Ik ben erg te spreken over de Pro controller 2, geen spijt dat ik die gekocht heb. Al regelmatig mijn kop telefoon gebruikt met de nieuwe ingang op de controller, iets wat ik erg mistte op de oude Pro controller. Ook de remappable knoppen aan de onderkant zijn welkom, ik heb ze nog niet gebruikt maar ga dat wel doen als ik Splatoon 3 ga spelen. De Dpad vind ik ook net iets beter dan die van de oude controller.
Ik gebruik die knoppen onderop de pro controller constant. Bijvoorbeeld in BOTW waren de run en jump button awkward uit elkaar ingesteld waardoor rennen en dan jumpen bijna onmogelijk was. Nu kan dat wel. En het is super tof dat het per game onthouden wordt hoe je ze instelt.RaXz schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:38:
Ik ben erg te spreken over de Pro controller 2, geen spijt dat ik die gekocht heb. Al regelmatig mijn kop telefoon gebruikt met de nieuwe ingang op de controller, iets wat ik erg mistte op de oude Pro controller. Ook de remappable knoppen aan de onderkant zijn welkom, ik heb ze nog niet gebruikt maar ga dat wel doen als ik Splatoon 3 ga spelen. De Dpad vind ik ook net iets beter dan die van de oude controller.
Kan je met bv een spel als Fortnite als je er een headset op aansluit de mic gebruiken ? De switch 2 mist via bleutooth de mic gebruikRaXz schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:38:
Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
Dat ga ik ook eens proberen, ik had dat nog niet gedaan omdat ik de knoppen regelmatig per ongeluk indruk.Kaasje123 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:41:
[...]
Ik gebruik die knoppen onderop de pro controller constant. Bijvoorbeeld in BOTW waren de run en jump button awkward uit elkaar ingesteld waardoor rennen en dan jumpen bijna onmogelijk was. Nu kan dat wel. En het is super tof dat het per game onthouden wordt hoe je ze instelt.
Dat vroeg ik mij dus ook af, het is wel een ingang voor 4 polige plugs. Misschien maar eens in de opties kijken wanneer ik mijn headset heb ingeplugd, want ik kon er niets over vinden op het internet.Cyberw00d schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:43:
[...]
Kan je met bv een spel als Fortnite als je er een headset op aansluit de mic gebruiken ? De switch 2 mist via bleutooth de mic gebruik
Ja.Cyberw00d schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:43:
[...]
Kan je met bv een spel als Fortnite als je er een headset op aansluit de mic gebruiken ? De switch 2 mist via bleutooth de mic gebruik
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Intertoys maakt verpakkingen open om te controleren of alles er wel inzit. Leggen dan de lege verpakking in de winkel en als je hem wil kopen dan halen ze de console uit het magazijn.RaXz schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:29:
[...]
Intertoys? Staat mij niets van bij dat ze dat ook doen, ik heb mijn Switch daar gekocht.
Net mijn headset aangesloten op de pro controller en ik kan in de opties gewoon gebruik maken van de microfoon. Dat maakt de controller weer net een stuk beter.
De ronde sticker op de verpakking zag er wel uit dat die nog niet geopend was, ik kreeg niet het idee dat ze dat gedaan hadden.Cyrax0508 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:53:
[...]
Intertoys maakt verpakkingen open om te controleren of alles er wel inzit. Leggen dan de lege verpakking in de winkel en als je hem wil kopen dan halen ze de console uit het magazijn.
Heb net wel een goed plan voor mij om die extra knoppen te gebruiken. Ik heb echt zo'n hekel aan het indrukken van de joysticks omdat er een belangrijke functie onder zit. Echt, nee. Ik heb daar echt een hekel aan.
Dat is fijn om te horen.RaXz schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:58:
Net mijn headset aangesloten op de pro controller en ik kan in de opties gewoon gebruik maken van de microfoon. Dat maakt de controller weer net een stuk beter.
[...]
De ronde sticker op de verpakking zag er wel uit dat die nog niet geopend was, ik kreeg niet het idee dat ze dat gedaan hadden.
De policy daar was tot voor kort in elk geval dat ze dozen openen en de inhoud in het magazijn leggen. Om te controleren of alles er wel bij zit. Ik heb daar tot 3x aan toe gestaan en mijn aankoop geweigerd. Bij mijn laatste (de Switch Lite Zelda editie) poging was de verpakking nog gewoon dicht en in seal maar besloot de medewerkster de verpakking te openen, zelfs nadat ik had gezegd dat ik dat niet wilde. Ze gaf aan dat ze dat moeten doen. Daarna plakken ze er een seal van de winkel op, zo'n lekkere oranje sticker.
Nooit meer bij Intertoys voor mij in elk geval.
En dan vragen mensen zich af waarom de fysieke winkels verdwijnen en er steeds meer online gekocht wordt. Oa. vanwege dit soort fratsen (met MM voorop).Cyrax0508 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:13:
[...]
Dat is fijn om te horen.
De policy daar was tot voor kort in elk geval dat ze dozen openen en de inhoud in het magazijn leggen. Om te controleren of alles er wel bij zit. Ik heb daar tot 3x aan toe gestaan en mijn aankoop geweigerd. Bij mijn laatste (de Switch Lite Zelda editie) poging was de verpakking nog gewoon dicht en in seal maar besloot de medewerkster de verpakking te openen, zelfs nadat ik had gezegd dat ik dat niet wilde. Ze gaf aan dat ze dat moeten doen. Daarna plakken ze er een seal van de winkel op, zo'n lekkere oranje sticker.
Nooit meer bij Intertoys voor mij in elk geval.
Mwoah, als ze 'm voor je neus open maken en checken of alles klopt (waarom dat niet zo zou zijn is een ander verhaal, maar ze zullen er een reden voor hebben) en dan weer sealen lijkt me dat geen enorm probleem.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik denk dat 99,9% van de klanten het niks interesseert.mwa schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:18:
[...]
En dan vragen mensen zich af waarom de fysieke winkels verdwijnen en er steeds meer online gekocht wordt. Oa. vanwege dit soort fratsen (met MM voorop).
