Kende het hele spel fantasy life dus niet tot vorige week, maar lijkt me wel heel leuk als zelda substituut.Raxious schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:05:
[Fantasy Life i The Girl Who Steals Time 2,29 update]
had stille hoop dat ie gratis zou zijn
Haal dan maar direct de Switch 2 versie haha
Was ook eigenlijk in de veronderstelling dat de game in europa als fysieke versie verkrijgbaar zou zijn, maar dat is helaas niet het geval.
Ik wil naast Mario kart world , ook nog 1 echt switch 2 spel erbij kopen.
Maar omdat deze niet fysiek is ben ik al meteen anti.
Mario kart scheelt nu mijns inziens genoeg in prijs met fysiek en wordt toch altijd wel gespeeld. Maar andere games zou ik toch graag de optie tot uitlenen of verkopen hebben, of wachten tot die goedkoper wordt (het is geen nintendo eigen spel en die zakken meestal wel in prijs voor fysieke versies)
En twijfel ook nog steeds of Rune Factory: Guardians of Azuma niet een beter alternatief voor een zelda game zou zijn. Ken beide series niet dus moeilijk te vergelijken. Deze is wel als gamecard te verkrijgen dus evt door te verkopen.
Helaas beide games niet bij een winkel die mijn VVV bonnen accepteert te verkrijgen.
Daarom overweeg ik ook nog cyberpunk 2077, maar denk dat dat niet helemaal mijn sport spel gaat zijn. En hogwarts legacy heb ik op de pc al uitgespeeld, waar ik me wel goed mee heb vermaakt.
Heb een tpu cover(wel erg dun) tasje en een matte screenprotector al klaarliggen. Hopelijk kan ik nu wel buiten op de switch spelen, want met de lite is dat dus echt geen optie.Militia Pilot schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 17:26:
Gaan jullie een screenprotector halen?
Ik heb op mn huidige switch er nooit eentje gehad, vond het niet super nodig, aangezien ik toch vooral docked speel tot nu toe.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD