Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:15
Raxious schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:05:
[Fantasy Life i The Girl Who Steals Time 2,29 update]

had stille hoop dat ie gratis zou zijn :P
Haal dan maar direct de Switch 2 versie haha
Was ook eigenlijk in de veronderstelling dat de game in europa als fysieke versie verkrijgbaar zou zijn, maar dat is helaas niet het geval.
Kende het hele spel fantasy life dus niet tot vorige week, maar lijkt me wel heel leuk als zelda substituut.

Ik wil naast Mario kart world , ook nog 1 echt switch 2 spel erbij kopen.
Maar omdat deze niet fysiek is ben ik al meteen anti.
Mario kart scheelt nu mijns inziens genoeg in prijs met fysiek en wordt toch altijd wel gespeeld. Maar andere games zou ik toch graag de optie tot uitlenen of verkopen hebben, of wachten tot die goedkoper wordt (het is geen nintendo eigen spel en die zakken meestal wel in prijs voor fysieke versies)

En twijfel ook nog steeds of Rune Factory: Guardians of Azuma niet een beter alternatief voor een zelda game zou zijn. Ken beide series niet dus moeilijk te vergelijken. Deze is wel als gamecard te verkrijgen dus evt door te verkopen.

Helaas beide games niet bij een winkel die mijn VVV bonnen accepteert te verkrijgen.
Daarom overweeg ik ook nog cyberpunk 2077, maar denk dat dat niet helemaal mijn sport spel gaat zijn. En hogwarts legacy heb ik op de pc al uitgespeeld, waar ik me wel goed mee heb vermaakt.
Militia Pilot schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 17:26:
Gaan jullie een screenprotector halen?
Ik heb op mn huidige switch er nooit eentje gehad, vond het niet super nodig, aangezien ik toch vooral docked speel tot nu toe.
Heb een tpu cover(wel erg dun) tasje en een matte screenprotector al klaarliggen. Hopelijk kan ik nu wel buiten op de switch spelen, want met de lite is dat dus echt geen optie.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:14
Ik heb op mn huidige switch er nooit eentje gehad, vond het niet super nodig, aangezien ik toch vooral docked speel tot nu toe.
Ik denk het niet, heb ik nu ook niet.
De Switch komt toch eigenlijk het huis niet uit, is met de Switch1 ook maar 1 of 2 keer in al die jaren gebeurt.
Ik speel verder toch ook 99% in de dock, hij zal zelden eens als handelt gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Onze switch 1 heeft wat krassen op het “scherm” van plaatsen in het dock, nu ben ik geen fan van screenprotectors enz maar krasjes erop is nog irritanter.

Twijfel daarom een beetje tussen een protector of weer een alternatief dock zoals ik het nu opgelost heb.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:37
harley schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 09:54:
Helaas beide games niet bij een winkel die mijn VVV bonnen accepteert te verkrijgen.
Ook niet zo, bij bol?
https://omzetten.vvvcadeaukaarten.nl/bolcom

Denk wel screenprotector erop. Weet niet hoe dat scherm is, maar switch 1 was wel vrij slap plastic volgens mij. Op de OLED ook zon protector zitten, zie 't zelf niet meer.

[ Voor 25% gewijzigd door matthijst op 29-05-2025 10:29 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 12:51
Ik heb een case besteld van Nacon die even duur was met als zonder screenprotector. Normaal gebruik ik dat soort spul niet, er zitten wel krassen op mijn Switch, maar de meeste zitten op de bezel, en die op het scherm zelf zie ik niet met de backlight aan. Omdat de screenprotector er bij zit ga ik wel plakken, maar ik sluit niet uit dat die er even snel weer af gaat als dat hij er op is gekomen. Zeker als het scherm inderdaad van glas blijkt te zijn, en niet van plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Donstil schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 10:21:
[...]

Onze switch 1 heeft wat krassen op het “scherm” van plaatsen in het dock, nu ben ik geen fan van screenprotectors enz maar krasjes erop is nog irritanter.

Twijfel daarom een beetje tussen een protector of weer een alternatief dock zoals ik het nu opgelost heb.
Dat is toch ook wel weer zo, eigenlijk is de switch dock verre van ideaal.
Hoe heb je dat nu dan opgelost, een normale usb-c dock ofzo ?.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 10:32:
[...]

Dat is toch ook wel weer zo, eigenlijk is de switch dock verre van ideaal.
Hoe heb je dat nu dan opgelost, een normale usb-c dock ofzo ?.
Ja alternatief ding van amazon, is een HDMI kabel die uitkomt in USB-C en een voeding ingang.
Ik hoop eigenlijk dat ik die gewoon kan blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:23
harley schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 09:54:
[...]

