Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:46
Pufster schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 09:53:
[...]

De batterij van de switch 2 begint gewoon schaamtelijk te worden in mijn mening. Je weet nooit hoe vol hij nu is opgeladen. Bij mij staat hij ook op 84%. Ik heb andere apparaten waar je een max % kan instellen en die stoppen allemaal mooi op dat getal, maar Nintendo kan dit niet… Hopelijk komen ze hier snel met een oplossing, want dit is gewoon vervelend.
Misschien is dit voor de zoveelste keer gezegd, maar heb je de Switch al op recovery mode gezet en dan weer opnieuw te starten? Dat schijnt genoeg te zijn om de juiste batterijverbruik te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Toch een beetje gerommel in de marge hoor dat met de batterij, scheelt je over een aantal jaar misschien een paar procent maar daarvoor moet je dan nu al 10/15% missen.

Vervangen van een switch 1 batterij kost bijna niets ook, die staan voor 25,- op betrouwbare sites.
Dat zal tegen de tijd dat degradatie echt een probleem geworden is met de switch2 batterij niet anders zijn.

Gewoon lekker gaan gebruiken dat ding!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Mensen vertonen echt heel bijzonder gedrag ten aanzien van batterijen. Apple heeft ooit de fout gemaakt om de batterij conditie te laten zien. Mensen gingen vervolgens alles proberen om de batterij goed te houden. Scheelt je dan na 3 jaar een paar procent in totale capaciteit. Maar je bent ondertussen al die jaren wel 10% omdat je hem op 90% zet😂😂😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 10:08:
Toch een beetje gerommel in de marge hoor dat met de batterij, scheelt je over een aantal jaar misschien een paar procent maar daarvoor moet je dan nu al 10/15% missen.

Vervangen van een switch 1 batterij kost bijna niets ook, die staan voor 25,- op betrouwbare sites.
Dat zal tegen de tijd dat degradatie echt een probleem geworden is met de switch2 batterij niet anders zijn.

Wat een irritante discussies hier zeg :P Prima dat jij tot 90% opladen uit hebt staan. Laad het ook helemaal op tot 100% of blijft het bij een lager percentage hangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
giantgiantus schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 10:13:
Mensen vertonen echt heel bijzonder gedrag ten aanzien van batterijen. Apple heeft ooit de fout gemaakt om de batterij conditie te laten zien. Mensen gingen vervolgens alles proberen om de batterij goed te houden. Scheelt je dan na 3 jaar een paar procent in totale capaciteit. Maar je bent ondertussen al die jaren wel 10% omdat je hem op 90% zet😂😂😂😂
Voorproefje op je degradatie is het :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
L23 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 10:17:
[...]

Wat een irritante discussies hier zeg :P Prima dat jij tot 90% opladen uit hebt staan. Laad het ook helemaal op tot 100% of blijft het bij een lager percentage hangen?
Ik heb gehoord dat je hem op 77% moet zetten. Dus ik zet m’n iPhone alarm en hoop dat m’n iPhone dan nog energie hebt want die zeg ik altijd maximaal op 63,6%.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 10:17:
[...]
Prima dat jij tot 90% opladen uit hebt staan.
Ho ho tot “ongeveer” 90% hè :+
Laad het ook helemaal op tot 100% of blijft het bij een lager percentage hangen?
Hier gewoon altijd 100% idd, oude ook altijd zo gedaan en was mij best. Accuutje kost zo weinig dat is de moeite van jaren bezig zijn met percentages absoluut niet waard.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:56
Jongens deze discussie raakt aardig verhit nu, óók dat is slecht voor de batterij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 10:23:
[...]

Deze informatie was genoeg geweest :)
Niet alle berichten worden dan ook voor jou geschreven. Gewoon door scrollen als het je niet zint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 10:24:
[...]

Niet alle berichten worden dan ook voor jou geschreven. Gewoon door scrollen als het je niet zint.
Kost wel extra batterij doordat het scherm moet verversen. Zou ik max 1 x per dag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 10:21:
[...]

Ik heb gehoord dat je hem op 77% moet zetten. Dus ik zet m’n iPhone alarm en hoop dat m’n iPhone dan nog energie hebt want die zeg ik altijd maximaal op 63,6%.
Volgens mij begreep jij mijn vraag gewoon verkeerd. Ik was gewoon benieuwd of het vanzelf helemaal tot 100% oplaad, dat schijnt niet bij iedereen het geval te zijn. Als jij graag bij 77% wil stoppen met laden moet je dat zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u_cHh6QVw6kR9YnPwlhfxgy-e1U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n1xszkydkKQoBViJjgpwPDJB.jpg?f=fotoalbum_large

Hier toch maar een Killswitch besteld. Ben benieuwd, maar eigenlijk van de zotte dat het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Yonix schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 10:34:
[Afbeelding]

Hier toch maar een Killswitch besteld. Ben benieuwd, maar eigenlijk van de zotte dat het nodig is.
Wat is dat dan?

Edit: Ah een case zie ik op Google, grip voor de controllertjes ziet er wel handig uit.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 14-06-2025 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Een case / grip voor de Switch (2).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja had hem net gevonden idd. Grip ziet er wel goed uit als je veel in handheld mode speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bij de vorige Switch ook een vergelijkbare case of vond je het daar niet nodig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
L23 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 10:26:
[...]

