Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het is

[video] <URL naar de youtube video> [/video]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik heb een OLED & Switch lite, systeem transfer gedaan vanaf de OLED.

Download de update voor Tears of the Kingdom en als ik die opstart moet ik eerst Virtual Gamecards op mijn Lite kiezen voor nog een transfer?

Nintendo, waarom ben je toch altijd zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TomBraamhaar schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:43:
[...]

ragebait titel voor de clicks, kost me dan moeite om hem te kijken.
Ik vind het wel interessant, maar dan ook vergelijken met zijn Switch OLED beoordeling van een paar jaar terug.

Ook in context plaatsen dat er in een Nintendo console minder premium schermpjes zitten dan in de duurdere smartphones. Al vind ik 470 euro voor een Nintendo console ook een boel geld...

Ik begrijp zijn kritiek wel. Het OLED scherm van de Switch OLED vind ik ook matig, maar goed genoeg voor gamen. Ik verwacht bij de Switch 2 hetzelfde. Het kan beter, maar voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ace schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:48:
Ik heb een OLED & Switch lite, systeem transfer gedaan vanaf de OLED.

Download de update voor Tears of the Kingdom en als ik die opstart moet ik eerst Virtual Gamecards op mijn Lite kiezen voor nog een transfer?

Nintendo, waarom ben je toch altijd zo?
Dat zal een eenmalige transfer zijn zodat je tussen twee systemen je Virtual Game Cards kan beheren? Daarnaast een 3e systeem gebruiken gaat wel onhandig werken verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:15
Ok, beetje nieuw in het Nintendo eco systeem. Mijn laatste Nintendo was een SNES. Daarom een vraag: het Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket geldt ook voor een Switch2? Ik zie het zo snel niet staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eddye schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:52:
Ok, beetje nieuw in het Nintendo eco systeem. Mijn laatste Nintendo was een SNES. Daarom een vraag: het Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket geldt ook voor een Switch2? Ik zie het zo snel niet staan
Ja en je krijgt er dan Gamecube games bij.

[ Voor 18% gewijzigd door L23 op 05-06-2025 11:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:38

Esumontere

Floep, banaan.

Zo, de Switch 2 is gearriveerd en aangesloten! Nu snel alle updates en games downloaden. Heb ook Fast Fusion aangeschaft, ben benieuwd hoe die is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Esumontere schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:04:
Zo, de Switch 2 is gearriveerd en aangesloten! Nu snel alle updates en games downloaden. Heb ook Fast Fusion aangeschaft, ben benieuwd hoe die is :D
Dat 'snel' valt helaas tegen, updates en zeker complete games gaan redelijk traag (en dan gebruik ik nog ethernet kabel).

Het zal druk zijn op de servers :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 07:49
Stel dat Nintendo alles wat deze man wil toepast (OLED, hogere helderheid), dan is de console een stuk duurder en zal dezelfde man een zelfde ragebait-video maken over de prijs. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ace schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:07:
[...]

Het zal druk zijn op de servers :)
Zou je denken? :+

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Helaas, die van mij komt pas tussen 17:30 en 21:30.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Tja, hjj gaat uit de verpakking aan de LG OLED 77 inch 4K 120 Hz en we kunnen weer minimaal een jaar of vijf van Nintendo games genieten, het scherm zal zelden gebruikt worden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Jumpman schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:28:
[...]

Tja, hjj gaat uit de verpakking aan de LG OLED 77 inch 4K 120 Hz en we kunnen weer minimaal een jaar of vijf van Nintendo games genieten, het scherm zal zelden gebruikt worden.
Over het algemeen vind ik de reacties op het LCD scherm nog wel redelijk positief, maar hij is wel extreem negatief. Ik denk dat het voor de gemiddelde gamer wel mee valt. En idd, die van mij blijft ook 95% docked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:34:
[...]

