Vandaag zijn we omgezet, we zijn van Odido naar Odido gegaan
Ik had gebeld voor korting en vernieuwen van het contract. Dat was een belachelijk aanbod.
Heb toen laatst toen Odido een aanbieding had dat aangevraagd op naam van mijn partner (+ ander rekeningnummer). Dus ik krijg nu 8 maanden korting (30 euro pm, door klantvoordeel 25 euro). Bij 9 maanden even bellen vragen voor een korting, en dan even berekenen of het goedkoper is om weer een nieuw abonnement te nemen op mijn eigen naam. Het haalt ook meteen de inflatie-correctie eraf

Odido opgezegd met vandaag als opzegdag. En de nieuwe vandaag in laten gaan.
Ging vrijwel vlekkeloos.
Vanaf ~00:00 geen internet meer. Vanochtend kwam de monteur, die had hem al omgeprikt in de PoP.
Alleen geen internet met mijn Unifi spul, moest waarschijnlijk restarten maar geen tijd ivm kids.
Dus de monteur zei Ik installeer de standaard dingen wel even om te checken of het wel werkt. En dat werkte.
Om prikken van de fiber->ethernet in mijn unifi werkte ook. Maar ik wou eigenlijk de fiber in mijn UFiber omzetter.
Ze gebruiken nu een schuin->schuin. Mijn Ufiber heeft een SFP voor recht en die kabel heb ik ook.
Maar hoe haal ik deze er nu uit om mijn kabel erin te doen?
:strip_exif()/f/image/6zD9hNIy8U2Dl2oFd3oFGDIn.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb hem via beide kanten geprobeerd eruit te trekken, maar wou niet teveel kracht gebruiken
[
Voor 27% gewijzigd door
Kodess op 23-06-2025 12:04
]