Gewoon even normaal doen, niet zo moeilijk :)
Werkt 2 kanten op he ;)
[Afbeelding]

Benieuwd wanneer je hem binnen hebt. En wat je mag bijbetalen zodra ie in NL is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheMaxMan
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-09 16:25
MrGizMo schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 10:48:
[...]

Hier besteld vanuit België. dbrand gaf duidelijk aan dat zij de import goed gingen regelen, het pakketje niet ging worden tegengehouden aan de douane en er niet ging moeten worden bijbetaald.

Edit: dit is de melding tijdens het bestelproces:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OGNRR_wv3xGd4R0kraH_PppCM9s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/43AWVqZMzLDJ4qv6qFihOTr1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door TheMaxMan op 14-06-2025 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MrGizMo schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 10:48:
[...]

Werkt 2 kanten op he ;)

[...]

$84,38 inclusief verzending en btw, oftewel ongeveer € 80 na wisselkoers en Paypal/creditcard opslag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:38

H.Boss

Hugo Boss

Donstil schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 11:01:
[...]

$84,38 inclusief verzending en btw, oftewel ongeveer € 80 na wisselkoers en Paypal/creditcard opslag.
Hier komen ook nog douanekosten bij. Heb vaker dingen via dbrand besteld.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
H.Boss schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 11:02:
[...]

Hier komen ook nog douanekosten bij. Heb vaker dingen via dbrand besteld.
Als het goed is niet, invoerrechten op pakketten is pas vanaf 150,-

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 14-06-2025 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Nu online
Lashrom schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 10:08:
[...]

Misschien is dit voor de zoveelste keer gezegd, maar heb je de Switch al op recovery mode gezet en dan weer opnieuw te starten? Dat schijnt genoeg te zijn om de juiste batterijverbruik te laten zien.
Ja. Veranderde maar 1% dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Donstil schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 11:05:
[...]

Als het goed is niet, invoerrechten op pakketten is pas vanaf 150,-
Laatste keer heb ik een case en screenprotector besteld, was in totaal nog geen 100 dollar. Moest ik daar inklaringskosten over betalen.

Dit was in februari 2025.

[ Voor 4% gewijzigd door H.Boss op 14-06-2025 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
H.Boss schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 11:08:
[...]

Laatste keer heb ik een case en screenprotector besteld, was in totaal nog geen 100 dollar. Moest daar invoerkosten over betalen.

Ja maar dat is inklaringskosten dan
Maar hier hetzelfde hoor, via dbrand is vaak nog bijbetalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
vishengel schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 20:56:
Iemand al een goede ervaring met een bescherming case?
Heb deze (https://www.amazon.nl/dp/...yo2ov_dt_b_fed_asin_title) voor de release aangeschaft. Tot op heden erg tevreden mee. Switch zit stevig in de case, mede dankzij klittenband dat je kunt bevestigen, en er is voldoende ruimte om cartridges mee te nemen. Daarnaast is het een vrij brede variant waardoor er ook een powerbank inpast samen met de switch :).

Edit: zie nu dat hij wel 30,- is terwijl ik hem 1,5 week geleden nog voor 20,- heb opgepikt.

[ Voor 7% gewijzigd door ZuidJ op 14-06-2025 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
H.Boss schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 11:08:
[...]

Laatste keer heb ik een case en screenprotector besteld, was in totaal nog geen 100 dollar. Moest daar invoerkosten over betalen.

Met dit soort berichten is het altijd belangrijk om de juiste terminologie te gebruiken, er zijn namelijk nog al wat verschillende zaken die spelen bij dit soort pakketjes, we zouden dus even moeten weten wat jij bedoelt met “invoerkosten”. Is er invoerrechten gerekend dan kan je bezwaar maken want die betaal je tot 150,- niet (zie link).

Het kan wel zijn dat de vervoerder kosten rekent voor het doen van de aangifte en/of inklaring, misschien dat je dit betaald hebt? Als Dbrand de btw afhandeling netjes doet heeft de vervoerder die kosten niet en mogen ze daarom niets rekenen. Betaal je de BTW via de vervoerder dan rekenen ze die kosten doorgaans wel, alleen in het voorbeeld van deze case past Dbrand de BTW tijdens het betaalproces toe dus zou je geen kosten meer moeten hebben via de vervoerder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ZXsEBvPjhDAdUdLN25aQSrle_4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y4M12kkhjb5ZvWl2wMBCsJXp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:21
Ik gebruik nu 2 dagen de neogrip case van skull&co . Je krijgt er 3 soorten handvatten bij, alle 3 geprobeerd en ik vind de grootste het fijnste. Case sluit er perfect omheen en laat de switch er robuuster uitzien ( zwarte versie heb ik ) eindelijk lekker uren achter elkaar gamen zonder kramp in de handen dus voor mij een top aankoop. Past ook btw perfect nog in de Dock dus ben weer een stuk blijer met de switch 2. Nu nog bo7 en wat andere toppers aan games erop en hij mag blijven 🤡
Koste me trouwens 32,39 via ome Ali. En was in 6 dagen bezorgt

[ Voor 6% gewijzigd door Cyberw00d op 14-06-2025 20:44 ]

