Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:50

Sagat

Is pappa x2!

RayNbow schreef op zondag 8 juni 2025 @ 15:26:
[...]

Ter info: de check moet na elke 7 dagen plaatsvinden. Eenmaal de NSO app voor de desbetreffende console (NES, SNES, GB, GBA, etc.) op de Switch opgestart te hebben, kun je de app 7 dagen offline gebruiken.
Goede tip, ga ook de switch die ik dan gebruik primair zetten, dat was ook elkende zonder inet

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 14:44

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik heb vast ergens iets verkeerd gedaan... Als ik Fortnite opstart op de Switch 2 dan krijg ik de error dat de koppeling met mijn Epic account niet geactiveerd kan worden omdat die gekoppeld is aan een ander account... Terwijl ze volgens mij gewoon correct gekoppeld zijn.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalnilson
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 31-07 13:33
Twijfel om switch 2 te kopen. Wat zijn de bevindingen?

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 11:01

Major_ton

Shoot!

ronalnilson schreef op zondag 8 juni 2025 @ 18:31:
Uhhh, hierboven staan ondertussen meer bevindingen dan dat er zandkorrels in de Sahara liggen 8)7

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:39
heb nu een dag of 3 de switch 2 en die bevalt prima, maar ik hoopte dat er snel een goede mario of metroid game uit zou komen. Vind het aanbod op de launch een beetje "beperkt".

Is er al nieuws rondom switch exclusive games die binnen afzienbare tijd uit gaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:56
sahinasappelsap schreef op zondag 8 juni 2025 @ 18:39:
heb nu een dag of 3 de switch 2 en die bevalt prima, maar ik hoopte dat er snel een goede mario of metroid game uit zou komen. Vind het aanbod op de launch een beetje "beperkt".

Is er al nieuws rondom switch exclusive games die binnen afzienbare tijd uit gaan komen?
Zie website van Nintendo.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:38

RayNbow

Kirika <3

Zonder te uiten waar je twijfels op gebaseerd zijn kunnen we je niet helpen. Verder zijn er zoals hierboven al gezegd werd veel bevindingen in dit topic al te vinden.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:17
ik vind de open wereld en knokout toch de beste features van MKW, erg leuk. En ook alle P missies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01:19

Bananza en Metroid! Maar veel meer is er nog niet aangekondigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

JackAvery in "Het Nintendo Switch 2 topic"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Mx. Alba schreef op zondag 8 juni 2025 @ 18:29:
Ik heb vast ergens iets verkeerd gedaan... Als ik Fortnite opstart op de Switch 2 dan krijg ik de error dat de koppeling met mijn Epic account niet geactiveerd kan worden omdat die gekoppeld is aan een ander account... Terwijl ze volgens mij gewoon correct gekoppeld zijn.
Fortnite voor de switch 1 ?
Dat kan Nintendo geeft zelf aan dat er problemen zijn met dat spel op de 2.
Die worden niet opgelost want ze brengen een fort ite voor de 2 uit.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
carpebios schreef op zondag 8 juni 2025 @ 18:46:
[...]

Zie website van Nintendo.
Joh, had ik al gedaan natuurlijk....Dan blijft de conclusie dat t aanbod mager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:10
Tevreden mee, maar vooral ook: ik ga hem sowieso ooit eens kopen vanwege de games en Nintendo consoles dalen zelden in prijs, dus kan de pijn net zo goed op de release dag pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:42
dangerpaki schreef op zondag 8 juni 2025 @ 08:06:
Gisteren ook S2 kunnen bemachtigen. Vooral voor de kids maar vermaak me zelf ook wel met Mario kart world.

Even een domme vraag (na lange tijd weer een Nintendo voor mij): maar hoe kun je nou als je met z’n tweeen gaat spelen zorgen dat je voor elke joycon de gebruiker instelt die aan het spelen is. Bij de PS5 is dat heel intuïtief. Hier krijg ik het niet voor elkaar.

Overigens merk ik wel dat sommige zaken echt minder doordacht zijn en minder uitgewerkt. Bijvoorbeeld: ouderlijk toezicht geldt niet voor accounts maar de hele S2. Dus ik kan niet alleen restricties zetten op de accounts van mn kids (of ik kijk ergens overheen).
Mezelf even quoten. Iemand hier nog tips over?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 09:22
@sacinici

Het is dat ik eerst Tears of the Kingdom wil uitspelen maar dit ziet er ondanks de Motion Blur prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BarôZZa schreef op zondag 8 juni 2025 @ 19:54:
[...]

Tevreden mee, maar vooral ook: ik ga hem sowieso ooit eens kopen vanwege de games en Nintendo consoles dalen zelden in prijs, dus kan de pijn net zo goed op de release dag pakken.
Heb je de andere consoles gezien deze generatie? Stijgen in prijs. Zeg niet dat dit bij de Switch 2 ook gaat gebeuren, maar het is tegenwoordig een hele andere markt. Om dezelfde reden ook gelijk ingestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op zondag 8 juni 2025 @ 20:20:
[...]

