Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Dan zou ik voor die Joy-Con-oplaadhouder gaan. Heb je ook gelijk een wat handzamere controller als je de twee Joy-cons daar voor gebruikt.Dennis1812 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 23:47:
Dank.
Die van de 2 passen vast niet op de docks van de 1. Dus een kleine oplader voldoet dan
Die komt niet van Ali. Iets wat in het stopcontact gaat komt niet van Ali bij mij.
Voor 18 euro een mooie op bol.L23 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 23:45:
[...]
Werken ook met Mario Kart World
Oh ja, ook nog iets kopen om je Joy-cons op te kunnen laden. Zie je hier onder aan de lijst staan:
https://www.nintendo.com/...Switch-games-2786092.html
Mogelijk is daar wel een Ali Express alternatief voor.
Haar spelletje is spontaan het duurste spelletje geworden.
Al kan je de Joycons dus wel op meer plekken gebruiken. Dat is wel fijn.
Als ze een keer een dock maken waar ook de switch 2 Joycons in kunnen en de S1 cons dan komt die in huis...
Heb zometeen als controllers :
- Joycons S2
- Joycons S1
- Pro Controller switch 2
- GameCube controller
Kom niks meer te kort gok ik.
Dat is een slim argument wat ik nog niet bedacht had.L23 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 23:50:
[...]
Dan zou ik voor die Joy-Con-oplaadhouder gaan. Heb je ook gelijk een wat handzamere controller als je de twee Joy-cons daar voor gebruikt.
De goedkopere even geannuleerd op bol en deze besteld.
Dan heb je toch nog een extra functie inderdaad.
Dank voor alle tips vanavond!
Nog andere tips of handige hardware of accesoires die ik bij kan bestellen?
Games heb ik even genoeg en nog e.e.a op wishlist. Dus daar even niks op.
Ik vind het wel even genoeg zoDennis1812 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 23:55:
[...]
Dank voor alle tips vanavond!
Nog andere tips of handige hardware of accesoires die ik bij kan bestellen?
Games heb ik even genoeg en nog e.e.a op wishlist. Dus daar even niks op.
Ik heb die eerste bundel met hoes gepreorderd en niet meer geannuleerd en een andere besteld
Ik denk dat ik zo wel even compleet ben ook inderdaad.
Ik vind die piranha camera erg vet. Maar ga toch nooit WeChat gebruiken. Laat staan met camera aan.
Als het a la Kinect van Xbox ingezet zou worden en je hoofd komt echt in game zou ik het nog overwegen.
Maar voor een teams meeting pak ik de laptop of tablet er gewoon bij.
Bij Mario Party Jamboree TV komt je wel op de TV en kan je allemaal gekke bewegingen en geluiden bij verschillende spellen. Ik zou wel voor de officiële camera gaan. 1080p vs piranha camera van 480p.Dennis1812 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 00:00:
Die zit bij de mediamarkt bundel in.
Ik heb die eerste bundel met hoes gepreorderd en niet meer geannuleerd en een andere besteld
Ik denk dat ik zo wel even compleet ben ook inderdaad.
Ik vind die piranha camera erg vet. Maar ga toch nooit WeChat gebruiken. Laat staan met camera aan.
Als het a la Kinect van Xbox ingezet zou worden en je hoofd komt echt in game zou ik het nog overwegen.
Maar voor een teams meeting pak ik de laptop of tablet er gewoon bij.
Misschien later een keer.
En de kerstman moet ook nog iets meenemen van de noordpool straks natuurlijk
De Switch 2 heeft een patch nodig om met Switch 1 games te functioneren. Het is onbevestigd of de console verder wel werkt, maar het lijkt me dat mensen geen Switch 2 games hebben op dit moment om dit te testenEsumontere schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 23:02:
[...]
Ik kwam ze ook tegen inderdaad. Niet onverwacht gezien de pre-launch voorraden in de VS winkels. Hoe dan ook, niemand kan nog iets met het ding want hij lijkt een day-one patch te vereisen om te functioneren.
Zie o.a. Deze bluesky post van Wario64 en onderstaande gepropte foto
:strip_exif()/f/image/KAvke4oZKrWk4Ei5osgkIaoC.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen idee of er groot verschil zit in de hoeveelheid content.
[ Voor 95% gewijzigd door Cyrax0508 op 28-05-2025 08:34 ]
N64 classics krijgt op de Switch 2 wat nieuwe features.
Dit is wel weer een klassieke enshittification, je betaald voor een online service en puur om een nieuw apparaat te pushen brengen ze features niet na de oude versie terwijl er niet echt een reden is waarom het niet zou moeten werken.Raem schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:21:
[YouTube: Nintendo 64 – Nintendo Classics: Features Update]
N64 classics krijgt op de Switch 2 wat nieuwe features.
[ Voor 45% gewijzigd door itarix op 28-05-2025 09:27 ]
Niet, vermoedelijk. Voor dergelijke games heb je Switch 1 joy-con nodig.itarix schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:23:
Ik ben wel benieuwd hoe ze de compatibility issues oplossen voor Mini games met de infarrood sensor. Ik heb Brain trainer en ik vind de oefeningen met de sensor vrij irritant om te doen. dus ik zou er heel content mee zijn als er een patch komt die ze gewoon skipt als je een switch 2 gebruikt zonder switch 1 joycons
Of idd een patch voor S2 maar ik denk dat de meeste games die niet krijgen.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Tja welkom in de commerciële wereld. Bijna alle upgrades worden enkel uitgebracht voor nieuwere modellen ook al werken ze gewoon met oudere devices.itarix schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:23:
Ik ben wel benieuwd hoe ze de compatibility issues oplossen voor Mini games met de infarrood sensor. Ik heb Brain trainer en ik vind de oefeningen met de sensor vrij irritant om te doen. dus ik zou er heel content mee zijn als er een patch komt die ze gewoon skipt als je een switch 2 gebruikt zonder switch 1 joycons
[...]
Dit is wel weer een klassieke enshittification, je betaald voor een online service en puur om een nieuw apparaat te pushen brengen ze features niet na de oude versie terwijl er niet echt een reden is waarom het niet zou moeten werken.
Nouja dat is natuurlijk wel weer extra werk om het voor beide consoles werkend te krijgen. Als de switch 1 pas een paar jaar oud was geef ik je gelijk maar het is nu prima dat ze zich meer op de switch 2 gaan toewijden vind ik. Vind het allang mooi dat ze features blijven toevoegen voor de n64 catalogus, in plaats van nu alleen focussen op gamecube.itarix schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:23:
[...]
Dit is wel weer een klassieke enshittification, je betaald voor een online service en puur om een nieuw apparaat te pushen brengen ze features niet na de oude versie terwijl er niet echt een reden is waarom het niet zou moeten werken.
Daarvoor haal je ook een nieuwe console in huis toch voor nieuwe features en games.
[ Voor 3% gewijzigd door Stylze op 28-05-2025 09:36 ]
Playstation 5
Hoe weet je dat er niet echt een reden is waarom het niet zou moeten werken? Beetje makkelijk. Rewind features en filters zagen we ook al bij de andere NSO apps, wellicht was dit toch te zwaar voor de huidige Switch.itarix schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:23:
[...]
[ Voor 99% gewijzigd door L23 op 28-05-2025 09:46 ]
Dat is geen "enshittification". Dat is namelijk dat je iets over tijd steeds een beetje slechter maakt.itarix schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:23:
Iets over tijd niet beter maken, is vrij normaal.
"Please connect to the internet and update your system". Diegene die het nu al bezitten, kan het in ieder geval elke dag alvast bewonderen haha.
:strip_exif()/f/image/kwaa6wD15Yr3EDXFDbEoHJSG.jpg?f=fotoalbum_large)
Haha dat is nog kutter dat je zo close bent maar er niks mee kan:) hebben ze goed gedaan bij Nintendo.Lashrom schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:50:
Op verschillende socials zie je dat sommige het al in bezit hebben. Eenmaal aangezet, kan je er nog niet eens op spelen. Het is nog bricked en je krijgt de volgende melding te zien:
"Please connect to the internet and update your system". Diegene die het nu al bezitten, kan het in ieder geval elke dag alvast bewonderen haha.
[Afbeelding]
Al zullen er vast uiteindelijk wat videos online komen van mensen die het wel al aan de praat krijgen op de 1 of andere manier.
[ Voor 8% gewijzigd door Stylze op 28-05-2025 09:53 ]
Playstation 5
Mocht iemand een Switch 2 game op een cartridge weten te krijgen zullen we vast wat zien.