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Cyberw00d schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 11:19:
Ik gebruik nu 2 dagen de neogrip case van skull&co . Je krijgt er 3 soorten handvatten bij, alle 3 geprobeerd en ik vind de grootste het fijnste. Case sluit er perfect omheen en laat de switch er robuuster uitzien ( zware versie heb ik ) eindelijk lekker uren achter elkaar gamen zonder kramp in de handen dus voor mij een top aankoop. Past ook btw perfect nog in de Dock dus ben weer een stuk blijer met de switch 2. Nu nog bo7 en wat andere toppers aan games erop en hij mag blijven 🤡
Koste me trouwens 32,39 via ome Ali. En was in 6 dagen bezorgt
Ik had de Neogrip ook gehaald voor mijn Oled. Hele fijne grips inderdaad. Ik gebruikte twee verschillende. De linker was met extra steun voor je vinger en de rechter gebruikte ik de standaard cirkel/ovale. Beste aankoop voor mijn Switch die ik ook ga aanschaffen voor de Switch 2.

Weet iemand een case voor de Switch 2? Net zoals de Spigen Neopops met individueel ook een case voor de joycons. Het liefst siliconen en geen transparant. Helaas schijnt de Neopops van Spigen niet helemaal goed te zijn als je het in docked mode zet. Jammer, want die zien er toch wel goed uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Lashrom op 14-06-2025 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standie
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 17-09 12:09

Dit is meteen mijn favoriete verbetering van de Switch 2. Ook bijzonder dat Nintendo er geen aandacht aan heeft besteed. Skyward Sword was op de Switch qua motion controls waarschijnlijk slechter dan de Wii versie, maar nu lijkt dat opgelost. Zo te zien hebben zowel de nieuwe Joy-Cons als de nieuwe Pro Controller veel betere bewegingssensoren.

Ik werkte met de originele Joy-Cons aan een toepassing om met mijn fiets te gamen. Meten hoe snel ik trap gaat prima, maar het sturen is niet zo accuraat en daardoor minder intuïtief. Ik vermoed dat het met de nieuwe Joy-Cons wel gewoon accuraat kan en dat het dan niet nodig is om telkens handmatig te kalibreren. Ik hoop dat de nieuwe Joy-Cons binnenkort PC drivers krijgen net als de vorige.

[ Voor 3% gewijzigd door Standie op 14-06-2025 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
L23 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 10:41:
[...]

Bij de vorige Switch ook een vergelijkbare case of vond je het daar niet nodig?
Daar vond ik het niet nodig. Ik heb een groot deel van ‘Pokémon: Sword’ destijds in handheld mode gespeeld.

De Switch 2 wil ik na één potje Knock Out in MKW alweer terug in zijn dock plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:44

MazeWing

The plot thickens...

Voor mensen die speciaal een grip case bestellen voor hun Switch 2 raad ik echt eens aan naar de Gamesir G8 plus te kijken

Ik heb deze nu een paar maanden en gebruik hem voor de Switch 2 en mijn telefoon en het werkt echt perfect. Je kunt ook de buttons veranderen zodat ABXY hetzelfde zijn als die van Nintendo. Echt een verademing ten opzichte van zo'n beetje elke grip case die er is.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

MrGizMo schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 11:09:
[...]

Ja maar dat is inklaringskosten dan
Maar hier hetzelfde hoor, via dbrand is vaak nog bijbetalen
Ik heb 2 jaar geleden 2 skins voor mijn telefoon besteld. Was iets van $36,90 incl. shipping. 2 weken later kreeg ik een mail van PostNL dat ik nog even €8,42 wilde betalen voor inklaringskosten

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yonix schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 11:37:
[...]

Daar vond ik het niet nodig. Ik heb een groot deel van ‘Pokémon: Sword’ destijds in handheld mode gespeeld.

De Switch 2 wil ik na één potje Knock Out in MKW alweer terug in zijn dock plaatsen.
Ik krijg zelf geen kramp zoals ik anderen hoor zeggen. Ik kan er uren op gamen. Wel voelt de Switch 2 een stuk zwaarder waardoor je het wat laat hangen wat weer niet ideaal is voor de kijkhoek van de LCD. Momenteel gebruik ik de Switch OLED ook nog volop en het is een merkbaar verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Donstil schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 11:19:
[...]

Met dit soort berichten is het altijd belangrijk om de juiste terminologie te gebruiken, er zijn namelijk nog al wat verschillende zaken die spelen bij dit soort pakketjes, we zouden dus even moeten weten wat jij bedoelt met “invoerkosten”. Is er invoerrechten gerekend dan kan je bezwaar maken want die betaal je tot 150,- niet (zie link).

Het kan wel zijn dat de vervoerder kosten rekent voor het doen van de aangifte en/of inklaring, misschien dat je dit betaald hebt? Als Dbrand de btw afhandeling netjes doet heeft de vervoerder die kosten niet en mogen ze daarom niets rekenen. Betaal je de BTW via de vervoerder dan rekenen ze die kosten doorgaans wel, alleen in het voorbeeld van deze case past Dbrand de BTW tijdens het betaalproces toe dus zou je geen kosten meer moeten hebben via de vervoerder.

[Afbeelding]
Je hebt gelijk, ik bedoelde inderdaad inklaring bij de douane. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:37
Ik verlies gemiddeld 0,75% per uur in standby modus, wel met wifi en downloads aan. Is dat een beetje normaal?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik zat nog even te kijken naar Mario + Rabbids Kingdom Battle. Die vond ik er visueel al heel goed uit zien op de Switch 2 voor een game die geen update heeft gekregen. Op de Switch 1 draait de game locked 30 fps met hier en daar een dip als het inzoomt op de actie. Bij de Switch 2 draait de game echter vloeiend 60 fps. Bijzonder dat locked 30 fps op de Switch 2 genegeerd wordt terwijl de game hier geen update voor heeft gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:56
L23 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 12:38:
Ik zat nog even te kijken naar Mario + Rabbids Kingdom Battle. Die vond ik er visueel al heel goed uit zien op de Switch 2 voor een game die geen update heeft gekregen. Op de Switch 1 draait de game locked 30 fps met hier en daar een dip als het inzoomt op de actie. Bij de Switch 2 draait de game echter vloeiend 60 fps. Bijzonder dat locked 30 fps op de Switch 2 genegeerd wordt terwijl de game hier geen update voor heeft gekregen.

[YouTube: Mario + Rabbids Kingdom Battle - Switch 2 performance test]
Heel bijzonder inderdaad, toevallig heb ik de game voor een tientje gehaald afgelopen week.

Om te zien hoeveel verschil 60fps maakt kun je ook een game clip opnemen en die terugkijken op de Switch.

Vandaag nog wat ToTK video’s gemaakt en als ik dan terugkijk ben ik blij dat het alleen op de video zo stroperig is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Kan ook ondertussen zijn dat dbrand alles op zich neemt he (zoals screenshot op de vorige pagina)
MazeWing schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 11:49:
[...]

Ik heb 2 jaar geleden 2 skins voor mijn telefoon besteld. Was iets van $36,90 incl. shipping. 2 weken later kreeg ik een mail van PostNL dat ik nog even €8,42 wilde betalen voor inklaringskosten
Ja dit dus. Maar ik kreeg de rekening voordat ze gingen bezorgen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:51
Ik heb mijn iphone 15 Pro max voor bijna 2 jaar, en die laad ik elke dag tot 100% op. Batterij gezondheid is nog 97% (348 cycli).

Ik ga mijn s2 ook elke dag tot 100% opladen, zoals ik de Oled en de lcd switch daarvoor deed, nooit iets gemerkt met de batterij conditie. Mijn gedrag is dat ik na 3 uur spelen stop en wat anders ga doen, en altijd toegang heb tot een oplader of externe batterij.

Iedereen moet lekker doen wat hij/zij wilt met het opladen, maar laat het gebakkelei even stoppen en laten we focussen op belangrijkere dingen: screenprotectors :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 10:08:

Ik ben het op zich met je eens... Als je het ding ook regelmatig handheld gebruikt. Bij mij is hij al dagen niet uit het dock geweest en dan kun je wel beter die accu beperking activeren.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MrGizMo schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 12:59:
Kan ook ondertussen zijn dat dbrand alles op zich neemt he (zoals screenshot op de vorige pagina)
Ja misschien hebben ze een nieuwe partner daarin waardoor het nu wel goed gaat.
Evernote schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 12:50:
[...]

Heel bijzonder inderdaad, toevallig heb ik de game voor een tientje gehaald afgelopen week.
Ooh dat is ook toevallig, ik ook :)
Inclusief alle fees op vinted, erg leuk voor de kleine.
Finraziel schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:20:
[...]

Ik ben het op zich met je eens... Als je het ding ook regelmatig handheld gebruikt. Bij mij is hij al dagen niet uit het dock geweest en dan kun je wel beter die accu beperking activeren.
Ja dan maakt het niet zoveel uit allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:25:
Ja dan maakt het niet zoveel uit allemaal.
Nou meer dan dat, het is gewoon niet goed voor een lithium accu om lange tijd op maximum charge te zitten. Als je hem regelmatig ontlaadt dan maakt het volgens mij minder uit om naar 100% te laden steeds dan wanneer je hem gewoon permanent aan zijn charger laat hangen op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
sderooij schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:17:
Ik heb mijn iphone 15 Pro max voor bijna 2 jaar, en die laad ik elke dag tot 100% op. Batterij gezondheid is nog 97% (348 cycli).

Ik ga mijn s2 ook elke dag tot 100% opladen, zoals ik de Oled en de lcd switch daarvoor deed, nooit iets gemerkt met de batterij conditie. Mijn gedrag is dat ik na 3 uur spelen stop en wat anders ga doen, en altijd toegang heb tot een oplader of externe batterij.

Iedereen moet lekker doen wat hij/zij wilt met het opladen, maar laat het gebakkelei even stoppen en laten we focussen op belangrijkere dingen: screenprotectors :P
Nou het is weer bijna tijd voor docksocks

https://x.com/Wario64/status/837796436808876032

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
MazeWing schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 11:40:
Voor mensen die speciaal een grip case bestellen voor hun Switch 2 raad ik echt eens aan naar de Gamesir G8 plus te kijken
[YouTube: The Best Switch Controller is a Phone Controller]

