Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Blijkbaar waren de geruchten dat MKW een 120fps modus heeft vals.

ik ging daar niet vanuit dus dat is prima

Alles inmiddels aangesloten, duurde langer dan nodig omdat de Switch 2 z'n HDMI kabel een fractie (paar cm) korter is dan die van de Switch V1.

ik moest alles omgooien erdoor of een andere kabel bestellen, ik koos voor dat eerste

Mario Kart World alvast uitgetest en die draait prima, leuk spel (echt gamen gaat vandaag niet meer lukken).

Switch 2 detecteert 120hz van mijn monitor nadat ik de resolutie van automatisch op 1440p had ingesteld.

Console zelf voelt fijn in de hand, ik vind alleen de power knop net iets te klein en mushy.

Eigenlijk best positief op veel fronten, bepaalde Switch games draaien nu bijvoorbeeld ook beter door de extra hardware.

Nu nog wachten op de 2 games die vandaag niet binnen kwamen (Switch kwam netjes op tijd via DHL van Nedgame, games van Bol kwamen door drukte niet aan via PostNL)

Nitpicks? 4 stuks totaal.

- kleine mushy power knop
- dock die goedkoper en meer flimsy aanvoelt dan de dock van V1
- te veel glossy plastic op de dock
- vreemd genoeg meer moeite met de switch 2 in 1 keer in de dock te plaatsen dan switch V1 in de dock daarvan.

Bonus, de Nacom screen protector die ik bij Nedgame koos is de slechts uitgevoerde screen protector die ik in de afgelopen 11 jaar had gezien.

Zelfs die van de Action (voor andere apparaten) zijn beter.

De screen protector zelf van Nacom is prima eenmaal geplaatst, maar je krijgt geen frame guides zodat deze goed erop zit, alcohol doekje is vrij droog en doet meer kwaad dan goed op de switch scherm, verder laten de stickers die voor het verwijderen van stof zijn lijmresten achter.

Nou is een deel van de problemen ook de schuld van Nintendo, op glas had ik met zo'n matig pakket dat ding nog redelijk normaal kunnen plakken, maar de plastic folie die Nintendo op de Switch 2 plaatst (het is cheap, er zijn betere oplossingen daarvoor) maakt alles nog moeilijker.

Dat allemaal terzijde, blij dat dit ding eindelijk binnen is, morgen lekker rustig gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joeses schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:44:
Zijn bij jullie de downloadsnelheden ook zo tergend langzaam? Het duurde 2,5 uur om MKW te downloaden en anderhalf uur voor de BotW update…
15 minuten hier op fiber voor MKW :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14:52
harrybeuker schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:20:
Heeft iemand al een dockingstation gekocht voor het opladen van 4 joycons?
Ik heb voor de eerste switch-controllers deze; werkt wonderwel en handig met kleur.
Maar jij bedoelt wellicht voor de switch 2? :P

https://www.amazon.co.uk/...cator-Black/dp/B073FJKD31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

CyBeRSPiN schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:52:
Oeps, per abuis een charging grip besteld terwijl die al standaard bijgeleverd wordt. Die gaat dus weer retour.
Eerste indruk: wat is is groot!
De charging grip wordt niet standaard meegeleverd!

Er zijn 2 grips: de standaard grip (zit er bij) en de charging grip. Die laatste heeft (los van het opladen) ook de twee extra knoppen achterop.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Nog even aangaande de zegel-saga trouwens: ik zag dat de andere kant van de doos ook zo'n zegel heeft, dus ik dacht ik probeer eens hoe makkelijk die breekt. Nou daar hoef je maar een beetje moeilijk naar te kijken en hij gaat al stuk.

Iedereen die een "onverzegelde" switch binnen krijgt de komende dagen kan er wmb van uit gaan dat er niks aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Rn82 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:43:
[...]

Duurde dat zoeken lang? Bij mij is die al een paar minuten aan het zoeken... Kan de gegevensoverdracht ook op een later moment?
Nee, ging heel snel. nog geen 10 minuten voor het hele proces (dus inclusief kopiëren).

En nee je kunt dat niet later doen zonder een hele factory reset uit te voeren, maar je kunt wel de normale transfer later doen. Die neemt alleen niet alles mee (zoals bv. Animal Crossing).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:28
En we zijn los! 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8GuxqU_XUTc170q9nK2bKn79XAQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KnbzV7EcJMdelJPrfa0MkAEw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/esZHjO9AqiNy1YuioAzBq6ZcLJw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0IuCDJ1iBVPnIx2czKsFREPR.jpg?f=fotoalbum_large

Ben benieuwd naar de reactie van mijn zoontje als hij zo thuiskomt van de BSO. :D
Corvo schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:38:
Ik heb zojuist (eindelijk) mijn PostNL pakketje mogen aannemen.
De doos van Coolblue was nog netjes dicht, maar toen ik deze eenmaal geopend had bleek dat de doos van de Switch2 + MKW bundel een gebroken zegel had...

