldingslocatie: https://cdn-3.motorsport.com/images/mgl/6VRaQod6/s1000/red-bull-racing-rb19-las-vegas.webp
Ferrari
Afbeeldingslocatie: https://cdn-3.motorsport.com/images/mgl/0L1a7d92/s1000/ferrari-sf-23-las-vegas-gp-liv-1.webp

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:23

vhal

ಠ_ಠ

Zo'n over de top / cringe show is allang niet bedoeld voor de nuchtere Nederlander en al helemaal niet voor het publiek hier. Ik gun Vegas wel hun evenement. De teams doen allemaal net zo hard mee met hun speciale liveries.

Want zeg nou zelf, die "Max Max Supermax"-meuk die je hoort in Oostenrijk/Zandvoort is toch net zo cringe als dit?

Strava

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:31
Rondje door de safetycar gedaan..
YouTube: On board first lap with the safety car on the #lasvegasgp circuit

Het ziet er vooral erg glad uit allemaal..

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-05 13:47
Wie heeft er voorrang bij exit pit? Degene die uit de pit komt of degene die nog op de baan is? Zie net die safety car de apex van bocht 1 pakken waar precies de uitloop van pitexit is... 8)7

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:25

AvK

Ready Set Go

Hel lijkt wel alsof het geregend heeft...... Er lijken plassen te liggen...?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Mink Z.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:44
DeerDitch schreef op donderdag 16 november 2023 @ 16:26:
Wie heeft er voorrang bij exit pit? Degene die uit de pit komt of degene die nog op de baan is? Zie net die safety car de apex van bocht 1 pakken waar precies de uitloop van pitexit is... 8)7
Degene die het hardst toetert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-06 08:22
YouTube: Weekend Warm-Up | 2023 Las Vegas Grand Prix

De weekend warm-up! Iemand vroeg erom :). Linkje want FOM :+

[ Voor 41% gewijzigd door asing op 16-11-2023 16:32 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:11
DeerDitch schreef op donderdag 16 november 2023 @ 16:26:
Je mag als coureur op de baan niet over de doorgetrokken streep van de pit exit komen, en idem dito voor de coureur die uit de pit komt. Wie daarna"voorrang" heeft ligt er aan wie voor ligt.

• JB

JB

Cédric roelt!

Incl een Lawrence met AT regenjas :+

Mijn boefje is liev!

• NeverSettle
[...]

Er was publiek, maar soms kon je zien dat er ook lege plekken waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
JB schreef op donderdag 16 november 2023 @ 16:35:
[...]

FOM is gesponsord door AT, je zag Will Buxton in recente races ook met AlphaTauri jasje of hoodie rondlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

NeverSettle schreef op donderdag 16 november 2023 @ 16:46:
[...]

FOM is gesponsord door AT, je zag Will Buxton in recente races ook met AlphaTauri jasje of hoodie rondlopen.
Will is nu aan de Bugs Bunny :D

Mijn boefje is liev!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 18-06 16:06

Vuvuzela

My spire is forming

JB schreef op donderdag 16 november 2023 @ 16:35:
[...]

Vergeet die jas, wtf zijn die schoenen :o

I served in a company of heroes.

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 20:17
AvK schreef op donderdag 16 november 2023 @ 16:27:
[...]

Het had ook geregend, zie je wat beter in dit Twitterbericht:

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik vond deze wel treffend:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wgg5pgUBx1z1MkRrKC-QgkjINc0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Y0Ta0kOh6fVxT5Ze0HKcS13.jpg?f=fotoalbum_large

Verder snap ik echt wel dat hij alles buiten het racen om irritant vindt. Maar dat is dus niet exclusief voor Las Vegas. En op de clown ranking staat Las Vegas ook niet bovenaan.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mog schreef op donderdag 16 november 2023 @ 16:58:
[...]

Ik vond deze wel treffend:
[Afbeelding]

Verder snap ik echt wel dat hij alles buiten het racen om irritant vindt. Maar dat is dus niet exclusief voor Las Vegas. En op de clown ranking staat Las Vegas ook niet bovenaan.
Dat is/was de puberteit hij is nu volwassen :+

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:02
Illegal_Alien schreef op donderdag 16 november 2023 @ 17:12:
[...]
Dat is/was de puberteit hij is nu volwassen :+
Ik voelde me ook pas volwassen toen ik mijn eerste privejet had gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
[...]