Zolang het compleet is..
Mediamarkt praktijken met verplichte koppelverkoop.
Of betalen voor "instellen" vind ik veel erger.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Beetje zoals de Switch 1 dus? Daar was het toen ook zeer krasgevoelig met dockenMeisterQ schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 08:47:
[...]
Heb je de Switch toevallig in de dock gehad?
Veel mensen klagen dat de krassen hierdoor ontstaan.
De mijne is nog niet gedocked en nog krasvrij, ook onder fel licht. Hopelijk vanavond de screenprotector installeren zodat ik met gerust hart verder kan genieten van het apparaat.
Weet iemand eigenlijk of de pro controller van de Switch 1 ook werkt op de Switch 2?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ja dat werkt, je kunt de switch er alleen niet mee aanzetten.DennusB schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:49:
Weet iemand eigenlijk of de pro controller van de Switch 1 ook werkt op de Switch 2?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja, die werkt. Je kan alleen de Switch 2 er niet meer wakker maken. Dus handmatig even aanzetten en dan kan je de Switch 2 icm de Switch 1 Pro Controller gebruiken.DennusB schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:49:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Mij wel, want ze sealen hem zelf weer dicht. En die sticker krijg je er niet af zonder schade aan de doos te maken. Maar zo gaat het niet altijd hoor, vaak gebruiken ze de lege doos uit de winkel, lopen naar het magazijn en komen dan terug om het product in de doos te doen. Dan weet jij als consument niet of alles compleet is.CyBeR schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:20:
Mwoah, als ze 'm voor je neus open maken en checken of alles klopt (waarom dat niet zo zou zijn is een ander verhaal, maar ze zullen er een reden voor hebben) en dan weer sealen lijkt me dat geen enorm probleem.
De reden gaven ze me al eens eerder, je mag alleen retourneren als er een seal van Intertoys op zit.
quote]mxmemx schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:08:Cannoli schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:46:
[...]
Maakt deze geen krassen op de JoyCons/Switch? Lees bij sommige cases dat dit het geval is. Was eerst aan het kijken naar de Spigen Rugged Armor case maar na het zien van deze foto bij een Amazon.de review ben ik toch gaan twijfelen. Die case zit blijkbaar dusdanig strak dat 'ie de JoyCons iets naar achteren trekt waardoor er een kleine opening ontstaat tussen de Switch en de JoyCons.
edit: SupCase is op Ali trouwens ~€23 i.p.v. €35 maar dan moet je wel langer wachten.
[...]
Klinkt goed! Heb je een case gevonden waar deze in past? Of moet die dan alsnog los?
[/quote]
Tot nu toe nog geen krassen, heb er wel ook een glass screenprotector meteen opgezet.
Zag dat ie bij AliExpress ook stond, maar daar had ik geen geduld voor. Wilde meteen een case eromheen. Heb wel de supcase cover besteld waar deze met cover om de switch heen in past
https://nl.aliexpress.com...rec%21NL%216206985150%21X
[ Voor 32% gewijzigd door fitness82 op 12-06-2025 14:15 ]
Heb m besteld! Case + grip samen 43 euro op aliexpress, lang niet gek!fitness82 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 07:54:
[...]
Ik heb deze gehaald na lang zoeken en vergelijken. Fijne case die lekker in de hand ligt en hij past in het dock.
Als je grote handen hebt wil je misschien liever de skull &co hebben maar ik vind het wel fijn dat deze de hele switch beschermd.
Levering volgende week dus heel benieuwd, merkte na een potje of 2 mariokart al rsi achtige klachten dus ben heel benieuwd.
Zijn er hier meer mensen die Hogwarts legacy switch 1 versie hebben geupgrade naar de switch 2 versie? Volgens mij heb je de switch 1 versie daarna niet meer nodig of wel? Ik heb het spel uit mijn switch verwijderd en alles werkt nog gewoon.
Als dat zo is, mag ik dan even een Switch 1 cartridge van Hogwarts Legacy van iemand lenen?GranCanaria schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:11:
Zijn er hier meer mensen die Hogwarts legacy switch 1 versie hebben geupgrade naar de switch 2 versie? Volgens mij heb je de switch 1 versie daarna niet meer nodig of wel? Ik heb het spel uit mijn switch verwijderd en alles werkt nog gewoon.
Klopt, gaan al meer verhalen over. Krijgt ineens een nieuwe licentie voor de Switch 2 versieGranCanaria schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:11:
Gaaf dan heb je voor een tientje de switch 2 versie aangezien de switch 1 versie gelijk weer in de verkoop kanMrGizMo schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:16:
[...]
Klopt, gaan al meer verhalen over. Krijgt ineens een nieuwe licentie voor de Switch 2 versie
Oh ik lees net dat de upgrade maar een keer per cartridge kan.GranCanaria schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:19:
[...]
Gaaf dan heb je voor een tientje de switch 2 versie aangezien de switch 1 versie gelijk weer in de verkoop kandus er komt er eentje vrij
Klopt inderdaad.GranCanaria schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:11:
Ik lees echter ook verhalen dat deze upgrade cartridge gebonden is in de zin dat je maar 1 keer gebruik kan maken van de upgrade.
Deze variant van supcase lijkt me iets beter, omdat het ook extra kickstand en card slots heeft.fitness82 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 07:54:
[...]
Ik heb deze gehaald na lang zoeken en vergelijken. Fijne case die lekker in de hand ligt en hij past in het dock.
Als je grote handen hebt wil je misschien liever de skull &co hebben maar ik vind het wel fijn dat deze de hele switch beschermd.
https://nl.aliexpress.com...upList.0.0.894826c8QuIpbO
Edit: ubpro variant lijkt beter, zie:
mxmemx schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:46:
[...]
Hou rekening mee dat je die moet openklappen voor je hem kan docken. Hoorde veel negativiteit over deze case op reddit ook met de warmte dus ik hou het bij de ubpro
[ Voor 22% gewijzigd door Phentaq op 12-06-2025 16:07 ]
Ik las dat net ook ergens ja. Eigenlijk zouden we dat moeten testenL23 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:25:
[...]
