Dat was wel een idee, maar een nieuwe fromsoft game die er wel heel erg naar uitziet
4 minuten nog voor een Nintendo exclusive en de prijs
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En daar is ie: de nieuwe Mario?
Oh: Kirby!
Oh: Kirby!
[ Voor 16% gewijzigd door Xerox op 02-04-2025 15:57 ]
PSN: Redrafted
Nou, de afsluiter, make it or break it
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Kirby!
[ Voor 66% gewijzigd door ReVision. op 02-04-2025 15:57 ]
hoi
Kurby!!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jammer, dacht eerst Mario.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je kan er 8 jaar (en waarschijnlijk een extra fannetjeTara2021 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:56:
Ik wou alleen maar mario kart, komt het alleen voor de switch 2..
Daar ga ik geen nieuw console voor kopen![]()
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Daar is ie dan, Kirby is de laatste game, verrassend
Kirby....geen mario
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Die kleuren!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Kirby Air riders, lijkt een beetje hetzelfde als Mario Kart..
Voor het eerst bij een Nintendo presentatie heb ik het gevoel dat ik er te oud voor ben geworden.
Oke toch nog 1 game, gelukkig
Ik heb een half jaar geleden net de switch 1 gekochtSeñor Sjon schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:57:
[...]
Je kan er 8 jaar (en waarschijnlijk een extra fannetje) mee vooruit.
Donkey kong?>!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tijd voor een upgradeTara2021 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:58:
[...]
Ik heb een half jaar geleden net de switch 1 gekocht
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Donkey Kong!
Jacarpebios schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:59:
Donkey kong?>!
Open wereld!
Kijk dit is wat we willen!
Doe maar niet, te veel mensen zijn op zoek naar de echte prijs...
[ Voor 84% gewijzigd door Mog op 02-04-2025 16:03 ]
Ging jij niet pas morgen terugkomen wegens te veel "gedoe"?
[ Voor 10% gewijzigd door Mog op 02-04-2025 16:04 ]
Dat wordt dan een Switch voor Mario Kart, Kirby Air Ride en een hopelijk iets minder infantiele Splatoon 4
Bananza!
Verkeerde topic en onzin.RollieBollie schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:00:
WOW. Nu al niet meer leverbaar.
Dacht even dat ze met Kirby Airiders de Direct gingen afsluiten, dat was het een grote troll actie geweest. Dit redt het nog wel een beejte
ik ben meer van de 2d games, maar ziet er wel mooi uit.
Het is geen Country, maar dit ziet er ook heel gaaf uit!
Nog geen prijzen..
Geen prijs?
Wtf geen prijs en geen pre-order info?
DK en Mario Kart must buys maar nog geen prijs
Wat is dit? Geen prijs en wanneer te pre-orderen?
Durfen zij nog geen prijs te zeggen ofzo?
De prijs durven ze nog even niet in de stream te zeggen
Geen prijs? Geen pre-order.. what...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kijk ik snap dat iedereen hier natuurlijk helemaal wild wordt maar dat is niet echt een goeie graadmeter wat mij betreft. Ik ben dan vooral benieuwd waarom “Jan en Ingrid” dit voor de kids zouden kopen.
Ik heb eigenlijk niets gezien waarvoor ik hem echt zou moeten aanschaffen. Kan mij voorstellen dat dit voor vele gaat gelden zolang de “oude” nog werkt, al is het voor Nintendo Only gamers wel fijn dat ze wat oudere games nu alsnog kunnen spelen.
Mario Kart nummertje zoveel zag er wel leuk uit met die “open wereld”, dat gaat mijn kleine wel leuk vinden schat ik zo in. En dan net op de valreep van de stream nog Donkey Kong voor papa.
Ik heb eigenlijk niets gezien waarvoor ik hem echt zou moeten aanschaffen. Kan mij voorstellen dat dit voor vele gaat gelden zolang de “oude” nog werkt, al is het voor Nintendo Only gamers wel fijn dat ze wat oudere games nu alsnog kunnen spelen.
Mario Kart nummertje zoveel zag er wel leuk uit met die “open wereld”, dat gaat mijn kleine wel leuk vinden schat ik zo in. En dan net op de valreep van de stream nog Donkey Kong voor papa.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mario Kart en Donkey Kong, instabuy.

Haha geen prijs.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nou Donkey Kong uiteindelijk, maar kan wel effe wachten.
Switch2 komt wel ergens na de zomer ofzo een keer, ik was al niet hyped. en nu al helemaal niet
.
Switch2 komt wel ergens na de zomer ofzo een keer, ik was al niet hyped. en nu al helemaal niet
[ Voor 47% gewijzigd door Carlos0_0 op 02-04-2025 16:03 ]
469.9 Euro stand alone
[ Voor 51% gewijzigd door Esthar op 02-04-2025 16:03 ]
Tsja, Mario Kart World en Donkey Kong Bananza, dat is voor mij i.i.g. nog te weinig.
