Nadat 2 jaar geleden bij mij binnen een FTU is aangesloten en de lijn “snel” opgeleverd zou worden. Helaas mocht dat niet zo zijn doordat de POP nooit was aangesloten en dit tot deze week heeft geduurd. Vandaag reeg ik eindelijk een mailtje van Guidion dat ik een afspraak kon maken die ik voor volgende week gepland heb.
Maar vol goede moed, want nu mag het toch wel eens, heb ik de ONT aangesloten en bleek er “al” licht op te zitten.
Gekoppeld aan eigen router, VLAN300 ingesteld en voila het werkt!
Via de laptop “bedraad” rond de 1000Mbit up/down en via Wifi rond de 650Mbit (oudere wifi standaard). Nu nog even wachten op de monteur die de installatie zal afmelden volgende week en dan kan ik de koperaansluiting de deur wijzen.
Maar vol goede moed, want nu mag het toch wel eens, heb ik de ONT aangesloten en bleek er “al” licht op te zitten.
Gekoppeld aan eigen router, VLAN300 ingesteld en voila het werkt!
Via de laptop “bedraad” rond de 1000Mbit up/down en via Wifi rond de 650Mbit (oudere wifi standaard). Nu nog even wachten op de monteur die de installatie zal afmelden volgende week en dan kan ik de koperaansluiting de deur wijzen.