Klopt inderdaad.
Ik lees echter ook verhalen dat deze upgrade cartridge gebonden is in de zin dat je maar 1 keer gebruik kan maken van de upgrade.
Ik las het laatst op pepper.nl, daar was ook bevestigd dat het maar eenmalig is: https://nl.pepper.com/aan...ts-legacy-switch-2-358577GranCanaria schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:33:
[...]
Ik las dat net ook ergens ja. Eigenlijk zouden we dat moeten testen
Hou rekening mee dat je die moet openklappen voor je hem kan docken. Hoorde veel negativiteit over deze case op reddit ook met de warmte dus ik hou het bij de ubproPhentaq schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:27:
[...]
Deze variant van supcase lijkt me iets beter, omdat het ook extra kickstand en card slots heeft.
https://nl.aliexpress.com...upList.0.0.894826c8QuIpbO
https://www.8bitdo.com/wireless-usb-adapter/
Top, deze werkt dus ook op de Switch 2 (sinds vorige week al
)
Top, deze werkt dus ook op de Switch 2 (sinds vorige week al
Heeft iemand Fantasy Life I v1.3 op de S2 al kunnen spelen. Zo ja, kan je nu Depth of Field uitzetten?
De patch notes:
https://www.nintendolife....-are-the-full-patch-notes
De patch notes:
[ Voor 43% gewijzigd door sacinici op 12-06-2025 16:01 ]
Goed om te weten. Ik zag online dat sommige supcases krassen kunnen achterlaten. Weet je of de ubpro ook dit probleem heeft?mxmemx schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:46:
[...]
Hou rekening mee dat je die moet openklappen voor je hem kan docken. Hoorde veel negativiteit over deze case op reddit ook met de warmte dus ik hou het bij de ubpro
Ja, er is nu een optie om depth of field uit te zetten.sacinici schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:59:
Heeft iemand Fantasy Life I v1.3 op de S2 al kunnen spelen. Zo ja, kan je nu Depth of Field uitzetten?
De patch notes:
Zo maar weer verder spelen, net klaar met werk en nu snel boodschappen doen en weer verder met Fantasy Life, sinds gisteren bezig met m'n dorpje bouwen.
Deze case besteld na lovende reviews op yt https://amzn.eu/d/cvdDfk1 iemand van hier ervaring hiermee? Ook als je hem met hoes en al in de dock zet geen warmte issues ?
Superb, bedankt! Nu ga ik niet meer op een aanbieding wachten, maar vanavond meteen aan de slag.RaXz schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:15:
[...]
Ja, er is nu een optie om depth of field uit te zetten.
Zo maar weer verder spelen, net klaar met werk en nu snel boodschappen doen en weer verder met Fantasy Life, sinds gisteren bezig met m'n dorpje bouwen.
Doet me denken aan vroeger: dat ze een dikke vette intertoys sticker over het prijskaartje plakten. De prijskaartsticker ging er normaliter nog redelijk makkelijk af, die sticker van Intertoys echter....Cyrax0508 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 14:02:
De reden gaven ze me al eens eerder, je mag alleen retourneren als er een seal van Intertoys op zit.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
En daarna? Moet je dan betalen voor de upgrade of is het maar eenmalig en dan heb je pech?L23 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:25:
[...]
Klopt inderdaad.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Haha en weer 1tje hier die voor de game gaat. Begint toch wel te kriebelen hiersacinici schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:21:
[...]
Superb, bedankt! Nu ga ik niet meer op een aanbieding wachten, maar vanavond meteen aan de slag.
Zal aan de cartridge liggen, soort van check "oh deze heeft al gebruikt gemaakt van de actie, dus nu kan het niet meer"MazeWing schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:29:
[...]
En daarna? Moet je dan betalen voor de upgrade of is het maar eenmalig en dan heb je pech?
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Zoals ik inderdaad aangaf is het een eenmalig cartridge gebonden upgrade. Je krijgt dan Hogwarts Legacy voor de Switch 2 digitaal. Het heeft daarna geen zin om de Switch 1 cartridge uit te lenen zodat iedereen voor een tientje de Switch 2 versie zou kunnen claimen. Ik vind het in ieder geval een prima oplossing om Hogwarts Legacy Switch 1 kopers tegemoet te komen.MazeWing schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:29:
[...]
En daarna? Moet je dan betalen voor de upgrade of is het maar eenmalig en dan heb je pech?
Lijkt op dezelfde manier te werken zoals je gouden munten van je cartridge claimt (wat inmiddels niet meer bestaat).MrGizMo schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:35:
[...]
Zal aan de cartridge liggen, soort van check "oh deze heeft al gebruikt gemaakt van de actie, dus nu kan het niet meer"
Ik doelde meer als je het spel ooit nog wil doorverkopen aan iemand die later ook een upgrade wil doen. Kan het dan echt helemaal nooit meer of moet je extra betalen. Vergelijk het een beetje met de online multiplayer pas een jaar of 15 geleden bij sommige EA spellen. Die krijg je er standaard bij wanneer je het spel "nieuw" kocht maar bij doorverkoop moest de nieuwe eigenaar zelf een "eigen" online pass kopen voor dat spel.L23 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:36:
[...]
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Zoals ik inderdaad aangaf is het een eenmalig cartridge gebonden upgrade. Je krijgt dan Hogwarts Legacy voor de Switch 2 digitaal. Het heeft daarna geen zin om de Switch 1 cartridge uit te lenen zodat iedereen voor een tientje de Switch 2 versie zou kunnen claimen. Ik vind het in ieder geval een prima oplossing om Hogwarts Legacy Switch 1 kopers tegemoet te komen.
Is dat nu dus ook weer of is het simpelweg niet meer mogelijk?
Dan kan dat echt niet meer. Ik vind echter niet dat de persoon die deze game dan tweedehands koopt extra moet betalen. Wel zo netjes als de verkoper aangeeft de Switch 2 versie aanbieding al geclaimd te hebben.MazeWing schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:40:
[...]
