Guidion heeft helaas veel zieken gehad de afgelopen dagen,als de opdracht vanuit odido er uitgestuurd is... zelfs met een spoedmonteur, dan kan je er vanuit gaan dat er vanuit odido's kant alles aangedaan is.mikeweijer2 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:01:
We zijn na mijn slechte ervaring ondertussen twee beloftes van Odido verder.
Voor het weekend werd beloofd dat ik snel een nieuwe link voor een afspraak zou krijgen zodat ik zeker op dinsdag een nieuwe afspraak zou kunnen plannen. Is niet gebeurd.
Gisteren kreeg ik de belofte dat ik vandaag door Guidion gebeld zou worden zodat ik zelf met spoed een nieuwe afspraak zou kunnen maken. Ook niet gebeurd.
Misschien dat ik ze nog een vierde kans zou geven als ze niet steeds expliciet zouden beloven dat dit 'absoluut' en 'zeker' zou gebeuren, maar deze loze beloften hebben het voor mij nu wel heel gemakkelijk gemaakt om te besluiten dat dit het einde van het traject is. Eigenlijk ook een bizarre manier om iemand die al meer dan twintig jaar klant is (en ook een paar jaar lang zelf T-Mobile mobiele abonnementen heeft verkocht) kwijt te raken. Het is zo simpel: gewoon geen dingen beloven die je niet zelf absoluut waar kunt maken.
Het gaat vast ook weer een gigantisch drama worden om dit niet gestarte abonnement te stoppen en het installatiepakket terug te sturen, maar ja, dat moet dan maar.
Als je wil annuleren kan dat natuurlijk altijd nog. Is zo gedaan, vervolgens krijg je een QR code voor de apparatuur terug te sturen en handelt een externe partij de ontvangst af.