Ik heb deze nu een paar maanden en gebruik hem voor de Switch 2 en mijn telefoon en het werkt echt perfect. Je kunt ook de buttons veranderen zodat ABXY hetzelfde zijn als die van Nintendo. Echt een verademing ten opzichte van zo'n beetje elke grip case die er is.
Deze ga ik ook eens proberen. Die grip cases zijn leuk, maar betere sticks en buttons zijn zeer welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japieh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:04
Ik heb ook een Switch 2 gekocht, in het verleden wel eens een switch gehad en toen eigenlijk alleen Mario gespeeld, ik zie dat er alleen ontzettend veel spellen voor de switch zijn, maar wat is nu echt een leuke game voor de switch? Die je echt gespeeld moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MazeWing schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 11:40:
[YouTube: The Best Switch Controller is a Phone Controller]

Interessant apparaat... Maar wat me wel vervelend lijkt is dat je het ding niet op kan laden zonder de Switch 2 (of wat voor apparaat dan ook) er uit te halen want als hij uitgeschoven is laadt een van de twee kanten niet op 8)7
Dat hij niet in de dock kan zonder hem er uit te halen zou ik nog te overzien vinden want ik heb een hokje in de kast achter de bank waar ik nu ook altijd al mijn steam deck heb liggen om op te laden, dan zou ik gewoon handmatig inpluggen. Maar als je hem toch steeds er uit moet halen om de controller op te laden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrGizMo
Japieh schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 14:32:
Ik heb ook een Switch 2 gekocht, in het verleden wel eens een switch gehad en toen eigenlijk alleen Mario gespeeld, ik zie dat er alleen ontzettend veel spellen voor de switch zijn, maar wat is nu echt een leuke game voor de switch? Die je echt gespeeld moet hebben?
Odyssey en BoTW (en dan evt Tears)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Japieh schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 14:32:
Wat voor soort spellen vind je zelf leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

MrGizMo schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 14:46:
[...]
Odyssey en BoTW (en dan evt Tears)
Waarom eerst BotW en dan Tears en niet andersom? Of laat me het anders vragen, als ik na 35 jaar geen nintendo te hebben gespeeld BotW òf TotK ga spelen op een switch 2, maar niet beiden, dan nog steeds BotW > TotK?

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 15:24:
[...]

Waarom eerst BotW en dan Tears en niet andersom? Of laat me het anders vragen, als ik na 35 jaar geen nintendo te hebben gespeeld BotW òf TotK ga spelen op een switch 2, maar niet beiden, dan nog steeds BotW > TotK?
Dat is de juiste volgorde. Kan natuurlijk ook andersom, maar dan zou ik eerder de eerste game overslaan. Het zijn ook geen games die je even in een korte tijd achter elkaar speelt (in ieder geval was ik met het aantal speeluren van deze games wel even toe aan wat anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Sinds gistermiddag de Nintendo Switch 2 binnen met Mario Kart World en Yakuza Zero. Mario Kart World is de grote favoriet hier in huis. Wat een geweldige game is het. Ziet er prachtig uit en speelt ook weer heerlijk.

Ook heb ik Welcome Tour gehaald en dat is opzich erg grappig om door heen te gaan en het een en ander te weten te komen over de console. De mini games zijn ook leuk om te doen. Wel zie ik mezelf nooit Switch games spelen in de muis modus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:51
Dwight84 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 15:54:
Sinds gistermiddag de Nintendo Switch 2 binnen met Mario Kart World en Yakuza Zero. Mario Kart World is de grote favoriet hier in huis. Wat een geweldige game is het. Ziet er prachtig uit en speelt ook weer heerlijk.

Ook heb ik Welcome Tour gehaald en dat is opzich erg grappig om door heen te gaan en het een en ander te weten te komen over de console. De mini games zijn ook leuk om te doen. Wel zie ik mezelf nooit Switch games spelen in de muis modus.
kan niet wachten op doom eternal support met muismode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos

Geldt dat ook voor Sparks of Hope?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
outlandos schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 16:01:
[...]

Geldt dat ook voor Sparks of Hope?
Zelf nog niet getest, maar van wat ik gelezen heb is dat een game met 30 fps lock die op de Switch 1 ook performance problemen heeft. Op de Switch 2 draait het wel beter, maar blijft op 30 fps.

https://www.reddit.com/r/...he_games_run_on_switch_2/

Dat een gelockte 30 fps op een Switch 2 60 fps draait zonder Switch 2 update is sowieso vrij uitzonderlijk.

[ Voor 22% gewijzigd door L23 op 14-06-2025 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
[...]

Omdat na Tears de stap terug naar BotW denk niet lekker gaat vallen.

En ja volgorde ook

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik had Fast Fusion ook maar aangeschaft... Cool spel en mooie graphics, maar wat ik veel mensen zie roepen dat het zo bizar is hoe goed die is voor 15 $/€ ben ik het niet zo mee eens. Het leek in eerste instantie alsof er vrij veel content in zit maar tot mijn verbazing toen ik de 4 kampioenschappen in subsonic voltooid had kreeg ik de credits al te zien. Supersonic (en ik neem aan hypersonic daarna) blijkt gewoon exact hetzelfde te zijn alleen moeilijker. Je krijgt ook niet meer credits of zo, als je niet consistent eerste kunt worden in supersonic kun je beter in subsonic geld gaan halen als je nog meer schepen wil vrijspelen.
Aangezien er verder ook geen multiplayer matching in zit (als in, je kunt niet gewoon multiplayer een game zoeken, alleen specifiek tegen iemand die je al kent gaan spelen) denk ik dat ik ook gelijk wel ver klaar ben met het spel.
Voor 15 euro was het een prima tussendoortje maar hij had echt niet duurder moeten zijn, dan was ik niet blij geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

[...]

