Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:26
259tim schreef op maandag 23 juni 2025 @ 10:59:
[...]

Ik wilde hem gelijk gaan bestellen, want zat deze al te bekijken de afgelopen dagen, maar let op: Ze hebben staan "vooruitbestelling, leverdatum 24 juli".

Bij bijvoorbeeld Nedgame is hij morgen in huis, dus dat is nogal een verschil
Mijn ervaring is dat Coolshop direct levert als het leverbaar is (vaak dus eerder dan wat er staat). Bij Nedgame is de prijs €39,99 en bij Media Markt €34,99.

Overigens denk ik dat ze pas 11 juli 2025 leveren, omdat dat de verschijningsdatum is.

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 23-06-2025 11:10 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
DaanHybrix schreef op maandag 23 juni 2025 @ 09:32:
Goedemorgen allen!

Ik hoop binnenkort Switch 2 te bemachtigen en heb hierover 2 vragen, al weet ik niet of ze eerder zijn gesteld:

Spelen jullie de games op de Switch 2 los of via dock op de tv?

Ik las heel weinig issues rondom de launch van Switch 2, klopt dat?
Ik speel alleen maar de games los op de Nintendo Switch 2. Dat heb ik bij de vorige Nintendo Switches ook gedaan. Ik vind zo’n gedoe in dock, bovendien game ik op verschillende plekken in het huis en ligt de Nintendo Switch 2 regelmatig op verschillende plaatsen.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:35
Goedemorgen allen!

Ik hoop binnenkort Switch 2 te bemachtigen en heb hierover 2 vragen, al weet ik niet of ze eerder zijn gesteld:

Ik speel docked, tenzij mijn vriendin iets op tv wil kijken. Ik neem mijn Switch wel mee op vakanties.

Het lijkt mee te vallen met de issues, maar dat is geen garantie dat als jij er een koopt dat die ook zonder problemen is. Dat weet je nooit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:43
Goedemorgen allen!

Wat betreft (mogelijke) issues, zie een paar berichten hiervoor.
En wat betreft docked of handheld spelen, dat is toch je eigen keuze/afhankelijk van jouw specifieke situatie? Staat toch los van wat anderen doen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaarsma
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 16:04
Voor de geinteresseerden in de killswitch, dbrand heeft op reddit gereageerd op de problemen waarbij de joy-cons onbedoeld loslaten : https://www.reddit.com/r/...joycon_detachment_update/

E.e.a. komt erop neer dat ze zeggen dat de kans dat het gebeurd heel klein en onnatuurlijk is (schuld bij de gebruiker leggen...) en dat de in het productieproces gehanteerde toegestane marge op de onderdelen mogelijk iets te groot is. Ze lijken dus niet/onvoldoende te onderkennen dat dit een ontwerpfout is en zeggen 'je houdt de swtich verkeerd vast'. Voor de getroffenen wordt wel aangeboden om in juli een nieuwe set grips aan te vragen waarbij de toegestane marge is verlaagd.

Op zich netjes dus dat ze de grips gaan vervangen, echter doordat ze het hoofdprobleem niet helemaal lijken te onderkennen, vraag ik me af of nieuwe grips gaan helpen. De suggestie "hij gaat alleen los als je hem niet normaal vastpakt" gaat mijn inziens niet op aangezien ook kinderen de switch kunnen vasthouden en handen hebben die niet groot genoeg zijn om ook de switch te ondersteunen. Reddit lijkt er ook niet echt tevreden over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMaximus
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 05-08 12:10
Jaarsma schreef op maandag 23 juni 2025 @ 13:29:
Voor de geinteresseerden in de killswitch, dbrand heeft op reddit gereageerd op de problemen waarbij de joy-cons onbedoeld loslaten : https://www.reddit.com/r/...joycon_detachment_update/

E.e.a. komt erop neer dat ze zeggen dat de kans dat het gebeurd heel klein en onnatuurlijk is (schuld bij de gebruiker leggen...) en dat de in het productieproces gehanteerde toegestane marge op de onderdelen mogelijk iets te groot is. Ze lijken dus niet/onvoldoende te onderkennen dat dit een ontwerpfout is en zeggen 'je houdt de swtich verkeerd vast'. Voor de getroffenen wordt wel aangeboden om in juli een nieuwe set grips aan te vragen waarbij de toegestane marge is verlaagd.

Op zich netjes dus dat ze de grips gaan vervangen, echter doordat ze het hoofdprobleem niet helemaal lijken te onderkennen, vraag ik me af of nieuwe grips gaan helpen. De suggestie "hij gaat alleen los als je hem niet normaal vastpakt" gaat mijn inziens niet op aangezien ook kinderen de switch kunnen vasthouden en handen hebben die niet groot genoeg zijn om ook de switch te ondersteunen. Reddit lijkt er ook niet echt tevreden over.
Maar wie pakt überhaupt een switch enkel en alleen bij een Joycon vast, dat deed ik bij de 'oude' Switch ook al niet want dat is natuurlijk een punt van falen gezien het design van de Switch. Wat ik straks toch even ga proberen is of hetzelfde probleem ontstaat als je de Switch zonder case zou vasthoud.

It's ya boy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:37
iMaximus schreef op maandag 23 juni 2025 @ 13:41:
[...]

Maar wie pakt überhaupt een switch enkel en alleen bij een Joycon vast, dat deed ik bij de 'oude' Switch ook al niet want dat is natuurlijk een punt van falen gezien het design van de Switch. Wat ik straks toch even ga proberen is of hetzelfde probleem ontstaat als je de Switch zonder case zou vasthoud.
Als die plat op tafel ligt, dan pak ik de Switch bij de joycons op. Ook als ik de Switch bij het scherm oppak en met de andere hand een van de joycons, dan moet ik toch het scherm loslaten om bij de andere joycon te komen met die hand. Dan heb je ook de Switch vast met enkel de joycon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:06
iMaximus schreef op maandag 23 juni 2025 @ 13:41:
[...]

Dat is het zelfde als mensen op het kantoor, die hun laptop aan het hoekje vast pakken(laptop open geklapt). en er mee rond lopen ergens heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 20:15
Jumpman schreef op maandag 23 juni 2025 @ 11:04:
[...]

Mijn ervaring is dat Coolshop direct levert als het leverbaar is (vaak dus eerder dan wat er staat). Bij Nedgame is de prijs €39,99 en bij Media Markt €34,99.

Overigens denk ik dat ze pas 11 juli 2025 leveren, omdat dat de verschijningsdatum is.
Ik heb deze gisteren gekocht bij de mediamarkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaarsma
Sir_Lion schreef op maandag 23 juni 2025 @ 13:46:
[...]

Als die plat op tafel ligt, dan pak ik de Switch bij de joycons op. Ook als ik de Switch bij het scherm oppak en met de andere hand een van de joycons, dan moet ik toch het scherm loslaten om bij de andere joycon te komen met die hand. Dan heb je ook de Switch vast met enkel de joycon.
En ter aanvulling: De grip heeft een ronding waardoor het logisch is dat je daar je hand omheen klemt. Wat als je je volume wil aanpassen? Of het touchscreen aan moet raken? Even een oplader inpluggen?

Iemand met kleine handen (kinderen bijvoorbeeld, waarbij een case zeker is aan te raden) kan wellicht niet de achterkant van de switch ondersteunen omdat de vingers niet lang genoeg zijn.

Daarnaast moet een case het product verbeteren en in dit geval is het een verslechtering want zonder case gebeurt dit niet. Oftewel het is een ontwerpfout en dus niet een gebruikersfout zoals dbrand stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
glydoscoop schreef op maandag 23 juni 2025 @ 13:56:
[...]

