Nou, afgelopen zondag de Switch 2 samen met de familie cadeau gegeven aan de zoon, die was er uiteraard blij mee. Hij was er zo blij en druk mee dat hij op zijn eigen verjaardag geen gebak gegeten heeft
Heb ook de BotW upgrade gekocht. Verschil is toch inderdaad wel groot. Heb besloten een nieuwe playthrough te doen, blijft toch een toffe game. Zodra uitgespeeld misschien TotK maar eens aanschaffen.
MKW speelt ook wel lekker weg. En nu het grappige. Dan heb je een Switch 2, een Switch 2 game en wat spelen mijn zoons sinds gister non-stop? Smash Bros Ultimate

Ze hebben dat in het verleden wel eens gespeeld maar op de een of andere manier kon het hun aandacht niet vasthouden. Ik heb ze nu dat spirit avontuur laten zien en ineens zijn ze hooked. Naja, lekker laten gaan, MKW komt daarna vast wel weer aan bod en zelf vind ik dat ook nog leuk om te spelen.
Wel een irritatiepuntje: Virtual Game Cards. Enerzijds omdat je ze moet wisselen van systeem. Anderzijds omdat ik het, hoewel ergens wel begrijpelijk, super lame vind dat je een gekochte game niet op 2 systemen tegelijk kan spelen. Nu de boys Smash Bros willen spelen op zowel de Switch 1 als 2, kan dit kennelijk niet ondanks dat ik de game digitaal aangeschaft heb jaren geleden. Dat zou betekenen dat ik opnieuw de volle mep moet betalen voor een 2e exemplaar? Of is hier wel een manier voor?
Nogmaals, ik begrijp het wel ergens. Maar doe dan op z'n minst een discount of ga hier wat soepeler mee om. Maar ja, Nintendo he