Blijkbaar nu ook tsunoda in de weg gezeten. Gridstraf lijkt dus onvermijdelijk. Gezien Singapore max/rb ook niet ligt lijkt het inderdaad het beste om het een en ander te wisselen qua onderdelen. Jammer dat de winning streak dan ten einde komt maar dat lijkt dikt weekend sowieso te ver weg te zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:50:
andere coureur.
Buiten dat zou ik als Max zijnde gewoon lekker dit weekend opgeven.
Nieuwe motor, versnellingsbak, ERS erop gooien en de straf pakken.
Dit weekend word toch niets, pak dan maar je profijt ermee voor de rest van het jaar.
en perez rond man man wat een weekend
https://f1manager.info/ranking/4605
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:40
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Zo ziet een prutweekend eruit, dan gaat ook alles fout. Dat hoort er ook bij in een seizoen.
Perez is in ieder geval er al uit.
Perez is in ieder geval er al uit.
Ik heb het gezegd, hij pakt geen pole en wint morgen ook de race niet. De Singapor vloek?
[ Voor 11% gewijzigd door desalniettemin op 16-09-2023 16:08 ]
RBR prutsrs dit weekend ... hahahaha goed gedaan Lawson
Met rood of gewoon er uit?
Hah, geweldig voor Lawson!
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Met RBR bedoel je.JoteW schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:08:
Ik schakel net in, wat is er met Verstappen aan de hand joh?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wow wat een drama voor RBR.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Door LAW eruitgeknikkerd. Wat een slecht weekend voor RBR
Auto is gewoon ruk, plat gezegd.JoteW schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:08:
Ik schakel net in, wat is er met Verstappen aan de hand joh?
Oeps Max.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nou, morgen krijgen we tenminste wel wat racen te zien.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gelukkig. Eindelijk een mooie race morgen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Precies mijn gedachte, ik zie alleen maar voordelen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:09:
Ik ben echt benieuwd of het ligt aan dit weekend of aan de nieuwe regels.
Allebei eruit inQ2.
Allebei eruit inQ2.
Nou word dus eindelijk een leuke race morgen! Lullig voor max fans maar als neutrale kijker eindelijk eens wat andere mensen voor p1!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Max start vanaf P20… en maar zeuren…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En dan ook nog 103 plaatsen straf. Dus dat wordt starten in Monza
.

Nieuwe technical Directive, Red Bull eruit in Q2.
Ik kan me Toto Wolffs eerstvolgende interview al wel voorstellen.
Ik kan me Toto Wolffs eerstvolgende interview al wel voorstellen.

erutangiS
P11 en nog wat gridstraffen?
⏩ PVOutput☀️
Dat de wagen voor geen meter rijdt ook de schuld van Max? Ik neem even het hele circus mee.jan390 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:06:
[...]
Beide zijn toch echt de fouten van Max zelf. Hij werd gewaarschuwd door GP
Met een paar plekken gridstrafDaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:09:
Zal het wel nieuwe motor en alles worden en pitlane start denk
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Je wist dat het een slecht weekend zou worden, maar dit is wel vrij dramatisch
Sowieso schrijf je zo!
Heerlijk. Morgen dus een leuke race zonder een aantal usual suspects :-)
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zuur. Maar het kan niet elk weekend feest voor RB zijn.
Bl44t
Zo, max is boos.
Perez ook niet happy, die komt niet verder dan wat piepjes
Irritant dat zo camera helemaal achter Max aan loopt lol.. Laat zo jongen
Als het niet gaat zoals hij wil, ja dan is Max niet te genieten en gaat hij zeuren en klagen. Max is een perfectionist, dus krijg je zeur Max.PatrickC schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:10:
Verstappen is echt pissig, kijk die lichaamstaal.. Pfoe
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Nou Max, even flink balen maar daarna laten zien dat je een kampioen bent.
⏩ PVOutput☀️
Hopelijk slaan Alonso of Norris nu toe… gun beide wel een overwinning.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Boze Max is normaliter een snelle Max, maar in dit geval hoogstwaarschijnlijk niet
Sowieso schrijf je zo!
Gooi er maar een nieuwe bak en motor in. Dan hebben we dat ook maar weer gehad. Nu alle straffen pakken die je anders op een andere track moet pakken.
"When you grow up your heart dies"
Hij wordt toch WK, lekker belangrijk dat het niet loopt op dit circuit, dat hadden ze al verwacht.
Jij hebt geen topsportmentaliteit. Dat zie ik nu al.PatrickC schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:10:
impeding pit lane en impeding Yuki wel of wil je dat ook op het team schuiven?Dwight84 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:10:
[...]
Dat de wagen voor geen meter rijdt ook de schuld van Max? Ik neem even het hele circus mee.
Lawson
Die gun ik het dan wel
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Houd jij je mond maar dan!desalniettemin schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:08:
Ik heb het gezegd, hij pakt geen pole en wint morgen ook de race niet. De Singapor vloek?
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Weinig kans... waarom zou ie morgen ineens wel gaan?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:09:
Toch wel bijzonder.
RB is echt off the pace
Beide zijn echt aan het zoeken.
Maar wel een keer goed. hele jaar is al van RB.
Dus een keer zo'n weekend is niet erg.
RB is echt off the pace
Beide zijn echt aan het zoeken.
Maar wel een keer goed. hele jaar is al van RB.