Ik heb deze gisteren gekocht bij de mediamarkt?
Ah, top. Zag release 11 juli 2025 bij Budgetgaming staan, vandaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:40
Voor wie nog een goede screenprotector zoekt: https://www.amazon.nl/dp/...lkZ2V0TmFtZT1zcF9kZXRhaWw

Het was voor mij de eerste keer een screenprotector installeren, maar moet zeggen dat het uitstekend ging en dat het scherm er heel mooi op zit. De haarkrasjes die aanwezig waren in de origineel plastic laag, zijn verdwenen door het glazen scherm. Het valt me op dat door de screenprotector er minder ruimte is in het dock, dus dat de Switch 2 er wat minder wiebelig in gaat. Verder heel content mee, blij dat ik het heb gedaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik kon het toch niet laten, zoveel plezier van de Switch 2 en Mario Kart World dat ik toch maar overstag ben gegaan een Donkey Kong Bonanza fysieke heb besteld voor 5 tientjes. Lekker alles kapot maken!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
THE_BASE schreef op maandag 23 juni 2025 @ 14:18:
Ik kon het toch niet laten, zoveel plezier van de Switch 2 en Mario Kart World dat ik toch maar overstag ben gegaan een Donkey Kong Bonanza fysieke heb besteld voor 5 tientjes. Lekker alles kapot maken!
Same....... Ook heb ik geen Switch 1 gehad en ben nu druk met de beste (fysieke) games overal vandaan te trekken..... dure hobby wel maar goed, vind ik leuk........

Voor de Switch 2 ga ik elke game die mij aanspreekt fysiek aanschaffen, gaat een mooie collectie worden ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
X-GeaR schreef op maandag 23 juni 2025 @ 14:16:
Voor wie nog een goede screenprotector zoekt: https://www.amazon.nl/dp/...lkZ2V0TmFtZT1zcF9kZXRhaWw

Het was voor mij de eerste keer een screenprotector installeren, maar moet zeggen dat het uitstekend ging en dat het scherm er heel mooi op zit. De haarkrasjes die aanwezig waren in de origineel plastic laag, zijn verdwenen door het glazen scherm. Het valt me op dat door de screenprotector er minder ruimte is in het dock, dus dat de Switch 2 er wat minder wiebelig in gaat. Verder heel content mee, blij dat ik het heb gedaan!
Deze heb ik ook, goedkoopste (inmiddels wel €1,50 duurder ;) ) prijs/kwaliteit die ik kon vinden met houder en drie glazen screen protectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Ik heb de Savage Raven grip + case besteld. Kwam uit op 49 euro met gratis verzenden. Ik vind de Gamesir G8+ echt fantastisch alleen ik denk dat mijn batterij niet meer goed is, want ik kan er nog maar een uurtje mee spelen na een volledige recharge. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrightSun
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07:31
THE_BASE schreef op maandag 23 juni 2025 @ 14:18:
Waar heb je hem gevonden voor vijf tientjes?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
BrightSun schreef op maandag 23 juni 2025 @ 14:57:
[...]

Waar heb je hem gevonden voor vijf tientjes?
Cdiscount voor 59,90 (met Frans doosje, maar maakt mij niets uit) en dan met Hello10 voor nieuwe klanten 10 euro korting. Gratis aflevering naar Mondial Relay pakketpunten.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1977
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-09 07:30
Weet niet of het al was genoemd maar voor de liefhebbers is de donkey kong & pauline amiibo te bestellen op o.a. Bol.com en Nedgame

https://www.bol.com/nl/nl...zdKFg.4_8.10.ProductTitle

https://www.nedgame.nl/me...ong---pauline/6456623699/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefan.wouda
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 09:34
Jumpman schreef op maandag 23 juni 2025 @ 10:54:
De Nintendo Switch 2 Mario Kart World hoes is nu al te bestellen voor €22,95 (i.p.v. €34.99): https://www.coolshop.nl/p...-mario-kart-world/23S65T/.
Ik ben zelf zeer tevreden over deze hoes: https://www.amazon.nl/dp/...yo2ov_dt_b_fed_asin_title

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Voor de mensen met problemen om HDR op hun TV juist er te doen uitzien heeft HDTVTest nu een meer praktische guide gepost:

De video gaat over instellingen voor de meeste grote merken en voor TV's/monitors die geen HGIG ondersteunen. Hij toont o.a. rond minuut 9 een mooie chart die je helpt het juiste aantal clicks te weten op basis van de piekhelderheid van je scherm.

De concrete voorstellen voor instellingen die Vincent in de video doet over het tweede scherm kunnen trouwens wat voor jezelf verschillen afhankelijk van de hoeveelheid omgevingslicht dat je hebt in je kamer. Dus hou je ogen open en kijk of de suggesties wel voor jou werken :)

En hier is nog een video voor wie advies zoekt over screen protectors - specifiek gaat dit in op het verschil tussen een matte en een gewone screen protector. Let op dat dit wel gesponsord is :p Er zijn zeker nog andere merken met een matte screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Laatst online: 01:32
Cardwizard schreef op maandag 23 juni 2025 @ 14:27:
[...]

Same....... Ook heb ik geen Switch 1 gehad en ben nu druk met de beste (fysieke) games overal vandaan te trekken..... dure hobby wel maar goed, vind ik leuk........

Voor de Switch 2 ga ik elke game die mij aanspreekt fysiek aanschaffen, gaat een mooie collectie worden ooit
Kijk ook naar de eshop voor digitale aanbiedingen. Ik heb een wishlist van zo'n 100 titels, regelmatig komt er dan een aanbieding waarbij je een titel voor enkele euros kan aanschaffen. Als ik voor minder dan 10 euro een spel kan kopen doe ik zelf niet echt de moeite om hem fysiek te halen. De lage kostprijs compenseert voor mij dan het feit dat hij niet doorverkocht kan worden en digitaal heeft ook weer het gemak dat je geen carts hoeft te verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Laatst online: 07:33
JackAvery schreef op maandag 23 juni 2025 @ 17:33:
Voor de mensen met problemen om HDR op hun TV juist er te doen uitzien heeft HDTVTest nu een meer praktische guide gepost:

[YouTube: Fix Blown-Out HDR on Nintendo Switch 2 with These 𝗚𝗢𝗟𝗗𝗘𝗡 Settings (Works on Any TV)]

De video gaat over instellingen voor de meeste grote merken en voor TV's/monitors die geen HGIG ondersteunen. Hij toont o.a. rond minuut 9 een mooie chart die je helpt het juiste aantal clicks te weten op basis van de piekhelderheid van je scherm.

De concrete voorstellen voor instellingen die Vincent in de video doet over het tweede scherm kunnen trouwens wat voor jezelf verschillen afhankelijk van de hoeveelheid omgevingslicht dat je hebt in je kamer. Dus hou je ogen open en kijk of de suggesties wel voor jou werken :)
Hoewel het bij mij waarschijnlijk nog steeds niet perfect is afgesteld was mijn LG CX zonder HGIG niet zo extreem ‘washed out’ als Vincent laat zien.

Is er überhaupt iemand waarbij het er zo slecht uit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaXz
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 30-08 17:49
Het ziet er erg washed out uit op mijn Sony Bravia XH92. En ook helemaal geen opties om HDR in te stellen, ik kan alleen de type HDR kiezen en dat is het wel. Ik heb HDR maar uitgezet, dan ziet het er een stuk beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Evernote bij mij ook niet op mijn C2 met HGIG ;P Eigenlijk geen klachten over hoe HDR er uit ziet, al heb ik zeker al indrukwekkendere voorbeelden gezien. Maar meer algemeen is HDR eigenlijk altijd al problematisch qua implementatie bij gaming dus het zou me niks verbazen als andere personen het niet juist ingeregeld krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMaximus
Sir_Lion schreef op maandag 23 juni 2025 @ 13:46:
[...]

Goed punt, ik heb persoonlijk nooit de Switch vast zonder het body van de Switch te ondersteunen. Wellicht een automatisme maar ik zal dit probleem zelf nooit ervaren. Dat laat niet staan dat het iets is waar een gigant als DBrand zeker aan moet denken (Helemaal voor een product waar kinderen ook veel gebruik van maken).

It's ya boy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JackAvery schreef op maandag 23 juni 2025 @ 17:33:

[YouTube: Fix Blown-Out HDR on Nintendo Switch 2 with These 𝗚𝗢𝗟𝗗𝗘𝗡 Settings (Works on Any TV)]

Vreemd, ik heb gewoon out-of-the-box die Switch 2 aan LG G4 gehangen, ik kreeg Game Mode en het is gewoon helder en scherp. Ik vind het keurig en denk niet dat ik er iets aan zou willen veranderen. In elk geval niet washed-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
iMaximus schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:28:
[...]

Goed punt, ik heb persoonlijk nooit de Switch vast zonder het body van de Switch te ondersteunen. Wellicht een automatisme maar ik zal dit probleem zelf nooit ervaren. Dat laat niet staan dat het iets is waar een gigant als DBrand zeker aan moet denken (Helemaal voor een product waar kinderen ook veel gebruik van maken).
Er zijn zoveel situaties waarbij je misschien maar even de joycon met 1 hand vast hebt. Bijvoorbeeld even wat jeuk weg krabben, of wat drinken pakken. Je kunt zelf vast ook wat invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMaximus
Sir_Lion schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:58:
[...]

Er zijn zoveel situaties waarbij je misschien maar even de joycon met 1 hand vast hebt. Bijvoorbeeld even wat jeuk weg krabben, of wat drinken pakken. Je kunt zelf vast ook wat invullen.
Zeker! Maar dan heb ik alsnog het apparaat niet enkel aan de Joycon vast, dat deed ik met een reguliere Switch ook nooit. Dan blijft de productie fout alsnog niet acceptabel :)

It's ya boy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
iMaximus schreef op maandag 23 juni 2025 @ 19:35:
[...]

Zeker! Maar dan heb ik alsnog het apparaat niet enkel aan de Joycon vast, dat deed ik met een reguliere Switch ook nooit. Dan blijft de productie fout alsnog niet acceptabel :)
Dat is wel de bottom-line ja. Die killswitch is slecht ontworpen als dit gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMaximus
Sir_Lion schreef op maandag 23 juni 2025 @ 19:40:
[...]

Dat is wel de bottom-line ja. Die killswitch is slecht ontworpen als dit gebeurd.
Overigens moet die van mij wel binnenkort binnenkomen, conform Support mag ik hem alsnog retourneren mocht de kwaliteit tegen vallen. Voor nu accepteer ik die aanbieding omdat ik uiteraard nieuwsgierig ben naar het hele verhaal.

It's ya boy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaarsma
iMaximus schreef op maandag 23 juni 2025 @ 19:43:
[...]

Overigens moet die van mij wel binnenkort binnenkomen, conform Support mag ik hem alsnog retourneren mocht de kwaliteit tegen vallen. Voor nu accepteer ik die aanbieding omdat ik uiteraard nieuwsgierig ben naar het hele verhaal.
Houd er rekening mee dat de retourkosten wel voor eigen rekening zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
JackAvery schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:19:
@Evernote bij mij ook niet op mijn C2 met HGIG ;P Eigenlijk geen klachten over hoe HDR er uit ziet, al heb ik zeker al indrukwekkendere voorbeelden gezien. Maar meer algemeen is HDR eigenlijk altijd al problematisch qua implementatie bij gaming dus het zou me niks verbazen als andere personen het niet juist ingeregeld krijgen :)
Maar als je DTM aanzet wel? Bij mij stond eerst DTM aan en toen had ik ook die waas niet en met HGIG ook niet en ben ik gewoon tevreden met het beeld ondanks dat een CX geen true HDR ervaring biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Jaarsma schreef op maandag 23 juni 2025 @ 19:50:
[...]

Houd er rekening mee dat de retourkosten wel voor eigen rekening zijn.
Als het goed is, niet als je weigert aan de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iMaximus schreef op maandag 23 juni 2025 @ 19:43:
[...]

Even op de schuurmachine plaatsen lost het probleem ook op? Of is teveel speling ook weer niet goed? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:57
Evernote schreef op maandag 23 juni 2025 @ 20:01:
[...]

Maar als je DTM aanzet wel? Bij mij stond eerst DTM aan en toen had ik ook die waas niet en met HGIG ook niet en ben ik gewoon tevreden met het beeld ondanks dat een CX geen true HDR ervaring biedt.
In welk opzicht biedt een CX oled geen HDR ervaring? Misschien niet het nieuwste model, maar echt zwart, hdr kleuren spectrum en piek helderheid is ook prima in een niet al te lichte ruimte.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
Millert schreef op maandag 23 juni 2025 @ 22:56:
[...]

In welk opzicht biedt een CX oled geen HDR ervaring? Misschien niet het nieuwste model, maar echt zwart, hdr kleuren spectrum en piek helderheid is ook prima in een niet al te lichte ruimte.
Het contrast en de zwart waardes zijn ook zeker goed te noemen (eigenschap van OLED) maar die piek helderheid ligt zo’n 20-30% onder de 1000 nitts en de ABL is vrij agressief.

Het biedt absoluut een HDR ervaring maar het kan gewoon beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Dit was al bekend. Hopelijk wordt het nog verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMaximus
L23 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 22:50:
[...]

Even op de schuurmachine plaatsen lost het probleem ook op? Of is teveel speling ook weer niet goed? :P
Werkelijk geen idee, mij lijkt het simpel op te lossen maar ik ga het beleven. Ik zal proberen te onthouden hier een berichtje naartoe te gooien :)

It's ya boy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Ik had eigenlijk ook wel Mario odyssey 2 verwacht. Maar als ik dk Bananza zie… denk niet dat die nog komt.

Lijkt wel of ze donkey Kong in de odessey wereld hebben gepleurd. Trekt me totaal niet helaas. Ook echt geen zin om elk blokje in een level kapot te slaan om items ed te vinden.

Wat denken jullie, komt er nog een Mario odyssey 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Turfschipper schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 01:54:
Wat denken jullie, komt er nog een Mario odyssey 2?
Ik ga er niet van uit dat 'ie zo heet maar wel dat er een Switch 2 3D Mario platformer komt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Evernote schreef op maandag 23 juni 2025 @ 20:01:
[...]

Met dynamic tone mapping had ik geen waas voor zover ik me herinner maar de instellingsschermen werken dan niet correct.

Overigens heeft een CX toch ook HGIG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
Evernote schreef op maandag 23 juni 2025 @ 23:03:
[...]

Het contrast en de zwart waardes zijn ook zeker goed te noemen (eigenschap van OLED) maar die piek helderheid ligt zo’n 20-30% onder de 1000 nitts en de ABL is vrij agressief.

Het biedt absoluut een HDR ervaring maar het kan gewoon beter.
Dat is waar. Abl stoort me niet meer na aanpassingen met de service remote, heeft Vincent Teoh ook een filmpje over gemaakt.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
JackAvery schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 07:05:
[...]

Met dynamic tone mapping had ik geen waas voor zover ik me herinner maar de instellingsschermen werken dan niet correct.

Overigens heeft een CX toch ook HGIG?
Klopt de CX heeft dat inderdaad en ik heb het ook aangezet nadat ik de video van Vincent heb gezien.
Millert schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 07:05:
[...]

Dat is waar. Abl stoort me niet meer na aanpassingen met de service remote, heeft Vincent Teoh ook een filmpje over gemaakt.
Misschien ga ik ook nog eens kijken naar een dergelijke afstandsbediening om ABL uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
THE_BASE schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:57:
[...]

