Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 20:02:
[...]

Het probleem ligt dan ook vooral op marketing gebied. En wellicht dat vanuit Nintendo toch nog wel een kleine tegemoetkoming gaat zijn door die Welcome Tour toch gratis te maken.
Geen idee of er tegemoetkomingen gaan komen. Eerst afwachten of er problemen gaan zijn voordat er überhaupt een oplossing moet komen. Ik zag gisteren een video van Kit & Krysta waar ze dit ook bespreken en ik ben het er wel mee eens dat de marketing/communicatie niet goed is aangepakt. Tijdens de Nintendo Switch 2 Direct hadden ze de prijzen gelijk moeten laten zien, niet achteraf. Je kan de fans wel lekker maken met al die mooie games, uiteindelijk wil je toch weten wat het platform je de komende jaren gaat kosten. Die terughoudendheid lost niks op. En er moet vanuit Nintendo gewoon goed onderbouwd worden waarom ze deze prijzen vragen. Er is duidelijk veel kritiek, dat Nintendo hier tot dusver geen antwoord op heeft gegeven is niet slim.

Of er iets gaat veranderen, geen idee. Het is de afgelopen jaren allemaal duurder geworden. Verder heb ik er geen baat bij om het goed te praten hoor, maar bij Microsoft zie ik ze bijvoorbeeld ook bizarre prijzen vragen voor een game zoals Indiana Jones and the Great Circle. Zelf nog nooit zoveel geld uitgegeven voor een game. Gezien ik nu wel de Switch 2 Mario Kart bundel heb besteld ben ik benieuwd of ik daartoe bereid ga zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Standie
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 09-06 09:44
jellede.. schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 14:52:
wel jammer dat nintendo nog altijd niet wil zeggen of er hall effect sticks worden gebruikt.
giantgiantus schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 15:05:
[...]

Lijkt me niet. Consoleboeren heb ik dat nooit zien doen.
Het is nog mogelijk dat er hall effect sticks worden gebruikt. Een leaker die veel accurate informatie deelde, zei ook dat er hall effect sticks worden gebruikt. Het is dan wel vreemd dat Nintendo nauwelijks communiceert dat de nieuwe sticks minder snel kapot gaan, maar in een interview zegt een ontwerper van de Switch 2: "Compared to the Joy-Con controllers for Switch, the control sticks are larger and more durable."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jake schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 20:09:
[...]

Zowel ter nuance als onderschrijven van je punt:

Zelda BOTW heeft physical 39% als maximum korting, digital 30%. Mario Odyssey 50% physical, 33% digital.

Semi 3th party:
Bayonetta 3 heeft 70% physical, 33% digital.

Ik heb nog geen game van (publisher) Nintendo gevonden die digital over de 33% korting heeft gehad (maar er kunnen er best zijn).

Maar zelfs hun AAA games kunnen vrij stevige korting krijgen, werkelijk verlagen van de adviesprijs zie je sowieso zelden (soms een verlaging bij een 3th party game die altijd in aanbieding is, maar ook daar blijft adviesprijs vaak gelijk, alleen meer dan helft van tijd in aanbieding).

Met 70 en 80 als de nieuwe basis voor 1st party, kan het best dat basisprijs ooit omlaag gaat, maar ik gok dat maximum korting 'gewoon' iets hoger wordt dan de €20,- nu.
Je verwacht dan dezelfde korting in percentages wat resulteert in een hoger kortingsbedrag? Dus iets meer dan 20 euro. Zou kunnen. Ik heb geen idee wat Nintendo gaat doen komende generatie.

Ik kan het mis hebben en dat het meer een gevoel is, maar bij de Xbox en Xbox 360 destijds waren de prijzen volgens mij ook meer vast en waren de kortingen minder extreem. Bij de Xbox One had je naar mijn gevoel al veel meer aanbiedingen die begonnen te lijken op Steam Sales. En met de Xbox Series X beginnen de game prijzen hoger maar kan je met een beetje geduld alsnog goede deals scoren met aanbiedingen.

Mogelijk gaat Nintendo minder extreem een andere prijs strategie voor de games hanteren. Wellicht zien we de Nintendo Selects op een gegeven moment weer terugkomen.

Blijven de first party games gedurende de hele Switch 2 cyclus 70 a 80 euro met max kortingen van rond de 33% dan ga ik dat in ieder geval niet fijn vinden. Er zijn nog een aantal Switch games die wel mijn interesse hebben, maar nooit de prijs bereiken dat ik ze zou kopen. Uiteindelijk jaren later nog wel eens hele goede deals gehad via Amazon, maar dat lijkt ook steeds minder te worden. Ik verwacht in ieder geval minder games te kopen.

Ik vind het voor mezelf ook moeilijk vergelijken. Ja het is allemaal duurder geworden. Zit zelf 7 jaar later ook weer in een andere fase in mijn leven. Andere hobby's en interesses etc. Dus los van de prijzen zal de game ervaring met de Switch 2 sowieso anders zijn dan met de Switch 1 en de verschillende Xbox consoles die ik daarvoor heb gehad. Tijden veranderen.

[ Voor 7% gewijzigd door L23 op 05-04-2025 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:15
Donstil schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 17:55:
[...]

Ik zei dan ook nergens dat ik de ps5 power had verwacht, maar de grafische upgrade die we tot nu toe gezien hebben blaast mij niet weg.
Maar wat verwacht je dan wel?
Staar jezelf niet te veel blind op HDR en 120Hz. 120fps gaat deze hardware maar heel beperkt kunnen, en HDR is te verwaarlozen als je dat ding mobiel gebruikt en de belichting “gewoon normaal” is.
Ik denk dat dit scherm zeker niet slecht is, en gewaagd zal zijn aan de Switch OLED. Dat niet alle spellen 120 fps zullen spelen is an sich geen issue. Ze zullen sowieso beter draaien op de NS2 dan NS1, waardoor een hoger refreshrate ook fijner is, want je kunt er meer uit halen in de NS2.
Wat ik eerder al quote uit de MKBHD video, het is een prima scherm met goeie resolutie maar geen oled en dat is jammer, ook als het wel een upgrade is vanaf het oude scherm is het nog steeds geen oled.
Toch zul je het eerst zelf moeten ervaren hoe het scherm is, en niet zozeer afgaan op wat anderen zeggen. Want ik heb ook andere verhalen vernomen waaruit zou blijken dat het dus wel gewaagd is aan de OLED.
Het is inflatie + 10%, 10% is flink. Vraag je baas maar eens voor 10% salaris verhoging.
Dan haal je hem toch over 2 jaar? Dan heb je 2x 5% loonsverhoging gehad.

Deze console is de nieuwe generatie en zal weer minimaal 5 tot 7 jaar de hoofd console zijn waarvoor Nintendo spellen wil uitbrengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:24
@L23
Je mag ook heel je leven door blijven gamen hoor. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
L23 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 20:56:
Je verwacht dan dezelfde korting in percentages wat resulteert in een hoger kortingsbedrag? Dus iets meer dan 20 euro. Zou kunnen. Ik heb geen idee wat Nintendo gaat doen komende generatie.
Ik weet het natuurlijk ook niet, maar verwacht voor een Donkey Kong game (die nu 70 / 80 is) dat het digital uiteindelijk wel lager dan 50 gaat. Of dit dan 45 (=35%) of 40 (=43%) wordt zou ik niet weten. Maar lijkt me sterk dat 50 (=29%) nieuwe bodem wordt.

Ook fysiek zie ik zelfs goed verkopende games wel naar onder de 50,- gaan (de échte toppers daargelaten).

(3th party gaat sowieso naar > 50% korting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:30
Nou ja... pre-order bij MM dan maar dacht ik samen met Mario Kart World + een onzinnig (duur) QWare hoesje. Was een heel gedoe om in te loggen ook weer... Eigenlijk heb ik ook helemaal geen behoefte aan Mario Kart...

Hmm... ik ga mijn pre-order maar gewoon annuleren. Wacht wel tot ik hem op zijn minst zonder centenschraper hoesje erbij kan bestellen. Liever nog los zonder extra's.

Ik ben benieuwd hoeveel pre-orders er morgen op Marktplaats en consorten staan...

PS: Van mij had de Switch ook geen Joy-Cons, scherm(, dock) en accu nodig, dus tja... Wat moet ik dan met een hoes :D

[ Voor 61% gewijzigd door Thalaron op 05-04-2025 21:43 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Sir_Lion schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 21:06:
[...]

Maar wat verwacht je dan wel?
Nah ik heb bewust geen verwachting uitgesproken. Ik zeg alleen dat wat we nu gezien hebben mij niet wegblaast.
Ik denk dat dit scherm zeker niet slecht is, en gewaagd zal zijn aan de Switch OLED. Dat niet alle spellen 120 fps zullen spelen is an sich geen issue. Ze zullen sowieso beter draaien op de NS2 dan NS1, waardoor een hoger refreshrate ook fijner is, want je kunt er meer uit halen in de NS2.

Toch zul je het eerst zelf moeten ervaren hoe het scherm is, en niet zozeer afgaan op wat anderen zeggen. Want ik heb ook andere verhalen vernomen waaruit zou blijken dat het dus wel gewaagd is aan de OLED.
Ik denk ook zeker niet dat het scherm slecht is alleen een OLED met dezelfde eigenschappen had fijner geweest. Vind verder de mening van MKBHD op zulke punten vaak prima rijmen met de mijne dus wat hij (en je leest het meer) nu aangeeft over het scherm kan ik gewoon aannemen.
Dan haal je hem toch over 2 jaar? Dan heb je 2x 5% loonsverhoging gehad.
Dat is het punt niet, ik heb er al twee in bestelling staan voor hier thuis. Het punt was dat het naar mijn mening best een significante verhoging is bovenop de inflatie.

Ik heb verder ook helemaal geen zin in een welles nietes ketting van forum berichten. Ik geef alleen mijn mening rond het vraagstuk “nieuwe switch” en daarin vind ik deze drie dingen negatief opvallen: geen oled. prijs. grafische power.

Ik vind ook genoeg punten positief opvallen: formaat van het scherm, algehele afwerking, nieuwe joycons.

Dat laatste was voor mij/ons voldoende om te upgraden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 21:37:
[...]

Dat ben ik ook wel van plan, maar ben tegenwoordig ook veel in het Tweakers Hardlopen topic te vinden :p
Lekker bezig! Stuk beter voor je ook :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:50
Donstil schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 21:26:
[...]

Nah ik heb bewust geen verwachting uitgesproken. Ik zeg alleen dat wat we nu gezien hebben mij niet wegblaast.
Voor mij precies hetzelfde. Ik heb zoveel plezier met de Switch gehad dat ik de Switch 2 wil hebben maar ik kan mij echt heel goed voorstellen dat er heel veel mensen zijn die na het zien van de switch 2 gameplay beelden besluiten om de Switch nog een hele tijd te blijven gebruiken.

Ik kan mij dan ook echt niet voorstellen dat de Switch 2 ook maar in de buurt gaat komen van de verkoopaantallen van de Switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
schumi1986 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 21:40:
[...]

Voor mij precies hetzelfde. Ik heb zoveel plezier met de Switch gehad dat ik de Switch 2 wil hebben maar ik kan mij echt heel goed voorstellen dat er heel veel mensen zijn die na het zien van de switch 2 gameplay beelden besluiten om de Switch nog een hele tijd te blijven gebruiken.

Ik kan mij dan ook echt niet voorstellen dat de Switch 2 ook maar in de buurt gaat komen van de verkoopaantallen van de Switch.
Nee eens, ik denk ook dat dit best een zware dobber zou kunnen worden in het algemeen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:24
[...]

Dat ben ik ook wel van plan, maar ben tegenwoordig ook veel in het Tweakers Hardlopen topic te vinden :p
Goed bezig.Naast het gamen is het belangrijk dat men ook genoeg aan beweging doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellede..
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 08-06 14:35
zal ook wel afhangen hoelang nintendo crossgen releases maakt.

bv een nieuwe 3d mario of zelf een bepaalde zelda remake alleen voor switch 2 zal wel een flinke boost geven aan verkoops cijfers.

als de verkoop wat tegenvalt zullen ze denk ik vroeger overschakelen naar exclusief switch 2 om de schade in te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iets heel anders, ik zie eigenlijk nu pas dat Breath of the Wild ook een Switch 2 "upgrade" krijgt en daar ben ik dan weer heel blij mee.

Daar ga ik dan ook mee starten, naast Mario kart. Ongeveer 20 uur in BOTW ging mijn save game corrupt en ben ik uit frustratie niet verder gegaan, Tears of the Kingdom vond ik echter helemaal geweldig en daarom jeukte het wel al langer om met Breath of the Wild opnieuw te beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Tsja... als Nintendo crossgen games zou blijven maken, wat ik ergens wel kan begrijpen, dan zie ik de Switch 2 ook niet MEGA hard verkopen. Mijn vrouw zal het een spreekwoordelijke worst wezen dat het ding beter is dan de oude versie. Haar boeit het niet dat de framerate dipt naar 15-20. Zeker niet als dat betekend dat daarvoor 450-500 euro uit voor moet geven. Sure... de oude Switch kunnen we evt. verkopen. Maar toch, een hoop geld zal er toch bij moeten. Haar is het nog geen 10 euro extra waard dus...

Als Nintendo daarnaast Crossgen blijft doen, dan konden ze dit net zo goed Nintendo Switch Pro noemen. Wel verwacht ik dat 3rd party games veelal Switch 2 only zullen zijn, simpelweg omdat de eerste versie de game(s) niet trekt.

Ik wil voornamelijk de nieuwe Switch voor TotK upgrade (nog niet echt gespeeld omdat ik het niet meer kon aanzien op een te groot 4K scherm), maar voornamelijk de nieuwe Metroid Prime. Laatstgenoemde zal echter nog wel even op zich laten wachten dus... geen haast denk ik dan?

[ Voor 15% gewijzigd door Thalaron op 05-04-2025 21:52 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Donstil Begonnen met TOTK? Voor de mensen die een van de twee of beiden nog nooit gespeeld hebben inderdaad mooi om mee te beginnen op de Switch 2. Ik heb om die reden gewacht met TOTK voor de Switch 2. Het enige probleem is dat ik nog steeds niet echt zin heb in een dusdanig groot avontuur. Dus voorlopig eerst Mario Karten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 21:51:
@Donstil Begonnen met TOTK? Voor de mensen die een van de twee of beiden nog nooit gespeeld hebben inderdaad mooi om mee te beginnen op de Switch 2. Ik heb om die reden gewacht met TOTK voor de Switch 2. Het enige probleem is dat ik nog steeds niet echt zin heb in een dusdanig groot avontuur. Dus voorlopig eerst Mario Karten.
Nou ik was braaf met BOTW begonnen, want die was eerder etc, maar door die save dus alsnog overgestapt.

Toen ik begon met BOTW was TOTK al uit namelijk.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gf10T2pgaDXNYspmcHmrUj7Ziuo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aoya2nmnq5AXpbHUTSOFVRsf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HLkWtf1R3ZwiRt9CHvsE7Xw_eSk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CyJVzkuHd7d1Yz5ocnWbqSLl.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Ze lijken ook groter in hoogte of komt dat door de foto? Word niet leuk om ze te bekijken vanuit een kast, je ziet op de zijkant geen titel staan zoals je nu hebt :o

Zoals dit staat best rustig en je ziet welke titels je hebt :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/WHJnDlKpzy3MwNaQQ3XUbnAU.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 06-04-2025 08:19 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

G_Dragon schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:13:
[...]

Ze lijken ook groter in hoogte of komt dat door de foto? Word niet leuk om ze te bekijken vanuit een kast, je ziet op de zijkant geen titel staan zoals je nu hebt :o
Er staan Chinese tekens op de zijkant. Kan best de titel zijn. Mijn Chinees is wat verroest.

Maar ik gok erop dat de titel er staat?

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Dennis1812 schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:18:
[...]

Er staan Chinese tekens op de zijkant. Kan best de titel zijn. Mijn Chinees is wat verroest.

Maar ik gok erop dat de titel er staat?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lZx4GL49zVIL4L5nJim5JvogiFs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P8zL1ZsAEZhx3gEb9LHqt0QU.jpg?f=fotoalbum_large

Je hebt gelijk, gelukkig! Scheelt wel een hele hoop, alsnog zal het een stuk onrustiger gaan staan op een plank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
[...]

[Afbeelding]
Moet ik een switch doosje meenemen om te vergelijken op 11 mei als er tegen die tijd geen 1:1 vergelijking is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennis1812 schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:18:
[...]

Er staan Chinese tekens op de zijkant.
Katakana is niet een schrift dat Chinezen gebruiken. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

RayNbow schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:39:
[...]

Ook mijn katakanees of hoe je dat schrijft is wat roestig zoals je merkt :X

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
RayNbow schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:39:
[...]

Nee, dat zou dan Kanji moeten zijn. En inderdaad is dit Katakana.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Sir_Lion schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:37:
[...]

Moet ik een switch doosje meenemen om te vergelijken op 11 mei als er tegen die tijd geen 1:1 vergelijking is?
Haha doe is gek, wie weet ben je de eerste die het vergelijkt :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:04

DarkSide

theres no place like ::1

Dit vind ik wel mooi om te zien.

Verwacht geen super machine van de switch2.
Maar mooi dat je met een mobile device dus betere graphics kan hebben dan een Series X.

Echt wel benieuwd naar de reviews. Docked vs undocked.
CP2077 ook als soort van "graadmeter"

Best wel hyped hier

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:00
Sir_Lion schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:41:
[...]

Nee, dat zou dan Kanji moeten zijn. En inderdaad is dit Katakana.
China maakt gebruik van hanzi, Japan van kanji.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:48:
[...]

Haha doe is gek, wie weet ben je de eerste die het vergelijkt :P
Bedoel, we hebben wel dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fArC5naHjOcvUGiKzXh1pWwzNhQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/R2ZV8Ss1iyXk3DLN0ZmqftEr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 11-06 21:08

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Wat?

[ Voor 92% gewijzigd door Mog op 06-04-2025 09:12 ]

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 10:26

Superkiwi

Hoi doei

[...]
Juist daarom koop je toch een consolde die je ook als handheld kunt gebruiken :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Superkiwi schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:25:
[...]

Juist daarom koop je toch een consolde die je ook als handheld kunt gebruiken :P
Dat heb ik nog niet uitgetest. Wel vroeger wandelvakanties lopend Pokemon Red op de Game Boy Color gespeeld. Ging prima :p

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Thalaron
DarkSide schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:50:
[...]

Dit vind ik wel mooi om te zien.

Verwacht geen super machine van de switch2.
Maar mooi dat je met een mobile device dus betere graphics kan hebben dan een Series X.

Echt wel benieuwd naar de reviews. Docked vs undocked.
CP2077 ook als soort van "graadmeter"

Best wel hyped hier
Series S hè. XSX niveau zou gigantisch zijn voor een mobile device en zeker voor deze prijs 😅

Niet heel onverwacht gelet op dat men aangaf dat de Switch 2 ongeveer op X-Box One niveau zat, maar toch leuk om daar een voorbeeld van te zien.

[ Voor 7% gewijzigd door Thalaron op 06-04-2025 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:53
Zou de switch 1 in een switch 2 dock kunnen? De kinderen blijven (voorlopig) op de switch 1 met hun spelletjes en spelen ook graag via de tv.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
[...]

[Afbeelding]
Nou, al die verspringende titels doet nog steeds pijn aan mijn OCD hoor. :P PS2 is wat dat betreft nog het beste. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OWOnLoiOddwtMcvimnjuyPilOI8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7nKlhIvHJtzoeupbYe9D92Mv.jpg?f=fotoalbum_large

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Nu online
Jimijames75 schreef op zondag 6 april 2025 @ 10:24:
Zou de switch 1 in een switch 2 dock kunnen? De kinderen blijven (voorlopig) op de switch 1 met hun spelletjes en spelen ook graag via de tv.
Nee, dat gaat voor zover ik weet niet werken. Sowieso is de nieuwe switch een stuk groter, waardoor dat fysiek niet eens gaat passen (buiten verschillen in stroomtoevoer etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standie
L23 schreef op zondag 6 april 2025 @ 10:18:
Het nieuws/internet gaat inmiddels ook los over de fysieke Nintendo Switch 2 Edition games.

'Switch 2 Editions' Are Supposedly A Switch Game Card And Download Code For The Upgrade Pack
Zijn veel redenen voor. Ze kunnen exemplaren die nog over zijn opnieuw verpakken en de productie van de cartridges kan gelijk blijven. Ook heeft niet iedereen door dat de Switch 2 niet direct compatible is met Switch 1 games. Er wordt gedeeltelijk geëmuleerd. En het is makkelijk om alleen de originele versie te emuleren in plaats van ook nog een native Switch 2 versie te maken, die misschien wel anders zou presteren.

Voordeel is dat de 'Switch 2 versies' ook op een oude Switch werken. Nadeel is dat je bij een tweedehands exemplaar opnieuw de upgrade moet kopen. Nintendo zal dat zien als een groot voordeel.
evil_lemon schreef op zondag 6 april 2025 @ 10:32:
[...]

Nee, dat gaat voor zover ik weet niet werken. Sowieso is de nieuwe switch een stuk groter, waardoor dat fysiek niet eens gaat passen (buiten verschillen in stroomtoevoer etc)
Fysiek past het grotendeels wel, alleen of de port ook goed aansluit is niet duidelijk. Ze hebben ervoor gezorgd dat de USB port van de Switch 2 niet goed in een Switch 1 dock past. Het is niet bekend of het andersom wel werkt. Maar ik zou mij inderdaad zorgen maken om de stroomtoevoer, of om het per ongeluk afbreken van de mannelijke connector omdat er iets meer speelruimte is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Standie schreef op zondag 6 april 2025 @ 10:51:
[...]

Zijn veel redenen voor. Ze kunnen exemplaren die nog over zijn opnieuw verpakken en de productie van de cartridges kan gelijk blijven. Ook heeft niet iedereen door dat de Switch 2 niet direct compatible is met Switch 1 games. Er wordt gedeeltelijk geëmuleerd. En het is makkelijk om alleen de originele versie te emuleren in plaats van ook nog een native Switch 2 versie te maken, die misschien wel anders zou presteren.

Voordeel is dat de 'Switch 2 versies' ook op een oude Switch werken. Nadeel is dat je bij een tweedehands exemplaar opnieuw de upgrade moet kopen. Nintendo zal dat zien als een groot voordeel.
Ik wil niet te ver vooruit lopen, want informatie van een klantenservice vind ik nooit zo betrouwbaar. Wat ik eerder hierover heb uitgezocht wijst echter wel die kant op en wat je zegt klinkt inderdaad aannemelijk. Ik vind het wel een beetje raar bij games die nog moeten uitkomen zoals Metroid Prime 4. Het betekent dat daar dan geen fysieke Switch 2 versie van bestaat, want het is dan de Switch 1 cartridge versie met upgrade pack code. En als dit allemaal zo is dan ben ik benieuwd wat de verschillen in laadtijden zullen zijn ten opzichte van de digitale versie.
Fysiek past het grotendeels wel, alleen of de port ook goed aansluit is niet duidelijk. Ze hebben ervoor gezorgd dat de USB port van de Switch 2 niet goed in een Switch 1 dock past. Het is niet bekend of het andersom wel werkt. Maar ik zou mij inderdaad zorgen maken om de stroomtoevoer, of om het per ongeluk afbreken van de mannelijke connector omdat er iets meer speelruimte is.
Wat ik eerder uit foto’s opmaakte past het andersom ook niet. Iets met de begeleidende sleuven waarbij het bij de ene te smal is en bij de andere te kort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 08:57
L23 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 20:39:
[...]

Geen idee of er tegemoetkomingen gaan komen. Eerst afwachten of er problemen gaan zijn voordat er überhaupt een oplossing moet komen. Ik zag gisteren een video van Kit & Krysta waar ze dit ook bespreken en ik ben het er wel mee eens dat de marketing/communicatie niet goed is aangepakt. Tijdens de Nintendo Switch 2 Direct hadden ze de prijzen gelijk moeten laten zien, niet achteraf. Je kan de fans wel lekker maken met al die mooie games, uiteindelijk wil je toch weten wat het platform je de komende jaren gaat kosten. Die terughoudendheid lost niks op. En er moet vanuit Nintendo gewoon goed onderbouwd worden waarom ze deze prijzen vragen. Er is duidelijk veel kritiek, dat Nintendo hier tot dusver geen antwoord op heeft gegeven is niet slim.

[YouTube: The Reactions Inside Nintendo As Fans Rage About Switch 2 Pricing]

Of er iets gaat veranderen, geen idee. Het is de afgelopen jaren allemaal duurder geworden. Verder heb ik er geen baat bij om het goed te praten hoor, maar bij Microsoft zie ik ze bijvoorbeeld ook bizarre prijzen vragen voor een game zoals Indiana Jones and the Great Circle. Zelf nog nooit zoveel geld uitgegeven voor een game. Gezien ik nu wel de Switch 2 Mario Kart bundel heb besteld ben ik benieuwd of ik daartoe bereid ga zijn...
Je noemt toevallig wel een interessant spel voor mij, want Indiana Jones had ik "gratis" in mijn Game Pass, maar na het verhaal uit te spelen, had ik wel zoiets van: ik wil hem eigenlijk kopen, mooie voor "de collectie". Ik vond hem dat wel waard, want die game is gewoon heel goed in elkaar gezet (imo, maar volgens mij algemeen ook wel een zeer gewaardeerd spel). Ik weet niet hoeveel het spel heeft gekost, maar het zal niet goedkoop zijn geweest denk ik.

Ik kan het grafiekje even niet meer vinden van de productie kosten van AAA-games de afgelopen jaren, maar we hebben de wiki nog (gecorrigeerd voor inflatie). Ze worden gewoon duur wat deels simpel te verklaren is door stijgende lonen en andere kosten onderhevig aan inflatie van de afgelopen jaren, maar als je een God of War (PS4/PC) met een budget van 200 miljoen hebt (geruchten van het budget, staat niet op de wiki), moet je dus minimaal 3,33 miljoen games verkopen tegen $/€60 voordat je quitte speelt als game maker. Nou is dat wel een game die dat met gemak haalt dankzij de kwaliteit, zelfs als er een jaar na de release al leuke kortingen zijn op het spel, maar het is toch een flink kluif voor een hoop spellen. FF15 had geloof ik tegen de 150 miljoen budget, maar dat spel is zo slecht ontvangen dat ik dat spel op release al met een leuke korting kon kopen bij bol.com, dat ik me afvraag of dat spel ooit winstgevend is geweest voor Square Enix.

Wat heeft dit allemaal met Nintendo te maken? Ook een meester in het produceren van AAA-games en die net als de rest ook last heeft van die stijgende kosten en nu voor de betere graphics van de Switch 2 weer moet investeren in nieuwe apparatuur/arbeidsuren voor de betere graphics tov de Switch 1?

Persoonlijk heb ik nooit begrepen hoe games al sinds de Playstation1/N64 tijd (en wellicht daarvoor al) rond de €60 (of toen nog ongeveer 130 gulden) zijn en met aanbiedingen/"Greatest Hits" rond €30-45, zonder enige indruk van een inflatiecorrectie over die 30 jaar. De gigantische groei van de afzetmarkt voor games zal daar wel wellicht een factor in zijn, alsmede dat de productiekosten significant lager waren toendertijd. Hoe dan ook, een adviesprijs van €90 voor een game zat er al jaren aan te komen imo. En gezien hoeveel uren lol je uit de games kan halen (en die hoeven niet eens "AAA" te zijn), kom ik makkelijk op een bedrag dat onder de €1 per uur ligt of in het ergste geval rond de €6 per uur bij games die €60 kosten. Ik heb andere hobby's die meer kosten per uur ;)

Dat gezegd hebbende, als typische Nederlander, probeer ik het wel (bijna) altijd voor de laagst mogelijke prijs te scoren :P, maar dat die verwachte laagst mogelijk prijs nu waarschijnlijk 2-3 tientjes hoger zal zijn kan ik wel mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Zie hier en daar wat argumenten dat mensen dan liever een steamdeck hebben ivm de prijzen van games.

Maar ik wil juist een Switch voor de exclusives en de keuze om zowel handheld en docked te spelen. Dat concept is gewoon fantastisch. 70% docked, 30% handheld schat ik hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AppieNL schreef op zondag 6 april 2025 @ 11:17:
[...]

Je noemt toevallig wel een interessant spel voor mij, want Indiana Jones had ik "gratis" in mijn Game Pass, maar na het verhaal uit te spelen, had ik wel zoiets van: ik wil hem eigenlijk kopen, mooie voor "de collectie". Ik vond hem dat wel waard, want die game is gewoon heel goed in elkaar gezet (imo, maar volgens mij algemeen ook wel een zeer gewaardeerd spel). Ik weet niet hoeveel het spel heeft gekost, maar het zal niet goedkoop zijn geweest denk ik.

Ik kan het grafiekje even niet meer vinden van de productie kosten van AAA-games de afgelopen jaren, maar we hebben de wiki nog (gecorrigeerd voor inflatie). Ze worden gewoon duur wat deels simpel te verklaren is door stijgende lonen en andere kosten onderhevig aan inflatie van de afgelopen jaren, maar als je een God of War (PS4/PC) met een budget van 200 miljoen hebt (geruchten van het budget, staat niet op de wiki), moet je dus minimaal 3,33 miljoen games verkopen tegen $/€60 voordat je quitte speelt als game maker. Nou is dat wel een game die dat met gemak haalt dankzij de kwaliteit, zelfs als er een jaar na de release al leuke kortingen zijn op het spel, maar het is toch een flink kluif voor een hoop spellen. FF15 had geloof ik tegen de 150 miljoen budget, maar dat spel is zo slecht ontvangen dat ik dat spel op release al met een leuke korting kon kopen bij bol.com, dat ik me afvraag of dat spel ooit winstgevend is geweest voor Square Enix.

Wat heeft dit allemaal met Nintendo te maken? Ook een meester in het produceren van AAA-games en die net als de rest ook last heeft van die stijgende kosten en nu voor de betere graphics van de Switch 2 weer moet investeren in nieuwe apparatuur/arbeidsuren voor de betere graphics tov de Switch 1?