Kende het hele spel fantasy life dus niet tot vorige week, maar lijkt me wel heel leuk als zelda substituut.

En twijfel ook nog steeds of Rune Factory: Guardians of Azuma niet een beter alternatief voor een zelda game zou zijn. Ken beide series niet dus moeilijk te vergelijken. Deze is wel als gamecard te verkrijgen dus evt door te verkopen.
Ik verwacht beide games uiteindelijk wel aan te schaffen alleen weet ik nog niet welk platform.

Rune Factory Guardians of Azuma ziet er qua combat echt veel beter uit. (En in z’n algeheel volwassener)

Fantasy Life schijnt ook wel erg makkelijk te zijn, dat is niet perse slecht is maar de game neemt zichzelf gewoon een stuk minder serieus.

Hier nog een wat oudere gameplay video:

YouTube: Rune Factory: Guardians of Azuma – Features Trailer – Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
Evernote schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 10:40:
[...]

Ik verwacht beide games uiteindelijk wel aan te schaffen alleen weet ik nog niet welk platform.

Rune Factory Guardians of Azuma ziet er qua combat echt veel beter uit. (En in z’n algeheel volwassener)

Fantasy Life schijnt ook wel erg makkelijk te zijn, dat is niet perse slecht is maar de game neemt zichzelf gewoon een stuk minder serieus.

jup, ik wacht nog even af totdat duidelijk is hoe de performance is van beiden. Wat Fantasy Life wel weer tof doet is een beetje het job system van Final Fantasy hanteren. die level je allemaal afzonderlijk van elkaar. Van Rune Factory heb ik eigenlijk nog echt geen idee hoe en wat, behalve dat er 4 dorpen zijn die je opbouwt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 10:36:
[...]

Ja alternatief ding van amazon, is een HDMI kabel die uitkomt in USB-C en een voeding ingang.
Ben benieuwd, wellicht is de Switch 2 voeding gebruiken voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 10:47:
[...]

Ben benieuwd, wellicht is de Switch 2 voeding gebruiken voldoende.
Ja hoop erop, met dit alternatief kan de switch in een la liggen en paste daardoor wat mooier in het tv-meubel enz :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Laatst online: 16-09 19:37
Donstil schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 10:21:
[...]

Daarom had je op een gegeven moment overal van die dock socks. Vanwege krassen die door het dock kwamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 14:46
Exo81 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 08:00:
[...]

Ik heb vrij genomen :-) heb hem bij Coolblue besteld en haal hem bij de lokale vestiging op. Als alles meezit, dan zet ik rond 10.20 uur de Switch 2 thuis voor de allereerste keer aan 😎
Ik neem de ochtend vrij om bij Coolblue Rotterdam mijn Switch 2 en Pro Controller op te halen. Ik had eerst een pre-order bij Nedgame in Dordrecht maar Rotterdam Centrum is veel praktischer :)

Enige wat ik nog moet halen is een case en een losse oplader voor onderweg. Hopelijk ondersteund de Switch 2 USB-C PD opladers, scheelt toch weer een extra oplader meenemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
VirinR schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:01:
[...]

Ik neem de ochtend vrij om bij Coolblue Rotterdam mijn Switch 2 en Pro Controller op te halen. Ik had eerst een pre-order bij Nedgame in Dordrecht maar Rotterdam Centrum is veel praktischer :)

Enige wat ik nog moet halen is een case en een losse oplader voor onderweg. Hopelijk ondersteund de Switch 2 USB-C PD opladers, scheelt toch weer een extra oplader meenemen
Onderweg kan je toch gewoon een telefoonoplader gebruiken mits dat USB-C is? Zo doe ik het ook al jaren met de huidige Switch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:59

RayNbow

Kirika <3

MrGizMo schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 10:58:
[...]

Daarom had je op een gegeven moment overal van die dock socks. Vanwege krassen die door het dock kwamen
Ik heb gewoon een microvezeldoekje gepakt en die door een naaimachine gejast. Tada, een DIY docksock. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-06 20:26
L23 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:12:
[...]

Onderweg kan je toch gewoon een telefoonoplader gebruiken mits dat USB-C is? Zo doe ik het ook al jaren met de huidige Switch.
Inderdaad...gebruik ook altijd mijn Oneplus lader ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:15
Evernote schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 10:40:
[...]

Denk dat ik daarom met beide games nog maar even afwachten. Heb toch geen tijd en nog genoeg gewone switch spellen die ik pas ga spelen als ik een groter scherm heb ;)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 31-07 09:26
RayNbow schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:18:
[...]