Mezelf even quoten. Iemand hier nog tips over?
De controller aan een specifieke gebruiker/account koppelen? Nee dat kan niet.

Bedoel je wat anders dan is het mogelijk het Controllers menu -> Change Grip/Order en dan op de losse Joy-con de SL en SR knoppen inhouden om de Joy-cons over 2 spelers te verdelen.

[ Voor 27% gewijzigd door L23 op 08-06-2025 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 22:40
Na een paar dagen in gebruik merk ik dat het scherm echt wel teleurstellend te noemen is, de ghosting en lage helderheid zijn voor mij de grootste minpunten. Ik kan mij dan ook niet terugvinden in de vele previews/reviews dat het een “goede lcd” is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 259tim
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:30
sahinasappelsap schreef op zondag 8 juni 2025 @ 19:53:
[...]

Joh, had ik al gedaan natuurlijk....Dan blijft de conclusie dat t aanbod mager is.
Hoogstwaarschijnlijk komt er ergens komende weken een Nintendo Direct, daar zullen release dates van een aantal van die game wel aan bod komen denk ik, en mogelijk ook nieuwe games? Niets bevestigd nog, maar Nintendo doet eigenlijk elk jaar in Juni zo'n direct dus het is wel waarschijnlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeceej
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-09 21:52
Hier ook sinds de launch de Switch 2 in huis. Kwam keurig op tijd via bol.com.

Had van tevoren al 4 ultimate 2C controllers van 8bitdo gekocht a 29 euro per stuk, maar daar moest ik via een omweg eerst nog een firmware update op loslaten om het werkend te krijgen.

Dit is onze eerste Switch, dus een "beperkt" aanbod stoort ons niet. Naast Mario Kart World hadden we namelijk Odyssey, Wonder en 3D World van Marktplaats gehaald. De kinderen wilden heel graag Just Dance 2025, en daar kon ik via CDKeys voor slechts 18 euro een digitale versie van aanschaffen. Dit weekend hebben we met het hele gezin heel veel Mario Kart World gespeeld, en het is echt genieten. Vroeger natuurlijk zelf wel veel op de Playstations gespeeld, maar zo lol met het hele gezin is toch wel het leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:26
Even gal spugen; waarom is black ops 7 nou weer niet voor de Switch 2 aangekondigd , terwijl in een rechtszaak Microsoft beloofde dat de serie naar Nintendo console zou komen . Zelfs de ps4 versie is aangekondigd…. Moet echt wel meer games aangekondigd worden

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rzarect0r
L23 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 20:48:
@Rzarect0r Lage helderheid ten opzichte van wat?
Dan een een beetje telefoon/tablet maar ook mn oude oled switch is een stuk helderder met veel betere kijkhoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cyberw00d schreef op zondag 8 juni 2025 @ 21:01:
Even gal spugen; waarom is black ops 7 nou weer niet voor de Switch 2 aangekondigd , terwijl in een rechtszaak Microsoft beloofde dat de serie naar Nintendo console zou komen . Zelfs de ps4 versie is aangekondigd…. Moet echt wel meer games aangekondigd worden
Zoals eerder verwacht lijkt het allemaal naar een Nintendo Direct te verschuiven. Gezien Microsoft's belofte verwacht ik het inderdaad wel voor de Switch 2. Er zijn überhaupt geen Switch 2 aankondigingen geweest tijdens de Xbox Showcase? Gears of War Reloaded aankondiging vond ik ook apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rzarect0r schreef op zondag 8 juni 2025 @ 21:09:
[...]

Dan een een beetje telefoon/tablet maar ook mn oude oled switch is een stuk helderder met veel betere kijkhoeken.
Apart, Mijn Switch 2 is helderder dan de Switch OLED. Kijkhoeken viel me ook op inderdaad. Verder vind ik alle Switch consoles een matig scherm hebben, maar het voldoet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Evernote schreef op zondag 8 juni 2025 @ 20:20:
@sacinici

[Video: Fantasy Life i Review on Nintendo Switch 2]

Het is dat ik eerst Tears of the Kingdom wil uitspelen maar dit ziet er ondanks de Motion Blur prima uit.
Must resist

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Rzarect0r schreef op zondag 8 juni 2025 @ 20:46:
Na een paar dagen in gebruik merk ik dat het scherm echt wel teleurstellend te noemen is, de ghosting en lage helderheid zijn voor mij de grootste minpunten. Ik kan mij dan ook niet terugvinden in de vele previews/reviews dat het een “goede lcd” is.
Ik herken me hier totaal niet in: ik had een OLED en nu de Switch 2, de helderheid is net zo hoog, dan wel hoger. Alleen de hoek is minder, maar ik zit er met mijn koker voor. Ook een beetje klaar met meningen over dat scherm, het is wat het is.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeceej
THE_BASE schreef op zondag 8 juni 2025 @ 21:33:
[...]