Omdat TOTK eigenlijk voortboorduurt op BOTW. Het gaat er enigszins van uit dat je BOTW al gespeeld hebt (hoewel dat op zich niet noodzakelijk is), en qua verhaal speelt het zich af ruim ná BOTW.

En ook omgekeerd, ik denk dat TOTK zo veel toevoegt aan de ervaring van BOTW dat ze andersom spelen maakt dat je al die extra dingen die er in BOTW nog niet zijn gaat missen, en dat je speelervaring dus minder is.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 16:39:
Ik had Fast Fusion ook maar aangeschaft... Cool spel en mooie graphics, maar wat ik veel mensen zie roepen dat het zo bizar is hoe goed die is voor 15 $/€ ben ik het niet zo mee eens. Het leek in eerste instantie alsof er vrij veel content in zit maar tot mijn verbazing toen ik de 4 kampioenschappen in subsonic voltooid had kreeg ik de credits al te zien. Supersonic (en ik neem aan hypersonic daarna) blijkt gewoon exact hetzelfde te zijn alleen moeilijker. Je krijgt ook niet meer credits of zo, als je niet consistent eerste kunt worden in supersonic kun je beter in subsonic geld gaan halen als je nog meer schepen wil vrijspelen.
Aangezien er verder ook geen multiplayer matching in zit (als in, je kunt niet gewoon multiplayer een game zoeken, alleen specifiek tegen iemand die je al kent gaan spelen) denk ik dat ik ook gelijk wel ver klaar ben met het spel.
Voor 15 euro was het een prima tussendoortje maar hij had echt niet duurder moeten zijn, dan was ik niet blij geweest.
Ze zijn van plan de game uit te breiden met gratis updates.

https://www.nintendolife....s-a-remade-fast-rmx-track

Apart dat er geen online multiplayer in de game zit, daar ging ik wel vanuit gezien Fast RMX dat ook heeft. Zelf de game nog niet gekocht. 15 euro is niet veel, maar vrij recent (paar jaar terug) nog Fast RMX gekocht en gespeeld. Grafisch wellicht prachtig op de Switch 2, maar de gameplay lijkt me toch meer van hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sderooij schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 15:55:
[...]

kan niet wachten op doom eternal support met muismode :)
Ik sta ook niet echt te springen om bestaande games in muismode te spelen, maar wel tof dat die optie er nu is. Er zijn echter van die typische PC games (RollerCoaster Tycoon etc.) die ik op een controller niet zo fijn vind spelen, maar wellicht wel interessant ga vinden met muismode support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Finraziel schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 14:39:
[...]

Interessant apparaat... Maar wat me wel vervelend lijkt is dat je het ding niet op kan laden zonder de Switch 2 (of wat voor apparaat dan ook) er uit te halen want als hij uitgeschoven is laadt een van de twee kanten niet op 8)7
Dat hij niet in de dock kan zonder hem er uit te halen zou ik nog te overzien vinden want ik heb een hokje in de kast achter de bank waar ik nu ook altijd al mijn steam deck heb liggen om op te laden, dan zou ik gewoon handmatig inpluggen. Maar als je hem toch steeds er uit moet halen om de controller op te laden...
Huh? Je hebt toch boven en onder een usb poort? Enkel bij telefoons kun je niet opladen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:28
Dwight84 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 15:54:

Eerste keer Yakuza 0? Een van de beste games allertijden imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix

Jammer dat ‘Sparks of Hope’ blijft steken op 30 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
BarôZZa schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 17:39:
[...]

Eerste keer Yakuza 0? Een van de beste games allertijden imo.
Nee haha, ik ben zo een figuur die hem al op de PS4/PS5 toen der tijd heeft gehaald en nu ook weer op de Switch 2. Wel al uitgespeeld en met je eens zeker een van de beste games aller tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MazeWing schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 17:07:
[...]

Huh? Je hebt toch boven en onder een usb poort? Enkel bij telefoons kun je niet opladen.
Nee ik bedoel de controller. Volgens die video, en ik las het ergens anders nog een keer geloof ik, zit er in beide kanten van de controller een accu, maar als hij uitgeschoven is dan laadt maar een van de twee kanten op. Dus je moet de Switch uit de controller halen om de controller op te kunnen laden.
Ik zou het interessanter vinden als je hem er in kan stoppen en in principe nooit er uit halen, zolang je niet specifiek eens op de tv wil gamen (waar ik vaak niet zo'n behoefte aan heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Finraziel schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 18:20:
[...]

Nee ik bedoel de controller. Volgens die video, en ik las het ergens anders nog een keer geloof ik, zit er in beide kanten van de controller een accu, maar als hij uitgeschoven is dan laadt maar een van de twee kanten op. Dus je moet de Switch uit de controller halen om de controller op te kunnen laden.
Ik zou het interessanter vinden als je hem er in kan stoppen en in principe nooit er uit halen, zolang je niet specifiek eens op de tv wil gamen (waar ik vaak niet zo'n behoefte aan heb).
Oh... zou het eergelijk gezegd niet weten. Als ik 'm ga opladen is het eigenlijk altijd zonder een apparaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Het geheim is dat Kingdom Battle stiekem niet locked is op 30fps. Het spel maakt gebruik van double buffering vsync. Eigenlijk probeert het spel 60fps te behalen en lukt dit niet, en met vsync gaat ie dan automatisch naar een weergave van 30fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 18:38:
[...]