Het is

[[url=" <URL naar de youtube video> "]Video[/url]]
Thanks, kan ik na 21 jaar eindelijk video's invoegen! _/-\o_

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:31:
[...]

Thanks, kan ik na 21 jaar eindelijk video's invoegen! _/-\o_
Hehe keurig, ik zag je voor de edit rommelen met Code enz. Dus dacht zeg het toch maar ff :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Mario Kart World is echt belachelijk leuk.

Dat ik verbaasd ben dat de zoveelste Mario Kart toch weer anders en nog leuker kan zijn. En dan heb ik pas 2 races op 50cc gedaan, nog niet eens free roam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
De comments zijn behoorlijk negatief en praten de man lekker na. Sommige zeggen zelfs dat ze de pre-order gecanceld hebben. Ga je mij niet vertellen omwille van een iets minder scherm. Die Switch 2 is wel iets meer dan alleen een display.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Amazon NL gaat toch vandaag al binnenkomen. Stond altijd op 10 juni, maar gaat gewoon vandaag binnenkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomBraamhaar
THE_BASE schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:39:
[...]

De comments zijn behoorlijk negatief en praten de man lekker na. Sommige zeggen zelfs dat ze de pre-order gecanceld hebben. Ga je mij niet vertellen omwille van een iets minder scherm. Die Switch 2 is wel iets meer dan alleen een display.
Het makkelijk roepen dat je je pre-order canceld als je er nooit één hebt geplaatst. :P YouTube comments zijn bijna net zo erg als Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 14:41
Vanochtend vroeg de switch 2 binnen gekregen, kan nie wachten tot ik hem kan aansluiten al moet ik nog wel ff wachten met transferren van save games aangezien mijn oude switch nu bij de schoon fam staat.

Iemand nog plaats over in de family switch online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:03
Ach. Als iemand zegt en ook daadwerkelijk cancelt. Prima.

Kan iemand die er wel graag 1 wilt alsnog 1 kopen zonder te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:57
Gamecube controller ook binnen!

De migratie van oude switch naar nieuwe was vlekkeloos! Ook het kopiëren van oude sd naar nieuwe sf kaart: geweldig!

Happy gaming all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drag0nizer
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20-08 18:29
JackAvery schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:35:
[YouTube: Super Mario Odyssey | Switch VS Switch 2 | Final Graphics Comparison]
Mario Odyssey gameplay.

[YouTube: FIRST LOOK: Switch 2 Zelda: Echoes of Wisdom & Link's Awakening]
De 2D zelda's hebben nog steeds enkele problemen (dit zal aan de engine liggen..) maar verder een grote verbetering.
Bedoel je met de 2D zelda dat ze net zo slecht lopen als op de Switch 1, of slechter? Want ze zijn niet in de BC problems list verschenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ja eens, alleen als ze dat ding nooit docked gebruikt dan is het scherm wel een heel belangrijk onderdeel natuurlijk.

Maar kan mij eigenlijk niet voorstellen dat het echt een slecht scherm is, tuurlijk het is geen OLED en er zijn zondertwijfel betere schermen op de markt maar de eerste blonk daar ook nooit in uit en was ook een fantastisch ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellede..
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 04-07 16:10
Heb hem binnen.
Nu MK world installment.duurt zo een 37 minuten klopt dat?

In ieder geval veel plezier en beel geluk voor de gene die nog geen console hebben kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Hoe werkt dat met overzetten van save games? Ik heb NSO, kan ik dan Zelda hervatten op de S2? Maar dan zeker niet afwisselend op S1 of S2 spelen met behoud van voortgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 19:08
is MK World een key om te downloaden? of staat hij op de stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:28
Donstil schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:04:
[...]

Ja eens, alleen als ze dat ding nooit docked gebruikt dan is het scherm wel een heel belangrijk onderdeel natuurlijk.