Ik doelde meer als je het spel ooit nog wil doorverkopen aan iemand die later ook een upgrade wil doen. Kan het dan echt helemaal nooit meer of moet je extra betalen. Vergelijk het een beetje met de online multiplayer pas een jaar of 15 geleden bij sommige EA spellen. Die krijg je er standaard bij wanneer je het spel "nieuw" kocht maar bij doorverkoop moest de nieuwe eigenaar zelf een "eigen" online pass kopen voor dat spel.
Het is in feite geen upgrade. Je koopt in de store de Switch 2 versie van Hogwarts Legacy. Ben je in het bezit van een Switch 1 versie (fysiek of digitaal) dan krijg je een speciale aanbieding en kun je die kopen voor €10,-. Maar dit kan dus maar eenmalig. Met diezelfde cartridge kun je niet nogmaals gebruik maken van de aanbieding. Uiteraard kun je nog steeds wel de Switch 2 versie in de store kopen, maar betaal je dan het normale bedrag.MazeWing schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:40:
[...]
Ik doelde meer als je het spel ooit nog wil doorverkopen aan iemand die later ook een upgrade wil doen. Kan het dan echt helemaal nooit meer of moet je extra betalen. Vergelijk het een beetje met de online multiplayer pas een jaar of 15 geleden bij sommige EA spellen. Die krijg je er standaard bij wanneer je het spel "nieuw" kocht maar bij doorverkoop moest de nieuwe eigenaar zelf een "eigen" online pass kopen voor dat spel.
Geeft de melding dat je hem al hebt (Dus zoals ik het dan lees, is die upgrade niet meer mogelijk dan)MazeWing schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:40:
[...]
Haha dat gaat wel gezever opleveren via MP of oidL23 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:48:
[...]
Dan kan dat echt niet meer. Ik vind echter niet dat de persoon die deze game dan tweedehands koopt extra moet betalen. Wel zo netjes als de verkoper aangeeft de Switch 2 versie aanbieding al geclaimd te hebben.
[ Voor 21% gewijzigd door MrGizMo op 12-06-2025 16:54 ]
Valt wel mee. Het is meer dat de verkoper mogelijk denkt meer te kunnen vragen voor de game. Hogwarts Legacy voor de Switch 2 zal in de meeste gevallen gewoon nieuw gekocht worden (in de aanbieding).MrGizMo schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:53:
[...]
Haha dat gaat wel gezever opleveren via MP of oid
Heeft iemand de Switch 2 camera al op de PC geprobeerd? Ik ben benieuwd hoe de kwaliteit is. Misschien wel een leuke Discord camera. Dat het hoog staat is wel handig namelijk (webcam kan bij mij niet op de monitor).
Absoluut de moeite waard, helemaal gezien het een game is van Level-5.sacinici schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:21:
[...]
Superb, bedankt! Nu ga ik niet meer op een aanbieding wachten, maar vanavond meteen aan de slag.
Het enige wat ik echt jammer vond is dat er geen fysieke release is in het Westen.
Niet geprobeerd, maar van wat ik begrijp is hij bewust heel erg wide angle om iedereen op de bank etc. goed in beeld te krijgen, dus ik gok dat deze camera op een paar cm van je neus geen al te best beeld zou geven eigenlijkBurrowedLurker schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 17:07:
Heeft iemand de Switch 2 camera al op de PC geprobeerd? Ik ben benieuwd hoe de kwaliteit is. Misschien wel een leuke Discord camera. Dat het hoog staat is wel handig namelijk (webcam kan bij mij niet op de monitor).
MazeWing schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:27:
[...]
Doet me denken aan vroeger: dat ze een dikke vette intertoys sticker over het prijskaartje plakten. De prijskaartsticker ging er normaliter nog redelijk makkelijk af, die sticker van Intertoys echter....
:strip_exif()/f/image/LD535abckhW2immPE1Rbr3yc.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu ik weer wat meer (mobiel) retro game vind ik dat juist wel leuk.
Gebruikten ze toen al Google Translate voor de vertaling van de tekst?Donstil schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 17:29:
[...]
[Afbeelding]
Leuk bij winkels waar ze cartridge games wel terugnemen of ruilen binnen 24 uur.L23 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:58:
[...]
Valt wel mee. Het is meer dat de verkoper mogelijk denkt meer te kunnen vragen voor de game. Hogwarts Legacy voor de Switch 2 zal in de meeste gevallen gewoon nieuw gekocht worden (in de aanbieding).
Of iemand koopt tweede hands een upgradeable Switch 1 game die geupgrade is, maar weet dat niet omdat hij alleen op de Switch 1 speelt, vervolgens weer verkoop aan een Switch 2 eigenaar die dus niet kan upgraden.
Dit levert veel verwarring op in de tweede hands verkoop.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
dubbel.
[ Voor 96% gewijzigd door Jixreme op 12-06-2025 17:43 ]
Ik vind het allemaal wat ver gezocht. Er staat verder nergens op het doosje dat er een deal is voor de Switch 2 versie. Aan de andere kant is de oplossing die graag gezien wordt iets waarop volop misbruik van gemaakt zou worden.Jumpman schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 17:42:
[...]
Leuk bij winkels waar ze cartridge games wel terugnemen of ruilen binnen 24 uur.
Of iemand koopt tweede hands een upgradeable Switch 1 game die geupgrade is, maar weet dat niet omdat hij alleen op de Switch 1 speelt, vervolgens weer verkoop aan een Switch 2 eigenaar die dus niet kan upgraden.
Bij Sony is een tweede hands game gewoon te upgraden van PS4 naar PS5.L23 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 17:46:
[...]
Ik vind het allemaal wat ver gezocht. Er staat verder nergens op het doosje dat er een deal is voor de Switch 2 versie. Aan de andere kant is de oplossing die graag gezien wordt iets waarop volop misbruik van gemaakt zou worden.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Heb je bij de Switch 2 ook inderdaad met bijvoorbeeld Super Mario Odyssey.Jumpman schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 17:55:
[...]
