Het is heel simpel: bij playstation en xbox kan het hoofdaccount (waar PSN en/of Xbox Game Pass) de (maandelijkse) games downloaden en vervolgens kan heel de console er gebruik van maken.JackAvery schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 20:14:
[...]
Ik zie uit je vorige posts dat je de pagina van Breath of the Wild citeert. Daar staat een vrij opvallende link op waar je op kan klikken die je rechtstreeks naar de uitleg over het online abonnement brengt... en ik ben de eerste om te zeggen dat ze het duidelijker mogen verwoorden en tonen, maar op die pagina staat wel degelijk een grote openklapbare infographic die onder andere aanduidt dat bij een individueel lidmaatschap één account het lidmaatschap kan gebruiken.
Dus ja Nintendo mag dit nog duidelijker maken. Ze gaan er te veel van uit dat het toevoegen van de uitbreidingspakketten van BOTW en TOTK gericht is op bestaande klanten die reeds weten hoe het abonnement werkt. Ik denk dat ze dat verkeerd ingeschat hebben. Maar als je een abonnement gaat aanschaffen mag je ook wel een beetje verder doorlezen dan je neus lang isof het gewoon hier vragen voor je betaalt...
Veel succes met je refund.
Het is gewoon weer typisch Nintendo om het weer compleet anders te doen.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y