* Corvo is dus bang dat die code in de bundel doos moet zitten (en daar zit dus verder niks in) en iemand dus mogelijk de code eruit heeft gejat
Vreemd, hier was er ook een zegel verbroken (bestelling via MediaMarkt). Echter, met de bijgeleverde code heb ik Mario Kart World gewoon kunnen claimen - gelukkig. (y)

Even iets anders …

De nieuwe Pro-controller is glad. :X
De textuur op de oude is toch een heel stuk prettiger, imho. Maar goed, het zal wel even wennen zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 05-06-2025 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deatheyee
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:24
Ik ging er eigenlijk vanuit dat mijn oude SD-kaart van de Switch zou werken op de Switch 2, mooi niet dus. :o Eigen schuld, want op internet lees ik hier genoeg over nu. Voorlopig heb ik nog wel voldoende aan de ingebouwde opslagruimte. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GhostySpade
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 12-06 20:13
Joeses schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:44:
Zijn bij jullie de downloadsnelheden ook zo tergend langzaam? Het duurde 2,5 uur om MKW te downloaden en anderhalf uur voor de BotW update…
Had hetzelfde probleem en vond de oplossing in het handmatig instellen van de dns (heb google gebruikt). Fortnite (35 gb) ging van 3.5 uur naar minder dan 0.5 uur. Zie video:

YouTube: How To Get Faster Download Speed For Nintendo Switch In 2025 (10X Yo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-06 20:26
GhostySpade schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:08:
[...]

Had hetzelfde probleem en vond de oplossing in het handmatig instellen van de dns (heb google gebruikt). Fortnite (35 gb) ging van 3.5 uur naar minder dan 0.5 uur. Zie video:

YouTube: How To Get Faster Download Speed For Nintendo Switch In 2025 (10X Yo...
Thnx....dat scheelt een bak tijd ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Worden de gratis Switch 2 updates ( zoals die voor Mario Odyssey ) automatisch geïnstalleerd als je de game ook installeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

rbfotoeu schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:15:
Worden de gratis Switch 2 updates ( zoals die voor Mario Odyssey ) automatisch geïnstalleerd als je de game ook installeerd?
Ja

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rbfotoeu schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:15:
Gratis updates ja, Nintendo Switch 2 edities nee. Die moet je op de eShop halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
JackAvery schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:17:
[...]

Gratis updates ja, Nintendo Switch 2 edities nee. Die moet je op de eShop halen.
Ok duidelijk 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
Maar wat een heerlijk smooth apparaatje....ben echt positief verrast 🥰🥰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Livestream Cyberpunk op Switch 2 - NU LIVE

Edit:
- Cyberpunk draait in 40fps op de Switch 2
- Savegames van andere platformen zijn over te dragen naar Switch 2.

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 05-06-2025 17:40 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

rbfotoeu schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:21:
Maar wat een heerlijk smooth apparaatje....ben echt positief verrast 🥰🥰
De hardware is echt heel nice inderdaad. Voelt niet meer aan als speelgoed zoals de 2017 Switch. En magnetische controllers zijn echt 1000x lekkerder dan dat schuiven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
Mog schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:25:
[...]

De hardware is echt heel nice inderdaad. Voelt niet meer aan als speelgoed zoals de 2017 Switch. En magnetische controllers zijn echt 1000x lekkerder dan dat schuiven.
Het scherm vind ik ook echt prachtig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:34
Hij is snel man! Ik heb al mijn games erop gezet en dat ging vrij snel. SW1 was ik 3 kwart dag aan het downloaden, bekabeld. Nu zat ie op de Wifi.

Erg mooi ding, MKW is ook awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
De accu gaat echt hard. Ding ligt hier gewoon. 5 min later 3% eraf. Niet aan het downloaden, niks aan het spelen.

Denk dat als ik ga gamen het ding in anderhalf uur leeg is.

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 05-06-2025 17:38 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:55
Lijkt wel alsof de Witcher 3 in 1080p draait in handheld? Soepeler ook naar mijn idee!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wFP3LbCqbG0v87j3JwyHFMcK6MM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BAYl2AqHFf9dnqdATdIsjQUV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
flugelisoke schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:36:
Lijkt wel alsof de Witcher 3 in 1080p draait in handheld? Soepeler ook naar mijn idee!

