Acties:
  • +2 Henk 'm!

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15-09 10:22
Gemmeke schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:24:
[...]

Ik heb geen Switch of Steam Deck maar zou wel graag een handheld, hebben. Welke zou je nu aanraden?
Het hangt een beetje af van je doeleinden en verschilt van persoon tot persoon.

Ik heb mijn Steam Deck uiteindelijk verkocht, omdat ik wist dat ik hem toch niet meer zou gebruiken zodra de Switch 2 uitkwam. Ik gebruikte hem vooral voor indie games of titels die niet te veeleisend waren. Zodra een game te zwaar werd om vlot te draaien, schakelde ik meestal gewoon over naar mijn game-pc.

Zelf vond ik het namelijk veel prettiger om een AAA game op een grote monitor te spelen, met 120+ fps en maximale settings, dan om op een bulky Steam Deck te gamen aan 30-60 fps met low/medium settings. Voor sommigen is dat geen probleem, maar ik merkte dat ik zware games gewoon liever achter mijn vertrouwde game-pc speelde.

Een Steam Deck is wel zeer goed om wat mee te prutsen (het is immers gewoon Linux die draait). Als je niet houdt van een "gelimiteerd" systeem is een Switch waarschijnlijk minder je ding.

Ondanks dat ik een Steam Deck had, greep ik ook opvallend vaak terug naar mijn Switch. Die ligt nu eenmaal beter in de hand en is krachtig genoeg voor de meeste indie games die ik ook op de Steam Deck speelde.

Met dat de Switch 2 nu uitgebracht is en wat extra punch heeft, is het voor mij de ideale console. Mijn zware games speel ik gewoon nog achter mijn computer, en de lichtere + nintendo games speel ik gewoon lekker in de zetel of op tv.

Hopelijk helpt mijn ervaring wat bij je keuze :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:55
Wat is de Switch 2 lekker snappy zeg! Menu's en store reageren direct, nieuwe pro controller is fan-tas-tisch!

Nu nog alles aan het installeren en dan los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 11:01

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Welke games spelen jullie als eerste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
Ben trouwens erg benieuwd naar battery life. Kan toch wel eens gaan tegenvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:11
MrGizMo schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:16:
2 tot 6 uur is spec afhankelijk van het spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

ryanator schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:15:
Welke games spelen jullie als eerste?
uitvoering: The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, Switch 2

niet aangeraakt nog.. kan echt niet wachten.

Zodra dat af is wss een afwissling tussen Pokemon, Hogwarts Legacy, Advanced Wars re-bootcamp, Dead Cells, Hades II etc.. veel te veel te doen :+

[ Voor 16% gewijzigd door spartacusNLD op 05-06-2025 14:20 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Eventueel een powerbank als je echt onderweg bent. Heb er zelf thuis geen problemen mee, lekker in de dock of in bed eventueel met lader erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terug naar de tijden van het Switch launch model. Ik vond dat toen net iets te kort en de Switch v2 (2019) was een mooie verbetering. Ben ook benieuwd hoeveel het verschilt per game en of Switch 1 games bijvoorbeeld een stuk langer mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
boefje79 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:09:
Hier ook binnen!

Eerste pogingen met usb-c/hdmi adapter niet succesvol. Wel laden, geen video-out op beide usb-c poorten. Betreft zo’n anker-unit power adapter, hdmi en usb-c in een die prima werkt icm andere devices.

Opvallend: usb-c met power uit monitor waarop bv macbook wel power en video geeft doet niks, ook geen power.

MK in de bundel heeft een downloadcode. Papiertje in de doos.
Hetzelfde hier helaas, met 1 portable scherm, een vaste dock en een portable dock die wel op de switch 1 werken geprobeerd, helaas geen video out :(

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Nu we het hier toch over batterij hebben. Wat is de beste battery care volgens jullie? Ik las dat de S2 een 90% limit heeft. Maar laten we hem dan altijd in het Dock zitten of laden wanneer hij leeg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
Wat ziet Hogwarts Legacy er heeeeerlijk uit op de Switch 2 man!!!

En let wel, ik heb hem ook op de PS5 pro, maar ik ben echt onder de indruk, wat is de Switch 2 toch geweldig :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheMaxMan
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14-09 10:29
D-Ed schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:00:
Mijn Switch is aangemeld en nu ook voorzien van wifi. Heeft de utp kabel in het dockingstation nut? Of is wifi voldoende voor casual Mario Kart etc.?
Hangt af van jouw netwerk. Tenzij je een brakke kabel hebt is het zo goed als altijd beter met kabel. Is je internetaansluiting traag, maakt het wat minder uit. Heb je veel toestellen op de wifi, maakt het wat meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drag0nizer
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20-08 18:29
JackAvery schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:13:
[...]

Ze lopen duidelijk beter als je het mij vraagt. Maar als je zelf even kijkt kan je je eigen conclusies trekken ;)
Ja dat leek mij ook al maar omdat jij zei dat het niet goed liep haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drag0nizer
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20-08 18:29
Hoeveel procent was jullie Switch 2 opgeladen toen die binnen kwam?
Bij mij was de seal al verbroken, doorgesneden (Mario Kart 2 bundle van bol.com)
De bol.com doos was wel nog helemaal dicht dus het is niet bij postnl gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 13:18
/Edit.

Bericht mag weg, verkeerde topic.

[ Voor 88% gewijzigd door -En4Cer- op 05-06-2025 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryunoru
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 23-08 20:03
Wordt het apparaat geleverd met een beschermfolie over het scherm die je er eerst nog af moet halen? Of komt hij 'naakt' uit de box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Drag0nizer schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:39:
Hoeveel procent was jullie Switch 2 opgeladen toen die binnen kwam?
tussen de 70 en 80%
Bij mij was de seal al verbroken, doorgesneden (Mario Kart 2 bundle van bol.com)
De bol.com doos was wel nog helemaal dicht dus het is niet bij postnl gebeurd
waarschijnlijk is 'ie dus niet doorgesneden maar gewoon gescheurd tijdens transport.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ryunoru schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:45:
Wordt het apparaat geleverd met een beschermfolie over het scherm die je er eerst nog af moet halen? Of komt hij 'naakt' uit de box?
Naakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:11
Er zit een plastic folie over het glas heen, maar dat is folie om in het geval van breuken het glas bij elkaar te houden. Die moet je er ook niet afhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lol. Denk ik binnenkort mijn neefje en nichtje te verrassen met een potje Mario Kart World. Staat mijn broer in de Media Markt en belt mij op met de vraag of het de moeite waard is om een Switch 2 te kopen. Vrij onvoorspelbaar :P

Wel ideaal, hoef ik niet meer een dock mee te nemen als ik daar op bezoek kom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:10:

Ik kom net dit artikel tegen op AD, gaat volgens mij best wel lekker met de verkoop van de Nintendo Switch 2 op de eerste dag als je het zo leest _/-\o_
Haha ja als je dat alleen leest wel, Marktplaats staat vooral vol met gelukszoekers.
Besteld in de pre-order en er geen rekening mee gehouden dat er gewoon winkel voorraad is op release 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-06 20:26
Er zit een soort folie overheen vanuit fabriek.....laat die erop zitten en zet je eigen screenprotector erop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
Sir_Lion schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:18:
[...]

2 tot 6 uur is spec afhankelijk van het spel.
Ja i know. Maar ging gister vrij rap met MKW
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:20:
[...]

Terug naar de tijden van het Switch launch model. Ik vond dat toen net iets te kort en de Switch v2 (2019) was een mooie verbetering. Ben ook benieuwd hoeveel het verschilt per game en of Switch 1 games bijvoorbeeld een stuk langer mee gaan.
Zie het nu ook wel weer op deze manier gaan. En dan natuurlijk de OLED versie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:31
VlarpNL schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:19:
[...]

Zeker wel! Heb ik net nog kunnen doen. Zijn ze wel goed gepaired?
Ik kreeg in beeld dat ik ze los moest maken toen ik MK startte, vandaar mn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
TheMaxMan schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:37:
[...]

Hangt af van jouw netwerk. Tenzij je een brakke kabel hebt is het zo goed als altijd beter met kabel. Is je internetaansluiting traag, maakt het wat minder uit. Heb je veel toestellen op de wifi, maakt het wat meer uit.
Netwerk hier (bekabeld en Wifi) is toppie. Ik ga het eens checken, normaal zit de utp in de Denon reciever dus die zit nu voorlopig op de wifi ;) Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Sagat schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:00:
[...]

Interessant....nou heb ik deze mode al HEEL lang niet meer gespeeld, maar kan je überhaupt wel schilden oppikken? Ik dacht dat je er op moest springen om ze stil te leggen en der dan tegenaan lopen?

Zo ja, dan even op de switch 1 proberen (indien mogelijk) anders zal het inderdaad wel een bug zijn.
Ooh misschien heb je gelijk, dat je er alleen tegen aan kon lopen. Voelt wel gek op een of andere manier :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Rzarect0r schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:27:
[...]

Hoe is de gamecube controller? Heb er nog weinig over gelezen, heb hem zelf ook besteld maar nog niet binnen. Ben wel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel bijzonder. Nog meer gebrekkige communicatie vanuit Nintendo, maar mooie toevoeging motion controls :P

Dus had eigenlijk de perfecte Pro Controller kunnen zijn als het ook nog klikbare thumbsticks had.

[ Voor 13% gewijzigd door L23 op 05-06-2025 15:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:39
De GCN controller heeft in ieder geval wel de analoge met click L/R knoppen.

Kan hem helaas pas vanavond testen. MIjn Switch is nog onderweg.

[ Voor 30% gewijzigd door RollieBollie op 05-06-2025 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RollieBollie schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:12:
De GCN controller heeft in ieder geval wel de analoge met click L/R knoppen.

Kan hem helaas pas vanavond testen. MIjn Switch is nog onderweg.
Ik hoop dat als er toffe race games komen (Forza Horizon wellicht ooit?) dat we deze controller dan kunnen gebruiken vanwege de analoge triggers.

Hier andersom trouwens, wacht nog op de Switch 2 etui en Gamecube controller.

[ Voor 9% gewijzigd door L23 op 05-06-2025 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:39
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:14:
[...]

Ik hoop dat als er toffe race games komen (Forza Horizon wellicht ooit?) dat we deze controller dan kunnen gebruiken vanwege de analoge triggers.
Als ik het goed heb begrepen kan je de knoppen remappen.

Zal vanavond/morgen/weekend F-Zero 99 testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jobius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 00:41
Gemmeke schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:24:
[...]

Ik heb geen Switch of Steam Deck maar zou wel graag een handheld, hebben. Welke zou je nu aanraden?
Dit is echt appels en peren vergelijken imo.
Wat wil je spelen? Hou je van een open systeem waar je van alles aan kan aanpassen of wil je een meer gestroomlijnde ervaring?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:11
Voor iedereen in (de buurt van) Amsterdam: bij MM Gelderlandplein ligt nog genoeg op voorraad.

Ook drie Switch-games in de aanbieding gespot. Meteen meegenomen, want de kids zijn gek op Mario en Pokémon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l6r-uZBJNCnoC-Vgrk3rcLrfCNI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ylxnOpwXVcDLRjfEr8ly0cdw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flugelisoke
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:10:
[...]

Dat is wel bijzonder. Nog meer gebrekkige communicatie vanuit Nintendo, maar mooie toevoeging motion controls :P

Dus had eigenlijk de perfecte Pro Controller kunnen zijn als het ook nog klikbare thumbsticks had.
Underpromise, overdeliver _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54
Ook binnen.
Scherm is wel mooi groot (heb ook een OLED).
Zwarte rand stoort me niet :)
Nu games aan het downloaden. Wachten....