Het geheim is dat Kingdom Battle stiekem niet locked is op 30fps. Het spel maakt gebruik van double buffering vsync. Eigenlijk probeert het spel 60fps te behalen en lukt dit niet, en met vsync gaat ie dan automatisch naar een weergave van 30fps.
Zoals bij Link’s Awakening die terugvalt van 60 naar in een keer 30 fps. Interessant :)

Dan hebben ze bij Mario + Rabbids Kingdom oorspronkelijk de ambitie gehad om de game in 60 fps uit te brengen? Anders implementeer je geen double buffering vsync lijkt me.

[ Voor 16% gewijzigd door L23 op 14-06-2025 19:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

L23 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 15:34:
[...]
maar dan zou ik eerder de eerste game overslaan
Ja ik ga ze sowieso niet beiden spelen want daarvoor heb ik echt geen tijd. Dus dan blijf ik bij TotK :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21:34
Dus BOTW en TOTK draaien nu in 60fps op de Switch 2, maar Wind Waker (via NSO GameCube) heeft flinke lag in een of andere Zubat Cave waar teveel vleermuizen rondvliegen. Is dit een authentieke GameCube-ervaring of waarom is dit zo? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stantana
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:30
Jixreme schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 20:17:
Dus BOTW en TOTK draaien nu in 60fps op de Switch 2, maar Wind Waker (via NSO GameCube) heeft flinke lag in een of andere Zubat Cave waar teveel vleermuizen rondvliegen. Is dit een authentieke GameCube-ervaring of waarom is dit zo? :)
Omdat die 2 titels een upgrade/remaster hebben gehad.
En de GameCube in principe gewoon een emulator is die deze games kan afspelen en dus geen upgrade hebben gehad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Vergeet niet dat BOTW en TOTK native draaien op de ARM processor (zelfs de niet-Switch 2-edities) en de GameCube spellen geemuleerd worden want dat systeem heeft een PowerPC processor én een andere GPU dus dat moet óók vertaald worden. Dat samen kan net te weinig power hebben in sommige gevallen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21:34
@Stantana @CyBeR helder verhaal, thanks. Maar dan nog vind ik het apart dat de Switch 2 nog zulke significante lag kan hebben met het emuleren van spellen van de GameCube (2001), ook al zijn het andere CPU’s/GPU’s.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos
Tektoon schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 19:48:
[...]

Ja ik ga ze sowieso niet beiden spelen want daarvoor heb ik echt geen tijd. Dus dan blijf ik bij TotK :)
Tussen die 2 zou ik altijd kiezen voor BotW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Mijn BOTW Save ging kapot redelijk vroeg in BOTW en ben dus naar TOTK overgestapt.
Dat ging prima, verhaal was prima te volgen en met de 3 werelden boven elkaar is de wereld toch wat rijker dan in BOTW.

Dus als je maar een van de twee speelt dan zou ik zeker TOTK doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 20:41:
[...]

Mijn BOTW Save ging kapot redelijk vroeg in BOTW en ben dus naar TOTK overgestapt.
Dat ging prima, verhaal was prima te volgen en met de 3 werelden boven elkaar is de wereld toch wat rijker dan in BOTW.

Dus als je maar een van de twee speelt dan zou ik zeker TOTK doen.
Nu wel verder met BOTW op de Switch 2 toch? Bevalt het of valt het juist tegen gezien je nu al TOTK hebt ervaren?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 20:55:
[...]

Nu wel verder met BOTW op de Switch 2 toch? Bevalt het of valt het juist tegen gezien je nu al TOTK hebt ervaren?
Nou:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ch9i01FWJdQpbvHGvbhys6PVsFg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rtupr9ZZV1VuiC9kHca9zK8j.jpg?f=fotoalbum_large

Heb twee uurtjes BOTW S2 edition gespeeld, ook wel weer lekker “thuiskomen” maar moest erg aan de hoge framerate wennen, dus even een uitstapje naar Link’s Awekening gemaakt. Daarna ga ik met BOTW verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:03
Jixreme schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 20:17:
Dat was op de Gamecube ook al het geval, daar heb ik ook wel eens een crash gehad als er teveel tegelijk gebeurde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toch maar me even over wat het nog allemaal moet kosten heen gezet en breath of the wild (opnieuw) aangeschaft (had hem al voor Wii U). Maar dan wel met een 100 euro voucher van cdkeys (voor 92 euro), daarmee twee game vouchers gekocht, een ingezet voor botw die gratis naar de Switch 2 versie kan omdat ik nso+ heb... En de botw expansion pass nog gekocht, ook bij cdkeys, voor 15,69. De andere game voucher mag nog even blijven liggen maar zal wel ingezet worden voor totk uiteindelijk.

Maar botw ziet er wel lekker uit zo zeg en speelt ook heerlijk op 60 fps. Ik zie de upscaling nog wel (mogelijk ook omdat ik native 4k gaming gewend ben met pc op hetzelfde scherm normaal), maar alsnog indrukwekkend wat die tablet er uit poept. Hier ga ik me wel even mee vermaken :)

App ook geïnstalleerd voor Zelda notes, maar was me nog niet gelijk duidelijk wat ik daar nou precies mee kan... Maar dat komt vast nog wel (en anders even Googlen).