Bij Sony is een tweede hands game gewoon te upgraden van PS4 naar PS5.
Het is vooral bij Hogwarts Legacy een vreemd geval. De PS4 versie kan je ook pas sinds kort upgraden naar de PS5 versie. Voorheen moest je de PS5 versie full price kopen, ook al had je de PS4 game.Jumpman schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 17:55:
[...]
Bij Sony is een tweede hands game gewoon te upgraden van PS4 naar PS5.
Nu op de Switch koop je geen upgrade, maar de volledige Switch 2 versie digitaal. Je hebt de cartridge dus ook niet meer nodig.
Dan wordt het wel een heel duur geintje voor de uitgever als meerdere mensen op dezelfde cartridge de game kunnen kopen voor €10,-
[ Voor 51% gewijzigd door Raem op 12-06-2025 18:25 ]
Het gaat hier eigenlijk om (technisch) twee verschillende games waarbij de uitgever uit coulance korting geeft aan mensen die hun custom Switch port gesteund hebben. Verwarrend of niet maar ik snap wel dat daar ook een grens getrokken moet worden.Jumpman schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 17:42:
[...]
Leuk bij winkels waar ze cartridge games wel terugnemen of ruilen binnen 24 uur.
Heb je een linkje? Ik zie ‘m zelf niet voor die prijs en die van Amazon verzend maar niet.mxmemx schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:01:
[...]
Heb m besteld! Case + grip samen 43 euro op aliexpress, lang niet gek!
Levering volgende week dus heel benieuwd, merkte na een potje of 2 mariokart al rsi achtige klachten dus ben heel benieuwd.
Vergelijkt goed tussen de Pro 1 en Pro 2 controller. Met afstand de meest uitgebreide review over deze controller die ik tot nu toe ben tegengekomen.
Weet verschil ook niet tussen 2ehands prijs en nieuw. Maar als iemand op MP denkt Hogwarts kan ik voor een mooie prijs kopen en upgraden heb je wel de kans dat niet lukt.L23 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:58:
[...]
Valt wel mee. Het is meer dat de verkoper mogelijk denkt meer te kunnen vragen voor de game. Hogwarts Legacy voor de Switch 2 zal in de meeste gevallen gewoon nieuw gekocht worden (in de aanbieding).
Dat is wel zuur
Je kan ze volgens mij beide handheld gebruiken (bovenste usb-c) Snap niet waarom, lijkt me toch niet leuk om de hele tijd bij een neus naar binnen te kijken259tim schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 17:20:
[...]
Niet geprobeerd, maar van wat ik begrijp is hij bewust heel erg wide angle om iedereen op de bank etc. goed in beeld te krijgen, dus ik gok dat deze camera op een paar cm van je neus geen al te best beeld zou geven eigenlijk
Dat zou echt verschrikkelijk zijn.MrGizMo schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 18:42:
[...]
Weet verschil ook niet tussen 2ehands prijs en nieuw. Maar als iemand op MP denkt Hogwarts kan ik voor een mooie prijs kopen en upgraden heb je wel de kans dat niet lukt.
Dat is wel zuur
Haha deze game was echt fantastischDonstil schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 17:29:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb hem net voor €20,- van Vinted getrokken. Voor €10,- upgraden is dan wel een goeie deal.MrGizMo schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 18:42:
Weet verschil ook niet tussen 2ehands prijs en nieuw. Maar als iemand op MP denkt Hogwarts kan ik voor een mooie prijs kopen en upgraden heb je wel de kans dat niet lukt.
Dat is wel zuur
Verkoop ik hem weer voor €20 met de opmerking dat hij alleen voor de Switch is.
Iemand het al geprobeerd op 2 switch 2's?
Lees op mp:
Hogwarts Legacy voor de originele switch.
Zelf gekocht om de switch 2 versie met korting aan te schaffen. Je mag hem ook lenen voor 10 euro om Hogwarts Legacy voor de Switch 2 aan te schaffen met korting.
Als je in het bezit bent van deze game kun je de switch 2 versie voor €10 euro downloaden in de eShop. De switch 2 versie kun je vervolgens spelen zonder cartridge. De game is dus overbodig geworden en mag weg naar iemand anders die ‘m wil spelen of gebruiken voor aanschaf van de switch 2 versie.
Lees op mp:
Zelf gekocht om de switch 2 versie met korting aan te schaffen. Je mag hem ook lenen voor 10 euro om Hogwarts Legacy voor de Switch 2 aan te schaffen met korting.
Als je in het bezit bent van deze game kun je de switch 2 versie voor €10 euro downloaden in de eShop. De switch 2 versie kun je vervolgens spelen zonder cartridge. De game is dus overbodig geworden en mag weg naar iemand anders die ‘m wil spelen of gebruiken voor aanschaf van de switch 2 versie.
Haters everywhere but I don’t really care
Zal je zien dat ze het gaan fixen met patch dat je de cartridge zometeen wel nodig hebt:)
Playstation 5
Disgaea 7 krijgt een complete edition voor Switch 2 die alle DLC en nog wat extra content zal bevatten.. Release in de herfst. Retail versie is een game key card. Geen idee of er een upgrade vanaf de gewone Switch versie mogelijk zal zijn.
Edit: een vergelijking tussen Switch 1 en 2 na de Splatoon 3 update.
En een launch trailer voor de Devil Summoner remaster:
Edit: een vergelijking tussen Switch 1 en 2 na de Splatoon 3 update.
En een launch trailer voor de Devil Summoner remaster:
[ Voor 35% gewijzigd door JackAvery op 13-06-2025 06:46 ]
Dat is dan wel weer netjesDonstil schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 19:47:
[...]
Ik heb hem net voor €20,- van Vinted getrokken. Voor €10,- upgraden is dan wel een goeie deal.
Verkoop ik hem weer voor €20 met de opmerking dat hij alleen voor de Switch is.