Ik heb gewoon een microvezeldoekje gepakt en die door een naaimachine gejast. Tada, een DIY docksock. :p
Die zouden nu niet meer nodig moeten zijn als het goed is, de 2 plastic balkjes die de krassen veroorzaakten zitten nu aan de achterkant van de dock dus als die gaan krassen heb je de krassen enkel aan de achterkant zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Is het mogelijk om Pokemon Arceus op Switch 2 te spelen? Zou graag al een Pokemon game kunnen spelen, maar moet nog eerst de game te kopen. Heb geen Switch 1 gehad, vandaar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:24
Zeror schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 09:24:
Pokemon is er op tijd bij. Op 22 juli hebben we een nieuwe Pokemon Presents.

[Afbeelding]
Ben benieuwd of ze leuke informatie over toekomstige Pokémon spellen hebben en ook over Pokémon Legends Z - A, want was na de laatste trailer niet heel blij met die battle royale.

Maar 22 Juli is nog wel 2 maandjes wachten dus we moeten nog even geduld hebben :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Nu online
Meru94 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:26:
Is het mogelijk om Pokemon Arceus op Switch 2 te spelen? Zou graag al een Pokemon game kunnen spelen, maar moet nog eerst de game te kopen. Heb geen Switch 1 gehad, vandaar de vraag.
Ja, de Switch 2 is backwards compatible en kan dus Switch 1-spellen spelen.*

*er zijn uitzonderingen voor sommige spellen, maar dat is een kleine minderheid en geldt niet voor Pokémon. Zie ook hier.

[ Voor 17% gewijzigd door Jixreme op 29-05-2025 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meru94 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:26:
Je zou ook Pokemon Scarlet/Violet kunnen kopen, die krijgt een gratis update voor de Switch 2 waarmee de framerate en resoluties verbeterd zijn.

https://www.nintendo.com/...game-updates-2786093.html

[ Voor 11% gewijzigd door L23 op 29-05-2025 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 10:36:
[...]

Ik zou hier niet op rekenen, de chips in het dock zijn anders en men heeft een ventilator toegevoegd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rbfotoeu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PxsDZ3A1wCTbqyW2S9T_RKEbmyM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hE6bTn175rs0PSewJ7LstgCR.jpg?f=fotoalbum_large

Eerste NS2 game....kan er nog niks mee...maar toch leuk 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
L23 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:12:
[...]

Ik bedoelde voor het dock. Met andere opladers is er een kans dat je Switch gebrickt wordt en vaak neem ik deze wel mee naar familie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VirinR schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 12:23:
[...]

Ik bedoelde voor het dock. Met andere opladers is er een kans dat je Switch gebrickt wordt en vaak neem ik deze wel mee naar familie :)
Dus ook een extra dock voor het meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
VirinR schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 12:23:
[...]

Kan je switch gebrickt worden als je “meerdere” opladers gebruikt?
Ik laad onderweg altijd met een MacBook Pro oplader, en thuis aan een universele USB-C, zelden aan de originele lader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 19:03
Evernote schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 07:31:
[...]
OT:
Nog 7 dagen en dan is het zover!

Ben benieuwd of er Nederlandse shops zijn die een dag eerder leveren.

Heeft iemand dat wel eens eerder gehad bij een console?
Yep.

Had hier een kleine game shop tot iets van 15 jaar geleden. Als er 5 klanten stonden was de winkel vol. Voorraad lag overal. Onder andere boven op het plafond. Eigenaar kon dus bij hoge vraag zoals nieuwe console of game niets anders doen dan meteen leveren. Iedereen betaalde dan meteen, maar aankoopbon kon je dan later ophalen zodat leveranciers niet wisten dat het eerder werd verkocht.

Helaas was de nieuwe game mania winkel zijn doodsteek. En we weten hoe dat nu is afgelopen.

Ben benieuwd of bol op dag zelf of dag eerder levert. Ben in ieder geval beide dagen vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JackAvery schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:42:
[...]

Ik zou hier niet op rekenen, de chips in het dock zijn anders en men heeft een ventilator toegevoegd.
Aah dat zou jammer zijn, al komen er dan vast ook wel nieuwe varianten van de alternatieven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:56
RollieBollie schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:08:
[...]

Yep.

Had hier een kleine game shop tot iets van 15 jaar geleden. Als er 5 klanten stonden was de winkel vol. Voorraad lag overal. Onder andere boven op het plafond. Eigenaar kon dus bij hoge vraag zoals nieuwe console of game niets anders doen dan meteen leveren. Iedereen betaalde dan meteen, maar aankoopbon kon je dan later ophalen zodat leveranciers niet wisten dat het eerder werd verkocht.

Helaas was de nieuwe game mania winkel zijn doodsteek. En we weten hoe dat nu is afgelopen.