Maar goed, doe je niks aan en weerhoudt me er verder ook niet van om een console te kopen.
Is dit niet gewoon zo omdat Nintendo al Switch 2 consoles aan het fabriceren is sinds ergens vorig jaar en de firmware nog niet klaar was en ze zo ook eventuele leaks vanuit de fabriek konden stoppen? Zou mij niet verbazen als consoles die na de initiele release gefabriceerd worden gewoon direct werken zonder eerst een update te moeten downloaden.Raem schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:15:
Tja, het zal ongetwijfeld nooit een groot probleem worden. Maar een console die out-of-the-box niet werkt zonder internetverbinding ben ik op tegen. Wordt helaas wel de standaard. Microsoft deed het al met de Xbox One (kreeg daar overigens ook destijds een hoop kritiek op). En Sony doet het met de PS5 disc drive.
Maar goed, doe je niks aan en weerhoudt me er verder ook niet van om een console te kopen.
Zoals @Geemfriekq hierboven al aangaf zal dit vooral van toepassing zijn op de eerste exemplaren. Latere units zullen met recentere firmwareversies worden uitgerust zoals je dat ook zag bij de Switch 1.Raem schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:15:
Maar een console die out-of-the-box niet werkt zonder internetverbinding ben ik op tegen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Het is ook de vraag of het hier alleen om Switch 1 BC gaat. En mogelijk staan systeem updates ook op Switch 2 cartridges als een game een bepaalde versie nodig heeft.RayNbow schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:33:
[...]
Zoals @Geemfriekq hierboven al aangaf zal dit vooral van toepassing zijn op de eerste exemplaren. Latere units zullen met recentere firmwareversies worden uitgerust zoals je dat ook zag bij de Switch 1.
#PokemonLegendsZA arrives October 16, 2025!
— Pokémon (@Pokemon) 28 mei 2025
In addition to the #NintendoSwitch title, a #NintendoSwitch2 Edition will offer improved graphics and frame rates! The digital and physical versions of #PokemonLegendsZA can be upgraded to the #NintendoSwitch2 Edition via upgrade pack pic.twitter.com/DqAcfYPxiK
/f/image/FHKpGNY94JeejyE4gK5zvSCX.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 60% gewijzigd door L23 op 28-05-2025 15:42 ]
Goed zelf geen last van, koop hem toch wel digitaal
Rode rand, Nintendo Switch 2 Edition en informatie met QR code als rand onderaan. Inderdaad niet mooi.Carlos0_0 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:30:
Vind hoesje van de Switch1 mooier, vind die hele dikke rode rand niet zo mooi.
Goed zelf geen last van, koop hem toch wel digitaal.
Totaal niet hyped voor die game terwijl ik altijd de pokemon games helemaal grijs speelde. Gamefreak is gewoon te lui, de wereld ziet er in de trailers weer leeg en saai uit, de graphics zijn van amateuristisch niveau.L23 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 15:24:
Release date voor Pokémon Legends: Z-A.
[Twitter]
[Afbeelding]
Misschien moet nintendo maar is een andere ontwikkelaar gaan zoeken voor een nieuwe pokemon game?
Playstation 5
GameFreak is een derde eigenaar van de Pokémon brandStylze schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:58:
[...]
Totaal niet hyped voor die game terwijl ik altijd de pokemon games helemaal grijs speelde. Gamefreak is gewoon te lui, de wereld ziet er in de trailers weer leeg en saai uit, de graphics zijn van amateuristisch niveau.
Misschien moet nintendo maar is een andere ontwikkelaar gaan zoeken voor een nieuwe pokemon game?
Weet je, ik vind dat deze game er heel leuk uit ziet sinds de meest recente trailer. Gameplaygewijs heel anders.Stylze schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:58:
[...]
Totaal niet hyped voor die game terwijl ik altijd de pokemon games helemaal grijs speelde. Gamefreak is gewoon te lui, de wereld ziet er in de trailers weer leeg en saai uit, de graphics zijn van amateuristisch niveau.
Graphics zijn verre van wereldschokkend maar een duidelijke upgrade van scarlet/Violet.
Ik ben ook niet de doelgroep meer, maar de games verkopen erg goed. Ik kan hetzelfde zeggen als jij of accepteren dat niet elke game iets voor mij is. Er is genoeg keuze uit een heleboel toffe games.Stylze schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:58:
[...]
Geloof me ik ben wel de doelgroep, maar nu nog met graphics aankomen die minder zijn dan breath af de wild jaren geleden is ofwel luiheid of onkunde. Ik zal de game wss wel weer kopen maar ze moeten eigenlijk toch is een schop onder de kont krijgen en pokemon naar de huidige tijd brengen?L23 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 17:08:
[...]
Ik ben ook niet de doelgroep meer, maar de games verkopen erg goed. Ik kan hetzelfde zeggen als jij of accepteren dat niet elke game iets voor mij is. Er is genoeg keuze uit een heleboel toffe games.
Playstation 5
Nlu zou duidelijk vind ik de upgrade niet, misschien marginaal.JackAvery schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 17:01:
[...]
Weet je, ik vind dat deze game er heel leuk uit ziet sinds de meest recente trailer. Gameplaygewijs heel anders.
Graphics zijn verre van wereldschokkend maar een duidelijke upgrade van scarlet/Violet.
Playstation 5
Dat maakt het wel lastig dan ja.Sir_Lion schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 17:01:
[...]
GameFreak is een derde eigenaar van de Pokémon brand
Playstation 5
Dat moet je ook voor jezelf bepalen natuurlijk. Het is hoe ik er tegenaan kijk.Stylze schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 17:20:
[...]
Geloof me ik ben wel de doelgroep, maar nu nog met graphics aankomen die minder zijn dan breath af de wild jaren geleden is ofwel luiheid of onkunde. Ik zal de game wss wel weer kopen maar ze moeten eigenlijk toch is een schop onder de kont krijgen en pokemon naar de huidige tijd brengen?
Ik heb op mn huidige switch er nooit eentje gehad, vond het niet super nodig, aangezien ik toch vooral docked speel tot nu toe.
Als je het niet super nodig vond dan zou ik het niet doen. Maak je je zorgen over krassen en heb je er slapeloze nachten van dan wel een screen protector kopen.Militia Pilot schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 17:26:
Gaan jullie een screenprotector halen?
Ik heb op mn huidige switch er nooit eentje gehad, vond het niet super nodig, aangezien ik toch vooral docked speel tot nu toe.
De Ivoler screenprotector ligt hier al klaar.
Inmiddels zijn we weer 12 jaar verder t.o.v. de xbox one en zal er praktisch niemand zijn die geen internet heeft die zo'n console gaat kopen. Daarnaast kun je in het geval van storingen ook gewoon even gebruik maken van een hotspot op je telefoon.Raem schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:15:
Tja, het zal ongetwijfeld nooit een groot probleem worden. Maar een console die out-of-the-box niet werkt zonder internetverbinding ben ik op tegen. Wordt helaas wel de standaard. Microsoft deed het al met de Xbox One (kreeg daar overigens ook destijds een hoop kritiek op). En Sony doet het met de PS5 disc drive.
Dus nee.... anno 2025 vind ik dat geen probleem meer!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Het is wel een probleem. Maar niet groot genoeg om de consoles niet aan te schaffen. Het is natuurlijk belachelijk dat een apparaat van €500+ niet uit de doos werkt.MazeWing schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 17:53:
[...]
Inmiddels zijn we weer 12 jaar verder t.o.v. de xbox one en zal er praktisch niemand zijn die geen internet heeft die zo'n console gaat kopen. Daarnaast kun je in het geval van storingen ook gewoon even gebruik maken van een hotspot op je telefoon.
Dus nee.... anno 2025 vind ik dat geen probleem meer!
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Helemaal eens..Stylze schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:58:
[...]
Het is echt bijna lachwekkend hoe ze het voor elkaar krijgen om de game grafisch zo slecht te krijgen.. de laatste paar Pokémon games presteerde ook nog eens zwaar onder de maat.
Beschamend als je je bedenkt dat Pokémon geld genoeg heeft om wat fatsoenlijks neer te zetten..

EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
[ Voor 84% gewijzigd door Mog op 28-05-2025 18:49 ]
Voor alsnog werkt een €500+ launch unit niet uit de doos voor Switch 1 games. Er is voor zover ik weet nog niet getest met een Switch 2 game. Daarnaast is er ook al aangegeven dat benodigde firmware-updates mogelijk op Switch 2 gamecards kunnen staan zoals dat het geval is met Switch 1 gamecards.Mog schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 18:17:
[...]
Het is wel een probleem. Maar niet groot genoeg om de consoles niet aan te schaffen. Het is natuurlijk belachelijk dat een apparaat van €500+ niet uit de doos werkt.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
[ Voor 7% gewijzigd door CyBeRSPiN op 28-05-2025 19:16 ]
én nog een aankondiging: Farming Simulator: Signature Edition komt naar Switch 2 in de winter.
[ Voor 50% gewijzigd door JackAvery op 28-05-2025 21:05 ]
Ik voel met je mee. Het is in mijn geval misschien ook de leeftijd. Vroeger moesten apparaten in 1x goed zijn. Intenetupdates konden niet, hooguit hele kostbare terugroepacties. Dat is mijn referentie. Maar tijden veranderen. Updates via internet zijn eenvoudig mogelijk. Dus het apparaat moet vooral op hoofdlijn werken bij het uitbrengen, maar je kunt wegkomen met wat rafelrandjes, want die strijk je later vlak. Ik hou mezelf voor dat die aanpak voor mij ook voordelen heeft: een product kan eerder op de markt komen en misschien blijven de kosten ook iets lager, ondanks steeds toenemende complexiteit.Mog schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 18:17:
[...]
Het is wel een probleem. Maar niet groot genoeg om de consoles niet aan te schaffen. Het is natuurlijk belachelijk dat een apparaat van €500+ niet uit de doos werkt.
Ook fysiek op Gamekeycard las ik.JackAvery schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 20:55:
én nog een aankondiging: Farming Simulator: Signature Edition komt naar Switch 2 in de winter.
Tot op heden best prima deals gemaakt, BOTW 29,-, Mario Wonder €25,-, Echoes of Wisdom (zonder doosje) €22,- allemaal inclusief fees en verzending.
Prima deals te maken dus.
TLDR: ik hou mijn S2 volgende week
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Vinted is wel een mooie site (BOTW besteld, 1 game standaard erin), maar heb toch liever alles digitaal.
Haters everywhere but I don’t really care
Wel een eerste, voor de Xbox 360, PS4, Xbox Series X en de eerste Switch had ik wel vrij genomen
[ Voor 19% gewijzigd door Vagax op 28-05-2025 21:53 ]
Huh waarom kan je die niet meenemen dan ?Donstil schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 21:38:
Ik heb een paar switch 1 games “digitaal” en die kan ik dus niet meenemen
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Volgens mij gaat het hier om illegale games, maar toch stoer om dat geheimzinnig te vertellen.
Donkey Kong komt toch niet op launch?Vagax schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 21:52:
Ben benieuwd, wie van jullie neemt er vrij van werk voor de Switch 2 launch? Zag online dat aardig wat mensen vrij nemen maar ik heb niet bepaald het gevoel om vrij te nemen voor Mario Kart World of Donkey Kong
Wel een eerste, voor de Xbox 360, PS4, Xbox Series X en de eerste Switch had ik wel vrij genomen
Ik ben toevallig de vrijdag thuis. Maar het weekend maak ik 2 14uurs diensten. Dus gaat het weinig switchen worden.
Tijd zat nog.
Nee, maar met geluk donderdagavond binnen en dan vrijdag vrij, zaterdag, zondag en PinkstermaandagVagax schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 21:52:
Ben benieuwd, wie van jullie neemt er vrij van werk voor de Switch 2 launch? Zag online dat aardig wat mensen vrij nemen maar ik heb niet bepaald het gevoel om vrij te nemen voor Mario Kart World of Donkey Kong
Ik moet toevallig op mijn vrije dag(4 juni) naar werk voor een werkoverleg. Heb tegen me werkgever gezegd. Prima dan wil ik 5 juni vrij 😂 Dacht he dat komt goed uit. Ook beter dan weet ik zeker dat postnl het pakje niet voor de deur neer legt. Dat doen ze nog wel eens.Vagax schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 21:52:
AliExpress? Hoesjes zijn daar prima.Faab00 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 22:24:
Iemand een suggestie voor een goede niet te dure beschermhoes? Alvast bedankt:)
Nou nou stoer, we zijn geen 9 meer hè.L23 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 21:53:
[...]
Volgens mij gaat het hier om illegale games, maar toch stoer om dat geheimzinnig te vertellen.
Ik zou niet weten waarom je dat als stoer doen zou opvatten. Maar goed ieder zijn ding.
Ja ieder zijn ding. Geen idee waarom je “digitale” games plaatst.Donstil schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 23:07:
[...]
Ik zou niet weten waarom je dat als stoer doen zou opvatten. Maar goed ieder zijn ding.
Eindelijk Cyperpunk zonder teveel af te sluiten van het gezinsleven.
S2, bring it on!
Oké, nou dat kan natuurlijk!L23 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 23:09:
Geen idee waarom je “digitale” games plaatst.
Ik verwacht dat eigenlijk helemaal niet, als je daar op opening staat heb je echt wel kans.Lashrom schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 22:32:
Vandaag langs een Intertoys keten geweest na het boodschappen doen. Ik dacht laat me even vragen hoe het zit met de Switch 2 voorraad in de winkel. Blijkbaar krijgen ze 12 stuks binnen waarvan de meeste deel de bundel met Mario Kart: World. Wie het eerst komt, het eerst maalt. Ik verwacht wel dat er mensen voor de deur gaan wachten vroeg in de ochtend.
Ze bannen toch de Switch? Niet het account?
Account kan ook als je games koopt via grijze marktplaats. Maar geen idee wat hier aan de hand is.matthijst schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 23:17:
[...]
Ooh echt? Dat zou wel goed nieuws zijn, ik was nu eigenlijk niet van plan om er mee in te loggen op de S2 maar als dat inderdaad zo is dan zou dat wel kunnen.matthijst schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 23:17:
[...]
Goeie tip, uitzoeken waard.
https://www.reddit.com/r/SwitchPirates/wiki/bans/
[ Voor 23% gewijzigd door matthijst op 28-05-2025 23:39 ]
Omdat ik er Retroarch op gedraaid heb, en de console toen eens van vliegtuigmodus af gegaan is 🙃
Aah cool, dan zal het wel om een systemban gaan, want ik heb niet vals gespeeld online of überhaupt ooit wat online gespeeld met dat ding.
Tweakers toernooitje wellicht?
Volgende keer misschien gewoon even vragen als je iets niet begrijpt in plaats van een suggestief bericht te plaatsen?L23 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 23:38:
Dan zal het niet stoer zijn, maar ik begrijp niet waarom het interessant is om mede te delen gezien de huisregels. Ieder zijn ding inderdaad.
Ik ben niet suggestief. Het is goed met jeDonstil schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 23:41:
[...]
Volgende keer misschien gewoon even vragen als je iets niet begrijpt in plaats van een suggestief bericht te plaatsen?
Kan geregeld worden als er animo voor ismatthijst schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 23:40:
Wel benieuwd naar MK online.

Word nu ook al gedaan met de F1 spellen dus wil het best opzetten met een topic maar heb er wel hulp bij nodig qua administratie zoals bijhouden van de standen/uitslagen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Count me in😄matthijst schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 23:40:
Het liefst ook zo snel mogelijk na release, dan is iedereen nog steeds redelijk nieuw met het spelmatthijst schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 23:40:
Yep. Dan kan ik ook een paar potjes winnen.Vagax schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 01:10:
[...]
Het liefst ook zo snel mogelijk na release, dan is iedereen nog steeds redelijk nieuw met het spel
Geintje. Ik vind zelf (net als alle andere gamers) dat ik goed ben in Mario Kart.
Switch 2 zal 232 GiB vrij hebben op het opslaggeheugen van 238 GiB. Er wordt dus 6 GiB vrijgehouden tegenover 2.5 GiB op Switch.
Edit: GameSpot,heeft Kunitsu-gami op Switch 2 gespeeld:
Deze denk ik toch vroeg of laat te gaan oppikken…
[ Voor 69% gewijzigd door JackAvery op 29-05-2025 07:23 ]
Hier is een doosje met inside art:L23 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:49:
[Twitter]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Exact zelfde formaat, alleen nu in het rood. Geen cover artwork meer aan de binnenkant.
/f/image/OYpW0qndepGoe8creKxajmi7.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 29-05-2025 07:03 ]
Hoe bedoel je dat? Je kan je digitale S1 games toch gewoon omzetten naar je S2?Donstil schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 21:38:
Ik heb een paar switch 1 games “digitaal” en die kan ik dus niet meenemen,
Zag later pas de hele “discussie” die hierop al gevoerd is.
[ Voor 12% gewijzigd door richards3 op 29-05-2025 07:33 ]
Laten we niet oude koeien uit de sloot gaan halen het antwoord is al gegeven waarom dat bij Donstil mogelijk niet kon.richards3 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 07:28:
[...]
Hoe bedoel je dat? Je kan je digitale S1 games toch gewoon omzetten naar je S2?
Onder normale omstandigheden is het wél mogelijk.
OT:
Nog 7 dagen en dan is het zover!
Ben benieuwd of er Nederlandse shops zijn die een dag eerder leveren.
Heeft iemand dat wel eens eerder gehad bij een console?
[ Voor 9% gewijzigd door Evernote op 29-05-2025 07:33 ]
Ik heb vrij genomen :-) heb hem bij Coolblue besteld en haal hem bij de lokale vestiging op. Als alles meezit, dan zet ik rond 10.20 uur de Switch 2 thuis voor de allereerste keer aan 😎Vagax schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 21:52:
Die game ziet er eigenlijk wel heel leuk uit! Die is helemaal aan mijn aandacht ontsnapt maar misschien ga ik die ook wel halen. Lijkt me een lekker ontspannen game om af en toe aan te slingeren.JackAvery schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 06:54:
Er is ondertussen een andere unboxing te vinden die toont dat de Switch 2 wel degelijk operationeel is bij het uitpakken. Voor een aantal functies is een update noodzakelijk.
Switch 2 zal 232 GiB vrij hebben op het opslaggeheugen van 238 GiB. Er wordt dus 6 GiB vrijgehouden tegenover 2.5 GiB op Switch.
Edit: GameSpot,heeft Kunitsu-gami op Switch 2 gespeeld:
[YouTube: Switch 2 Mouse Controls Make This The Definitive Version of Kunitsu-Gami]
Deze denk ik toch vroeg of laat te gaan oppikken…
Playstation 5
Oh ik bedoelde die modus die erin schijnt te zitten dat je met 24 tegelijk start en na een race naar de volgende moet racen. Als ik 't goed heb valt dan steeds iemand af?G_Dragon schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 00:15:
[...]
Kan geregeld worden als er animo voor is![]()
Word nu ook al gedaan met de F1 spellen dus wil het best opzetten met een topic maar heb er wel hulp bij nodig qua administratie zoals bijhouden van de standen/uitslagen
Dus meer zo"n "vanavond 21:00 ff online racen" toernooitje. Niet te serieus
Ja lijkt me een interessante combi tussen hack & slash en tower defense stijl games. Ze voegen nu ook een arcade mode toe. Ben benieuwd. 40 euro is ook nog best overkomelijk als je day one wilt spelen, helaas enkel digitaal te krijgen - maar begrijpelijk aan die prijs.Stylze schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 08:01:
[...]
Die game ziet er eigenlijk wel heel leuk uit! Die is helemaal aan mijn aandacht ontsnapt maar misschien ga ik die ook wel halen. Lijkt me een lekker ontspannen game om af en toe aan te slingeren.
Count me in.matthijst schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 08:06:
[...]
Oh ik bedoelde die modus die erin schijnt te zitten dat je met 24 tegelijk start en na een race naar de volgende moet racen. Als ik 't goed heb valt dan steeds iemand af?
Dus meer zo"n "vanavond 21:00 ff online racen" toernooitje. Niet te serieus
[ Voor 6% gewijzigd door Carlos0_0 op 29-05-2025 09:36 ]
Daar hoop ik stiekem ook op.. maar beter dat ze er goed de tijd voor nemen zodat het niet zo'n fiasco wordt als scarletRaxious schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 09:41:
Ergens verwacht ik misschien ook wel al wat info over generation 10. Ik had namelijk verwacht dat ze tijdens een Direct juist de release date van ZA zouden aankondigen.
[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 29-05-2025 09:42 ]
Playstation 5
Ja uiteindelijk hoop ik daar meer op, want ZA zal natuurlijk weer iets aparts zijn(En vond de vorige ook niet echt leuk).Raxious schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 09:41:
Ergens verwacht ik misschien ook wel al wat info over generation 10. Ik had namelijk verwacht dat ze tijdens een Direct juist de release date van ZA zouden aankondigen.
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4