Schijnbaar wel? Anders weten mensen niet dat het maar 1x keer werktmatthijst schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 19:59:
Iemand het al geprobeerd op 2 switch 2's?
Lees op mp:
Eerste indruk van de nieuwe switch is erg goed! Wel grappig dat bij games die nog geen upgrade hebben gehad, zoals Disney Speedstorm, de lagere frame rate gelijk opvalt nu
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Meer mensen die geen online mario kart (knockout) kunnen spelen?
Switch heeft internet, maar hij vindt geen tegenstanders en dan na aantal minuten een error. Restart levert zelfde op…
Switch heeft internet, maar hij vindt geen tegenstanders en dan na aantal minuten een error. Restart levert zelfde op…
“ Verschillende tweakers laten via de submitfunctie weten dat verschillende andere platforms ook niet bereikbaar zijn, mogelijk als gevolg van de Google Cloud Platform-storing. Diensten als Cloudflare, Spotify en de IKEA-website zijn daardoor niet of minder goed bereikbaar. Op Allestoringen.nl is dit ook goed te zien; er is een acute piek aan storingsmelding over tientallen games, websites en diensten te zien. Geen van de vermelde bedrijven heeft vooralsnog duidelijkheid gegeven over de oorzaak van de storing.”boefje79 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 21:24:
Meer mensen die geen online mario kart (knockout) kunnen spelen?
Ik lees nog nergens dat iemand het geprobeerd heeft?MrGizMo schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 20:59:
Schijnbaar wel? Anders weten mensen niet dat het maar 1x keer werkt
Op inloggen met een ander account op dezelfde Switch 2 na?
En die dude in die mp ad beweert dat het kan.
Vandaar m'n vraag.
Pepper laatste comment is ook:
Ik kan het niet 100% testen, maar zoals het lijkt moet je opletten inderdaad. 100% test is als je het met een 2e switch probeert. Ik probeerde het met een ander account vanaf dezelfde switch 2 en daarbij gaf die aan dat ik hem al own.
[ Voor 27% gewijzigd door matthijst op 12-06-2025 21:42 ]
Iemand anders die nu keuzestress heeft om digital of physical te gaan met aanschaf van games nu met die verschillen in laadtijd die best groot zijn.
Was van plan fysiek te blijven kopen maar ik vind sneller games starten etc wel erg fijn.
Was van plan fysiek te blijven kopen maar ik vind sneller games starten etc wel erg fijn.
Playstation 5
Begrijp ik nu goed dat als ik de upgrade packs koop voor beide Zelda games ik de fysieke Switch 1 versies nooit meer nodig heb en deze dus kan verkopen?
De volgende koper kan dus geen upgrade packs meer kopen voor deze 2?
Beetje onduidelijk
Beetje onduidelijk
Nee absoluut niet, je moet het zien als DLC en je zult de Switch 1 cartridge moeten blijven gebruiken.Cardwizard schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:25:
Begrijp ik nu goed dat als ik de upgrade packs koop voor beide Zelda games ik de fysieke Switch 1 versies nooit meer nodig heb en deze dus kan verkopen?
Beetje onduidelijk
Verschillen in laadtijd groot? Een keer meer knipperen met je ogen.Stylze schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:21:
Iemand anders die nu keuzestress heeft om digital of physical te gaan met aanschaf van games nu met die verschillen in laadtijd die best groot zijn.
Hier nog steeds fysiek: doorverkoopbaar en met het hele gezin, vrienden en familie te delen. Leuk om te zien wat ik heb en soms leuk in de aanbieding te krijgen!
[ Voor 8% gewijzigd door THE_BASE op 12-06-2025 22:37 ]
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Wellicht een stomme vraag, maar ik kan een Switch 2 van iemand overnemen. Deze persoon heeft alleen de Mario Kart code al gebruikt. Hoe kan ik deze als nog voor mezelf gebruiken? Ben volledig nieuw in de wereld van de Switch.....
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
je zou met zijn account kunnen inloggen, dan heb je zijn mario kart 'aankoop'. anders kan het niet.Kloever schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:38:
Wellicht een stomme vraag, maar ik kan een Switch 2 van iemand overnemen. Deze persoon heeft alleen de Mario Kart code al gebruikt. Hoe kan ik deze als nog voor mezelf gebruiken? Ben volledig nieuw in de wereld van de Switch.....
Hmz. Dan is het ineens minder aantrekkelijk. Dank voor het snelle reageren.nowherebound123 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:39:
[...]
je zou met zijn account kunnen inloggen, dan heb je zijn mario kart 'aankoop'. anders kan het niet.
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Nou de plaza in Splatoon 3 is wel een verademing na de nieuwe update zeg. Ik was me van de week aan het ergeren, toen ik voor het eerst in lange tijd weer eens inlogde, dat de fps zo laag was en nu is het 60 fps.
Idem hier, nu wil ik er meer zijn in plaats van zo snel mogelijk een nieuwe match te starten. Eerst nog maar verder met single player, dat heb ik nog niet bekeken met de nieuwe update.Simone96 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 23:03:
Nou de plaza in Splatoon 3 is wel een verademing na de nieuwe update zeg. Ik was me van de week aan het ergeren, toen ik voor het eerst in lange tijd weer eens inlogde, dat de fps zo laag was en nu is het 60 fps.
Zou zeggen koop het en dan kom je er vanzelf achter he?matthijst schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 21:27:
[...]
Ik lees nog nergens dat iemand het geprobeerd heeft?
Op inloggen met een ander account op dezelfde Switch 2 na?
En die dude in die mp ad beweert dat het kan.
Vandaar m'n vraag.
Pepper laatste comment is ook:
Ik kan het niet 100% testen, maar zoals het lijkt moet je opletten inderdaad. 100% test is als je het met een 2e switch probeert. Ik probeerde het met een ander account vanaf dezelfde switch 2 en daarbij gaf die aan dat ik hem al own.