[Afbeelding]
Dat hoopte ik al! Dev wilde er niks over kwijt dus wie weet broeden ze nog op een optimalisatie net als bij cyberpunk. Gisteren gekocht op mp voor €20 😇

En mario galaxy uit de 3d allstars collectie is ook heel nice op dit scherm 😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankWar
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-08 19:59
Vanmiddag binnengekomen. Eerste reacties als iemand die geen switch 1 gehad heeft (nog wel WiiU).

Mooi apparaat en accessoires! Nog vooral gespeeld in docked mode, even in handheld, dat laatste nog even wennen was iets zwaarder dan ik had verwacht. Scherm echt prima.

Mario kart weer echt leuk maar dat rijden tussen parcours voegt niet superveel toe. Online races wel echt gaaf. Samen met ik denk 23 Japanners al over de rainbow road gescheurd. Free Roan nog ff meer ontdekken maar de tracks en omgevingen zien er goed uit voor fantastische details.

Daarbij dus ook gelijk online licentie gekocht en daarbij trip down memory lane met al die ouwe SNES games :)

Ook begonnen aan TOTK. Heel fijn weer die Zelda vibe en alles netjes 4k60fps. Mooi om weer in zo’n avontuur te storten.

Kwam er dus achter dat bij die tier2 online abbo ook de switch2 upgrade van TOTK zat, dus mss had ik gelijk die maar moeten nemen, ach ja :P

Kan niet wachten om zo weer verder te spelen ermee. En dat kan nu ook heerlijk op de bank als vrouwlief een serie wil kijken (1 van de redenen dat ik er zo graag 1tje wilde).

Als iemand die is opgegroeid met SNES en Mario kart is het deze nieuwe Mario kart lekker nostalgisch. Het is fijn om weer te gamen met Nintendo _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackAvery schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:24:
Er is een nieuwe update over de compatibiliteitstesting op de Japanse Nintendo website. We eindigen voorlopig op 162 games met problemen waarvoor Nintendo met de ontwikkelaar in discussie is; 6 "games" die niet gaan functioneren (vijf content/streaming platformen en Labo VR), en 182 games die een update krijgen, gaan krijgen, of waarvan specifieke bugs beschreven worden.

Minstens 147 van die 182 games krijgen een update of hebben deze reeds gekregen. 35 games gedragen zich soms iets anders dan op de Switch 1. Ik zie verder enkele games met screen tearing (16), FPS drops (5), of mogelijke crashes.

Opgelet voor de Super Smash Ultimate spelers: er zijn enkele bugs met Mii Fighters. Je gebruikt deze beter even niet tot de update hiervoor uitkomt op zeer korte termijn. Even los vertaald:

[...]

Ook in Pikmin 3 zitten er enkele bugs - waarschijnlijk dient de patch van deze ochtend hiervoor. Switch Sports staat ook op de lijst met o.a. issues in de online voetbalmodus - er komt een update aan.

De overige ~15.000 games zouden redelijk normaal moeten werken. Ben benieuwd.
Ik quote even mezelf om mee te delen: de lijsten met backwards compatibility problemen/fixes zijn nu ook in het Nederlands en Engels te vinden.

Over Warframe laat de ontwikkelaar het volgende weten:

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/ZRWkcbJB/image.png

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 05-06-2025 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Laatst online: 22:10
Eigenlijk geen verassing maar VRR is docked inderdaad niet mogelijk.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/1357442325323714752/1380209642243625101/image0.jpg?ex=68430be5&is=6841ba65&hm=4084a858d3015fe96245f0d30381b676a511cc891cd1816571a57fba0fcc099e&

P.S: Geen idee of dit nu wel of niet wenselijk is maar zijn er nog mensen die willen aanhaken voor Nintendo Switch Online + Expansion? Zo ja, DM me dan even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Zo, downloaden gaat hier als een speer (1Gbps, Switch meet 700+ Mbps). Binnen 1,5 uur mijn hele library binnen. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
Als er Tweakers zijn die Switch Online + Expansion Pack willen delen dan kan dat ik heb 4 of 5 spots over.
Stuur me even een berichtje

Helaas vol geen plekjes meer over

[ Voor 12% gewijzigd door rjn27 op 05-06-2025 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
boefje79 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:39:
[...]

Dat hoopte ik al! Dev wilde er niks over kwijt dus wie weet broeden ze nog op een optimalisatie net als bij cyberpunk. Gisteren gekocht op mp voor €20 😇

En mario galaxy uit de 3d allstars collectie is ook heel nice op dit scherm 😍
Het speelt zoveel fijner op de NS2 in handheld joh, eindelijk controllers in je handen ipv dat gepriegel soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Is bij jullie de UI in 4K als je de Switch 2 op een TV aansluit? Het ziet er bij onscherp uit. Terwijl de output in de settings op 4K staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
Mog schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:05:
Is bij jullie de UI in 4K als je de Switch 2 op een TV aansluit? Het ziet er bij onscherp uit. Terwijl de output in de settings op 4K staat.
Mijn LG CX zegt dat het 4K is maar de UI is ook voor mij niet scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:37
Yonix schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:07:
En we zijn los! 8)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ben benieuwd naar de reactie van mijn zoontje als hij zo thuiskomt van de BSO. :D

[...]

Vreemd, hier was er ook een zegel verbroken (bestelling via MediaMarkt). Echter, met de bijgeleverde code heb ik Mario Kart World gewoon kunnen claimen - gelukkig. (y)

Even iets anders …

De nieuwe Pro-controller is glad. :X
De textuur op de oude is toch een heel stuk prettiger, imho. Maar goed, het zal wel even wennen zijn.
Hier ook beide zegels gebroken, verder niks mis mee. Blijkbaar heeft het te maken met het type seal dat ze hebben gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door SCIxX op 05-06-2025 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik irriteer me kapot aan de (verder overigens heerlijk snelle) eShop die bij elke game waar je alleen maar overheen scrollt meteen een video ervan start in de thumbnail. Hoop dat er snel een functie komt om dit uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik ben daar ook niet kapot van. Had het scherper verwacht. Geloof bijna niet dat het 4K is die output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Evernote schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:07:
[...]

Mijn LG CX zegt dat het 4K is maar de UI is ook voor mij niet scherp.
joblamie schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:09:
[...]

Ik ben daar ook niet kapot van. Had het scherper verwacht. Geloof bijna niet dat het 4K is die output.
Als ik van 720p naar 1080p ga zie ik een groot verschil. Maar dit verschil zie ik niet als ik van 1080p naar 4K ga en hetzelfde geldt voor 'Automatisch'. Volgens mij is de UI gewoon 1080p. Dat was de eerste paar jaar op de Series X ook zo. Ik zou dit wel teleurstellend vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb Super Mario Odyssey even getest zonder update en met update.
Zonder update lijkt deze game verder prima te draaien op de Switch 2. Wel oogt in handheld 720P minder scherp op een 1080P scherm. In dat opzicht kan ik me voorstellen dat als een Switch 1 game geen update krijgt voor de Switch 2 dat deze wellicht scherper oogt op de Switch OLED.
Na de update ziet het er wel allemaal mooi scherp uit op de Switch 2. 2 spelers, dus de ander bestuurd Cappy, kan ook via GameShare. Even uitgetest met mijn Switch OLED. Werkt makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
Mog schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:13:
[...]

[...]

Als ik van 720p naar 1080p ga zie ik een groot verschil. Maar dit verschil zie ik niet als ik van 1080p naar 4K ga en hetzelfde geldt voor 'Automatisch'. Volgens mij is de UI gewoon 1080p. Dat was de eerste paar jaar op de Series X ook zo. Ik zou dit wel teleurstellend vinden.
Ja het is wel heel duidelijk dat de UI niet in 4K gerendered wordt, ik hoop dat Nintendo dit snel gaat aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Mijne is DOA

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KuId2dNSeG8dCPqV2UJ_ZLCZnWU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6sIll1sNCcREwJDEsomgL56v.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:29

Dennis1812

Amateur prutser

Dat is behoorlijk kut. Hopelijk kan je hem snel omruilen zonder een reparatie proces in gang te moeten zetten.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online
Dat is mooi klote. Waar heb je hem besteld? Hopelijk heb je een vlotte oplossing.
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:25:
[...]

DOA is toch iets anders? Dit ziet er uit als een melding waarbij een game is gecrasht?
Voor Switch 2 heb ik geen error code info kunnen vinden nog. Dezelfde foutcode voor Switch 1 betekend een hardwarematig probleem dat Nintendo dient te fixen.

[ Voor 29% gewijzigd door Zeror op 05-06-2025 18:27 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:25:
[...]

DOA is toch iets anders? Dit ziet er uit als een melding waarbij een game is gecrasht?
Dit gebeurd er als ik de switch aan zet :p dus zeker DOA :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Zeror schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:26:
[...]

Dat is mooi klote. Waar heb je hem besteld? Hopelijk heb je een vlotte oplossing.
Ga deze terug sturen naar BOL en zo naar de MM om een ander op te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:26:
[...]

Dit gebeurd er als ik de switch aan zet :p dus zeker DOA :p
Ok dus wel Defect On Arrival. Apart omdat het systeem al in het Nederlands is. Hopelijk snel een oplossing. Dit is wel balen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Is de D tegenwoordig defect?
Vroeger noemde we dat een dead on arrival.

