Ja maar dat jij dat denkt maakt het niet waar.
Ik bepaal helemaal niks, ik zeg gewoon wat ik denk. Blijkbaar moet je bij elke zin wel zeggen "ik denk" want anders raken sommigen een beetje oververhit.
Er is echt maar 1 iemand oververhit. Dus in plaats van de hele tijd dit soort passief-aggressieve tussendoor-opmerkingen te plaatsen, kan je dat ook gewoon...weet ik veel...niet doen?
Ik zeg zelfs, voor de zoveelste keer, dat ik het scherm van mijn Switch 2 prima vind, maar blijkbaar ontgaat die nuance je een beetje en vind je het nodig om mij neer te zetten als klager in je vorige reactie.
Dit dus. Doe gewoon neit joh.
Ook geef ik aan dat ik denk (ik zet het er maar even voor je bij) dat de consument OLED wel kent en ik denk dat de meeste mensen denken dat OLED beter is dan LCD. Dat is wat ik denk. Niemand moet iets beter of niet vinden van mij.
Ja maar, nogmaals: Je neemt dit een beetje aan. Ik denk dat de meeste mensen gewoon naar een scherm kijken en denken: "ziet er goed uit! groot scherm ook!"
En JIJ kijkt naar het feit dat er OLED op staat, en vindt het daarom beter. Terwijl je helemaal niet weet of dat zo is. Of heb jij soms het alternatief gezien bij nintendo op de testbank, tijdens de ontwikkeling van de switch 2?