Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ekiter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:47
MrGizMo schreef op zondag 15 juni 2025 @ 09:40:
[...]

BotW voor de eerste keer spelen O+

Have fun!
Kon je maar je geheugen wissen en BOTW ervaren op de switch 2 alsof het je allereerste keer was.

Na honderden uren elk uithoekje van de wereld uitgekamd te hebben en daarna nog eens op master mode is de magie er toch wel een beetje af nu op de switch 2 en helaas nog geen ander spel gevonden wat daarbij in de buurt gekomen is.
TOTK was die magie er weer eventjes, met de sky islands en depths, maar daarna toch weer iets teveel van hetzelfde om dat gevoel vast te houden en voor 100% te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan ik me voorstellen ja... Zelf alleen op de wii u gespeeld, 7 of 8 jaar geleden, geen dlc en ook niet zo heel ver meer uitgekamd nadat ik 'gewonnen' had, dus voor mij is hij nou weer redelijk vers :)
Ook waarom ik toch gekozen had eerst botw weer te kopen ipv gelijk naar totk te gaan.
Maar het is nooit zoals je eerste keer.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaXz
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 30-08 17:49
Ik had BOTW niet lang voor de release van TOTK uitgespeeld, dus ik was best snel uitgekeken op TOTK. Maar nu 2 jaar later is het wel meer gaan kriebelen en vermaak ik mij een stuk meer met TOTK. Al best veel dingen ontdekt die ik de vorige keer compleet gemist heb, ik neem veel meer de tijd om het te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalnilson
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 31-07 13:33
Kun je met family abbonement van Nintendo verschillende familieleden gebruik van maken?

Mijn petekind woont in een andere provincie en zou wel leuk zijn samen te Gamen.

Ik zou de switch 2 kopen hij heeft de switch 1 zou dat mogelijk zijn om samen online te gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rbb-lwdn
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 15:36
ronalnilson schreef op zondag 15 juni 2025 @ 11:56:
Kun je met family abbonement van Nintendo verschillende familieleden gebruik van maken?

Mijn petekind woont in een andere provincie en zou wel leuk zijn samen te Gamen.

Ik zou de switch 2 kopen hij heeft de switch 1 zou dat mogelijk zijn om samen online te gamen?
Kan met 8 personen.
Ik heb mijn kinderen er ook op.
Weet niet of je met de 1 en 2 tegen elkaar kan spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Rbb-lwdn op 15-06-2025 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online

AreVeeDee

NSO: SW-7515-1623-5706

Zit een beetje te twijfelen om BOTW NS2 edition te halen. Mario Kart World is leuk, maar meer voor erbij nu ik de hoofdcampagne heb uitgespeeld. Die open wereld verveelt mij snel.

Wilde eigenlijk wachten tot Donkey Kong Bananza. Maar dat duurt nog wel even. Heb BOTW gespeeld op de Switch, maar ben na 10 uurtjes afgehaakt. Weet niet meer waarom eigenlijk, waarschijnlijk heb ik weinig tijd gehad en ben ik daarom afgehaakt. Alternatief plan is om NSO te upgraden naar NSO + Uitbreidingspakket en dan The Windwaker gaan spelen. Vrees alleen een beetje dat de herinnering mooier is dan de werkelijkheid anno 2025. Keuzes, keuzes…

Samsung Galaxy S25 | Lenovo IdeaPad 5 Pro 14" | Sony WF-1000XM4 | LG OLED C4 42" | Nintendo Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 21:43
Nu dat ik fulltime de pro controller 2 gebruik, ga ik toch de totk pro controller wegdoen, de pro 2 is toch vele malen beter. Erg blij mee :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 259tim
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 13:26
AreVeeDee schreef op zondag 15 juni 2025 @ 12:55:
Zit een beetje te twijfelen om BOTW NS2 edition te halen. Mario Kart World is leuk, maar meer voor erbij nu ik de hoofdcampagne heb uitgespeeld. Die open wereld verveelt mij snel.

Wilde eigenlijk wachten tot Donkey Kong Bananza. Maar dat duurt nog wel even. Heb BOTW gespeeld op de Switch, maar ben na 10 uurtjes afgehaakt. Weet niet meer waarom eigenlijk, waarschijnlijk heb ik weinig tijd gehad en ben ik daarom afgehaakt. Alternatief plan is om NSO te upgraden naar NSO + Uitbreidingspakket en dan The Windwaker gaan spelen. Vrees alleen een beetje dat de herinnering mooier is dan de werkelijkheid anno 2025. Keuzes, keuzes…
Je zou BOTW zeker ook online op bv. Marktplaats, Vinted, Reway oid kunnen kopen voor een 30-40 euro, en dan upgraden, ipv de 70 (edit, dacht dat het 80 was) euro voor de NS2 editie, misschien verandert dat je overweging?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:26

RayNbow

Kirika <3

Alternatief plan is om NSO te upgraden naar NSO + Uitbreidingspakket en dan The Windwaker gaan spelen. Vrees alleen een beetje dat de herinnering mooier is dan de werkelijkheid anno 2025. Keuzes, keuzes…
Het enige wat mij stoorde toen ik vorige maand The Wind Waker kon spelen, waren de camera-controls. Die zijn namelijk omgekeerd vergeleken met wat tegenwoordig gangbaar is. Tijdens de speelsessie vroeg ik me af hoe ik dit spel ooit heb kunnen spelen. 😅

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:43

MazeWing

The plot thickens...