Wel een raar scherp randje bij die joycons, waar je met je wijsvinger tegenaan komt (onderkant knopje zeg maar).

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:28
Krijg net een berichtje van mijn vrouw:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iGMmU94fLpIBmjXewmBWi7USAq4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kYw68VEMPtX5FQN3O9cxpOFc.jpg?f=fotoalbum_large

Het is dat ik nog op mijn werk zit, midden in iets wat ik moet uitwerken.

Voel plotseling een hoofdpijn opzetten … ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 13:16
Ik vind dit een leuke topic, meer foto's aub ! :D

Cat linux.txt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:23
ChiMan schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:19:
Voor iedereen in (de buurt van) Amsterdam: bij MM Gelderlandplein ligt nog genoeg op voorraad.

Ook drie Switch-games in de aanbieding gespot. Meteen meegenomen, want de kids zijn gek op Mario en Pokémon.

[Afbeelding]
Zo dat is wel echt cheap voor pokemon scarlet!

Playstation 5

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gemmeke schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:29:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q6CdFvGyzc3y1kVekZ5Hp4pEqKk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7sgnuoOBc1gjpGxD5W120TEv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maDDog83
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:29
Bij mij start de gegevensoverdracht niet met de volgende melding terwijl er wel een voedingskabel in zit. :( bij iedereen dit gewoon vlekkeloos gegaan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1xpW4V8DkT8eqGzh8u4Jw7NDJvQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DNgfAtH26guO1XKHEuuJoeGS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knoepert
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 23-07 14:09

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15-09 10:22
maDDog83 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:34:
Bij mij start de gegevensoverdracht niet met de volgende melding terwijl er wel een voedingskabel in zit. :( bij iedereen dit gewoon vlekkeloos gegaan?

[Afbeelding]
Ik had dit probleem ook. Je moet ervoor zorgen dat je voeding krachtig genoeg is voor je switch. Ik had eerst een powerbank aangesloten maar die was volgens mij niet krachtig genoeg. Dan gewoon de originele voeding aangesloten en dat lukte.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Binnen. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QYMpTQrwEG0Eo3nbTVLdtOEi1aw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JHbYJEpoa6tzuBgWpJwmWFIc.jpg?f=fotoalbum_large

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

maDDog83 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:34:

[Afbeelding]
Met de originele switch voeding vlekkeloos ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:01
Ik heb zojuist (eindelijk) mijn PostNL pakketje mogen aannemen.
De doos van Coolblue was nog netjes dicht, maar toen ik deze eenmaal geopend had bleek dat de doos van de Switch2 + MKW bundel een gebroken zegel had...

Eenmaal geopend blijkt de bundel doos ook weer een doos te bevatten (zo te zien, die van de reguliere Switch 2).
Kan een mede-tweaker mij wellicht verklappen waar de code van MKW in zit?
Bevindt deze zich in de bundel doos, of bevindt deze zich in de binnenste/reguliere doos?

* Corvo is dus bang dat die code in de bundel doos moet zitten (en daar zit dus verder niks in) en iemand dus mogelijk de code eruit heeft gejat

[ Voor 13% gewijzigd door Corvo op 05-06-2025 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja ik moet het nog even met dit topic doen, alles ligt nog op het ophaal punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aesop
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 29-06 19:56
boefje79 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:23:
Vooralsnog geen succes bij koppelen 8bitdo ultimate. Zowel met 2.4ghz dongle als bluetooth geen controller te vinden…
Om originele GCN controller te koppelen?
Ik denk eraan de mayflash aan te schaffen, iemand al ervaring hiermee icm switch 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54
Corvo schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:38:
De doos van Coolblue was nog netjes dicht, maar toen ik deze eenmaal geopend had bleek dat de doos van de Switch2 + MKW bundel een gebroken zegel had...

Eenmaal geopend blijkt de bundel doos ook weer een doos te bevatten (zo te zien, die van de reguliere Switch 2).
Bevindt deze zich in de bundel doos, of bevindt deze zich in de binnenste/reguliere doos?

