Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Mwah, ik kom het opzich niet vaak tegen zaterdagraceslordfragger schreef op woensdag 15 november 2023 @ 08:23:
[...]
In Amerika wordt best veel op zaterdag gereden ipv op zondag. Veel amerikanen komen van ver naar races en moeten maandag terug werken, dus wordt er meer op zaterdag gereden.
Kijk maar naar IMSA bvb, bijna al die races zijn op zaterdag.
Meeste races zijn gewoon zondag, als ik kijk naar Indycar en NASCAR (Cup).
En dan zijn de NASCAR Cup races vaak ook nog op "late" tijdstippen (15:00, dus pas tegen 19:00/19:30 ga je van het circuit af).
IMSA is wat dat betreft best een uitzondering!
De grand prix valt volgend jaar een week later en is nog steeds van donderdag 21 november t/m zaterdag 23 november. Uitgaande van de zaterdag denk ik niet dat dit een dagrace gaat worden.YakuzA schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 23:12:
[...]
Dat komt door die klote Europeanen die niet om 4 uur snachts een kwali of race willen kijken![]()
Zelfde reden als waarom de race op zaterdag wordt gereden.
/edit:
Volgend jaar is de race weer onder daglicht als het goed is.
https://www.reviewjournal...4-date-announced-2803838/
Wel de vloer even afgedekt mag ik hopen?basvn schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:05:
[Afbeelding]
en zo is hij aangekondigd
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Daarom hangt die op zijn kopcordonbleu schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:35:
[...]
Wel de vloer even afgedekt mag ik hopen?
Bijzonder. Zal eens zoeken dan.Chocoball schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:27:
[...]
De grand prix valt volgend jaar een week later en is nog steeds van donderdag 21 november t/m zaterdag 23 november. Uitgaande van de zaterdag denk ik niet dat dit een dagrace gaat worden.
https://www.reviewjournal...4-date-announced-2803838/
Thanks voor de update/correctie
PSN
Dit weekend word weer vroeg de wekker zetten en hopelijk worden we dan beloond met een mooie race.
Ik heb er in ieder geval heel veel zin in
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ah, dat zijn rode schoppen op de banden.basvn schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:05:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Op een kleiner scherm dacht ik eerst dat het lampjes waren. Dat zou in een nachtrace ook leuk zijn.
let the past be the past.
Kan niet wachten om mijn wekker 6:55 te zetten op een zondagochtend, na een verjaardag op zaterdag die vast weer te laat wordt, om vervolgens om 7:05 naar een rode vlag te kijken.G_Dragon schreef op woensdag 15 november 2023 @ 11:13:
Beetje laat en we zijn alweer veel pagina's verder, wat gaat dit topic toch hard zeg!
Dit weekend word weer vroeg de wekker zetten en hopelijk worden we dan beloond met een mooie race.
Ik heb er in ieder geval heel veel zin in
Toch heb ik er zin in.
Ik krijg de herinneringen van Japan 2022 weer terugdehardstyler schreef op woensdag 15 november 2023 @ 11:42:
[...]
Kan niet wachten om mijn wekker 6:55 te zetten op een zondagochtend, na een verjaardag op zaterdag die vast weer te laat wordt, om vervolgens om 7:05 naar een rode vlag te kijken.![]()
![]()
Toch heb ik er zin in.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hier echt precies hetzelfde haha!basvn schreef op woensdag 15 november 2023 @ 11:45:
[...]
Ik krijg de herinneringen van Japan 2022 weer terug. veelste gek gemaakt. 4 uur gaan slapen. en optijd wakker zijn met de start..
Dat is op een echt race circuit waar data over bekend is en meer hoge snelheidsbochten zijn. In Las Vegas beginnen ze op nul en zijn het langzame bochten met heel lange rechte stukken.Coldcat schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 11:38:
Tijdens de wintertest in Barcelona ging alles toch ook altijd redelijk goed?
Heb ik gewoon de hele zaterdag en zondag vrij om andere dingen te doen en toch de kwali en race live kijken
hoi
Dat sowieso. Volgend jaar zie je hoe lelijk Vegas is overdagYakuzA schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:18:
[...]
Omdat het cool is om het 1x snachts te doen met de lichten van Vegas
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeTwitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kunnen ze nu door de 1-off liveries het verven van de auto buiten de budget cap halen oid uit het promotie spending?basvn schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:05:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het is nu echt een 1-off livery feest dit jaar
PSN
Er zijn wat bijdrages uit het seizoen topic over de LVGP verplaatst, vandaar dat ik al op pagina 4 begon vandaagG_Dragon schreef op woensdag 15 november 2023 @ 11:13:
Beetje laat en we zijn alweer veel pagina's verder, wat gaat dit topic toch hard zeg!
Was ook zo! Dat was een flinke start van het topic hahaChocoball schreef op woensdag 15 november 2023 @ 12:38:
[...]
Er zijn wat bijdrages uit het seizoen topic over de LVGP verplaatst, vandaar dat ik al op pagina 4 begon vandaag
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik denk de coureurs en de teams, stewards en race control vast ook wel. Marshals zijn er ook, een stapel journalisten, een hoop celebrities voor een extra cringy gridwalk, en wat publiek. En natuurlijk de inwoners. Of bedoelde je dat niet?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Damian schreef op woensdag 15 november 2023 @ 12:59:
Ben wel benieuwd wat ze op de Sphere gaan zetten tijdens de race. Livetiming of een vette onboard o.i.d.
https://untappd.com/user/OzzBier
Ze waren net dingen aan het testenDamian schreef op woensdag 15 november 2023 @ 12:59:
Ben wel benieuwd wat ze op de Sphere gaan zetten tijdens de race. Livetiming of een vette onboard o.i.d.
First trackwalk done. Crazy fast layout. The sphere is such a cool backdrop in the T7/T8 chicane. #AMuS #F1 #LasVegasGP pic.twitter.com/dMNfXnUi00
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 15 november 2023
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Echt heel gaaf!!!basvn schreef op woensdag 15 november 2023 @ 13:25:
[...]
Ze waren net dingen aan het testen
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Twitter]

Mede ook omdat ze activiteiten in en rond de sphere hebben georganiseerd.
Oh oh Mr. B, oh oh!
De hele race Max zijn helm minus 2 rondes(met de pitstops) is toch wel wat saai?
Ben echt benieuwd hoe dit circuit zich gaat houden tijdens dit weekend.
Die sphere is wel heel erg cool!basvn schreef op woensdag 15 november 2023 @ 13:25:
[...]
Ze waren net dingen aan het testen
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Twitter]
Misschien kunnen ze de pitspoezen erop projecteren.. oh wacht...
[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 15-11-2023 14:04 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
De poster had wel wat meer context mee mogen geven ipv tags te spammen voor wat extra aandacht...
Donderdag practice van $919 voor $119
Vrijdag quali van $1085 voor $259
Zaterdag raceday van $1645 voor $800
https://edition.cnn.com/2...e-las-vegas-ticket-prices
[ Voor 31% gewijzigd door Bushie op 15-11-2023 15:07 ]
Now we're talkingBushie schreef op woensdag 15 november 2023 @ 14:57:
Hoe ging dat gezegde ook alweer? "hoogmoed komt voor de val"?
Dus volgend jaar iedereen op het laatste moment kaarten kopen.Bushie schreef op woensdag 15 november 2023 @ 14:57:
Hoe ging dat gezegde ook alweer? "hoogmoed komt voor de val"?
en zeker niet de hotelkamer te vroeg boeken, die zijn nog veel harder in prijs gedaald (op een paar uitzonderingen na dan).murphydrz schreef op woensdag 15 november 2023 @ 15:27:
[...]
Dus volgend jaar iedereen op het laatste moment kaarten kopen.![]()
Inderdaad. Heb de indruk dat het meer een show wordt dan een race. Als het zo koud wordt als voorspeld kunnen ze niet eens racen want dan krijgen ze de banden nooit in het operating window. Ik denk dat er wel wat schade gereden zal worden hier en daar.YakuzA schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:18:
[...]
Omdat het cool is om het 1x snachts te doen met de lichten van Vegas
Als we iets weten is dat Max vanaf het eerste moment er vol op gaat
Met de RB die langzaam temp in de banden krijgt, zal de qualy wel bikkelen worden, race vooruitzicht is wel beter.Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 15 november 2023 @ 16:40:
Of dit is het moment waarop Max zich nog verder onderscheid en rijdt alles en iedereen het snot voor de ogen en wint met 40+ seconden de race.
PSN
Vergeet mclaren niet in deze.Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 15 november 2023 @ 16:40:
Of dit is het moment waarop Max zich nog verder onderscheid en rijdt alles en iedereen het snot voor de ogen en wint met 40+ seconden de race.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik blijf er bij totdat de race gereden is. Ik verwacht, juist om de dingen die jij noemt, een saaie race. Een herhaling van de eerste race in Bakukraanwagen schreef op woensdag 15 november 2023 @ 16:38:
Mooi hoor, onbekend terrein, kou, bandenissues: dit kan alle kanten opgaan. Max zou deze wel eens niet kunnen winnen.
Het wordt of heel saai of een grote chaos.Jasphur schreef op woensdag 15 november 2023 @ 17:12:
[...]
Ik blijf er bij totdat de race gereden is. Ik verwacht juist om de dingen die jij noemt een saaie race. Een herhaling van de eerste race in Baku
ik hoop dan op zoals de eerste F2 race in BakuJasphur schreef op woensdag 15 november 2023 @ 17:12:
[...]
Ik blijf er bij totdat de race gereden is. Ik verwacht, juist om de dingen die jij noemt, een saaie race. Een herhaling van de eerste race in Baku
PSN
Het is uiteraard gissen omdat de kwaliteit van het asfalt ook een hoop doet, maar het zal wel eens een ijsbaan kunnen zijn. Verwacht best wat glijpartijtjes tijdens de FPs om te kijken waar de grens ligt.
Maar als je banden te snel warm worden, krijgen teams weer last van grainingHann1BaL schreef op woensdag 15 november 2023 @ 17:52:
De baan en omstandigheden zouden wel eens in het voordeel van McLaren en zelfs Ferrari kunnen zijn. Lijkt niet erg op de buik geschreven van RB. RB is zuinig met de bandjes maar moet meer moeite doen om ze op temperatuur te krijgen. En juist teams die normaal voorzichtiger met de banden moeten doen kunnen misschien wat minder voorzichtig zijn.
Het is uiteraard gissen omdat de kwaliteit van het asfalt ook een hoop doet, maar het zal wel eens een ijsbaan kunnen zijn. Verwacht best wat glijpartijtjes tijdens de FPs om te kijken waar de grens ligt.
PSN
Ach.. ieder z’n voorkeur.pilskes schreef op woensdag 15 november 2023 @ 18:11:
Wat een bagger tijden zeg!! Ik probeer in het weekend een beetje uit te slapen, dat zit er nu niet in zo te zien....
Ik vind het top! 😊
Ben dan al half uurtje wakker (kids), en dan met bakje koffie in bed de wedstrijd kijken.
Daarna nog een hele dag voor je, helemaal goed.
iemand iets leuks?
YouTube: The Race to Turn Las Vegas Into an F1 Track
https://calvinandhobbes.fandom.com/wiki/Spaceman_Spiff
Daar hoopte ik afgelopen race ook op, maar hij ging drie keer terwijl ik op start vanaf begin klikte naar de live beeldenthealterego1 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 18:19:
En als je f1 tv hebt kan je ook gewoon zodra je wakker wordt het vanaf de start kijken, alle rode vlaggen doorspoelen en daarna weer live aansluiten
Ah dacht dat ik de enige was.Shinji schreef op woensdag 15 november 2023 @ 18:38:
[...]
Daar hoopte ik afgelopen race ook op, maar hij ging drie keer terwijl ik op start vanaf begin klikte naar de live beelden
Had klein feestje en kon niet lve kijken.
Was dus later. en hoewel ik ook kijk vanaf begin klikte kwam ik er live in en zag VER op 2 liggen....
Dit weekend denk ik dat ik gewoon vroeg op sta.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Iemand een idee welke fabrikant de safety car levert voor vegas?
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Je kunt ook gewoon bij de tweede rode vlag inschakelen. Kun je uur langer blijven liggen.pilskes schreef op woensdag 15 november 2023 @ 18:11:
Wat een bagger tijden zeg!! Ik probeer in het weekend een beetje uit te slapen, dat zit er nu niet in zo te zien....
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Gaat iedereen flink moeten doorrijden op softs met meerdere stops?
Gaat het chaos worden omdat de ene na de andere coureur crasht?
Gaan Ferrari en zeker Haas het goed doen omdat ze hun banden oververhitten?
Wint Verstappen gewoon weer omdat het een ijsbaan is en hij beter kan anticiperen?
[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-11-2023 18:59 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
FTFYDaniëlWW2 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 18:59:
...
Wint Verstappen Alonso omdat het een ijsbaan is en hij beter kan anticiperen?
Probleem is natuurlijk wel dat je je banden gelijk aan gort rijdt als ze niet op temperatuur zijn. Vraag me af of Pirelli bij zijn advies ook rekening houdt met de temperatuur.
Maar leven ze daar echt zo in de nacht dat deze tijden normaal zijn?
Mclaren heeft iets om voor te strijden, en waren nog steeds bezig met ontwikkelen(het grootste deel van de andere teams op RBR na ook lijkt me)
Dat is ook wellicht de reden dat ze nu nog dichterbij zitten. Maar ik zie als het echt nodig is, eigenlijk niemand tot een echte bedreiging voor RBR. ze wisten dan Singapore hun totaal niet zou liggen, en dat is zo gebleken ook. Over dit weekend heb ik nog niemand iets horen zeggen
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Ik denk dat het een combinatie van temperatuur + asfalt is. Stratencircuits hebben, vanwege het type asfalt, veel meer last van lage temperaturen dan echte race circuits. Tenminste zo heb ik het begrepen.Inspired schreef op woensdag 15 november 2023 @ 19:44:
Tijdens de race is het een 14 graden? In Zandvoort en Spa was het dit jaar een paar graden warmer. Snap de ophef even niet zo. Of gaat een 5 graden ineens een wereld van verschil maken?
Pirelli heeft de regenbanden vervangen door deze mooie bandjesmathy_ schreef op woensdag 15 november 2023 @ 19:41:
Passen ze de banden nog aan? Neemt Pirelli de P zero winter mee;)
Maar leven ze daar echt zo in de nacht dat deze tijden normaal zijn?

Nu weer serieus, Pirelli heeft alle zachte bandensoorten gekozen in de hoop dat die de meeste grip geven.
En door het gebrek aan snelle bochten standing waves oftewel ribbels in schouder van de band.YakuzA schreef op woensdag 15 november 2023 @ 18:15:
[...]
Maar als je banden te snel warm worden, krijgen teams weer last van graining
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTube
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En ja, temperatuurverschil kan echt heel erg uitmaken.Inspired schreef op woensdag 15 november 2023 @ 19:44:
Tijdens de race is het een 14 graden? In Zandvoort en Spa was het dit jaar een paar graden warmer. Snap de ophef even niet zo. Of gaat een 5 graden ineens een wereld van verschil maken?
Ik volg zelf veel NASCAR & Indycar, en daar merken de coureurs het heel erg als het maar 1 graadje verschil is (omdat de zon iets aan het zakken is bijvoorbeeld, of even een wolkje voor de zon)
Spa & Zandvoort hebben tenminste nog wat bochten
[ Voor 13% gewijzigd door Ryur op 15-11-2023 20:08 ]
Bekijk op YouTubeEven beetje spoelen en dan zie je de F1-clips wel.
[ Voor 16% gewijzigd door NotSoSteady op 15-11-2023 20:15 ]
Daar lijkt het in dit topic ook op, meer show dan racezakendawg schreef op woensdag 15 november 2023 @ 16:30:
[...]
Inderdaad. Heb de indruk dat het meer een show wordt dan een race.
Wil geen reclame maken maar vanaf de 16e tot de 20e is F1 2023 gratis te spelen. Besluit je het spel in die periode te kopen dan krijg je flinke korting.
had de kleine lettertjes niet gelezen dat er een limiet op zit van 5 uur.
[ Voor 8% gewijzigd door Chocoball op 16-11-2023 07:37 ]
De voorspelling vorige week was 5 graden. Maar gelukkig zit het nu rond de 10. De vraag was of het bij 5 überhaupt wel door kon gaan.Inspired schreef op woensdag 15 november 2023 @ 19:44:
Maximaal 5 uurtjes..Chocoball schreef op woensdag 15 november 2023 @ 20:21:
[...]
Wil geen reclame maken maar vanaf de 16e tot de 20e is F1 2023 gratis te spelen. Besluit je het spel in die periode te kopen dan krijg je flinke korting.
https://store.steampowered.com/app/2108330/F1_23/Probeer het nu met EA Play
Abonneer je voor directe toegang tot een 5-urige proefversie van F1® 23 - Play First Trial en daarbovenop onbeperkte toegang tot een verzameling van andere toptitels van EA met EA Play!
[ Voor 4% gewijzigd door Humma Kavula op 15-11-2023 20:38 ]
The Sphere is sowieso de winnaar.
Wat een staaltje techniek is dat. Zo machtig mooi.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Kan het niet vinden.mcompagner schreef op woensdag 15 november 2023 @ 22:16:
[Afbeelding]
Is er geen weekend warm-up dit weekend?
[ Voor 29% gewijzigd door alwind op 15-11-2023 22:21 ]
Chocoball schreef op woensdag 15 november 2023 @ 20:21:
[...]
Daar lijkt het in dit topic ook op, meer show dan racezaken
had de kleine lettertjes niet gelezen dat er een limiet op zit van 5 uur.