Ik heb een afslag gemist denk ik. Of ik ben te duister geworden

* Dennis1812 gaat zijn vrouw nog een keer inmaken met Mario Kart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis1812 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:32:
Is de D tegenwoordig defect?
Vroeger noemde we dat een dead on arrival.

Ik heb een afslag gemist denk ik. Of ik ben te duister geworden

* Dennis1812 gaat zijn vrouw nog een keer inmaken met Mario Kart.
Geen idee, daarom Google ik dat soort afkortingen altijd en dit kwam er bij mij uit. Dead On Arrival kan ook zie ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:28:
[...]

Ok dus wel Defect On Arrival. Apart omdat het systeem al in het Nederlands is. Hopelijk snel een oplossing. Dit is wel balen.
Ja kon nog net de taal instellen, ik zag steeds kleine blokjes in beeld, opnieuw opgestart en blijft nu deze melding geven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Meer Tweakers last van het probleem dat het beeld van de Switch 2 niet ‘beeldvullend’ is? Ik heb zwarte randen rondom, ondanks dat de juiste resolutie wordt getoond en de aspect ratio van mijn tv ingesteld is op 16:9 (auto scan).

Nevermind, de screen size stond op 96% in de instellingen. Doh!

[ Voor 13% gewijzigd door Yonix op 05-06-2025 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Ah nee joh, fuck zeg....

Hopelijk heb je snel een nieuwe man :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Yonix schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:42:
Meer Tweakers last van het probleem dat het beeld van de Switch 2 niet ‘beeldvullend’ is? Ik heb zwarte randen rondom, ondanks dat de juiste resolutie wordt getoond en de aspect ratio van mijn tv ingesteld is op 16:9 (auto scan).
Kun je instellen bij ' instellingen ' ' weergave ' ' tv-schermformaat instellen '

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yonix schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:42:

Nevermind, de screen size stond op 96% in de instellingen. Doh!
Heb je een system transfer gedaan? Anders wel apart als het standaard al op 96% screen size staat ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:23
Ja hoor het is mij weer gelukt om 3 screen protector te verneuken met steeds belletjes op het scherm, dit is inmiddels traditie bij mij bij de vorige 2 switch modellen ook..

Nieuwe besteld die morgen aankomen nu maar vooral docked spelen:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:48:
Ja hoor het is mij weer gelukt om 3 screen protector te verneuken met steeds belletjes op het scherm, dit is inmiddels traditie bij mij bij de vorige 2 switch modellen ook..

Welke screenprotector had je gekocht? Hier wel zo snel mogelijk aangebracht voordat de vingervlekken op het scherm kwamen, maar gelukkig in 1 keer klaar. Nu heb ik er nog 3 over voor mijn broer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Zo, ff een uurtje zitten karten (voor het eerst in m’n leven ipv beetje meekijken ergens :+ ).

Dus als ik het goed begrijp heel de tijd ‘A’ indrukken ipv een trekker om gas te geven? Super leuk maar na een klein uurtje begint dat al te irriteren. Speel op tv nu met de bij elkaar geklikte controller. Morgen/overmorgen de pro binnen.

Tips zijn welkom ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Niet een besteld met zo'n handige applicator? Hoorde laatst de tip om het in de badkamer te doen met de afzuiging aan. Daar hangt veel minder stof in de lucht dus is de kans op belletjes minder groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote

Hier had ik 2 pogingen nodig, voor mij geen Livoler meer de volgende keer.

Het frame dat er bij zatvond ik kwalitatief echt niet goed genoeg. Ook is m'n screen protector die er nu op zit niet helemaal in orde (glas is niet goed gesneden) maar ik wil nu gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Luchtbellen zonder vuil/ stof verdwijnen vanzelf na een dag of twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:07
Ik heb dus precies onder het randje van m’n screenprotector 1 stofje. Helaas niet op de hoek maar de lange zijde. Zit Max 2mm van de rand. Zou dat nog weg te halen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:48
CarpeVentum schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:54:
Ik heb dus precies onder het randje van m’n screenprotector 1 stofje. Helaas niet op de hoek maar de lange zijde. Zit Max 2mm van de rand. Zou dat nog weg te halen zijn?
Optillen met je nagel, met een plakbandje het stof weghalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:46:
[...]

Heb je een system transfer gedaan? Anders wel apart als het standaard al op 96% screen size staat ingesteld.
Jup, system transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Iemand ervaring met Minecraft op de NS2?

Benieuwd of hij beter draait voordat ik de game aanschaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 31-07 09:26
D-Ed schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:50:
Zo, ff een uurtje zitten karten (voor het eerst in m’n leven ipv beetje meekijken ergens :+ ).