* Corvo is dus bang dat die code in de bundel doos moet zitten (en daar zit dus verder niks in) en iemand dus mogelijk de code eruit heeft gejat
Binnenste reguliere doos. In zon vakje bovenop.
Een kaartje van 7x10cm oid.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online

ik denk dat dit een dingetje gaat worden deze release. wat een gekke verhalen allemaal over die open dozen. ik ben benieuwd hoe de mijne er straks uitgaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die seal is bij heel veel mensen opengescheurd. Code lig in het vakje onder de Switch 2 systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anatidae
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22:32
flugelisoke schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:36:
Wat ziet Hogwarts Legacy er heeeeerlijk uit op de Switch 2 man!!!

En let wel, ik heb hem ook op de PS5 pro, maar ik ben echt onder de indruk, wat is de Switch 2 toch geweldig :9~
Heb je de switch 1 of 2 versie? Ik heb de switch 1 versie gekocht in de veronderstelling dat er een upgrade mogelijkheid zou zijn maar kan het nergens terugvinden :(

Nou dag he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maDDog83
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:29
michownz schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:35:
[...]

Ik had dit probleem ook. Je moet ervoor zorgen dat je voeding krachtig genoeg is voor je switch. Ik had eerst een powerbank aangesloten maar die was volgens mij niet krachtig genoeg. Dan gewoon de originele voeding aangesloten en dat lukte.
Oh wauw thanks. Dat werkt 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 14:10
CyBeR schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:36:
[...]

Met de originele switch voeding vlekkeloos ja.
Duurde dat zoeken lang? Bij mij is die al een paar minuten aan het zoeken... Kan de gegevensoverdracht ook op een later moment?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flugelisoke
Gemmeke schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:29:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RswAO7ltjQHy3eLx44XBuum4ZvA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1pp6gE0jBNqpWMGjNfSSr2KK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Hoe kan het dat de seal van deze nieuwe Switch 2’s gebroken is? Lijkt me stug dat mensen in het verpakkingsproces dolgraag een Mario Kart World code willen hebben toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Anatidae schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:42:
[...]

Heb je de switch 1 of 2 versie? Ik heb de switch 1 versie gekocht in de veronderstelling dat er een upgrade mogelijkheid zou zijn maar kan het nergens terugvinden :(
Die is er zeer zeker wel. Hoofdmenu en dan store dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoepert
Iemand al controllerdrift gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rn82 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:43:
[...]

Duurde dat zoeken lang? Bij mij is die al een paar minuten aan het zoeken... Kan de gegevensoverdracht ook op een later moment?
Gegevensoverdracht kan niet op een later moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Rn82 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:43:
[...]

Nee. Als je verder gaat met de setup is er geen mogelijkheid meer. Ja, factoryreset van de switch2, dan kan het wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Knoepert schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:43:
Iemand al controllerdrift gehad?
Geef het een weekje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ryanator schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:43:
Hoe kan het dat de seal van deze nieuwe Switch 2’s gebroken is? Lijkt me stug dat mensen in het verpakkingsproces dolgraag een Mario Kart World code willen hebben toch
Gescheurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:01
@L23 en @matthijst Dank voor jullie reactie.
Ben ik tenminste gerustgesteld en ik kan tenminste nog voldoende geduld opbrengen om de rest van de werkdag te voltooien. (pfff, en wat zijn de laatste loodjes zwaar, haha)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Mario Kart World zo te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
hoe vinden jullie de graphics in 4K HDR bij mariokart (tv-stand)? beetje een wauw-effect? of mwahh? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 05-06-2025 15:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flugelisoke
Ennnnn daar is bol!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t3B0GAjTCqkGfMcVce9SXktmkfs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nspkBkFDrgOqQKB2KUOkesyH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
Mario Kart World.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Anatidae schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:42:
[...]