Dus een keer zo'n weekend is niet erg.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Mega-crash bij de start?nadroJ schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:12:
Boze Max is normaliter een snelle Max, maar in dit geval hoogstwaarschijnlijk niet
Ach mensen. Eerst zeurt iedereen over de supremacy van RBR en Max. Nu hebben ze een off weekend en is het ineens misère?
Voor hetzelfde geld wint hij morgen weer en dan is het weer hosanna.
Ik hoop dat MAx zelf ook een beetje zijn schuld draagt .. kan nu niet alle schuld op het team schuiven.
De bolide kan dan niet al te best zijn.. maar hij zat zzelf ook aardig te prutsen.
De bolide kan dan niet al te best zijn.. maar hij zat zzelf ook aardig te prutsen.
Net als de vorige keer toen hij een tegenvallende gridpositie had zeker?MikeyMan schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:12:
[...]
Weinig kans... waarom zou ie morgen ineens wel gaan?
Yep. en nu?jan390 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:12:
[...]
impeding pit lane en impeding Yuki wel of wil je dat ook op het team schuiven?
Plus Max krijgt waarschijnlijk ook nog een straf voor ophouden Tsunoda.
powah33 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:12:
Ik hoop dat MAx zelf ook een beetje zijn schuld draagt .. kan nu niet alle schuld op het team schuiven.
Wat een onzin opmerking is dit nou weer!Dwight84 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:12:
[...]
Jij hebt geen topsportmentaliteit. Dat zie ik nu al.
Zonder flexwings gaat het niet..😋
Toch wel opmerkelijk dat ze het niet voor elkaar hebben gekregen om de RB19 op tijd gereed te hebben. Beide auto’s zwabberden op het circuit.
Dat wordt morgen ook niets behalve aansluiten bij de middenmoot.
Wel toevallig. Uitgerekend de week dat Kelly heel de week in NYC zit heeft Max een off-weekend.
Doe maar NOR, SAI, ALO
Toch lastig met de aangepaste vloer. Performance wegMiki schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:13:
Toch wel opmerkelijk dat ze het niet voor elkaar hebben gekregen om de RB19 op tijd gereed te hebben. Beide auto’s zwabberden op het circuit.
Race om snel te vergeten.Miki schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:13:
Heb je ook echt wat aan in low speed.Frank1973 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:13:
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
The King of the Streets is er ook uit dus Max hoeft zich niet te schamen
Red Bull doet er ook alles aan om hier geen constructeurskampioen te worden.
Alo mag winnen morgenDentist schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:14:
Doe maar NOR, SAI, ALO
Dat gaat ook nog komen ja. Mercedes kom er maar in 😏Frank1973 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:13:
Testing, one, two ...
Een slechte gridpositie met een auto die wel wil is iets anders dan met een auto die niet wil.Snowdog schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:13:
[...]
Net als de vorige keer toen hij een tegenvallende gridpositie had zeker?dat ging inderdaad lekker
Dan is het echt SuperMax.Rivanov schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:12:
Ach mensen. Eerst zeurt iedereen over de supremacy van RBR en Max. Nu hebben ze een off weekend en is het ineens misère?
Want ook als hij in de Q in de Top5 zou zitten zou het nog moeilijk worden denk ik.
Ze hebben het echt lastig nu.
En hier inhalen is al lastig. En dan nog zo achteraan starten.
Als bij morgen top 8 rijdt zou ik al verbluffend.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Lec ook nog ff een penalty. Gaat lekker.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Max kan beter naar McLaren gaan als ie met Norris wil rijden.
Lawson erin hoe goed is dat!
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Verstappen als laatste starten dan maar? Met al de straffen die nog gaan komen.. #oeps
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
Die pit lane is zeker zijn eiegn fout. Yuki, kan team fout zijn als ze hem niet hebben gewaarschuwd.jan390 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:12:
[...]
impeding pit lane en impeding Yuki wel of wil je dat ook op het team schuiven?
Hoe dan ook van de gelegenheid gebruik maken om wat onderdelen waar ze al aan het maximum zitten in de poel te krijgen.
Toto en Lewisdreester schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:14:
Ai ai ach, wie kijkt er nou naar Wikipedia?
Afwachten op de volgende race of het komt door de nieuwe td's of dat het de baan is. Ik hoop 't laatste.
Dat zeg ik, toen hadden ze nog een auto die het gewoon goed deed, maar toen gooide Max het ook helemaal weg, dus ik zie hem het morgen niet beter doen.MikeyMan schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:15:
[...]
Een slechte gridpositie met een auto die wel wil is iets anders dan met een auto die niet wil.
Ik drink geen bier, en kijk gewoon Q3. Maak je niet dik.jan390 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:14:
[...]
Serieus gast, pak een biertje en geniet van Q3
Vorig jaar was hij ook dominant. Startte P8 en finishte P7 ofzo.DarkSide schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:15:
[...]
Dan is het echt SuperMax.
Want ook als hij in de Q in de Top5 zou zitten zou het nog moeilijk worden denk ik.
Ze hebben het echt lastig nu.
En hier inhalen is al lastig. En dan nog zo achteraan starten.
Als bij morgen top 8 rijdt zou ik al verbluffend.
Maar we krijgen wel een race ZONDER Verstappen 20 seconde ervoor. Eindelijk een spannende race. (Maar niet spannend of VER ja terugkomen, met al die potentiële straffen zijn nieuwe onderdelen niet eens zo gek)
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Zouden de sponsor van Red Bull geklaagd hebben dat ze te weinig in beeld kwamen? Morgen zal dat vast geen probleem zijn.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |