Het is vandaag weer echt drama met mijn Odido glasvezel verbinding. Helaas moest ik begin dit jaar gedwongen over op glas omdat VDSL ophield met te bestaan. Sinds ik over ben op glas heb ik 's-avond vaak dat de verbinding traag is als dikke stront door een trechter. In de 20 jaar dat ik een ADSL/VDSL verbinding had, heb ik nooit dergelijke problemen ervaren maar nu al een aantal dagen op rij. Het is op het moment zo erg dat eens speedtest niet eens wil starten.
Onderstaande een paar speed testjes die ik net eerder gedaan heb. De laatste 2 zijn als ik mijn smartphone als wifi hotspot gebruik. (Ik heb een 50Mbit glasverbinding).

Ik heb zojuist een keer de spanning van de media converter afgehaald en daarmee lijkt op dit moment het probleem te zijn opgelost:
Onderstaande een paar speed testjes die ik net eerder gedaan heb. De laatste 2 zijn als ik mijn smartphone als wifi hotspot gebruik. (Ik heb een 50Mbit glasverbinding).

Ik heb zojuist een keer de spanning van de media converter afgehaald en daarmee lijkt op dit moment het probleem te zijn opgelost:

[ Voor 11% gewijzigd door kwiebus op 28-06-2024 20:43 ]