Die upgrade is er zeer zeker, ik had ook de normale switch versie gekocht en daarna de upgrade voor 10 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:01
De console is echt super snel. Exact zoals het hoort. Heel blij! Jammer dat ik niet voor de Mario combi ben gegaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:53

CyBeRSPiN

sinds 2001

Oeps, per abuis een charging grip besteld terwijl die al standaard bijgeleverd wordt. Die gaat dus weer retour.
Eerste indruk: wat is is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:00
Hier staan ze vanavond ook voor de deur. Vooral mijn zoontje kijkt er erg naar uit ;)

Ik ben benieuwd hoe de oudere games, zoals Minecraft, het doet. Zou wel leuk zijn als daar een beetje een performance-boost op zit.

omniscale.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
CyBeRSPiN schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:52:
Oeps, per abuis een charging grip besteld terwijl die al standaard bijgeleverd wordt. Die gaat dus weer retour.
Nu wachten op de reactie :

"Dat hoor ik vaker"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flugelisoke
That's what she said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
de standard grip kun je niet mee laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:53

CyBeRSPiN

sinds 2001

TomBraamhaar schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:59:
[...]

de standard grip kun je niet mee laden.
Ah ok thanks. Misschien nog even over na denken over retour dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Knoepert
Bijna alle webcams werken gewoon op de switch 2 :-)

YouTube: Nintendo Switch 2 USB Webcam Compatibility Test (Logitech C920 & C93...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldtb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:08
CyBeRSPiN schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:03:
[...]

Ah ok thanks. Misschien nog even over na denken over retour dan.
Ter overweging:
Ik heb ook een tweede setje Joy Cons genomen, dus (naast opladen) vond ik het zelf wel handig om daar ook een tweede grip voor te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArneBE
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:43
Speciaal pre-order gedaan bij Nintendo omdat ze een levering "on realease date" beloofden voor enkele landen (waaronder ook NL en BE). Mag schoon op mijn kin kloppen. 2 Dagen "in transit" gezeten bij DHL en nu statusupdate met levering op dinsdag 10/06. Toch eens aankloppen bij de klanten dienst van Nintendo imho. Je kan de switch trouwens in de meeste winkels gewoon los vekrijgen.

Bedankt, Nintendo. En ja, ik weet dat levering kan fout lopen, maar een pretje is het niet. En al zeker niet als het bijna een week later is dan werd beloofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

ArneBE schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:07:
Speciaal pre-order gedaan bij Nintendo omdat ze een levering "on realease date" beloofden voor enkele landen (waaronder ook NL en BE). Mag schoon op mijn kin kloppen. 2 Dagen "in transit" gezeten bij DHL en nu statusupdate met levering op dinsdag 10/06. Toch eens aankloppen bij de klanten dienst van Nintendo imho. Je kan de switch trouwens in de meeste winkels gewoon los vekrijgen.

Bedankt, Nintendo. En ja, ik weet dat levering kan fout lopen, maar een pretje is het niet. En al zeker niet als het bijna een week later is dan werd beloofd.
Annuleer bij Nintendo, rijd even langs de Media Markt als je het per se vandaag wilt hebben.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij (Fnac): bruine omdoos, Nintendo Switch 2 omdoos (met inderdaad gebroken zegel), de echte doos, en dan gewoon alle inhoud zoals verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Ai die accu gaat snel leeg...

3 races MKW: 16% weg.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49
Ik heb de switch via bol.com besteld en bij mij zit er helemaal geen seal / sticker op? Vreemd maar voor de rest zit het er allemaal nieuw uit.

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArneBE
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:43
Mog schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:09:
[...]

Annuleer bij Nintendo, rijd even langs de Media Markt als je het per se vandaag wilt hebben.
Heb weinig zin in het gedoe om die switch dan ook terug te sturen (en betalen voor het terugsturen) en te wachten op het geld. Ik kan best wel nog wachten maar het is gewoon sneu. Ik ga eens horen bij de klantendienst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:52

MazeWing

The plot thickens...

ArneBE schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:16:
[...]