Tis alleen bij Hogwarts zo. Weet niet hoe je dan ineens bij Zelda komt? Als dat het geval was geweest had je dat echt wel overal gelezenCardwizard schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:25:
Beetje onduidelijk
Nou nee dus, want ik heb maar 1 Switch 2MrGizMo schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 23:17:
[...]
Zou zeggen koop het en dan kom je er vanzelf achter he?
Iemand zichzelf nog gevonden op de video?
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Hey! Dankjewel voor het checken man!Finraziel schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 08:20:
[...]
Ik heb even een potje op de portal tafel gespeeld in handheld vorige week... Liep prima, maar ik heb geen idee wat TATE is. Ben ook maar zeer casual pinballer, eigenlijk alleen even opgestart omdat ik hem in mijn library zag staan en in een opwelling even geprobeerd.
Ah tate is verticaal vertelt Google me, dat heb ik niet geprobeerd (want dan heb je dus een aparte mount nodig of zo, of je moet de tablet vlak voor je op tafel leggen?)
TATE is idd in verticale positie. Je kan zelf iets maken, of er achter leggen. Maar zag inmiddels een filmpje van iemand die liet zien dat je met de nieuwe stand je hem ook redelijk verticaal kan zetten.
Als je dat doet, dan worden alle pinballgames maar ook alle shmups, run and guns etc vele malen leuker. Bij pinball kan je ook de touch controls gebruiken, dan houd je hem in je hand, verticaal. Maar ik vind zelf verticaal table top het fijnst. Met een goede controller.
Maar ok.. thanks for trying. Ben een beetje de enige retro dude hier lijkt het haha.
👍🍺
https://nl.aliexpress.com...4EV9&gatewayAdapt=glo2nldEvernote schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 18:25:
[...]
Heb je een linkje? Ik zie ‘m zelf niet voor die prijs en die van Amazon verzend maar niet.
Grip
https://nl.aliexpress.com...uUfQ&gatewayAdapt=glo2nld
Case
Nope.Zerora schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 00:20:
[YouTube: Nintendo Switch 2 Experience: Amsterdam - Eerste impressies]
Iemand zichzelf nog gevonden op de video?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dan knipper jij je ogen voor 6/8 seconden? Dat is namelijk het verschil met bijv Mario kart world opstarten. Toch een fors verschil imo, als er maar 1 laadscherm zou zijn is dat natuurlijk niet erg, maar ik speel liever dan dat ik naar laadschermen zit te staren:)THE_BASE schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:36:
[...]
Verschillen in laadtijd groot? Een keer meer knipperen met je ogen.
Hier nog steeds fysiek: doorverkoopbaar en met het hele gezin, vrienden en familie te delen. Leuk om te zien wat ik heb en soms leuk in de aanbieding te krijgen!
Maar fysiek is ook wel fijn idd hoor, normaal zou ik daar ook voor kiezen maar ik twijfel nu wel.
Playstation 5
Nee, zoals MrGizMo ook al aangaf heb je voor Zelda BOTW en TOTK altijd de fysieke Switch 1 cartridge nodig en in de sleuf geschoven, om de betreffende game te kunnen spelen.Cardwizard schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:25:
Daarbij geldt blijkbaar ook nog eens dat als je de Switch 2 upgrade koopt die upgrade alleen geldt voor het account waarmee je die upgrade gekocht hebt! Zo heb ik op mijn account Nintendo Online + Expansion Pack voor een jaar gekocht, om daarmee 'gratis' BOTW en TOTK Switch 1 edities naar Switch 2 te upgraden. Maar nu wil mijn zoon op onze Switch 2 onder zijn (lokale) eigen profiel ook BOTW spelen, en krijgt hij de mededeling te zien dat hij geen toegang heeft tot de Switch 2 editie!
Als je dus meerdere spelers in huis hebt (in een gezin), dan kun je denk ik beter maar meteen de Switch 2 versie kopen, omdat dan iedereen die direct kan spelen. Anders moet je voor elke speler afzonderlijk nog de upgrade los bijkopen.
[ Voor 10% gewijzigd door Haay op 13-06-2025 08:58 ]
Als je de Switch 2 upgrades voor Zelda daadwerkelijk koopt, dan kan je deze wel spelen op meerdere accounts op de Switch, als deze in de familiegroep zitten.
Haay schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 08:56:
[...]
Nee, zoals MrGizMo ook al aangaf heb je voor Zelda BOTW en TOTK altijd de fysieke Switch 1 cartridge nodig en in de sleuf geschoven, om de betreffende game te kunnen spelen.
Daarbij geldt blijkbaar ook nog eens dat als je de Switch 2 upgrade koopt die upgrade alleen geldt voor het account waarmee je die upgrade gekocht hebt! Zo heb ik op mijn account Nintendo Online + Expansion Pack voor een jaar gekocht, om daarmee 'gratis' BOTW en TOTK Switch 1 edities naar Switch 2 te upgraden. Maar nu wil mijn zoon op onze Switch 2 onder zijn (lokale) eigen profiel ook BOTW spelen, en krijgt hij de mededeling te zien dat hij geen toegang heeft tot de Switch 2 editie!
Als je dus meerdere spelers in huis hebt (in een gezin), dan kun je denk ik beter maar meteen de Switch 2 versie kopen, omdat dan iedereen die direct kan spelen. Anders moet je voor elke speler afzonderlijk nog de upgrade los bijkopen.
Ik ga een Family groep maken en mijn zoon uitnodigen. Hopelijk kan hij dan ook de Switch 2 versie op onze gezins Switch 2 spelen.zwelgh schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 09:05:
Als je de Switch 2 upgrades voor Zelda daadwerkelijk koopt, dan kan je deze wel spelen op meerdere accounts op de Switch, als deze in de familiegroep zitten.
Dat lijkt met Hogwarts Legacy wel zo te zijn, maar goed daar koop je geen upgrade pack, maar koop je de switch 2 versie voor 10 euro ipv 60 euro.Cardwizard schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:25:
Beetje onduidelijk
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Voor de duidelijkheid, dit werkt voor aangeschafte upgrades. Vergelijkbaar met aangeschafte DLC.