Dus als ik het goed begrijp heel de tijd ‘A’ indrukken ipv een trekker om gas te geven? Super leuk maar na een klein uurtje begint dat al te irriteren. Speel op tv nu met de bij elkaar geklikte controller. Morgen/overmorgen de pro binnen.

Tips zijn welkom ;)
Je kunt als het goed is de knoppen re-mappen per game dus als je echt met de triggers wilt rijden kun je de mapping omwisselen met de A en B knoppen. Houd er dan wel rekening mee dat je dan ook de triggers moet gebruiken om in de menu’s te navigeren in Mario Kart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rbb-lwdn
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:07
NetAmp schreef op donderdag 3 april 2025 @ 10:43:
[...]

Die heb je hopelijk(? of heb je -nu al- zo'n grote hoeveelheid digitale games in bezit? :+ ) nog niet nodig, in het begin, aangezien de Switch 2 over fors meer ingebouwde opslagruimte beschikt dan zijn voorganger(s).
Hoeveel Gb kun je toevoegen.?
Staat niet in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geemfriekq schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:58:
[...]

Je kunt als het goed is de knoppen re-mappen per game dus als je echt met de triggers wilt rijden kun je de mapping omwisselen met de A en B knoppen. Houd er dan wel rekening mee dat je dan ook de triggers moet gebruiken om in de menu’s te navigeren in Mario Kart!
Hoe bedoel je trouwens per game? Kan je specifiek voor een game een preset instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
wat is de bedoeling van die stickers in mario kart eigenlijk ? en hoe upgrade ik mijn wagentje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rbfotoeu schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:01:
wat is de bedoeling van die stickers in mario kart eigenlijk ? en hoe upgrade ik mijn wagentje ?
Sticker is gewoon voor de leuk. Je speelt steeds nieuwe stickers vrij en zit op de zijkant van je Kart.
Volgens mij kan je geen wagentjes upgraden. Immers is er een 50, 100 en 150 CC. Wel kan je voertuigen vrijspelen door muntjes te verzamelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
Fast Fusion heeft vier (!) grafische modi:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t5gKIVk0oIhSO2uNSuj9EBQCNU0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iFzjShom22z9fhQ3rxHsLdIy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3VoG5Oa9RNxfaZLUN3TzJBPmNAg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0wYIsJyW31PCWOM2mMTfOwSz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FjAEQg8U7EH7d93ohjWyljq0Vlo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TUvsfWncgo5LWKiLCwFdKlWq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xc8GOsQlmI_duqLhZQr5enca-yg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OBT6k2Nl4UeRI5vXVnwQ2tdF.jpg?f=fotoalbum_large

:D

Hier ook al het eerste potje Mario Kart World gespeeld en dat is toch ook wel weer ontzettend tof en leuk hoor! (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DMO6IJwZpd-DeHTYNNf8xWqnv5A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hPd6VZlhhVa0pyCUPDm3GKa2.jpg?f=fotoalbum_large

Wel weer slecht voor mijn portemonnee, zo’n nieuwe console; ik kan het dan namelijk nooit laten om op de dag van release nog wat extra games e.d. te kopen. Dus No Man’s Sky en Fast Fusion gedownload en meteen een jaar Online gekocht. :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:18
Kan je ook savegames van een nintendo account meenemen naar switch 2? Bedoel ik zonder system transfer. Mijn vriendin had switch 1 en ik heb nu switch 2 gehaald. Vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hotymoty schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:05:
Kan je ook savegames van een nintendo account meenemen naar switch 2? Bedoel ik zonder system transfer. Mijn vriendin had switch 1 en ik heb nu switch 2 gehaald. Vandaar
Had een Switch 1? Wat is daarmee gebeurd? Of staan de save games in de cloud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:06:
[...]

Had een Switch 1? Wat is daarmee gebeurd? Of Staan de save games in de cloud?
Die hebben we nog staan! Maar gaan we uiteindelijk verkopen. Ik had een “gast”account (account zonder nintendoaccount) waar ik 150 uur TOTK heb gespeeld. Hoopte deze mee te kunnen nemen, zonder dat mijn vriendin hoofdaccount wordt van switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:02:
[...]

Sticker is gewoon voor de leuk. Je speelt steeds nieuwe stickers vrij en zit op de zijkant van je Kart.
Volgens mij kan je geen wagentjes upgraden. Immers is er een 50, 100 en 150 CC. Wel kan je voertuigen vrijspelen door muntjes te verzamelen.
Bedoelde ook eigenlijk meer de andere bandjes enzo....net als in mk8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hotymoty schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:08:
[...]