RayNbow schreef op zondag 15 juni 2025 @ 14:05:
[...]

Het enige wat mij stoorde toen ik vorige maand The Wind Waker kon spelen, waren de camera-controls. Die zijn namelijk omgekeerd vergeleken met wat tegenwoordig gangbaar is. Tijdens de speelsessie vroeg ik me af hoe ik dit spel ooit heb kunnen spelen. 😅
Ik snap niet waarom ze de WiiU versie niet gewoon uitbrengen op de switch. Heb me erg vermaakt met dat spel (eerste zelda die ik helemaal uitgespeeld heb) en de verbeteringen tov het origineel zijn toch echt wel flink. Om die reden kan ik ook nooit (meer) de GameCube versie spelen…

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekiter
Gelukkig kun je alle knoppen en richting van de sticks volledig aanpassen. F-zero GX is ook niet te doen met gas geven op A en boost op Y die te ver uit elkaar liggen op de moderne controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Nu online

AreVeeDee

MazeWing schreef op zondag 15 juni 2025 @ 14:24:
[...]

Ik snap niet waarom ze de WiiU versie niet gewoon uitbrengen op de switch. Heb me erg vermaakt met dat spel (eerste zelda die ik helemaal uitgespeeld heb) en de verbeteringen tov het origineel zijn toch echt wel flink. Om die reden kan ik ook nooit (meer) de GameCube versie spelen…
Precies! Heb jaren zitten hopen op een Switch uitgave van The Windwaker HD en Twilight Princess HD, maar helaas…

Samsung Galaxy S25 | Lenovo IdeaPad 5 Pro 14" | Sony WF-1000XM4 | LG OLED C4 42" | Nintendo Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Nu online

AreVeeDee

259tim schreef op zondag 15 juni 2025 @ 13:39:
[...]

Je zou BOTW zeker ook online op bv. Marktplaats, Vinted, Reway oid kunnen kopen voor een 30-40 euro, en dan upgraden, ipv de 70 (edit, dacht dat het 80 was) euro voor de NS2 editie, misschien verandert dat je overweging?
Het geld aspect maakt mij niet zoveel uit. Ik game ongeveer 10-15 uur per week en ben niet de snelste gamer. Nu aan BOTW beginnen betekent dus waarschijnlijk niet klaar voordat Donkey Kong Bananza uitkomt. Maar die laatste kan evt. ook wachten, ook al kriebelt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11:07

Vinted BOTW scoren voor drie tientjes en dan NSO erbij voor een jaar. Winwin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:26

RayNbow

Kirika <3

MazeWing schreef op zondag 15 juni 2025 @ 14:24:
[...]

Ik snap niet waarom ze de WiiU versie niet gewoon uitbrengen op de switch.
Die bewaren ze als ze wat nodig hebben om een release-schedule te vullen. :p
ekiter schreef op zondag 15 juni 2025 @ 14:27:
Gelukkig kun je alle knoppen en richting van de sticks volledig aanpassen.
Let op dat in The Wind Waker de C-stick voor meer dan alleen de camera gebruikt wordt. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ekiter
RayNbow schreef op zondag 15 juni 2025 @ 14:50:
Let op dat in The Wind Waker de C-stick voor meer dan alleen de camera gebruikt wordt. ;)
Ik denk dat bij het bedienen van de wind waker makkelijker te leren is dat pijltje links rechts moet zijn dan inverted camera controls proberen af te leren. Maar zover was ik nog niet gekomen haha, teveel dingen om te spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
RayNbow schreef op zondag 15 juni 2025 @ 14:05:
[...]

Ik ben er al half aan gewend, gelukkig werkt het mikken met de grijphaak en pijl en boog wel zo als ik het graag zie, al is de stick wat gevoeliger dan ook zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sderooij schreef op zondag 15 juni 2025 @ 13:35:
Nu dat ik fulltime de pro controller 2 gebruik, ga ik toch de totk pro controller wegdoen, de pro 2 is toch vele malen beter. Erg blij mee :)
Ben benieuwd als ik het ooit aanschaf, maar gaat de Switch 1 bij jou ook de deur uit? Ik vind het nu wel handig dat ik de twee Pro controllers voor beide consoles kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaXz
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 30-08 17:49
L23 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 15:22:
[...]

Ben benieuwd als ik het ooit aanschaf, maar gaat de Switch 1 bij jou ook de deur uit? Ik vind het nu wel handig dat ik de twee Pro controllers voor beide consoles kan gebruiken.
Vooral handig als je een local multiplayer spel wil spelen, dan heb je twee pro controllers. Normaal gaf ik mijn pro controller aan mijn visite terwijl ik speelde met de joycon's, dat was een stuk minder fijn, vooral met beat em ups.