Vreemd, ik heb gewoon out-of-the-box die Switch 2 aan LG G4 gehangen, ik kreeg Game Mode en het is gewoon helder en scherp. Ik vind het keurig en denk niet dat ik er iets aan zou willen veranderen. In elk geval niet washed-out.
Ik had ook geen probleem out of the box. Ik heb het filmpje van Vincent wel gezien en daarna nog e.e.a. aangepast, maar het is geen wereldschokkend verschil. Het zag en ziet er prima en scherp uit. Ik had ook DF gezien over ghosting van het scherm van de SW2, ook dat zie ik echt gewoon niet. Het zal vast zo zijn, als je de beelden vertraagd afspeelt en er allerlei meetapparatuur op loslaat, maar meestal doe ik dat niet als ik gewoon een potje ga gamen.Uiteraard vind ik het wel belachelijk dat ze er geen OLED in hebben gestopt, want hun enige reden is om een nieuwe versie te kunnen verkopen straks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:27
Heb zelf een op een LG gebaseerde Philips OLED706 en vond de tips erg fijn. Heb nu eindelijk een beeld wat de HD in HDR recht aan doet.

In eerste instantie kreeg ik toch vooral lasogen in MKW. Zeker strand levels maar ook heldere hemel waren compleet overbelicht zonder detail, en Cheap Cheap Falls oogde ook vlak.

Nu is het geheel wat donkerder maar effecten komen beter tot hun recht.

Op m’n tv houd ik het ook bij HGIG, wide colour gamut is automatisch actief, light boost en licht sensor beiden gedeactiveerd.

Kan het van harte aanbevelen de tips als basis te nemen. Zeker die twee zonnetjes laten zich namelijk op het oog erg lastig configureren. Houd wel gewoon in gedachten dat een iets hogere paper white acceptabel kan zijn naar eigen wensen en voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 22:38

Esumontere

Floep, banaan.

Cyrax0508 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 07:45:
[...]
Uiteraard vind ik het wel belachelijk dat ze er geen OLED in hebben gestopt, want hun enige reden is om een nieuwe versie te kunnen verkopen straks.
Heb je enig idee waar je het over hebt? Een OLED paneel met dezelfde specificaties als het huidige paneel is reteduur en vreet batterij. Ook dat nieuwe Xbox Ally ding krijgt geen oled om exact dezelfde redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Cid Highwind schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 08:23:
Heb zelf een op een LG gebaseerde Philips OLED706 en vond de tips erg fijn. Heb nu eindelijk een beeld wat de HD in HDR recht aan doet.

In eerste instantie kreeg ik toch vooral lasogen in MKW. Zeker strand levels maar ook heldere hemel waren compleet overbelicht zonder detail, en Cheap Cheap Falls oogde ook vlak.

Nu is het geheel wat donkerder maar effecten komen beter tot hun recht.

Op m’n tv houd ik het ook bij HGIG, wide colour gamut is automatisch actief, light boost en licht sensor beiden gedeactiveerd.

Kan het van harte aanbevelen de tips als basis te nemen. Zeker die twee zonnetjes laten zich namelijk op het oog erg lastig configureren. Houd wel gewoon in gedachten dat een iets hogere paper white acceptabel kan zijn naar eigen wensen en voorkeur.
Heb je dat uiteindelijk met de tips van Vincent Tech gedaan? Ik kreeg die twee zonnetjes met geen mogelijkheid zoals Nintendo dat graag wil.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cyrax0508
Esumontere schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 08:34:
[...]

Heb je enig idee waar je het over hebt? Een OLED paneel met dezelfde specificaties als het huidige paneel is reteduur en vreet batterij. Ook dat nieuwe Xbox Ally ding krijgt geen oled om exact dezelfde redenen.
Niet gelijk zo denigrerend reageren, nergens voor nodig.

Wie heeft het over dezelfde specificaties als het huidige scherm? Zei ik dat? Ik heb een OLED Switch en dat scherm is overduidelijk mooier dan mijn Switch 2 scherm. Ook houdt de batterij van mijn OLED het niet minder lang vol dan mijn Switch 2.

En als jij denkt dat Nintendo niet met een OLED versie gaat komen vraag ik me af wie van ons niet weet waar hij het over heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cid Highwind
THE_BASE schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 08:52:
[...]

Heb je dat uiteindelijk met de tips van Vincent Tech gedaan? Ik kreeg die twee zonnetjes met geen mogelijkheid zoals Nintendo dat graag wil.
Yep, ik had hetzelfde probleem. Bij de juiste instellingen van de TV verdwijnen die twee zonnetjes zo goed als gelijktijdig. Ik snap werkelijk niet hoe men op zo een achterlijke methode komt wanneer men ook gewoon de waarden in de vorm van een getalletje af zou kunnen vragen. Of in ieder geval dat als alternatief voor degenen die deze bij de hand hebben.

Sterker nog, waarom overhandigen TV’s zulke informatie niet zelf? We hebben edid info, HGIG, Film Maker Mode. Maar iets simpels als de max helderheid als getalletje in te kunnen voeren is te veel gevraagd en daar moeten we middels analysetools de onderliggende formule achterhalen omdat het geboden plaatje an sich ook gewoon niet werkt 8)7

Met de tabel van Teoh zag ik de rechter zon overigens nog altijd maar data en zijn redeneringen liegen niet. Heb alle settings nagelopen, aan zaken als sharpness of “super resolutie” ligt het in ieder geval ook niet. Die staan standaard uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Cid Highwind op 24-06-2025 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:08
Sir_Lion schreef op maandag 23 juni 2025 @ 21:45:
[...]

Als het goed is, niet als je weigert aan de deur.
Naar mijn ervaring is dat praktisch onmogelijk tegenwoordig. Tenzij je je pakket bij een pakketpunt laat afleveren. Hief flikkeren ze alles gewoon voor de deur. Zelfs pakketjes waarvoor getekend moet worden in veel gevallen.

Tenzij je natuurlijk voor de deur gaat bivakkeren 😅

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 22:38

Esumontere

Floep, banaan.

Cyrax0508 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 08:54:
[...]

Wie heeft het over dezelfde specificaties als het huidige scherm? Zei ik dat? Ik heb een OLED Switch en dat scherm is overduidelijk mooier dan mijn Switch 2 scherm. Ook houdt de batterij van mijn OLED het niet minder lang vol dan mijn Switch 2.

En als jij denkt dat Nintendo niet met een OLED versie gaat komen vraag ik me af wie van ons niet weet waar hij het over heeft.
Dat scherm heeft geen VRR en geen 120 Hz. Met de specificaties van de Switch 2, en eigenlijk met vrijwel alle recente handhelds op de markt, is VRR een absolute must. Niemand wil screen tearing en andere artefacten. Helaas is dat bij OLED in dit formaat momenteel geen optie.

Natuurlijk verwacht ik dat Nintendo met een OLED variant gaat komen. Maar niet vandaag of morgen, dat gaat echt nog wel even duren. En het is zeker niet de enige reden waarom ze het nu niet hebben gedaan, zoals jij eerder postuleerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:46

RayNbow

Kirika <3

Cyrax0508 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 07:45:
want hun enige reden is om een nieuwe versie te kunnen verkopen straks.
Straks = over 4,5 jaar? :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
RayNbow schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 10:07:
[...]

Over 2 jaar een Switch 2 Lite en 2 jaar later een Switch 2 OLED.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
RayNbow schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 10:07:
[...]

Eerder denk ik dit keer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:39
Hulleman schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 10:18:
[...]

Over 2 jaar een Switch 2 Lite en 2 jaar later een Switch 2 OLED.
Doe ergens in 2026 maar de switch2 oled, lijkt me prima timing :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Cyrax0508 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 08:54:
[...]