Die hebben we nog staan! Maar gaan we uiteindelijk verkopen. Ik had een “gast”account (account zonder nintendoaccount) waar ik 150 uur TOTK heb gespeeld. Hoopte deze mee te kunnen nemen, zonder dat mijn vriendin hoofdaccount wordt van switch 2
Waarom geen system transfer?

Van die gast profiel moet je in ieder geval even een account voor maken en koppelen. Dan kan je save games overzetten naar de nieuwe Switch. System transfer is niet perse nodig, kan ook alleen save games overzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 31-07 09:26
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:00:
[...]

Hoe bedoel je trouwens per game? Kan je specifiek voor een game een preset instellen?
Ja, in het spel de homeknop ingedrukt houden tot je het quick menu krijgt, daarin kun je dan de button mapping aanpassen en die geldt dan enkel voor het spel wat je op dat moment aan het spelen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rbfotoeu schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:09:
[...]

Bedoelde ook eigenlijk meer de andere bandjes enzo....net als in mk8
Ik heb er wellicht nog niet genoeg in verdiept, maar van wat ik gezien heb is dat er niet meer. Nu complete karts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geemfriekq schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:09:
[...]

Ja, in het spel de homeknop ingedrukt houden tot je het quick menu krijgt, daarin kun je dan de button mapping aanpassen en die geldt dan enkel voor het spel wat je op dat moment aan het spelen bent.
Dan moet ik het nog even verder uitvogelen. Ik heb het op die manier gedaan, maar is niet game specifiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Edit. Gevonden.

[ Voor 88% gewijzigd door Farabi op 05-06-2025 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:09:
[...]

Waarom geen system transfer?

Van die gast profiel moet je in ieder geval even een account voor maken en koppelen. Dan kan je save games overzetten naar de nieuwe Switch. System transfer is niet perse nodig, kan ook alleen save games overzetten.
Ik heb me rot gezocht, maar kan niet vinden hoe je alleen save games overzet. Weet jij dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
Phusebox schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:35:
De accu gaat echt hard. Ding ligt hier gewoon. 5 min later 3% eraf. Niet aan het downloaden, niks aan het spelen.

Denk dat als ik ga gamen het ding in anderhalf uur leeg is.
Ja ik begon er al niet voor niks over. Dit gaat harder dan veel mensen denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Als het hetzelfde werkt als de Switch 1 (en dat neem ik aan), dan rendert het menu altijd op dezelfde grootte. Bij de Switch 1 was dat 720p, hier zal 't 1440p zijn denk ik? Ik heb 'm op 1080p staan dus moeilijk te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Nintendo Switch Online + Expansion Pack members get access to the following upgrade packs at no additional cost! You must have the physical or digital version of the game to download its upgrade pack. Active membership required.
Bekend dit dat als je membership is afgelopen, je ook de packs kwijt bent?

[ Voor 11% gewijzigd door Cardinal op 05-06-2025 19:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:10:
[...]

Ik heb er wellicht nog niet genoeg in verdiept, maar van wat ik gezien heb is dat er niet meer. Nu complete karts.
Thnx ...zal er eens ff induiken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Evernote
Cardinal schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:19:
[...]

Bekend dit dat als je membership is afgelopen, je ook de packs kwijt bent?
Ja, en dat is logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ik haat deze vraag. Maar zag het bos niet meer door de bomen in de zoekfunctie. Waar kan ik een goede tempered glass screenprotector vinden?

Is tempered glass wel een aanrader eigenlijk? Of gewoon zachte folie doen?

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 05-06-2025 19:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Farabi schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:25:
Ik haat deze vraag. Maar zag het bos niet meer door de bomen in de zoekfunctie. Waar kan ik een goede tempered glass screenprotector vinden?

Is tempered glass wel een aanrader eigenlijk? Of gewoon zachte folie doen?
Ik heb deze vandaag besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:05
Kan je het geluid tijdens navigeren in het systeem uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
2 vragen hier:

1. Heb een glazen screenprotector van spugen gekocht. Ik vermoed dat ik die gewoon over die built in folie kan plakken die standaard op de switch geplakt lijkt te zijn? Iemand dit al gedaan? Die built in folie mag je er blijkbaar ook niet afhalen had ik ergens gelezen, vandaar.

2. Ik heb momenteel een gewone switch en een switch OLED. Ben met Zelda echoes of wisdom op de OLED aan het spelen. Maar ga vermoedelijk een system transfer van de originele switch doen omdat daar het meeste van savegames op staat, maar hoe kan ik dan Zelda van de switch OLED nog overzetten. Of koop ik gewoon beter een Nintendo Online abo om cloudsaves te hebben zodat ik op de OLED en nog op de switch 2 de save data heb of werkt dat zo niet?