Ik herken me hier totaal niet in: ik had een OLED en nu de Switch 2, de helderheid is net zo hoog, dan wel hoger. Alleen de hoek is minder, maar ik zit er met mijn koker voor. Ook een beetje klaar met meningen over dat scherm, het is wat het is.
Ik heb hem gewoon gekocht als home console. Dat het ook portable kan, is voor mij slechts een extraatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeceej schreef op zondag 8 juni 2025 @ 21:37:
[...]

Ik heb hem gewoon gekocht als home console. Dat het ook portable kan, is voor mij slechts een extraatje.
Dan nog is het bijzonder dat kennelijk niet bij iedereen het Switch 2 scherm een hogere helderheid heeft dan de Switch OLED :p De specs geven dit namelijk ook aan.

Hier de helderheid lager gezet zodat het min of meer gelijk is aan de OLED, gaat de accu iets langer mee.

Verder prima als iemand zijn mening is dat hij/zij geen fan is van het scherm. Het verbaast me echter. Nu al 3 mensen in het topic gevraagd, maar geen (duidelijk) antwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaXz
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 30-08 17:49
Dat was mij niet gelukt, vooral niet nadat ik zag dat Fantasy Life door Level 5 is gemaakt, ik ken hun van Ni no Kuni, Dragon Quest 8 en Jeanne d'Arc. Ik wissel het nu maar af met Tears of the Kingdom, straks weer verder spelen. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Rzarect0r schreef op zondag 8 juni 2025 @ 21:09:
[...]

Zit je dan met een grote hoek naar je switch te kijken, ik heb hem altijd recht voor me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

@sacinici

Het speelt echt fantastisch op de NS2.. Nog nergens lag gehad, grafisch ook dikke prima en speelt mega smooth. Laadtijden zijn er eigenlijk ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:09

H.Boss

Hugo Boss

Kent er iemand nog leuke puzzel, relaxing games? Die echt goed zijn. Ik zie we veel in de eshop, maar wellicht heeft iemand goede aanbevelingen..

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • +3 Henk 'm!
H.Boss schreef op zondag 8 juni 2025 @ 22:03:
Kent er iemand nog leuke puzzel, relaxing games? Die echt goed zijn. Ik zie we veel in de eshop, maar wellicht heeft iemand goede aanbevelingen..
Dan zeg ik Captain Toad: Treasure Tracker. Een first party game en heeft een update gekregen voor de Switch 2.

Verder heb ik Cocoon en The Touryst gespeeld op de Switch 1. Ook interessant. Nog geen Switch 2 update.
Edit: getest en zien er goed uit op de Switch 2.

[ Voor 17% gewijzigd door L23 op 08-06-2025 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeceej
L23 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 21:42:
[...]

Dan nog is het bijzonder dat kennelijk niet bij iedereen het Switch 2 scherm een hogere helderheid heeft dan de Switch OLED :p De specs geven dit namelijk ook aan.

Hier de helderheid lager gezet zodat het min of meer gelijk is aan de OLED, gaat de accu iets langer mee.

Verder prima als iemand zijn mening is dat hij/zij geen fan is van het scherm. Het verbaast me echter. Nu al 3 mensen in het topic gevraagd, maar geen (duidelijk) antwoord.
Dan nog zou ik daar niet optimaal gebruik van kunnen maken. Ik ben erg gevoelig voor schermlicht, en de tv, smartphone, tablet etc staan altijd op een lage stand ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaXz
Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics kan ik wel aanraden, dan heb je genoeg te puzzelen.

Niet echt een puzzle spel, maar Toem is erg leuk, in dat spel moet je foto's maken en opdrachten uitvoeren. Deel 2 komt binnenkort uit. Erg ontspannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeceej schreef op zondag 8 juni 2025 @ 22:13:
[...]

Dan nog zou ik daar niet optimaal gebruik van kunnen maken. Ik ben erg gevoelig voor schermlicht, en de tv, smartphone, tablet etc staan altijd op een lage stand ;)
Vervelend, maar ik volg je reactie niet. Kan de Switch 2 niet in een lage stand? Vanwaar de knipoog? Voorkeur voor OLED kan ik dan wel begrijpen als de LCD een lichtbak is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaXz

Ik ga gelijk Saints Row 3 installeren, ik vond de Switch 1 performance maar niks. Nu loopt het eindelijk goed. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48
Gewoon nieuwschierig naar iedereen zijn mening :)

Vanwege die stomme AVG wetgeving is het blijkbaar niet meer mogelijk om een poll te houden, sorry :-(

[ Voor 70% gewijzigd door G_Dragon op 09-06-2025 09:22 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:57
L23 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 21:10:
[...]

Zoals eerder verwacht lijkt het allemaal naar een Nintendo Direct te verschuiven. Gezien Microsoft's belofte verwacht ik het inderdaad wel voor de Switch 2. Er zijn überhaupt geen Switch 2 aankondigingen geweest tijdens de Xbox Showcase? Gears of War Reloaded aankondiging vond ik ook apart.
Idd ik denk dat de microsoft aankondigingen bij de volgende direct komen. Zijn helemaal geen aankondigingen van switch ports bij de xbox showcase geweest behalve degene die we al wisten. Terwijl er echt wel wat gepland staan dat kan niet anders.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
RaXz schreef op zondag 8 juni 2025 @ 21:57:
[...]