Zelf heb ik de Switch 1 joycon's nog nodig voor Ring Fit Adventure, alleen de oude joycon past op de ring. Op de oude joycon zat ook nog een IR sensor waarmee je hartslag opgemeten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:45
Rijstbal schreef op zondag 15 juni 2025 @ 09:34:
Zoooo 90 euro voor een Pro controller. 8)7
Ik denk dat ik even een Pro 1 controller op Marktplaats ga fixen.
Mocht je op vakantie gaan dan kan het okk de moeite waard zijn km het daar te fixen. Ik heb heel wat games gekocht(8 stuks) , de sd kaart en pro controller en de pro controller heeft mij met btw terug zo'n 62/65 euro nieuw gekost in Zuid-Korea. Het is mij helaas niet gelukt om een switch 2 te scoren want die hebben ze hier overal met een loterij systeem gelanceerd bij alle winkels. Dus je staat bij de Nintendo Store en ziet prachtige switch 2's achter de balie staan.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 15:29
Kloever schreef op zondag 15 juni 2025 @ 08:01:
Ik zie veel praten over BOTW en TOTK, moest even googlen. Voor iemand die nog nooit een Switch heeft gehad of überhaupt Zelda heeft gespeeld, welke kan die het beste halen? Gisteren de Switch 2 gehaald dus ik ben nieuw:)
De laatste Zelda game die ik speelde was Twilight Princess op de Wii. Daarna nog even kort Windwaker Remastered op de Wii-U gespeeld maaar had er te weinig tijd voor.

Nu met m'n Switch 2 aan BOTW begonnen om die voor het eerst te spelen en ik zit zoooo te genieten! O+

Ik keek trouwens naar dit filmpje, van een gamer die zijn vrouw (non-gamer) BOTW liet spelen om te zien hoe zij de game zou opppakken, waar ze tegenaan zou lopen, en wat ze anders zou doen dan hoe gamers dingen benaderen. Grappig dat twee zaken die hij aangeeft hoe zijn vrouw iets anders benaderde dan hoe de game het bedoelt heel herkenbaar waren omdat ik dat pad ook gevolgd had! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaXz schreef op zondag 15 juni 2025 @ 15:41:
[...]

Vooral handig als je een local multiplayer spel wil spelen, dan heb je twee pro controllers. Normaal gaf ik mijn pro controller aan mijn visite terwijl ik speelde met de joycon's, dat was een stuk minder fijn, vooral met beat em ups.

Zelf heb ik de Switch 1 joycon's nog nodig voor Ring Fit Adventure, alleen de oude joycon past op de ring. Op de oude joycon zat ook nog een IR sensor waarmee je hartslag opgemeten wordt.
Ring Fit Adventure heb ik ook al zie ik het me niet snel weer opstarten :p Wel erg leuk uitgedacht.

Switch 2 bevalt wel goed. Ook qua backwards compatibility, maar de Switch OLED en comtrollers doe ik niet weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
L23 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 15:22:
[...]

de switch 1 oled heb ik aan mijn jongste (12) gegeven. Beide jongens hebben al een pro controller (1) dus heb er nu 4. Om even die pro 2 te syncen aan s1 is het werk niet :P

maar de s1 blijft denk ik, zonde om die te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sderooij schreef op zondag 15 juni 2025 @ 17:07:
[...]

de switch 1 oled heb ik aan mijn jongste (12) gegeven. Beide jongens hebben al een pro controller (1) dus heb er nu 4. Om even die pro 2 te syncen aan s1 is het werk niet :P

maar de s1 blijft denk ik, zonde om die te verkopen.
Nintendo Switch 2 Pro controller werkt weer niet met de Switch 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:44
Ik heb nu verschillende cases gekocht, maar allemaal zijn ze te slap aan de bovenzijde (schermkant). Iemand een aanrader voor een harde opbergcase voor alleen de Switch 2?

Ter info:
Die van Nintendo zelf is waardeloos en ik heb ook een Transnovo via Amazon gehad en ook dit is te zacht naar mijn weten.

https://amzn.eu/d/3Wd53ZU
https://store.nintendo.nl...mfolie-000000000010015104

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:38

H.Boss

Hugo Boss

Redondo1982 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 17:19:
Ik heb nu verschillende cases gekocht, maar allemaal zijn ze te slap aan de bovenzijde (schermkant). Iemand een aanrader voor een harde opbergcase voor alleen de Switch 2?

Ter info:
Die van Nintendo zelf is waardeloos en ik heb ook een Transnovo via Amazon gehad en ook dit is te zacht naar mijn weten.

Ik heb deze en die zeer stevig en erg hard van boven en onder. En van binnen is het scherm ook nog beschermd.

https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.

Ter info:

Wat zoek je dan precies. Ik heb voor de switch 1 ook altijd die van Nintendo gehad en die bevalt mij meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 08:23
259tim schreef op zondag 15 juni 2025 @ 13:39:
[...]

Het upgraden werkt dus ook als je het spel als cartridge hebt? Want dan zou ik dat nog prima kunnen doen....

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hier helaas geconstateerd dat het linker speakertje merkbaar minder hard gaat dan rechts. Ook even gemeten met een dB meter om te controleren dat ik niet gek aan het worden ben :+. Heb maar een ticket aangemaakt bij de technische dienst. Daar is mijn oude Switch 1 in 2017 ook een keer geweest en dat ging veel sneller dan ik had verwacht. Hoe zijn de ervaringen hier met de snelheid van Nintendo’s service?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
L23 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 17:14:
[...]

Nintendo Switch 2 Pro controller werkt weer niet met de Switch 1.
Oh damn dat had ik moeten weten, dan gaat dit plan niet door :)

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 259tim
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 13:26
Kloever schreef op zondag 15 juni 2025 @ 17:36:
[...]