Ben benieuwd of bol op dag zelf of dag eerder levert. Ben in ieder geval beide dagen vrij.
Bol kennende versturen ze woensdag gewoon alles dus je gaat het niet eerder binnenkrijgen.. maar hopen mag natuurlijk altijd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:07:
[...]

Kan je switch gebrickt worden als je “meerdere” opladers gebruikt?
Ik laad onderweg altijd met een MacBook Pro oplader, en thuis aan een universele USB-C, zelden aan de originele lader.
Dat is al een heel oud verhaal. In ieder geval aan te raden om docked de originele adapter te gebruiken en in handheld is het geen enkel probleem om je MacBook Pro oplader te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
G_Dragon schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:26:
[...]

Ben benieuwd of ze leuke informatie over toekomstige Pokémon spellen hebben en ook over Pokémon Legends Z - A, want was na de laatste trailer niet heel blij met die battle royale.

Maar 22 Juli is nog wel 2 maandjes wachten dus we moeten nog even geduld hebben :D
Ik ben benieuwd of ze nog meer Switch 2 enhanced editions van pokemon games gaan laten zien. Verder ben ik benieuwd of dit keer dan eindelijk de Red/Blue/Yellow naar NSO komen. Eventueel als Switch 2 exclusive.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:31:
[...]

Dat is al een heel oud verhaal. In ieder geval aan te raden om docked de originele adapter te gebruiken en in handheld is het geen enkel probleem om je MacBook Pro oplader te gebruiken.
Ah goeie. Zal de oplader eens opsnorren voor thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:38

H.Boss

Hugo Boss

rbfotoeu schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 12:16:
[Afbeelding]

Eerste NS2 game....kan er nog niks mee...maar toch leuk 😄
Ik heb even gekeken en volgens mij is dit wel te vergelijk met WipeOut op de playstation. Ziet er tof uit in ieder geval.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
H.Boss schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:45:
[...]

Ik heb even gekeken en volgens mij is dit wel te vergelijk met WipeOut op de playstation. Ziet er tof uit in ieder geval.
Klopt inderdaad....helaas nog weinig beeld materiaal beschikbaar ..maar denk dat ie leuk wordt ..en ach....voor die 15 euro....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:42:
[...]

Ah goeie. Zal de oplader eens opsnorren voor thuis.
Zelf gebruik ik de Apple USB‑C-lichtnetadapter van 20 W, die zat bij de HomePod mini en heb ik omgewisseld met de MacBook Air oplader. Dus die gebruik ik zowel voor mijn MacBook Air en mijn Nintendo Switch. Compacte oplader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
H.Boss schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:45:
[...]

rbfotoeu schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:46:
[...]

Klopt inderdaad....helaas nog weinig beeld materiaal beschikbaar ..maar denk dat ie leuk wordt ..en ach....voor die 15 euro....
De serie bestaat al een tijdje. Begon met Fast Racing League op de Wii, Fast Racing Neo op de Wii U en daarna Fast RMX op de Switch. Reviews van de Switch versie geven wel een goed beeld van wat je kan verwachten. Ik begrijp dat het vernieuwde element bij Fast Fusion is dat je verschillende voertuigen kan combineren.

Voor 15 euro zeker de moeite waard. Ik heb me goed vermaakt met Fast RMX. Enige nadeel was dat het online aardig dood was toen ik de game pas later fysiek gekocht had. Tijdens de Game Op Proef periode toen de game gratis uitgeprobeerd kon worden was het online wel druk. Ik verwacht dat online multiplayer bij release van Fast Fusion ook druk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 12:51
Het lijkt er op dat de mobiele app is geupdate voor Switch 2. Het lijkt een stuk meer op het origineel dan ik had gedacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
L23 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 12:28:
[...]

Dus ook een extra dock voor het meenemen?
Nee, mijn dock is juist makkelijk mee te nemen (alleen kabels er uithalen). De oplader zit achter de kast dus elke keer de kast naar voren halen (met een zwarte TV er boven op) is niet echt praktisch :P
Dan heb ik liever een aparte oplader die in een la zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Emmavdv schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 15:26:
Het lijkt er op dat de mobiele app is geupdate voor Switch 2. Het lijkt een stuk meer op het origineel dan ik had gedacht.
klopt

YouTube: BIG Nintendo Switch App Update! Switch 2 Support, Gallery Uploads, &...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 16-09 11:49
RollieBollie schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:08:
[...]

Yep.