[ Voor 6% gewijzigd door cooLopke op 05-06-2025 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 18:43
Kan iemand me hiermee helpen? Ik heb een switch 2, maar die blijft bij mijn ouders staan, en een switch 1 bij mij thuis. Ik woon een uurtje rijden bij ze vandaan dus kan niet even snel langs gaan om de consoles te pairen.
Ik heb in mijn account de online licence setting (voor nu) aangezet. Daarmee zou ik mijn virtual games moeten kunnen spelen zonder te pairen volgens mij. Maar wanneer ik een eerder gekochte game wil downloaden wordt ik geredirect vanuit de shop naar het gamecards menu, en als ik daar een game wil starten zegt ie dat ik de consoles moet pairen... iemand enig idee of ik dat kan fixen of dat ik het even een week zonder digitale games moet doen tot ik bij mijn ouders geweest ben?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
is er een reden dat je voor deze hebt gekozen? is dit een goed merk?

ik zie dit soort deals voorbij komen met 3 protectors voor minder geld:

https://www.amazon.nl/-/e...ee%2Caps%2C98&sr=8-5&th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Jammer dat er nog steeds geen optie is om per spel de taal in te stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
Mooi! Toch goed afgelopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
evil_lemon schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:36:
Kan iemand me hiermee helpen? Ik heb een switch 2, maar die blijft bij mijn ouders staan, en een switch 1 bij mij thuis. Ik woon een uurtje rijden bij ze vandaan dus kan niet even snel langs gaan om de consoles te pairen.
Ik heb in mijn account de online licence setting (voor nu) aangezet. Daarmee zou ik mijn virtual games moeten kunnen spelen zonder te pairen volgens mij. Maar wanneer ik een eerder gekochte game wil downloaden wordt ik geredirect vanuit de shop naar het gamecards menu, en als ik daar een game wil starten zegt ie dat ik de consoles moet pairen... iemand enig idee of ik dat kan fixen of dat ik het even een week zonder digitale games moet doen tot ik bij mijn ouders geweest ben?
Je kan in het Virtual Game Cards menu niet op een game klikken en dan naar Options en dan Download Data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
evil_lemon schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:36:
Je moet eerst een keer pairen dan kan je ze heen en weer activeren via virtual gamecards.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Farabi schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:40:
[...]

is er een reden dat je voor deze hebt gekozen? is dit een goed merk?

ik zie dit soort deals voorbij komen met 3 protectors voor minder geld:

https://www.amazon.nl/-/e...ee%2Caps%2C98&sr=8-5&th=1
Die lijkt me ook prima. Ziet er exact hetzelfde uit, maar 3 screenprotectors inplaats van 4. Ik had de screenprotector vandaag in een keer goed geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulr84
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:08
Anatidae schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:42:
[...]

Heb je de switch 1 of 2 versie? Ik heb de switch 1 versie gekocht in de veronderstelling dat er een upgrade mogelijkheid zou zijn maar kan het nergens terugvinden :(
Ik dacht dat de Switch 2 upgrade van Hogwarts Legacy zichtbaar zou worden in de shop als je in bezit bent van de Switch 1 versie. Of beter gezegd; de prijs van Hogwarts Legacy in de shop zou dalen naar €10,-. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:11
Een aparte vraag over de WiFi en de Switch 2.

Dit wordt de eerste console die mijn jongens krijgen, en ook het eerste apparaat dat zij gebruiken met een internetverbinding. Mijn WiFi-netwerk bestaat uit een hoofdnetwerk en een gastnetwerk. Zo heb ik bijvoorbeeld mijn werklaptop en telefoon verbonden met het gastnetwerk.

Is het verstandig om de Switch 2 met het gastnetwerk te verbinden, het gewone netwerk of maakt het helemaal niet uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paulr84
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:08
ChiMan schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:44:
Een aparte vraag over de WiFi en de Switch 2.
...
Is het verstandig om de Switch 2 met het gastnetwerk te verbinden, het gewone netwerk of maakt het helemaal niet uit?
Geen vraag te gek. Het maakt in principe niet uit welk wifi netwerk je selecteert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 18:43
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:42:
[...]

Je kan in het Virtual Game Cards menu niet op een game klikken en dan naar Options en dan Download Data?
Jawel, thanks!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

De Qware koppel verkoop.
Maar oprecht, waarom zit er geen gebruiksaanwijzing bij de hoes?

Kan iemand vertellen hoe ze dit bedacht hebben? De stukken eruit duwen had ik al bedacht.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/97NGxARuiCWC7DtJ-413r_X0P4Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8CpvzJG6rqHVEyCnEtJy31te.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 72 ... 124 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4