Wie heeft het over dezelfde specificaties als het huidige scherm? Zei ik dat? Ik heb een OLED Switch en dat scherm is overduidelijk mooier dan mijn Switch 2 scherm.
Mooier in welk opzicht? Switch 2 scherm is 120Hz, veel mensen vinden dat belangrijker. Switch2 scherm is groter, veel mensen vinden dat belangrijk...
Ook houdt de batterij van mijn OLED het niet minder lang vol dan mijn Switch 2.
Ja, maar het scherm van de switch2 is een stuk groter, en batterijduur is niet alleen afhankelijk van het scherm, maar ook van rekenkracht enzo. Als de switch2 nu al niet langer doet met zijn batterij als de switch 1, dan kan je natuurlijk ook wel redeneren dat een switch 2 met hetzelfde formaat scherm, maar dan OLED veeeeel korter mee zou gaan. En het is daarom logisch dat Nintendo daar niet voor gekozen heeft. (om ook maar niet te spreken van wat dat apparaat dan wel niet zou gaan kosten. De switch 2 is al, zeker voor Nintendo-begrippen, een duur apparaat.

Het ligt dan ook in de lijn der verwachting dat er ooit misschien een switch 2 OLED komt, maar die heeft dan OF een kleiner scherm, OF dramatische accuduur, of er moet een of andere doorbraak komen met energiezuinige oled-schermen. Begin maar vast met sparen. En dan zien we je tegen die tijd wel om te komen klagen dat het wel echt schandalig is dat *de hype van 2028* er niet inzit "en dat voor dat geld!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
[quote]Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 10:38:
[...]

Mooier in welk opzicht? Switch 2 scherm is 120Hz, veel mensen vinden dat belangrijker. Switch2 scherm is groter, veel mensen vinden dat belangrijk...

[...]

Mooier in veel opzichten. De gewone consument geeft niets om marketingpraatjes zoals 120Hz scherm.
Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 10:38:
[...]
Ja, maar het scherm van de switch2 is een stuk groter, en batterijduur is niet alleen afhankelijk van het scherm, maar ook van rekenkracht enzo. Als de switch2 nu al niet langer doet met zijn batterij als de switch 1, dan kan je natuurlijk ook wel redeneren dat een switch 2 met hetzelfde formaat scherm, maar dan OLED veeeeel korter mee zou gaan. En het is daarom logisch dat Nintendo daar niet voor gekozen heeft. (om ook maar niet te spreken van wat dat apparaat dan wel niet zou gaan kosten. De switch 2 is al, zeker voor Nintendo-begrippen, een duur apparaat.

Het ligt dan ook in de lijn der verwachting dat er ooit misschien een switch 2 OLED komt, maar die heeft dan OF een kleiner scherm, OF dramatische accuduur, of er moet een of andere doorbraak komen met energiezuinige oled-schermen. Begin maar vast met sparen. En dan zien we je tegen die tijd wel om te komen klagen dat het wel echt schandalig is dat *de hype van 2028* er niet inzit "en dat voor dat geld!"
OLED heeft, zeker op zo'n verhoudingsgewijs klein scherm, toch niet een veeeeel hoger energieverbruik? Dat ligt er toch maar aan?

Ik vind de console prachtig, ik ben er enorm blij mee, maar ik vind het scherm gewoon minder dan mijn OLED scherm. En ja, ik had wel wat meer willen betalen voor een OLED versie.

Overigens slaat je laatste zin over dat je me "wel ziet klagen" helemaal nergens op. Wat is dat toch met sommigen die de mening van een ander niet kunnen handelen en gelijk gaan oordelen. Ik klaag zelden en al helemaal niet over Nintendo. Dus even een beetje normaal graag!

[ Voor 7% gewijzigd door Cyrax0508 op 24-06-2025 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Megupe schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 10:35:
[...]

Doe ergens in 2026 maar de switch2 oled, lijkt me prima timing :)
Ik hoop het! Ik heb best interesse in een Switch 2, maar dan wel graag met OLED scherm. Tegen die tijd is mijn dochter ook wat meer rijp voor een console :P

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 10:47:
[...]

[...]

Mooier in veel opzichten. De gewone consument geeft niets om marketingpraatjes zoals 120Hz scherm.
Volgens mij vinden ook zat mensen het huidige scherm gewoon prima. Met 'gewone consument' doel je denk ik op de niet zo kritische leek en dat kun je natuurlijk twee kanten op redeneren. Bij de mensen die wel wat kritischer zijn kan het ook twee kanten op vallen, oled belangrijker vinden of vloeiendere animatie. Nintendo heeft nu voor dat tweede gekozen en dat is zeker geen marketingpraatje. Ik vind het zelf ook wel jammer dat we geen oled hebben maar vrr is dan zeker wel weer mooi.

Verder zit ik niet diep genoeg in de beschikbare onderdelen maar aangezien ook Asus aangeeft dat er op dit moment geen oled panelen beschikbaar zijn die èn vrr met hoge refreshrate èn niet veel meer energie eten of veel te duur zijn zal er denk ik toch wel wat in zitten.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Finraziel schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 10:59:
[...]

Volgens mij vinden ook zat mensen het huidige scherm gewoon prima. Met 'gewone consument' doel je denk ik op de niet zo kritische leek en dat kun je natuurlijk twee kanten op redeneren. Bij de mensen die wel wat kritischer zijn kan het ook twee kanten op vallen, oled belangrijker vinden of vloeiendere animatie. Nintendo heeft nu voor dat tweede gekozen en dat is zeker geen marketingpraatje. Ik vind het zelf ook wel jammer dat we geen oled hebben maar vrr is dan zeker wel weer mooi.

Verder zit ik niet diep genoeg in de beschikbare onderdelen maar aangezien ook Asus aangeeft dat er op dit moment geen oled panelen beschikbaar zijn die èn vrr met hoge refreshrate èn niet veel meer energie eten of veel te duur zijn zal er denk ik toch wel wat in zitten.
De gewone consument kijkt naar een SW1 OLED scherm en naar die van de Switch 2 en velen zullen concluderen dat de eerste er mooier uitziet. Mijn vriendin was een mooi voorbeeld, die zei gelijk dat de OLED er mooier uitziet. De gemiddelde consument heeft geen idee wat VRR is.

Ik vind het scherm ook gewoon prima, dat heb ik ook al eerder gezegd. Prima scherm, alleen ik had graag een OLED scherm gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Cyrax0508 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 11:06:
[...]

De gewone consument kijkt naar een SW1 OLED scherm en naar die van de Switch 2 en velen zullen concluderen dat de eerste er mooier uitziet. Mijn vriendin was een mooi voorbeeld, die zei gelijk dat de OLED er mooier uitziet. De gemiddelde consument heeft geen idee wat VRR is.

Ik vind het scherm ook gewoon prima, dat heb ik ook al eerder gezegd. Prima scherm, alleen ik had graag een OLED scherm gezien.
Dan is nog de vraag of die 'gewone consument' wel een Switch OLED heeft om dat vergelijk te maken.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
Raem schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 11:16:
[...]

Dan is nog de vraag of die 'gewone consument' wel een Switch OLED heeft om dat vergelijk te maken.
OLED is een algemeen bekend begrip. De consument zonder al te veel technische kennis is -een beetje- bekend met de term OLED of LCD. De meeste vinden dat het eerste beter is. Ik ken een hoop mensen met een OLED Switch zonder enige kennis over VRR en dergelijke termen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Laatst online: 26-07 12:44
Cyrax0508 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 11:06:
[...]

En in de praktijk zullen de meeste consumenten ze nooit naast elkaar zien. Feit blijft Ik denk dat de meeste consumenten er geen seconde over na denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
TomBraamhaar schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 11:34:
[...]

En in de praktijk zullen de meeste consumenten ze nooit naast elkaar zien. Feit blijft Ik denk dat de meeste consumenten er geen seconde over na denkt.
Weet ik, maar nogmaals: ik zeg slechts dat VRR e.d. termen de meeste consument helemaal niets zegt, nog minder dan OLED. Feit blijft Ik denk dat algemene opinie van de gewone consument is dat OLED beter is dan LCD.

Maar goed, deze discussie gaat verder totaal een kant op die onnodig is. Ik had zelf graag een OLED scherm gehad, maar ik heb geen probleem met het Switch 2 scherm verder. Wat ik dus vaak heb aangegeven.