Oh dear....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jho_awLZmslZHkGfw5tf5HIM2TY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fkA1FoeDbqVy4sguTkRUFfps.jpg?f=fotoalbum_large

• JB

JB

Cédric roelt!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
Waren er ook te weinig pixels op dit evenement afgekomen dat dit het resultaat is? :+

Voor meer pixels.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 19:26
Had ik dit topic maar eerder gelezen. Man man man wat is die openingsceremonie tenenkrommend.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
Naast de beperking van bepaalde kleuren (rood, blauw, geel) op de sphere blijkt er van elke coureur een filmpje te zijn die op de sphere afgespeeld kan worden. Ook enkele helmontwerpen zullen te zien zijn. Na de kwalificatie verschijnt ook de pole sitter op de sphere en er iets bedacht rond de podiumceremonie na de race.

Verstappen denkt niet dat de sphere een probleem zal zijn en dat er hopelijks iets moois op te zien zal zijn. Op de vraag aan Verstappen als zijn gezicht op de sphere zou verschijnen gaf hij met een grijns het antwoord "dan wordt ik zeker afgeleid en mogelijk rij ik daardoor de muur in."

https://www.auto-motor-un...s-video-farben-ablenkung/

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

:+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Rivanov
  • Laatst online: 22:15

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Las VEGAS GP grand OPENING!

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• cme2
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-06 09:18
America first... Max, hold my beer :9B

Gaan het zondag meemaken, heb er zin in *O*

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:27
"I don't think too much"

Truer words have never been spoken :D

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:59
Damn… Only in America…

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Webcam van pit ingang. Enige die iets van de baan laat zien.

[YouTube: title]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:42
Die video bestaat niet meer, dit is de link van het officiële Formule 1 kanaal:

YouTube: Ride Onboard For Our First Lap In Las Vegas! | 2023 Las Vegas Grand ...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:27
AvK schreef op donderdag 16 november 2023 @ 16:27:
[...]

Het heeft hier best even geregend gisteravond tijdens en na de openingsceremonie. Vandaag hele dag droog so far :)

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Zijn geen tijden dit. Wel erg benieuwd naar hoeveel grip er ligt zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
9 minuten onderweg en al een rode vlag vanwege Sainz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Chocoball schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 05:40:
9 minuten onderweg en al een rode vlag vanwege Sainz.
Sta je dan zo vroeg voor op :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Rustig krantje lezen.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Eerder dit seizoen kon de Ferrari motor niet veel hebben als de SF-23 over hobbels ging en dit was slechts 1 hobbel.

Volgens vriend van de sport Sam Collins zou het ook nog de transmissie kunnen zijn omdat Ferrari die gewisseld heeft bij Sainz. Even afwachten wat precies het probleem was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Lollll dat was het al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
OK, dit was het, sessie voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Truste...

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:43

KoudeAardbei

Moderator

Oei, dit kon Las Vegas er niet bij hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-06 16:30
Iets mis met de baan dat ze het afblazen? Probleem van Sainz wellicht daarmee te maken? Net te laat ingeschakeld.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
marcelcee schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 05:57:
Iets mis met de baan dat ze het afblazen? Probleem van Sainz wellicht daarmee te maken? Net te laat ingeschakeld.
Race control gaat alle putdeskels controleren. Meerdere coureurs (Zhou, Ocon, Sainz) hebben schade mogelijk door een los gekomen putdesksel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 15:48
Buxton meld net dat er mogelijk een los putdeksel ligt. Het waren 9 fantastische minuten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:41

rammes

koekebakker 1e klas

"drain covers"

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-03 15:27
Ben bang dat dit weekend redelijk chaotisch gaat worden..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
Dat weten ze toch vooraf al?! Dat is iedere keer een issue op een stratencircuit. Waarom lassen ze die sowieso niet gewoon dicht?

Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord