Babylonier schreef op maandag 16 december 2024 @ 18:02:
[...]
Ik heb ook altijd een favorieten lijst.
Het merendeel van de tv-kanalen ben ik namelijk helemaal niet in geïnteresseerd. Alleen de relatief kleine lijst aan TV-kanalen waar ik wel in ben geïnteresseerd heb je bij NL Ziet een aanvullend pakket voor nodig.
Als ik niet tevreden ben over dat Odido TV kan ik altijd nog NL Ziet erbij nemen.
De helft van een abonnement looptijd is voor mij als nieuwe klant voor het TV stuk van Odido
GRATIS
(Dus bij één jarig jaar contract 6 maanden gratis. Bij een twee jarig contract één heel jaar lang gratis).
Probeer het eerst zonder vooraf al meteen nog eens NL Ziet erbij te nemen. Kan altijd nog.
Door die lange periode aan kortingen, bijt het ook niet zo hard, als het toch nodig is iets anders erbij te nemen.
Heb een wat oudere Philips HD TV, zonder bruikbare smart opties.
Test de "NL Ziet" app nu 14 dagen gratis proefperiode op een NVDIA Shield TV mediaspeler.
Een alternatief voor Smart apps op TV. Het draait onder "Android TV".
Wat weer een voorloper is van Google TV.
Advertenties onder Android / Android TV, blok ik af met filters in mijn eigen router,
en met bijv. de installatie van
"Smart Tube" als tegenhanger van YouTube.
waardoor bijna alles aan Google, Facebook en Meta rommel is weg gefilterd.
(Zou mooi kunnen zijn als zoiets dergelijks ook advertenties in TV content zou kunnen overslaan

).
Juist met het toch wat meer vereenvoudigde Android OS tegenover bijv. Windows.
Werken die filters in mijn router uitstekend (ook voor mijn smartphone).
Heb ook geen advertenties voor "vrij" te downloaden Android apps.
(Al jaren géén betaald Spotify abonnement hier, maar draait hier volledig advertentieloos).
Als ik buiten de deur ben, maak ik een VPN verbinding met thuis, en werken ook dan die filter opties.
Onder Windows zijn er teveel "trucs" die de filter opties in mijn router omzeilen.
En gebruik een aantal losse plug-ins / extensies die mijn web surfing filteren.
Bij elkaar pakweg een
miljoen advertenties per jaar worden daarbij geblokt.
(Nog afgezien van tracking filters, en bijv. opties om automatisch alle lange lijsten van cookie vóór-instellingen, zoals zogenaamd
"gerechtvaardigd belang of legitiem belang" meteen uit te schakelen).
-