Maar kan mij eigenlijk niet voorstellen dat het echt een slecht scherm is, tuurlijk het is geen OLED en er zijn zondertwijfel betere schermen op de markt maar de eerste blonk daar ook nooit in uit en was ook een fantastisch ding.
Zelf ervaring op het Experience Event. Scherm is echt wel vrij goed hoor. Zeker geen OLED, maar echt competitief ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Dirtyrockers schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:06:
is MK World een key om te downloaden? of staat hij op de stick?
Er zit een download code in de verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sir_Lion schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:06:
[...]

Zelf ervaring op het Experience Event. Scherm is echt wel vrij goed hoor. Zeker geen OLED, maar echt competitief ermee.
Ja precies, je hoorde vanaf dat Event heel veel goeie verhalen. wel doorgaans fans natuurlijk maar los van dat lijkt het wel goed te zitten.

MKBHD stipte het in die Experience video ook even aan, Geen Oled maar zeker een enorme upgrade (of iets van die strekking), en zijn mening zit vaal wel snor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
CyBeRSPiN schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:06:
Hoe werkt dat met overzetten van save games? Ik heb NSO, kan ik dan Zelda hervatten op de S2? Maar dan zeker niet afwisselend op S1 of S2 spelen met behoud van voortgang?
Bij het opstarten van de NS2 voor de 1e keer, is wanneer je die transfer moet doen.

Dat is net wat anders dan latere transfer mogelijkheden.

Zie https://www.reddit.com/r/...h_2_new_users_looking_to/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
[...]

Ik vind GamingTech altijd wel een interessant kanaal om te kijken en hij zal vast ergens gelijk hebben. Maar hij benadert het (logisch ook gezien zijn naam) erg technisch en gaat veel af op de cijfers die zijn apparatuur meet.

Maar goed, ik ben dan ook maar een simpele ziel die het gewoon mooi vind of niet. :P Switch 2 scherm op het Nintendo event vond ik in ieder geval prima.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:38
Hier ook binnen!

Eerste pogingen met usb-c/hdmi adapter niet succesvol. Wel laden, geen video-out op beide usb-c poorten. Betreft zo’n anker-unit power adapter, hdmi en usb-c in een die prima werkt icm andere devices.

Opvallend: usb-c met power uit monitor waarop bv macbook wel power en video geeft doet niks, ook geen power.

MK in de bundel heeft een downloadcode. Papiertje in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Staat de Fysieke versie van MK wel helemaal op de Cartridge trouwens zodat je daar vanaf kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drag0nizer schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:58:
[...]

Bedoel je met de 2D zelda dat ze net zo slecht lopen als op de Switch 1, of slechter? Want ze zijn niet in de BC problems list verschenen
Ze lopen duidelijk beter als je het mij vraagt. Maar als je zelf even kijkt kan je je eigen conclusies trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Vraagje, waar kan ik mijn SW2 als primary instellen? Ik kan Fast Fusion niet kopen en ik denk dat het daardoor komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
[...]

Ik had een Switch OLED die ik altijd in handheld gebruikte, maar toch naar de Switch 2 vanwege het grotere scherm, de hogere resolutie/bitrate en HDR. Dat zwart meer grijs is maakt me dan niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 14:59
Kan je ook knoppen wijzigen op de switch 2? Met Mario Kart world is als je met joycons speelt SL item gebruiken en de bovenste van abxy achteruit kijken, ik wil dat omdraaien, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:23
Fast Fusion gameplay:

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:13:
Staat de Fysieke versie van MK wel helemaal op de Cartridge trouwens zodat je daar vanaf kan spelen?
Compleet in de zin van versie 1.0? Inmidels is 1.1.0 uit begreep ik.

https://www.nintendolife....-here-are-the-patch-notes

[ Voor 16% gewijzigd door L23 op 05-06-2025 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrJoery
  • Registratie: April 2013
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:13:
Het is geen game-key of downloadcode. Nintendo heeft aangegeven dat hun eigen first-party games altijd op de cartridge staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Vooralsnog geen succes bij koppelen 8bitdo ultimate. Zowel met 2.4ghz dongle als bluetooth geen controller te vinden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-06 14:39
sderooij schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:53:
Gamecube controller ook binnen!