[ Voor 17% gewijzigd door Cyrax0508 op 24-06-2025 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hopen is iets anders :P Zou ook niet opkijken als het weer eerder 4+ jaar is. Verwacht in ieder geval meerdere revisies, maar of het eerstvolgende model dan een beter (OLED) scherm heeft...

Bij de Switch 1 kwam de zuinigere chip (kleinere procedé) toen wel goed uit, maar had Nintendo daar volgens mij ook geen keuze in destijds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Nu online
Cyrax0508 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 10:47:
[...]
De gewone consument geeft niets om marketingpraatjes zoals 120Hz scherm. OLED
Fixed that for you ;)

Ik wil hiermee maar zeggen dat jij niet bepaalt wat "de gewone consument" (wat jij en ik ook gewoon zijn) wel of niet belangrijk vindt. Ik zie ook gewoon genoeg recensies en vergelijken die zeggen "het is wel LCD maar het ziet er prima, zo niet beter uit dan de switch oled". Dat jij daar anders over denkt, dat mag. Maar als jij vindt "oled = beter" dan mag iemand anders vinden "120hz is beter". Of "liever lcd dan een half uurtje accuduur"

En mij boeit het allebei vrij weinig. Ten eerste speel ik 95% van de tijd docked, en ten tweede had er van mij liever een niet-spiegelend scherm in gezeten want handheld speel ik buiten in de tuin ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Prullenbak84 op 24-06-2025 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 12:00:
[...]

Fixed that for you ;)

Ik wil hiermee maar zeggen dat jij niet bepaalt wat "de gewone consument" (wat jij en ik ook gewoon zijn) wel of niet belangrijk vindt. Ik zie ook gewoon genoeg recensies en vergelijken die zeggen "het is wel LCD maar het ziet er prima, zo niet beter uit dan de switch oled". Dat jij daar anders over denkt, dat mag. Maar als jij vindt "oled = beter" dan mag iemand anders vinden "120hz is beter". Of "liever lcd dan een half uurtje accuduur"

En mij boeit het allebei vrij weinig. Ten eerste speel ik 95% van de tijd docked, en ten tweede had er van mij liever een niet-spiegelend scherm in gezeten want handheld speel ik buiten in de tuin ;)
Hahaha, het maakt echt niet uit hoe vaak ik uitleg dat ik denk dat de gewone consument de term OLED wel kent, maar dat een term als VRR volstrekt onbekend is.

Ik bepaal helemaal niks, ik zeg gewoon wat ik denk. Blijkbaar moet je bij elke zin wel zeggen "ik denk" want anders raken sommigen een beetje oververhit.

Ik zeg zelfs, voor de zoveelste keer, dat ik het scherm van mijn Switch 2 prima vind, maar blijkbaar ontgaat die nuance je een beetje en vind je het nodig om mij neer te zetten als klager in je vorige reactie.

Ook geef ik aan dat ik denk (ik zet het er maar even voor je bij) dat de consument OLED wel kent en ik denk dat de meeste mensen denken dat OLED beter is dan LCD. Dat is wat ik denk. Niemand moet iets beter of niet vinden van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:40
Millert schreef op zondag 22 juni 2025 @ 17:14:
[...]

Ik ben benieuwd. Ik verwacht de case ergens komende week. Tracking laat zien dat het pakket door de douane is gegaan in Tsjechië en op weg is naar de laatste stop voor bezorging.
Jij al iets binnen, of een update? Die van mij zit al sinds 21-6 geen beweging meer in…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Nu online
Cyrax0508 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 12:21:
[...]

Hahaha, het maakt echt niet uit hoe vaak ik uitleg dat ik denk dat de gewone consument de term OLED wel kent, maar dat een term als VRR volstrekt onbekend is.
Ja maar dat jij dat denkt maakt het niet waar.
Ik bepaal helemaal niks, ik zeg gewoon wat ik denk. Blijkbaar moet je bij elke zin wel zeggen "ik denk" want anders raken sommigen een beetje oververhit.
Er is echt maar 1 iemand oververhit. Dus in plaats van de hele tijd dit soort passief-aggressieve tussendoor-opmerkingen te plaatsen, kan je dat ook gewoon...weet ik veel...niet doen?
Ik zeg zelfs, voor de zoveelste keer, dat ik het scherm van mijn Switch 2 prima vind, maar blijkbaar ontgaat die nuance je een beetje en vind je het nodig om mij neer te zetten als klager in je vorige reactie.
Dit dus. Doe gewoon neit joh.
Ook geef ik aan dat ik denk (ik zet het er maar even voor je bij) dat de consument OLED wel kent en ik denk dat de meeste mensen denken dat OLED beter is dan LCD. Dat is wat ik denk. Niemand moet iets beter of niet vinden van mij.
Ja maar, nogmaals: Je neemt dit een beetje aan. Ik denk dat de meeste mensen gewoon naar een scherm kijken en denken: "ziet er goed uit! groot scherm ook!"

En JIJ kijkt naar het feit dat er OLED op staat, en vindt het daarom beter. Terwijl je helemaal niet weet of dat zo is. Of heb jij soms het alternatief gezien bij nintendo op de testbank, tijdens de ontwikkeling van de switch 2?

:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cid Highwind
De consument wil mooi beeld en leuke spellen en houdt zich hier heel niet mee bezig. Zie ook de verkoopaantallen.

Dat is dezelfde consument die zichzelf al jaren aanpraat een (Q)LED tv in de woonkamer te hebben terwijl het gewoon een LCD paneel is.

Dat Nintendo hier eerst op speelbaarheid, betaalbaarheid, maar bovendien ook productiecapaciteit zet, vind ik volstrekt logisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Disfigured
Een OLED scherm verbruikt helemaal niet veel meer dan een edge-lit LCD. Het LCD scherm staat namelijk constant aan, terwijl OLED individuele pixels aan en uit kan zetten. OLED kán meer energie verbruiken in felle scenes of met een puur wit scherm, maar als er veel zwart/donker is zal hij zuiniger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Nu online
Disfigured schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 12:29:
Een OLED scherm verbruikt helemaal niet veel meer dan een edge-lit LCD. Het LCD scherm staat namelijk constant aan, terwijl OLED individuele pixels aan en uit kan zetten. OLED kán meer energie verbruiken in felle scenes of met een puur wit scherm, maar als er veel zwart/donker is zal hij zuiniger zijn.
Ik had begrepen dat dat wel waar is, maar dat oled wel meer energie verbruikt bij hoge refresh rate. Maar ik weet daar ook het mijne allemaal niet van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millert
voog schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 12:22:
[...]

Jij al iets binnen, of een update? Die van mij zit al sinds 21-6 geen beweging meer in…
Nee nog niet, hier hetzelfde. 21-6 'Shipment is in transit to final destination country'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 12:28:
[...]

Ja maar dat jij dat denkt maakt het niet waar.
Zoals jij denkt dat OLED veeeeel meer batterij vreet dan LCD?
[...]

Er is echt maar 1 iemand oververhit. Dus in plaats van de hele tijd dit soort passief-aggressieve tussendoor-opmerkingen te plaatsen, kan je dat ook gewoon...weet ik veel...niet doen?
Bijzonder. Ik maak gewoon duidelijk dat ik mijn mening geef, jij blijft erop hameren dat ik niet bepaal wat de consument wel of niet kent.
[...]
Dit dus. Doe gewoon neit joh.
Misschien even je eigen advies ter harte nemen?
[...]
Ja maar, nogmaals: Je neemt dit een beetje aan. Ik denk dat de meeste mensen gewoon naar een scherm kijken en denken: "ziet er goed uit! groot scherm ook!"

En JIJ kijkt naar het feit dat er OLED op staat, en vindt het daarom beter. Terwijl je helemaal niet weet of dat zo is. Of heb jij soms het alternatief gezien bij nintendo op de testbank, tijdens de ontwikkeling van de switch 2?