Hopelijk volgend jaar wat meer nieuwe games, dan kijk ik tegen die tijd wel weer of ik het ‘t waard vind om m in huis te halen.
Hopelijk volgend jaar wat meer nieuwe games, dan kijk ik tegen die tijd wel weer of ik het ‘t waard vind om m in huis te halen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dat mag volgens mij ook niet meer van Europa. Zo mag elke retailer zelf prijzen gaan bepalen aan de hand van de adviesprijs die Nintendo straks doorgeeft.Gynnad schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:02:
Nog geen prijzen..
Heel verhaal, maar een graadmeter op iets als Tweakers is überhaupt heel ver te zoeken.Donstil schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:02:
Kijk ik snap dat iedereen hier natuurlijk helemaal wild wordt maar dat is niet echt een goeie graadmeter wat mij betreft. Ik ben dan vooral benieuwd waarom “Jan en Ingrid” dit voor de kids zouden kopen.
Ik heb eigenlijk niets gezien waarvoor ik hem echt zou aanschaffen. Kan mij voorstellen dat dit voor vele gaat gelden zolang de “oude” nog werkt, al is het voor Nintendo Only gamers wel fijn dat ze wat oudere games nu alsnog kunnen spelen.
Hier ook nog geen nieuws: https://www.nintendo.com/successor/nl-nl/index.html
Eens. Ik denk dat dit heel moeilijk gaat worden voor Nintendo.Donstil schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:02:
Ik heb eigenlijk niets gezien waarvoor ik hem echt zou aanschaffen. Kan mij voorstellen dat dit voor vele gaat gelden zolang de “oude” nog werkt, al is het voor Nintendo Only gamers wel fijn dat ze wat oudere games nu alsnog kunnen spelen.
https://store.nintendo.nl/nl/nintendo-switch-2
469
Vanaf 8 april in de Nintendo store.
469
[ Voor 30% gewijzigd door Richh op 02-04-2025 16:04 ]
Ik ben nu blij dat ik niet heb gewacht maar de switch 1 oled heb gekocht. toch jammer van de mario kart world, maar ach heb nog 96 banen om op te rijdenDonstil schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:02:
Ik zie nog helaas te weinig redenen om de nieuwe Switch te kopen;
- Geen Oled
- Weinig nieuwe spellen
- Veel oude spellen
- Geen informatie over de oude joy-cons of ze werken op de Switch 2
- Betaalde upgrades als je de Switch 1 spellen hebt
Jep ik ook, wacht wel op een nieuwe 3D Mario voor ie komt!tritimee schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:03:
wow... ik ben echt volledig onthyped... wat een matige release line-up...
Line up heeft mij in ieder geval niet overgehaald om het gelijk day 1 te halen. Wacht wel de feestdagen af.
Bij de partij met de grootste voorraad.Luto schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:04:
Waar kun je het beste pre orderen?
Heel tevreden met deze Direct. Instant buys: Mario Kart World, Upgrade-packs voor Zelda & Kirby. En dat combineren met Wind Waker. Donkey Kong in juli. Hyrule Warriors staat ook op de lijst voor komende winter.
Vandaar dat ik wat context geef. Hier zitten fans en die zijn enthousiast, ik zelf ook wel gematigdL23 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:03:
[...]
Heel verhaal, maar een graadmeter op iets als Tweakers is überhaupt heel ver te zoeken.
Maar de markt is zoveel groter dan dat, niet iedereen kan zichzelf daarin verplaatsen natuurlijk maar ik vind dat persoonlijk wel interessant.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Helaas, DK en MK waren leuk maar veel te weinig voor mij om de Switch 2 aan te schaffen. Alle 3rd party titels zagen er ook werkelijk vreselijk uit en geen 60 fps. Legion Go S (steamOS) toch maar weer dan.
Hele slechte line up zeg.
Hele slechte line up zeg.
Serieus? Dat zijn wel serieuze bedragen voor een consoleRichh schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:03:
https://store.nintendo.nl/nl/nintendo-switch-2
469
Jij wacht op Pokemon natuurlijk...G_Dragon schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:04:
Ik zie nog helaas te weinig redenen om de nieuwe Switch te kopen;Denk dat ik nog even de kat uit de boom kijkt
- Geen Oled
- Weinig nieuwe spellen
- Veel oude spellen
- Geen informatie over de oude joy-cons of ze werken op de Switch 2
- Betaalde upgrades als je de Switch 1 spellen hebt
Kan niet wachten om met BOTW en TOTK (ja ik speel ze allebei door elkaar) verder te gaan op de Switch 2 met de upgrade!
Die hebben ze wel laten zien, maar ook geen Rayman of Digimon.. helemaal niks van dat soort spellen
Ik sta in de wachtrij.Stylze schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:05:
eerst dus alleen voor nintendo switch online leden tekoop die al 2 jaar lid zijn lol
Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4