De migratie van oude switch naar nieuwe was vlekkeloos! Ook het kopiëren van oude sd naar nieuwe sf kaart: geweldig!

Happy gaming all!
Hoe is de gamecube controller? Heb er nog weinig over gelezen, heb hem zelf ook besteld maar nog niet binnen. Ben wel erg benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 08:03
Ready and set!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fv6sq8ALg8JbGYnTu9PBrDOwd6A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1vsJ7wGYL4QFZqDwA8DlNBk4.jpg?f=fotoalbum_large

Even gas geven nu docked! :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Oeps, er zit al zo’n controller grip in de verpakking. De charging grip kan weer retour. Scheelt wel weer 40 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 08:03
Steven030 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:32:
Oeps, er zit al zo’n controller grip in de verpakking. De charging grip kan weer retour. Scheelt wel weer 40 euro
Is die niet anders? Die heeft toch GR en GL knoppen? En zoals de naam zegt, kan laden. ;)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steven030 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:32:
Verschil is wel dat je met de charging grip kan opladen en twee extra knoppen aan de achterkant hebt. Verder inderdaad overbodig als je de controller grip prima vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Froggle schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:30:
Ready and set!

[Afbeelding]

Even gas geven nu docked! :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bQvT9GoSroblRiVCC2ysMm1iOAo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/H406QNpQkZsuonWhPtEbWMR4.png?f=fotoalbum_large

Dat ziet er bekend uit! 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:00

Sagat

Is pappa x2!

[...]

Je weet gewoon bijna zeker dat er over 2-3 jaar een oled switch 2 komt. Dus als je het echt zo erg vind lekker wachten. Anders gewoon genieten. Daarnaast, er wat iets met een docking station waarmee je ook -op een ander scherm- dan gewoon kan spelen, Amazing jim, toch Mike?! /jaren 90 informercial mode off :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munskin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-06 13:56
Iemand al geprobeerd GameChat in te stellen? Bij het verifieren van een telefoonnummer krijg ik helaas een error. Zie verder niemand online met dit probleem, dus ben enigzins bang dat het aan mijn account ligt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sagat schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:36:
[...]

Je weet gewoon bijna zeker dat er over 2-3 jaar een oled switch 2 komt. Dus als je het echt zo erg vind lekker wachten. Anders gewoon genieten. Daarnaast, er wat iets met een docking station waarmee je ook -op een ander scherm- dan gewoon kan spelen, Amazing jim, toch Mike?! /jaren 90 informercial mode off :+
Wachten? Upgraden tegen die tijd bedoel je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Laatst online: 14-09 13:18
Downloaden gaat traaaaaaaaaaaaaaag :(

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 20:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DWvHpc-TUio2vlI2yEbsuIr1V7c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gHtKIk0XCy1WTyKmLfEJfKzv.jpg?f=fotoalbum_large

Oh yeah! :o :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Froggle schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:33:
[...]
Is die niet anders? Die heeft toch GR en GL knoppen? En zoals de naam zegt, kan laden. ;)
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:33:
[...]
Verschil is wel dat je met de charging grip kan opladen en twee extra knoppen aan de achterkant hebt. Verder inderdaad overbodig als je de controller grip prima vind.
Jullie hebben gelijk! Maar ik zal hem voornamelijk gebruiken als extra multiplayer controller naast de Pro 2 (en 1), en was me er niet van bewust dat er al een basic grip bij zat.

Verder heel blij mee, leuke upgrade t.o.v. de o.g. 2017 Switch!