Het gratis speelweekend is niet hetzelfde als de proefversie van 5 uur voor EA Play abbonees, die is dus niet enkel voor die 5 uur.Humma Kavula schreef op woensdag 15 november 2023 @ 20:37:
[...]
Maximaal 5 uurtjes..
[...]
https://store.steampowered.com/app/2108330/F1_23/
Te koudmcompagner schreef op woensdag 15 november 2023 @ 22:16:
[Afbeelding]
Warmup zie ik meestal ergens op YouTube op poppen na afloop.
PSN
Geen budget voor dit weekend. Dat is verspeeld in het casinomcompagner schreef op woensdag 15 november 2023 @ 22:16:
[Afbeelding]
-
Top, als je ff wil linken hoe dan kan iedereen genietendutchgio schreef op woensdag 15 november 2023 @ 22:24:
[...]
[...]
Het gratis speelweekend is niet hetzelfde als de proefversie van 5 uur voor EA Play abbonees, die is dus niet enkel voor die 5 uur.
-edit-
Ah, antwoord via DM:
Vanaf morgen komt de download beschikbaar, die kun je dan gedurende het weekend onbeperkt spelen.
[ Voor 19% gewijzigd door Humma Kavula op 15-11-2023 23:20 ]
Dat vraag ik mij ook af, probleem is de banden denk ik.TheBrut3 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:23:
Volgens mij gaan ze mega snelheden halen op dat lange stuk met DRS. Hoelang is die DRS zone? Ik heb het idee dat dit een free pass zone wordt.
Vraag is of ze deze op temperatuur kunnen krijgen/houden.
Op het plaatje van het circuit in de start post staat een gestippelde groene lijn. Dat is, naar mijn weten, de DRS zone. Als ik die zo bekijk, is het inderdaad het hele rechte stuk na bocht 4 en 13.TheBrut3 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:23:
Volgens mij gaan ze mega snelheden halen op dat lange stuk met DRS. Hoelang is die DRS zone? Ik heb het idee dat dit een free pass zone wordt.
Dat is dan makkelijk inhalen, als je niet in de trein zit.
Misschien dat ze het van het weekend nog aanpassen.
-
Mwah, de straight is maar 1.9km, die van Baku is 2.2km. Dus het is niet eens de langste. Vraag is inderdaad waar ze de DRS-zone leggen maar als ik een plaatje van Mercedes moet geloven met wat nattevingerwerk denk ik dat de DRS-zones op de straights van beide circuits ongeveer even lang zijn.TheBrut3 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:23:
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Edit. Staat natuurlijk ook gewoob op YT
Bekijk op YouTube[ Voor 47% gewijzigd door Jasphur op 16-11-2023 07:46 ]
LIVE: F1 23 - Las Vegas Virtual Showrun feat. Charles Leclerc
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xpPLZgTSBOI]Geeft een beetje een idee hoe de race er straks gaat uit zien.
Las Vegas Grand Prix Opening Ceremony
Bekijk op YouTubeIk heb de eerste 27 minuten aan herrie overgeslagen
[ Voor 28% gewijzigd door Chocoball op 16-11-2023 09:06 ]
Klopt. De voorspellingen van 1,5 week geleden zijn niet uitgekomen. Ze hebben geluk gehad.Blik1984 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:28:
Valt allemaal ook wel mee met de kou, wordt 12-13 graden tijdens de race
Mijn boefje is liev!
En gemaakt door een Nederlands team! https://www.dronestories.com/Jasphur schreef op donderdag 16 november 2023 @ 07:40:
Die drone show is wel tof gedaan. Link naar Dumpert
Edit. Staat natuurlijk ook gewoob op YT
[Video: Lewis Hamilton and George Russell kick off Las Vegas Grand Prix with Insane Drone Show]
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
/f/image/goCiRRmhW9dU1eqUrqjIr6zs.webp?f=fotoalbum_large)
Scuderia AlphaTauri bringing our speed streaks to the streets of Las Vegas. Introducing our new special livery for the final two races of the season, inspired by the latest AlphaTauri x Brendan Monroe Las Vegas Capsule Collection
Vind em mooier dan de reguliere AT
PSN
Het heeft er alle schijn van dat het dus gewoon een dodelijk saaie, slaapverwekkende race gaat worden. Toch jammer.desmond schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:06:
Even Windy erbij gepakt en de temperaturen vallen zo bezien wel mee en er lijkt geen enkele sprake van neerslag.
[Afbeelding]
Woah dat is inderdaad wel een gave livery, die mogen ze wel vaker gebruiken
Alhoewel die auto er waarschijnlijk sowieso heel anders uit gaat zien volgend jaar..
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |