Op 25-2-2025 de volgende mail van Nintendo:
Deze e-mail is naar je verstuurd omdat de automatische verlenging van je Nintendo Switch Online-lidmaatschap niet kon worden voltooid.
Op 27-2-2025:
Je hebt de automatische verlenging geactiveerd voor je Nintendo Switch Online-familielidmaatschap van 12 maand(en) (365 dagen).
Echter, dit voldoet niet aan:
Járen lid verder (en in basis: goed dat ze dit doen, want voor scalpers: de meeste die-hard fans kunnen nu voor normaal bedrag (*) de Switch 2 halen, grootste deel van de klanten (van scalpers) vallen dus weg).
(*) normale bedrag: ik vind het ietwat aan de prijs; al moet ik zeggen dat ik zelf een basis-unit voor €400 (of net erboven) had verwacht, maar ook wel een versie mét Mario Kart voor € 500,-; maar dan met extra accessoire(s). Vooral heel verrassend dat Nintendo € 510,- voor die bundel vraagt en niet € 499,99 (en dan een basis-unit voor € 459,99 of zelfs € 449,99), dan is psychologisch gewoon fors lager (maar of het werkelijk uitmaakt: als ze nu hun voorraad gewoon uitverkopen, scheelt dat 10-tje korting ze honderden miljoenen).
Voor de games: het is maar de vraag in hoeverre een startprijs van 70/80/90 ipv 60/70 veel impact heeft op de prijs na korting (nu vaak gelijk op release zakt al richting 52-55 voor originals; 3th partij gaan fysiek vrij vlug naar 40-50% korting, digitala nóg lager: 60-70% korting is vrij standaaard. Met 60% korting op 70 zit je maar 4 euro hoger dan vanaf 60).
(edit: excuus, verkeerde topic, moet in 'normale switch 2' topic; ik heb mezelf al gerapporteerd).