er zijn blijkbaar nog steeds problemen met wifi met dit modem en ook al met firmware b10
merk dit nu ook
een aantal wifi app willen niet werken
het stommen is dat ze wel een ip adres krijgen maar vervolgens geen verdere verbinding kunnen maken
las dit op het odido forum
https://community.odido.n...-t-56-359178/index21.html
---
HJTeunis
heeft eerste post geplaatst
1 reactie
1 uur geleden
colobot schreef:
@Odido'dan Teresa Ik was er vrij zeker van dat ik met de instellingen speelde die je hebt genoemd. Maar goed nieuws, het werkte! Ik heb mijn Google Nest-camera (op batterijen) aan mijn netwerk kunnen toevoegen. Bedankt voor je hulp.
@Teresa van Odido Met goede hoop op dit bericht bij mij ook de 802.11 modus voor WiFi b/g/n gemengd toegepast. Helaas werkt het bij mij nog niet.
Mijn Zyxel heeft versie B10.
Ik heb mijn 2,4ghz en 5ghz wifi netwerken gesplits en de 5ghz een andere naam gegeven.
De 802.11 modus van wifi op b/g/n gemengd gezet.
WPA-2 ingesteld ipv WPA-3.
De deurbel camera factory reset gegeven en natuurlijk de zyxel gerestart. Na dit alles blijft hij geen verbinding maken met het netwerk.
Wellicht ben ik nog iets vergeten? Ik krijg wel de google deurbel camera gekoppeld aan mijn hotspot.
Gr!
--
trouwens kreeg een melding op mijn andriod dat ik geen verbinding kon maken want de beheerder had dit niet toegestaan? verder stond er wpa3 verreist terwijl ik dit echt had uit staan in de instellingen.
zelfs een reboot gedaan van de router en zelfs de beveiiging helemaal uit gezet
geen effect hij bleef aan geven wpa3 verplicht op de telefoon met dit netwerk.
factory reset al gedaan van de zyzell maar geen effect.
[
Voor 17% gewijzigd door
Maxwp op 10-04-2024 00:48
]