Link's Awakening heb ik ook nog in de kast staan trouwens, maar had meer zin in botw voor nu. Die speel ik later nog wel eens want had hem niet uitgespeeld op de switch voor ik die verkocht (wel vroeger helemaal doorgespeeld op de originele Gameboy).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Voor mensen die bij handheld gamen kramp krijgen in de handen ed…..

Don’t sleep on the table top setup! Ik speel altijd zo. Scherm op een tafeltje of op de bank, controller in de hand. Meer relaxed kan je niet gamen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Ik heb vanavond de hele tijd Pokémon Violet in handheldmodus gespeeld, en het verschil is echt enorm met HDR en 120Hz. Ik had nooit gedacht dat een Pokémon game zo vloeiend kon aanvoelen qua gameplay. In alle eerlijkheid maakte ik me van tevoren wat zorgen over de beeldkwaliteit, zeker in vergelijking met een OLED-scherm. Toch blijf ik me verbazen over hoe helder, levendig en scherp het beeld is, zelfs zonder OLED-technologie. De automatische helderheid heb ik uitgeschakeld en de helderheid ingesteld op zo’n 70 à 80 procent.

Morgen haal ik Tears of the Kingdom op, schaf ik de Switch 2-upgrade aan, en dan is het volop genieten geblazen.

[ Voor 39% gewijzigd door Lashrom op 15-06-2025 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Heb de Switch 2 sinds release samen met de pro controller maar de Pro controller nog niet eens uitgepakt :p toch maar eens gaan doen morgen wat de pro controller van de switch leg echt ontzettend lekker in de handen

Ben ooit gestopt met BOTW op de switch, deze nu weer gekocht en wat speelt het lekker weg op de Switch 2 zeg :)

[ Voor 21% gewijzigd door schumi1986 op 14-06-2025 23:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaXz
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 30-08 17:49
Tof dat Ni No Kuni 2 goed loopt op de Switch 2, ik kon niet hetzelfde zeggen van deel 1 want die liep nog steeds met 30 fps. Best balen want ik vond deel 1 een stuk beter dan deel 2. Ik ga deel 2 gelijk op m'n wishlist zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaXz
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 30-08 17:49
Oh, Ni No Kuni 2 heeft nu een korting van 84%, dat stuk had ik gemist in het filmpje. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Mocht er iemand ongeveer dezelfde case vinden als de PDP Elite Commuter Case: https://amzn.eu/d/45UEbLO , laat het direct weten! Ik had deze voor mijn OLED en alle belangrijke accessoires (Joycon Grip of Controller, kabels en voedingkopje) paste erin. Het is niet groot en best compact.

Helaas nog geen (travel) case gezien op het markt die net zo goed is. Hopelijk kan ik de Qware travel case weg doen via Marktplaats of Used Products. Echt een onnodige grote travel case.

[ Voor 6% gewijzigd door Lashrom op 15-06-2025 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:45
Ik zie veel praten over BOTW en TOTK, moest even googlen. Voor iemand die nog nooit een Switch heeft gehad of überhaupt Zelda heeft gespeeld, welke kan die het beste halen? Gisteren de Switch 2 gehaald dus ik ben nieuw:)

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peentje
  • Laatst online: 16-09 21:13

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Kloever schreef op zondag 15 juni 2025 @ 08:01:
Ik zie veel praten over BOTW en TOTK, moest even googlen. Voor iemand die nog nooit een Switch heeft gehad of überhaupt Zelda heeft gespeeld, welke kan die het beste halen? Gisteren de Switch 2 gehaald dus ik ben nieuw:)
Tussen die twee is dat BOTW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
Ik zat met dezelfde vraag en heb gekozen voor BOTW. Totaal geen spijt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:47
Ik zou ook aanraden om eerst met BotW te beginnen. TotK is overweldigender.

Alternatief idee: als je de NSO + Expansie pakt hebt, dan kun je ook eerst Windwaker proberen via de Gamecube applicatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:45
Thx, ga ik BotW bestellen.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijstbal
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 11:59
Zoooo 90 euro voor een Pro controller. 8)7
Ik denk dat ik even een Pro 1 controller op Marktplaats ga fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:57

Dennis1812

Amateur prutser

Dan kan je alleen je switch niet aanzetten.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
BotW voor de eerste keer spelen O+

Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijstbal
Dennis1812 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 09:35:
Dan kan je alleen je switch niet aanzetten.
Ik las het idd. Dat wordt dan een joycon ernaast zetten of de controller naast m'n Switch zetten voorlopig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijstbal
Goede keuze. 4K upscaling, 60 fps met HDR is echt een gg enot nu. Ik ervaar dit nu met ToTK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rijstbal schreef op zondag 15 juni 2025 @ 09:40:
[...]

Ik las het idd. Dat wordt dan een joycon ernaast zetten of de controller naast m'n Switch zetten voorlopig :P
Switch 1 Pro controller naast de Switch 2 in zijn dock hebben liggen is genoeg. Even op de powerknop van de Switch 2 drukken, Pro controller pakken en gamen maar.
Pagina: 1 ... 90 ... 125 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4