Het upgraden werkt dus ook als je het spel als cartridge hebt? Want dan zou ik dat nog prima kunnen doen....
Zeker! Ik heb botw al sinds 2019, toen ik mijn switch kocht, op cartridge, en die heb ik nu geüpgraded met de NSO+, kan ook door de upgrade te kopen voor €10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Daniel. schreef op zondag 15 juni 2025 @ 17:33:
[...]

Wat zoek je dan precies. Ik heb voor de switch 1 ook altijd die van Nintendo gehad en die bevalt mij meer dan prima.
Harde case, welke niet indeukt. De nieuwe van Nintendo kan je gewoon alles indrukken van buitenaf.

Ik denk dat jij doelt op de oude Switch case met print erop? Die had de kleine hier ook en is super stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Redondo1982 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 18:45:
[...]

Harde case, welke niet indeukt. De nieuwe van Nintendo kan je gewoon alles indrukken van buitenaf.

Ik denk dat jij doelt op de oude Switch case met print erop? Die had de kleine hier ook en is super stevig.
killswitch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 22:34

Ter info:

Ik heb deze : https://www.mediamarkt.nl...7N8xW7hfrv8aU6PRMRr1ZsU4g Qware... harde case.
joblamie schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:15:
[...]

Ik heb deze ook. Ik vond het vreselijk dat Mediamarkt mij verplicht deze case liet kopen als ik een Switch 2 wilde, maar ik ben er heel tevreden mee. Harde degelijke case idd.
Ja hetzelfde... in eerste instantie dacht ik meehh moet dat nu.. maar achteraf ben ik erg tevreden en is de case echt prima voor mij.

[ Voor 20% gewijzigd door huubhuub op 15-06-2025 20:20 ]

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Ter info:

Die van Nintendo vind ik erg goed. 8 jaar switch in werkelijkwaar elke tas gegooid en nooit een krasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik heb deze ook. Ik vond het vreselijk dat Mediamarkt mij verplicht deze case liet kopen als ik een Switch 2 wilde, maar ik ben er heel tevreden mee. Harde degelijke case idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Ja, die wilde ik ook gaan halen. Ik heb hem ook in mijn hand gehad, maar was even snel door haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 09:51
Ik vind de nieuwe pro controller wel erg duur. Wat is een goed(koop) alternatief? Ik wil het vooral in huis hebben voor de multiplayer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
joblamie schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:15:
[...]

Wees gerust, ik heb de deal met de grote box. Maarja, daar maak ik nu ook gebruik van en daar zit alles in. Dus best blij ermee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 09:51
Redondo1982 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:32:
[...]

Ja, die wilde ik ook gaan halen. Ik heb hem ook in mijn hand gehad, maar was even snel door haast.
Ik heb de qware case voor mijn switch 1, erg blij mee. Dus ik ga ook deze halen voor mijn switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 19:03
Redondo1982 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 18:45:
[...]

Ik heb deze in bestelling staan. https://www.bol.com/nl/nl...ld-case/9300000232178814/

Voor mijn Switch OLED heb ik eenzelfde, maar dan dus iets kleiner en met andere print. Ik vind deze prima. Het zit tussen een hard en softcase in, maar het is dus niet dusdanig softcase dat de binnenkant vervormt oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voor de Switch OLED destijds bij Action voor 2,99 euro een Switch 1 case gekocht. Was een hele fijne harde case, verkopen ze nu nog. Helaas past de Switch 2 daar niet in, dus de originele maar gekocht.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:32
abc874 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:32:
Ik vind de nieuwe pro controller wel erg duur. Wat is een goed(koop) alternatief? Ik wil het vooral in huis hebben voor de multiplayer.
https://www.8bitdo.com/ultimate-2c-bluetooth-controller/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben erg blij met de Gamesir cyclone 2. Je kan de switch 2 er niet mee aanzetten maar verder werkt ie perfect. Ik vind het vooral ook erg fijn dat de triggerstops ook echt een microswitch achter de triggers draaien waardoor het echt als een clicky knop aanvoelt ipv als een hele ondiepe analoge trigger. Verder ook erg fijne sticks (TMR, hall effect v2 zeg maar). En ten opzichte van de 8bitdo ultimates ligt hij imho beter in de hand. Die tweede heb ik er ook een van maar de grips staan me te recht, de Gamesir voelt meer aan als een Xbox controller (en volgens mij ook als een pro controller maar die heb ik nooit zelf gehad).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:29
https://www.amazon.nl/gp/...=ppx_pt2_mob_b_prod_image

Deze case komt erg goed uit de reviews. Heb hem zelf besteld maar hij staat in back order. Verwacht hem op zn vroegst pas volgend weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:34
Lashrom schreef op zondag 15 juni 2025 @ 01:53:
Mocht er iemand ongeveer dezelfde case vinden als de PDP Elite Commuter Case: https://amzn.eu/d/45UEbLO , laat het direct weten! Ik had deze voor mijn OLED en alle belangrijke accessoires (Joycon Grip of Controller, kabels en voedingkopje) paste erin. Het is niet groot en best compact.

Helaas nog geen (travel) case gezien op het markt die net zo goed is. Hopelijk kan ik de Qware travel case weg doen via Marktplaats of Used Products. Echt een onnodige grote travel case.
Gevonden! Helaas nog niet beschikbaar maar hier was ik naar op zoek. Ziet er niet groot uit, makkelijk mee te nemen en ziet er robuust uit. Voorlopig even een goedkope case halen, maar uiteindelijk wordt dit het voor 'dagelijks' gebruik.

https://www.bol.com/nl/nl...errer=socialshare_pdp_www

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:58
Een used Switch 1 pro controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:16
Goedkope alternatieven:

https://www.action.com/nl...ntroller-nintendo-switch/
https://www.kruidvat.nl/k...endo-controller/p/6140972

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stantana
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:11
outlandos schreef op zondag 15 juni 2025 @ 22:07:

Deze case komt erg goed uit de reviews. Heb hem zelf besteld maar hij staat in back order. Verwacht hem op zn vroegst pas volgend weekend.
Ik heb deze in gebruik, héél fijn deze case!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
RollieBollie schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:58:
[...]

Ik heb deze in bestelling staan. https://www.bol.com/nl/nl...ld-case/9300000232178814/

Voor mijn Switch OLED heb ik eenzelfde, maar dan dus iets kleiner en met andere print. Ik vind deze prima. Het zit tussen een hard en softcase in, maar het is dus niet dusdanig softcase dat de binnenkant vervormt oid.
Deze had de kleine man hier in huis ook voor de Switch 1. Op de één of andere manier vind ik deze een beetje kinderachtig voor mezelf haha. Geen aanval hoor, maar puur op gevoel. Dit hoesje is wel heel goed, want die was bij de Switch 1 ook top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MallePietje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 16-09 07:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
MallePietje schreef op maandag 16 juni 2025 @ 04:49:
[...]

Weet je zeker dat deze ook op Switch 2 werken?
Gezien de datum wanneer ze beachikbaar zijn denk ik dat zw nog ontwikkeld worden en of nog geproduceerd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MallePietje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 16-09 07:33
Daniel. schreef op maandag 16 juni 2025 @ 05:44:
[...]

Gezien de datum wanneer ze beachikbaar zijn denk ik dat zw nog ontwikkeld worden en of nog geproduceerd worden.
Ik vraag het omdat ik zelf ook een keer een action controller voor de Switch heb gekocht, maar die kan ik niet verbinden met de Switch 2. Bij de genoemde controllers staat niet dat ze geschikt zijn voor de Switch 2. Ik heb voor mijn 8bitdo controllers bijvoorbeeld een firmware update moeten installeren om ze te laten werken op de Switch 2. Mijn vage vermoeden is dat dit soort action/kruidvat controllers geen firmware update gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
MallePietje schreef op maandag 16 juni 2025 @ 06:26:
[...]

Ik vraag het omdat ik zelf ook een keer een action controller voor de Switch heb gekocht, maar die kan ik niet verbinden met de Switch 2. Bij de genoemde controllers staat niet dat ze geschikt zijn voor de Switch 2. Ik heb voor mijn 8bitdo controllers bijvoorbeeld een firmware update moeten installeren om ze te laten werken op de Switch 2. Mijn vage vermoeden is dat dit soort action/kruidvat controllers geen firmware update gaan krijgen.
Oh ik zie dat ik het verkeerde bericht heb gequote 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:32
Oh echt, has ik mn Xbox controllers gewoon kunnen gebruiken? Haha shit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
[...]

Ja hoor! Ik heb die goedkope Kruidvat controller destijds voor de 1 gekocht en werkt echt heel goed. Voelt ook heel ergonomisch aan itt wat je standaard zoal aantreft aan controllers in een Switch verpakking :P Onlangs ook gepaird met de Switch 2 zonder problemen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 19:03
Redondo1982 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 01:04:
[...]

Deze had de kleine man hier in huis ook voor de Switch 1. Op de één of andere manier vind ik deze een beetje kinderachtig voor mezelf haha. Geen aanval hoor, maar puur op gevoel. Dit hoesje is wel heel goed, want die was bij de Switch 1 ook top.
Ik voel me niet aangevallen, maar begrijp helemaal dat je een wat serieuzere case wilt.

Als 46 jarige vind ik het nog steeds leuk. En ik gooi deze case in mijn rugtas met al mijn andere daily stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
outlandos schreef op zondag 15 juni 2025 @ 22:07:

Thanks!

Iemand nog een tip voor een case voor je ook een oplader en kabels kan opbergen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Laatst online: 15:41

mwa

RangedNeedles schreef op maandag 16 juni 2025 @ 08:50:
[...]

Ja hoor! Ik heb die goedkope Kruidvat controller destijds voor de 1 gekocht en werkt echt heel goed. Voelt ook heel ergonomisch aan itt wat je standaard zoal aantreft aan controllers in een Switch verpakking :P Onlangs ook gepaird met de Switch 2 zonder problemen!
Ik kreeg die van mij niet aan de praat met de Switch 2. Heb je nog iets speciaals gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACDSL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 10:41
ChiMan schreef op maandag 16 juni 2025 @ 09:30:
[...]

Thanks!

Iemand nog een tip voor een case voor je ook een oplader en kabels kan opbergen?
Ik heb voor mijn Switch 1 een case van Younik en ben daar erg tevreden mee, degelijk en extra ruimte voor kabels (ik heb er o.a. ook een Genki Covert Dock Mini inzitten). Er is nu ook een versie voor de Switch 2, hier te vinden op Amazon: https://www.amazon.nl/You...chouderriem/dp/B0DRJBCJ56

Krijg 'm morgen binnen, zal mijn reactie dan ff updaten om ervaring te delen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:16
[...]