Dat was mij niet gelukt, vooral niet nadat ik zag dat Fantasy Life door Level 5 is gemaakt, ik ken hun van Ni no Kuni, Dragon Quest 8 en Jeanne d'Arc. Ik wissel het nu maar af met Tears of the Kingdom, straks weer verder spelen. :9
Jeanne d'Arc, damn dat is alweer een tijdje geleden. Sowieso 3 top games hoor, maar vergeet ook vooral de Layton games niet

Maar have fun, ik ga verder met tegenhouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59
Ik heb nu hdr toning van active naar passive gezet op mn Samsung tv maar die 2 zonnetjes gaan nog steeds synchroon feller en minder fel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
richards3 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 21:58:
[...]

Zit je dan met een grote hoek naar je switch te kijken, ik heb hem altijd recht voor me.
Jawel, maar denk dat het gewoon een lcd vs oled verschil is.

Al merk ik zojuist op dat ik op mn oled switch de stand “pas helderheid automatisch aan” uit had staan itt de switch 2.

Als ik hem nu daar ook uit zet is die een stuk helderder! En USB-C audio ondersteunt de switch 2 nu ook itt de switch 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik snap de kritiek op het scherm best wel maar de helderheid heb ik hier dan weer totaal geen problemen mee.
Staat op automatisch, denk ik want ik heb er niets aan aangepast, en gaat allemaal helemaal prima.

Wat ik wel heel leuk vind is hoe het door het formaat van de Switch2 nu voor mij mogelijk is om mobiel te spelen. Ik heb de laatste 4 dagen net zoveel mobiel gespeeld als met de hele S1 generatie.

Erg fijn om op de TV gewoon wat van youtube te bingen en dan ondertussen iets “makkelijks” op de S2 te spelen. Ik heb zelfs al wat toernooien in Mario Kart World gewonnen daardoor 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
Brummetje schreef op zondag 8 juni 2025 @ 21:58:
[...]

Het speelt echt fantastisch op de NS2.. Nog nergens lag gehad, grafisch ook dikke prima en speelt mega smooth. Laadtijden zijn er eigenlijk ook niet echt.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/Rfu0e9sE00gAAAAM/wwe.gif

Verleiding is zo groot nu haha, dank voor het delen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 14:11
Gisteren Alba gekocht, 3 euro nu (normaal 20). Super relaxte game voor ‘s avonds in bed.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeceej
L23 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 22:16:
[...]

Vervelend, maar ik volg je reactie niet. Kan de Switch 2 niet in een lage stand? Vanwaar de knipoog? Voorkeur voor OLED kan ik dan wel begrijpen als de LCD een lichtbak is.
Oh eigenlijk meer in algemene zin dat de (piek)helderheid voor mij totaal niet relevant is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 14:11
Donstil schreef op zondag 8 juni 2025 @ 22:47:
Erg fijn om op de TV gewoon wat van youtube te bingen en dan ondertussen iets “makkelijks” op de S2 te spelen. Ik heb zelfs al wat toernooien in Mario Kart World gewonnen daardoor 8)7
Ze moeten de YouTube app weer fixen voor de Switch 2. Was al gewend om de Switch met de kickstand op z’n zij op m’n nachtkastje te zetten (zodat ik ook plat kan) en YouTube kon kijken tot ik in slaap viel. :z

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 8 juni 2025 @ 22:29:

Poll: Voldoet de Switch 2 aan je verwachtingen?
Zelfs beter dan verwacht
Ja
Nee het geld niet waard
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Werken die polls nog wel of ligt het aan mij dat ik nooit een uitslag zie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 23:08:
[...]

Dat is al een tijdje stuk inderdaad, worden niet meer bijgewerkt in de posts.

https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407117

15 gebruikers zeggen ja, 11 vinden het beter dan verwacht, 5 zeggen dat het niet het geld waard is.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 08-06-2025 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
L23 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 23:08:
[...]

Ze zouden wel moeten werken

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ook interessant: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407114
Wat is jouw favoriete song op hitzone 18 (uit 2002) :+

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 08-06-2025 23:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 23:15:
[...]

Lol, die is al een paar maandjes oud... Hoe kom je bij die uitslag? Zie ik ergens een knop over het hoofd?
Je kunt onder de poll hierboven op “klik hier” drukken, dan kom je op de pollen website en daar kan je de 100 nieuwste polls zien.

Mocht Hitzone 18 je nou echt niet interesseren, stel, dan kan je ook 17 tm 11 nog checken :P

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 08-06-2025 23:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
G_Dragon schreef op zondag 8 juni 2025 @ 23:11:
[...]

Voor mij werken ze ook niet in ieder geval. Wel jammer, ben benieuwd naar wat er gestemd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op zondag 8 juni 2025 @ 23:11:
[...]