Even een vraag van een totaal andere orde en ik besef me dat iedereen druk bezig is met de gloednieuwe Mario Kart World. Maar ik startte net de NSO game Super Mario Bros 3 via All Stars op om de battle mode even uit te testen. Het lukt me hier alleen niet om items zoals schildjes op te pakken met Y/B of welke andere toets dan ook. Is dit een bug of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 07:24

RawChild

PSN: Rawchild

derKaiser29 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:43:
Downloaden gaat traaaaaaaaaaaaaaag :(
Weet niet over welke download je het hebt. Maar bij mij gaat Mario Kart echt vreselijk traag.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Donstil schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:42:
[...]
Wachten? Upgraden tegen die tijd bedoel je :P
Ik denk dit inderdaad voor de meesten hier op zal gaan. Ik als old jaded gamert ga iig niet dag 1 voor de switch game, maar hij zal er vast een keer komen. :)
Ik vind het dus onzin om op basis van een lcd scherm een pre-order te cancellen, maar uiteraard mag iedereen dat wel voor zichzelf bepalen,

Heel veel plezier gewenst, zowel nu als met de oled dan :*)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Steven030 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:50:
Maar ik startte net de NSO game Super Mario Bros 3 via All Stars op om de battle mode even uit te testen. Het lukt me hier alleen niet om items zoals schildjes op te pakken met Y/B of welke andere toets dan ook. Is dit een bug of doe ik iets fout?
Interessant....nou heb ik deze mode al HEEL lang niet meer gespeeld, maar kan je überhaupt wel schilden oppikken? Ik dacht dat je er op moest springen om ze stil te leggen en der dan tegenaan lopen?

Zo ja, dan even op de switch 1 proberen (indien mogelijk) anders zal het inderdaad wel een bug zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Laatst online: 07:33
boefje79 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:23:
Vooralsnog geen succes bij koppelen 8bitdo ultimate. Zowel met 2.4ghz dongle als bluetooth geen controller te vinden…
Damn dit is wel echt een domper, is je controller helemaal bijgewerkt ook?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08:54
Eerste indruk:
- Bouwkwaliteit is zoveel beter dan switch 1
- Scherm is fantastisch
- Magneten zijn perfect voor joycons
- Grootte is perfect voor mij
- Je merkt heel duidelijk het verschil in snelheid tov switch 1

1 minpuntje: er zit een luchtbubbel in de hoek van mijn screenprotector grrrrr 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
michownz schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:04:
1 minpuntje: er zit een luchtbubbel in de hoek van mijn screenprotector grrrrr 8)7
Niet zelf aangebracht?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik heb net de ivoler screenprotector aangebracht op de Switch 2. Dit ging mij zelfs nog iets makkelijker af dan bij de Switch OLED. Gelijk goed. Bij de Switch OLED zat de hulp frame waarin je de screenprotector plaatst wat stug, dat was hier niet het geval. Hieronder een foto van de screenprotector op de Switch 2 en Switch OLED. Ben er tevreden mee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_yRPGYxblMaGr3xf6ptOcLFy_18=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yiwaBe11RdynLVYIC3bvGTEs.jpg?f=fotoalbum_large

(Ik klaag verder niet over de trage downloadsnelheid hoor...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:09:
Ik heb net de ivoler screenprotector aangebracht op de Switch 2. Dit ging mij zelfs nog iets makkelijker af dan bij de Switch OLED. Gelijk goed. Bij de Switch OLED zat de hulp frame waarin je de screenprotector plaatst wat stug, dat was hier niet het geval. Hieronder een foto van de screenprotector op de Switch 2 en Switch OLED. Ben er tevreden mee.

[Afbeelding]

(Ik klaag verder niet over de trage downloadsnelheid hoor...)
Ik heb dezelfde screenprotector opgeplakt, in 1x goed inderdaad. Heel tevreden mee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
Rzarect0r schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:27:
[...]