:)
Ik denk dat wat jij denkt ook niet perse waar is. Jij denkt het een, ik denk het ander. Geen idee waarom je blijft proberen te doen alsof ik wil bepaal wat andere mensen moeten vinden. Heel bijzonder.
Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 12:35:
[...]

Ik had begrepen dat dat wel waar is, maar dat oled wel meer energie verbruikt bij hoge refresh rate. Maar ik weet daar ook het mijne allemaal niet van.
Dit ga je niet menen.

[ Voor 9% gewijzigd door Cyrax0508 op 24-06-2025 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Disfigured schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 12:29:
Dat is bij TV's en mobieltjes met oled tegenwoordig meestal wel waar ja, maar het punt is dat het aanbod van schermen van dit formaat met een hoge refreshrate en vrr nog bijzonder klein is. Dus is het dan ook waar? Allemaal verschillende fabrikanten kiezen toch voor lcd als ze vrr willen. Valve heeft dan wel een oled paneel gekozen maar die heeft een lagere refreshrate en geen vrr. Misschien is de aansturing wel anders bij oled waardoor het moeilijker zuinig te maken is.
Weet ik dat? Nee, maar ik heb ook geen insider info dat wat de fabrikanten zeggen leugens zijn dus vooralsnog ga ik er vanuit dat er toch wel wat in zal zitten.

Lenovo heeft volgens mij gezegd dat zij op hun Legion go 2 wel met oled en vrr willen komen dus hopelijk gaan we het zien... Dat apparaat laat vooralsnog nog op zich wachten (andere Z2e handhelds zijn er ook nog niet maar de ally Xbox x schijnt over niet al te lange tijd met preorders te beginnen terwijl ik nog niks over Lenovo gehoord heb), wellicht is dat omdat het toch lastig is... Of wellicht gaan we zien dat die veel duurder is of minder goed met de accu. Of misschien zijn zij straks gewoon de eerste en volgt de rest dan.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:10
Ik denk dat Nintendo zijn redenen heeft om voor een LCD te kiezen in plaats van OLED. Wellicht zien we in de toekomst een OLED model met 120hz, VRR en langere accuduur. Dat kan te maken hebben met beschikbaarheid, kosten, of het later introduceren van OLED in een Pro-model. Over het algemeen leent OLED zich veel beter voor HDR content, en het contrast is superieur, daar heeft Tweakers ook een review over geschreven. Daar staat wel tegenover 120hz en VRR, dat draagt ook bij aan een prettige game ervaring. Mogelijk is deze keuze ook gemaakt omdat een groep ook 'docked' speelt dus heb je een beetje een modus.

Tot nu toe heb ik daar weinig last van, bijvoorbeeld bij Mario Kart World. Het zijn vooral spellen met veel contrast verschillen. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik ben gewend aan OLED (tv, tablet en smartphone), dus ik ben wat dat betreft misschien een beetje ‘verwend’. 🙂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
Kakaroto schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 13:40:
Ik denk dat Nintendo zijn redenen heeft om voor een LCD te kiezen in plaats van OLED. Wellicht zien we in de toekomst een OLED model met 120hz, VRR en langere accuduur. Dat kan te maken hebben met beschikbaarheid, kosten, of het later introduceren van OLED in een Pro-model. Over het algemeen leent OLED zich veel beter voor HDR content, en het contrast is superieur, daar heeft Tweakers ook een review over geschreven. Daar staat wel tegenover 120hz en VRR, dat draagt ook bij aan een prettige game ervaring. Mogelijk is deze keuze ook gemaakt omdat een groep ook 'docked' speelt dus heb je een beetje een modus.

Tot nu toe heb ik daar weinig last van, bijvoorbeeld bij Mario Kart World. Het zijn vooral spellen met veel contrast verschillen. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik ben gewend aan OLED (tv, tablet en smartphone), dus ik ben wat dat betreft misschien een beetje ‘verwend’. 🙂
Tja, die redenen zijn simpel productiekosten laag houden en over een aantal jaar een omzetstijging als je een OLED model uitbrengt.

De slogan's kan je nu al bedenken:
Beter contrast!
Betere HDR!
Minder screen tearing!

Maar het is ook simpel er is nu geen keuze, dus men moet accepteren of wachten. Of gewoon op een OLED 4K 120 Hz TV gamen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Nu online
Cyrax0508 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 12:49:
[...]

Ik denk dat wat jij denkt ook niet perse waar is. Jij denkt het een, ik denk het ander. Geen idee waarom je blijft proberen te doen alsof ik wil bepaal wat andere mensen moeten vinden. Heel bijzonder.
Grappig, Ik zeg letterlijk, en ik quote: "Dat jij daar anders over denkt, dat mag". Hoe zie jij dat als "bepalen wat andere mensen moeten vinden" is mij een raadsel.

Het is nu wel klaar met dit gedoe. Niemand is boos op je, ik ben het alleen niet met je eens. Denk aan je hart.
Dit ga je niet menen.
Jawel. Ik geef gewoon eerlijk toe als ik niet in de test- en ontwikkelruimtes van fabrikanten kan kijken.

hierboven hebben @Kakaroto en vooral @Finraziel het nogmaals allemaal netjes uiteengezet. Ik heb geen zin om t nog een keer te herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 14:10:
[...]

Grappig, Ik zeg letterlijk, en ik quote: "Dat jij daar anders over denkt, dat mag". Hoe zie jij dat als "bepalen wat andere mensen moeten vinden" is mij een raadsel.
Ik heb het over dat jij stelt dat ik denk dat ik dat bepaal. Ik zal je even quoten: "Ik wil hiermee maar zeggen dat jij niet bepaalt wat "de gewone consument" (wat jij en ik ook gewoon zijn) wel of niet belangrijk vindt."

Ik zeg nergens dat jij denkt dat je dat bepaald. het was omgekeerd.
Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 14:10:
[...]

Jawel. Ik geef gewoon eerlijk toe als ik niet in de test- en ontwikkelruimtes van fabrikanten kan kijken.

hierboven hebben @Kakaroto en vooral @Finraziel het nogmaals allemaal netjes uiteengezet. Ik heb geen zin om t nog een keer te herhalen.
Het ging er even meer over dat je zo lekker stellig zegt dat wat ik zeg geen feiten zijn (alsof ik dat ergens beweer) en zelf al een aantal posts als argument aanhaalt dat OLED stroom vreet en dan nu zeg je dat je het eigenlijk allemaal niet zo goed weet. Tja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disfigured
Finraziel schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 12:51:
[...]

Dat is bij TV's en mobieltjes met oled tegenwoordig meestal wel waar ja, maar het punt is dat het aanbod van schermen van dit formaat met een hoge refreshrate en vrr nog bijzonder klein is.
Het ging mij puur om het energieverbruik, iemand zei dat OLED veel meer energie verbruikt dan LCD. Ging niet om hoge refresh en VRR. Ik weet dat OLED (nog) niet goed samenwerkt met VRR, dus ik snap wel waarom Nintendo voor LCD heeft gekozen, maar power consumptie heeft er volgens mij weinig mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
volgens mij is mario odyssey het enige spel waar HDR naderhand is toegevoegd? zijn er nog meer oude spellen waar HDR is toegevoegd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
Farabi schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 14:27:
volgens mij is mario odyssey het enige spel waar HDR naderhand is toegevoegd? zijn er nog meer oude spellen waar HDR is toegevoegd?
Er zijn meer games. Toad Treasure en Mario 3D World/Bowers Fury bijvoorbeeld, maar ook Zelda Links Awakening en Echoes of Wisdom. Er zijn er nog wel meer trouwens, maar ik weet ff niet meer precies welke.

[ Voor 3% gewijzigd door Cyrax0508 op 24-06-2025 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Cyrax0508 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 14:28:
[...]

Er zijn meer games. Toad Treasure en Mario 3D World/Bowers Fury bijvoorbeeld, maar ook Zelda Links Awakening en Echoes of Wisdom. Er zijn er nog wel meer trouwens, maar ik weet ff niet meer precies welke.
zijn dat allemaal betaalde upgrades zoals bij odyssey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Farabi schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 14:30:
[...]

zijn dat allemaal betaalde upgrades zoals bij odyssey?
Odyssey is niet betaald en nee, dat zijn onbetaalde updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Cyrax0508 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 14:31:
[...]

Odyssey is niet betaald en nee, dat zijn onbetaalde updates.
hmm, ik probeerde uit te vogelen waarom deluxe u geen HDR patch heeft ontvangen. maar dat is random gegaan dus.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Farabi schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 14:33:
[...]

hmm, ik probeerde uit te vogelen waarom deluxe u geen HDR patch heeft ontvangen. maar dat is random gegaan dus.
https://www.nintendo.com/...game-updates-2786093.html

Hier staat een overzicht van gratis upgrades. Per game staat erbij welke upgrades er zijn gedaan zoals bv HDR.

[ Voor 21% gewijzigd door Raem op 24-06-2025 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Raem schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 14:33:
[...]

https://www.nintendo.com/...game-updates-2786093.html

Hier staat een overzicht van gratis upgrades. Per game staat erbij welke upgrades er zijn gedaan zoals bv HDR.
thnx, ik had deze lijst een keer gezien. maar de HDR-info stond niet zo uitgebreid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QhGcHIDshBDF0QaTYQz_Uh9LIqI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KPMX4foo141lZf8SCOLMwbeZ.jpg?f=fotoalbum_large

Drag x Drive komt 14 augustus uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disfigured
Ik kan niet minder hyped zijn voor deze game. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:54
Eerlijk, VRR is zoveel belangrijker voor het gamen dan OLED. Mensen waarderen het pas als ze het ervaren. Ook al hebben zij niet door hoe soepel het loopt door VRR.

Overigens is het onwaarschijnlijk dat je OLED én VRR krijgt in zon klein scherm. Asus had dat ergens uitgelegd dat het of héél duur wordt of heel veel last van flickering.

[ Voor 35% gewijzigd door hotymoty op 24-06-2025 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Disfigured schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 15:29:
[...]

Ik kan niet minder hyped zijn voor deze game. 8)7
Het is moeilijk kiezen tussen dit en Welcome Tour 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalnilson
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 31-07 13:33
Kun je de zelda game kopen de switch 2 versie of is dat nog de 1 versie die je dan met upgrade koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
In principe had Nintendo prima een scherm zonder VRR kunnen aanbieden want het ziet er naar uit dat het vooralsnog alleen in Welcome Tour echt goed werkt.

Aldus Digital Foundry (in een video van 2 uur dus ik link even naar een artikel van Nintendo Life)

https://www.nintendolife....the-screen-is-problematic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Ik begin nu wel op 't punt te komen waarop ik mij afvraag waarom ik een Switch2 heb gekocht. :+

Mario Kart World is leuk maar het free roaming concept oogt nogal doods. Maar goed, het racen zelf is wel weer grappig en uiteindelijk gaat het toch daar om.

Wat ik echt een minpunt vind is dat mijn oude Switch 1 games op de Switch 2 er nogal "wisselend" uit zien in handheld mode. Zojuist had ik Super Mario Wonder er maar eens ingestopt en ik schrok mij dood van de zaagtanden en de net-niet scherpe teksten etc. Ik was sowieso niet echt een fanatieke Switch1 gamer en ik had nog het voornemen om Hollow Knight en Ori ergens te halen maar ik begin nu wel te twijfelen. :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:41
vhal schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 16:26:
Ik begin nu wel op 't punt te komen waarop ik mij afvraag waarom ik een Switch2 heb gekocht. :+

Mario Kart World is leuk maar het free roaming concept oogt nogal doods. Maar goed, het racen zelf is wel weer grappig en uiteindelijk gaat het toch daar om.

Wat ik echt een minpunt vind is dat mijn oude Switch 1 games op de Switch 2 er nogal "wisselend" uit zien in handheld mode. Zojuist had ik Super Mario Wonder er maar eens ingestopt en ik schrok mij dood van de zaagtanden en de net-niet scherpe teksten etc. Ik was sowieso niet echt een fanatieke Switch1 gamer en ik had nog het voornemen om Hollow Knight en Ori ergens te halen maar ik begin nu wel te twijfelen. :)
Kwestie van tijd. Het is inderdaad jammer dat de Switch 2 exclusives karig zijn, maar de komende maanden kunnen we genieten van andere leuke games waar we hopelijk lang mee zoet zijn. Uiteraard proberen ze meerdere games van een waardige update te voorzien. Maar ook dat kost tijd. Ik speel voornamelijk Pokemon Violet nu waarbij ik de uitbreidingen ook nog niet heb gespeeld.Tears of Kingdom moet ik ook nog uitspelen en in de tussentijd speel ik Pokemon Unite online. Ik zie Switch 2 dan ook maar als een console om het erbij te pakken als ik niks te doen heb. Met de next-gen consoles zoals PS5 maak ik er automatisch een soort sport van i.p.v. een hobby haha. Maar goed, ook daar speel ik iets meer competitiever met bijvoorbeeld EAFC, Marvel Rivals en Warzone als spellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 24-06-2025 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:21
Zit er iemand te wachten op deze game? Ik ben vaak nog makkelijk te porren voor leuk bedachte sport games maar dit lijkt mij helemaal niks.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
hotymoty schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 15:49:
Eerlijk, VRR is zoveel belangrijker voor het gamen dan OLED. Mensen waarderen het pas als ze het ervaren. Ook al hebben zij niet door hoe soepel het loopt door VRR.

Overigens is het onwaarschijnlijk dat je OLED én VRR krijgt in zon klein scherm. Asus had dat ergens uitgelegd dat het of héél duur wordt of heel veel last van flickering.
Hmm weet niet of ik het daar mee eens ben. Ik had liever het Steam Deck OLED 90hz scherm gehad dan het LCD scherm dat we nu in de Switch 2 hebben. Die is geen VRR, maar door de 90hz kun je wat zwaardere games heel mooi op 45 fps/90hz locken voor een soepele ervaring. Maar dan met het contrast, de kleuren en de response tijd van OLED.

Maar ach, we moeten het hier de komende jaren mee doen, dus ik ga me er niet heel druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Nu online
Cyrax0508 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 14:22:

[...]

Het ging er even meer over dat je zo lekker stellig zegt dat wat ik zeg geen feiten zijn (alsof ik dat ergens beweer) en zelf al een aantal posts als argument aanhaalt dat OLED stroom vreet en dan nu zeg je dat je het eigenlijk allemaal niet zo goed weet. Tja.
Nee, dat was eerlijkheid. Ik zeg er gewoon eerlijk bij dat ik dat niet precies weet hoe dat technisch zit. Maar genoeg kanalen en zelfs andere fabrikanten als asus beweren dat het vinden van een oled scherm met hoge refresh rate en fatsoenlijke kwaliteit, die ook nog goed energiezuinig is, gewoon momenteel lastig is. Zeker voor een relatief normale prijs.

Nintendo heeft zelf geen reden gegeven waarom de switch 2 geen OLED scherm heeft, maar ieder product, en ook de switch 2, is een verzameling van keuzes en compromissen. En daarom is het logisch om aan te nemen dat accuduur en de hogere refresh rate een onderdeel is geweest van de afwegingen en dat die blijkbaar zwaarder weegden dan de voordelen van oled. Zij hebben ook klant- en marktonderzoek, en veel meer informatie over hoeveel waarde (in keiharde knaken) klanten hechten aan OLED, Accu, etc etc.
Pagina: 1 ... 97 ... 124 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4