Ja.
spokje schreef op maandag 16 juni 2025 @ 07:55:
[...]

Oh echt, has ik mn Xbox controllers gewoon kunnen gebruiken? Haha shit.
Nee, Xbox controller werkt alleen i.c.m. een 8bitdo usb.
mwa schreef op maandag 16 juni 2025 @ 10:01:
[...]

Ik kreeg die van mij niet aan de praat met de Switch 2. Heb je nog iets speciaals gedaan?
Je moet voor de eerste keer een usb c kabel aansluiten van je switch naar de controller. Daarna kan je zonder kabel connecten en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 06:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Van het weekend BOTW gespeeld, bevalt goed.

Zit nog wel met het volgende:

De kabel voor de pro controller is niet lang genoeg, zat al te kijken naar een langere (verleng) kabel. Volgens mij hoeft die niet hele hoge bandbreedte aan te kunnen of wel?

Zou het ook handig vinden als ik een 2e docking station had maar die zijn nog niet te koop hier in NL of wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:36

DukeBox

loves wheat smoothies

Ryan1981 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 13:57:
De kabel voor de pro controller is niet lang genoeg, zat al te kijken naar een langere (verleng) kabel. of wel?
De pro is toch gewoon wireless :?
En dock kan je gewoon in de store kopen: https://store.nintendo.nl...derset-000000000010015401

[ Voor 18% gewijzigd door DukeBox op 16-06-2025 14:09 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

DukeBox schreef op maandag 16 juni 2025 @ 14:07:
[...]

De pro is toch gewoon wireless :?
Jawel tot de batterij leeg is. Wel jammer dat hij niet op oplaadbare batterijen werkt maar een vaste accu heeft.

Bedankt had die dock nog niet gevonden. Wel dure grap weer.

[ Voor 10% gewijzigd door Ryan1981 op 16-06-2025 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:36

DukeBox

loves wheat smoothies

Ryan1981 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 14:09:
Jawel tot de batterij leeg is. Wel jammer dat hij niet op oplaadbare batterijen werkt maar een vaste accu heeft.
Is een powerbank dan niet makkelijker? Hoe dan ook loop ik zelden tegen een lege pro controller aan, gaat uuuuren mee. En als ie leeg is wissel ik hem met mijn andere pro.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

DukeBox schreef op maandag 16 juni 2025 @ 14:12:
[...]

Is een powerbank dan niet makkelijker? Hoe dan ook loop ik zelden tegen een lege pro controller aan, gaat uuuuren mee. En als ie leeg is wissel ik hem met mijn andere pro.
Hmm dat had ik nog niet overwogen, kan idd wel eens de oplossing zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 13:48
Nou, afgelopen zondag de Switch 2 samen met de familie cadeau gegeven aan de zoon, die was er uiteraard blij mee. Hij was er zo blij en druk mee dat hij op zijn eigen verjaardag geen gebak gegeten heeft :+

Heb ook de BotW upgrade gekocht. Verschil is toch inderdaad wel groot. Heb besloten een nieuwe playthrough te doen, blijft toch een toffe game. Zodra uitgespeeld misschien TotK maar eens aanschaffen.

MKW speelt ook wel lekker weg. En nu het grappige. Dan heb je een Switch 2, een Switch 2 game en wat spelen mijn zoons sinds gister non-stop? Smash Bros Ultimate :D
Ze hebben dat in het verleden wel eens gespeeld maar op de een of andere manier kon het hun aandacht niet vasthouden. Ik heb ze nu dat spirit avontuur laten zien en ineens zijn ze hooked. Naja, lekker laten gaan, MKW komt daarna vast wel weer aan bod en zelf vind ik dat ook nog leuk om te spelen.

Wel een irritatiepuntje: Virtual Game Cards. Enerzijds omdat je ze moet wisselen van systeem. Anderzijds omdat ik het, hoewel ergens wel begrijpelijk, super lame vind dat je een gekochte game niet op 2 systemen tegelijk kan spelen. Nu de boys Smash Bros willen spelen op zowel de Switch 1 als 2, kan dit kennelijk niet ondanks dat ik de game digitaal aangeschaft heb jaren geleden. Dat zou betekenen dat ik opnieuw de volle mep moet betalen voor een 2e exemplaar? Of is hier wel een manier voor?

Nogmaals, ik begrijp het wel ergens. Maar doe dan op z'n minst een discount of ga hier wat soepeler mee om. Maar ja, Nintendo he :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haay
Denman schreef op maandag 16 juni 2025 @ 14:21:
Wel een irritatiepuntje: Virtual Game Cards. Enerzijds omdat je ze moet wisselen van systeem. Anderzijds omdat ik het, hoewel ergens wel begrijpelijk, super lame vind dat je een gekochte game niet op 2 systemen tegelijk kan spelen. Nu de boys Smash Bros willen spelen op zowel de Switch 1 als 2, kan dit kennelijk niet ondanks dat ik de game digitaal aangeschaft heb jaren geleden. Dat zou betekenen dat ik opnieuw de volle mep moet betalen voor een 2e exemplaar? Of is hier wel een manier voor?