Hoe is de gamecube controller? Heb er nog weinig over gelezen, heb hem zelf ook besteld maar nog niet binnen. Ben wel erg benieuwd.
bevalt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michownz
Jawel, gewoon niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Hoe is het scherm mensen die de Switch 2 al vast mogen houden?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:31
Je kunt MK niet spelen met de joycons attached aan de Switch 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
outlandos schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:18:
Natuurlijk wel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VlarpNL
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-06 13:19
outlandos schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:18:
Zeker wel! Heb ik net nog kunnen doen. Zijn ze wel goed gepaired?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• michownz
Mog schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:18:
Hoe is het scherm mensen die de Switch 2 al vast mogen houden?
Wel ik kom van de switch v1, voor mij is het een serieuze upgrade. Het is groter, helder, vloeiend en vooral scherp. Ik vind de bezels ook best meevallen, maar ik heb ook niet beter gekend natuurlijk. Ik heb ook een steam deck gehad en ik heb de indruk dat het scherm van de switch 2 toch wel dat tikkeltje beter is. Gewoon een zeer goed scherm.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08:24
Net pokemon violet even opgestart. Wat speelt deze al smooth zonder upgrade package gekocht te hebben. Eindelijk geen lag spikes meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 13:16
michownz schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:20:
[...]

Wel ik kom van de switch v1, voor mij is het een serieuze upgrade. Het is groter, helder, vloeiend en vooral scherp. Ik vind de bezels ook best meevallen, maar ik heb ook niet beter gekend natuurlijk. Ik heb ook een steam deck gehad en ik heb de indruk dat het scherm van de switch 2 toch wel dat tikkeltje beter is. Gewoon een zeer goed scherm.
Ik heb geen Switch of Steam Deck maar zou wel graag een handheld, hebben. Welke zou je nu aanraden?

Cat linux.txt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Bolko schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:22:
Net pokemon violet even opgestart. Wat speelt deze al smooth zonder upgrade package gekocht te hebben. Eindelijk geen lag spikes meer.
De updates voor Scarlet en Violet zijn toch gratis? Heb je geupdate? Dan zullen die wel geïnstalleerd zijn.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Media Markt Tilburg nog voldoende voorraad..

Voor het eerst een Nintendo console dus veel zin in! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
D-Ed schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:27:
Media Markt Tilburg nog voldoende voorraad..

Voor het eerst een Nintendo console dus veel zin in! *O*
Volgens de site 0 op voorraad? :?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederlandhc
  • Laatst online: 08:57
Gemmeke schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:24:
[...]

Ik heb geen Switch of Steam Deck maar zou wel graag een handheld, hebben. Welke zou je nu aanraden?
Je vraagt dit wel in een nintendo topic he >:)

Zelf vind ik dit een lastige. Het ligt er vooral aan wat je wil spelen denk ik zo.
Ik heb ze hier beiden liggen en gebruik ze beiden ook vrij regelmatig.

Switch is natuurlijk vooral de first party nintendo games en de deck is voor alle "rommel" op steam die je dan vaak wel weer goedkoper kan krijgen.

Ik denk dat je vooral moet kijken naar de spellen die je wil spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 07:21
Raem schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:27:
[...]

De updates voor Scarlet en Violet zijn toch gratis? Heb je geupdate? Dan zullen die wel geïnstalleerd zijn.
Klopt is gewoon een update idd.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Laatst online: 15-09 14:46
Eerste indruk is zeer positief. Alle gebreken zijn opgelost. Ik kom van een OLED Switch, maar vindt het scherm eigenlijk minstens net zo scherp en mooi, maar dat zal ook komen door de grootte. Maar ook: ontkoppelen van de joycons: er is instant een connectie tussen console en controllers. Bij de oude Switch moest je vaak dat knopje indrukken om opnieuw verbinding te maken.

Systeemtransfer ging heel snel en makkelijk. Prima hoe Nintendo je daardoor heen begeleidt. Erg goed gedaan. De nieuwe Pro controller ligt heerlijk in de hand en is wat meer antislip. MicroSD Express kaart zit er in en is al bijna vol (alle games worden momenteel gedownload).

Ik heb mezelf voorgenomen om tot 16 uur te werken, en dan lekker te gaan gamen :-) Naast Mario Kart World heb ik toch ook Fast Fusion en No Man's Sky aangeschaft. Die laatste twee games hoop ik ergens komende weken te spelen. Maar eerst Mario Kart! Daarnaast wil ik vanavond even Wind Waker en de Zelda's proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door X-GeaR op 05-06-2025 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:21

Dennis1812

Amateur prutser

Kan elke SD erin? Of moet je nog specifieke merken/eisen hebben?

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaxMan
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14-09 10:29
Dennis1812 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:31:
Micro SD express

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-GeaR
Dennis1812 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:31:
Alleen MicroSD Express. En ja, die zijn nog schaars en erg prijzig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
ok, ik heb net alsnog de procontroller gehaald.....wat een verschil zeg! omg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederlandhc
sderooij schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:33:
Verschil ten opzichte van?
Joy-cons 1/2?
Pro Controller 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Gemmeke schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:24:
[...]

Ja lastig dit. Want wil je alleen switch games spelen of wil je ook nog veel meer games kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
Nederlandhc schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:34:
[...]

Verschil ten opzichte van?
Joy-cons 1/2?
Pro Controller 1?
Belangrijkste verschil met Pro Controller 1 (voor mij) is wat betere grip, knoppen voelen degelijker en het D-pad-probleem lijkt (voor zover ik nu kan merken) gefixt. Dat laatste is echt wel fijn bij spellen waar een betrouwbare D-pad cruciaal is (zoals Lumines). Verder voelen de GL/GR-knoppen heerlijk aan. En je kunt de Switch 2 alleen aanzetten met de nieuwe Pro 2-controller, niet met de oude helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door X-GeaR op 05-06-2025 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nederlandhc
@X-GeaR
Die wist ik inderdaad, maar ik vroeg me af waarmee er op dit moment vergeleken word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Evernote schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:03:
[...]

Damn dit is wel echt een domper, is je controller helemaal bijgewerkt ook?
Volgens mij wel. Zie op reddit ook veel bevestiging dat er gehoopt wordt op een firmware update…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 23:31
Zit net een Switch 2 stream te kijken en ik zie tee oude bekende vijanden uit Mario Land. Batadon en Tokotoko. Heel gaaf dat ze die vijanden weer eens een keer gebruiken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
sderooij schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:33:
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-06 14:39
Ah zie net dat die geen clickbare sticks heeft :/ hoopte die controller ook voor andere games te kunnen gebruiken maar helaas. Denk dat ik mijn order maar cancel en de pro controller bestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
DennusB schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:28:
[...]

Volgens de site 0 op voorraad? :?
Volgens mij willen ze showroom traffic genereren, ze willen je verzekering, tasje etc ‘aanbieden’.. Niet druk dus als je in de buurt woont gewoon ff naartoe fietsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Mijn Switch is aangemeld en nu ook voorzien van wifi. Heeft de utp kabel in het dockingstation nut? Of is wifi voldoende voor casual Mario Kart etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcodegast
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15-09 18:53
Hoe bevalt de schermgrootte van de switch oled t.o.v. de switch 2?
en dan voornamelijk de grotere schermrand? is dit hinderlijk of valt het weg door het grotere scherm?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• boefje79
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nCVeQ9hHGhZFIugPM7sh7FU5GPk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PtJxFngXVq4w25nUIRw5NHI8.jpg?f=fotoalbum_large

Aardige collectie geprobeerd maar zonder succes. Alternatieve dongles lijken (zelfs) geen portable mode video out te geven…

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Ik kom net dit artikel tegen op AD, gaat volgens mij best wel lekker met de verkoop van de Nintendo Switch 2 op de eerste dag als je het zo leest _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Pagina: 1 ... 70 ... 124 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4