Nee hoor, dat is al hele lang stuk: Poll resultaten niet zichbaar

TLDR dit is het antwoord:
Dat heeft o.a. met de privacywetgeving (AVG) te maken; om te voorkomen dat externe plaatjes je kunnen tracken, en we niet voor alle externe plaatjes consent (via de cookiewall) willen/kunnen vragen, hebben we besloten om alle externe plaatjes zelf te proxieën*. En die proxy heeft een cache waar plaatjes x-tijd bewaard worden, om voor onszelf bandbreedte en voor de gebruiker wachttijd te besparen.

[ Voor 52% gewijzigd door Donstil op 08-06-2025 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 21:20
Kalkie schreef op zondag 8 juni 2025 @ 09:22:
Ja, na een beetje trial and error doet ie het nu. Switch een harde reboot geven en opnieuw pairen werkte. Wel de optie usb bedraad aanzetten in je Switch settings.
Dat was inderdaad wat nog nodig was: de Switch 2 een keer uit en weer aan zetten. Daarna werkte het prima. Heb MKW met m'n Stadia controller gespeeld, en dat ging best goed nadat ik er aan gewend was. 🙂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:55
Buiten Mario Kart en Wonder vandaag maar eens BotW opgestart, TotK ligt ook al klaar tot over een jaar of 2 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
Evernote schreef op zondag 8 juni 2025 @ 22:57:
[...]

[Afbeelding]

Herken het ja, veel mensen zo positief over die game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 21-09 16:05

Turfschipper

Hup NAC

Kan echt nog niks vinden over mijn switch 2 interesses helaas lol. Zal toch niet de enige zijn die strikers 1945 in TATE mode wil spelen?

Werkt het goed, inclusief knoppen? En ziet het er goed uit? En pinball FX?

Bvd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

Evernote schreef op zondag 8 juni 2025 @ 22:57:
[...]

[Afbeelding]

Dit wordt je nieuwe bedtijd als je hem koopt.

Niet doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Prima launch voor de Switch 2: “record breaking 3 million units sold in the first 24 hours”. Kudos voor Nintendo dat ze de verkrijgbaarheid van de Switch 2 prima op orde hebben. d:)b

https://games.slashdot.or...ling-over-3-million-units

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:23
Froggle schreef op zondag 8 juni 2025 @ 22:58:
[...]

Gisteren Alba gekocht, 3 euro nu (normaal 20). Super relaxte game voor ‘s avonds in bed.
Ook meteen gehaald voor die prijs kan ik hem niet laten liggen. https://www.nintendo.com/...fe-Adventure-1882950.html

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Klein nieuwtje indirect dankzij de Xbox presentatie: FF7 Remake voor Switch 2 mogen we in de winter verwachten.
FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE will launch for Xbox Series X|S and Windows this Winter and will support Xbox Play Anywhere.

The game will also release this Winter for Nintendo Switch 2! Be sure to follow the team on social media to stay up to date with news and information

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Gisteren de pro controller nog ontvangen, en dat op een zondag.

Voelt wel pak beter voor te spelen, even Tetris 99 gespeeld ook.
No Mans Sky voelt wel enorm schockerig met momenten.
Al lees ik dat het beter zou gaan als je uit dat begin gebied bent.

De HDR ook maar even aangepast en achtergrondverlichting.
Ziet er al pak beter uit, al moet ik nog eens wat dieper mijn TV afstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MallePietje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 20-09 13:55
BamSlam_ schreef op maandag 9 juni 2025 @ 03:24:
Prima launch voor de Switch 2: “record breaking 3 million units sold in the first 24 hours”. Kudos voor Nintendo dat ze de verkrijgbaarheid van de Switch 2 prima op orde hebben. d:)b

https://games.slashdot.or...ling-over-3-million-units
Nog een paar dagen en er zijn er al meer verkocht dan de WiiU

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 22:32
Interessant artikel over de (tegenvallende) HDR in ‘Mario Kart World’ - en de Switch 2 in het algemeen:
Mario Kart World reveals that even the highest caliber of developers aren’t taking HDR seriously. The root cause is SDR first workflows that tack on a static tone mapper. Players lose, artist intent is capped, and a flagship hardware features are squandered.

Bron: https://www.alexandermeji...modern-display-potential/
Wat mij betreft is dit gewoon zonde. Mario Kart World had echt een showcase kunnen zijn voor wat de Switch 2 op visueel vlak in huis heeft, zeker nu HDR eindelijk ondersteund wordt. Maar in plaats daarvan krijg je een soort nep-HDR, waarbij je aan alles merkt dat het een ‘afterthought’ is. Het is niet goed geïntegreerd in het visuele ontwerp van de game, en dat merk je: het oogt vaak vlak, flets en weinig sprankelend, terwijl het zóveel meer had kunnen zijn.

Gisteravond heb ik zelf nog zitten klooien met de HDR-instellingen op mijn LG C1 OLED, in de hoop er iets fatsoenlijks uit te persen. Maar hoe ik het ook instelde, het bleef tegenvallen - en ja HGIG staat aan. :) Uiteindelijk heb ik besloten om HDR voorlopig helemaal uit te schakelen.

