Dat geloof ik graag!Geemfriekq schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 14:27:
[...]
Dan zeker niet aangesproken voelen door mijn reactie, je noemt namelijk allerlei goede redenen op om de Switch 2 nog lekker even te laten liggen in afwachting van meer games die je aanspreken of een beter totaalpakket die er wellicht over een paar jaar al isVeel van deze redenen weerhouden mij ook om een andere console te halen, die paar games die ik wil spelen die niet op de Switch (2) komen speel ik wel op de Steam Deck.
Vind het voornamelijk apart dat een aantal mensen aangeven de Switch 2 enkel niet te halen vanwege het gebruik van een LCD ipv OLED scherm, zou dan minimaal verwachten dat de launch line-up niets bijzonders heeft die hun interesseert of dat ze liever nog een groter scherm willen.
De Switch OLED had inderdaad nog wel een paar andere verbeteringen al was het OLED scherm natuurlijk de grootste verbetering waar iedereen het over had. Accuduur durf ik even niet meer te zeggen of er veel verschil was tussen de 2019 revisie en de OLED, volgens mij was de accuduur voor deze versies redelijk gelijk. En mensen die iets om de geluidskwaliteit geven gebruiken waarschijnlijk al een koptelefoon. De betere kickstand was fijn maar loste nog steeds het grotere probleem van de onhandig geplaatste USB C poort niet op waardoor ikzelf de kickstand niet echt gebruikte.
[...]
Oeh, je gaat een mooie tijd krijgen met zoveel goede Switch 1 games die je nog kunt spelen in de periodes dat er nog relatief weinig nieuwe Switch 2 games beschikbaar zijn. Heb je naast de Zelda games nog andere games op het oog?
Ik heb nu Zelda TOTK en BOTW, Donky Kong Tropical Freeze en Hogwarts Legacy(heb ik al op de PS5 uitgespeeld, maar wil het nog een keer spelen) gehaald.
Verder ga ik na die games kijken wat ik wil gaan halen.
Dus als je nog tips hebt?
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-