Nogmaals, ik begrijp het wel ergens. Maar doe dan op z'n minst een discount of ga hier wat soepeler mee om. Maar ja, Nintendo he :P
Dat snap ik niet helemaal. Waarom zou een virtuele game card anders moeten werken dan een fysieke game card? Die kun je toch ook maar op één systeem tegelijk spelen, omdat die fysiek in de sleuf aanwezig moet zijn?

Lijkt mij logisch dat als je op twee Switch consoles tegelijk een game (tegen elkaar) wilt spelen je de game ook twee keer in bezit moet hebben. Maar misschien denk ik wel ouderwets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 13:48
Haay schreef op maandag 16 juni 2025 @ 14:43:
[...]

Dat snap ik niet helemaal. Waarom zou een virtuele game card anders moeten werken dan een fysieke game card? Die kun je toch ook maar op één systeem tegelijk spelen, omdat die fysiek in de sleuf aanwezig moet zijn?

Lijkt mij logisch dat als je op twee Switch consoles tegelijk een game (tegen elkaar) wilt spelen je de game ook twee keer in bezit moet hebben. Maar misschien denk ik wel ouderwets?
Ik heb de game digitaal, en dat zou het makkelijker moeten maken om tegelijk op 2 systemen te spelen :)
En nee je bent niet ouderwets :P

En wat ik al zei: ik snap het ergens wel. Maar op de PS5 bijvoorbeeld kunnen beide zoons tegelijk op hun eigen account Minecraft spelen (zowel splitscreen als op een eigen PS4 / PS5) terwijl ik de game maar 1 keer aangeschaft heb (en dat is zelfs op mijn eigen account).

Het is geen groot probleem natuurlijk. Zoveel zullen ze niet tegelijk willen spelen. Maar zoals gister dat ze allebei afzonderlijk Smash Bros willen spelen, dan is het vervelend dat het niet even kan.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Phentaq schreef op maandag 16 juni 2025 @ 11:01:
Nee, Xbox controller werkt alleen i.c.m. een 8bitdo usb.
Hoe zit dat met A en B, is B van de Xbox controller dan als input A?
Of is A ook daadwerkelijk A?

Want mijn brein gaat nog steeds helemaal op slot als er in de Game staat "press B en dat op de plek van A is" , ik kan daar op een of andere manier gewoon niet aan wennen8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:58
Ben toch wel benieuwd, hopelijk is er meer te doen in de game dan dat we tot nu toe denken:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 09:00

joeri1

Cloud Engineer

Donstil schreef op maandag 16 juni 2025 @ 15:06:
[...]

Want mijn brein gaat nog steeds helemaal op slot als er in de Game staat "press B en dat op Nintendo A is" , ik kan daar op een of andere manier gewoon niet aan wennen8)7
Ik neem aan dat je voor 3th party controllers ook de button mapping kan veranderen. Dan maak je gewoon een profiel aan waar je A en B verwisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Donstil schreef op maandag 16 juni 2025 @ 15:06:
[...]

Want mijn brein gaat nog steeds helemaal op slot als er in de Game staat "press B en dat op de plek van A is" , ik kan daar op een of andere manier gewoon niet aan wennen8)7
Ja, standaard zit dat omgewisseld. Dus je zou met button mapping de boel moeten omdraaien als je dat fijner vind. Ik kreeg dan na het omdraaien weer flinke error. Dus heb uiteindelijk een andere controller gehaald. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zeror schreef op maandag 16 juni 2025 @ 15:11:
[...]

Ja, standaard zit dat omgewisseld. Dus je zou met button mapping de boel moeten omdraaien als je dat fijner vind. Ik kreeg dan na het omdraaien weer flinke error. Dus heb uiteindelijk een andere controller gehaald. :P
joeri1 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 15:09:
[...]

Ik neem aan dat je voor 3th party controllers ook de button mapping kan veranderen. Dan maak je gewoon een profiel aan waar je A en B verwisselt.
Ah ja remapping kan ik ook wel even naar kijken, had ik niet eens aan gedacht :)
Ik bestel even dat 8bitdo ding, want dat klinkt precies als de oplossing voor mijn "probleem"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Donstil schreef op maandag 16 juni 2025 @ 15:15:
[...]

[...]

Ah ja remapping kan ik ook wel even naar kijken, had ik niet eens aan gedacht :)
Ik bestel even dat 8bitdo ding, want dat klinkt precies als de oplossing voor mijn "probleem"
Zou dan wel gaan voor versie 2 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MrGizMo schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:18:
[...]

Zou dan wel gaan voor versie 2 ;)
Ja thanks voor de tip, die heb ik idd. 19,95 op Amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 13:43

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb in het weekend de GameSir Super Nova controller besteld en krijg deze vanavond binnen. Heb toch voor die gekozen itt de 8bitDo Ultimate 2 omdat de GameSir al leverbaar is en wat stiller is qua buttons. De Ultimate 2 klinkt als een xbox series controller....