Niet voor de upgrades in het abonnement Nintendo Online + Expansion Pack. Daar koop je namelijk niet de upgrades, je huurt ze voor de duur van je abonnement.
Niet voor de upgrades in het abonnement Nintendo Online + Expansion Pack. Daar koop je namelijk niet de upgrades, je huurt ze voor de duur van je abonnement.
Haay schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 09:09:
[...]
Ik ga een Family groep maken en mijn zoon uitnodigen. Hopelijk kan hij dan ook de Switch 2 versie op onze gezins Switch 2 spelen.
Oh, had ik dat eerder geweten dan had ik geen Nintendo Online + Expansion gekocht (€35 via CDKeys) t.b.v. upgraden van BOTW en TOTK, maar gewoon losse upgrades voor die games (2x €10), zodat mijn zoon ook gewoon via de family groep die Switch 2 versies kan spelen. Nu moet ik dus alsnog losse upgrades gaan aanschaffen!zwelgh schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 09:28:
Voor de duidelijkheid, dit werkt voor aangeschafte upgrades. Vergelijkbaar met aangeschafte DLC.
Mijn verwarring komt ook doordat ik enkele advertenties op MP voorbij zag komen:Meneer iCy schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 09:15:
[...]
Dat lijkt met Hogwarts Legacy wel zo te zijn, maar goed daar koop je geen upgrade pack, maar koop je de switch 2 versie voor 10 euro ipv 60 euro.
te koop Zelda voor de Switch 1, niet meer nodig door de aankoop van de upgrade naar Switch 2 versie.
Dat kun je dus op verschillende manieren lezen.
Ik raak in de war van jouw familie groep. Wat bedoel je daarmee? Speelt je zoon op dezelfde Switch 2 of heeft hij een eigen Switch 2?Haay schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 09:37:
[...]
Oh, had ik dat eerder geweten dan had ik geen Nintendo Online + Expansion gekocht (€35 via CDKeys) t.b.v. upgraden van BOTW en TOTK, maar gewoon losse upgrades voor die games (2x €10), zodat mijn zoon ook gewoon via de family groep die Switch 2 versies kan spelen. Nu moet ik dus alsnog losse upgrades gaan aanschaffen!
Bij CDKeys zijn de upgradepacks van BOTW en TOTK ook goedkoper dan een tientje. Een gekochte upgradepack is dan door iedereen te spelen op dezelfde Switch 2.
[ Voor 5% gewijzigd door L23 op 13-06-2025 09:46 ]
Yep zelfde dilemma. Maar vooral bij Nintendo zijn aanbiedingen op fysieke games vaak interessanter dan wanneer er aanbiedingen op digitale games zijn.Stylze schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:21:
Ieder zijn ding, maar ik kan me niet zo druk maken om 7 seconden, overigens ervaar ik dat niet als storend, maar het zal geheel persoonlijk zijn.Stylze schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 08:48:
[...]
Dan knipper jij je ogen voor 6/8 seconden? Dat is namelijk het verschil met bijv Mario kart world opstarten. Toch een fors verschil imo, als er maar 1 laadscherm zou zijn is dat natuurlijk niet erg, maar ik speel liever dan dat ik naar laadschermen zit te staren:)
Maar fysiek is ook wel fijn idd hoor, normaal zou ik daar ook voor kiezen maar ik twijfel nu wel.
Hier gaan we gewoon niet over naar digitaal, dan moet ik voor 2 accounts alles digitaal gaan kopen.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Als gezin komen we van een Wii-U situatie, dus geen eerdere Switch gehad. Ik heb voor het gezin een Switch 2 gekocht. Dat is dus de enige Switch in huis, en het is gekoppeld aan mijn Nintendo account als eigenaar. Op onze Switch 2 hebben we voor ons vieren ieder een eigen profiel gemaakt.L23 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 09:45:
Ik raak in de war van jouw familie groep. Wat bedoel je daarmee? Speelt je zoon op dezelfde Switch 2 of heeft hij een eigen Switch 2?
Bij CDKeys zijn de upgradepacks van BOTW en TOTK ook goedkoper dan een tientje. Een gekochte upgradepack is dan door iedereen te spelen op dezelfde Switch 2.
Ik heb zowel BOTW als TOTK tweedehands als fysieke Switch 1 games gekocht. Vervolgens heb ik via CDKeys een Switch Online + Expansion gekocht (indivudueel) waarmee ik beide games naar de Switch 2 versie geüpgrade heb.
Mijn redenering was: wanneer je op een Switch 2 een game upgrade, dan kan iedereen die op die Switch 2 speelt die versie spelen. En dat alleen als je op meerdere consoles van die upgrade gebruik wilt maken dan moet je Switch Online Family hebben. Blijkbaar een verkeerde redenering.
@Haay voordelen van een abonnement zijn profielgebonden, niet consolegebonden.
Voor meerdere profielen hiervan te laten gebruik maken heb je een familieabonnement nodig.
Voor meerdere profielen hiervan te laten gebruik maken heb je een familieabonnement nodig.
Voor mensen die nog op zoek zijn naar cases / hoesjes: ik heb deze van Amazon besteld (€18). Bijna zelfde features als duurdere hoesjes. Oplader past er niet in, maar dat hoeft voor mij ook niet. Pro's: goedkoop, Switch past prima, games kunnen mee met een paar accessoires, zacht van binnen, lusje voor het sjouwen.
Enige minpunten is dat de afwerking van de case best kwetsbaar lijkt voor deukjes/krassen (kwam zelfs met wat deukjes, maar dat boeit me vrij weinig) en dat ie nu nog vrij chemisch ruikt/voelt. Dat zal vast slijten. Prima dus als je een niet te dure 'prima' case zoekt.
Enige minpunten is dat de afwerking van de case best kwetsbaar lijkt voor deukjes/krassen (kwam zelfs met wat deukjes, maar dat boeit me vrij weinig) en dat ie nu nog vrij chemisch ruikt/voelt. Dat zal vast slijten. Prima dus als je een niet te dure 'prima' case zoekt.
Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4