Nintendo zal het vast nog wel verbeteren via toekomstige patches — daar ga ik stiekem ook wel van uit — maar voor iets wat een belangrijke next-gen feature had moeten zijn, is dit gewoon teleurstellend. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

G_Dragon schreef op zondag 8 juni 2025 @ 22:29:

Poll: Voldoet de Switch 2 aan je verwachtingen?
Ja, maar ik heb vorige maand dan ook de Switch 2 al in m'n handen gehad. :p
Picross S t/m S9

Van een aantal Picross-spellen zijn er demo's beschikbaar, dus je kunt het even uitproberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 00:06

MazeWing

The plot thickens...

Yonix schreef op maandag 9 juni 2025 @ 07:44:
Interessant artikel over de (tegenvallende) HDR in ‘Mario Kart World’ - en de Switch 2 in het algemeen:

[...]

Wat mij betreft is dit gewoon zonde. Mario Kart World had echt een showcase kunnen zijn voor wat de Switch 2 op visueel vlak in huis heeft, zeker nu HDR eindelijk ondersteund wordt. Maar in plaats daarvan krijg je een soort nep-HDR, waarbij je aan alles merkt dat het een ‘afterthought’ is. Het is niet goed geïntegreerd in het visuele ontwerp van de game, en dat merk je: het oogt vaak vlak, flets en weinig sprankelend, terwijl het zóveel meer had kunnen zijn.

Gisteravond heb ik zelf nog zitten klooien met de HDR-instellingen op mijn LG C1 OLED, in de hoop er iets fatsoenlijks uit te persen. Maar hoe ik het ook instelde, het bleef tegenvallen - en ja HGIG staat aan. :) Uiteindelijk heb ik besloten om HDR voorlopig helemaal uit te schakelen.

Nintendo zal het vast nog wel verbeteren via toekomstige patches — daar ga ik stiekem ook wel van uit — maar voor iets wat een belangrijke next-gen feature had moeten zijn, is dit gewoon teleurstellend. :F
Erg jammer, echter is het bij lange na niet enkel Nintendo die nu de plank misslaat. Het is belachelijk dat er anno 2025 überhaupt nog (grote) games uitkomen zonder HDR support.

Maar ik zou van HDR op de Switch 2 op dit moment niet heel veel verwachten en ook niet in de nabije toekomst. Het feit dat Nintendo dit scherm "HDR capable" noemt terwijl het een max helderheid van 450 Nits heeft zegt volgens mij al genoeg...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstvV
  • Registratie: Februari 2023
  • Niet online
Wat voor soort puzzel game? Portal 1 en 2 kan je ook zien als puzzel spel, en echt heel goed, in ieder geval op pc/xbox.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ronaldtb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:27
Ik weet niet of het je smaak is, maar ik vermaak me erg goed met Tumblestone

A Monster's Expedition ziet er ook veelbelovend uit, maar daar ben ik nog maar net mee begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

ErnstvV schreef op maandag 9 juni 2025 @ 08:40:
[...]

Wat voor soort puzzel game? Portal 1 en 2 kan je ook zien als puzzel spel, en echt heel goed, in ieder geval op pc/xbox.
Meer wat luchtige games waar je niet veel bij hoeft na te denken en wat rust geven. Ik heb nu Alba op advies aangeschaft en dat vind ik een goed voorbeeld. Firewatch heb ik al uitgespeeld, dat vind ik ook een mooi voorbeeld. Bij beiden heb je dan ook een hele rustgevende sfeer en omgeving.

Portal ken ik en heb ik beiden gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door H.Boss op 09-06-2025 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Donstil schreef op zondag 8 juni 2025 @ 23:25:
[...]

Nee hoor, dat is al hele lang stuk: Poll resultaten niet zichbaar

TLDR dit is het antwoord:

[...]
Oh wat teleurstellend en zonde, was juist wel leuk zoiets. Dan haal ik hem weg -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:55
Yonix schreef op maandag 9 juni 2025 @ 07:44:

[...]

Zou het ook niet kunnen liggen aan het feit dat World begonnen is als Switch 1 titel en HDR pas later ter sprake kwam? Ik vind het ook zonde maar ook de Switch 2 versie van BotW heeft nog zo’n mistige laag over het beeld, Nintendo heeft bij graphics niet echt de prioriteit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:56
H.Boss schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:16:
[...]

Meer wat luchtige games waar je niet veel bij hoeft na te denken en wat rust geven. Ik heb nu Alba op advies aangeschaft en dat vind ik een goed voorbeeld. Firewatch heb ik al uitgespeeld, dat vind ik ook een mooi voorbeeld. Bij beiden heb je dan ook een hele rustgevende sfeer en omgeving.

Portal ken ik en heb ik beiden gespeeld.
Unravel is ook in de aanbieding, wellicht een leuke?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

boefje79 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:23:
[...]

Unravel is ook in de aanbieding, wellicht een leuke?
Yes interessant! Toegevoegd aan mijn bibliotheek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Switch launchgame Snipperclips is een heel vermakelijke als je eens met twee wilt puzzelen. Maar ik denk dat je eerder iets anders zoekt ("relaxing").

Dorfromantik kan interessant zijn als de focus echt op relaxen ligt. Dat is meer een "zen" game dan een puzzel.

In de 'Firewatch' richting (visual novel/walking sim/point & click genres)... Heb je The Talos Principle al overwogen? Botany Manor? What Remains of Edith Finch? Oxenfree?
MazeWing schreef op maandag 9 juni 2025 @ 08:35:
[...]

Erg jammer, echter is het bij lange na niet enkel Nintendo die nu de plank misslaat. Het is belachelijk dat er anno 2025 überhaupt nog (grote) games uitkomen zonder HDR support.

Maar ik zou van HDR op de Switch 2 op dit moment niet heel veel verwachten en ook niet in de nabije toekomst. Het feit dat Nintendo dit scherm "HDR capable" noemt terwijl het een max helderheid van 450 Nits heeft zegt volgens mij al genoeg...
Ik ben het met je eens dat HDR400 geen 'volwaardige' HDR standaard is. Maar ik denk dat men daar naar VESA certificering en de gehele industrie moet wijzen :)

Gelukkig is de mate van HDR ondersteuning helemaal geen belangrijke factor in of game leuk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22-09 15:17
Hier nog een paar suggesties die ik leuk vond:
The room 1 en 2 zijn kort maar leuk
Baba is you (kan best lastig zijn)
Toem vond ik ook heel leuk en relaxed
Misschien niet een typische puzzel game, maar wel heel erg vet als het je ding is: return of the obra dinn

Veel plezier met spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 08:33

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik zoek mij suf naar een 512 GB sd kaartje voor de Switch 2...

Overal 256 gb? Iemand een linkje naar een werkende betaalbare 512 Gb? 👍

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:24

Esumontere

Floep, banaan.

DukeN schreef op maandag 9 juni 2025 @ 10:03:

Heb je die nu al nodig dan? De 512 GB kaartjes zijn in NL nog vrijwel niet beschikbaar. Geduld is de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

De grotere capaciteitskaartjes zijn uitverkocht. Begin april heb ik nog een 1 TB kaartje kunnen halen bij Amazon, maar die hele productpagina is nu verdwenen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:56

Alles zal toch wel betaalbaar zijn via iDeal?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09
Wel fijn dat de Nintendo Switch 1 Pro Controllers gewoon werken op de Nintendo Switch 2. Het enige dat niet kan is je Nintendo Switch 2 uit de slaapstand halen. En je mis de C en de programmeerbare knoppen, maar dat is (nog) geen must have.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sacinici
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:09
Een nieuwe video die BOTW laadtijden test in alle bedenkbare variaties.

YouTube: ゼルダの伝説BotW 全6バージョンロード時間テスト【Switch2 Edition】

[ Voor 6% gewijzigd door sacinici op 09-06-2025 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sacinici
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:09
@sacinici

Thanks! Ziet er inderdaad veel beter uit. Ik wil het sowieso spelen. Totdat ik er aan toe kom, komt het misschien zelfs wel in de aanbieding.

Ik heb gisteren mijn Zelda Echoes S1 save eindelijk op de S2 100% uitgespeeld.

Ik ga weer helemaal fresh met BotW beginnen en wil met de Notes app 100% halen. Daarna TotK.

Tussendoor wat Mario Kart World. Hopelijk heb ik BotW af voordat DK Bananza uitkomt. Anders even een pauze daarvoor. Heb BotW toch al eerder uitgespeeld en wil native S2 spellen voorrang geven.

Heb ook besloten om voortaan alles S2 digitaal te kopen. Scheelt me tijd met cartridges en laadtijden. Elke seconde telt als je weinig vrije tijd heb.

Veel plezier btw!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik zit ook heel sterk te overwegen toch volledig digitaal te gaan. In elk geval met games waarvan ik zeker weet dat ik ze écht ga doorspelen, zoals een TOTK nu.

Als ik nu overstap van TOTK switch 1 fysiek + upgrade via NSO expansion naar de volledig digitale TOTK switch 2 edition, dan blijft mijn voortgang toch wel intact?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
Cardwizard schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:21:
[...]

Zou het ook niet kunnen liggen aan het feit dat World begonnen is als Switch 1 titel en HDR pas later ter sprake kwam? Ik vind het ook zonde maar ook de Switch 2 versie van BotW heeft nog zo’n mistige laag over het beeld, Nintendo heeft bij graphics niet echt de prioriteit
Dat is niks nieuws toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:48
Ik wilde net vragen wat iedereen doet inmiddels kwa digitaal vs fysiek. Ik overweeg zelf ook om volledig digitaal te gaan, maar heb bv nu donkey kong weer goedkoop fysiek kunnen scoren..

Overweeg sowieso digitaal te gaan, ook op ps5 bijvoorbeeld. Het is zo fijn om gewoon andere games te starten zonder een cd’tje te hoeven wisselen (ja ik weet, luxe enzo). Maar vooral in handheld mode (dus switch2 en ps portal), is digitaal wel fijn.

Maar ben ook wel weer old-school en gewoon iets in handen hebben doet toch ook wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
The Relaxing End heeft zijn unboxing ook online gezet, altijd zo rustgevend om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
joblamie schreef op maandag 9 juni 2025 @ 10:52:
Ik zit ook heel sterk te overwegen toch volledig digitaal te gaan. In elk geval met games waarvan ik zeker weet dat ik ze écht ga doorspelen, zoals een TOTK nu.

Als ik nu overstap van TOTK switch 1 fysiek + upgrade via NSO expansion naar de volledig digitale TOTK switch 2 edition, dan blijft mijn voortgang toch wel intact?
Lijkt mij een no brainer ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joblamie schreef op maandag 9 juni 2025 @ 10:52:

Je save game wordt gewoon op de console opgeslagen en is compatibel tussen alle versies :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
nDirect090 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 10:58:
Ik wilde net vragen wat iedereen doet inmiddels kwa digitaal vs fysiek. Ik overweeg zelf ook om volledig digitaal te gaan, maar heb bv nu donkey kong weer goedkoop fysiek kunnen scoren..

Overweeg sowieso digitaal te gaan, ook op ps5 bijvoorbeeld. Het is zo fijn om gewoon andere games te starten zonder een cd’tje te hoeven wisselen (ja ik weet, luxe enzo). Maar vooral in handheld mode (dus switch2 en ps portal), is digitaal wel fijn.

Maar ben ook wel weer old-school en gewoon iets in handen hebben doet toch ook wel iets.
Voor mij blijft en is het een no brainer, gewoon alles fysiek in de kast. Heb je ook nog iets om naar te kijken + door te verkopen (gebeurd bijna nooit). Dan maar iets meer tijd kwijt aan even de cartridge vervangen en iets meer geld kwijt aan de eindstreep, want door fysiek duurder te maken proberen ze het de nek om te draaien en dat is ontzettend zonde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 9 juni 2025 @ 11:06:
[...]

Voor mij blijft en is het een no brainer, gewoon alles fysiek in de kast. Heb je ook nog iets om naar te kijken + door te verkopen (gebeurd bijna nooit). Dan maar iets meer tijd kwijt aan even de cartridge vervangen en iets meer geld kwijt aan de eindstreep, want door fysiek duurder te maken proberen ze het de nek om te draaien en dat is ontzettend zonde.
Helemaal eens, veel te leuk om wat in de kast te hebben staan. We hebben er nu een stuk of 20, voornamelijk Mario, Zelda en Pokémon. En als ik naar ons kijk, spelen we toch vaak een langere periode hetzelfde spel, dus vaak wisselen is niet nodig.

Kun je eigenlijk, als je de fysieke game hebt, niet gewoon de digitale gratis downloaden? :)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
THE_BASE schreef op maandag 9 juni 2025 @ 11:11:
[...]

Kun je eigenlijk, als je de fysieke game hebt, niet gewoon de digitale gratis downloaden? :)
Nee want je moet de Cartridge van het fysieke spel erin hebben voor de licentie of je koopt het spel digitaal nogmaals, maar dan ben je dubbel geld kwijt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09
Sony en Nintendo proberen beide uiteindelijk fysiek de nek om te draaien natuurlijk, alle tweedehands verkopen worden dan dan deels nieuwe verkopen. Ze hebben ook nog eens zelf de enige Store waar je de games kan aanschaffen en ze hebben geen fysiek logistiek kanaal nodig en hoesjes, covers en media. Uiteindelijk zijn Nintendo en Sony hier de enige partij die hier echt beter van worden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrGizMo
nDirect090 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 10:58:

Digitaal en al jaren. Ja soms heb je er een miskoop bij zitten maar dat is dan gewoon pech hebben.
Heerlijk om je console te booten en meteen te spelen (inb4 ja maar updates opmerkingen :+ , wel een goed punt soms )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
MrGizMo schreef op maandag 9 juni 2025 @ 11:25:
[...]

Digitaal en al jaren. Ja soms heb je er een miskoop bij zitten maar dat is dan gewoon pech hebben.
Heerlijk om je console te booten en meteen te spelen (inb4 ja maar updates opmerkingen :+ , wel een goed punt soms )
Dat is natuurlijk een stuk makkelijker, maar een spel voordeliger krijgen via Vinted of Marktplaats zit er dan weer niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
THE_BASE schreef op maandag 9 juni 2025 @ 11:28:
[...]

Dat is natuurlijk een stuk makkelijker, maar een spel voordeliger krijgen via Vinted of Marktplaats zit er dan weer niet in.
Ja en nee, want digitaal een key kopen kan ook heel erg cheap. Wel weer een andere discussie i know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 22-09 14:44

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

chucky666 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 19:25:
[...]

Fortnite voor de switch 1 ?
Dat kan Nintendo geeft zelf aan dat er problemen zijn met dat spel op de 2.
Die worden niet opgelost want ze brengen een fort ite voor de 2 uit.
Ah thanks voor die info, dan dus even wachten op de Switch 2 versie.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1 ... 83 ... 126 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4