Was €52 euro op Amazon en ben zeer benieuwd hoe die is vergeleken met de pro 2 controller. Hij kan (nog) niet de switch 2 aanzetten en mist de HD rumble (2) maar voor de rest zou het echt een superieure controller moeten zien voor aanzienlijk minder geld. Ik zal straks laten weten hoe die bevalt.

en @Donstil je kunt de ABXY verwisselen :9

[ Voor 3% gewijzigd door MazeWing op 16-06-2025 16:39 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:42
https://www.geekbuying.co...troller-Black-526330.html

Zelf erg tevreden over deze controllers. Ontzettend degelijk tegen slechts een fractie van de prijs van een pro controller.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QNBqkvQxrYgoZpF6Olojkei-0ac=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QK5Is1SBvutDK8fYVxtOaVwE.jpg?f=user_large

[ Voor 49% gewijzigd door Kapitein Merijn op 16-06-2025 16:44 ]

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vind de Xbox Series controller een van de beste, zo niet beste, controller ooit gemaakt. Dat ik die op de switch 2 kan gebruiken is beste beste nieuws wat ik sinds de release gehoord heb.

Ik kijk dus niet verder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hijo Del Jefe
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_N_yBTclA558w1ypaMf2iP-bDHw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CQAaCwA1vBJGPso7O9k5pJui.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_soXz12NU75AwDrlr1QFoxq1OCg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gzuLrCB4OZWrEaaUMHnJhKJs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LSildxx3Rv9osF_bzJNmEE_J5pc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NgFzAQhlxgcpyNgjyqx9lvbf.jpg?f=fotoalbum_large

zo, hij is weer krasvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:23
MazeWing schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:38:
Ik heb in het weekend de GameSir Super Nova controller besteld en krijg deze vanavond binnen. Heb toch voor die gekozen itt de 8bitDo Ultimate 2 omdat de GameSir al leverbaar is en wat stiller is qua buttons. De Ultimate 2 klinkt als een xbox series controller....

[YouTube: GameSir Super Nova: Crazy $50 Value Controller]

Was €52 euro op Amazon en ben zeer benieuwd hoe die is vergeleken met de pro 2 controller. Hij kan (nog) niet de switch 2 aanzetten en mist de HD rumble (2) maar voor de rest zou het echt een superieure controller moeten zien voor aanzienlijk minder geld. Ik zal straks laten weten hoe die bevalt.

en @Donstil je kunt de ABXY verwisselen :9
€ 35,17 bij ome Ali, moet je alleen wat langer wachten.

[ Voor 0% gewijzigd door Evernote op 16-06-2025 18:26 . Reden: Prijs gecorrigeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kapitein Merijn schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:41:
https://www.geekbuying.co...troller-Black-526330.html

Zelf erg tevreden over deze controllers. Ontzettend degelijk tegen slechts een fractie van de prijs van een pro controller.

[Afbeelding]
Weet jij wellicht hoe deze vergelijkt met de 8bitdo Ultimate 2C?

edit: had even een pagina terug moeten lezen... :P

[ Voor 4% gewijzigd door Edmin op 16-06-2025 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logix147
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-09 18:26
Is dat nou die originele coating die je er ook afhaalt of mis ik wat context hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijo Del Jefe
  • Nu online
Klopt. Vervangen door een screen protector.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hijo Del Jefe schreef op maandag 16 juni 2025 @ 18:24:
|:(

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 21:20
Dit moet een ragebait zijn

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Donstil schreef op maandag 16 juni 2025 @ 16:34:
[...]

Ja thanks voor de tip, die heb ik idd. 19,95 op Amazon.
Ik heb de eerste versie namelijk en die werkt niet meer met de laatste firmware update van de Xbox controllers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
Was het verwijderen een beetje te doen? Wel fijn dat ie nu kras vrij is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Evernote schreef op maandag 16 juni 2025 @ 18:48:
[...]

Was het verwijderen een beetje te doen? Wel fijn dat ie nu kras vrij is!
Is toch al eerder genoemd dat als je meteen een screenprotector plaatst dat je die 'je niet mag verwijderen' gewoon kan laten zitten. Valt wel wat van te zeggen dat die van zacht plastic is gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hijo Del Jefe
  • Nu online
Ja was erg makkelijk. Even het hoekje losgepulkt met een scherp pincet. En toen kon ik hem zo los trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijo Del Jefe
  • Nu online
Eigen risico natuurlijk 😛maar ik zou het aanraden als je eerder “vergeten” bent een screen protector er op te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:42
Edmin schreef op maandag 16 juni 2025 @ 17:18:
[...]

Weet jij wellicht hoe deze vergelijkt met de 8bitdo Ultimate 2C?

edit: had even een pagina terug moeten lezen... :P
Wat ik zo snel zie heeft de 8bitdo controller geen back padles en geen motion control in tegenstelling tot de Anbernic.

[ Voor 5% gewijzigd door Kapitein Merijn op 16-06-2025 19:00 ]

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
Daniel. schreef op maandag 16 juni 2025 @ 18:49:
[...]

Is toch al eerder genoemd dat als je meteen een screenprotector plaatst dat je die 'je niet mag verwijderen' gewoon kan laten zitten. Valt wel wat van te zeggen dat die van zacht plastic is gemaakt.
Als je geen screen protector hebt geplakt na het uitpakken en er zit een kras op, wat met zo’n waardeloze plastic laag heel snel gebeurd, kun je hem er toch beter gewoon afhalen..

Dat is ook de situatie die hier het geval was, ik moedig het verwijderen van die plastic laag dan ook niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Waarom zou je hem niet verwijderen als je er krassen op hebt zitten?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Pagina: 1 ... 91 ... 125 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4