Caelorum schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 07:24:
@
Tri Force De reden dat Odido dus hun eigen apparatuur gebruikt aan de andere kant van de lijn is dat ze dan dus hogere snelheden kunnen leveren dan KPN. Jouw aannames zijn foutief en je hele negatieve verhaal een verzinsel om een foutief narratief van klantje pesten op te hangen.
Daarnaast, als jij vind dat Odido te duur is dan neem je toch internet af van een andere provider? En eentje die jou dan niet "lastig" valt?
Jij maakt ook aannames met dat een bedrijf die bij concurrentie netwerk inhuurt een hogere snelheid kan krijgen dan de eigenaren van netwerk en het is wel duidelijk dat KPN gebruikers voorang krijgen dan gebruikers van concurrentie en het feit is dat de originele router van KPN dezelfde snelheden haalde als het Youfone modem en mijn eigen modem dus wat maakt Odido hun modem nu zo speciaal ? ga jij nu serieus zeggen dat alleen Odido geoptimaliseerd apparaat gebruikt ?
Vertel eens wat voor daadwerkelijke snelheden jij haalt met KPN internet en KPN modem en dan eigen modem wat voor verschil is het ? en wat voor snelheid jij haalt met Odido internet via KPN netwerk of Delta netwerk met originele modems en dan jouw eigen modems ? als er verschil is dan zal het minder dan 100mb zijn wat je ook wel in testen ziet van modems want dit is toch Tweakerd en wij stellen technologie op de proef ? het is maar een vraag en test niets persoonlijks..
Ik vraag alleen naar jullie mening of ik naar Odido ga of toch bij Youfone blijf voor een paar maanden om over te gaan naar Delta omdat ik Youfone te duur vindt voor 50€ in de maand en ook Odido te duur vindt voor 55€ in de maand met aansluit kosten van 67,50€ maar jullie vinden het blijkbaar goedkoop ? en vinden het persoonlijk ? ik vindt KPN en Delta enz. ook te duur voor 50€ of 55€ en de gemiddelde NL vindt het te duur tenminste diegene die ik ken wel..
In ieder geval ik zie dat mijn bestelling bij Odido nu van Gepauzeerd naar Geannuleerd is gegaan terwijl ik hun zin heb gegeven en een afspraak bij Guidion heb gemaakt.. dus moet ik ook weer contact opnemen met hun want er is geen annuleren van die afspraak en met de annulering kom ik met een nieuwe bestelling bij..
Odido 1000MB 1 jaar met 6 maanden van 55€ voor 30€ op 180€ + 6 maanden voor 55€ op 330€ + 67,50€ op totaal 577,50€ per 1 jaar.
Odido 1000MB 2 jaar met 10 maanden van 55€ voor 30€ op 300€ + 14 maanden voor 55€ op 770€ + 67,50€ op totaal 1137,50€ per 2 jaar en per 1 jaar 568,75€
Controleer
https://www.odido.nl/shop...,INST01,IFW05,IWF,ACTIV01 de prijzen nu even en niet volgende week of volgende maand of volgend jaar en dan zeggen leugens.. ik wil feiten en cijfers dat is alles en geen onnodige verspilling..
Delta 1000MB 1 jaar met 24 maanden voor 40€ is 960€ per 2 jaar en 480€ per 1 jaar is een verschil met Odido van 97,50€ en 88,75€ per jaar en ja ik vindt dat goedkoper dus ik ga wel naar Delta dan ligt de aansluiting er maar die over 2 jaar Odido mag gebruiken maar misschien is er dan iemand weer goedkoper en of iemand die zegt u mag het zelf doen..
Als Delta in de grond moet en in mijn meterkast moet voor een nieuwe aansluiting prima maar Odido heeft geen eigen aansluiting hun kunnen de bestaande aansluitingen gebruiken en dan een monteur voor 67,50€ sturen.. nee dank u! wat een gedoe allemaal als je een bedrijf en forum niet hun zin wil geven.. in ieder geval bedankt voor informatie en de openbaring hoe deze community in elkaar zit.. succes ermee!
Met vriendelijke groet,
T.F