Persoonlijk heb ik nooit begrepen hoe games al sinds de Playstation1/N64 tijd (en wellicht daarvoor al) rond de €60 (of toen nog ongeveer 130 gulden) zijn en met aanbiedingen/"Greatest Hits" rond €30-45, zonder enige indruk van een inflatiecorrectie over die 30 jaar. De gigantische groei van de afzetmarkt voor games zal daar wel wellicht een factor in zijn, alsmede dat de productiekosten significant lager waren toendertijd. Hoe dan ook, een adviesprijs van €90 voor een game zat er al jaren aan te komen imo. En gezien hoeveel uren lol je uit de games kan halen (en die hoeven niet eens "AAA" te zijn), kom ik makkelijk op een bedrag dat onder de €1 per uur ligt of in het ergste geval rond de €6 per uur bij games die €60 kosten. Ik heb andere hobby's die meer kosten per uur ;)

Dat gezegd hebbende, als typische Nederlander, probeer ik het wel (bijna) altijd voor de laagst mogelijke prijs te scoren :P, maar dat die verwachte laagst mogelijk prijs nu waarschijnlijk 2-3 tientjes hoger zal zijn kan ik wel mee leven.
Goed punt hoor. Maar aan de andere kant vraag ik persoonlijk niet om dat soort complexe games met enorme studios. Ik mis tegenwoordig ook de typische AA games. Maar de markt beweegt hier wel naar toe inderdaad. Dus ik begrijp de prijzen ook wel, maar of ik het bereid ben te betalen… 60 euro is/was nog een magische grens voor mij. Ik blijf gewoon dealtjes scoren en dan valt het hopelijk wat mee inderdaad. Verwacht wel minder games te kopen, maar dat was ik sowieso al van plan. Ik kan meer kopen dan ik tijd heb om te spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flugelisoke schreef op zondag 6 april 2025 @ 11:21:
Zie hier en daar wat argumenten dat mensen dan liever een steamdeck hebben ivm de prijzen van games.

Maar ik wil juist een Switch voor de exclusives en de keuze om zowel handheld en docked te spelen. Dat concept is gewoon fantastisch. 70% docked, 30% handheld schat ik hier.
Ik betaal persoonlijk liever wat meer dan dat ik een Steamdeck koop. De huidige Switch vind ik persoonlijk al gewoon een fijner apparaat en ik speel graag alles op 1 platform. Dus zowel de third party games waaronder indies en de first party Nintendo games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppieNL
Ik denk dat die "complexe games" ook gewoon deels te danken zijn aan de ontwikkeling van nieuwe technieken voor games (zoals met Raytracing en DLSS). Studio's zijn gewoon meer tijd kwijt omdat ze er toch wat mee willen doen. Ik denk dat het gewoon een beetje trots is in hun eigen werk om als het kan, het mooiste neer te zetten, zelfs als het niet of nauwelijks zichtbaar is voor de speler (of dat die het uitzet :+).

Aangezien ik nu vooral rond de €40 betaal voor mijn Nintendo Switch spelletjes, kan je wellicht nog bij de leuke aanbiedingen onder die magische €60 blijven :)

Maar idd, koop ook veel minder spelletjes. Toch geen tijd. Spelletjes moeten me dan echt pakken zoals een BotW of Indiana Jones om er tijd voor te maken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:08
AppieNL schreef op zondag 6 april 2025 @ 11:43:
Ik denk dat die "complexe games" ook gewoon deels te danken zijn aan de ontwikkeling van nieuwe technieken voor games (zoals met Raytracing en DLSS). Studio's zijn gewoon meer tijd kwijt omdat ze er toch wat mee willen doen. Ik denk dat het gewoon een beetje trots is in hun eigen werk om als het kan, het mooiste neer te zetten, zelfs als het niet of nauwelijks zichtbaar is voor de speler (of dat die het uitzet :+).

Aangezien ik nu vooral rond de €40 betaal voor mijn Nintendo Switch spelletjes, kan je wellicht nog bij de leuke aanbiedingen onder die magische €60 blijven :)

Maar idd, koop ook veel minder spelletjes. Toch geen tijd. Spelletjes moeten me dan echt pakken zoals een BotW of Indiana Jones om er tijd voor te maken ;)
Het is ook maar net wat je referentieprijs is. Tweedehands kan je elke Switch game wel rond de 20 euro of lager vinden als je goed zoekt of geduld hebt. Prima als je gewoon rustig je backlog wil uitbreiden. Wil je meteen de nieuwste games spelen dan moet je het inderdaad van de aanbiedingen hebben of zelf een max. prijs in je hoofd hebben. Voor nieuwere games wacht ik vaak toch eerst de reviews af. En als een game gewoon goed is ben ik bereid sneller in de buidel te tasten dan als ik bij de PS5 bijvoorbeeld weet dat er vaak sales zijn of nog DLC of een Ultimate Edition komt later, dan stel ik de aankoop nog even uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zat gisteren nog eens te bedenken. We hebben nog niks gezien van een battle mode in Mario Kart World. Wat als die er nou net zo uit gaat zien als bij Fortnite, dat er dus met een cirkel, die steeds kleiner wordt, de spelers steeds meer naar elkaar gedreven worden. Misschien ook wel met meer dan 24 spelers tegelijkertijd.
Geen idee waar ze mee gaan komen, maar met die grote open wereld is dit best een mogelijkheid, gok ik.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:08
Zeror schreef op zondag 6 april 2025 @ 11:58:
Ik zat gisteren nog eens te bedenken. We hebben nog niks gezien van een battle mode in Mario Kart World. Wat als die er nou net zo uit gaat zien als bij Fortnite, dat er dus met een cirkel, die steeds kleiner wordt, de spelers steeds meer naar elkaar gedreven worden. Misschien ook wel met meer dan 24 spelers tegelijkertijd.
Geen idee waar ze mee gaan komen, maar met die grote open wereld is dit best een mogelijkheid, gok ik.
17 april MKW direct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 259tim
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:59
Sir_Lion schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:55:
[...]

Bedoel, we hebben wel dit:
Dit lijkt eerder op een fan mockup, die rode banner is er niet op dit plaatje, terwijl de Switch 2 games een rode banner hebben aan de bovenkant, en het plaatje klopt ook niet met het plaatje dat nu bekend is van Metroid Prime 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gek dat je het vergelijkt met Fortnite, maar zoiets heb je ook in Forza Horizon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-06 15:09

NetAmp

"for indoor use only"

L23 schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:58:
... vroeger wandelvakanties lopend Pokemon Red op de Game Boy Color gespeeld. Ging prima :p
Je was je tijd ver vooruit. Later gingen mensen dat doen met Pokémon Go, op hun mobieltjes, lopend spelen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-06 14:28

Denko

|{ing Øf ßlitz

Iemand (behalve ik) ondertussen de killswitch case gereserveerd bij dbrand? Die van mijn steamdeck is echt een top aankoop geweest.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:23
Denko schreef op zondag 6 april 2025 @ 12:12:
Iemand (behalve ik) ondertussen de killswitch case gereserveerd bij dbrand? Die van mijn steamdeck is echt een top aankoop geweest.
De adapter voor de dock is wel echt heel tof. Dat zou al een reden voor aanschaf kunnen zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hrYJylq5PYDF4MgxLONmtaMIc4c=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/qlg3nHGYOWOsBKhJpRkqEXX8.png?f=user_large

Ah, ja... laten we de Switch 2 buiten het dock plaatsen, die koeler in het dock is toch maar voor de sier. 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op zondag 6 april 2025 @ 12:44:
[Afbeelding]

Ah, ja... laten we de Switch 2 buiten het dock plaatsen, die koeler in het dock is toch maar voor de sier. 👌
Vraag me wel af hoe effectief een ventilator in het dock, dus buiten de Switch 2 zelf, de console kan koelen. Ik verwacht niet dat het zonder het officiele dock oververhit, maar dat het meer een geval is dat het contact met de huid te heet/onaangenaam aanvoelt als je de Switch 2 uit het dock haalt om gelijk over te gaan op handheld gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
259tim schreef op zondag 6 april 2025 @ 12:01:
[...]

Dit lijkt eerder op een fan mockup, die rode banner is er niet op dit plaatje, terwijl de Switch 2 games een rode banner hebben aan de bovenkant, en het plaatje klopt ook niet met het plaatje dat nu bekend is van Metroid Prime 4.
Is ook. Maar het gaat dan ook om de grootte verhoudingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:03

joeri1

Cloud Engineer

[Afbeelding]

Ik heb het vermoeden dat de koeler in de dock de elektronica van de dock koelt en niet de Switch. Dat baseer ik op het feit dat de dock een eigen in en out heeft. Als je ook niet de animatie kijkt in een van de video's gaat de lucht ook door de dock en niet de switch zelf.

[ Voor 9% gewijzigd door joeri1 op 06-04-2025 13:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Sir_Lion schreef op zondag 6 april 2025 @ 13:13:
[...]

Aangezien het alleen een mockup is, hoeven de verhoudingen ook niet te kloppen. De enige foto's van echte game cases zien er met het blote oog vrij vergelijkbaar uit met Switch 1 cases, maar ik ben nog nergens iets tegengekomen over veranderde afmetingen van de cases(eerlijk gezegd heb ik de afmetingen nog helemaal niet genoemd zien worden).

Vergeet niet dat een grotere game case ook hogere kosten met zich meebrengt omdat er meer plastic, etc nodig is. Een case die bijvoorbeeld 10% groter is in volume betekent ook dat je 10% minder games kan verschepen voor dezelfde kosten, dus daar gaan de kosten ook weer omhoog.

EDIT: Overigens ben ik wel blij dat de boxart nu ook gedeeltelijk zichtbaar is op de zijkant. Heb zelf tijdens vakanties in Japan flink wat Switch 1 games opgepikt, het is vrij moeilijk te zien soms wat welke game is als je bijna geen kanji kunt lezen.

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 06-04-2025 14:30 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri1

joeri1

Cloud Engineer

Yes, alleen twijfel ik nog of ik hem ga bestellen. Ik heb nu de MobaPad HD 6 en ik hoop eindelijk dat ze ook een variant gaan maken voor de Switch 2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:50
Raem schreef op zondag 6 april 2025 @ 10:26:
[...]

Nou, al die verspringende titels doet nog steeds pijn aan mijn OCD hoor. :P PS2 is wat dat betreft nog het beste. :P

[Afbeelding]
Precies om dit vermeed ik altijd de platinum ps2 games :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-06 15:09

NetAmp

"for indoor use only"

Beetje pijnlijke naam... voor Nintendo... "killswitch" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 259tim
Sir_Lion schreef op zondag 6 april 2025 @ 13:13:
[...]

Maar als dit een fan mockup is dan is er toch ook geen duidelijkheid of die verhoudingen wel correct zijn? Wat is de bron hier precies van haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik kan zo snel niet zien wat dat ding kost, enkel dat je een deposit moet betalen. Het ziet er niet goedkoop uit. Ziet er ook uit alsof het zijn doel voorbij schiet.

Heb sinds de kickstarter een Skull&Co grip case voor de Switch v1 gebruikt. De Raven die ze nu hebben vind ik er niet geweldig uitzien, dus ik kijk nog ff rond.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Seroczynski schreef op zondag 6 april 2025 @ 15:13:
[...]

Ik kan zo snel niet zien wat dat ding kost, enkel dat je een deposit moet betalen. Het ziet er niet goedkoop uit. Ziet er ook uit alsof het zijn doel voorbij schiet.

Heb sinds de kickstarter een Skull&Co grip case voor de Switch v1 gebruikt. De Raven die ze nu hebben vind ik er niet geweldig uitzien, dus ik kijk nog ff rond.
Ik heb de skull&co juist wel besteld maar dan in het zwart samen met opbergcase.
Had ik bij de switch 1 ook en ziet er ongeveer hetzelfde eruit en ben er tevreden over.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standie
Ja, maar ik heb enkel behoefte aan de Joy-Con omhulsels. Ik gebruik de Joy-Cons vrijwel alleen losgekoppeld (voornamelijk voor PC games). Voor de originele Joy-Cons was het ontzettend moeilijk om ergonomische omhulsels te vinden. Deze lijken fantastisch. Alleen jammer dat ze waarschijnlijk niet apart worden verkocht.

Het zou mij overigens niets verbazen als het straks meer moeite kost om deze case te krijgen dan een Nintendo Switch 2 zelf.

[ Voor 10% gewijzigd door Standie op 06-04-2025 16:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
chucky666 schreef op zondag 6 april 2025 @ 15:43:
[...]

Ik heb de skull&co juist wel besteld maar dan in het zwart samen met opbergcase.
Had ik bij de switch 1 ook en ziet er ongeveer hetzelfde eruit en ben er tevreden over.
Ah, dan heb je het denk ik over de "Standgrip" of niet? Die had ik over het hoofd gezien. De "Neogrip" is de eerste die ze tonen, en die vind ik een nogal.. apart design hebben.

Nadeel van de Standgrip is dat je daar niet kan wisselen van grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Wat voor verbeteringen zullen Switch 1-games zonder patch op de Switch 2 ervaren? Zal het laden in Animal Crossing: New Horizons sneller gaan? Worden de resoluties verhoogd?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:35
Mog schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:00:
Wat voor verbeteringen zullen Switch 1-games zonder patch op de Switch 2 ervaren? Zal het laden in Animal Crossing: New Horizons sneller gaan? Worden de resoluties verhoogd?
Ben ik ook benieuwd naar, maar dochter speelt voornamelijk 'mario Kat' oftewel 3d world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:06

CyBeRSPiN

sinds 2001

Of Dreamlight Valley. De framedrops vliegen je om de oren. Lange laadtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Je bedoeld dit denk ik ;) YouTube: THIS is the Nintendo Switch 2 and it's FREAKIN' INSANE!
Lijkt me erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-06 12:51

reaL_G

G

Zonder patch zal je weinig verbeterde resolutie zien denk ik. Laadtijden en stabielere frames zou wel kunnen.
Want er is eigenlijk geen volledige hardwareondersteuning. Zal voornamelijk software matig zijn en gewoon testen.

Nintendo heeft zelf al gezegd dat er geen volledige dedicated hardware in het nieuwe apparaat zit, zoals bij bv de DS en de Wi om compatibiliteit te garanderen.

Bron:
https://www.nintendo.com/...vS_7CIPxSd9HJBfTqXe7aWZuK

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standie
Ik verwacht snellere laadtijden en stabielere framerates.

Resoluties zullen niet hoger worden, behalve dan dat de resolutie minder zal zakken bij games met een dynamische resolutie. Het is wel mogelijk dat Nintendo gebruikers in staat zal stellen om upscaling (zoals DLSS) te forceren in oude games. Ook Auto HDR en RTX HDR behoren tot de mogelijkheden. Maar dat is allebei zeer onwaarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Seroczynski schreef op zondag 6 april 2025 @ 18:48:
[...]

Ah, dan heb je het denk ik over de "Standgrip" of niet? Die had ik over het hoofd gezien. De "Neogrip" is de eerste die ze tonen, en die vind ik een nogal.. apart design hebben.

Nadeel van de Standgrip is dat je daar niet kan wisselen van grip.
Nee de neo grip. Is gewoon hetzelfde als die ik voor de 1 had.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Seroczynski schreef op zondag 6 april 2025 @ 15:13:
[...]

Ik gok een euro of 80 / 90 voor die bij je thuis is. Dat was die voor de steamdeck ook als ik mij goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

joeri1 schreef op zondag 6 april 2025 @ 13:31:
[...]

Yes, alleen twijfel ik nog of ik hem ga bestellen. Ik heb nu de MobaPad HD 6 en ik hoop eindelijk dat ze ook een variant gaan maken voor de Switch 2.
Ja, dat is het enige waar ik mij zorgen om maak. Als de joycons weer een wegwerp product zijn als bij de switch 1 dan heb ik ook in notime mobapads. Dat zou wel jammer zijn voor de case.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
Denko schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:47:
[...]

Ja, dat is het enige waar ik mij zorgen om maak. Als de joycons weer een wegwerp product zijn als bij de switch 1 dan heb ik ook in notime mobapads. Dat zou wel jammer zijn voor de case.
Wat is je definitie van wegwerpproduct? Ik zou persoonlijk de joy-cons niet zo classificeren. Ja, de drift is vervelend, maar als het goed is lost Nintendo dat gratis op (dat ga ik tenminste hopelijk ondervinden, want ik heb nu pas na 8 jaar voor het eerst drift), en ik ga er vanuit dat als vergelijkbare problemen zich voordoen met de Switch 2, ze dit ook weer fatsoenlijk oplossen. Al ga ik er stiekem wel vanuit dat ze voor een oplossing zijn gegaan waarbij dit probleem zich minder of niet voordoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:22
joeri1 schreef op zondag 6 april 2025 @ 13:31:
[...]

Ja dat is wel even een achteruitgang als de Switch 2 binnen is en je weer de standaard joycons moet gebruiken. Door die Mobapads speel ik juist meer handheld. Ze hebben nog een paar maanden.

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat is knock out tour. Is een afvalrace. Geen battle royale.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:23
[Afbeelding]

Die kans is zeker aanwezig hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Zeror schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:40:
[...]

Nee, dat is knock out tour. Is een afvalrace. Geen battle royale.
Battle Royale is ook al bevestigd dat die ook nog komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brummetje schreef op zondag 6 april 2025 @ 21:46:
[...]

Battle Royale is ook al bevestigd dat die ook nog komt?
Nee, niks over gezien nog. Is meer een wish van mij van wat ik heb beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Emmavdv schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:08:
[...]

Wat is je definitie van wegwerpproduct? Ik zou persoonlijk de joy-cons niet zo classificeren. Ja, de drift is vervelend, maar als het goed is lost Nintendo dat gratis op (dat ga ik tenminste hopelijk ondervinden, want ik heb nu pas na 8 jaar voor het eerst drift), en ik ga er vanuit dat als vergelijkbare problemen zich voordoen met de Switch 2, ze dit ook weer fatsoenlijk oplossen. Al ga ik er stiekem wel vanuit dat ze voor een oplossing zijn gegaan waarbij dit probleem zich minder of niet voordoet.
De eerste 3 jaar dat de switch uit was en ik hem nog had, eerst steeds eentje die connectie verloor. Net terug van nintendo, drift. Daarna de pro controller met ghost imputs. Moest 3x opgestuurd worden voor ze het eindelijk fixten. Op een gegeven moment een 8bitdo gekocht en het daarbij gelaten, dingen waren meer bij nintendo dan bij mij. Uiteindelijk na de 4e drift oid van de joycons het hele riedeltje op marktplaats gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
8bitDo zou per mail bevestigd hebben aan iemand dat hun huidige controllers gewoon op Switch 2 zullen werken tenzij de games Switch 2 exclusieve features vereist. Lijkt dus te bevestigen dat (zoals verwacht) ook de oude third party controllers nog gebruikt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-06 20:32
Ik heb nog nooit Kirby gespeeld maar speel je dat echt in 20 uur uit? Ik had er wel interesse in om de Switch 2 editie te kopen maar om minstens €60 voor hooguit 30 uur spelen (inclusief de uitbreiding) vind ik wat veel. Zijn platformers altijd zo duur en kort?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
@Lekker Ventje je kunt een platformer natuurlijk vaker spelen dan 1 keer. Als je daar geen zin in hebt: Fysiek kopen, spelen en doorverkopen.

Hie dan ook zit je met €2 per uur niet mega duur lijkt mij. Als je hem door verkoopt is dat lijkt mij hooguit €1 per uur.

Platform games zijn IMHO niet zozeer duur, maar wel relatief kort als je kijkt naar alles één keer doorlopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Lekker Ventje schreef op maandag 7 april 2025 @ 07:20:
Ik heb nog nooit Kirby gespeeld maar speel je dat echt in 20 uur uit? Ik had er wel interesse in om de Switch 2 editie te kopen maar om minstens €60 voor hooguit 30 uur spelen (inclusief de uitbreiding) vind ik wat veel. Zijn platformers altijd zo duur en kort?
How Long to Beat is wel een handige site. Bij elke game, dus ook Kirby and the Forgotten Land, zie je hoe lang de main story duurt (10,5 uur voor Kirby), de main story + alle side missions (15,5 uur) en als je echt alles wilt verzamelen (26 uur). Voor Super Mario Odyssey is dat bijvoorbeeld: 12,5 uur/27 uur/62 uur.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
JackAvery schreef op maandag 7 april 2025 @ 06:57:
8bitDo zou per mail bevestigd hebben aan iemand dat hun huidige controllers gewoon op Switch 2 zullen werken tenzij de games Switch 2 exclusieve features vereist. Lijkt dus te bevestigen dat (zoals verwacht) ook de oude third party controllers nog gebruikt kunnen worden.
Als dat je metingsgraad is, kan je enkel RPGs en Ubisoft games spelen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Seroczynski schreef op maandag 7 april 2025 @ 07:56:
[...]

Als dat je metingsgraad is, kan je enkel RPGs en Ubisoft games spelen :+
Ik denk dat je de verkeerde persoon gequotet hebt. :p

Maar ja, als het gaat om uren speeltijd, dan is Xenoblade 2 een van m'n goedkoopste games met 238.5h op de teller. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-06 20:32
Ik ben niet echt goed in platformers maar zoals Odeyssey en Kirby zou ik wel willen spelen. Dan zou tweedehands een goede optie zijn. Ik speel normaal games die je heel lang kunt blijven spelen zoals Mario Kart, ARPG en shooters.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Zal vast al wel voorbij zijn gekomen hier maar weten we nu eigenlijk al wel of je ook je oude switch games kan spelen zonder de "upgrades"?

Bedoel kan ik de switch cartridge van Zelda BOTW in mijn switch 2 stoppen en dan gewoon de game spelen op 720p met 30fps zonder enige betaling?

Of ben ik VERPLICHT om de 1080p/4k upgrade pack te kopen om de game te kunnen spelen?

Bedoel op de PS5 heb ik FF7 rermake de PS4 editie geheel uitgespeeld toen ik erachter kwam dat ik dus ook een "gratis" upgrade kon doen naar de PS5 versie al zag ik daar weinig verschil in.

Maar goed het lijkt me vreemd als Nintendo iedereen verplicht om die upgrades te kopen terwijl het misschien niet eens hoeft?

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04:32
copywizard schreef op maandag 7 april 2025 @ 10:03:
Zal vast al wel voorbij zijn gekomen hier maar weten we nu eigenlijk al wel of je ook je oude switch games kan spelen zonder de "upgrades"?

Bedoel kan ik de switch cartridge van Zelda BOTW in mijn switch 2 stoppen en dan gewoon de game spelen op 720p met 30fps zonder enige betaling?

Of ben ik VERPLICHT om de 1080p/4k upgrade pack te kopen om de game te kunnen spelen?
Je kan bijna alle Switch games op een Switch 2 spelen zonder upgrades en dan grofweg op zelfde kwaliteit als op Switch.

Of een game hogere resolutie heeft ligt aan hoe deze is geprogrammeerd. Als dit is met geforceerde resolutie dan zal je niet een hogere resolutie hebben zonder upgrade. Refreshrate is meestal niet geforceerd en zal dus waarschijnlijk verbeteren. Laadtijden zullen waarschijnlijk ook verbeteren, maar om echt goed te verbeteren zal een upgrade noodzakelijk zijn.

En. Nintendo heeft aangegeven dat sommige games gratis upgrades, sommige games upgrades krijgen via NSO en sommige dus betaald zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door RollieBollie op 07-04-2025 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
@copywizard
Dit is mij ook nog niet helemaal duidelijk.
Voor zover ik het begrepen heb zou iedere game backward compatible moeten zijn, met een aantal uitzonderingen. Modern Vintage Gamer had hier wel een duidelijke video over: De consoles zijn niet geheel backwards compatible waardoor er dus wat extra werk nodig is.

Zie het een beetje als het laten draaien van Switch games op je Shield, het is wel Arm, en de gelijke familie, maar er is een vertalingsslag nodig.

Ik ga er dus van uit dat de Switch 2 upgrades dus de werkelijke upgrades zijn waar men werk in heeft gestoken. De BC zal je hooguit een Switch ervaring op krijgen, al dan niet met een stabielere framerate. Of er ook nog een hogere basisresolutie bereikt gaat worden, daar twijfel ik nu dus ook erg aan.

Ik heb de hoop dat je op de Switch 2 in handheld mode Switch 1 games in de docked modus kwaliteit kunt spelen, zeker vanwege de resolutie. Met 1080p in docked mode zou ik overigens ook al tevreden zijn, al zou men er wat mij betreft best een rondje DLAA overheen mogen gooien. Maar Nintendo is er erg vaag over geweest.

Kort gezegd:
Worst case zullen je Switch 1 games op Switch 1 kwaliteit spelen.
Realistisch gezien verwacht ik tenminste stabiele framerates en een resolutie die tot aan de cap gaat (maar een hardcoded 900p cap zal je niet overheen kunnen gaan).
Best case past men additionele one-size fits all trucs toe: DLAA, anisotropic filtering, 1080p in zowel handheld als docked mode.

Worst case houd ik voor onrealistisch, dat is namelijk een scenario typisch voor emulatie, waar hier geen sprake van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jobius
  • Laatst online: 10:11

Bedoel op de PS5 heb ik FF7 rermake de PS4 editie geheel uitgespeeld toen ik erachter kwam dat ik dus ook een "gratis" upgrade kon doen naar de PS5 versie al zag ik daar weinig verschil in.

Maar goed het lijkt me vreemd als Nintendo iedereen verplicht om die upgrades te kopen terwijl het misschien niet eens hoeft?
De meeste games zijn gewoon backwards compatible. Je kan dus inderdaad je Zelda BOTW op je Switch 2 spelen zonder upgrade.

De enige games waar dit in principe niet mee kan zijn games waar je specifiek de oude joycons voor nodig hebt (Zoals Nintendo LABO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:25

BOTW Switch is gewoon te spelen op de Switch 2, maar is dan niet de 1080p/4k-versie. Wil je de beste ervaring, dan is de Switch 2-upgrade nodig.

Wel zullen bepaalde vertragingen mogelijk weg zijn, zoals in Korok Forest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik denk dat we gewoon juni zullen moeten afwachten om de staat van backwards compatiblity zonder enige upgrades juist in te schatten. Het gaat zeer waarschijnlijk (zoals Nintendo suggereert maar ook o.a. MVG op YouTube uitlegt) om een "translation layer" die verschillen tussen instructiesets moet opvangen. In vergelijking met volledige software emulatie is dit bij gelijkaardige architecturen een stuk efficiënter.

Het klinkt in eerste instantie niet of men daarbij bvb. de kloksnelheden van Switch 2 gaat proberen matchen aan Switch 1 ofzo. Dit laat in theorie ruimte om framerate- en resolutiedips te laten opvangen door krachtigere hardware. Ook laadtijden kunnen in principe sneller zijn zelfs als je een Switch cartridge gebruikt - je laadtijden worden ook beïnvloedt door o.a. de CPU die nu krachtiger is, door de custom decompressie hardware etc. Mijn verwachtingen liggen dus rond dit punt, waarbij de ene game al meer of minder zal profiteren dan een andere.

Een heel groot gedeelte van de bestaande 15.000+ Nintendo Switch games zijn nog in testfase. Het zal te ontdekken zijn hoeveel er gaan werken op launch. Het is sowieso een punt waar Nintendo na launch nog verder aan zal werken - die testing en het tweaken van de software kant van de emulatie gaat nooit tegen juni volledig afgerond zijn.

Alle first-party games functioneren alleszins, op Nintendo Labo Toy-Con 04: VR Kit na. Voor sommige first-party games zal je een Switch 1 joycon nodig hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 07-04-2025 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri1

joeri1

Cloud Engineer

Ik had aan Mobapad gevraagd of ze joycons maken voor de Switch 2:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n_BmrnOkWyv8wMxlC6KPF-dXMaY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7xrXcnR01EaKILwD4pBRGVaI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op zondag 6 april 2025 @ 11:08:
[...]

Ik wil niet te ver vooruit lopen, want informatie van een klantenservice vind ik nooit zo betrouwbaar. Wat ik eerder hierover heb uitgezocht wijst echter wel die kant op en wat je zegt klinkt inderdaad aannemelijk. Ik vind het wel een beetje raar bij games die nog moeten uitkomen zoals Metroid Prime 4. Het betekent dat daar dan geen fysieke Switch 2 versie van bestaat, want het is dan de Switch 1 cartridge versie met upgrade pack code. En als dit allemaal zo is dan ben ik benieuwd wat de verschillen in laadtijden zullen zijn ten opzichte van de digitale versie.
Akkoord dat je beter niet op de klantendienst afgaat momenteel. Zo een beetje de laatste in de rij die hierover geïnformeerd gaat worden.

Op dit moment klinkt het alsof het om een Switch 1 cartridge gaat met ofwel een upgrade pack "code" ofwel het upgrade pack op de cart. Nintendo vermeldt echter nergens een code of een download op de doosjes - hier zijn ze normaal wel duidelijk over. Ik zou er dus wel vanuit gaan dat het op de cartridge staat.

Uiteindelijk is de overblijvende vraag dus of het om om een Switch 1 of een Switch 2 cartridge zal gaan (of anders gezegd: of de cartridge afspeelbaar zal zijn door een gewone Switch).

De verwoording op de doosjes is alvast vrij consistent in Europa/US - de URL gaan naar plaatsjes van de dozen:

Super Mario Party Jamboree - Australië
idem, UK
This Nintendo Switch 2 Edition comprises the Nintendo Switch Game and the Nintendo Switch 2 Edition upgrade pack - The upgrade pack is also available separately.
Rune Factory-Guardians of Azuma - Duitsland
Die Nintendo Switch 2 Edition umfasst die Nintendo Switch-Software und das Nintendo Switch2 Edition Upgrade Pack. Das Upgrade Pack ist auch separat erhältlich.
Super Mario Party Jamboree - US versie
Includes the Nintendo Switch Game and the Nintendo Switch 2 Edition upgrade pack. Upgrade pack also sold separately.
Super Mario Party Jamboree - Japan - wijkt af, het vermeldt namelijk niks over de cartridge.
Nintendo Switchソフト「スーパーマリオパーティ ジャンボリー」をお持ちの方は、対応する「Nintendo Switch 2 Editionアップグレードパスをご購入ください」
snelle eigen vertaling: "Personen die de Nintendo Switch software "Super Mario Party Jamboree" al hebben, koop a.u.b. de hiermee compatibele Upgrade Pass "Nintendo Switch 2 editie"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Als het Nintendo Switch 1 spel op de Nintendo Switch 2 cartridge staat, ben ik wel benieuwd of je die dan ook kan afspelen op de Nintendo Switch 1. Want dan zou ik van Pokémon Legends A-Z gewoon de Nintendo Switch 2 versie kunnen kopen en tot het moment dat ik een console koop de Nintendo Switch 1 versie kunnen spelen. Scheelt weer een upgrade kopen in de toekomst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 259tim
Lekker Ventje schreef op maandag 7 april 2025 @ 07:20:
Voor kortere games zoals deze kan je zeker ook op bijvoorbeeld Marktplaats een kijkje nemen, daar zie ik heb voor €30-€35. Sowieso een aanrader voor veel Switch games, vaak kan je hem dan ook nog doorverkopen als je dat wilt, zelf doe ik dat niet omdat ik het leuk vind om de games te verzamelen.
Pagina: 1 ... 42 ... 87 Laatste

Let op:
Vragen of opmerkingen over levertijden en vorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.