Heb weinig zin in het gedoe om die switch dan ook terug te sturen (en betalen voor het terugsturen) en te wachten op het geld. Ik kan best wel nog wachten maar het is gewoon sneu. Ik ga eens horen bij de klantendienst.
Als je het pakket weigert dan hoef je (volgens mij) helemaal niets te betalen en gaat het retourproces automatisch.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:22
Phusebox schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:12:

Geen idee hoe lang een race in MKW is, maar ik lees online wat verhalen over 50% na 1,5 uur spelen. Dat ligt in lijn met de 2,5 - 6 uur die Nintendo op geeft, afhankelijk van de game die gespeeld wordt.
Ik kan me voorstellen dat MKW de kracht van de Switch 2 maximaal benut en dus sneller de accu leeg trekt.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Farabi schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:45:
hoe vinden jullie de graphics in 4K HDR bij mariokart (tv-stand)? beetje een wauw-effect? of mwahh? :P
Het is geen 4K :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Denman schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:18:
[...]

Geen idee hoe lang een race in MKW is, maar ik lees online wat verhalen over 50% na 1,5 uur spelen. Dat ligt in lijn met de 2,5 - 6 uur die Nintendo op geeft, afhankelijk van de game die gespeeld wordt.
Ik kan me voorstellen dat MKW de kracht van de Switch 2 maximaal benut en dus sneller de accu leeg trekt.
1% per minuut ongeveer nu schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Phusebox schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:12:

3 races van 4 banen (dus 12 maps)?

[ Voor 3% gewijzigd door souljah1h op 05-06-2025 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
Heeft iemand al een dockingstation gekocht voor het opladen van 4 joycons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
is dat spel niet 4K in tv-stand? ook geen HDR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
souljah1h schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:19:
[...]

3 races van 4 banen (dus 12 maps)?
3 races, dus 3 maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:18
Het is niet alleen de race, maar tussen de races door doe je ook een race naar de volgende map...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-08 14:11
Is hij te hanteren in de handen of is hij te zwaar?

Ik zag al op Youtube verschil grootte. Ik wacht zelf nog even aangezien ik waarschijnlijk ook een andere opbergtas moet. Ik heb nu de tas zoals foto hieronder en vrees dus dat deze niet meer gaat passen. En ik gebruik hem voornamelijk op vakantie dus wil hem meenemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I1jPQ8Y_qDb8tyEJrLxKpdoI6Lo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MU8Nn8okzpgVc2QtQWoH4gTx.jpg?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door martwoutnl op 05-06-2025 16:32 . Reden: Link vervangen door foto ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Er!k schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:26:
Het is niet alleen de race, maar tussen de races door doe je ook een race naar de volgende map...
Nope. Niet in GP mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

martwoutnl schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:29:
[...]

Is hij te hanteren in de handen of is hij te zwaar?

Ik zag al op Youtube verschil grootte. Ik wacht zelf nog even aangezien ik waarschijnlijk ook een andere opbergtas moet. Ik heb nu de tas zoals foto hieronder en vrees dus dat deze niet meer gaat passen. En ik gebruik hem voornamelijk op vakantie dus wil hem meenemen.

[Afbeelding]
Dat gaat sowieso niet passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:23
Hebben mensen Fast Fusion al geprobeert? Zie daar nu wat eerste ervaringen van binnen druppelen, die zijn nogal positief!

Bij eurogamer bijv. is hij er zelfs enthousiaster over dan Mario kart.

https://www.eurogamer.net...io-kart-world-fast-fusion

Sowieso een no bruiner voor 15 euro lijkt me.

[ Voor 7% gewijzigd door Stylze op 05-06-2025 16:40 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeses
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 18:20
Zijn bij jullie de downloadsnelheden ook zo tergend langzaam? Het duurde 2,5 uur om MKW te downloaden en anderhalf uur voor de BotW update…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Joeses schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:44:
Zijn bij jullie de downloadsnelheden ook zo tergend langzaam? Het duurde 2,5 uur om MKW te downloaden en anderhalf uur voor de BotW update…
misschien niet de juiste vraag op een release-dag :9
Pagina: 1 ... 71 ... 124 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4