Tja dat is hier in assen destijds ook de doodsteek geweest van enkele gameshops.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rbfotoeu

[ Voor 79% gewijzigd door rbfotoeu op 29-05-2025 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:42
Vraagje: mijn huidige Switch-adapter zit goed verstopt achter het televisiemeubel. Kan ik die gewoon lekker laten zitten? Zou mooi zijn, bespaart mij het nodige gevloek. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yonix schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 16:09:
Vraagje: mijn huidige Switch-adapter zit goed verstopt achter het televisiemeubel. Kan ik die gewoon lekker laten zitten? Zou mooi zijn, bespaart mij het nodige gevloek. :P
Niet krachtig genoeg voor het Switch 2 dock :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:42
JackAvery schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 16:13:
[...]

Niet krachtig genoeg voor het Switch 2 dock :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eDtwYnkolq7Qf81qLK23OAwxBII=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/KD0ILshv1zpi3yJPrzOo7lCN.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Omdat ik de Switchversie van Fantasy Life niet te doen vind heb ik de game ook voor mijn XSX gekocht en dat is een enorm verschil. Als dat verschil tussen deze en de volgende Switch ook zo groot is hoop ik dat ze met de volgende Pokémongames en de nieuwe Animal Crossing daar goed gebruik van gaan maken.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Overzichtje van de nieuwe Mario Party Jamboree functies.
Lekker Ventje schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 16:29:
Omdat ik de Switchversie van Fantasy Life niet te doen vind heb ik de game ook voor mijn XSX gekocht en dat is een enorm verschil. Als dat verschil tussen deze en de volgende Switch ook zo groot is hoop ik dat ze met de volgende Pokémongames en de nieuwe Animal Crossing daar goed gebruik van gaan maken.
Waarom niet even gewacht tot de Switch 2 upgrade?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 11:03
Ben ik de enige die de Switch magie voelt?

Ik ben begonnen aan Hogwarts Legacy op de PS5 PRO, ziet er fantastisch uit hoor, maar hier zit ik weer.... met m'n Switch pro controller de Switch versie te spelen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

flugelisoke schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 17:00:

Ik ben begonnen aan Hogwarts Legacy op de PS5 PRO, ziet er fantastisch uit hoor, maar hier zit ik weer.... met m'n Switch pro controller de Switch versie te spelen.. :+
Ik heb zoals altijd eigenlijk weer zin in first party. Maar daar blijft het eigenlijk ook wel bij. (en vaak zit ik dan in mijn achterhoofd dat dit allemaal beter op de andere consoles / pc zou draaien)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flugelisoke schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 17:00:

Je speelt ook wel een magisch spel he.

Speel je dan nu docked met de Pro controller? Het docked en en handheld kunnen gamen was/is voor mij wel iets magisch inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
L23 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 17:02:
[...]

Je speelt ook wel een magisch spel he.

Speel je dan nu docked met de Pro controller? Het docked en en handheld kunnen gamen was/is voor mij wel iets magisch inderdaad.
Met controller docked en in bed gewoon handheld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
L23 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 17:08:
[...]

Heb je de Switch ergens aan opgehangen?

@RayNbow zag deze oplossing die best wel geniaal is :P

https://x.com/kitanaimo/status/789126851511758848
Volgens mij las je em verkeerd :P

In bed handheld, geen controller ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:59

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rbfotoeu
Setup & Menu

[ Voor 42% gewijzigd door rbfotoeu op 29-05-2025 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
JackAvery schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 16:43:
[YouTube: Super Mario Party Jamboree – Nintendo Switch 2 Edition + Jamboree TV – Overview Trailer]

Overzichtje van de nieuwe Mario Party Jamboree functies.

[...]

Waarom niet even gewacht tot de Switch 2 upgrade?
Omdat ik het vanaf 5 juni te druk heb met MK World, Kirby en Pokémon Scarlet. En zover ik weet is het niet duidelijk wanneer de update komt. Met cross save kan ik op de Switch verder spelen als er geen tv voorhanden is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 18:39:
[...]

Omdat ik het vanaf 5 juni te druk heb met MK World, Kirby en Pokémon Scarlet. En zover ik weet is het niet duidelijk wanneer de update komt. Met cross save kan ik op de Switch verder spelen als er geen tv voorhanden is.
De upgrade pack van Kirby en de Vergeten Wereld komt pas 28 augustus uit, tenminste als je die game bedoeld. Uiteraard is ook gewoon de Switch 1 versie te spelen op de Switch 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 18:39:
[...]

Update van Fantasy Life komt 5 juni heeft men eerder deze week laten weten, voor €2.27 :)

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 29-05-2025 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
JackAvery schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 18:55:
[...]

Update van Fantasy Life komt 5 juni heeft men eerder deze week laten weten, voor €2.27 :)
Dat heb ik gemist, maar heb het toch te druk met andere games en dan kan ik de game nu al spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 12:40

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Is er bekend op welke framerate en resolutie Fortnite op de Switch 2 draait? Wat betreft launch games heb ik alleen MKW, maar wil ik ook Pokémon Scarlet of Violet best proberen mits die update de framerate flink oppoetst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
Ziet er wel echt top uit deze gaat zeker aan m’n library toegevoegd worden.

Zeer indrukwekkend wat deze dev hier neerzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met de Mario Kart die bij de bundel zit, is dat een code die ik gewoon kan verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
Donstil schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 20:12:
Hoe zit het eigenlijk met de Mario Kart die bij de bundel zit, is dat een code die ik gewoon kan verkopen?
Het is inderdaad een download code die je kunt verkopen.

Aldus Nintendo

Volledig overzicht van de inhoud van de bundel:
  • Nintendo Switch 2-systeem x1
  • 256 GB systeemopslag. Opmerking: een gedeelte van de interne opslag wordt gebruikt door het systeem.
  • Joy-Con 2 (L) x1
  • Joy-Con 2 (R) x1
  • Joy-Con 2-polsbandjes x2
  • Nintendo Switch 2-houder x1
  • Joy-Con 2-houder x1
  • Nintendo Switch 2-voeding x1
  • Ultra High Speed HDMI™-kabel x1
  • Boekje met belangrijke informatie voor de Nintendo Switch 2 x1
  • Mario Kart World (downloadcode) x1

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vraag me dan wel af hoeveel een download code van Mario Kart World opbrengt. 60 euro? 40 euro? Of zelfs minder? Iedereen die Mario Kart World (digitaal) wil neemt toch de 40 euro duurdere Switch 2 bundel zou je denken. Dus ook al kost de game in de eShop 80 euro zou je verwachten dat er weinig vraag naar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 20:12:
Code kun je zeker verkopen. Wij kiezen voor de console zonder game. Dan gooien we die 50 euro wel bij het bedrag als de fysieke game in de aanbieding is een keer.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Evernote schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 20:04:
[...]

Ziet er wel echt top uit deze gaat zeker aan m’n library toegevoegd worden.

Zeer indrukwekkend wat deze dev hier neerzet.
En zeker voor slechts 14,99 euro, nette prijs!

Edit: even via Marktplaats voor 9 euro een tegoed van 15 euro gescoord. Dat is ook leuk zakendoen voor een game. :)

[ Voor 16% gewijzigd door THE_BASE op 30-05-2025 07:59 ]

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Nu online
Thanks, die Tag Team en Frenzy modes zien er potentieel interessant uit. Wel de vraag of dat de €20 waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 20:22:
[...]

Code kun je zeker verkopen. Wij kiezen voor de console zonder game. Dan gooien we die 50 euro wel bij het bedrag als de fysieke game in de aanbieding is een keer.
Ja had ik ook moeten doen, maar goed er is vast wel iemand te vinden die de bundel had willen hebben en mis gegrepen heeft en 5 tientjes voor de download code neer wil leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 19:03
Zie net in de Nintendo Today app een nieuwe functie.

Je kan je smartphone agenda toevoegen aan de Today app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evernote
RollieBollie schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 03:00:
Zie net in de Nintendo Today app een nieuwe functie.

Je kan je smartphone agenda toevoegen aan de Today app.
Ik mag toch hopen dat eventuele Nintendo events aan je eigen agenda kunnen worden toegevoegd i.p.v. andersom..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Evernote
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/1357442325323714752/1377880760299819018/image0.jpg?ex=683a92f5&is=68394175&hm=2f2fb9eb05e29acc921ef69e3355703485eb970f10cdcb4b5b7088bf119a86b9&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 21:05

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
AI much?

The Walking Dead kan er nog wat van leren als je sommige mensen pixels bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-09 13:37
Als hiermee begint dan verwachten we hem ook iedere dag ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
RangedNeedles schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 11:58:
[...]

AI much?

The Walking Dead kan er nog wat van leren als je sommige mensen pixels bekijkt.
Yes, maar gelukkig is het wel écht nog maar 6 dagen tot de Switch 2 uit is :+

Ik kom er overigens pas net achter dat Konami een coop survival/crafting game heeft aangekondigd die exclusief voor de Switch 2 zal zijn.

Nu is dit genre eigenlijk best wel ‘voorzien’ maar Konami is toch wel een naam die mij triggered.

YouTube: Survival Kids – Announcement Trailer – Nintendo Switch 2

Ik ben benieuwd of deze game iets gaat worden. Deze zal misschien ook via GameChat coop gespeeld kunnen worden met 1 kopie van de game.

En tot slot blijkt GameChat geen paywall te krijgen tot in ieder geval 31 Maart, 2026!
Until March 31, 2026, a Nintendo Switch Online membership is not needed to enjoy GameChat. Afterwards, a Nintendo Switch Online membership will be required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:14
Evernote schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 12:06:
[...]

Yes, maar gelukkig is het wel écht nog maar 6 dagen tot de Switch 2 uit is :+

Ik kom er overigens pas net achter dat Konami een coop survival/crafting game heeft aangekondigd die exclusief voor de Switch 2 zal zijn.

Nu is dit genre eigenlijk best wel ‘voorzien’ maar Konami is toch wel een naam die mij triggered.

YouTube: Survival Kids – Announcement Trailer – Nintendo Switch 2

Ik ben benieuwd of deze game iets gaat worden. Deze zal misschien ook via GameChat coop gespeeld kunnen worden met 1 kopie van de game.

En tot slot blijkt GameChat geen paywall te krijgen tot in ieder geval 31 Maart, 2026!

[...]
Zulke spellen vind ik ook leuk, maar ben wel bang dit dit een zeer korte wordt. In de trailer lijkt het eiland heel klein te zijn. Net voordat ze het eiland verlaten, zoomt de camera uit om een idee te krijgen. Hopelijk heb ik het mis gezien het spel €50 gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
sacinici schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 14:26:
[...]

Zulke spellen vind ik ook leuk, maar ben wel bang dit dit een zeer korte wordt. In de trailer lijkt het eiland heel klein te zijn. Net voordat ze het eiland verlaten, zoomt de camera uit om een idee te krijgen. Hopelijk heb ik het mis gezien het spel €50 gaat kosten.
ik denk dat het allemaal verschillende eilandjes zijn waar je van weg moet zien te komen....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nahro
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 04-09 10:59
Iemand anders helemaal obsessed met Nintendo de laatste tijd? Ik kan niet wachten op donderdag 🙂.

Wat spelen jullie in de tussentijd? Ik ben recent begonnen met Metroid Prime Remastered. Had recent mijn eerste Metroid game afgerond, Metroid Dread. Vergeleken met Metroid Dread is dit wel een wat slomer spel merk ik, maar ook wat immersiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:20
Het zou aan mij kunnen liggen maar ik had toch meer aankondiging verwacht . Ik krijg 5 juni de switch 2 binnen, maar zou niet weten wat ik erop wil spelen. De Zelda games heb ik allang uitgespeeld ( betere fps en graphics zijn geen reden om opnieuw te spelen ) donkey kong lijkt me geen zak aan . Metroid duurt nog even. Mario kart alleen leuk met vrienden ….. cyberpunk alleen op de deck een uur gespeeld dus geef misschien die een nieuwe kans en Fortnite dan maar… nog niet echt knallers voor mij

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Carlos0_0
Cyberw00d schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 16:21:
Het zou aan mij kunnen liggen maar ik had toch meer aankondiging verwacht . Ik krijg 5 juni de switch 2 binnen, maar zou niet weten wat ik erop wil spelen. De Zelda games heb ik allang uitgespeeld ( betere fps en graphics zijn geen reden om opnieuw te spelen ) donkey kong lijkt me geen zak aan . Metroid duurt nog even. Mario kart alleen leuk met vrienden ….. cyberpunk alleen op de deck een uur gespeeld dus geef misschien die een nieuwe kans en Fortnite dan maar… nog niet echt knallers voor mij
Maar ja waarom koop je hem dan, als er toch niks is aangekondigd wat je erop wil spelen?(Of het duurt nog lang) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06:02
Cyberw00d schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 16:21:
Je moet voorlopig wel nog kijken naar de Switch 1 spellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyberw00d
Sir_Lion schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 16:24:
[...]

Je moet voorlopig wel nog kijken naar de Switch 1 spellen.
Ook de toppers daarop allang uit gespeeld . Waarom ik hem koop ? Nintendo fan en het is een gaaf apparaat waar uiteindelijk wel toffe shit op uit gaat komen. Metroid, nieuwe Mario/zelda en dan de cod games en andere third party toppers . Ik weet zeker dat we een toffe tijd tegemoet gaan met switch 2 🤩

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cyberw00d schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 16:27:
[...]

Ook de toppers daarop allang uit gespeeld . Waarom ik hem koop ? Nintendo fan en het is een gaaf apparaat waar uiteindelijk wel toffe shit op uit gaat komen. Metroid, nieuwe Mario/zelda en dan de cod games en andere third party toppers . Ik weet zeker dat we een toffe tijd tegemoet gaan met switch 2 🤩
Ik verwacht ook wel snel meer interessante games. Hopelijk horen we in juni ook eindelijk meer van Microsoft, maar er moet vanaf dag 1 wel iets interessants om te gamen zijn en gelukkig is dat voor mij Mario Kart World. Mario Kart 8 Deluxe ook genoeg mee kunnen vermaken in mijn eentje naast de keren dat ik het met vrienden speel. Binnenkort ook weer met vrienden afspreken, maar die hebben ook nog zin in Mario Kart Live: Home Circuit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
De 512Gb microsd Ex is nu te bestellen

was niet scherp, dank voor de correctie

[ Voor 19% gewijzigd door richards3 op 30-05-2025 17:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06:02
Beetje weinig niet? Een halve Gb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Kan niet verzonden worden naar mijn locatie, ik heb nu al een van 256 in bestelling staan, maar hoe meer hoe beter. Ik verwijder niet zo gauw games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonathan2011
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:16
Het voelt voor mij een beetje als de launch van de Nintendo DS of de PSP. Heeft iemand die hier meegemaakt?

Beide hadden volgens mij ook niet super launch games. Vooral de DS herinner ik mij, Super Mario 64 DS en de gebundelde Metroid Prime Hunters: First Hunt.

Was erg tof geweest uiteraard als een demo van Metroid Prime 4: Beyond bij de Switch 2 zat. Maar ik denk dat je sowieso wel van je sokken wordt geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drag0nizer
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20-08 18:29
Welke case gaan jullie kopen voor de Switch 2? Zoveel merken en ik raak een beetje het overzicht kwijt. Liefst niet te duur, wel beetje kwaliteit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
Jonathan2011 schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 17:37:
Het voelt voor mij een beetje als de launch van de Nintendo DS of de PSP. Heeft iemand die hier meegemaakt?

Beide hadden volgens mij ook niet super launch games.
Ridge Racer grijs gespeeld op de PSP :D
Zo jammer dat die nooit meer naar de Switch is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Drag0nizer schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 17:38:
Welke case gaan jullie kopen voor de Switch 2? Zoveel merken en ik raak een beetje het overzicht kwijt. Liefst niet te duur, wel beetje kwaliteit
Ik heb vandaag deze binnengekregen en die voelt erg stevig aan! En genoeg plek voor accessoires en games. Daarbijnook erg compact!

https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beiden wel kort gehad, maar niet op release dag gehaald. PSP pas later gehaald met de Daxter bundel en ik had de DS Lite met Pokemon Diamond. Eigenlijk op de Game Boy Advance na nooit een launch meegemaakt en als je het dan iets later koopt is het game aanbod al aanzienlijk groter. Zal ook wel nostalgie zijn, maar vond dat het aanbod bij de Game Boy Advance op release dag vrij goed was. Het was toen voor mij best nieuw om niet 1, maar gelijk 3 games te halen. F-Zero: Maximum Velocity, Konami Krazy Racers en Rayman Advance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberw00d
Inmiddels toch “gered” ik heb zelda echoes of wisdom niet gespeeld en donkey kong country remake niet omdat ik toen al de switch 1 verkocht had . Ook de laatste Pokémon gemist dus ik zit wel goed . Even ergens goedkoop scoren deze week op mp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jonathan2011
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:16
matthijst schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 17:41:
[...]

Ridge Racer grijs gespeeld op de PSP :D
Zo jammer dat die nooit meer naar de Switch is gekomen.
Er komt wel "Arcade Archives RIDGE RACER", niet helemaal hetzelfde maar wel RIIIIIDGE RACER (Kaz Hirai).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ja, maar die crappy graphics zit ik niet op te wachten.
Als je Fast fusion ziet. Zoiets maar dan Ridge Racer zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online

Beide hadden volgens mij ook niet super launch games. Vooral de DS herinner ik mij, Super Mario 64 DS en de gebundelde Metroid Prime Hunters: First Hunt.

Was erg tof geweest uiteraard als een demo van Metroid Prime 4: Beyond bij de Switch 2 zat. Maar ik denk dat je sowieso wel van je sokken wordt geblazen.
Heb beide ervaren.De PSP had ik met Ridge Racer :) zelf al een paar maanden eerder[US release]
De beste launch ooit was die van de Gamecube.Er waren gewoon drie toppers meteen bechikbaar.

Ridge Racer op de 3DS heb ik ook veel gespeeld.

Bij deze launch is het jammer dat DK er nog niet bij zit.Tja 17 Juli is het zo maar toch.
Als MK world tof genoeg is dan komt alles zeker goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 16-09 18:11

RawChild

PSN: Rawchild

Welke games halen jullie erbij.
Ik sowieso Mario kart world. Niet iedereen is even enthousiast heb ik het idee over deze game. Maar het is echt 1 van Nintendo’s beste system sellers.
Daarnaast denk ik aan Hitman of cyberpunk.
Fast fusion.

Die oudere games met upgrades zie ik niet echt als echte launch games. Leuk voor als je ze nooit hebt gespeeld.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Pagina: 1 ... 63 ... 125 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4